Рішення
від 11.07.2024 по справі 320/31647/23
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 липня 2024 року № 320/31647/23

Суддя Київського окружного адміністративного суду Марич Є.В., розглянувши порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ТОВ "НЕСТЛЕ УКРАЇНА" до Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправним та скасування рішення,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось товариство з обмеженою відповідальністю «Нестле Україна» (далі позивач, ТОВ «Нестле Україна») з позовом до Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (далі відповідач), в якому просить скасувати рішення відповідача від 10.11.2022 №7560/6/31-00-07-02-02 про розгляд повідомлення про втрату первинних документів, яким TOB «Нестле Україна» було відмовлено у застосуванні положень п.69.28 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що мав всі підстави для звернення до відповідача із повідомленням, оскільки первинні документи позивача, передані на зберігання до Архівного складу, були знищені; с. Блиставиця, де був розташований Архівний склад, в якому зберігались документи позивача, перебувало в тимчасовій окупації у періоді лютий-квітень 2022 року та Архівний склад був знищений саме внаслідок бойових дій та під час тимчасової окупації, що підтверджується документально.

Позивач вважає, що попри наявність усіх встановлених законом підстав для застосування положень п.69.28 підрозділу 10 XX «Перехідні положення» ПКУ, відповідач протиправно та безпідставно відмовив у застосуванні спеціальних правил, визначених цим пунктом, та виніс протиправне рішення, чим побавив позивача гарантованих законом прав.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 26.09.2023 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження; запропоновано відповідачу подати відзив на позовну заяву.

Представником відповідача подано відзив на позовну заяву, в якому позов не визнав та зазначив, що контролюючим органом правомірно відмовлено позивачу у можливості застосування спеціальних правил для підтвердження даних, визначених у податковій звітності, передбачених підпунктом 69.28 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України за період з 2012-2021рр у зв`язку з відсутністю Київської області у переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення бойових дій або які перебувають в тимчасовій окупації.

Представник позивача скористався своїм правом на подачу відповіді на відзив, в якій виклав свої пояснення щодо наведених відповідачем аргументів у відзиві, які вважає безпідставними та такими, що не спростовують обставин, якими обґрунтовані позовні вимоги.

Провівши підготовчі дії, які необхідні для всебічного та об`єктивного розгляду і вирішення адміністративної справи, ухвалою суду від 08.03.2024 закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду по суті.

Сторони прибули у судове засідання.

Представник позивача позовні вимоги підтримав, просив суд позов задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечував з підстав, викладених у відзиві, просив відмовити у задоволенні позову.

Суд за згодою сторін перейшов до розгляду справи по суті в порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами і доказами.

Розглянувши документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

ТОВ «Нестле Україна» зареєстроване як юридична особа 22.05.2003 за №10741020000003057 в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, код 32531437. Основним видом діяльності є 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля.

ТОВ «Нестле Україна» звернулось до Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі із великими платниками податків із повідомленням 19.10.2022 № 20221910-3 про втрату первинних документів відповідно до підпункту 69.28 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України.

Рішенням Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі із великими платниками податків від 10.11.2022 №7560/6/31-00-07-02-02 відмовлено у можливості застосування спеціальних правил для підтвердження даних, визначених у податковій звітності, передбачених підпунктом 69.28 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідних положень Податкового кодексу України за період з 2012-2021рр у зв`язку з відсутністю Київської області у переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні).

Не погоджуючись з рішенням контролюючого органу, ТОВ «Нестле Україна» подало скаргу від 01.12.2022 вих№20220112-2 до Державної податкової служби України.

Рішення Державної податкової служби України від 01.09.2023 № 25586/6/99-00-06-01-02-06 залишено без змін рішення Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі із великими платниками податків від 10.11.2022 №7560/6/31-00-07-02-02, а скаргу - без задоволення.

Не погоджуючись з рішенням відповідача від 10.11.2022 №7560/6/31-00-07-02-02, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства встановлені Податковим кодексом України від 02.12.2010 № 2755-VI.

Згідно зі статтею 16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Указом Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні» у зв`язку з військовою агресією РФ проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно п.20 ч.1 ст. 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» постановлено ввести в Україні воєнний стан із 24 лютого 2022 року, який діє наразі.

Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо адміністрування окремих податків у період воєнного, надзвичайного стану» від 01.04.2021 №2173-IX внесені зміни до податкового законодавства, що встановлюють спеціальні правила підтвердження даних податкової звітності для платників податків, які провадили свою діяльність на територіях, де ведуться/велися бойові дії, і на тимчасово окупованих територіях, та не можуть пред`явити первинні документи (далі - спеціальні правила). Такі спеціальні правила діють з 16 квітня 2022 року та мають наступне формулювання.

Підпунктом 69.28 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України встановлено, що до платників податків/податкових агентів, які провадили діяльність на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями російської федерації, і не можуть пред`явити первинні документи, на підставі яких здійснюється облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, як виняток із положень ст. 44 ПК України застосовуються спеціальні правила для підтвердження даних, визначених у податковій звітності.

Підставами неможливості пред`явлення первинних документів є втрата (знищення чи зіпсуття) первинних документів або знаходження їх на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями російської федерації, у разі якщо їх неможливо вивезти або їх вивезення пов`язане з ризиком для життя чи здоров`я платника податків, фізичних осіб чи неможливе у зв`язку з адміністративними перешкодами, встановленими органами влади.

У разі втрати та/або неможливості вивезення первинних документів платник податків/податковий агент подає до контролюючого органу в довільній формі повідомлення про неможливість вивезення первинних документів, підписане керівником підприємства та головним бухгалтером, в якому зазначаються: обставини, що призвели до втрати та/або неможливості вивезення первинних документів, податкові (звітні) періоди, а також загальний перелік первинних документів (за можливості із зазначенням реквізитів).

Дані та показники податкової звітності платника податків/податкового агента за податкові (звітні) періоди, зазначені у повідомленні, не можуть бути піддані сумніву лише на підставі відсутності первинних документів. Подане повідомлення є також підставою для збереження витрат (включаючи витрати у зв`язку з придбанням цінних паперів/корпоративних прав) та/або від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток (включаючи від`ємний фінансовий результат за операціями з цінними паперами/корпоративними правами), та/або податкового кредиту з податку на додану вартість, та/або суми від`ємного значення податку на додану вартість минулих податкових (звітних) періодів без наявності договірних, розрахункових, платіжних та інших первинних документів, обов`язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.

Після подання до контролюючого органу повідомлення про неможливість вивезення первинних документів у зв`язку з їх знаходженням на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями РФ, запроваджується мораторій на проведення документальних перевірок щодо зазначених у повідомленні податкових (звітних) періодів.

Якщо після подання повідомлення про неможливість вивезення первинних документів платнику податків стане відомо про втрату таких документів, такий платник податків зобов`язаний подати до контролюючого органу повідомлення про втрату первинних документів із зазначенням обставин такої втрати.

Платники податків, які подали повідомлення про втрату первинних документів відповідно до цього підпункту, не підлягають перевірці контролюючим органом щодо зазначених у повідомленні податкових (звітних) періодів, у тому числі після завершення дії воєнного стану.

Втрата документів, що не пов`язана з проведенням на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, бойових дій, не надає права платнику податків/податковому агенту застосовувати положення цього підпункту.

Виходячи з положень абзацу 8 вказаного підпункту 69.28, застосування спеціальних правил для підтвердження даних, визначених у податковій звітності, передбачених підпунктом 69.28 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідних положень Податкового кодексу України можливе лише в тому випадку, коли втрата первинних документів пов`язана саме з проведенням на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, бойових дій.

Крім того, згідно абзаців 9, 10 підпункту 69.28 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень Податкового кодексу України, обов`язок доведення відсутності підстав для застосування положень цього підпункту покладається на контролюючий орган. Платник податків/податковий агент, який безпідставно застосував положення цього підпункту, вважається таким, що ухиляється від сплати податків, та несе відповідальність, передбачену цим Кодексом та іншими законами України.

У разі відмови у застосуванні положень цього підпункту контролюючий орган не пізніше одного місяця з дати отримання відповідного повідомлення від платника податків/податкового агента видає вмотивоване рішення із зазначенням підстави та доказів такої відмови.

Отже, за змістом вказаних норм, платник податків зобов`язаний зберігати первинні документи бухгалтерського обліку на підставі яких формувались показники податкової звітності протягом встановлених строків. Водночас, ті платники податків, які провадили діяльність на територіях, на яких ведуться (велися) активні бойові дії, та на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями Російської Федерації, можуть застосувати спеціальні правила для підтвердження даних, визначених у податковій звітності.

Тобто, обов`язковою умовою для застосування спеціальних правил підтвердження даних податкового обліку, встановлених підпунктом 69.28 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення Податкового кодексу України, є факт втрати (знищення чи зіпсуття) первинних документів, що безпосередньо пов`язаний з проведенням активних бойових дій на території, на якій зберігались первинні документи, або з тимчасовою окупацією цієї території.

В іншому випадку, без перевірки підтвердження об`єктивних причин неможливості вивезення первинних документів, призвело б до безпідставного застосування до платників податків підпункту 69.28 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення Податкового кодексу України та надання таким платникам податків переваг та можливості не у повному обсязі виконувати податкові обов`язки.

При цьому, обов`язок доведення відсутності підстав для застосування положень цього підпункту покладається на контролюючий орган.

З матеріалів справи вбачається, що TOB «Нестле Україна» звернулось до контролюючого органу в порядку підпункту 69.28 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України з повідомленням про втрату первинних документів, які були передані на зберігання TOB «Українська архівна компанія - Архів» (код ЄДРПОУ 38322218) згідно договору №10663 від 01.05.2015 (із додатковими угодами до нього) та знищені разом з архівосховищем, розташованим за адресою: Київська область, Бучанський район, с. Блиставиця, вул. Нова, 23, внаслідок вибуху та пожежі в період військової окупації російськими військами.

TOB «Нестле Україна» на підставі договору № 10663 від 01.05.2015 були передані на зберігання TOB «Українська архівна компанія - Архів» первинні документи за періоди 2012-2021рр.

Факт передачі документів на зберігання підтверджується актами приймання-передачі документів в Архівний склад TOB «Українська архівна компанія - Архів».

Надання послуг зберігання підтверджується даними підсистеми «Архів електронної звітності» «Єдиного реєстру податкових накладних».

TOB «Українська архівна компанія - Архів» зберігало зазначені первинні документи в орендованих приміщеннях, які належали TOB «Логістик Груп ЛТД» (код ЄДРПОУ -34358085) відповідно до договору оренди № 05219-03 від 01.05.2019, укладеного між TOB «Логістик Груп ЛТД» та TOB «Українська архівна компанія - Архів».

Окрім згаданих документів, до повідомлення про втрату первинних документів TOB «Нестле Україна» також додано копію заяви про вчинення злочину, яку подано TOB «Українська архівна компанія - Архів», в особі директора Герасименко Оксани Олександрівни, до Бучанської окружної прокуратури, реєстраційний № 1368 від 16.05.2022; витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань про відкриття кримінального провадження № 42022112320001738 від 18.05.2022 року у відповідності до ч.1 ст. 438 Кримінального кодексу України.

Також, до повідомлення додано копію акту про пожежу від 05.05.2022, копію акту обстеження нерухомого майна, пошкодженого (знищеного) внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації № 3155 від 28.06.2022 та копію листа TOB «Українська архівна компанія - Архів» від 15.09.2022 № 15/09/22-1.

Відмовляючи у можливості застосування спеціальних правил, передбачених підпунктом 69.28 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідних положень Податкового кодексу України, відповідач зазначив, що згідно з вказаним підпунктом передбачено, що перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, та територій, тимчасово окупованих збройними формуваннями російської федерації, визначається Кабінетом Міністрів України. У зв`язку з відсутністю відповідної постанови Кабінету Міністрів України, ДПС України у роз`ясненні, яке було розміщено у загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі «ЗІР», рекомендувало керуватися наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25 квітня 2022 року № 75 із змінами та доповненнями, в якому зазначено перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, та територій, тимчасово окупованих збройними формуваннями російської федерації. Відповідно до даного наказу до переліку таких територій не віднесені територіальні громади м. Києва та Київської області.

Відтак, відповідач зазначив, що оскільки Київська область відсутня у переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), підстави для застосування спеціальних правил до позивача відсутні.

Між тим, суд зазначає, що в оскаржуваному рішенні відповідач не заперечує та не спростовує факт знищення документів позивача, що були передані на архівне зберігання та фактично зберігалися у приміщенні у с. Блиставиця, вул. Нова, 23.

Так, як передбачено абзацом 13 підпункту 69.28 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень Податкового кодексу України визначено, що перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, та територій, тимчасово окупованих збройними формуваннями Російської Федерації, визначається Кабінетом Міністрів України.

Станом на дату розгляду повідомлення позивача Кабінетом Міністрів України не було затверджено переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією.

Натомість, судом встановлено, що Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 1364 від 06.12.2022 «Деякі питання формування переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією», відповідно до якої Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України видано наказ від 22.12.2022 №309 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2022 р. за № 1668/39004), яким затверджено Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією.

У Розділі II «Тимчасово окуповані Російською Федерацією території України» Наказу №309 від 22.12.2022 визначено, що с. Блиставиця Бучанської міської територіальної громади, код UA32080070040049140, перебувало у тимчасовій окупації Російською Федерацією в період з 24.02.2022 по 01.04.2022.

Тобто, с. Блиставиця Бучанської міської територіальної громади, де знаходився Архівний склад, в якому зберігались документи позивача, перебувало в тимчасовій окупації у період лютий-квітень 2022 року, та які були знищені там внаслідок бойових дій.

Отже, втрата документів, що пов`язана з проведенням бойових дій надає право платнику податків/податковому агенту застосовувати положення підпункту 69.28 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень Податкового кодексу України.

Разом з тим, суд зазначає, що позивач звернувся до контролюючого органу з повідомленням про втрату первинних документів 19.10.2022, рішення за результатами його розгляду відповідачем прийнято 10.11.2022 за №7560/6/31-00-07-02-02.

Водночас, наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 №309 набрав чинності лише 27.12.2022, тобто після розгляду відповідачем повідомлення позивача.

Таким чином, станом на дату розгляду повідомлення позивача Кабінетом Міністрів України не було затвердженого переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, до якого входило б с. Блиставиця Бучанської міської територіальної громади Київської області.

Враховуючи вищевикладене, при прийняті оскаржуваного рішення від 10.11.2022 №7560/6/31-00-07-02-02, відповідач, вказуючи як на підставу відмови у застосуванні спеціальних правил, передбачених підпунктом 69.28 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідних положень Податкового кодексу України, про відсутність територій Київської області у переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Стосовно посилань позивача на те, що під час розгляду його скарги на рішення відповідача Державною податковою службою України вже був опублікований та набрав чинності наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 №309 про затверджений перелік відповідних територій, суд не бере до уваги, оскільки в межах даної справи судом не переглядається рішення Державної податкової служби України, яке прийнято за результатами розгляду скарги, а надається оцінка лише оскаржуваному, в межах заявленого спору, рішенню Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі із великими платниками податків від 10.11.2022 №7560/6/31-00-07-02-02.

Також, суд вважає за необхідне зазначити, що на час прийняття оскаржуваного рішення діяв наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 № 75 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25 квітня 2022 р. за № 453/37789), яким було затверджено Перелік територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні).

Відповідно цього наказу, в редакції, чинній на час розгляду повідомлення позивача, у Переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) Київська область, у тому числі, с. Блиставиця Бучанської міської територіальної громади були відсутні.

Вказане ще раз підтверджує правомірність прийняття відповідачем спірного рішення.

Водночас, суд зазначає, що законодавством не встановлено обмежень чи строків щодо подачі відповідного повідомлення про втрату первинних документів на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, а тому позивач вправі звернутись із таким повідомленням з підтверджуючими документами до контролюючого органу повторно.

Відповідно до частини першої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних справах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно зі статтею 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Оцінюючи правомірність дій та рішень органів владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури.

Згідно із частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, доведено правомірність та обґрунтованість прийнятого ним рішення.

Враховуючи вищевикладене, системно проаналізувавши норми законодавства, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд дійшов висновку, що позов задоволенню не підлягає.

Враховуючи те, що суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позову, судові витрати зі сплати судового збору відшкодуванню позивачу не підлягають.

Керуючись ст.ст. 2, 9, 72-77, 90, 139, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

.в и р і ш и в:

1. У задоволенні адміністративного позову ТОВ «Нестле Україна» (04070, м. Київ, вулиця Верхній Вал, будинок 72 в літері «А», код ЄДРПОУ 32531437) до Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (02068, м. Київ, вул. Кошиця, буд. 3, код ЄДРПОУ 44082145) про визнання протиправним та скасування рішення від 10.11.2022р. №7560/6/31-00-07-02-02, - відмовити.

2. Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Марич Є.В.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.07.2024
Оприлюднено15.07.2024
Номер документу120324118
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —320/31647/23

Ухвала від 20.09.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Ухвала від 05.08.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Ухвала від 17.07.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Марич Є.В.

Рішення від 11.07.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Марич Є.В.

Ухвала від 08.03.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Марич Є.В.

Ухвала від 26.09.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Марич Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні