ФАСТІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУДКИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
08500, м. Фастів, вул. Івана Ступака, 25, тел. (04565) 6-17-89, факс (04565) 6-16-76, inbox@fs.ko.court.gov.ua
1-кс/381/674/24
381/3283/24
УХВАЛА
м.Фастів Київська область 09 липня 2024 року
Слідчий суддя Фастівського міськрайонного суду Київської області ОСОБА_1 ,
за участю прокурора Фастівської окружної прокуратури ОСОБА_2 ,
за участю підозрюваного ОСОБА_3 ,
за участю захисника-адвоката ОСОБА_4 ,
з участю секретаря ОСОБА_5 ,
за участю слідчого СВ Фастівського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_6
розглянув клопотаннясторони кримінальногопровадження слідчогоСВ ФастівськогоРУП ГУНПв Київськійобласті ОСОБА_6 про продовження строку досудового розслідування в кримінальному провадженні № 12024111310000748 від 11.04.2024 року, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 3, 4 ст. 191, ч. 1, 2 ст. 366 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
08.07.2024 року до слідчого судді Фастівського міськрайонного суду за погодженням першого заступника керівника Київської обласної прокуратури ОСОБА_7 звернулась слідчий СВФастівського РУПГУНП вКиївській області ОСОБА_6 з клопотанням про продовження строку досудового розслідування в кримінальному провадженні № 12024111310000748 від 11.04.2024 року.
З матеріалів клопотання вбачається, що СВ ФастівськогоРУП ГУНПв Київськійобласті здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12024111310000748 від 11.04.2024 року, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 3, 4 ст. 191, ч. 1, 2 ст. 366 КК України.
В ході проведення досудового розслідування було встановлено, що ОСОБА_3 з 03.04.2018 призначено директором Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІДОРБУД» (далі ТОВ «ЮНІДОРБУД»), код ЄРДПОУ 40207969, яке створено та зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 30.12.2015.
Відповідно до п. 1.1 Статуту ТОВ «ЮНІДОРУБД», товариство діє на підставі Конституції України, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», «Про зовнішньоекономічну діяльність» та інших нормативно-правових актів України.
ОСОБА_3 , будучи наділеним спеціальними повноваженнями директора ТОВ «ЮНІДОРБУД», тобто обіймаючи посаду,пов`язану звиконанням організаційно-розпорядчихта адміністративно-господарськихфункцій, згідно з ч. 3 ст. 18 КК України та приміткою 1 до ст. 364 КК України є службовою особою.
Так, 04.06.2021 між ТОВ «ЮНІДОРУБД» в особі директора ОСОБА_3 (далі - Підрядник), та головою Глевахівської селищної ради ОСОБА_8 (далі - Замовник) укладено договір № 23 на виконання робіт, а саме капітального ремонту дороги по АДРЕСА_1 , загальною вартістю 599 тис грн, з кінцевим строком проведення робіт до 31.12.2021.
Відповідно до п. 4.4 Договору № 23 від 04.06.2021, Підрядник, зокрема, зобов`язаний: забезпечити виконання робіт у строки, встановлені цим Договором; забезпечити виконання робіт, якість яких відповідає умовам, установленим розділом VI цього Договору; усувати недоліки в роботах, виявлені протягом їх виконання та в період гарантійного терміну експлуатації; забезпечувати ведення виконавчої документації згідно з діючими нормами; відшкодовувати збитки Замовнику, зумовлені порушенням договірних зобов`язань за власної вини; виконувати належним чином інші зобов`язання, передбачені Договором підряду Цивільним і Господарським кодексами України та іншими актами законодавства, та нести відповідальність, визначену законодавством та цим Договором.
Згідно із п. 10.1 Договору № 23 від 04.06.2021, відповідальність за якість виконаних робіт, випробування матеріалів, устаткування несе Підрядник.
Відповідно до п. 11.2 Договору № 23 від 04.06.2021, бюджетні фінансові зобов`язання за договором виникають при наявності перерахованих коштів на рахунок замовника у межах бюджетних асигнувань. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно з формами КБ-2в та КБ-3.
Згідно із п. 11.5 Договору № 23 від 04.06.2021, приймання робіт здійснюється відповідно до фактичного періоду їх виконання, який визначається актами дефектів та первинними обліковими документами (журнали виконаних робіт, подорожні листи, наряд-завдання тощо).
Відповідно до п. п. 13.1, 13.2, 13.3 Договору № 23 від 04.06.2021, розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об`єкту. Акти форми КБ-2в та довідки форми № КБ-3 з розрахунками готує підрядник і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника у строк не пізніше ніж за п`ять днів до закінчення звітного періоду. Уповноважений представник Замовника протягом трьох днів перевіряє акти і підписує їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Взаєморозрахунки провадяться на підставі виконаних та прийнятих обсягів робіт. Вартість матеріально-технічних та трудових ресурсів приймається відповідно до вартостей, визначних у договірній ціні. У разі значного зростання цін на матеріально-технічні ресурси відшкодовувати за рахунок статті та в її межах «Кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами», якщо така включена в договірну ціну.
Після укладання зазначеного договору ТОВ «ЮНІДОРБУД» приступило до обумовлених підрядних робіт, проведення яких організовував та контролював директор ОСОБА_3 до їх завершення у липні 2021 року.
У подальшому, в липні 2021 року, але не пізніше 01.07.2021, ОСОБА_3 , перебуваючи у невстановленому місці, реалізуючи свій злочинний умисел, будучи службовою особою, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи настання у зв`язку з цим суспільно-небезпечних наслідків та бажаючи їх настання, тобто діючи умисно, зловживаючи своїм службовим становищем, з корисливих мотивів, з метою незаконного збагачення за рахунок бюджетних коштів, достовірно знаючи, що вартість та обсяги фактично виконаних робіт, а також витрачених матеріалів за Договором № 23 від 04.06.2021 не відповідають проектно-кошторисній документації склав акт № 1 за липень 2021 року за формою КБ-2в, про нібито використання 128,58 т асфальтобетонної суміші (суміші асфальтобетонні гарячі і теплі, що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип В, марка 1), а також про нібито проведення на загальній площі 1066,4 кв.м робіт з укладання зазначеної суміші, а саме улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей та додавання або виключення до норми 18-43-1 (до 5 см) на кожні 0,5 см зміни товщини під час її укладання, хоча зазначені матеріали під час виконання договору не використані, а також відповідно і роботи пов`язані з їх використанням не проведено, що на загальну суму 333498,88 грн перевищує вартість фактично виконаних робіт та використаних матеріалів за Договором. Також ОСОБА_3 склав довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2021 року форми КБ-3 про те, що вартість виконаних робіт за Договором № 23 від 04.06.2021 нібито становить 599 тис грн, що на 333498,88 грн перевищує вартість фактично виконаних робіт та використаних матеріалів, та підписав вказаний акт та довідку особисто від імені генпідрядника (підрядника) та поставив відтиск печатки ТОВ «ЮНІДОРБУД».
У подальшому, ОСОБА_3 , продовжуючи реалізацію свого злочинного умислу, спрямованого на особисте незаконне збагачення за рахунок бюджетних коштів, у невстановлений в ході досудового розслідування час, але не пізніше 01.07.2021, у невстановленому місці, надав для підписання інженеру технічного нагляду ОСОБА_9 раніше складений ним акт № 1 за липень 2021 року форми КБ-2в до Договору № 23 від 04.06.2021, який містив неправдиві відомості, щодо загальної вартості виконаних робіт та використаних матеріалів за договором.
У липні 2021 року, більш точного часу в ході досудового розслідування не встановлено, але не пізніше 01.07.2021, за невстановлених обставин, інженер технічного нагляду ОСОБА_9 підписав раніше складений ОСОБА_3 акт № 1 за липень 2021 року за формою КБ-2в до Договору № 23 від 04.06.2021, своїм особистим підписом та поставив відтиск печатки «Інженер технічного нагляду ОСОБА_9 » та передав ОСОБА_3 .
У подальшому, ОСОБА_3 , продовжуючи реалізацію свого злочинного умислу, спрямованого на особисте незаконне збагачення за рахунок бюджетних коштів, у невстановлений у ході досудового розслідування час, але не пізніше 01.07.2021, у невстановленому місці, наддав представнику Замовника ОСОБА_8 , акт № 1 за липень 2021 року за формою КБ-2в та довідку про вартість виконаних робіт за липень 2021 року форми КБ-3 до Договору № 23 від 04.06.2021, які останнім підписано та проставлено відтиск печатки Глевахівської селищної ради.
У подальшому, 05.07.2021 на підставі зазначених документів Глевахівською селищною радою перераховано на рахунок ТОВ «ЮНІДОРБУД» № НОМЕР_1 грошові кошти в сумі 599 тис грн за договором № 23 від 04.06.2021, що на 333498,88 грн перевищує вартість фактично виконаних робіт за вказаним договором.
Отриманими грошовими коштами ОСОБА_3 заволодів та розпорядився на власний розсуд, заподіявши своїми умисними протиправними діями матеріальну шкоду Глевахівській селищній раді на загальну суму 333498,88 грн, що згідно з приміткою 3 до ст. 185 КК України, у статтях 185-191, 194 цього Кодексу відносяться до збитків у великих розмірах.
Таким чином, ОСОБА_3 підозрюється у заволодінні чужим майном, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненому у великих розмірах, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Крім цього, в невстановлений у ході досудового розслідування час, але не пізніше 01.07.2021, у ОСОБА_3 виник умисел на складання та видачу завідомо неправдивих офіційних документів, який він, реалізував за наступних обставин.
Так, в липні 2021 року, але не пізніше 01.07.2021, ОСОБА_3 , перебуваючи у невстановленому місці, реалізуючи свій злочинний умисел, будучи службовою особою, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи настання у зв`язку з цим суспільно-небезпечних наслідків та бажаючи їх настання, тобто діючи умисно, зловживаючи своїм службовим становищем, з корисливих мотивів, з метою незаконного збагачення за рахунок бюджетних коштів, достовірно знаючи, що вартість та обсяги фактично виконаних робіт, а також витрачених матеріалів за Договором № 23 від 04.06.2021 не відповідають проектно-кошторисній документації склав акт № 1 за липень 2021 року за формою КБ-2в, про нібито використання 128,58 т асфальтобетонної суміші (суміші асфальтобетонні гарячі і теплі, що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип В, марка 1), а також про нібито проведення на загальній площі 1066,4 кв.м робіт з укладання зазначеної суміші, а саме улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей та додавання або виключення до норми 18-43-1 (до 5 см) на кожні 0,5 см зміни товщини під час її укладання, хоча зазначені матеріали під час виконання договору не використані, а також відповідно і роботи пов`язані з їх використанням не проведено, що на загальну суму 333498,88 грн перевищує вартість фактично виконаних робіт та використаних матеріалів за Договором. Також ОСОБА_3 склав довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2021 року форми КБ-3 про те, що вартість виконаних робіт за Договором № 23 від 04.06.2021 нібито становить 599 тис грн, що на 333498,88 грн перевищує вартість фактично виконаних робіт та використаних матеріалів, та підписав вказані акти та довідку особисто від імені генпідрядника (підрядника) та поставив відтиск печатки ТОВ «ЮНІДОРБУД».
У подальшому, ОСОБА_3 , продовжуючи реалізацію свого злочинного умислу, спрямованого на особисте незаконне збагачення за рахунок бюджетних коштів, у невстановлений в ході досудового розслідування час, але не пізніше 01.07.2021, у невстановленому місці, надав для підписання інженеру технічного нагляду ОСОБА_9 раніше складений ним акт № 1 за липень 2021 року форми КБ-2в до Договору № 23 від 04.06.2021, який містив неправдиві відомості, щодо загальної вартості виконаних робіт та використаних матеріалів за договором.
У липні 2021 року, більш точного часу в ході досудового розслідування не встановлено, але не пізніше 01.07.2021, за невстановлених обставин, інженер технічного нагляду ОСОБА_9 підписав раніше складений ОСОБА_3 акт № 1 за липень 2021 року за формою КБ-2в до Договору № 23 від 04.06.2021, своїм особистим підписом та поставив відтиск печатки «Інженер технічного нагляду ОСОБА_9 » та передав ОСОБА_3 .
У подальшому, ОСОБА_3 , продовжуючи реалізацію свого злочинного умислу, спрямованого на особисте незаконне збагачення за рахунок бюджетних коштів, у невстановлений у ході досудового розслідування час, але не пізніше 01.07.2021, у невстановленому місці, надав представнику Замовника ОСОБА_8 , акт № 1 за липень 2021 року за формою КБ-2в та довідку про вартість виконаних робіт за липень 2021 року форми КБ-3 до Договору № 23 від 04.06.2021, які останнім підписано та проставлено відтиск печатки Глевахівської селищної ради.
У подальшому, 05.07.2021 на підставі зазначених документів Глевахівською селищною радою перераховано на рахунок ТОВ «ЮНІДОРБУД» № НОМЕР_1 грошові кошти в сумі 599 тис грн за договором № 23 від 04.06.2021, що на 333498,88 грн перевищує вартість фактично виконаних робіт за вказаним договором.
Таким чином, ОСОБА_3 підозрюється у складанні та видачі службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, що спричинило тяжкі наслідки, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 366 КК України.
Крім цього, в невстановлений у ході досудового розслідування час, але не пізніше 15.07.2021 у ОСОБА_3 , виник умисел на повторне протиправне заволодіння бюджетними коштами, шляхом складання та видачі завідомо неправдивих офіційних документів, який він реалізував за наступних обставин.
Так, 04.06.2021 між ТОВ «ЮНІДОРУБД» в особі директора ОСОБА_10 (далі - Підрядник), та головою Глевахівської селищної ради (код ЄДРПОУ 04359146) ОСОБА_8 (далі-Замовник) укладено договір № 24 на виконання робіт, а саме капітального ремонту дорожнього покриття дороги, яка сполучає с. Борисів та с. Залізне Васильківського району Київської області, загальною вартістю 1127074,22 грн, з кінцевим строком проведення робіт до 31.12.2021.
Відповідно до п. 4.4 Договору № 24 від 04.06.2021, Підрядник, зокрема, зобов`язаний: забезпечити виконання робіт у строки, встановлені цим Договором; забезпечити виконання робіт, якість яких відповідає умовам, установленим розділом VI цього Договору; усувати недоліки в роботах, виявлені протягом їх виконання та в період гарантійного терміну експлуатації; забезпечувати ведення виконавчої документації згідно з діючими нормами; відшкодовувати збитки Замовнику, зумовлені порушенням договірних зобов`язань за власної вини; виконувати належним чином інші зобов`язання, передбачені Договором підряду Цивільним і Господарським кодексами України та іншими актами законодавства, та нести відповідальність, визначену законодавством та цим Договором.
Згідно із п. 10.1 Договору № 24 від 04.06.2021, відповідальність за якість виконаних робіт, випробування матеріалів, устаткування несе Підрядник.
Відповідно до п. 11.2 Договору № 24 від 04.06.2021, бюджетні фінансові зобов`язання за договором виникають при наявності перерахованих коштів на рахунок замовника у межах бюджетних асигнувань. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно з формами КБ-2в та КБ-3.
Згідно із п. 11.5 Договору № 24 від 04.06.2021, приймання робіт здійснюється відповідно до фактичного періоду їх виконання, який визначається актами дефектів та первинними обліковими документами (журнали виконаних робіт, подорожні листи, наряд-завдання тощо).
Відповідно до п. п. 13.1, 13.2, 13.3 Договору № 24 від 04.06.2021, розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об`єкту. Акти форми КБ-2в та довідки форми КБ-3 з розрахунками готує підрядник і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника у строк не пізніше ніж за п`ять днів до закінчення звітного періоду. Уповноважений представник Замовника протягом трьох днів перевіряє акти і підписує їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Взаєморозрахунки провадяться на підставі виконаних та прийнятих обсягів робіт. Вартість матеріально-технічних та трудових ресурсів приймається відповідно до вартостей, визначних у договірній ціні. У разі значного зростання цін на матеріально-технічні ресурси відшкодовувати за рахунок статті та в її межах «Кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами», якщо така включена в договірну ціну.
Після укладання зазначених договорів ТОВ «ЮНІДОРБУД» приступило до обумовлених підрядних робіт, проведення яких організовував та контролював директор ОСОБА_3 до їх завершення у липні 2021 року.
У подальшому, в липні 2021 року, але не пізніше 15.07.2021,
ОСОБА_3 , перебуваючи у невстановленому місці, реалізуючи свій злочинний умисел, будучи службовою особою, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи настання у зв`язку з цим суспільно-небезпечних наслідків та бажаючи їх настання, тобто діючи умисно, зловживаючи своїм службовим становищем, з корисливих мотивів, з метою незаконного збагачення за рахунок бюджетних коштів, достовірно знаючи, що вартість та обсяги фактично виконаних робіт, а також витрачених матеріалів за Договором № 24 від 04.06.2021 не відповідають проектно-кошторисній документації склав акт № 1 за липень 2021 року за формою КБ-2в, про нібито виконання робіт з установлення дорожніх знаків на металевих стояках у кількості 11 штук на загальну суму 3205,31 грн, що на 6 штук перевищує кількість фактично виконаних робіт та на суму 1748,35 грн перевищує вартість фактично виконаних робіт, а також робіт з додавання до норм 18-61-1, 18-61-2, 18-61-3 при установленні додаткових щитків у кількості 2 штук на загальну суму 105,38 грн, що на 1 штуку перевищує кількість фактично виконаних робіт та на суму 52,69 грн перевищує вартість фактично виконаних робіт за Договором № 24 від 04.06.2021, а також про нібито використання під час проведення робіт опор дорожніх знаків металевих оцинкованих СКМ 1.35 у кількості 31,5 м на загальну суму 8190 грн, що на 17,18 м перевищує обсяг фактично використаного матеріалу та на суму 4466,80 грн перевищує вартість фактично використаного матеріалу, опор дорожніх знаків металевих оцинкованих СКМ 2.40 у кількості 8 м на загальну суму 2168 грн, що на 4 м перевищує обсяг фактично використаного матеріалу та на суму 1084 грн перевищує вартість фактично використаного матеріалу, щитів дорожніх знаків трикутної форми (1 типорозмір) у кількості 7 штук на загальну суму 4287,85грн, що на 4 штуки перевищує обсяг фактично використаного матеріалу та на суму 2450,20 грн перевищує вартість фактично використаного матеріалу, щитів дорожніх знаків круглої форми (1 типорозмір) у кількості 2штуки на загальну суму 1508,47 грн, що на 1 штуку перевищує обсяг фактично використаного матеріалу та на суму 754,24 грн перевищує вартість фактично використаного матеріалу, щитів дорожніх знаків квадратної форми (1типорозмір) у кількості 4 штуки на загальну суму 2804,93 грн, що на 2 штуки перевищує обсяг фактично використаного матеріалу та на суму 1402,46 грн перевищує вартість фактично використаного матеріалу, що на загальну суму 14296,47 грн перевищує вартість фактично виконаних робіт та використаних матеріалів з договором № 24 від 04.06.2021, а також склав довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2021 року, форми КБ-3, про те, що вартість виконаних робіт за Договором № 24 від 04.06.2021 нібито становить 111445,80 грн, що на 14296,47 грн перевищує вартість фактично виконаних робіт та використаних матеріалів, підписав у подальшому вказані акт та довідку особисто від імені генпідрядника (підрядника) та поставив відтиск печатки ТОВ «ЮНІДОРБУД».
У подальшому, ОСОБА_3 , продовжуючи реалізацію свого злочинного умислу, спрямованого на незаконне збагачення за рахунок бюджетних коштів, у невстановлений у ході досудового розслідування час, але не пізніше 15.07.2021, у невстановленому місці, надавдля підписання інженеру технічного нагляду ОСОБА_9 раніше складений ним акт № 1 за липень 2021 року за формою КБ-2в до Договору № 24 від 04.06.2021, який містив неправдиві відомості, щодо загальної вартості виконаних робіт та використаних матеріалів за договором.
У липні 2021 року, більш точного часу в ході досудового розслідування не встановлено, але не пізніше 15.07.2021, за невстановлених обставин, інженер технічного нагляду ОСОБА_9 , підписав раніше складений ОСОБА_3 акт № 1 за липень 2021 року за формою КБ-2в до Договору № 24 від 04.06.2021, своїм особистим підписом та поставив відтиск печатки «Інженер технічного нагляду ОСОБА_9 » та передав ОСОБА_3 .
У подальшому, ОСОБА_3 , продовжуючи реалізацію свого злочинного умислу, спрямованого на особисте незаконне збагачення за рахунок бюджетних коштів, у невстановлений у ході досудового розслідування час, але не пізніше 15.07.2021, у невстановленому місці, надав представнику Замовника
ОСОБА_8 , акт № 1 за липень 2021 року за формою КБ-2в та довідку про вартість виконаних робіт за липень 2021 року, форми КБ-3 до Договору № 24 від 04.06.2021, які останнім підписано та проставлено відтиск печатки Глевахівської селищної ради.
У подальшому, 22.07.2021 на підставі зазначених документів Глевахівською селищною радою перераховано на рахунок ТОВ «ЮНІДОРБУД» № НОМЕР_1 грошові кошти в сумі 111445,80 грн, за договором № 24 від 04.06.2021, що на 14296,47 грн перевищує вартість фактично виконаних робіт за вказаним договором.
Отриманими грошовими коштами ОСОБА_3 заволодів та розпорядився на власний розсуд, заподіявши своїми умисними протиправними діями матеріальну шкоду Глевахівській селищній раді на загальну суму 14296,47 грн.
Таким чином, ОСОБА_3 підозрюється у заволодінні чужим майном, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненому повторно, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
Крім цього, в невстановлений у ході досудового розслідування час, але не пізніше 15.07.2021, у ОСОБА_3 виник умисел на складання та видачу завідомо неправдивих офіційних документів, який він, реалізував за наступних обставин.
Так, в липні 2021 року, але не пізніше 15.07.2021, ОСОБА_3 , перебуваючи у невстановленому місці, реалізуючи свій злочинний умисел, будучи службовою особою, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи настання у зв`язку з цим суспільно-небезпечних наслідків та бажаючи їх настання, тобто діючи умисно, зловживаючи своїм службовим становищем, з корисливих мотивів, з метою незаконного збагачення за рахунок бюджетних коштів, достовірно знаючи, що вартість та обсяги фактично виконаних робіт, а також витрачених матеріалів за Договором № 24 від 04.06.2021 не відповідають проектно-кошторисній документації склав акт №1 за липень 2021 року за формою КБ-2в, про нібито виконання робіт з установлення дорожніх знаків на металевих стояках у кількості 11 штук на загальну суму 3205,31 грн, що на 6 штук перевищує кількість фактично виконаних робіт та на суму 1748,35 грн перевищує вартість фактично виконаних робіт, а також робіт з додавання до норм 18-61-1, 18-61-2, 18-61-3 при установленні додаткових щитків у кількості 2 штук на загальну суму 105,38 грн, що на 1 штуку перевищує кількість фактично виконаних робіт та на суму 52,69 грн перевищує вартість фактично виконаних робіт за Договором № 24 від 04.06.2021, а також про нібито використання під час проведення робіт опор дорожніх знаків металевих оцинкованих СКМ 1.35 у кількості 31,5 м на загальну суму 8190 грн, що на 17,18 м перевищує обсяг фактично використаного матеріалу та на суму 4466,80 грн перевищує вартість фактично використаного матеріалу, опор дорожніх знаків металевих оцинкованих СКМ2.40 у кількості 8 м на загальну суму 2168 грн, що на 4 м перевищує обсяг фактично використаного матеріалу та на суму 1084 грн перевищує вартість фактично використаного матеріалу, щитів дорожніх знаків трикутної форми (1 типорозмір) у кількості 7 штук на загальну суму 4287,85 грн, що на 4 штуки перевищує обсяг фактично використаного матеріалу та на суму 2450,20 грн перевищує вартість фактично використаного матеріалу, щитів дорожніх знаків круглої форми (1 типорозмір) у кількості 2 штуки на загальну суму 1508,47 грн, що на 1 штуку перевищує обсяг фактично використаного матеріалу та на суму 754,24 грн перевищує вартість фактично використаного матеріалу, щитів дорожніх знаків квадратної форми (1 типорозмір) у кількості 4 штуки на загальну суму 2804,93 грн, що на 2 штуки перевищує обсяг фактично використаного матеріалу та на суму 1402,46 грн перевищує вартість фактично використаного матеріалу, що на загальну суму 14296,47 грн перевищує вартість фактично виконаних робіт та використаних матеріалів з договором № 24 від 04.06.2021, а також склав довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2021 року, форми КБ-3, про те, що вартість виконаних робіт за Договором № 24 від 04.06.2021 нібито становить 111445,80 грн, що на 14296,47 грн перевищує вартість фактично виконаних робіт та використаних матеріалів, підписав у подальшому вказані акт та довідку особисто від імені генпідрядника (підрядника) та поставив відтиск печатки ТОВ «ЮНІДОРБУД».
У подальшому, ОСОБА_3 , продовжуючи реалізацію свого злочинного умислу, спрямованого на особисте незаконне збагачення за рахунок бюджетних коштів, у невстановлений у ході досудового розслідування час, але не пізніше 15.07.2021, у невстановленому місці, надав для підписання інженеру технічного нагляду ОСОБА_9 раніше складений ним акт № 1 за липень 2021 року за формою КБ-2в до Договору № 24 від 04.06.2021, який містив неправдиві відомості, щодо загальної вартості виконаних робіт та використаних матеріалів за договором.
У липні 2021 року, більш точного часу в ході досудового розслідування не встановлено, але не пізніше 15.07.2021, за невстановлених обставин, інженер технічного нагляду ОСОБА_9 , підписав раніше складений ОСОБА_3 акт № 1 за липень 2021 року за формою КБ-2в до Договору № 24 від 04.06.2021, своїм особистим підписом та поставив відтиск печатки «Інженер технічного нагляду ОСОБА_9 » та передав ОСОБА_3 .
У подальшому, ОСОБА_3 , продовжуючи реалізацію свого злочинного умислу, спрямованого на особисте незаконне збагачення за рахунок бюджетних коштів, у невстановлений у ході досудового розслідування час, але не пізніше 15.07.2021, у невстановленому місці, надав представнику Замовника ОСОБА_8 , акт № 1 за липень 2021 року за формою КБ-2в та довідку про вартість виконаних робіт за липень 2021 року, форми КБ-3 до Договору № 24 від 04.06.2021, які останнім підписано та проставлено відтиск печатки Глевахівської селищної ради.
У подальшому, 22.07.2021 на підставі зазначених документів Глевахівською селищною радою перераховано на рахунок ТОВ«ЮНІДОРБУД» № НОМЕР_1 грошові кошти в сумі 111445,80 грн, за договором № 24 від 04.06.2021, що на 14296,47 грн перевищує вартість фактично виконаних робіт за вказаним договором.
Таким чином, ОСОБА_3 підозрюється у складанні та видачі службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України.
11.04.2024 року дані відомості було внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 12024111310000748, правова кваліфікація за ч. 3, 4 ст. 191, ч. 1, 2 ст. 366 КК України.
11.04.2024 року слідчим складено та прокурором погоджено, повідомлення про підозру ОСОБА_3 у вчиненні злочину передбаченого ч. 3, 4 ст. 191, ч. 1, 2 ст. 366 КК України.
Постановою керівника Фастівської окружної прокуратури від 10.06.2024 року продовжено строк досудового розслідування кримінального провадження № 12024111310000748 від 11.04.2024 року дотрьох місяців,тобто до11.07.2024року.
Строк досудового розслідування по кримінальному провадженню, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 12024111310000748 закінчується 11.07.2024 року, однак, як зазначила слідчий в клопотанні, для закінчення досудового розслідування та прийняття кінцевого процесуального рішення у кримінальному провадженні, необхідно встановити та накласти арешт на майно підозрюваного ОСОБА_3 з метою відшкодування завданих державі збитків; отримати характеризуючі документи на підозрюваного ОСОБА_3 ; залучити потерпілого в кримінальному провадженні надати статус потерпілого та допитати в якості потерпілого представника Глевахівської селищної ради; отримати висновок Державної податкової служби України за результатами аналізу руху коштів на рахунку ТОВ «ЮНІДОРБУД»; вирішити питання про призначення судової економічної експертизи за результатами отримання висновку ДПС України; відкрити матеріали в порядку ст. 290 КПК України; виконати вимоги ст. 291 КПК України.
Посилаючись на викладене, слідчий просила продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 12024111310000748 від 11.04.2024 року,до п`яти місяців.
В судовому засіданні прокурор, клопотання підтримав посилаючись на обставини та підстави, викладені в ньому, просив клопотання задовольнити.
Підозрюваний ОСОБА_3 та його захисник проти продовження строку досудового розслідування заперечували, зазначивши, що у слідчого було достатньо часу для завершення досудового розслідування.
Заслухавши учасників судового процесу, дослідивши письмові матеріали клопотання, прихожу до наступного.
За приписами ст. 219 КПК України, строк досудового розслідування може бути продовжений у порядку, передбаченому параграфом 4глави 24 цього Кодексу. При цьому загальний строк досудового розслідування не може перевищувати дванадцяти місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні тяжкого або особливо тяжкого злочину.
Згідно зіст. 113 КПК Українипроцесуальні строки це встановлені законом або відповідно до нього прокурором, слідчим суддею або судом проміжки часу, у межах яких учасники кримінального провадження зобов`язані (мають право) приймати процесуальні рішення чи вчиняти процесуальні дії.
Будь-яка процесуальна дія або сукупність дій під час кримінального провадження мають бути виконані без невиправданої затримки і в будь-якому разі не пізніше граничного строку, визначеного відповідним положенням цьогоКодексу.
Відповідно дост. 116 КПК Українипроцесуальні дії мають виконуватися у встановлені цим Кодексом строки.
Відповідно до ч. 3 ст. 294 КПК Україниякщо з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину досудове розслідування (досудове слідство) неможливо закінчити у строк, зазначений у пункті 4 частини третьої статті 219 цього Кодексу, такий строк може бути продовжений у межах строків, встановлених пунктами 2 і 3 частини четвертої статті 219 цього Кодексудо шести місяців - слідчим суддею за клопотанням слідчого, погодженим з керівником обласної прокуратури або його першим заступником чи заступником, заступниками Генерального прокурора.
Відповідно до ч. 3 ст. 295-1 КПК України слідчий суддя зобов`язаний розглянути клопотання про продовження строку досудового розслідування протягом трьох днів з дня його одержання, але в будь-якому разі до спливу строку досудового розслідування, за участю слідчого або прокурора, а також підозрюваного та його захисника, у разі розгляду клопотання про продовження строку досудового розслідування після повідомлення особі про підозру.
Відповідно до ст. 2 КПК України завданнями кримінального провадження, наряду, із захистом особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, є охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також те, щоб до кожного учасника кримінального провадження застосовувалась лише належна правова процедура.
Враховуючи вищевикладене, слідчий суддя вважає, що у зв`язку з тим, що на даний час не завершені процесуальні дії, із-за обставин, які не залежать від слідчого, результати яких мають суттєве значення для встановлення обставин які будуть мати доказове значення під час судового розгляду, клопотання слідчого підлягає до задоволення та необхідно продовжити строк досудового розслідування до п`яти місяців, тобто до 11.09.2024 року, оскільки, зазначеного часу буде достатньо для завершення досудового розслідування, враховуючи законодавчо визначені строки для вчинення вказаних процесуальних дій.
Керуючись ст. 219,294,295-1 КПК України, слідчий суддя
УХВАЛИВ:
Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 12024111310000748 від 11.04.2024 року правова кваліфікація за ч. 3, 4 ст. 191, ч. 1, 2 ст. 366 КК України до п`яти місяців, до 11.09.2024 року.
Ухвала в порядку ст. 295-1 КПК України оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Фастівський міськрайонний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 09.07.2024 |
Оприлюднено | 12.07.2024 |
Номер документу | 120280556 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування |
Кримінальне
Фастівський міськрайонний суд Київської області
Соловей Г. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні