Рішення
від 09.07.2024 по справі 240/8513/24
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 липня 2024 року м. Житомир справа № 240/8513/24

категорія 111030600

Житомирський окружний адміністративний суд у складі

судді Романченка Є.Ю.,

розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Профуна" до Головного управління ДПС у Житомирській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення,

встановив:

До Житомирського окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "Профуна" із позовом, в якому просить:

1) визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Житомирській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних:

- від 31.10.2023 року № 9825155/40350487 про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Профуна» №71 від 17.10.22;

- від 31.10.2023 року № 9825163/40350487 про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Профуна» №72 від 17.10.22;

- від 31.10.2023 року № 9825158/40350487 про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Профуна» № 73 від 18.10.22;

- від 31.10.2023 року № 9825162/40350487 про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Профуна» № 78 від 24.10.22;

- від 07.11.2023 року № 9878514/40350487 про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Профуна» № 84 від 01.11.22;

- від 07.11.2023 року № 9878492/40350487 про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Профуна» № 85 від 02.11.22;

- від 07.11.2023 року № 9878493/40350487 про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Профуна» № 86 від 03.11.22;

- від 14.11.2023 року № 9928946/40350487 про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Профуна» № 87 від 04.11.22;

- від 14.11.2023 року № 9928936/40350487 про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Профуна» № 88 від 07.11.22;

- від 14.11.2023 року № 9928949/40350487 про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Профуна» № 89 від 07.11.22;

- від 14.11.2023 року № 9928897/40350487 про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Профуна» № 90 від 08.11.22;

- від 14.11.2023 року № 9928906/40350487 про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Профуна» № 92 від 10.11.22;

- від 14.11.2023 року № 9928900/40350487 про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Профуна» № 93 від 11.11.22;

- від 14.11.2023 року № 9928902/40350487 про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Профуна» № 94 від 14.11.22;

- від 14.11.2023 року № 9928901/40350487 про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Профуна» № 95 від 15.11.22;

- від 14.11.2023 року № 9928948/40350487 про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Профуна» № 96 від 15.11.22;

- від 14.11.2023 року № 9928947/40350487 про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «Профуна» № 109 від 25.11.22;

2) зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних датами подання податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю "Профуна" № 71 від 17.10.22, № 72 від 17.10.22, № 73 від 18.10.22, № 78 від 24.10.22, № 84 від 01.11.22, № 85 від 02.11.22, № 86 від 03.11.22, № 87 від 04.11.22, № 88 від 07.11.22, № 89 від 07.11.22, № 90 від 08.11.22, № 92 від 10.11.22, № 93 від 11.11.22, № 94 від 14.11.22, № 95 від 15.11.22, № 96 від 15.11.22, № 109 від 25.11.22.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що ним надано всі необхідні документи на підтвердження реальності здійснення господарських операцій, однак рішеннями комісії Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовлено у реєстрації вищевказаних накладних. Не погоджуючись із вказаними рішеннями відповідача, з метою їх скасування та зобов`язання Державної податкової служби України вчинити дії, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Позов подано в системі "Електронний суд".

Ухвалою Житомирського окружного адміністративного суду від 01.05.2024 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та повідомлення (виклику) учасників справи та поновлено пропущений строк звернення із позовом до суду.

Головне управління ДПС у Житомирській області у відзиві на позов зазначило, що контролюючим органом виконано всі вимоги законодавства на етапі зупинення реєстрації податкових накладних, оскільки зміст квитанцій містить чіткі підстави зупинення. Саме позивач має можливість визначити конкретний перелік документів, який наявний у нього і супроводжує певні операції з тим, щоб подати ці документи для реєстрації податкових накладних.

Державна податкова служба України у відзиві на позов просить у його задоволенні відмовити, оскільки зобов`язання ДПС зареєструвати податкові накладні є втручанням у дискреційні повноваження.

Дослідивши матеріали справи у їх сукупності, оцінивши наведені сторонами доводи, що викладені у заявах по суті, суд дійшов наступного висновку.

Встановлено, що 03.01.2020 між позивачем (Постачальник) і Товариством з обмеженою відповідальністю "Волиньфуд" (Покупець) укладено договір поставки № 03/01-20, за умовами якого Постачальник бере на себе зобов`язання поставити у власність Покупцю корм (товар), назва, кількість, ціна та загальна сума визначається сторонами в рахунках-фактурах та видаткових накладних до цього договору, а Покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного договору.

На виконання умов вказаного договору позивачем виписано податкові накладні № 71 від 17.10.22, № 73 від 18.10.22, № 84 від 01.11.22, № 85 від 02.11.22, № 86 від 03.11.22, № 87 від 04.11.22, № 88 від 07.11.22, № 92 від 10.11.22, № 94 від 14.11.22, № 95 від 15.11.22.

Вказані податкові накладні доставлені до ДПС України, документ прийнято, однак реєстрацію зупинено. Підставою зупинення реєстрації визначено те, що платник податку відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. У зв`язку з чим, платнику податків запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування.

Крім того, 06.09.2021 року між ТОВ «Профуна» (Виконавець) та ТОВ «Волиньфур» (Замовник) було укладено договір про надання послуг, за яким Виконавець зобов`язується виконати за завданням Замовника допоміжні послуги у тваринництві, а саме: 1.1. Забій пушного звіра; 1.2. Попередня обробка шкірок (заморозка).

Пунктами 2.1, 3.1, 9.1 цього Договору визначено, що ціна цього Договору складається з вартості всіх наданих послуг, об`єм та вартість яких вказується в кожному окремому акті виконаних робіт згідно замовлення Замовника. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником рахунку за надані послуги протягом 60 календарних днів після підписання Сторонами Акту про надані послуги. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 31.12.2022 року, а в частині гарантійних зобов`язань - до їх закінчення.

ТОВ «Профуна», як Виконавцем, за наслідками надання послуг було складено податкові накладні № 72 від 17.10.22, № 78 від 24.10.22, № 89 від 07.11.22, №96 від 15.11.22, №109 від 25.11.22, та направлено на реєстрацію в Єдиний реєстр податкових накладних.

Згідно отриманих квитанцій вбачається, що податкові накладні № 72 від 17.10.22, № 78 від 24.10.22, № 89 від 07.11.22, №96 від 15.11.22, №109 від 25.11.22 прийнято, але їх реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена з підстав, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Для підтвердження реальності здійснення усіх вищевказаних господарських операцій у межах Договору поставки № 03/01-20 від 03.01.2020 року та Договору про надання послуг від 06.09.2021 року по кожній з вищевказаних податкових накладних, ТОВ «Профуна» були подані Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено до контролюючого органу 608 - Головного управління ДПС у Житомирській області, Житомирська державна податкова інспекція, зокрема:

- від 12.10.23 за №126 щодо ПН № 71 від 17.10.22 з додатками у кількості 56 шт.;

- від 16.10.23 за №131 щодо ПН № 72 від 17.10.22 з додатками у кількості 9 арк.;

- від 12.10.23 за №127 щодо ПН № 73 від 18.10.22 з додатками у кількості 55 арк.;

- від 16.10.23 за №132 щодо ПН № 78 від 24.10.22 з додатками у кількості 12 арк.;

- від 23.10.23 за №138 щодо ПН № 84 від 01.11.22 з додатками у кількості 51 арк.;

- від 23.10.23 за №139 щодо ПН № 85 від 02.11.22 з додатками у кількості 51 арк.;

- від 23.10.23 за №140 щодо ПН № 86 від 03.11.22 з додатками у кількості 53 арк.;

- від 24.10.23 за №141 щодо ПН № 87 від 04.11.22 з додатками у кількості 48 арк.;

- від 24.10.23 за №142 щодо ПН № 88 від 07.11.22 з додатками у кількості 53 арк.;

- від 24.10.23 за №143 щодо ПН № 89 від 07.11.22 з додатками у кількості 10 арк.;

- від 26.10.23 за №146 щодо ПН № 90 від 08.11.22 з додатками у кількості 55 арк.;

- від 26.10.23 за №147 щодо ПН № 92 від 10.11.22 з додатками у кількості 49 арк.;

- від 27.10.23 за №148 щодо ПН № 93 від 11.11.22 з додатками у кількості 47 арк.;

- від 27.10.23 за №149 щодо ПН № 94 від 14.11.22 з додатками у кількості 50 арк.;

- від 27.10.23 за №150 щодо ПН № 95 від 15.11.22 з додатками у кількості 49 арк.;

- від 24.10.23 за №144 щодо ПН № 96 від 15.11.22 з додатками у кількості 10 арк.;

- від 24.10.23 за №145 щодо ПН № 109 від 25.11.22 з додатками у кількості 10 арк.

За результатами розгляду вказаних документів, Головним управлінням ДПС у Житомирській області були прийняті рішення від 31.10.2023 року № 9825155/40350487, від 31.10.2023 року № 9825163/40350487, від 31.10.2023 року № 9825158/40350487, від 31.10.2023 року № 9825162/40350487, від 07.11.2023 року № 9878514/40350487, від 07.11.2023 року № 9878492/40350487, від 07.11.2023 року № 9878493/40350487, від 14.11.2023 року № 9928946/40350487, від 14.11.2023 року № 9928936/40350487, від 14.11.2023 року № 9928949/40350487, від 14.11.2023 року № 9928897/40350487, від 14.11.2023 року № 9928906/40350487, від 14.11.2023 року № 9928900/40350487, від 14.11.2023 року № 9928902/40350487, від 14.11.2023 року № 9928901/40350487, від 14.11.2023 року № 9928948/40350487, від 14.11.2023 року № 9928947/40350487 про відмову в реєстрації податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю «Профуна» № 71 від 17.10.22, № 72 від 17.10.22, № 73 від 18.10.22, № 78 від 24.10.22, № 84 від 01.11.22, № 85 від 02.11.22, № 86 від 03.11.22, № 87 від 04.11.22, № 88 від 07.11.22, № 89 від 07.11.22, № 90 від 08.11.22, № 92 від 10.11.22, № 93 від 11.11.22, № 94 від 14.11.22, № 95 від 15.11.22, № 96 від 15.11.22, № 109 від 25.11.22 у зв`язку з ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податків.

Вважаючи вказані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних протиправними, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам та встановленим обставинам справи, суд дійшов наступного висновку.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 67 Конституції України встановлено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.

Згідно з пунктом 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, операції платників податку з постачання товарів та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, є об`єктом оподаткування податком на додану вартість.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг, у силу вимог пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України, вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України).

Відповідно до абзацу 1 пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

За приписами пункту 201.7 статті 201 цього Кодексу, податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначений Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 (із змінами і доповненнями, далі - Порядок № 1246).

Відповідно до пункту 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

Пунктами 13, 15 Порядку № 1246 передбачено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Згідно з пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На виконання зазначеної норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року № 1165 (набрала чинності 01 лютого 2020 року), якою серед іншого затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165).

Відповідно до пункту 4 вказаного Порядку, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

За приписами пункту 5 Порядку № 1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

Згідно з пунктом 6 Порядку № 1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Пунктом 7 Порядку № 1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до пункту 10 Порядку № 1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку № 1165).

Відповідно до пункту 25 Порядку № 1165, комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, підставою для зупинення реєстрації податкових накладних слугувало те, що платник податків відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості.

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року №1165 (набрала чинності 01 лютого 2020 року), якою серед іншого затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165).

Відповідно до пункту 4 вказаного Порядку, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Відповідно до пункту 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Додатком 1 до Порядку №1165 встановлено наступні Критерії ризиковості платника податку на додану вартість:

1. Платника податку на додану вартість (далі платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.

4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово- господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.

5. Платник податку юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).

6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу 1 пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 ПК України.

7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 ПК України.

8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Головне управління ДПС у Житомирській області у своїх доводах вказує, що позивач відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість.

Разом з тим, суд зауважує, що наведеними вище нормами Порядку №1165 визначений чіткий перелік умов, за яких Комісія ДПС може віднести підприємство до категорії ризикових.

Також названим Порядком установлена певна послідовність дій, яка має передувати прийняттю рішення про відповідність платника ПДВ Критеріям ризиковості платника податку на додану вартість.

Вирішенню Комісією регіонального рівня питання відповідності платника податку Критеріям ризиковості платника ПДВ має передувати складання та направлення таким платником податкової накладної/розрахунку коригування, потім моніторинг платника податку, податкової накладної/розрахунку коригування. Встановленню наявності у контролюючих органах податкової інформації, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, яка стала відома контролюючому органу у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на нього завдань і функцій, має передувати моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування, поданої для реєстрації.

Однак, відсутність у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначення конкретної підстави відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та порушення визначеної Порядком № 1165 процедури прийняття рішення про відповідність платника податків Критеріям ризиковості платника податку, свідчить про необґрунтованість віднесення даного платника податків до відповідного критерію, що визначений пунктом 8 Критеріїв ризиковості платника податків.

Відтак, квитанції про зупинення реєстрації спірних податкових накладних не відповідають вимогам, що встановлені до них Порядком № 1165.

Крім того, слід звернути увагу, що рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 29.05.2023, ухваленим у справі № 240/4739/23, було зобов`язано Головне управління Державної податкової служби у Житомирській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю "Профуна", з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Суд наголошує, що контролюючим органом запропоновано платнику податків надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних. Однак, відповідачем мало місце порушення вимог Порядку № 1165, оскільки у сформованих квитанціях чітко не зазначено, які саме копії документів пропонується надати позивачу та чого мають стосуватися пояснення, які у свою чергу були б достатніми для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Загальне посилання контролюючого органу на правомірність зупинення реєстрації податкової накладної на підставі Критеріїв ризиковості платника податків, є протиправним та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, а не будь-яких на власний розсуд.

Водночас, механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначено наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року № 520, яким затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520).

Пунктом другим Порядку № 520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку № 520, комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Разом із тим, пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

При цьому, письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункти 6, 7 Порядку № 520).

Згідно з вимогами пунктів 9, 10 та 11 Порядку № 520, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів. Комісія регіонального рівня приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Судом встановлено, що на підтвердження реальності здійснення господарських операцій, позивачем подані пояснення з підтверджуючими документами.

Надаючи оцінку рішенням відповідача, що оскаржуються, суд зазначає, що контролюючий орган визначив загальні підстави прийняття рішень про відмову у реєстрації податкових накладних та не навів конкретної інформації щодо причин та підстав їх прийняття. Водночас, контролюючий орган не сформував конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності складення та подання податкових накладних, не зазначив яких саме документів не надано та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

Названі у оскаржуваних рішеннях первинні документи, ненадання яких обумовило їх прийняття, на переконання суду, жодним чином не впливають на правомірність складення податкових накладних, оскільки стосуються підтвердження наявності у платника податків можливості виконання договору, за наслідками якого складені податкові накладні.

Однак, такі факти підлягають перевірці під час проведення перевірки платника податків, а не під час проведення реєстрації податкових накладних.

Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Аналогічний висновок викладений у постанові Верховного Суду від 28 червня 2022 року у справі №380/9411/21.

Недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкових накладних щодо оформлення квитанції прямо вказує на те, що рішення, які прийняті на наступному етапі, тобто рішення Комісії про відмову у реєстрації податкових накладних, теж не є законними.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 10 квітня 2020 у справі №819/330/18.

У постанові від 05 січня 2021 року у справі №640/11321/20 Верховний Суд зазначив, що незважаючи на те, що затверджена Порядком №1165 форма рішення, яка не передбачає конкретизації підстав у разі відповідності пунктам 1 8 Критеріїв ризиковості платника податку, не скасовує обов`язок податкового органу необхідності доказування, передбаченого частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відтак, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарської операції між позивачем та його контрагентом, а також враховуючи, що такі документи надавалися контролюючому органу, суд доходить висновку, що у контролюючого органу не було достатніх підстав для відмови у реєстрації вищезазначених накладних.

Надаючи оцінку рішенням відповідача, що оскаржуються, суд зазначає, що контролюючий орган вказав, що платником податку надано копії документів, що складені із порушенням законодавства.

Однак, звертає увагу на той факт, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операції позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України.

Предметом розгляду, у даному випадку, є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкових накладних, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.

У свою чергу, при реєстрації податкової накладної фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. А тому суд за результатами розгляду справи не робить висновків щодо реальності операцій за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкової накладної. При цьому, суд зазначає, що здійснення моніторингу відповідності податкової накладної/ розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення такого моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок, як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Таким чином, зважаючи на наявність достатніх документів для спростування сумнівів щодо ризиковості платника податку та на те, що наданих контролюючому органу документів та письмових пояснень було достатньо для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у їх реєстрації.

У даному випадку, під час розгляду справи відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навів обґрунтованих мотивів прийняття рішень про відмову в реєстрації податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю "Профуна" в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про обґрунтованість та наявність підстав для задоволення позовних вимог позивача щодо визнання протиправними та скасування рішень Головного управління ДПС у Житомирській області 31.10.2023 року № 9825155/40350487, від 31.10.2023 року № 9825163/40350487, від 31.10.2023 року № 9825158/40350487, від 31.10.2023 року № 9825162/40350487, від 07.11.2023 року № 9878514/40350487, від 07.11.2023 року № 9878492/40350487, від 07.11.2023 року № 9878493/40350487, від 14.11.2023 року № 9928946/40350487, від 14.11.2023 року № 9928936/40350487, від 14.11.2023 року № 9928949/40350487, від 14.11.2023 року № 9928897/40350487, від 14.11.2023 року № 9928906/40350487, від 14.11.2023 року № 9928900/40350487, від 14.11.2023 року № 9928902/40350487, від 14.11.2023 року № 9928901/40350487, від 14.11.2023 року № 9928948/40350487, від 14.11.2023 року № 9928947/40350487.

Стосовно позовних вимог про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати спірні податкові накладні, суд зазначає наступне.

Відповідно до вимог пунктів 201.1, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.

Згідно з пунктом 19, 20 Порядку № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

- прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);

- неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних / розрахунку коригування, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням Державної податкової служби України.

У даному випадку, зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані позивачем податкові накладні датою її подання є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та належним способом захисту порушеного права.

Чинним законодавством України покладено на ДПС України обов`язок щодо прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Тобто, контролюючому органу надано право вільно обирати одне з двох рішень, яке на його думку є законодавчо обґрунтованим та правильним. А отже, "свобода розсуду" у разі встановлення судом протиправності відмови у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, звужується до єдиного юридично допустимого рішення, в даному випадку рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, надані позивачем документи були достатніми для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. При цьому, обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкових накладних № 71 від 17.10.22, № 72 від 17.10.22, № 73 від 18.10.22, № 78 від 24.10.22, № 84 від 01.11.22, № 85 від 02.11.22, № 86 від 03.11.22, № 87 від 04.11.22, № 88 від 07.11.22, № 89 від 07.11.22, № 90 від 08.11.22, № 92 від 10.11.22, № 93 від 11.11.22, № 94 від 14.11.22, № 95 від 15.11.22, № 96 від 15.11.22, № 109 від 25.11.22 в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.

Відповідно до частини 3 статті 245 КАС України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні № 71 від 17.10.22, № 72 від 17.10.22, № 73 від 18.10.22, № 78 від 24.10.22, № 84 від 01.11.22, № 85 від 02.11.22, № 86 від 03.11.22, № 87 від 04.11.22, № 88 від 07.11.22, № 89 від 07.11.22, № 90 від 08.11.22, № 92 від 10.11.22, № 93 від 11.11.22, № 94 від 14.11.22, № 95 від 15.11.22, № 96 від 15.11.22, № 109 від 25.11.22 датами їх подання.

Крім того, суд вважає за необхідне зазначити, що рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 29 травня 2023 року по справі № 240/4739/23, яке залишено без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 26 вересня 2023 року, було визнано протиправним та скасовано рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області № 5343 від 15.08.2022 року, про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку. Зобов`язано Головне управління Державної податкової служби у Житомирській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «Профуна», з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.

Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Однак, відповідачі як суб`єкти владних повноважень, не надали суду доказів на підтвердження правомірності рішень про відмову в реєстрації податкових накладних.

Таким чином, перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єктів владних повноважень на підтвердження правомірності своїх рішень та доказів, наданих позивачем, суд дійшов висновку про обгрунтованість позовних вимог.

З урахуванням вимог частини першої статті 139 КАС України, сплачений при зверненні до суду судовий збір належить стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів по 20590,40 грн з кожного.

Керуючись статтями 9, 77, 90, 139, 242-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Профуна" (вул. Зарічна, 83, с. Сінгури, Житомирський район, Житомирська область, код ЄДРПОУ 40350487) до Головного управління ДПС у Житомирській області (вул. Юрка Тютюнника, 7, м. Житомир, 10003, код ЄДРПОУ ВП 44096781), Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії - задовольнити.

Визнати протиправними і скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 31.10.2023 року № 9825155/40350487, від 31.10.2023 року № 9825163/40350487, від 31.10.2023 року № 9825158/40350487, від 31.10.2023 року № 9825162/40350487, від 07.11.2023 року № 9878514/40350487, від 07.11.2023 року № 9878492/40350487, від 07.11.2023 року № 9878493/40350487, від 14.11.2023 року № 9928946/40350487, від 14.11.2023 року № 9928936/40350487, від 14.11.2023 року № 9928949/40350487, від 14.11.2023 року № 9928897/40350487, від 14.11.2023 року № 9928906/40350487, від 14.11.2023 року № 9928900/40350487, від 14.11.2023 року № 9928902/40350487, від 14.11.2023 року № 9928901/40350487, від 14.11.2023 року № 9928948/40350487, від 14.11.2023 року № 9928947/40350487.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю "Профуна" № 71 від 17.10.22, № 72 від 17.10.22, № 73 від 18.10.22, № 78 від 24.10.22, № 84 від 01.11.22, № 85 від 02.11.22, № 86 від 03.11.22, № 87 від 04.11.22, № 88 від 07.11.22, № 89 від 07.11.22, № 90 від 08.11.22, № 92 від 10.11.22, № 93 від 11.11.22, № 94 від 14.11.22, № 95 від 15.11.22, № 96 від 15.11.22, № 109 від 25.11.22датами їх фактичного подання.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Житомирській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Профуна" 20590,40 грн сплаченого судового збору.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Профуна" 20590,40 грн сплаченого судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Є.Ю. Романченко

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.07.2024
Оприлюднено15.07.2024
Номер документу120296991
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —240/8513/24

Ухвала від 13.12.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 13.11.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 07.10.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 18.09.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 13.08.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Рішення від 09.07.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Романченко Євген Юрійович

Ухвала від 20.05.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Романченко Євген Юрійович

Ухвала від 01.05.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Романченко Євген Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні