Рішення
від 10.07.2024 по справі 380/4780/24
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №380/4780/24

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 липня 2024 року

Львівський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Ланкевича А.З., розглянувши у письмовому провадженні в м.Львові в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Газенерго-Трейд» до Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

в с т а н о в и в :

Позивач звернувся з позовною заявою, в якій просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення відповідача від 29.11.2023 року №9553300040201 про застосування штрафу у сумі 20316,60 грн.

Посилається на те, що застосований оскаржуваним у цій справі податковим повідомленням-рішенням від 29.11.2023 року №9553300040201 штраф є похідним від податкового повідомлення-рішення від 31.08.2023 року №7013300040201, в якому визначено, що в порушення вимог п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України ТОВ «Газенерго-Трейд» не складено та не зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні на загальну суму 40633,20 грн за березень 2023 року, що стало підставою для застосування до товариства штрафу в розмірі 50% у сумі 20316,60 грн. Зазначив, що 22.11.2023 року ТОВ «Газенерго-Трейд» сплачено визначений контролюючим органом штраф у сумі 20316,60 грн, проте вже 30.11.2023 року позивачеві вручено нове податкове повідомлення-рішення від 29.11.2023 року №9553300040201 (оскаржуване у даній справі) про застосування штрафу в розмірі 50% у сумі 20316,60 грн за відсутність реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом граничного строку, передбаченого п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України, податкових накладних на суму податку на додану вартість 40633.20 грн, що зазначені у податковому повідомленні-рішенні від 31.08.2023 року №7013300040201. Позивач з таким податковим повідомленням-рішенням від 29.11.2023 року №9553300040201 не погоджується та вважає, що його повторно притягнуто до одного і того ж виду юридичної відповідальності за одне і те саме правопорушення, яке полягає у несвоєчасній реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних за березень 2023 року. Просить позов задовольнити повністю.

Від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому посилається на те, що Західним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «Газенерго-Трейд» щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за березень 2023 року від`ємного значення з податку на додану вартість, результати якої оформлені актом від 10.08.2023 року №513/33-00-04-02-01/42827548. Зазначив, що у висновках цього акта контролюючим органом встановлено порушення ТОВ «Газенерго-Трейд» п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України, а саме не складено та не зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні на загальну суму податку на додану вартість 40633,20 грн. У зв`язку із цим, відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення від 31.08.2023 року №7013300040201, яким до ТОВ «Газенерго-Трейд» застосовано штраф в розмірі 50% у сумі 20316,60 грн та попереджено про необхідність скласти та/або зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування у строк, визначений п.1201.2 ст.1201 Податкового кодексу України, та про відповідальність за таку не реєстрацію чи несвоєчасну реєстрацію у вказаний строк. Вказав, що 22.11.2023 року позивачем сплачено зазначене грошове зобов`язання, тобто останній погодився із встановленими в акті перевірки порушеннями, однак, як ствердив відповідач, це не звільняло його від обов`язку скласти та/або зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних у строк, визначений п.1201.2 ст.1201 Податкового кодексу України. У подальшому, відповідачем проведено камеральну перевірку з питань дотримання ТОВ «Газенерго-Трейд» порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних за період березень 2023 року, за результатами якої встановлено порушення вимог абз.2 п.1201.2 ст.1201 Податкового кодексу України, а саме відсутність реєстрації протягом граничного строку податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних на загальну суму податку на додану вартість 40633,20 грн, про що складено акт від 07.11.2023 року №740/33-00-04-02-01/42827548 та, крім того, оскаржуване у даній справі податкове повідомлення-рішення від 29.11.2023 року №9553300040201, яким до ТОВ «Газенерго-Трейд» застосовано штрафні санкції у розмірі 20316,60 грн за невиконання вимог п.1201.2 ст.1201 Податкового кодексу України та вимог, зазначених у податковому повідомленні-рішенні від 31.08.2023 року №7013300040201. За таких обставин, вважає, що викладені в акті перевірки від 07.11.2023 року №740/33-00-04-02-01/42827548 висновки є обґрунтованими, відповідно прийняте на їх підставі податкове повідомлення-рішення від 29.11.2023 року №9553300040201 правомірним і підстав для задоволення позову немає. Просить відмовити у задоволенні позову повністю.

Ухвалою судді від 05.03.2024 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі; справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.

Дослідивши докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, повно і всебічно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, якими обґрунтовуються позовні вимоги та заперечення, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.

ТОВ «Газенерго-Трейд» (код ЄДРПОУ: 42827548) зареєстроване, як юридична особа, 18.02.2019 року; основним видом економічної діяльності підприємця, згідно з відомостями, які містяться у ЄДР, є оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (46.71).

На підставі направлень від 19.05.2023 року №120/66-00-04-02-01, №121/3-00-04-02-01 та від 23.05.2023 року №124/33-00-04-02-01 та наказу від 18.05.2023 року №119 «Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «Газенерго-Трейд», на підставі підп.191.1.1 п.191.1 ст.191, підп.20.1.4 п.20.1 ст.20, підп.75.1.2 п.75.1 ст.75, підп.78.1.8 п.78.1 ст.78, п.82.2 ст.82, підп.69.2 п.69 підрозділу ХХ Податкового кодексу України, Західним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «Газенерго-Трейд» щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за березень 2023 року від`ємного значення з податку на додану вартість.

За результатами проведеної камеральної перевірки, відповідачем складено акт від 10.08.2023 року №513/33-00-04-02-01/42827548.

Під час проведення документальної перевірки відповідачем виявлено порушення, зокрема, п.п.20.1, 201.7, 201.10 ст.210 Податкового кодексу України в частині відсутності реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом граничного строку, передбаченого ст.201 цього Кодексу, податкових накладних на суму 40633,20 грн

На підставі висновків акта перевірки від 10.08.2023 року №513/33-00-04-02-01/42827548, Західним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками прийнято податкове повідомлення-рішення від 31.08.2023 року №7013300040201, яким до позивача згідно із ст.1201 Податкового кодексу України застосовано штраф у розмірі 50% у сумі 20316,60 грн. Вказано, що період фінансово-господарської діяльності, при здійсненні якої вчинено ці порушення березень 2023 року.

Також, платника податків попереджено про необхідність скласти та/або зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування у строк, визначений п.1201.2 ст.1201 Податкового кодексу України, та про відповідальність за таку не реєстрацію чи несвоєчасну реєстрацію у вказаний строк, а саме штраф у розмірах, передбачених цієї статтею.

22.11.2023 року позивач сплатив визначене у податковому повідомленні-рішенні від 31.08.2023 року №7013300040201 грошове зобов`язання на суму 20316,60 грн, підтвердженням чого є платіжна інструкція №1050 від 22.11.2023 року.

У зв`язку із тим, що позивач протягом 10 календарних днів не зареєстрував податкові накладні, зазначені у податковому повідомленні-рішенні від 31.08.2023 року №7013300040201, відповідач прийняв оскаржуване у даній справі податкове повідомлення-рішення від 29.11.2023 року №9553300040201, яким застосував до позивача штраф у розмірі 50% у сумі 20316,60 грн (40633,20 грн * 50%). Вказане податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі акта Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками від 07.11.2023 року №740/33-00-04-02-01/42827548 «Про результати камеральної перевірки щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ «Газенерго-Трейд» (ЄДРПОУ 42827548)».

ТОВ «Газенерго-Трейд» скористався правом адміністративного оскарження, однак за наслідками такого названий акт індивідуальної дії рішенням Державної податкової служби України від 08.02.2024 року №3171/6/99-00-06-03-01-06 залишено без змін.

Вважаючи податкове повідомлення-рішення від 29.11.2023 року №9553300040201 протиправними, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Вказані обставини та зміст спірних правовідносин підтверджені наявними у справі доказами.

Вирішуючи спір, суд застосовує наступні норми права.

Згідно зі ст.67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки та збори в порядку та в розмірах встановлених законом.

Правовідносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема: визначають вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулює Податковий кодекс України (далі ПК України).

Податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені Кодексом, законами з питань митної справи (п.36.1 ст.36 ПК України).

Обов`язок платника податків подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів, передбачено підп.16.1.3 п.16.1 ст.16 ПК України.

Відповідно до п.201.1 ст.201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 ст.201 ПК України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Отже, на платника податків покладено обов`язок щодо реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. При цьому, відсутність реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної свідчить про наявність порушення, за яке передбачена відповідальність у вигляді штрафу у розмірах, що передбачені п.1201.2 статті 1201 ПК України.

Відсутність реєстрації протягом граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою, податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами «а» - «г» пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної, податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної, податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу), що зазначена в податковому повідомленні-рішенні, складеному за результатами перевірки контролюючого органу, - тягне за собою накладення на платника податку штрафу в розмірі 50 відсотків суми податкових зобов`язань з податку на додану вартість, зазначеної у такій податковій накладній та/або розрахунку коригування до податкової накладної, або від суми податку на додану вартість, нарахованого за операцією з постачання товарів/послуг, якщо податкову накладну на таку операцію не складено. У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з пунктом 201.16 статті 201 цього Кодексу штрафні санкції, передбачені цим пунктом, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття відповідного рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування (абз.1 п.1201.2 ст.1201 ПК України).

Відсутність реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної, зазначених в абзаці першому цього пункту, після спливу 10 календарних днів, наступних за днем отримання платником податку податкового повідомлення-рішення, - тягне за собою накладення на платника податку штрафу в розмірі 50 відсотків суми податкових зобов`язань з податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та/або розрахунку коригування до податкової накладної або від суми податку на додану вартість, нарахованого за операцією з постачання товарів/послуг, якщо податкову накладну на таку операцію не складено (абз.2 п.1201.2 ст.1201 ПК України).

Аналіз диспозиції абз.2 п.1201.2 ст.1201 ПК України свідчить, що правопорушення за цією статтею відноситься до правопорушень із формальним складом.

Для кваліфікації дій (бездіяльності) платника податків, як підстави для застосування фінансово-правової відповідальності за вказаною статтею, не потрібне настання ні будь-яких негативних наслідків, ні факту узгодження попередньо винесеного податкового повідомлення-рішення про застосування штрафних санкцій згідно з абз.1 п.1201.2 ст.1201 ПК України, а достатньо лише доведення самого факту правопорушення, яке виявляється у протиправному діянні (бездіяльності), тобто невчиненні дій щодо реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної, зазначених в абз.1 цього пункту, після спливу 10 календарних днів, наступних за днем отримання платником податку податкового повідомлення-рішення, прийнятого на підставі абз.1 п.1201.2 ст.1201 ПК України.

Аналогічний правовий висновок викладено і в постанові Верховного Суду від 21.12.2020 року у справі №340/854/19. У зазначеній справі Верховний Суд вже розглядав питання застосування норми права абз.2 п.1201.2 ст.1201 ПК України, в контексті необхідності узгодження первинного податкового повідомлення-рішення про застосування штрафних санкцій згідно з абз.1 п.1201.2 ст.1201 ПК України, де дійшов висновку, що диспозицією абз.2 п.1201.2 ст.1201 ПК України не передбачено як підставу для застосування фінансово-правової відповідальності факту узгодження попередньо прийнятого податкового повідомлення-рішення про застосування штрафних санкцій згідно з абз.1 п.1201.2 ст.1201 ПК України.

Таким чином, критеріями з якими абз.2 п.1201.2 ст.1201 ПК України фактично пов`язує застосування штрафу це: 1) отримання платником податку податкового повідомлення-рішення про застосування штрафу на підставі абз.1 п.1201.2 ст.1201 ПК України; 2) не реєстрація протягом 10 днів (після отримання податкового повідомлення-рішення) в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної.

Суд враховує, що жодних інших вимог, зокрема і щодо необхідності узгодження первинного податкового повідомлення-рішення чи його чинності, як підстави чи передумови для притягнення до відповідальності у вигляді штрафу, передбаченого абз.2 п.1201.2 ст.1201, норми Податкового кодексу України не містять.

Як видно з матеріалів справи, на підставі акта перевірки від 10.08.2023 року №513/33-00-04-02-01/42827548 відповідачем було прийнято податкове повідомлення-рішення від 31.08.2023 року №7013300040201, яким до позивача застосовано на підставі абз.1 п.1201.2 ст.1201 ПК України штраф за відсутність складання та реєстрації протягом граничного строку, передбаченого ст.201 ПК України, податкових накладних/розрахунків коригування сум податку на додану вартість у розмірі 50% від суми податкових зобов`язань у розмірі 20316,60 грн.

При цьому, суд враховує, що в матеріалах справи відсутні докази оскарження у судовому порядку податкового повідомлення-рішення від 31.08.2023 року №7013300040201.

У подальшому, у зв`язку з відсутністю реєстрації протягом граничного строку, передбаченого абз.2 п.1201.2 ст.1201 ПК України, податкових накладних/розрахунків коригування на суму податку на додану вартість після отримання позивачем податкового повідомлення-рішення від 31.08.2023 року №7013300040201, відповідачем проведено камеральну перевірку, за наслідками якої оформлено акт від 07.11.2023 року №740/33-00-04-02-01/42827548 та на його підставі прийнято оскаржуване у цій справі податкове повідомлення-рішення від 29.11.2023 року №9553300040201, яким до позивача застосовано штраф на загальну суму 20316,60 грн (40633,20 грн * 50%).

Позивачем дій щодо реєстрації податкових накладних після податкового повідомлення-рішення від 31.08.2023 року №7013300040201 не вчинялось, що не заперечувалось і ним самим.

Тобто відповідач, встановивши факт правопорушення, яке полягало у невчиненні позивачем дій щодо реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних після спливу 10 календарних днів, наступних за днем отримання ТОВ «Газенерго-Трейд» податкового повідомлення-рішення від 31.08.2023 року №7013300040201 (що не є спірним, не заперечувалось позивачем), прийнятого на підставі абз.1 п.1201.2 ст.1201 ПК України, обґрунтовано та правомірно застосував до позивача штраф на підставі абз.2 п.1201.2 ст.1201 ПК України.

Крім того, слід зазначити, що на момент прийняття оскаржуваного у цій справі податкового повідомлення-рішення від 29.11.2023 року №9553300040201 жодних судових рішень щодо податкового повідомлення-рішення від 31.08.2023 року №7013300040201 не існувало, в адміністративному чи судовому порядку воно також не оскаржувалось.

Суд не приймає до уваги посилання позивача на те, що у період з 01.03.2020 року і до останнього календарного дня місця місяця (включно), в якому завершується дія карантину (30.06.2023 року), штрафні санкції за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних в ЄРПН не застосовуються, з огляду на таке.

12.05.2022 року Верховна Рада України прийняла Закон №2260-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану», який набрав чинності 27.05.2022 року (далі - Закон від 12.05.2022 року №2260-IX).

У зв`язку із набранням чинності цього Закону від 12.05.2022 року №2260-IX підп.69.1 та підп.69.2 п.69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України викладені у новій редакції, за змістом якої з 27.05.2022 року припинили застосовуватися положення законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, які поширювалися на правовідносини, що врегульовувались пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України. Зокрема, визначено, що платник податків звільняється від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних у період дії мораторію, запровадженого п.52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України, а саме з 01.03.2020 року по 26.05.2022 року.

Крім того, Законом України від 13.12.2022 року №2836-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо сприяння відновленню енергетичної інфраструктури України» (далі - від 13.12.2022 року №2836-IX), який набрав чинності 03.01.2023 року, підп.69.1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України викладено в новій редакції, зокрема, відповідно до абзаців 3-5 цього пункту, платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо: реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року.

Таким чином, до 03.01.2023 року платники податків звільнялись від відповідальності за несвоєчасне виконання податкових обов`язків, зокрема в частині несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних у випадку подання на реєстрацію таких накладних в період з 01.03.2020 року по 26.05.2022 року (до дня набрання чинності Законом від 12.05.2022 року №2260-IX), а з 03.01.2023 року в період з 01.02.2022 року по 31.05.2022 року та за умови їх реєстрації до 15.07.2022.

Аналогічний правовий висновок викладений у постанові Верховного Суду від 30.01.2024 року у справі №280/4484/23.

У межах даної справи, податкові накладні, які не зареєстровані позивачем, складені 31.03.2023 року, тобто в час, коли вже не діяли положення щодо мораторію застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину.

Тому такі доводи позивача є безпідставними.

За наведеного правового регулювання та встановлених обставин справи, суд приходить висновку, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення відповідача від 29.11.2023 року №9553300040201 про застосування штрафу у сумі 20316,60 грн є таким, що прийняте на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Податковим кодексом України. Обставини, на які посилається позивач, не можуть вважатися підставами для його скасування.

Висновки суду у даній справі узгоджуються з правовими висновками Верховного Суду, викладеними у постанові від 06.06.2023 року у справі №280/4556/19.

Згідно з ч.2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України, суб`єкт владних повноважень зобов`язаний довести правомірність свого рішення, дій чи бездіяльності.

Поряд з тим, відповідно до принципу змагальності суб`єкт господарювання має спростувати доводи суб`єкта владних повноважень, якщо їх обґрунтованість заперечує. Наведене випливає зі змісту ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Докази, подані позивачем, переконують у безпідставності позовних вимог. Натомість, відповідач виконав покладений на нього ч.2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України обов`язок, а саме довів правомірність своїх дій та рішення, чим спростував твердження позивача про порушення його прав та інтересів.

А тому, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд вважає, що в задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Газенерго-Трейд» до Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 29.11.2023 року №9553300040201 слід відмовити.

Щодо судового збору, то відповідно до ч.1 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки у задоволенні позову відмовлено, сплачений позивачем судовий збір поверненню не підлягає.

Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

в и р і ш и в :

у задоволенні позову відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Суддя Ланкевич А.З.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.07.2024
Оприлюднено15.07.2024
Номер документу120324566
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —380/4780/24

Рішення від 10.07.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Ланкевич Андрій Зіновійович

Ухвала від 05.03.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Ланкевич Андрій Зіновійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні