Справа № 354/1051/24
Провадження № 3/354/886/24
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
03 липня 2024 року м.Яремче
Суддя Яремчанського міського суду Івано-Франківської області Ваврійчук Т.Л., розглянувши матеріали, які надійшли з Надвірнянського відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, працюючої керівником ТзОВ «ЛІТІЙ ІНКОМ ІНВЕСТ», жительки АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ,
за ч.2 ст.163-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-
В С Т А Н О В И В:
Надвірнянським відділом податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС в Івано-Франківській області направлено в суд матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ознаками ч.2 ст.163-2 КУпАП.
Як вбачається із протоколу про адміністративне правопорушення від 23.05.2024 року №1805, 29.04.2024 року в ході проведеної старшим державним інспектором Надвірнянського відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС в Івано-Франківській області Бойчук С.М. камеральної перевірки своєчасності подання платіжного доручення на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов`язкових платежів) ТзОВ «ЛІТІЙІНКОМ ІНВЕСТ»(кодЄДРПОУ 35647200),юридична адреса:Київська область,м.Київ,Шевченківський район,вул.Терещенківська,буд.21А(акт перевірки від 29.04.2024 року №8727/09-19-04-08-15/356647200) встановлено, що керівник ТзОВ «ЛІТІЙ ІНКОМ ІНВЕСТ» вчинила несвоєчасне подання платіжного доручення на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов`язкових платежів): земельного податку з юридичних осіб за листопад 2023 року в сумі 412,65 грн., по терміну сплати 02 січня 2024 року, фактично подано 05 лютого 2024 року, земельного податку з юридичних осіб за грудень 2023 року в сумі 412,59 грн., по терміну сплати 30 січня 2024 року, фактично подано 23 лютого 2024 року, земельного податку з юридичних осіб за грудень 2023 року в сумі 1048,82 грн., по терміну сплати 30 січня 2024 року, фактично подано 05 лютого 2024 року, земельного податку з юридичних осіб за січень 2024 року в сумі 412,59 грн., по терміну сплати 01 березня 2024 року, фактично подано 11 березня 2024 року, земельного податку з юридичних осіб за лютий 2024 року в сумі 412,59 грн., по терміну сплати 01 квітня 2024 року, фактично подано 05 квітня 2024 року, чим порушила пп.16.1.4 п.16.1 ст.16, п.57.1, ст.57, п.287.3 ст.287 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІ зі змінами та доповненнями, з урахуванням вимог Закону України від 12 травня 2022 року №2260-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану».
У судові засідання, призначені на 14.06.2024 року, 03.07.2024 року, особа, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 не з`явилася, не повідомивши причини не явки, хоча про день та час розгляду справи належно повідомлялася, шляхом направлення судових повідомлень за адресою, яка вказана в протоколі про адміністративне правопорушення. Клопотання про відкладення розгляду справи не подавала.
Із врахуванням наведеного, у відповідності до вимог ч.2 ст.268 КУпАП суд вважає за можливе розглянути дану справу у відсутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Дослідивши матеріали адміністративної справи, суд встановив наступне.
У відповідності до положень ст.1 КУпАП, завданням Кодексу Українипроадміністративніправопорушення є охорона прав і свобод громадян, власності, конституційного ладу України, прав і законних інтересів підприємств, установ і організацій, встановленого правопорядку, зміцнення законності, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі точного і неухильного додержання Конституції, законів України, поваги до прав, честі і гідності інших громадян, до правил співжиття, сумлінного виконання своїх обов`язків, відповідальності перед суспільством.
Відповідно до вимог ст.9КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Згідно ст.245КУпАП завданням провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.
Відповідно до ст.280КУпАП при розгляді справи про адміністративне правопорушення орган (посадова особа) зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа у його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності.
Частиною другою ст.163-2 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність за дії, передбаченічастиною першоюцієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, тобто за відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.
Як вбачається із матеріалів справи, на підтвердження факту вчинення ОСОБА_1 інкримінованого адміністративного правопорушення окрім протоколу про адміністративне правопорушення №1805 від 23 травня 2024 року долучено акт про результати камеральної перевірки щодо несвоєчасності подання узгодженої суми податкового зобов`язання з плати за землю (в частині земельного податку з юридичних осіб) №8727/09-19-04-08-15/35647200 від 29 квітня 2024 року.
Разом з тим будь-які докази на підтвердження факту притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.163-2 КУпАП на протязі року до вчинення інкримінованого правопорушення в матеріалах справи відсутні.
Згідно зі ст.251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Положеннями ст.ст.254, 279 КУпАП визначено, що суд здійснює розгляд справи про адміністративне правопорушення та вирішує питання про притягнення особи до адміністративної відповідальності лише в межах протоколу про адміністративне правопорушення складеного щодо неї.
Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених ст. 255 цього Кодексу.
Згідно положень ст.7 КУпАП, ніхто не може бути підданий заходу впливу у зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставі та в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності. Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом.
Відповідно до п.1 ст.247КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за обставин відсутності події і складу адміністративного правопорушення.
За таких обставин, аналізуючи зібрані по справі докази, враховуючи те, що у матеріалах справи відсутні належні докази того, що ОСОБА_1 протягом року притягувалася до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.163-2 КУпАП, суд приходить до висновку про відсутність в її діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст.163-2 КУпАП та вважає що адміністративну справу порушену відносно ОСОБА_1 слід провадженням в суді закрити відповідно до п.1 ст.247 КУпАП у зв`язку з відсутністю в її діях складу адміністративного правопорушення.
Керуючись ст.ст. 7, 245, 247 п.1, 283, 284, 294 КУпАП, -
П О С Т А Н О В И В:
Провадження в адміністративній справі відносно ОСОБА_1 за ч.2 ст.163-2 КУпАП - закрити у зв`язку із відсутністю в її діях складу адміністративного правопорушення.
Постанова судді набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником, а також прокурором у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 7 та частиною першою статті 287 КУпАП протягом десяти днів з дня винесення постанови до Івано-Франківського апеляційного суду через Яремчанський міський суд Івано-Франківської області.
Суддя: Т. Л. Ваврійчук
Суд | Яремчанський міський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 03.07.2024 |
Оприлюднено | 05.07.2024 |
Номер документу | 120168462 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Неподання або несвоєчасне подання платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) |
Адмінправопорушення
Яремчанський міський суд Івано-Франківської області
Ваврійчук Т. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні