ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
08 липня 2024 року Чернігів Справа № 620/6356/24
Чернігівський окружний адміністративний суд під головуванням судді Житняк Л.О., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Дочірнього підприємства "Левона-С" Приватного підприємства "Левона" до Головного управління ДПС у Чернігівській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до суду з позовом до Головного управління ДПС у Чернігівській області, в якому просить визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Чернігівській області від20.03.2024 №46/25-01-04 про анулювання реєстрації платником єдиного податку четвертої групи та зобов`язати відповідача поновити реєстрацію платником четвертої групи в Реєстрі платників єдиного податку з 20.03.2024.
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що ним виконано обов`язок, покладений Податковим кодексом України, щодо підтвердження статусу платника єдиного податку 4 групи та вчасно подано декларацію з податку на поточний рік, однак з незалежних від нього причин функціонування автоматизованої системи, ДПС надало відповідь про відмову в прийнятті документів лише на наступний день. Також позивачем зазначено, що невчасне подання звітності не може бути підставою для анулювання статусу платника єдиного податку четвертої групи.
Суд ухвалою від10.05.2024 відкрив провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та встановив відповідачу строк для подачі відзиву на позов.
Відповідачем подано відзив на позовну заяву, в якому просить відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі, оскільки позивачем було порушено строки подачі загальної податкової декларації. Станом на 20.02.2024 позивачем було подано звітну податкову декларацію з податку на поточний рік від20.02.2024 №9034340483 та розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (юридичні особи) від19.02.2024 №9033429971. Загальна податкова декларація було подана позивачем 21.02.2024, тому рішення про виключення платника з реєстру платників єдиного податку 4 групи на 2024 рік є правомірним. Також зазначає, що сервер ДПС України працював, що підтверджено квитанціями №1 та №2, проте платником було проігноровано необхідність повторного направлення документів.
Позивачем подано відповідь на відзив, в якій просить позовні вимоги задовольнити в повному обсязі з підстав аналогічних, викладеним в позовній заяві. Крім того, зазначає, що для підтвердження статусу платника єдиного податку 4 групи позивачем 21.02.2024 о 08:25 було повторно подано декларацію з додатками, яка прийнята контролюючим органом 21.02.2024.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд зазначає про таке.
Дочірнє підприємство "Левона-С" Приватного підприємства "Левона" зареєстроване як юридична особа 15.01.2002 та перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС у Чернігівській області, як платник податків. Основним видом економічної діяльності є КВЕД 10.62 виробництво крохмалів і крохмальних продуктів (а.с.8).
Позивач був платником єдиного податку 4 групи, що не заперечується відповідачем.
Так, з метою щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку 4 групи засобами електронного зв`язку, позивачем направлено до Чернігівської ДПІ ГУ ДПС у Чернігівській області податкові звітності: загальна та звітна податкові декларації платника єдиного податку 4 групи на 2024 рік з додатком 1 "Відомості про наявність земельних ділянок" та додатком 3 "Розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання за податковий (звітний) рік" (а.с.10-33).
Відповідно до квитанції №1 документ розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання доставлено до Державної податкової служби України 20.02.2024 10:42. Документ збережено на центральному рівні. Документ буде оброблено у складі пакет пов`язаних документів. Через певний час подбайте про прийом квитанції №2 щодо результатів перевірки та прийняття/неприйняття Вашого електронного документу (а.с.34).
Відповідно до квитанції №2 20.02.2024 о 10:42 документ розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання за реєстраційним номером 9034351226 не прийнято. При необхідності виправте документ та надішліть його знову. Виявлені помилки: документ не може бути прийнятий документ в електронному вигляді не відповідає затвердженому формату (стандарту) через відсутність заявлених у пакеті пов`язаних документів ( порушено цілісність пакету) (а.с.35).
Як вбачається зі знімку екрану програми "Арт-Звіт Pro" квитанція №1 отримана позивачем 20.02.2024 об 11:15 з результатом обробки - прийнято, квитанція №2 21.02.2024 о 0:42 з результатом обробки не прийнято (а.с.36).
21.02.2024 позивачем було повторно подано декларацію з додатками. Відповідно до квитанції №1 документ додаток до податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи доставлено до Державної податкової служби України 21.02.2024 08:25. Документ збережено на центральному рівні. Документ буде оброблено у складі пакет пов`язаних документів. Через певний час подбайте про прийом квитанції №2 щодо результатів перевірки та прийняття/неприйняття Вашого електронного документу (а.с.63).
Відповідно до квитанції №2 документ податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи з реєстраційним номером 9035447348 21.02.2024 о 08:25 прийнято (а.с.64).
Однак Головним управлінням ДПС у Чернігівській області було складено акт №3554/Ж5/25-01-04-08 від 20.03.2024 про результати перевірки можливості перебування платника податку на єдиного податку четвертої групи юридичною особою згідно вимог, встановлених Податковим кодексом України. Актом встановлено, що Дочірнє підприємство "Левона-С" Приватного підприємства "Левона" в порушення вимог ст. 298 ПКУ подано загальну податкову декларацію платника єдиного 4 групи з порушенням передбачених термінів, а саме податкову декларацію №9035447348 дата подачі 21.02.2024 (а.с.37).
Рішенням Головного управління ДПС у Чернігівській області від20.03.2024 №46/25-01-04 Дочірнє підприємство "Левона-С" Приватного підприємства "Левона" виключено з Реєстру платників єдиного податку четвертої групи на 2024 рік (а.с.38).
Не погоджуючись із вказаним рішенням позивач звернувся до суду з даним позовом для захисту своїх прав.
Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає таке.
Частиною другою статті 19 Конституції України обумовлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Підпунктом 4 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України встановлено, що до четвертої групи відносяться сільськогосподарські товаровиробники, зокрема, юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.
Відповідно до підпункту 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 Податкового кодексу України платники єдиного податку четвертої групи самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.
За приписами підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 Податкового кодексу України сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають до 20 лютого поточного року:
- загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку);
- звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки (юридичні особи);
- розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (юридичні особи) -контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;
- відомості (довідку) про наявність земельних ділянок - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок.
Порядок реєстрації та анулювання реєстрації платників єдиного податку визначений статтею 299 Податкового кодексу України, відповідно до пункту 299.1 якої, реєстрація суб`єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.
Пунктом 299.10 статті 299 Податкового кодексу України встановлено, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу, зокрема, у разі якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 цього Кодексу.
Таким чином, реєстрація суб`єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку та є безстроковою. Податковий кодекс України передбачає підстави для анулювання реєстрації платника єдиного податку або підстави, з яких платник не може бути платником єдиного податку 4 групи, але не містить норму, відповідно до якої платник, який до 20 лютого не подав звітність, зазначену у підпункті 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 Податкового кодексу України, не може бути, або втрачає статус платника єдиного податку 4 групи. Анулювання здійснюється шляхом виключення з відповідного реєстру за рішенням контролюючого органу.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 24.01.2019 у справі №814/1394/15.
Таким чином, для підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи позивачем засобами електронного зв`язку 20.02.2024 направлено до Головного управління ДПС у Чернігівській області загальну звітну та звітну податкові декларації платника єдиного податку четвертої групи за 2024 рік з відповідними додатками 1 - Відомості про наявність земельних ділянок та додатками 3 - Розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання, що підтверджується відповідними квитанціями №1 та №2 (Реєстраційний номера документа: 9034351226).
Загальні принципи організації інформаційного обміну під час подання платниками податків податкової звітності до органів державної податкової служби України в електронній формі із використанням електронного цифрового підпису визначає Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557 (далі Порядок).
Відповідно до п.2-3 розділу ІІ Порядку автор створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронній та паперовій формі, із зазначенням усіх обов`язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису та печатки (за наявності), керуючись цим Порядком. Створення електронного документа завершується накладанням на нього кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та печатки (за наявності) підписувача (підписувачів). Після накладання кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису та печатки (за наявності), що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та кваліфікованому сертифікаті електронної печатки, автор здійснює шифрування електронного документа з дотриманням вимог до форматів криптографічних повідомлень, затверджених в установленому законодавством порядку, та надсилає його у форматі (стандарті) з використанням засобів електронного зв`язку до адресата протягом операційного дня.
Пунктом 5-6 розділу ІІ Порядку передбачено, що у разі якщо адресатом є контролюючий орган, після надходження електронного документа здійснюється його автоматизована перевірка. Автоматизована перевірка здійснюється у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня.
Згідно з п.7 розділу ІІ Порядку автоматизована перевірка електронного документа включає:
підтвердження дійсності кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису та печатки (за наявності), що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та кваліфікованому сертифікаті електронної печатки за умов, встановлених Законом України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»;
перевірку обов`язковості та послідовності накладання на електронний документ кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису та печатки (за наявності), що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та кваліфікованому сертифікаті електронної печатки підписувачів у встановленому порядку;
перевірку відповідності електронного документа затвердженому формату (стандарту);
перевірку обов`язкових реквізитів;
перевірку права підпису електронного документа підписувачем.
Пунктом 8 розділу ІІ Порядку передбачено, що перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі - протягом перших двох годин наступного операційного дня.
У першій квитанції, що формується за результатами автоматизованої перевірки, зазначеної у пункті 7 цього розділу, повідомляється про результати такої перевірки. У разі негативних результатів автоматизованої перевірки у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується. На першу квитанцію накладається кваліфікована електронна печатка контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в контролюючому органі.
Якщо автору протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом.
Відповідно до п.9-10 розділу ІІ Порядку не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та цим Порядком, формується друга квитанція. Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції). На другу квитанцію накладається кваліфікована електронна печатка контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа. Другий примірник другої квитанції зберігається в контролюючому органі.
З аналізу вказаних положень законодавства слідує, що після подання документів в електронній формі проводиться їх автоматизована перевірка, зокрема, для встановлення відповідності електронного документа затвердженому формату (стандарту). При невідповідності документа затвердженому формату (стандарту) у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується. При цьому друга квитанція формується вже для підтвердження прийняття (реєстрації) або повідомлення про неприйняття в контролюючому органі електронного документа.
Як встановлено судом, 20.02.2024 позивачем було подано передбачений Податковим кодексом України перелік документів для підтвердження статусу платника єдиного податку та отримано квитанцію №1 про збереження документу (а.с.34). В подальшому позивачем було отримано квитанцію №2, в якій зазначено, що документ за реєстраційним номером 9034351226 не прийнято через порушення цілісності пакету (а.с.35). Проте, зі знімку екрану програми "Арт-Звіт Pro" вбачається, що квитанція №1 отримана позивачем 20.02.2024 об 11:15 з результатом обробки - прийнято, квитанція №2 21.02.2024 о 0:42 з результатом обробки не прийнято (а.с.36).
21.02.2024 позивачем було повторно подано декларацію з додатками, яка відповідно до квитанції №2 з реєстраційним номером 9035447348 21.02.2024 о 08:25 була прийнята (а.с.64).
Враховуючи все вищезазначене, надані позивачем квитанції №1 та №2 підтверджують подання ним та прийняття відповідачем усієї звітності, передбаченої підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 та підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 Податкового кодексу України.
Відповідно до пункту 299.1, пункту 299.2 статті 299 Податкового кодексу України реєстрація суб`єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, веде реєстр платників єдиного податку, в якому знаходиться інформація про осіб, зареєстрованих платниками єдиного податку.
Податковий кодекс України передбачає підстави для анулювання реєстрації платника єдиного податку (пункту 299.10 статті 299 Податкового кодексу) або підстави, з яких платник не може бути платником єдиного податку 4 групи (пункту 291.5 статті 291 Податкового кодексу), але відсутня норма, відповідно до якої платник, який до 20 лютого не подав звітність, зазначену у підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 Податкового кодексу України, не може бути, або втрачає статус платника єдиного податку 4 групи.
Аналогічний правовий висновок викладений у постанові Верховного Суду від 24.01.2019 у справі №814/1394/15 та у подальшому актуалізований у постанові Верховного Суду від 08.12.2021 у справі №580/2725/19.
Водночас наслідки неподання або несвоєчасного подання податкової звітності або невиконання вимог щодо внесення змін до податкової звітності визначені ст.120 Податкового кодексу України та тягнуть за собою накладення штрафу у визначених Законом розмірах.
Порядок реєстрації та анулювання реєстрації платників єдиного податку визначений статтею 299 Податкового кодексу України, відповідно до пункту 299.1 якої реєстрація суб`єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.
Пунктом 299.6 статті 299 Податкового кодексу України встановлено, що підставами для прийняття контролюючим органом рішення про відмову у реєстрації суб`єкта господарювання як платника єдиного податку є виключно:
невідповідність такого суб`єкта вимогам, встановленим статтею 291 цього Кодексу;
наявність у суб`єкта господарювання, який утворюється у результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого платника податку, непогашених податкових зобов`язань чи податкового боргу, що виникли до такої реорганізації;
недотримання таким суб`єктом вимог, встановлених підпунктом 298.1.4. пункту 298.1 статті 298 цього Кодексу.
Повноваження податкового органу не визнавати податкову звітність податковою декларацією передбачені пунктом 48.7 статті 48 Податкового кодексу України, а саме: податкова звітність не визнається податковою декларацією у разі порушення будь-якої норми статті 48 Податкового кодексу України. Зокрема, це відсутність обов`язкових реквізитів: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; місцезнаходження (місце проживання) платника податків тощо.
У даному випадку податковим органом не було встановлено невідповідності поданих податкових декларацій вимогам статті 48 Податкового кодексу України. Крім того, відповідач не наділений повноваженнями не визнавати звітність, у зв`язку з пропущенням платником податку строку на подачу декларації, встановленого підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 Податкового кодексу України (пропущення встановлених цією нормою строків).
Тож дії відповідача є протиправними, оскільки фактично позбавляють позивача права на реєстрацію платником єдиного податку 4 групи як сільськогосподарського товаровиробника.
Згідно з позицією Верховного Суду, що викладена в постановах від 06.02.2018 у справі №816/543/17, та від 29.03.2018 у справі №804/2321/17 для обставин, які позбавляють суб`єкта господарювання бути платником єдиного податку четвертої групи необхідно проведення документальної перевірки з дослідженням первинних документів.
Суд зазначає, що способом реалізації владних управлінських функцій за наявності встановлення обставин, за яких платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування (бути платником єдиного податку), є прийняття рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку, шляхом виключення з реєстру платників цього податку.
Проте, відповідачем не проводилась документальна перевірка позивача, яка б могла встановити правильність поданого розрахунку, натомість відповідачем було обрано надмірно формальний підхід та було проведено лише камеральну перевірку, яка встановила виключно порушення строку подачі податкової декларації.
Таким чином оскаржуване рішення є протиправним та підлягає скасуванню.
Спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.
Статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, як: здійснювали свої офіційні повноваження.
При цьому під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.
У пункті 145 рішення від 15.11.1996 у справі «Чахал проти Об`єднаного Королівства» Європейський суд з прав людини зазначив, що згадана норма гарантує на національному рівні ефективні правові засоби для здійснення прав і свобод, що передбачаються Конвенцією, незалежно від того, яким чином вони виражені в правовій системі тієї чи іншої країни.
Засіб захисту, що вимагається зазначеною статтею повинен бути ефективним як у законі, так і на практиці, щоб його використання не було ускладнене діями або недоглядом органів влади відповідної держави (пункт 75 рішення Європейського суду з прав людини у справі Афанасьев проти України від 05.04.2005.
Враховуючи викладене вище, суд дійшов висновку, що позовні вимоги в частині зобов`язання відповідача відновити позивачу реєстрацію платником єдиного податку четвертої групи з 20.03.2024 є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
У відповідності до вимог частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
З урахуванням зазначеного, суд, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України, приходить до висновку, що позов необхідно задовольнити повністю.
Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Тому, за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача підлягає стягненню сплачений ним при поданні позовної заяви судовий збір в розмірі 3028,00 грн.
Керуючись статтями 72-74, 77, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В:
Позов Дочірнього підприємства "Левона-С" Приватного підприємства "Левона" до Головного управління ДПС у Чернігівській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Чернігівській області від 20.03.2024 №46/25-01-04 про анулювання реєстрації Дочірнього підприємства "Левона-С" Приватного підприємства "Левона" платником єдиного податку четвертої групи.
Зобов`язати Головне управління ДПС у Чернігівській області відновити Дочірньому підприємству "Левона-С" Приватного підприємства "Левона" реєстрацію платником єдиного податку четвертої групи в Реєстрі платників єдиного податку з 20.03.2024.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Чернігівській області на користь Дочірнього підприємства "Левона-С" Приватного підприємства "Левона" судовий збір в розмірі 3028,00 грн.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач: Дочірнє підприємство "Левона-С" Приватного підприємства "Левона" (вул. Якова Лизогуба, 1, А, с-ще Седнів, Чернігівський р-н, Чернігівська обл., 15522, код ЄДРПОУ 31637026).
Відповідач: Головне управління ДПС у Чернігівській області (вул. Реміснича,11, м. Чернігів, 14000, код ЄДРПОУ ВП 44094124).
Повний текст судового рішення складено 08.07.2024.
Суддя Л.О. Житняк
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.07.2024 |
Оприлюднено | 10.07.2024 |
Номер документу | 120237462 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Єгорова Наталія Миколаївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Єгорова Наталія Миколаївна
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Лариса ЖИТНЯК
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні