Ухвала
від 03.07.2024 по справі 520/17915/24
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

03 липня 2024 року Справа № 520/17915/24

Суддя Харківського окружного адміністративного суду Білова О.В., розглянувши адміністративний позов Комунального некомерційного підприємства "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7" Харківської міської ради (шосе Салтівське, буд. 266,м. Харків,Харківський р-н, Харківська обл.,61176, код ЄДРПОУ22648032) до Північно-східного офісу Держаудитслужби (майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під., 10 пов.,м. Харків,Харківська обл., Харківський р-н,61022, код ЄДРПОУ40478572) про визнання протиправним та скасування висновку,-

В С Т А Н О В И В:

До Харківського окружного адміністративного суду звернулось Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7" Харківської міської ради з адміністративним позовом до Північно-східного офісу Держаудитслужби , в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати Висновок за результатами моніторингу Північно - східного офісу Держаудитслужби у м. Харків процедури закупівлі № UA-2024-04-05-006641-а, оголошеної Позивачем (ідентифікатор моніторингу UА-М-2024-05-24-000018).

Відповідно до п.п. 2 ч. 1 ст. 171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.

Суддя дійшла висновку про те, що адміністративний позов підлягає залишенню без руху, оскільки поданий без дотримання вимог, встановлених ст. ст. 160, 161 КАС України, виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 4 ст. 161 КАС України позивач зобов`язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).

Позивачем до матеріалів позову не додано висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі UА-2024-04-05-006641-а.

Одночасно позивачем разом з позовом подано клопотання про витребування доказів, в якому просить суд витребувати у Північно-східного офісу Держаудитслужби у м.Харків підписаний та затверджений Висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі UА-2024-04-05-006641-а (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали (Витратні матеріали для ендоваскулярних втручань), яка оголошена КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

В обґрунтування неможливості подання вказаного доказу зазначив, що 06.06.2024 року Управлінням в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2024-04-05-006641-а, оголошеної Позивачем (ідентифікатор моніторингу UА-М-2024-05-24-000018). 10 червня 2024 року Позивачем було направлено на адресу Відповідача лист (клопотання) з проханням надати підписаний та затверджений Висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі UА-2024-04-05-006641-а (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали (Витратні матеріали для ендоваскулярних втручань) яка оголошена КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Станом на дату подання цього клопотання Відповідачем не було надано зазначеного Висновку. Оскільки у позивача відсутні інші законні способи отримання такого доказу (Висновку) та враховуючи той факт, що висновок про результати моніторингу закупівель доступний лише в електронному вигляді, його перегляд можливий шляхом використання веб-порталу Уповноваженого органу.

З вказаного приводу суд зазначає, що відповідно до ч. 6, 17 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником, встановлений цією статтею, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.

Відповідно до ст. 5 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов`язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов`язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.

Відповідно до ч. 1,3, 5,6 ст. 7 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов`язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу. Електронна копія електронного документа засвідчується у порядку, встановленому законом. Копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством.

Відповідно до ч. 1-3 ст. 99 КАС України, електронними доказами є інформація в електронній (цифровій) формі, що містить дані про обставини, що мають значення для справи, зокрема, електронні документи (текстові документи, графічні зображення, плани, фотографії, відео- та звукозаписи тощо), веб-сайти (сторінки), текстові, мультимедійні та голосові повідомлення, метадані, бази даних та інші дані в електронній формі. Такі дані можуть зберігатися, зокрема на портативних пристроях (картах пам`яті, мобільних телефонах тощо), серверах, системах резервного копіювання, інших місцях збереження даних в електронній формі (в тому числі в мережі Інтернет).

Електронні докази подаються в оригіналі або в електронній копії, на яку накладено кваліфікований електронний підпис відповідно до вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Законом може бути визначено інший порядок засвідчення електронної копії електронного доказу.

Учасники справи мають право подавати електронні докази в паперових копіях, посвідчених в порядку, визначеному законом. Паперова копія електронного доказу не вважається письмовим доказом.

Як зазначає позивач, висновок було оприлюднено відповідачем 06.06.2024 із накладенням кваліфікованого електронного підпису.

Висновок доступний до завантаження на сайті закупівлі, як і можливість проведення перевірки КЕП осіб, що його підписали.

Відтак, доводи позивача щодо неможливості подання копії висновку з огляду на ненаправлення паперової версії такого висновку позивачу, враховуючи оприлюднення такого висновку на сайті закупівлі з накладенням кваліфікованого електронного підпису, є необґрунтованим.

З огляду на зазначене, позивач в повній мірі мав можливість надати до суду копію висновку про результати моніторингу, оскільки висновок, оприлюднений на сайті закупівлі, є оригіналом електронного документа, створеного у встановленому законом порядку, проте обов`язку подання до суду оскаржуваного рішення, яким в даному випадку є висновок, не виконав.

Відсутність вказаного висновку унеможливлює встановлення судом обсягу доказів, які необхідні для розгляду справи, при відкритті провадження.

Відтак, в задоволенні клопотання позивача про витребування доказів належить відмовити, а позовну заяву залишити без руху.

Згідно з ч.ч. 1,2 ст. 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Усуваючи недоліки позовної заяви, позивачу необхідно привести позовну заяву у відповідність до вимог ст. ст. 160, 161 КАС України, а саме надати до суду:

- копію висновку за результатами моніторингу Північно - східного офісу Держаудитслужби у м. Харків процедури закупівлі № UA-2024-04-05-006641-а, оголошеної Позивачем (ідентифікатор моніторингу UА-М-2024-05-24-000018).

На підставі наведеного, керуючись ст. ст. 160, 161, 169, 171, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

В задоволенні клопотання про витребування доказів - відмовити.

Позовну заяву Комунального некомерційного підприємства "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7" Харківської міської ради до Північно-східного офісу Держаудитслужби про визнання протиправним та скасування висновку - залишити без руху.

Надати позивачу термін п`ять днів з дня отримання копії цієї ухвали, для усунення недоліків позовної заяви.

Повідомити позивача про необхідність виправити зазначені недоліки у визначений термін.

Роз`яснити позивачу, що у разі невиконання ухвали суду у зазначений строк позовна заява буде вважатися неподаною та повернута позивачу з усіма доданими до неї документами.

Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Суддя Білова О.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.07.2024
Оприлюднено05.07.2024
Номер документу120154693
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель, з них

Судовий реєстр по справі —520/17915/24

Ухвала від 17.07.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Білова О.В.

Ухвала від 03.07.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Білова О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні