Рішення
від 10.07.2024 по справі 160/10457/24
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 липня 2024 року Справа № 160/10457/24 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Юркова Е.О., розглянувши в порядку письмового провадження у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Гермес Гранд Волмор" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

УСТАНОВИВ:

22.04.2024 до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Гермес Гранд Волмор" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, з вимогами:

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління ДПЄ у Дніпропетровській області від 14.03.2024 року №0116130408 про застосування штрафу в розмірі 1 756 872 грн. 99 коп. за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ухвалою слідчого судді Дніпровського районного суду м. Києва від 13.08.2019 по справі №755/9598/19 (провадження №1-кс/755/5843/19) накладено арешт на майно, шляхом заборони відчуження, розпорядження та користування майном, а саме: на активи суми ліміту ПДВ в системі електронного адміністрування ПДВ в Державній фіскальній службі України (код ЄДРПОУ 39292197) за адресою: м. Київ, Львівська площа, буд. 8, наступних підприємств, зокрема ТОВ "Гермес Гранд Волмор"37975921 шляхом блокування сум податку в системі електронного адміністрування ПДВ (ліміт ПДВ) по вказаним підприємствам, на яку останні мають право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. В подальшому ухвалою слідчого судді Дніпровського районного суду м. Києва від 10.09.2019 по справі №755/9898/19 (провадження №1-кс/755/6560/19) скасовано арешт майна, накладений ухвалою слідчого судді Дніпровського районного суду м. Києва від 13.08.2019, у частині активів суми ліміту ПДВ в системі електронного адміністрування ПДВ у Державні фіскальній службі України (код ЄДРПОУ 39292197), за адресою: м. Київ, Львівська площа, 8, підприємства ТОВ «Гермес Гранд Волтім» 39790471, ТОВ «Гермес Гранд Волмор» 3797521, шляхом блокування сум податку в системі електронного адміністрування ПДВ (ліміт ПДВ) за вказаними підприємствами, на яку останні мають право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Однак іншою ухвалою слідчого судді Голосіївського районного суду міста Києва від 05.09.2019 по справі №752/18221/19 (провадження №1-кс/752/8724/19) було повторно накладено арешт із забороною відчуження, розпорядження та користування, на майно, а саме : на активи - суми ліміту ПДВ в системі електронного адміністрування ПДВ в Державній фіскальній службі України (код ЄДРПОУ 39292197) за адресою: м. Київ, Львівська площа, 8 крім інших підприємства: ТОВ «ГЕРМЕС ГРАНД ВОЛМОР» (код ЄДРПОУ 37975921) шляхом блокування сум податку в системі електронного адміністрування ПДВ (ліміт ПДВ) по вказаним підприємствам, на яку останні мають право зареєструвати податкові накладні та/бо розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. В подальшому ухвалою колегії суддів Київського апеляційного суду від 31.10.2019 по справі №752/18221/19 (провадження11cc/824/5448/2019) було вирішено ухвалу слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва від 05.09.2019 по справі №752/18221/19, в частині накладення арешту із забороною відчуження, розпорядження та користування, на майно, а саме активи - суми ліміту ПДВ в системі електронного адміністрування ПДВ в Державній фіскальній службі України (код ЄДРПОУ 39292197) за адресою: м. Київ, Львівська площа, 8 крім інших підприємства ТОВ «ГЕРМЕС ГРАНД ВОЛМОР на яку вказані платники мають право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних скасовано. Таким чином позивач протиправно був позбавлений права користуватися сумами ПДВ в СЕА ПДВ (лімітом ПДВ), а отже з незалежних від товариства причин, не мало можливості своєчасно реєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні перелік яких визначено в Акті перевірки, крім податкових накладних №468 від 30.11.2022, №11 від 04.06.2022, №22 від 02.06.2022.

Ухвалою суду від 04.04.2024 відкрито провадження у справі, та призначено справу до розгляду за правилами загального позовного провадження.

09.05.2024 відповідачем надано до суду відзив, в якому просив у задоволенні позову відмовити, зазначає, що ухвалою слідчого судді Дніпропетровського районного суду м. Києва від 13.08.2019 по справі №755/9598/19, в подальшому ухвалою слідчого суду Голосіївського районного суду м. Києва від 05.09.2019 по справі №752/18221/19 накладено арешт із забороною відчуження, розпорядження та користування, на майно, а саме: на активи - суми ліміту в СЕА ПДВ. Правові основи оподаткування ПДВ встановлено розділом V та підрозділом 2 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ. Основні принципи функціонування СЕА ПДВ визначено статтею 200 і ПКУ та регламентовано Порядком електронного адміністрування ПДВ, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №569 із змінами і доповненнями (далі - Порядок №569). Платник податку має право зареєструвати в ЄРПН ПН/РК, складені починаючи з 1 липня 2015 року, в яких загальна сума податку не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.З статті 200-1 ПКУ. Відповідальність за порушення строків реєстрації ПН/PK в ЄРПН передбачена статтею 120-1 ПКУ та пунктом 90 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ. При цьому, виключень щодо застосування відповідальності за порушення термінів реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН у зв`язку з накладанням за рішенням суду арешту на реєстраційну (суму ліміту) в СЕА ПДВ нормами ПКУ не передбачено. Окремо звертає увагу суду, на ту обставину, що камеральною перевіркою також було охоплено податкові накладні, складені у 2022 році - №468 від 11.11.2022, №11 від 04.06.2022 та №22 від 02.06.2022, які були несвоєчасно зареєстровані в ЄРПН липні та грудні 2022 року. Жодних підстав, які б могли завадити своєчасно зареєструвати дані податкові накладні у ЄРПН у Позивача не було.

Ухвалою суду від 18.06.2024 витребувано у Товариства з обмеженою відповідальністю "Гермес Гранд Волмор": квитанції про прийняття/неприйняття/зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в ЄРПН, щодо податкових накладних/розрахунків коригування, які були предметом камеральної перевірки та зазначені в розрахунку до податкового повідомлення-рішення від 14.03.2024 року №0116130408; докази на підтвердження дати отримання Товариством з обмеженою відповідальністю ГЕРМЕС ГРАНД ВОЛМОР розрахунків коригування до податкових накладних №468 від 11.11.2022, №11 від 04.06.2022, №22 від 02.06.2022 від постачальника (продавця).

Протокольною ухвалою суду, оголошеною у судовому засіданні 02.07.2024 із занесенням до протоколу судового засідання, закрито підготовче провадження в адміністративній справі № 160/10457/24 та призначено розгляд справи по суті на 10.07.2024.

У судове засідання 10.07.2024 сторони не з`явились, представник позивача надав до суду клопотання про здійснення розгляду справи без його участі.

Дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини на яких ґрунтуються вимоги позову, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив такі обставини справи.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гермес Гранд Волмор" (ІК в ЄДРПОУ 37975921) (далі ТОВ "Гермес Гранд Волмор") зареєстровано 28.11.2011 у встановленому законом порядку та перебуває на податковому обліку в Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області.

Основний вид економічної діяльності 47.25 Роздрібна торгівля напоями в спеціалізованих магазинах.

Судом встановлено, що Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області проведена камеральна перевірка ТОВ "Гермес Гранд Волмор", стосовно дотримання порядку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних.

За результатами перевірки складений акт №5636/04-36-04-08/37975921 від 13.02.2024.

Перевіркою встановлено порушення граничних строків реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ "Гермес Гранд Волмор", що тягне за собою відповідальність платника передбачену абзацом 1 пункту 120-1.1. статті 120-1 розділу II Податкового кодексу України, а саме податкових накладних:

№113 від 13.08.2019 (реєстрація 07.10.2019),(граничний термін реєстрації 31.08.2019);

№112 від 13.08.2019 (реєстрація 07.10.2019), (граничний термін реєстрації 31.08.2019);

№158 від 18.08.2019 (реєстрація 07.10.2019), (граничний термін реєстрації 15.09.2019);

№157 від 18.08.2019 (реєстрація 07.10.2019), (граничний термін реєстрації 15.09.2019);

№71 від 08.08.2019 (реєстрація 07.10.2019), (граничний термін реєстрації 31.08.2019);

№193 від 22.08.2019 (реєстрація 07.10.2019), (граничний термін реєстрації 15.09.2019);

№109 від 13.08.2019 (реєстрація 07.10.2019), (граничний термін реєстрації 31.08.2019);

№88 від 11.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№103 від 13.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№25 від 04.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№111 від 13.08.2019 (реєстрація), (граничний термін реєстрації 31.08.2019);

№194 від 22.08.2019 (реєстрація 03.10.2019), (граничний термін реєстрації 15.09.2019);

№53 від 07.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№192 від 22.08.2019 (реєстрація 07.10.2019), (граничний термін реєстрації 15.09.2019);

№72 від 08.08.2019 (реєстрація 07.10.2019), (граничний термін реєстрації 31.08.2019);

№191 від 22.08.2019 (реєстрація 07.10.2019), (граничний термін реєстрації 15.09.2019);

№83 від 09.08.2019 (реєстрація 02.10.2019), (граничний термін реєстрації 31.08.2019);

№82 від 09.08.2019 (реєстрація 02.10.2019), (граничний термін реєстрації 31.08.2019);

№68 від 08.08.2019 (реєстрація 03.10.2019), (граничний термін реєстрації 31.08.2019);

№38 від 05.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№77 від 10.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№81 від 09.08.2019 (реєстрація 02.102019), (граничний термін реєстрації 31.08.2019);

№84 від 09.08.2019 (реєстрація 02.10.2019), (граничний термін реєстрації 31.08.2019);

№22 від 04.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№72 від 09.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№110 від 13.08.2019 (реєстрація 07.10.2019), (граничний термін реєстрації 31.08.2019);

№114 від 13.08.2019 (реєстрація 07.10.2019), (граничний термін реєстрації 31.08.2019);

№2 від 01.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№12 від 03.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№54 від 07.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№86 від 11.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№55 від 07.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№70 від 08.08.2019 (реєстрація 07.10.2019), (граничний термін реєстрації 31.08.2019);

№69 від 08.08.2019 (реєстрація 07.10.2019), (граничний термін реєстрації 31.08.2019);

№118 від 15.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№23 від 04.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№13 від 03.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№1 від 01.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№14 від 03.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№3 від 29.11.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№70 від 09.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№36 від 05.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№37 від 05.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№94 від 12.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№102 від 13.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№101 від 13.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№117 від 15.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№71 від 09.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№87 від 11.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№24 від 04.09.2019 (реєстрація 29.11.2019), (граничний термін реєстрації 30.09.2019);

№468 від 11.11.2022 (реєстрація 07.12.2022), (граничний термін реєстрації 30.11.2022);

№11 від 04.06.2022 (реєстрація 06.07.2022), (граничний термін реєстрації 30.06.2022);

№22 від 02.06.2022 (реєстрація 06.07.2022), (граничний термін реєстрації 30.06.2022).

Зазначені податкові накладні зареєстровані в ЄРПН.

Не погоджуючись з висновками викладеними в акті №5636/04-36-04-08/37975921 від 13.02.2024, ТОВ "Гермес Гранд Волмор" подало заперечення.

За результатами розгляду заперечень до акту перевірки №5636/04-36-04-08/37975921 від 13.02.2024, Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області повідомлено, що висновки в частині застосування штрафних санкцій, залишено без змін.

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області за наслідками проведеної камеральної перевірки прийнято податкове повідомлення - рішення №0116130408 від 14.03.2024 (форма «Н»), яким застосовано до ТОВ "Гермес Гранд Волмор" штрафні (фінансові) санкції за порушення строку реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних у загальній сумі один мільйон сімсот п`ятдесят шість тисяч вісімсот сімдесят дві гривні 99 копійок.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з такого.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначаєПодатковий кодекс України від 02.12.2010 року № 2755-VI, у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин (далі -ПК України).

Відповідно до підп.16.1.3 п.16.1 ст.16 ПК Україниплатник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Відповідно до підп.20.1.4 п.20.1 ст.20 ПК Україниконтролюючі органи мають право, зокрема, проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків.

Згідно п.75.1 ст.75 ПК Україниконтролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, даних СОД РРО (абзац перший підп.75.1.1 п.75.1 ст.75 ПК України).

Абзацом другим цієї норми передбачено, що предметом камеральної перевірки також може бути, зокрема, своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних.

Як передбачено абзацом першим п.76.3 ст.76 ПК України, Камеральна перевірка податкової декларації або уточнюючого розрахунку може бути проведена лише протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку їх подання, а якщо такі документи були надані пізніше, - за днем їх фактичного подання.

Камеральна перевірка з інших питань проводиться з урахуванням строків давності, визначенихстаттею 102 цього Кодексу(абзац другий цього ж пункту.

Відповідно до п.86.2 ст.86 ПК Україниза результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеномустаттею 42 цього Кодексу.

Згідно із абзацом третім п.102.1 ст.102 ПК Україниу разі виявлення за результатами перевірки порушень інших вимог податкового законодавства, безпосередньо не пов`язаних з декларуванням податкових зобов`язань платником податків, а також порушень вимог іншого, крім податкового, законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, контролюючий орган, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право самостійно визначити суму штрафних санкцій (фінансових санкцій, штрафів) платника податків не пізніше 1095 дня з дня вчинення відповідного правопорушення.

Порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченогостаттею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту198.5 статті 198цьогоКодексуу разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно достатті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту201.4 статті 201цьогоКодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей192і201цьогоКодексупокладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів (абзац першийп`ятий п.120-1.1 ст.120-1 ПК України).

Згідно із п.201.1 ст.201 ПК Українина дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою (абзац перший п.201.10 ст.201 ПК України).

Відповідно до абзацу п`ятого п.201.10 ст.201 ПК Українипідтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Абзацом шостим цієї норми встановлено, що з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.

Як передбачено абзацом дев`ятим п.201.10 ст.201 ПК Українидатою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цьогоКодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин (абзац десятий п.201.10 ст.201 ПК України).

Абзацом тринадцятим п.201.10 ст.201 ПК Українипередбачено, що якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно із абзацом чотирнадцятим п.201.10 ст.201 ПК Україниреєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними пунктом198.5 статті 198та пунктом199.1 статті 199цьогоКодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені.

Водночас, суд звертає увагу, що 08.02.2023 набрав чинностіЗакон № 2876-ІХ від 12.01.2023 року «Про внесення змін до розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України, згідно з яким, зокрема, тимчасово встановлено інші граничні строки реєстрації податкових накладних та встановлено інші розміри штрафів за їх несвоєчасну реєстрацію.

Законом № 2876-ІХпідрозділ 2розділу XX ПК Українидоповнено пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану та протягом шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, збільшено граничні строки реєстрації податкових накладних, розрахунків коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних та зменшено розміри штрафів за їх порушення, які встановлено пунктом120.1.1ст.120.1 ПК України.

Так, відповідно до п.89 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення»ПК Українитимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеногоУказом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 року №64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 року №2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

Пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення»ПК Українипередбачено, що тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеногоУказом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 року №64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 року №2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 цього підрозділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі: 2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Детальний аналіз вказаних нормПК Українидає підстави суду дійти до таких висновків:

- зміна строків реєстрації податкових накладних є тимчасовою, та діє лише на період дії воєнного стану та протягом шести місяців після місяця в якому воєнний стан буде припинено;

- визначені пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення»ПК Українирозміри штрафів за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних застосовуються лише щодо тих податкових накладних, які зареєстровані з порушенням встановлених пунктом 89 цього підрозділу строків, тобто відносно податкових накладних, граничні строки реєстрації яких припадають на період, коли ця норма вже діяла (після 08.02.2023 року);

- норми пунктів 89 та 90 ПК України застосовуються з 08.02.2023, тобто з дати набрання чинностіЗакону № 2876-ІХ.

Щодо податкових накладних № 113,№ 112, №158, №157, №71, №193, №109, №88, №103, №25, №111, №194, №53, №192, №72, №191, №83, №82, №68, №38, №77, №81, №84, №22, №72, №110, №114, №2, №12, №54, №86, №55, №70, №69, №118, №23, №13, №1, №14, №3, №70, №36, №37, №94, №102, №101, №117, №71, №87, №24 - суд зазначає наступне.

Із розрахунку штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, який наявний в матеріалах справи, вбачається, що зазначені накладні були складені позивачем в період з 08.08.2019 по 15.09.2019.

Суд звертає увагу, що з моменту реєстрації позивачем зазначених накладних до моменту проведення відповідачем перевірки, на підставі якої було прийнято оскаржуване податкове повідомлення-рішення пройшло більше, ніж 1095 днів, передбачених абзацом другим п.76.3 ст.76 ПК України.

При цьому слід зазначити, що строки які передбаченіст. 102 ПК України, стосується застосування наслідків за результатами перевірки та не стосуються строків проведення камеральної перевірки.

А тому, зупинення законодавцем строків передбаченихст.102 ПК України, жодним чином не зупиняє строків проведення камеральних перевірок, передбачених п.76.3 ст.76 ПК України.

Відтак, відповідач, з урахуванням наведених норм, не мав права самостійно визначати суму штрафних санкцій (фінансових санкцій, штрафів) за невчасну реєстрацію зазначених податкових накладних, оскільки при проведенні перевірки діяв поза строковими обмеженнями реалізації повноважень щодо проведення перевірки та, як наслідок,приймати податкове повідомлення-рішення.

За таких обставин, штраф, застосований відповідачем стосовно позивача у даному випадку є безпідставним та необґрунтованим.

Щодо податкових накладних №468, №11, №22.

Суд звертає увагу, що відповідно до вже зазначено розрахунку штрафу податкові накладні №468, №11, №22 були складені та зареєстровані позивачем ще до набрання чинностіЗаконом № 2876-ІХ від 12.01.2023 «Про внесення змін до розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України», тобто, до 08.02.2023.

Так, податкова накладна №468 складена 11.11.2022, зареєстрована 07.12.2022, податкова накладна №11 складена 04.06.2022, зареєстрована 06.07.2022, податкова накладна №22 складена 02.06.2022, зареєстрована 06.07.2022.

На час реєстрації зазначених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних єдиною нормою, яка визначала розмір штрафів за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних був п.120-1.1 ст.120-1 ПК України.

Як вбачається із оскаржуваного податкового повідомлення-рішення та розрахунку штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідачем щодо податкових накладних №468, №11, №22 було застосовано штрафи передбачені саме п.120-1.1 ст.120-1 ПК України.

За таких обставин, суд дійшов висновку, що відповідач при прийнятті оскаржуваного податкового повідомлення-рішення в цій частині правомірно застосував штраф у розмірі 10%, суми ПДВ за затримку реєстрації податкових накладних №468, №11, №22.

Суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Згідно із абзацами першим-десятим п.52-1 підрозділу 10 розділу ХХПерехідні положення ПК України, за порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), штрафні санкції не застосовуються, крім санкцій за: порушення вимог до договорів довгострокового страхування життя чи договорів страхування в межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема страхування додаткової пенсії; відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу; порушення вимог законодавства в частині: обліку, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів; цільового використання пального, спирту етилового платниками податків; обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками; здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального; здійснення суб`єктами господарювання операцій з реалізації пального або спирту етилового без реєстрації таких суб`єктів платниками акцизного податку; порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати.

Відповідно до абзацу одинадцятого п.52-1 підрозділу 10 розділу ХХПерехідних положень ПК Українипротягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), платникам податків не нараховується пеня, а нарахована, але не сплачена за цей період пеня підлягає списанню.

Як уже було встановлено судом, позивачем було порушено передбачені пунктом201.1 статті 201 ПК Україниграничні терміни реєстрації податкових накладних, що не заперечується й самим позивачем у позовній заяві.

Суд зазначає, що у контексті застосування п.52-1підрозділу 10 розділу ХХПерехідних положень ПК Україниправове значення має саме факт вчинення відповідного порушення, складом якого, в даному випадку, є порушення строку реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Податкове правопорушення у вигляді несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної.

Таким чином, суд вважає, що обставини щодо періоду вчинення правопорушення мають значення для визначення розміру нарахованих штрафних санкцій, а не для встановлення застосовності вказаної нормиПК Україниу кваліфікації такого правопорушення як триваючого.

Водночас,Законом України від 12.05.2022 року №2260-ІХ «Про внесення змін доПодатковогокодексу України та інших законів України щодо особливостейподатковогоадміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану», який набрав чинності 27.05.2022 року, внесено зміни до підпункту 69 підрозділу 10 розділу ХХПерехідні положення ПК України, згідно з яким тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеногоУказом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року №64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, установлено особливості для справляння податків і зборів.

Так, відповідно до абзацу першого підп.69.1 п.69 підрозділу 10 розділуПерехідні положення ПК Україниу разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом46.2 статті 46цьогоКодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Абзацом третім цієї ж норми, серед іншого, передбачено, що платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо: реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року; реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, складених за операціями, визначеними пунктом198.5 статті 198та пунктом199.1 статті 199цьогоКодексу, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 20 липня 2022 року.

Наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 року №225затверджено Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, та перелік документів на підтвердження (даліНаказ №225).

Даний Порядок розроблено відповідно до підп.69.1 п.69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу з метою тимчасового, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, підтвердження платниками податків можливості чи неможливості своєчасного виконання податкового обов`язку щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 глави 2 розділу II Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо.

Пунктом 3 Наказу №225 передбачено, що у разі неможливості виконання платником податків податкового обов`язку, він подає не пізніше 30 вересня 2022 року заяву про відсутність такої можливості (крім виконання обов`язку щодо реєстрації акцизних накладних та/або подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, та/або подання заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними тощо) разом з вичерпним переліком документів, інформації, що підтверджують неможливість платника податків своєчасно виконати свій податковий обов`язок.

Однак, позивач не надавав відповідачу жодної заяви про відсутність можливості виконання податкового обов`язку відповідно до наказу №225, що ним не заперечується. Більше того, таких доказів не було надано і суду.

Згідно підп.69.1-1 п.69 підрозділу 10 розділу ХХПерехідні положення ПК Україниплатники податку на додану вартість зобов`язані забезпечити у строки, встановлені підпунктом 69.1 цього пункту, реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, граничний термін реєстрації яких припадає на періоди, зазначені у підпункті 69.1 цього пункту, та уточнити (привести у відповідність) податковий кредит, задекларований платниками на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, з урахуванням даних податкових накладних та/або розрахунків коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підпунктом 69.2 п.69 підрозділу 10 розділу ХХПерехідні положення ПК Українивизначено, що у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок до платників податків застосовується відповідальність згідно з цим Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом112.8.9 пункту 112.8 статті 112цьогоКодексу, що звільняють від фінансової відповідальності. При цьому вимоги законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), не застосовуються.

Тобто,Законом №2260-ІХ, який набрав чинності 27.05.2022, поновлено відповідальність платників податків у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок згідно з Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності.

При цьому, підпунктом 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХПерехідні положення ПК Українискасовано дію мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

Звільнення від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних передбачено лише для платників податків щодо реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24.02.2022 року до 27.05.2022 (тобто, до дня набрання чинностіЗакону №2260-ІХ) за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15.07.2022.

У разі ж нездійснення реєстрації податкових накладних, граничний термін реєстрації яких припадає на період починаючи з 24.02.2022 до 27.05.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15.07.2022, у період з 16.07.2022 року і до дати реєстрації таких податкових накладних до платника податку застосовуються штрафні санкції у розмірі, встановленому п.120-1.1статті120 ПК України.

Як уже згадувалось раніше, з розрахунку штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних вбачається, що реєстрацію податкових накладних №468, №11, №22 позивач почав вчиняти після набрання чинностіЗаконом №2260-ІХ, яким поновлено відповідальність платників податків у разі виявлення порушень законодавства, зокрема в частині своєчасності подання податкових накладних.

За наведених обставин суд дійшов висновку, що оскільки при проведенні перевірки відповідач діяв поза строковими обмеженнями реалізації повноважень щодо проведення перевірки та, як наслідок,прийнято податкове повідомлення-рішення форми «Н» №0116130408 від 14.03.2024 року, яке не ґрунтується на вимогах чинного законодавства, суперечить встановленим у справі обставинам, то воно є протиправним та підлягає скасуванню.

Відповідно до частини першоїстатті 77 Кодексу адміністративного судочинства Україникожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу.

Згідно з частиною другоюстатті 77 Кодексу адміністративного судочинства Українив адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до пункту 30 Рішення Європейського Суду з прав людини у справі "Hirvisaari v. Finland" від 27.09.2001 рішення судів повинні достатнім чином містити мотиви, на яких вони базуються для того, щоб засвідчити, що сторони були заслухані. Згідно п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень, обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини, очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах.

Таким чином, суд доходить висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд виходить з наступного.

Частиною 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання адміністративного позову до суду в розмірі 26 354,00 грн., що документально підтверджується платіжною інструкцією № 101 від 18.04.2024.

З огляду на задоволення позовних вимог, сплачений позивачем судовий збір за подачу адміністративного позову до суду в сумі 26 354,00 грн. підлягає стягненню з Головного управління ДПС у Дніпропетровській області за рахунок бюджетних асигнувань.

Керуючись ст.ст. 9, 72-77, 139, 242-243, 245-246, 258, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Гермес Гранд Волмор" (вул. Василя Сухомлинського, буд. 40, с-ще Слобожанське, Дніпровський р-н, Дніпропетровська обл.,52005; ІК в ЄДРПОУ 37975921) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (вул. Сімферопольська, буд. 17а, м. Дніпро, Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н,49005; ІК в ЄДРПОУ 44118658) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління ДПЄ у Дніпропетровській області від 14.03.2024 року №0116130408 про застосування штрафу в розмірі 1 756 872 грн. 99 коп. за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (вул. Сімферопольська, буд. 17а, м. Дніпро, Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н,49005; ІК в ЄДРПОУ 44118658) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Гермес Гранд Волмор" (вул. Василя Сухомлинського, буд. 40, с-ще Слобожанське, Дніпровський р-н, Дніпропетровська обл.,52005; ІК в ЄДРПОУ 37975921) понесені позивачем судові витрати в сумі 26 354 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення суду складений 10 липня 2024 року.

Суддя Е.О. Юрков

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.07.2024
Оприлюднено12.07.2024
Номер документу120264957
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —160/10457/24

Ухвала від 02.10.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 19.08.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Рішення від 10.07.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 18.06.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 24.04.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні