Рішення
від 02.07.2024 по справі 909/391/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

02.07.2024 м. Івано-ФранківськСправа № 909/391/24

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Шкіндер П.А., секретар судового засідання Попович Л.І., у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження справу

за позовом: ОСОБА_1 , АДРЕСА_1

до відповідача: Дубовецької сільської ради пл. Незалежності, буд.2, с.Дубівці, Івано-Франківська область, 77172

про зобов`язати провести перерахунок розміру орендної плати

за участю

від позивача: Саманюк І.М. адвокат, ордер

від відповідача: Мацькевич М.М. довіреність

ВСТАНОВИВ:

позивачка ОСОБА_1 звернулась до Господарського суду Івано-Франківської області з позовною заявою до Дубовецької сільської ради про зобов"язання вчинити дії.

Ухвалою господарського суду Івано-Франківської області від 29.04.2024 прийнято позовну заяву до розгляду; відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження з повідомленням сторін та призначено підготовче засідання на 28.05.2024.

Ухвалою суду від 28.05.2024 суд постановив відкласти підготовче судове засідання. Протокольною ухвалою від 11.06.2024р. закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до розгляду по суті. У засіданні 02.07.2024 оголошено вступну та резолютивну частини рішення суду, повідомлено дату складення повного рішення.

Представниця позивачки у судовому засіданні позовні вимоги підтримала з підстав викладених в позовній заяві.

Відповідач відзив на позов не надав, у судовому засіданні представник відповідача позовні вимоги визнав.

Судом встановлено, що між сторонами у справі існували договірні правовідносини, що виникли з Договору оренди земельної ділянки від 10.09.2019 ( Договір).

Відповідно до п.1 1. Договору Орендодавець надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку сільськогосподарського призначення для колективного садівництва, з кадастровим номером 2621285401:01:001:0681, яка розташована за адресою: Івано-Франківська область Галицький район, с. Медуха, в межах населеного пункту.

Відповідно до п. 5 Договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки на дату укладення договору становить кадастровий номер: 2621285401:01:001:0681- 625575 гри. 14 коп.

Пунктом 9 Договору передбачено, що за оренду земельної ділянки Орендар сплачує орендну плату у грошовій формі, у національній валюті України. Розмір річної орендної плати визначається за результатами земельних торгів (Протокол №133 земельних торгів у формі аукціону з продажу права оренди земельної ділянки від 10 вересня 2019р.) і становить 76570,42 гривень в рік, що становить 12,24% від нормативної грошової оцінки, па розрахунковий рахунок місцевою бюджету Медухівської сільської ради Галицького району Івано-Франківської області № 33215815009106, ЄДРПОУ 37953206. МФО 899998 УДК в Івано-Франківської області, код платежу 18010900.

Відповідно од п. 10 Договору обчислення розміру річної плати за користування (оренду) земельної ділянки здійснюється з урахуванням їх цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, затвердженими Кабінетом Міністрів України формами, що заповнюється підчас укладання або зміни умов договору оренди ми продовження його дії.

Відповідно до п. 11, орендна плата Орендарем вноситься протягом трьох банківських днів після підписання договору оренди землі, сплачує розмір річної орендної плати за перший рік оренди земельної ділянки в сумі 70570грн. 42коп., яка перераховується па відповідній рахунок.

Згідно пункту 12 Договору, орендна плата за наступні роки оренди земельної ділянки перераховується Орендарем щомісячно в розмірі 6380,87 гри. у такі строки: 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (відповідно до Податкового кодексу України).

Пунктом 14 Договору передбачено, що розмір орендної плати переглядається щорічно у разі:

- зміни умов господарювання, передбачених договором;

- зміни розмірів орендної плати, визначених Податковим кодексом України. підвищення цін, тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством;

- погіршення стану орендованої земельної ділянки не і вини Орендаря, що підтверджено документами;

- зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки державної та комунальної власності;

- в інших випадках, передбачених законом.

- розмір орендної плати за земельні ділянки державної та/або комунальної власності, які передані в оренду за результатами земельних торгів, не може переглядатися у бік зменшення.

Відповідно до Витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №137 від 15-04-2019р. дата формування витягу: 16.04.2019р. кадастровий номер земельної ділянки: 2621285401:01:001:0681, місце розташування земельної ділянки: е.Медуха, Медухівська сільська рада, категорія земель: землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення земельної ділянки: 01.06. для колективного садівництва, нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить - 625 575,14грн.

Відповідно до Витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №137 від 15-04-2019р. дата формування витягу:02.11.2022р. кадастровий номер земельної ділянки: 2621285401:01:001:0681, місце розташування земельної ділянки: е.Медуха, Медухівська сільська рада, категорія земель: землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення земельної ділянки: 01.06. для колективного садівництва, нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить -1719578,72грн.

Відповідно до Витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №137 від 15-04-2019р. дата формування витягу:13.02.2024р. кадастровий номер земельної ділянки: 2621285401:01:001:0681, місце розташування земельної ділянки: е.Медуха, Медухівська сільська рада, категорія земель: землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення земельної ділянки: 01.06. для колективного садівництва, нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить -1807277,23грн.

12 січня 2023 року укладено Угоду про розірвання договору оренди землі від 10 вересня 2019 року .

Відповідно до п. 1 Угоди про розірвання договору оренди землі від 10 вересня 2019 року сторони узгодили , що з моменту підписання даної Угоди Договір оренди землі від 10 вересня 2019р. між Медухівською сільською радою, правонаступником якої є Дубовецька сільська рада та Дубницькою Христиною Андріївною, припиняє свою чинність і підлягає державній реєстрації.

Позивач у позовній заяві зазначає, що розмір орендної плати за умовами пунктів 9, 10 Договору оренди має обраховуватись з урахуванням індексу інфляції, а нарахування орендної плати за спірний період із застосуванням нової нормативної грошової оцінки земель і безпідставним, оскільки між сторонами не укладено Додаткову угоду до договору оренди щодо перерахунку орендної плані з урахуванням коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки землі чи взагалі нової нормативної грошової оцінки.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши та оцінивши усі наявні у справі докази в сукупності, суд прийшов до висновку про задоволення задоволених позовних вимог. При цьому суд виходить з наступного:

Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Договір є обов`язковим для виконання сторонами (ст.ст.626,629 ЦК України). Згідно ст.632 ЦК України, ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом. Зміна ціни в договорі після його виконання не допускається. У разі зміни договору зобов`язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо предмета, місця, строків виконання тощо.

У разі розірвання договору зобов`язання сторін припиняються. У разі зміни або розірвання договору зобов`язання змінюється або припиняється з моменту досягнення домовленості про зміну або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни. Якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов`язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили. Сторони не мають права вимагати повернення того, що було виконане ними за зобов`язанням до моменту зміни або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором або законом. Зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту (ст.ст.653,654 ЦК України).

Як вбачається з обставин справи, між сторонами було укладено договір оренди земельної ділянки комунальної власності.

За змістом частини дев`ятої статті 93 ЗК України відносини, пов`язані з орендою землі, регулюються законом.

Згідно зі статтею 2 Закону України «Про оренду землі» відносини, пов`язані з орендою землі, регулюються ЗК України, Цивільним кодексом України (надалі - ЦК України), цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Відповідно до статті 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.

Договір є двостороннім, якщо правами та обов`язками наділені обидві сторони договору (частина третя статті 626 ЦК України).

У пункті 3 частини першої статті 3 ЦК України закріплено, що загальними засадами цивільного законодавства є, зокрема, свобода договору.

Частиною першою статті 628 ЦК України визначено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства.

В силу статті 629 ЦК України договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Відповідно до ст. 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом. Зміна ціни в договорі після його виконання не допускається.

Договір є укладеним, у відповідності до ст. 638 ЦК України, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.

За статтею 648 ЦК України зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов`язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту. Особливості укладення договору на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування встановлюються актами цивільного законодавства.

Відповідно до статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.

За змістом частин першої, другої, четвертої статті 652 ЦК України у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов`язання. Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.

Якщо сторони не досягли згоди щодо приведення договору у відповідність з обставинами, які істотно змінились, або щодо його розірвання, договір може бути розірваний, а з підстав, встановлених частиною четвертою цієї статті, - змінений за рішенням суду на вимогу заінтересованої сторони за наявності одночасно таких умов: 1) в момент укладення договору сторони виходили з того, що така зміна обставин не настане; 2) зміна обставин зумовлена причинами, які заінтересована сторона не могла усунути після їх виникнення при всій турботливості та обачності, які від неї вимагалися; 3) виконання договору порушило б співвідношення майнових інтересів сторін і позбавило б заінтересовану сторону того, на що вона розраховувала при укладенні договору; 4) із суті договору або звичаїв ділового обороту не випливає, що ризик зміни обставин несе заінтересована сторона.

Зміна договору у зв`язку з істотною зміною обставин допускається за рішенням суду у виняткових випадках, коли розірвання договору суперечить суспільним інтересам або потягне для сторін шкоду, яка значно перевищує затрати, необхідні для виконання договору на умовах, змінених судом.

За загальними правилами договори укладаються сторонами цивільних правовідносин, різновидами яких є правовідносини, які виникають з договорів оренди землі, на принципах рівності сторін, свободи договору та урахування обов`язкових вимог щодо такого виду договорів та зазначенням його істотних умов і у відповідній формі.

Визначення договору оренди землі містить стаття 792 ЦК України, відповідно до якої за договором найму (оренди) земельної ділянки наймодавець зобов`язується передати наймачеві земельну ділянку на встановлений договором строк у володіння та користування за плату.

У статті 13 Закону № 161-XIV вказано, що договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

За змістом статті 15 Закону України «Про оренду землі» істотними умовами договору оренди землі є, зокрема, орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.

Статтею 21 Закону України "Про оренду землі" визначено, що орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України). Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.

Відповідно до ст. 288 ПК України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки, платником орендної плати є орендар земельної ділянки, об`єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

При цьому розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем (пункт 288.4 статті 288 ПК України).

За приписами статті 289 ПК України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року, що визначається за формулою: Кi = [І - 10]:100, де І - індекс споживчих цін за попередній рік. У разі якщо індекс споживчих цін не перевищує 115 відсотків, такий індекс застосовується із значенням 115. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації не пізніше 15 січня поточного року забезпечують інформування центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, і власників землі та землекористувачів про щорічну індексацію нормативної грошової оцінки земель.

З усіх наведених вище положень ПК України та Закону України "Про оренду землі" вбачається, що зазначені законодавчі акти не встановлюють конкретний розмір орендної плати за земельну ділянку, який має бути зазначений в договорі оренди. ПК України передбачає порядок визначення орендної плати за землю, а тому саме договором оренди визначаються розмір та умови сплати орендної плати.

Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 30.03.2018 у справі № 916/3236/16, від 01.10.2018 у справі № 916/3233/16.

Як вже зазначалося, судом встановлено, що згідно пункту 12 Договору орендна плата за наступні роки оренди земельної ділянки перераховується Орендарем щомісячно в розмірі 6380,87 гри. у такі строки: 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (відповідно до Податкового кодексу України).

Суд дійшов висновку, що розмір орендної плати за умовами договору має обраховуватись згідно п .12 Договору, а нарахування орендної плати за спірний період із застосуванням нової нормативної грошової оцінки земель є безпідставним, оскільки між сторонами не укладено додаткову угоду до договору оренди землі щодо перерахунку орендної плати з урахуванням іншої нормативної грошової оцінки землі.

Отже, суд дійшов висновку про те, що зміна індексації нормативної грошової оцінки є підставою для перегляду встановленого розміру орендної плати шляхом внесення відповідних змін до договорів оренди землі його учасниками. Зазначене не тягне автоматичну зміну умов договорів щодо розміру орендної плати.

З врахуванням того, що нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а її зміна є безумовною підставою для перегляду розміру орендної шляхом укладання додаткових угод, суд вважає позовну вимогу позивача про зобов"язання перерахування орендної плати відповідно до п.12. Договору обгрунтованою.

Відповідно до вимог частини 1 статті 73 Господарського процесуального кодексу України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Згідно частини 1 статті 74 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

У відповідності до статті 76 Господарського процесуального кодексу України належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Зі змісту статті 77 Господарського процесуального кодексу України вбачається, що обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Докази, одержані з порушенням закону, судом не приймаються.

Згідно статті 78 Господарського процесуального кодексу України достовірними є докази, створені (отримані) за відсутності впливу, спрямованого на формування хибного уявлення про обставини справи, які мають значення для справи.

Статтею 86 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Враховуючи вищевикладене, суд вважає позовні вимоги належним чином доведеними, документально обґрунтованими, не спростованими відповідачем та такими, що підлягають задоволенню.

Згідно з приписами п. 12 ч. 3 ст. 2 ГПК України до основних засад (принципів) господарського судочинства віднесено, зокрема, відшкодування судових витрат сторони, на користь якої ухвалене судове рішення.

Склад та порядок розподілу судових витрат визначено главою 8 розділу I ГПК України.

Відповідно до ч. 1 ст. 123 ГПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 126 Господарського процесуального кодексу України витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави.

За результатами розгляду справи витрати на професійну правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом із іншими судовими витратами.

Для цілей розподілу судових витрат:

1) розмір витрат на професійну правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу професійну правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката, визначається згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі відповідних доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою;

2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі відповідних доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.

За приписами ст. 1 Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність" адвокат - фізична особа, яка здійснює адвокатську діяльність на підставах та в порядку, що передбачені цим Законом; адвокатська діяльність - незалежна професійна діяльність адвоката щодо здійснення захисту, представництва та надання інших видів правової допомоги клієнту.

Згідно зі ст. 26 Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність" адвокатська діяльність здійснюється на підставі договору про надання правової допомоги.

Документами, що посвідчують повноваження адвоката на надання правової допомоги, можуть бути: 1) договір про надання правової допомоги; 2) довіреність; 3) ордер; 4) доручення органу (установи), уповноваженого законом на надання безоплатної правової допомоги.

За змістом статті 1 Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність" договір про надання правової допомоги - це домовленість, за якою одна сторона (адвокат, адвокатське бюро, адвокатське об`єднання) зобов`язується здійснити захист, представництво або надати інші види правової допомоги другій стороні (клієнту) на умовах і в порядку, що визначені договором, а клієнт зобов`язується оплатити надання правової допомоги та фактичні витрати, необхідні для виконання договору.

З матеріалів справи вбачається, що 02.02.2024 між адвокатом Саманюк І.М. та Дубницькою Х.А. укладено договір про надання правової допомоги , відповідно до якого клієнт доручає, а адвокат приймає на себе доручення по надання клієнту правової допомоги на всій території України.

Також в матеріалах справи міститься акт приймання виконаних робіт від 19.03.2024 та платіждне доручення від 14.03.2024

Представництво інтересів позивача здійснювали адвокат Самайлюк І.М. відповідно до свідоцтва про право заняття адвокатською діяльністю на підставі ордера на надання правничої (правової) допомоги серії АТ№1067184 від 23.04.2024

Наведені вище докази суд вважає достатніми для підтвердження факту понесення позивачем витрат на професійну правничу допомогу адвоката.

Судом враховано, що позивачем не було подано до суду жодних належних та допустимих доказів на підтвердження неспівмірності витрат на правничу допомогу в заявленому відповідачем розмірі.

На підставі викладеного, враховуючи те, що відповідачем підтверджено правовий статус адвоката, наявність доказів фактичного надання послуг на підставі договору про надання правової допомоги, а також співмірність розміру витрат з наданими послугами, ціною позову та складністю справи, суд дійшов висновку, що витрати відповідача на професійну правову допомогу в розмірі 15000,00грн є обґрунтованими та підлягають стягненню з позивача.

Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 129 ГПК України судовий збір у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Враховуючи задоволення позову, судовий збір у розмірі 3208,00 грн. покладається на відповідача.

На підставі ст.ст.129, 144 Конституції України, ст.ст. 2, 13, 14, 15, 21, 30 Закону України "Про оренду землі", ст.93 Земельного кодексу України, ст.288 Податкового кодексу України, ст.ст. 6, 626, 628, 632, 648, 651, 792 Цивільного кодексу України та керуючись ст.ст. 73-74, 76-80, 123, 129, 232-233, 237-238, 240-241 ГПК України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Зобов`язати Дубовецьку сільську раду Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ - 04357561, площа Незалежності, будинок, 2, село Дубівці, Івано-Франківський район, Івано-Франківська область, 77172) провести перерахунок розміру орендної плати орендарю ОСОБА_1 за оренду земельної ділянки з кадастровим номером 2621285401:01:001:0681, яка розташована за адресою: Івано-Франківська область, Івано-Франківський (Галицький) район, с. Медуха, загальною площею: 30,0000 га., в межах населеного пункту за Договором оренди землі від 10 вересня 2019 року, за період з 01.01.2022 року до 12.01.2023 року .

3. Стягнути з Дубовецької сільської ради (код ЄДРПОУ - 04357561, площа Незалежності, будинок, 2, село Дубівці, Івано-Франківський район, Евано-Франківстка область, 77172) на користь ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) - 3028,00грн. судового збору та 15000грн. витрат на професійну правничу допомогу.

Видати наказ.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повне рішення складено 04.07.2024

СуддяШкіндер П.А.

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення02.07.2024
Оприлюднено08.07.2024
Номер документу120203842
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин про невиконання або неналежне виконання зобов’язань що виникають з договорів оренди

Судовий реєстр по справі —909/391/24

Рішення від 02.07.2024

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шкіндер П. А.

Ухвала від 28.05.2024

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шкіндер П. А.

Ухвала від 29.04.2024

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шкіндер П. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні