Рішення
від 01.07.2024 по справі 160/10618/24
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 липня 2024 рокуСправа №160/10618/24

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Врони О. В.

розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Приватного акціонерного товариства ''Виробниче підприємство "Техмаш" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

ВСТАНОВИВ:

Приватне акціонерне товариство «Виробниче підприємство «ТЕХМАШ» звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовом до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, в якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення рішення від 22.03.2024 № 0128220408.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що відповідачем безпідставно і протиправно прийнято податкове повідомлення-рішення, яким застосовано штрафні санкції, оскільки податкові накладні були відправлені на реєстрацію своєчасно, протягом операційного часу, без порушення строків їх подання на реєстрацію.Складені контрагентом розрахунки-коригування не були отримані позивачем у строк, достатній для здійснення їх реєстрації в ЄРПН.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29.04.2024 року відкрито провадження у справі №160/10618/24, розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи у письмовому провадженні.

Відповідно до ч.6 ст.12, ч.1, 2 ст. 257, ч.1 ст.260 Кодексу адміністративного судочинства України зазначена справа є справою незначної складності та розглядається за правилами спрощеного позовного провадження. Питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження.

Згідно з ч. 5 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

16.05.2024 від Головного управління ДПС у Дніпропетровській області через систему «Електронний суд» надійшов відзив на позовну заяву.

Відповідач вважає позовні вимоги необґрунтованими, безпідставними, такими, що не підлягають задоволенню з наступних підстав.

З огляду на дію норм (підпункт 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 , пункту 44.1 статті 44 розділу I, пунктами 201.1 і 201.10 статті 201, підпунктом 192.1.1 пункту 192.1 статті 192 розділу V ПК України, Порядку №1307, відповідач вважає за необхідне акцентувати увагу на наступному: Перерахунок податкових зобов`язань, які виникли при постачанні товарів/ послуг, здійснюється постачальником у разі здійснення зміни суми компенсації вартості таких товарів. Така зміна їх вартості відбувається у разі здійснення відповідної господарської операції, наприклад - повернення постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг; повернення товарів/ послуг особі, яка їх надала; коригування договірної вартості товарів; тощо. При проведенні таких господарських операцій в обов`язковому порядку складаються розрахункові/банківські, первинні бухгалтерські (рахунки, накладні, акти приймання-передачі, тощо), договірні, інші документи, які підтверджуєть/є підставою для їх проведення і підписуються (як правило у двосторонньому порядку) відповідними посадовими особами суб`єктів господарювання. Примірники таких документів надходять/є у наявності як у постачальника, так і у отримувача товарів. Факти проведення таких господарських операцій та наявність документів, які підтверджують їх проведення, є підставою та обов`язком для відповідного коригування податкових зобов`язань як постачальником, так і отримувачем таких товарів/послуг у податковому періоді в якому такі операції відбулись. Отже, у відповідному податковому періоді (місяці) на дату виникнення (зміни) податкових зобов`язань постачальник товарів зобов`язаний скласти розрахунок коригування до відповідної податкової накладної та у невідкладному порядку надати/надіслати такий розрахунок коригування отримувачу товарів для реєстрації його в ЄРПН.

Для платника податку (продавця) Кодексом передбачено право на зменшення податкових зобов`язань, при умові реєстрації в ЄРПН розрахунку коригування до податкової накладної в ЄРПН, яким передбачено зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг платником податку (покупцем) у законодавчо передбачені граничні терміни встановлені для реєстрації таких розрахунків коригування.

При дотриманні постачальником товарів зазначених вимог Кодексу (при відсутності об`єктивних перешкод з надання отримувачу товарів такого розрахунку), отримувач товарів може отримати такий розрахунок коригування вже в день (на дату) його складання. У такій ситуації, якщо вона відбулась, встановлений п. 201.10 ст. 201 ПК України 15-денний термін реєстрації в ЄРПН отримувачем товарів розрахунку коригування почнеться з дати його складання.

Відповідачем було також подано клопотання про долучення до матеріалів справи додаткових доказів.

Дослідивши письмові докази, наявні в матеріалах справи в їх сукупності, проаналізувавши норми чинного законодавства України, суд встановив наступні обставини.

Позивач Приватне акціонерне товариство «Виробниче підприємство «ТЕХМАШ» (код ЄДРПОУ 13437402) перебуває на обліку Головного управління ДПС у Дніпропетровській області як платник податків.

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області проведено камеральну перевірку ПрАТ «Виробниче підприємство «ТЕХМАШ» з питання дотримання порядку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

За результатами перевірки, відповідно до вимог п. 86.2 ст. 86 Податкового кодексу України, складено акт камеральної перевірки від 08.02.2024 №5070/04-36-04-08/13437402.

Відповідно до наведеної в акті таблиці податковим інспектором було встановлено порушення позивачем граничних термінів реєстрації в ЄРПН 20-ти податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних:

№300224 від 03.01.2020, дата реєстрації в ЄРПН 05.02.2020, граничний термін реєстрації 31.01.2020, кількість календарних днівпорушенняграничного терміну реєстрації -5;

№1100324 від 11.01.2020, дата реєстрації в ЄРПН 05.02.2024, граничний термін реєстрації 31.01.2020, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації -5;

№1100323 від 11.01.2022, дата реєстрації в ЄРПН 11.02.2024, граничний термін реєстрації 31.01.2020, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації -11;

№924/1 від 13.06.2022, дата реєстрації в ЄРПН 07.02.2024, граничний термін реєстрації 30.06.2022, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації -222;

№17 від 08.07.2022, дата реєстрації в ЄРПН 16.08.2022, граничний термін реєстрації 31.07.2022, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації -16;

№18 від 08.07.2022, дата реєстрації в ЄРПН 16.08.2022, граничний термін реєстрації 31.07.2022, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації -16;

№1 від 07.10.2022, дата реєстрації в ЄРПН 15.11.2022, граничний термін реєстрації 31.10.2022, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації -15;

№26 від 31.10.2022, дата реєстрації в ЄРПН 16.11.2022, граничний термін реєстрації 15.11.2022, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації -1;

№27 від 10.11.2022, дата реєстрації в ЄРПН 12.12.2022, граничний термін реєстрації 30.11.2022, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації -12;

№503878 від 12.12.2022, дата реєстрації в ЄРПН 04.01.2023, граничний термін реєстрації 31.12.2022, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації -4;

№43 від 04.01.2023, дата реєстрації в ЄРПН 13.02.2023, граничний термін реєстрації 31.01.2023, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації -13;

№609//1 від 08.02.2023, дата реєстрації в ЄРПН 07.03.2023, граничний термін реєстрації 05.03.2023, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації -2;

№1025 від 21.02.2023, дата реєстрації в ЄРПН 20.03.2023, граничний термін реєстрації 18.03.2023, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації -2;

№174504 від 28.02.2023, дата реєстрації в ЄРПН 20.03.2023, граничний термін реєстрації 18.03.2023, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації -2;

№23 від 09.06.2023, дата реєстрації в ЄРПН 12.07.2023, граничний термін реєстрації 05.07.2023, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації -7;

№22 від 09.06.2023, дата реєстрації в ЄРПН 12.07.2023, граничний термін реєстрації 05.07.2023, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації -7;

№31 від 26.07.2023, дата реєстрації в ЄРПН 25.01.2024, граничний термін реєстрації 18.08.2023, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації -160;

№58 від 13.09.2023, дата реєстрації в ЄРПН 11.10.2023, граничний термін реєстрації 05.10.2023, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації -6;

№30 від 27.11.2023, дата реєстрації в ЄРПН 24.01.2024, граничний термін реєстрації 18.12.2023, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації -37;

№918 від 28.11.2023, дата реєстрації в ЄРПН 19.12.2023, граничний термін реєстрації 18.12.2023, кількість календарних днів порушення граничного терміну реєстрації -1.

Перевіркою встановлено, що платником податків порушено граничні терміни реєстрації в ЄРПН по 20 ПН/РК, складених у січні 2020 року, червні, липні, жовтні, листопаді, грудні 2022 року та січні, лютому, червні, липні, вересні, листопаді 2023 року.

Відповідальність за вказане правопорушення, передбачене пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України, а саме:

- абзац 1 пункту 120-1.1 статті 120 розділу ІІ Кодексу. Порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 201.10 статті 201 розділу V Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної 9152,42 грн.;

- пункт 90 підрозділу 2 розділу XX "Перехідних положень Кодексу. Порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 підрозділу 2 розділу XX "Перехідних положень" Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної - 20564,36 грн.

На підставі акту перевірки Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області було прийнято податкове повідомлення-рішення форми «Н» від 22.03.2024 року №0128220408 на суму штрафу в розмірі 29716 грн. 78 коп.

Позивачем оскаржено податкове повідомленні-ршення до Державної податкової служби України .

За результатами розгляду скарги позивача на податкове повідомлення-рішення Державною податковою службою України прийнято рішення № 5795/6/99-00-06-03-01-06 про залишення її без задоволення, а податкове повідомлення-рішення без змін.

Позивач не погоджуючись з вищевказаним податковим повідомленням-рішенням, звернувся з відповідним позовом до суду.

Вирішуючи спір по суті суд виходить з наступного.

Частиною 2ст. 19 Конституції Українипередбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.

Відповідно до підп. 20.1.4 п.20.1 ст. 20 Податкового кодексу Україниконтролюючі органи, визначені підпунктом41.1.1 пункту 41.1 статті 41цьогоКодексу, мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

У розумінні підп. 41.1.1 п.41.1 ст. 41 ПК Україниконтролюючими органами є податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.

Пунктом75.1 ст. 75 ПК Українипередбачено, що контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Відповідно до підп. 75.1.1 п.75.1 ст. 75 ПК Україникамеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, даних СОД РРО.

Предметом камеральної перевірки також можуть бути:

1) своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків);

2) своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних;

3) своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах;

4) повнота нарахування та своєчасність сплати податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у разі невідповідності резидента Дія Сіті вимогам, визначенимпунктами 2,3частини першої тапунктом 10частини другої статті 5 Закону України "Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні";

5) своєчасність подання заяви про взяття на облік фінансових агентів відповідно до вимогстатті 39-3цього Кодексу;

6) своєчасність подання фінансовими агентами звітів про підзвітні рахунки, виправлених звітів про підзвітні рахунки;

7) своєчасність надання фінансовими агентами відповіді на запити (повідомлення) контролюючого органу, що надсилаються у випадках, визначенихстаттею 39-3цього Кодексу;

8) своєчасність подання повідомлення про структуру власності та кінцевих бенефіціарних власників відповідно до вимогпункту 44-1.2статті 44-1цього Кодексу;

9) своєчасність подання особою, яка здійснює управління або адміністрування трасту, повідомлення про укладення договору щодо управління або адміністрування трасту або про припинення такого договору, фінансової звітності, копій первинних документів та іншої інформації щодо трасту на запит контролюючого органу у випадках, передбаченихстаттею 44-2цього Кодексу;

10) своєчасність надання інформації на запит контролюючого органу відповідно допункту 44-1.3статті 44-1,підпунктів 6-8підпункту 73.3.1 пункту 73.3 статті 73 цього Кодексу;

11) своєчасність та повнота сплати узгодженої суми грошового зобов`язання у вигляді авансового внеску з податку на прибуток підприємств, визначеного відповідно допункту 141.13статті 141 цього Кодексу, на підставі даних Реєстру пунктів обміну іноземної валюти.

Відповідно до пп.16.1.3 п. 16.1 ст. 16 ПК Україниплатник податків зобов`язаний, зокрема, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Пунктом201.1 ст. 201 ПК України на платника податку покладено обов`язок на дату виникнення податкових зобов`язань скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

За п. 192.1 ст. 192 ПК України розрахунок коригування до податкової накладної складається також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов`язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.

Наказом Міністерства фінансів України31 грудня 2015 року № 1307 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 28 грудня 2022 року№ 463) затверджено Порядок заповнення податкової накладної (Порядок №1307).

Пунктом 21 Порядку №1307 встановлено, що у разі здійснення коригування сум податкових зобов`язань, а також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, не пов`язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, відповідно достатті 192розділу V Податкового кодексу України постачальник (продавець) товарів/послуг складає розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі - розрахунок коригування) за формою згідно здодатком 2до податкової накладної.

Розрахунок коригування складається особами, визначеними відповідно допункту 1цього Порядку.

Порядок складання розрахунку коригування та його реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних аналогічний порядку, передбаченому для податкових накладних, крім випадків, передбачених цим Порядком.

У розрахунку коригування вказуються дата та номер податкової накладної, до якої вносяться зміни. У клітинках номера податкової накладної, що не заповнюються, нулі, прочерки та інші знаки чи символи не проставляються.

У разі складання розрахунку коригування з метою виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, не пов`язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, у розрахунку коригування зазначаються виправлені дані.

Не допускається виправлення даних щодо дати складання податкової накладної та її порядкового номера.

Пунктом201.10 ст. 201 ПК Українивстановлено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстраціїподаткової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

За цим же пунктом реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

За п.120-1.1ст.120 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей192та201цьогоКодексупокладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Законом №2876-ІХ, який набрав чинності 08.02.2023, зокрема підрозділ 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнено пунктами 89 та 90 такого змісту:

« 89. Тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеногоУказом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

90. Тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеногоУказом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 цього підрозділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі:

2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів»;

69.18. установити, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, з метою захисту прав платників, збереження та захисту даних надання електронних сервісів та приймання електронних документів від платників податків здійснюються у робочі дні з 8 години до 20 години.

Операційний день для реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, на який припадає граничний строк реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, триває з 0 годин 00 хвилин до 24 години 00 хвилин.

Квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації щодо податкових накладних/розрахунків коригування, поданих для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом операційного дня, на який припадає граничний строк реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, надсилається платнику податку не пізніше наступного операційного дня.

Якщо протягом наступного операційного дня після операційного дня, на який припадає граничний строк реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається не пізніше наступного операційного дня».

Воєнний стан введено в Україні з 24.02.2022 року згідноУказу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 та Закону України від 24.02.2022 №2102-IX.

Отже,Законом №2876-ІХ, який набрав чинності 08.02.2023, збільшено тривалість граничного строку реєстрації податкової накладної, залежно від дня її складення та зменшено відсоткові розміри ставок штрафу за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 підрозділу 2розділу«Перехідні положення» ПК України для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних регламентовано Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. №1246(Порядок № 1246).

Згідно п.5 Порядку № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192, пунктами 200-1.3, 200-1.9 статті 200-1 та пунктами 201.1, 201.10 і 201.16 статті 201 Кодексу, а також з урахуваннямЗаконів України «Про електронні довірчі послуги», «Про електронні документи та електронний документообіг»та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не надаються отримувачу (покупцю) товарів/послуг, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, складені за операціями з постачання послуг нерезидентом) незалежно від суми податку на додану вартість в одній податковій накладній/розрахунку коригування.

Відповідно до п.п.11-15 Порядку № 1246 після накладення електронного цифрового підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДПС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимогЗаконів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку.

Після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки податкової накладної.

За результатами перевірок, визначених п.12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДПС.

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

При цьому, за приписами п.3 Порядку № 1246 операційний день триває в робочі дні з 8 години 00 хвилин до 20 години 00 хвилин. Технічне обслуговування та регламентні роботи, що потребують зупинки Реєстру, не проводяться протягом операційного дня, крім аварійних випадків. Якщо граничні строки реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем.

З викладеного слідує, що у будь-якому випадку контролюючий орган протягом операційного дня зобов`язаний надіслати платнику податку одну з квитанцій: або про прийняття податкової накладної, або про її неприйняття із зазначенням відповідних причин, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Аналогічний правовий висновок викладено Верховним Судом у постанові від 17.04.2018 р. у справі № 820/6330/16.

З аналізу вказаних норм вбачається, що після накладення електронного цифрового підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДПС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем.

Крім того, строки, визначені для реєстрації податкових накладних, встановлені у календарних днях, при цьому право платника податку для реєстрації податкових накладних пов`язане виключно з операційним днем, який відповідно до Порядку № 1246 триває з 8-ї до 20-ї години. Якщо 15 число або останній день місяця припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем.

Наведені нормативні положення дають підстави для висновку, що в процедурі внесення інформації (відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування) до ЄРПН є дві окремі стадії: 1) надання платником податку на додану вартість податкової накладної (розрахунку коригування); 2) прийняття/неприйняття податкової накладної (розрахунку коригування) та внесення відомостей щодо неї (нього) безпосередньо до ЄРПН. Перша із цих стадій залежить від платника податку на додану вартість і є результатом його дій, тоді як друга - це результат виконання роботи програмного забезпечення, що контролюється ДПС, та/або безпосередніх дій працівників ДПС, на яку (які) платник податку не має впливу.

Вищевикладене узгоджується з правовою позицією Верховного Суду викладеною у постанові від 03.04.2020 р. у справі № 160/5380/19.

У цьому контексті встановлена нормою п.120-1.1 ст.120-1 ПК Українивідповідальність платника податку на додану вартість за порушення граничного строку, передбаченогостаттею 201 цього Кодексудля реєстрації податкової накладної та /або розрахунку коригування до такої податкової накладної в ЄРПН, у вигляді накладення штрафу може застосовуватися в разі якщо платник податку не надав (не надіслав) податкову накладну (розрахунок коригування) ДПС у строк, встановлений цією статтею.

Аналогічна позиція висловлена Верховним Судом у постановах від 10.06.2019 р. у справі № 802/1825/16-а, від 12.07.2019 р. у справі № 0940/1600/18.

Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557 встановлено, що після накладання кваліфікованого електронного підпису автор здійснює шифрування електронного документа з дотриманням вимог до форматів криптографічних повідомлень, затверджених в установленому законодавством порядку, та надсилає його у форматі (стандарті) з використанням телекомунікаційних мереж до адресата протягом операційного дня.

У разі якщо адресатом є контролюючий орган, після надходження електронного документа здійснюється його автоматизована перевірка. Автоматизована перевірка здійснюється у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня.

Матеріалами справи підтверджено, що розрахунок коригування №300224 від 03.01.2020 до податкової накладної №2700200 від 27.12.2019, складений ТОВ «Метінвест-СМЦ», за даними М.Е.D.O.C був отриманий позивачем 20.01.2020 о 14:01, підписаний ним 04.02.2020 о 16:37 і направлений на реєстрацію в ЄРПН на адресу Державної податкової служби 04.02.2020 о 16:38 (протягом операційного дня).

З урахуванням вищенаведених норм Порядку №557 автоматизована перевірка мала бути здійснена у день надходження 04.02.2020 до 20:00 год.

Виходячи з п. 201.10 ст. 201 ПК України, якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в ЄРПН.

Автоматизована перевірка розрахунку коригування в порушення Порядку №557 була здійснена наступного операційного дня 05.02.2020, що підтверджується надісланою квитанцією №9013432545 від 05.02.2020 0 16:48.

Розрахунок коригування №1100324 від 11.01.2020 до податкової накладної №2700203 від 27.12.2019, складений ТОВ «Метінвест-СМЦ», за даними М.Е.D.O.C був отриманий позивачем 27.01.2020 о 08:17, підписаний ним 04.02.2020 о 16:45 і направлений на реєстрацію в ЄРПН на адресу Державної податкової служби 04.02.2020 о 16:45 (протягом операційного дня).

Таким чином, граничним терміном для реєстрації вказаного розрахунку коригування є 11.02.2020. Проте, відповідачем за даними перевірки помилково встановлено, що розрахунок коригування було зареєстровано 05.02.2020 (тобто, до спливу граничного терміну реєстрації, визначеного п. 201.10 ст. 201 ПК України).

Розрахунок коригування №1100323 від 11.01.2020 до податкової накладної №27002000 від 27.12.2019, складений ТОВ «Метінвест-СМЦ», за даними М.Е.D.O.C був отриманий позивачем 07.02.2020 о 08:17, підписаний ним 11.02.2020 о 11:49 і направлений на реєстрацію в ЄРПН на адресу Державної податкової служби 11.01.2020 о 11:49 (протягом операційного дня).

Отже граничним терміном для реєстрації розрахунку коригування є 22.02.2020. В той час як за даними перевірки позивач зареєстрував розрахунок коригування 11.02.2020 (тобто, до спливу граничного терміну реєстрації, визначеного п. 201.10 ст. 201 ПК України).

З матеріалів справи вбачається, що розрахунок коригування №924 від 13.06.2022 до податкової накладної №154 від 31.03.2022, складений ПП «Торговий дім «Галпідшипник», за даними М.Е.D.O.C був отриманий позивачем 07.02.2023 о 15:40, підписаний ним 07.02.2023 о 15:49 і направлений на реєстрацію в ЄРПН на адресу Державної податкової служби 07.02.2023 о 15:49 (протягом операційного дня).

Граничним терміном для реєстрації розрахунку коригування є 22.02.2023. Відповідачем же в акті перевірки зазначено, що позивачем зареєстровано вказаний розрахунок коригування 07.02.2023 (до спливу граничного терміну для реєстрації, визначеного пунктом 201.10 ст. 201 ПК України).

Виходячи з вищенаведеного порушення терміну реєстрації, вказаних розрахунків коригування відсутнє, а нарахування штрафу є протиправним.

Суд також погоджується із зауваженнями позивача, який звертає увагу на те, що своєчасність реєстрації податкових накладних/рорахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН за період лютий 2022-серпень 2022, була предметом іншої камеральної перевірки, за результатами якої було складено акт №11593/04-36-04-08/13437402 від 07.04.2023.

Нормами Податкового кодексу України не передбачено проведення повторної перевірки за один і той самий період.

Вказане узгоджується з позицією Верховного Суду у постанові від 05.02.2019 у справі №825/51/16-а.

Розрахунок коригування №1 від 07.10.2022 до податкової накладної №13 від 05.10.2022, складений Підприємством об`єднаних «ВКП «Дніпроінвар», за даними М.Е.D.O.C був отриманий позивачем 15.11.2022 о 11:03, підписаний ним 15.11.2022 о 11:08 і направлений на реєстрацію в ЄРПН на адресу Державної податкової служби 15.11.2022 о 11:08 (протягом операційного дня).

Отже, граничним терміном для реєстрації розрахунку коригування виходячи з п. 89 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України є 03.12.2022, проте за даними перевірки позивач зареєстрував розрахунок коригування 30.11.2022 (тобто до спливу граничного терміну для реєстрації).

Розрахунок коригування №503878 від 12.12.2022 до податкової накладної №500193 від 29.11.2022, складений ТОВ «АВ метал груп», за даними М.Е.D.O.C був отриманий позивачем 26.12.2022 о 14:58, підписаний ним 04.01.2023 о 14:45 і направлений на реєстрацію в ЄРПН на адресу Державної податкової служби 04.01.2023 о 14:45 (протягом операційного дня).

Граничним терміном для реєстрації цього розрахунку коригування є 13.01.2023, в той час як за даними перевірки позивач зареєстрував розрахунок коригування 04.01.2023, тобто до спливу граничного терміну для реєстрації, встановленого п. 89 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України.

Розрахунок коригування №609/1 від 08.02.2023 до податкової накладної №925 від 13.06.2022, складений ПП «Торговий дім «Галпідшипник» за даними М.Е.D.O.C був створений 06.03.2023 о 11:03 .

Граничним терміном для реєстрації цього розрахунку коригування є 24.03.2023, в той час як за даними перевірки позивач зареєстрував розрахунок коригування 07.03.2023, тобто до спливу граничного терміну для реєстрації, встановленого п. 89 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України.

Розрахунок коригування №1025 від 21.02.2023 до податкової накладної №1355 від 22.02.2022, складений ТОВ «ПІВДЕНТРАНСБУДКОМПЛЕКТ», за даними М.Е.D.O.C був отриманий позивачем 14.03.2023 о 11:27, підписаний ним 20.03.2023 о 09:48 і направлений на реєстрацію в ЄРПН на адресу Державної податкової служби 20.03.2023 о 09:48 (протягом операційного дня).

Граничним терміном для реєстрації цього розрахунку коригування є 01.04.2023, в той час як за даними перевірки позивач зареєстрував розрахунок коригування 20.03.2023, тобто до спливу граничного терміну для реєстрації, встановленого п. 89 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України.

Розрахунок коригування №174504 від 28.02.2023 до податкової накладної №135234 від 28.02.2022, складений ТОВ «Нова пошта», за даними М.Е.D.O.C був отриманий позивачем 14.03.2023 о 11:27, підписаний ним 20.03.2023 о 09:48 і направлений на реєстрацію в ЄРПН на адресу Державної податкової служби 20.03.2023 о 09:48 (протягом операційного дня).

Граничним терміном для реєстрації цього розрахунку коригування є 01.04.2023, в той час як за даними перевірки позивач зареєстрував розрахунок коригування 20.03.2023, тобто до спливу граничного терміну для реєстрації, встановленого п. 89 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України.

Між позивачем і ПрАТ «ДНІПРОВСЬКИЙ КРОХМАЛЕПАТОКОВИЙ КОМБІНАТ» укладений договір поставки №ІНТ-292 від 14.10.2022.

На підставі рахунку №276 від 20.07.2023 ПрАТ ДНІПРОВСЬКИЙ КРОХМАЛЕПАТОКОВИЙ КОМБІНАТ» 26.07.2023 платіжною інструкцією №307250044 було здійснено авансовий платіж в сумі 426300,00 грн. за товар, що був поставлений 28.08.2023 за видатковою накладною №70 від28.08.2023 на суму 609000,00 грн.

В день виникнення податкового зобов`язання (одержання грошових коштів) в строки, визначені п. 89 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України, позивачем 02.08.2023 було зареєстровано податкову накладну №31 на суму 426300,00 грн.

Суму податку на додану вартість за зазначеною операцією на підставі даних бухгалтерсткого обліку (оборотно-сальдова відомість по рахунку 6432 за липень 2023 року) було включено в податкову декларацію з податку на додану вартість за липень 2023 року (квитанція №9211110441 від 18.08.2023 о 17:07).

Під час складання податкової накладної №31 помилково зазначено дату 28.07.2023.

Помилку було виявлено 25.01.2024.

Пунктом 21 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №1307 від 31.12.2015 встановлено, що у разі складання розрахунку коригування з метою виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, не пов`язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, у розрахунку коригування зазначаються виправлені дані. Не допускається виправлення даних щодо дати складання податкової накладної та її порядкового номера.

Зважаючи на наведений пункт 25.01.2024 було складено податкову накладну №31 з правильною датою складання податкової накладної (квитанція №9378012341 від 25.01.2024 о 10:33). Неправильна податкова накладна №31 від 28.07.2023 була скасована шляхом реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №2 від 25.01.2024, що підтверджується квитанцією №9010503642 від 26.01.2024 о 13:05.

Податкова накладна №31 з правильною датою складання за господарською операцією, що мала місце в липні 2023, є виправленням самостійно виявленої помилки щодо податкової накладної №31 на суму 426300,00 грн. (квитанція 9192452763 від 02.08.2023 о 14:37), яка зареєстрована в строки, визначені пунктом 89 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України.

Між позивачем і ПрАТ «ДНІПРОВСЬКИЙ КРОХМАЛЕПАТОКОВИЙ КОМБІНАТ» 28.09.2021 був укладений договір поставки №ІНТ-358 і додаткова угода до нього №39 від 02.10.2023.27.11.2023 платіжною інструкцією №311230038 на підставі рахунку №460 від 31.10.2023 ПрАТ «ДНІПРОВСЬКИЙ КРОХМАЛЕПАТОКОВИЙ КОМБІНАТ» було здійснено авансовий платіж в сумі 244306,92 грн., в т.ч. ПДВ 40717,82 грн. за роботи з монтажу технологічних трубопроводів, що були виконані в січні 2024 відповідно до акту приймання виконаних робіт №217.2 від 31.01.2024 на суму 244306,92 грн.

В день виникнення податкового зобов`язання (отримання грошових коштів) в строки, визначені пунктом 89 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України, позивачем 15.12.2023 було зареєстрвано податкову накладну №30 на суму 244306,92 грн. (квитанція №9343741562 від 15.12.2023 о 17:36). Сума податку на додану вартість за ззаначеною операцією на підставі даних бухгалтерського обліку (обротно-сальдова відомість по рахунку 6432 за листопад 2023) була включена в податкову декларацію з податку на додану вартість за листопад 2023 (квитанція №9345863066 від 19.12.2023 о 16:40).

Під час складання податкової накладної №30 помилково зазначено дату 20.11.2023.

Помилку було виявлено 24.01.2024.

Враховуючи п. 21 Порядку №1307, 24.01.2024 було складено податкову накладну №30 з правильною датою складання (квитанція №9377777502 від 24.01.2024 о 14:39), а неправильну податкову накладну №30 від 20.11.2023 скасовано, шляхом реєстрації розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №1 від 25.01.2024 (квитанція №9010473580 від 26.01.2024 о 13:06).

Податкова накладна №30 з правильною датою складання за господарською операцією, що мала місце в листопаді 2023, є виправленням самостійно виявленої помилки щодо податкової накладної №30 на суму 244306,92 грн. (квитанція 9343741562 від 15.12.2023 о 17:36), яка зареєстрована в строки, визначені пунктом 89 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України.

Розрахунок коригування №918 від 28.11.2023 до податкової накладної №172316 від 01.11.2023, складений Дочірнім підприємством «Фесто» за даними М.Е.D.O.C був отриманий позивачем 18.12.2023 о 14:16, підписаний ним 19.12.2023 о 09:36 і направлений на реєстрацію в ЄРПН на адресу Державної податкової служби 19.12.2023 о 09:36 (протягом операційного дня).

Граничним терміном для реєстрації цього розрахунку коригування є 06.01.2024, в той час як за даними перевірки позивач зареєстрував розрахунок коригування 19.12.2023, тобто до спливу граничного терміну для реєстрації, встановленого п. 89 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України.

Таким чином, вищенаведені розрахунки коригування і податкові накладні, вказані у таблиці в акті перевірки за пунктами 1-7, 10, 12-14, 17, 19,20 були зареєстровані відповідно до вимог п. 201.10 ст. 201 і п. 89 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України і не містили порушень терміну реєстрації, а тому нарахування штрафу податковим органом було протиправним.

За приписамист. 9 КАС Українирозгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до вимог ч.1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Згідно ч. 1ст. 139 КАС Українипри задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цьогоКодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем при зверненні до суду із даним позовом було сплачено судовий збір у сумі 3028,00 грн., що підтверджується копією платіжною інструкцією №28353 від 16.04.2024.

Суд, керуючись положеннямист. 139 КАС України, враховуючи задоволення позову вважає за необхідне стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на користь позивача судовий збір у сумі 3028,00 грн.

Керуючись ст.ст.139, 243-246, 250, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Позовну заяву Приватного акціонерного товариства «Виробниче підприємство «ТЕХМАШ» (вул. Сонячна Набережна, 94-б, м. Дніпро, 49022, м. Дніпро, 49022, код ЄДРПОУ 13437402) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (вул. Сімферопольська, 17-а, м. Дніпро, 49000) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 22.03.2024 № 0128220408.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (вул. Сімферопольська, 17-А, м. Дніпро, 49005, код ЄДРПОУ 44118658) на користь Приватного акціонерного товариства «Виробниче підприємство «ТЕХМАШ» (вул. Сонячна Набережна, 94-б, м. Дніпро, 49022, м. Дніпро, 49022, код ЄДРПОУ 13437402) судовий збір у сумі 3028 (три тисячі двадцять вісім) грн. 00 коп.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимогстатті 255 Кодексу адміністративного судочинства Українита може бути оскаржене встроки, передбачені статтею295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя О.В. Врона

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.07.2024
Оприлюднено15.07.2024
Номер документу120319572
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —160/10618/24

Ухвала від 22.10.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 04.09.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 04.09.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 01.08.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Рішення від 01.07.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

Ухвала від 29.04.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні