Ухвала
від 10.07.2024 по справі 592/11270/24
КОВПАКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.СУМ

Справа № 592/11270/24

Провадження № 1-кс/592/4565/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 липня 2024 року м.Суми

Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м. Суми - ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянула клопотання слідчого Відділення поліції № 4 (м. Суми) Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Сумської окружної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до документів у кримінальному провадженні № 42021202540000121, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 09.09.2021 за частиною 3 статті 191 КК України,

у с т а н о в и л а :

До слідчого судді надійшло клопотання, погоджене з прокурором, згідно якого слідчий просить надати тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення їх оригіналів, згідно переліку, вказаному у клопотанні.

Клопотання мотивоване тим, що у провадженні СВ ВП №4 (м. Суми) Сумського РУП ГУНП в Сумській області знаходяться матеріали кримінального провадження по факту можливого привласнення службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 і приватним підприємством « ОСОБА_5 » грошових коштів, виділених на будівництво полігону для складання твердих побутових відходів на території ІНФОРМАЦІЯ_2 .

За результатами виконаних робіт у кримінальному провадженні призначено судову будівельно-технічну експертизу.

16.05.2024 експертною установою складено клопотання про надання додаткових матеріалів необхідних для проведення комісійної судової будівельно-технічної експертизи.

01.05.2024 на адресу ПП « ОСОБА_5 » направлено запит з метою отримання документації для виконання будівельно-технічної експертизи. У відповідь від останніх отримано листа з документами, при цьому зазначено, що решта документів будуть надані найближчим часом. На даний час повного пакету документів слідством не отримано.

Зазначає, що необхідність тимчасового доступу вказаної документації зумовлена подальшим встановленням всіх обставин кримінального правопорушення та винної особи, оскільки вказана документація може містити інформацію, що самостійно або в сукупності з іншими доказами матиме суттєве значення для з`ясування обставин вчиненого злочину, що забезпечить швидке, повне та неупереджене розслідування даного кримінального провадження.

Згідно поданої заяви слідчий просив клопотання розглядати без його участі.

Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

Судом встановлено, що 09.09.2021 у Єдиному реєстрі досудових розслідувань за № 42021202540000121 зареєстровано кримінальне провадження за попередньою правовою кваліфікацією частина 4 статті 191 КК України. Орган досудового розслідування: ІНФОРМАЦІЯ_3 .

Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи.

Так, документи, вказані у клопотанні, перебувають у володінні ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), АДРЕСА_1 .

Відповідно до частини 6 статті 163 КПК України стороною кримінального провадження, доведено можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.

Разом з тим, слідчим не доведено необхідність вилучення у ПП « ОСОБА_5 » зазначених у клопотанні оригіналів документів.

З огляду на викладене, клопотання підлягає частковому задоволенню.

Керуючись статтями 159, 160, 162, 163, 164 Кримінального процесуальногокодексу України,слідчий суддя,

п о с т а н о в и л а:

Клопотання задовольнити частково.

Дозволити право тимчасового доступу до документів, зобов`язавши представників ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), АДРЕСА_1 , надати слідчим Відділення поліції№ 4(м.Суми)Сумського РУПГУНП вСумській області ОСОБА_3 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 доступ до інформації з можливістю вилучення належним чином завірених копій чи у електронному вигляді шляхом запису на матеріальний носій інформації, а саме:

По договору № 9/21 від 14.05.2021:

- кошторисну документацію з урахуванням усіх додаткових угод, в тому числі договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок, пояснювальну записку, відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат, розрахунки інших витрат до Договірної ціни в електронному форматі файлів ІБД-2 з розширенням *.bds, або *.bdd, або bdp;

- акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат до зазначених актів, в електронному форматі файлів ІБД-2 з розширенням *.bds, або *.bdd, або bdp;

- відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат, в паперовому та електронному форматі файлів ІБД-2 з розширенням *.bds, або *.bdd, або bdp до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в:

1) акт №16 до додаткової угоди №1 від 28.10.2021 за жовтень 2021 року від 04.11.2021 на суму 1 092 660,00 грн.;

2) акт №17 до додаткової угоди №1 від 28.10.2021 за листопад 2021 року від 04.11.2021 на суму 3 200 000,00 грн.;

3) акт №18 до додаткової угоди №1 від 28.10.2021 за листопад 2021 року від 04.11.2021 на суму 882 126,00 грн.;

4) акт №19 до додаткової угоди №1 від 28.10.2021 за листопад 2021 року від 28.10.2021 на суму 4 955 808,00 грн.;

5) акт №20 до додаткової угоди №1 від 28.10.2021 за грудень 2021 року від 07.12.2021 на суму 1 990 206,00 грн.;

6) акт №21 до додаткової угоди №2 від 24.12.2021 за грудень 2021 року від 28.12.2021 на суму 4 090 338,00 грн.;

7) акт №1 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за серпень 2022 року від 05.08.2022 на суму 509 850,00 грн.;

8) акт №2 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за серпень 2022 року від 05.08.2022 на суму 523 656,00 грн.;

9) акт №3 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за серпень 2022 року від 05.08.2022 на суму 559 914,00 грн.;

10) акт №4 до додаткової угоди №5 від 1 8.02.2022 за серпень 2022 року від 05.08.2022 на суму 613 032,00 грн.;

11) акт №5 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за серпень 2022 року від 05.08.2022 на суму 614 604,00 грн.;

12) акт №6 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за серпень 2022 року від 05.08.2022 на суму 581 958,00 грн.;

13) акт №7 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за серпень 2022 року від 05.08.2022 на суму 642 012,00 грн.;

14) акт №8 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за серпень 2022 року від 05.08.2022 на суму 731 178,00 грн.;

15) акт №9 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за серпень 2022 року від 05.08.2022 на суму 640 218,00 грн.;

16) акт №10 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за серпень 2022 року від 05.08.2022 на суму 688 050,00 грн.;

17) акт №11 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за липень 2022 року від 22.07.2022 на суму 705 084,00 грн.;

18) акт №12 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за липень 2022 року від 22.07.2022 на суму 590 370.00 грн.;

19) акт №13 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за липень 2022 року від 12.07.2022 на суму 691 788,00 грн.;

20) акт №14 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за липень 2022 року від 12.07.2022 на суму 674 508,00 грн.;

21) акт №15 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за липень 2022 року від 12.07.2022 на суму 614 226,00 грн.;

22) акт №16 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за вересень 2022 року від 14.09.2022 на суму 767 466,00 грн.;

23) акт №17 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за вересень 2022 року від 14.09.2022 на суму 661 848,00 грн.;

24) акт №18 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за вересень 2022 року від 14.09.2022 на суму 632 550,00 грн.;

25) акт №19 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за вересень 2022 року від 14.09.2022 на суму 538 698,00 грн.;

26) акт №20 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за вересень 2022 року від 14.09.2024 на суму 585 780,00 грн.;

27) акт №21 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за вересень 2022 року від 14.09.2022 на суму 579 564,00 грн.;

28) акт №22 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за вересень 2022 року від 14.09.2022 на суму 605 700,00 грн.;

29) акт №23 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за жовтень 2022 року від 11.10.2022 на суму 2 129 682,00 грн.;

30) акт №24 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за жовтень 2022 року від 11.10.2022 на суму 4 530 078,00 грн.;

31) акт №25 до додаткової угоди №5 від 18.02.2022 за жовтень 2022 від 11.10.2022 на суму 1 163 748,00 грн.;

32) акт №26 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 за листопад 2022 року від 15.11.2022 на суму 656 106,00 грн.;

33) акт №27 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 за листопад 2022 року від 15.11.2022 на суму 601 458,00 грн.;

34) акт №28 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 за листопад 2022 року від 15.11.2022 на суму 603 150,00 грн.;

35) акт №29 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 за листопад 2022 року від 15.11.2022 на суму 642 388,00 грн.;

36) акт №30 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 за листопад 2022 року від 15.11.2022 на суму 583 398,00 грн.;

37) акт №31 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 за листопад 2022 року від 15.11.2022 на суму 564 912,00 грн.;

38) акт №32 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 за листопад 2022 року від 15.11.2022 на суму 613 176,00 грн.;

39) акт №33 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 за листопад 2022 року від 15.11.2022року на суму 556 590,00 грн.;

40) акт №34 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 за листопад 2022 року від 15.11.2022 на суму 710 184,00 грн.;

41) акт №35 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 року за листопад 2022 року від 15.11.2022 на суму 594 042,00 грн.;

42) акт №36 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 за листопад 2022 року від 15.11.2022 на суму 772 716,00 грн.;

43) акт №37 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 за листопад 2022 року від 15.11.2022 на суму 630 684,00 грн.;

44) акт №38 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 за листопад 2022 року від 15.11.2022 на суму 663 024,00 грн.;

45) акт №39 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 за листопад 2022 року від 15.11.2022 на суму 703 620,00 грн.;

46) акт №40 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 за листопад 2022 року від 15.11.2022 на суму 676 554,00 грн.;

47) акт №41 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 за листопад 2022 року від 15.11.2022 на суму 690 090,00 грн.;

48) акт №42 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 за листопад 2022 року від 15.11.2022 на суму 717 156,00 грн.;

49) акт №43 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 за листопад 2022 року від 15.11.2022 на суму 527 712,00 грн.;

50) акт №44 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 за листопад 2022 року від 15.11.2022 на суму 738 642,00 грн.;

51) акт №45 до додаткової угоди №7 від 10.1 1.2022 за листопад 2022 року від 15.11.2022 на суму 749 112,00 грн.;

52) акт №46 до додаткової угоди №7 від 10.11.2022 за грудень 2022 року від 19.12.2022 на суму 182 904 ,00 грн.;

53) акт №1 до додаткової угоди №9 від 05.04.2023 за квітень 2023 року від 07.04.2023 на суму 517 698,00 грн.;

54) акт №2 до додаткової угоди №9 від 05.04.2023 за квітень 2023 року від 07.04.2023 на суму 478 848,00 грн.;

55) акт №3 до додаткової угоди №9 від 05.04.2023 за квітень 2023 року від 07.04.2023 на суму 515 238,00 грн.;

56) акт №4 до додаткової угоди №9 від 05.04.2023 за квітень 2023 року від 07.04.2023 на суму 715 548,00 грн.;

57) акт №5 до додаткової угоди №9 від 05.04.2023 за квітень 2023 року від 07.04.2023 на суму 739 008,00 грн.;

58) акт №6 до додаткової угоди №9 від 05.04.2023 за червень 2023 року від 26.06.2023 на суму 143 334,00 грн.;

59) акт №7 до додаткової угоди №9 від 05.04.2023 за червень 2023 року від 26.06.2023 на суму 475 962,00 грн.;

60) акт №8 до додаткової угоди №9 від 05.04.2023 за червень 2023 року від 26.06.2023 на суму 505 146,00 грн.;

- виконавчу документацію на виконання будівельних робіт у тому числі: виконавчі схеми, геодезичні виконавчі схеми, результати лабораторних випробувань, акти на закриття прихованих робіт на всі виконані приховані роботи, відомості фактично виконаних демонтажних робіт, акти на проведення випробувань, паспорти та сертифікати якості на усі застосовані на об`єкті будівельні матеріали, вироби та устаткування, подорожні листи, проект виконання робіт на земляні, будівельні роботи, влаштування інженерних мереж, по об`єкту, загальний журнал виконання робіт, спеціальні журнали виконання робіт, журнал вхідного контролю матеріалів, накладні, платіжні поручення, товарні чеки, транспортні накладні, що підтверджують придбання підрядником усіх будівельних матеріалів та конструкцій для виконання робіт на об`єкті, окремо по кожному акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за Договором № 9/21 від 14.05.2021, що складені за результатами виконаних робіт.

По договору № 10/23 від 23.08.2023:

-договір №10/23 від 23.08.2023 року з урахуванням усіх додаткових угод;

- кошторисну документацію до №10/23 від 23.08.2023 року з урахуванням усіх додаткових угод, в тому числі договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок, пояснювальну записку, відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат, розрахунки інших витрат до Договірної ціни в паперовому та електронному форматі файлів з розширенням *.bds, або *.bdd, або bdp;

- акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, до договору №10/23 від 23.08.2023 з урахуванням усіх додаткових угод, відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат до зазначених актів, в паперовому та електронному форматі файлів ІБД-2 з розширенням *.bds, або *.bdd, або bdp;

- виконавчу документацію на виконання будівельних робіт у тому числі: виконавчі схеми, геодезичні виконавчі схеми, результати лабораторних випробувань, акти на закриття прихованих робіт на всі виконані приховані роботи, відомості фактично виконаних демонтажних робіт, акти на проведення випробувань, паспорти та сертифікати якості на усі застосовані на об`єкті будівельні матеріали, вироби та устаткування, подорожні листи, проект виконання робіт на земляні, будівельні роботи, влаштування інженерних мереж, по об`єкту, загальний журнал виконання робіт, спеціальні журнали виконання робіт, журнал вхідного контролю матеріалів, накладні, платіжні поручення, товарні чеки, транспортні накладні, що підтверджують придбання підрядником усіх будівельних матеріалів та конструкцій для виконання робіт на об`єкті, окремо по кожному акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, до договору №10/23 від 23.08.2023 з урахуванням усіх додаткових угод.

По договору№22/23від 04.12.2023:

- договір №22/23 від 04.12.2023 року з урахуванням усіх додаткових угод;

- кошторисну документацію до договору №22/23 від 04.12.2023 з урахуванням усіх додаткових угод, в тому числі договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок, пояснювальну записку, відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат, розрахунки інших витрат до Договірної ціни в паперовому та електронному форматі файлів ІБД-2 з розширенням *.bds, або *.bdd, або bdp;

- акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в. до договору №22/23 від 04.12.2023 з урахуванням усіх додаткових угод, відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат до зазначених актів, в паперовому та електронному форматі файлів ІБД-2 з розширенням *.bds, або *.bdd, або bdp;

- виконавчу документацію на виконання будівельних робіт у тому числі: виконавчі схеми, геодезичні виконавчі схеми, результати лабораторних випробувань, акти на закриття прихованих робіт на всі виконані приховані роботи, відомості фактично виконаних демонтажних робіт, акти на проведення випробувань, паспорти та сертифікати якості на усі застосовані на об`єкті будівельні матеріали, вироби та устаткування, подорожні листи, проект виконання робіт на земляні, будівельні роботи, влаштування інженерних мереж, по об`єкту, загальний журнал виконання робіт, спеціальні журнали виконання робіт, журнал вхідного контролю матеріалів, накладні, платіжні поручення, товарні чеки, транспортні накладні, що підтверджують придбання підрядником усіх будівельних матеріалів та конструкцій для виконання робіт на об`єкті, окремо по кожному акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, до договору №22/23 від 04.12.2023 з урахуванням усіх додаткових угод.

Строк дії ухвали до 10.08.2024.

Відповідно до вимог статті 166 Кримінального процесуального кодексу України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Ухвала виготовлена у двох примірниках.

Примірник 1 знаходиться в матеріалах судового провадження.

Примірник 2 та завірена копія надані слідчому.

СудКовпаківський районний суд м.Сум
Дата ухвалення рішення10.07.2024
Оприлюднено15.07.2024
Номер документу120292938
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —592/11270/24

Ухвала від 10.07.2024

Кримінальне

Ковпаківський районний суд м.Сум

Косолап М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні