ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11 липня 2024 р. м. Чернівці Справа № 600/1674/24-а
Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Маренича І.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Шарп" до Головного управління ДПС у Чернівецькій області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Шарп" (далі - позивач) звернулося в суд з позовом до Головного управління ДПС у Чернівецькій області (далі - відповідач-1), Державної податкової служби України (далі - відповідач-2) в якому, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог, просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №10765871/44306997 від 21.03.2024р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю "Шарп" №1 від 18 грудня 2023 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №10765872/44306997 від 21.03.2024р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю "Шарп" №1 від 16 січня 2024 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №10765873/44306997 від 21.03.2024р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю "Шарп" №5 від 30 січня 2024 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №10765874/44306997 від 21.03.2024р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю "Шарп" №3 від 22 січня 2024 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №10765875/44306997 від 21.03.2024р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю "Шарп" №4 від 25 січня 2024 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №10765870/44306997 від 21.03.2024р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю "Шарп" №2 від 18 січня 2024 року;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 18 грудня 2023 року, датою її подання;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 16 січня 2024 року, датою її подання;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №5 від 30 січня 2024 року, датою її подання;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №3 від 22 січня 2024 року, датою її подання;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №4 від 25 січня 2024 року, датою її подання;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 18 січня 2024 року, датою її подання.
В обґрунтування позову позивач посилається на протиправність та необґрунтованість оскаржуваних рішення з огляду на наступне. Рішеннями комісії Головного управління ДПС у Чернівецькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №10765870/44306997 від 21.03.2024 р., №10765871/44306997 від 21.03.2024 р., №10765872/ 44306997 від 21.03.2024 р., №10765873/44306997 від 21.03.2024 р., №10765874/44306997 від 21.03.2024 р., №10765875/44306997 від 21.03.2024р. прийнято з підстав відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку, а саме пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Водночас, позивач зазначає, що ним неодноразово подано додаткові пояснення щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. На підставі викладеного, просить суд задовольнити позовні вимоги.
Ухвалою Чернівецького окружного адміністративного суду відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
Представником відповідачів подано відзив на позов, відповідно до змісту якого заперечує щодо задоволення позову з огляду на наступне. В обґрунтування своєї позиції представник відповідачів наводить положення Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року №1165 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", постанови Кабінету Міністрів України від 19.12.2010 року №1246 "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних", наказу Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року №520 "Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", на підставі яких, зокрема, встановлено алгоритм дій ДПС України щодо віднесення платника податку до переліку ризикових, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної, проведення перевірок, проведення реєстрації. Вказує, що станом на дату виписки вищенаведених податкових накладних позивач перебував в переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості згідно Постанови №1165 від 11.12.2019 року. Отже, контролюючий орган здійснює моніторинг податкових накладних/розрахунків коригування шляхом аналізу наявної податкової інформації, що міститься в інформаційних ресурсах ДПС, з метою виявлення ризиків порушення норм податкового законодавства. Зазначає, що контролюючим органом було надіслано позивачу квитанцію про зупинення реєстрації податкових накладних, в яких зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Також, було запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Дослідивши письмові докази судом встановлено наступне.
Так, Товариство з обмеженою відповідальністю "Шарп" зареєстровано в якості юридичної особи за правом України 17.05.2021 року, номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 1000381020000013118.
03.01.2022 р. між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю "Бестком Дистриб`юшн" був укладений договір поставки товару №0301/22. За умовами цього договору позивач прийняв на себе зобов`язання поставляти та передавати у власність ТОВ "Бестком Дистриб`юшн" товар.
Відповідно до п.4.1 вищезазначеного договору оплата за товар здійснюється покупцем після отримання ним товару.
В межах цього договору позивачем поставлено Товариству з обмеженою відповідальністю "Бестком Дистриб`юшн" товар - цукрозамінник HUXOL овальний за видатковими накладними: -№19 від 18.12.2023 р. на суму 79167 грн., в т.ч. ПДВ 13186 грн.; -№1 від 16.01.2024 р. на суму 98280 грн., в т.ч. ПДВ 16380 грн.; -№5 від 30.01.2024 р. на суму 99792 грн., в т.ч. ПДВ 16632 грн.; -№3 від 22.01.2024 р. на суму 96336 грн., в т.ч. ПДВ 16056 грн.; -№4 від 25.01.2024 р. на суму 98928 грн., в т.ч. ПДВ 16488 грн.; -№2 від 18.01.2024 р. на суму 99360 грн., в т.ч. ПДВ 16560 грн.
Позивачем складено податкові накладні та направлено її Головному управлінню ДПС у Чернівецькій області для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Вказані податкові накладні №1 від 18 грудня 2023 року, №1 від 16 січня 2024 року, №5 від 30 січня 2024 року, №3 від 22 січня 2024 року, №4 від 25 січня 2024 року, №2 від 18 січня 2024 року були прийняті, однак їх реєстрація була зупинена.
Зокрема у квитанції наведено наступне: "Документ збережено. Реєстрація зупинена. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивач надав повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено, щодо податкових накладних №1 від 18 грудня 2023 року, №1 від 16 січня 2024 року, №5 від 30 січня 2024 року, №3 від 22 січня 2024 року, №4 від 25 січня 2024 року, №2 від 18 січня 2024 року.
У вказаних поясненнях позивач вказав, що Головним управлінням Держпродспоживслужби в Чернівецькій області прийняте рішення про державну реєстрацію потужності операторів ринку № 24.24/12-3951-21 від 29.07.2021, в якому зазначений особистий реєстраційний номер потужності позивача: r - UA - 24 -12 - 3605. Реальність діяльності забезпечується необхідною матеріально-технічною базою.
Офісне приміщення орендується у Акціонерного товариства "Чернівецька обласна друкарня" корпоративне підприємство АТ "ДАК" "Укрвидавполіграфія" на підставі договору оренди нежитлового приміщення №63/22 від 01.06.2022 р. та акту здачі-приймання майна від 01.06.2022 р. Оплата за користування орендованим майном сплачується щомісячно авансовим платежем (п. 4.4. Договору оренди нежитлового приміщення) не пізніше трьох банківських днів після виставлення рахунку, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Орендодавця, що підтверджуються у банківських виписках, що додаються. В кінці кожного місяця Орендодавцем надаються акти виконаних робіт.
Складське приміщення знаходиться в користуванні згідно Договору №ГНШП 07/11/22 від 07.11.2022 р. між позивачем з ФОП ОСОБА_1 , згідно якого ТОВ "Шарп" передано складське приміщення в користування строком 12 календарних місяців з моменту його передачі. Так, позивач займається імпортом товарів та його оптовим продажем на території України.
На підставі контракту SPCM-1/2022 від 10.10.2022 року з Компанією PCM SP Z O.O (Польща) згідно ВМД № 22UA408020055669U6 від 14.11.2022 р., Інвойс 4/SE/022 від 10.11.2022 р., сертифікату з перевезення (походження) товару EUR.1PL/MF/AS від 10.11.2022 р. ввезено на територію України наступні товари:
- цукрозамінник HUXOL овальний дозатор 650 шт. х 24 код УКТ ЗЕД (2106909200);
- цукрозамінник HUXOL рідкий 200 мл х 15 УКТ ЗЕД (2106909200);
- цукрозамінник HUXOL овальний дозатор 1200 шт. х 24 код УКТ ЗЕД (2106909200).
Товар від постачальника перевірений на токсичні елементи, пестициди і відповідає всім споживчим нормам згідно діючого законодавства, що вказано в сертифікаті якості № б/н від 10.11.2022 р., що додається.
Розрахунок за товар згідно п. 4.1. Контракту SPCM-1/2022 від 10.10.2022 р. з постачальником повинен бути здійснений протягом 90 днів з дати отримання товару, та був здійснена в повному обсязі згідно платіжного доручення в іноземній валюті від 22.11.2022 р. за №10.
Доставка товару від постачальника була здійснена на умовах FCA - відповідальність знімається з вантажовідправника у той момент, коли він передає товар перевізнику, якого найняв покупець. Доставку товару здійснювало ТОВ "Підприємство Агропромпостач" на підставі договору-заявки на перевезення вантажу №1 від 09.11.2022 року, CMR б/н від 10.11.2022 р., довідки про транспортні витрати №14/11/22 від 14.11.2022 р. за маршрутом: Томашів-Любельський (Польща) - Чернівці (Україна). Оплата перевізнику була здійснена в повному обсязі згідно платіжної інструкції від 16.11.2022 р. за №1078.
Митне оформлення вантажів для ТОВ "ШАРП" проводить Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕКСЕРВІС" згідно договору митно-брокерською обслуговування № 25/11 від 25.11.2021 р. Даний договір вважається автоматично пролонгованим на кожний наступний календарний рік згідно п.3.3. ТОВ "Дексервіс" проводить митне оформлення вантажів згідно ліцензії на митну брокерську діяльність серія АЕ №272165 від 24.10.2013 р. Додатками до договору є копія Витяг з реєстру митних брокерів та Кваліфікаційні посвідчення представника митного брокера №000081/00/408, №000084/00/408. Підтвердженням проведення митного оформлення митним брокером є акт виконаних робіт №123 від 14.11.2022, оплата була здійснена в повному обсязі. Факт проведення розрахунків відображено в платіжних дорученнях.
Розвантаження товару після розмитнення згідно ВМД №22UA408020055669U6 від 14.11.2022 р. відбувалося шляхом вивантаження палет за допомогою вилочного навантажувача Toyota 32-8FG15, який, в свою чергу, орендується позивачем у ТОВ "Бестком Дистриб`юшн" згідно договору позички транспортного засобу №0209/21 від 02.09.2021 р. Гранична вантажопідйомність засобу складає 1 т., завдяки чому створюється можливість швидкого розвантаження великої кількості товару однією людиною. Право керування навантажувачем згідно водійського посвідчення ТСЦ7341 від 02.08.2019 (кат В, В1) має ОСОБА_2 (працівник ТОВ "Бестком Дистриб`юшн" наказ про прийняття на роботу №1А від 31.01.2017 на посаду завідуючого складом). Товар на складі зберігається під матеріальною відповідальністю завідуючого складом ОСОБА_3 (Наказ на прийняття на посаду завідуючого складом №10 від 15.09.2022 р.).
Товар згідно договору поставки товару № 0301/22 від 03.01.2022р. відвантажено на ТОВ "БЕСТКОМ ДИСТРИБ`ЮШН" (код 39187122). Повна оплата товару згідно п.4.1 договору повинна бути здійснена протягом 180 календарних днів після його отримання. Поставка здійснюється на умовах самовивозу товару покупцем зі складу постачальника на склад покупця за адресою вул. Лесина, 3, на основі доручення та товарно-транспортних накладних. Транспортування товару, його навантаження та розвантаження здійснюється покупцем за його рахунок згідно п.3.1. Договору.
Після вивчення зазначених документів відповідачем направлено на адресу позивача Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 13.03.2024 р. № 10716680/44306997, від 13.03.2024 р. № 10716681/44306997, від 13.03.2024 р. № 10716678/44306997, від 13.03.2024 р. № 10716688/44306997, від 13.03.2024 р. № 10716679/44306997, від 13.03.2024 р. № 10716686/44306997
Єдиною підставою для винесення вказаних повідомлень слугувало надання письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено. Вказано, що ПН виписано підприємством, яке перебуває в переліку СГД, що відповідають критеріям ризиковості, що може свідчити про формування фіктивного податкового кредиту підприємствам реального сектор економіки.
На вищезазначені повідомлення позивачем надані пояснення, що протягом 2023 року ТОВ "Шарп" здійснювалась діяльність з реалізації цукрозамінника в асортименті, та за цими операціями подавались на реєстрацію податкові накладні, які без будь-яких зауважень, після розгляду комісією регіонального рівня пояснень та копій документів, були зареєстровані ГУ ДПС У Чернівецькій області. Перед реєстрацією цих податкових накладних податковий орган вже давав оцінку законності та реальності цих операцій та законності та правильності подання на реєстрацію податкових накладних. Так, були зареєстровані наступні податкові накладні ТОВ "Шарп" за №1 від 03.07.2023 р. реєстраційний номер документа 9177014015, за №2 від 24.07.2023 р. реєстраційний номер документа 9198201371, за №3 від 21.08.2023 р. реєстраційний номер документа 9231086889, за №1 від 20.09.2023 р. реєстраційний номер документа 9259697842 за аналогічними операціями (постачання однакового товару, придбаного у того самого продавця та поставленого тому самому покупцю (ТОВ "Бестком Дистриб`юшн").
21.03.2024 р. рішеннями комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10765871/44306997, №10765872/44306997, №10765873/44306997, №10765874/44306997, №10765875/44306997, №10765870/44306997 від 21.03.2024р. відмовлено в реєстрації податкових накладних №1 від 18 грудня 2023 року, №1 від 16 січня 2024 року, №5 від 30 січня 2024 року, №3 від 22 січня 2024 року, №4 від 25 січня 2024 року, №2 від 18 січня 2024 року в ЄРПН, з підстав надання платником податків копій документів, складених із порушенням законодавства (ПН/РК виписано підприємством, яке перебуває в переліку СГД, що відповідають критеріям ризиковості, що може свідчити про формування фіктивного податкового кредиту підприємствам реального сектор економіки.
Позивач вважаючи вказане рішення протиправним, звернувся до суду з вказаним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України № 2755-VI від 02.12.2010 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі - Податковий кодекс України, ПК України).
Відповідно до підпункту 16.1.2, 16.1.3 пункт 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Пунктом 44.1 Податкового кодексу України на платників податків покладено обов`язок вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачене законодавством. Крім того, платникам податків забороняється формувати показники податкової звітності, митних декларацій з даних, не підтверджених первинними документами.
Пунктом 185.1 ст. 185 ПК України зазначено, що об`єктом оподаткування визначено операції платників податку зокрема з: а) постачання товарів, місце постачання, яких розташоване на митній території України, відповідно до ст. 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України відповідно до ст. 186 цього кодексу.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з п.187.1 ст. 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.
За п.188.1 ст. 188 ПК України, база оподаткування операції з постачання товарів/послуг визначається виходячи із договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів. До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв`язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До бази оподаткування включаються вартість товарів/послуг, які постачаються, та вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо отримувачем товарів/послуг, поставлених таким платником податку.
Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7 статі 201 Податкового кодексу України).
Відповідно до п. 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених п. 201.1 цієї статті та/або п. 192.1 ст. 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до п. 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.
Постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 р. затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Порядок № 1246).
За визначенням, наведеним у пункті 2 Порядку № 1246, податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог ПК України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
За змістом пункту 11 Порядку №1246 після накладення електронного цифрового підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДПС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку.
Відповідно до п. 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених п. 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Аналогічні приписи наведені у п. 201.16 ст. 201 ПК України, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.
За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДПС.
Згідно з пунктом 17 Порядку №1246 у разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.
Постановою Кабінету Міністрів України 11.12.2019 р. № 1165 затверджений Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (Порядок №1165), який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
Пунктом 3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної визначені ознаки податкових накладних/розрахунків коригування, яким вони повинні відповідати для безумовної їх реєстрації.
У разі коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі (п.4 Порядку №1165).
Пунктом 5 Порядку №1165 встановлено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється (п. 7 Порядку №1165).
За вимогами п. 10., п. 11 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 р. № 520.
Додаток 1 до Порядку №1165 наведений перелік критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, до яких відносять:
1.Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
2.Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
3.Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.
4.Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово-господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.
5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банку/небанківського надавача платіжних послуг, крім рахунків у Казначействі (крім бюджетних установ).
6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), з урахуванням вимог підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Кодексу.
7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Кодексу, з урахуванням вимог підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Кодексу.
8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Довідник кодів податкової інформації, що стала підставою для розгляду питання про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, визначається ДПС та затверджується відповідним наказом, який оприлюднюється на офіційному веб-сайті ДПС.
Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року №520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 10 Порядку № 520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
- ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;
- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Позивач, одержавши квитанцію про зупинення реєстрації цієї податкової накладної, у межах строку, встановленого законодавством, направив до контролюючого органу пояснення та копії документів на підтвердження реальності здійснення операцій, зазначеного у податковій накладній, реєстрація якої зупинена.
Отже, аналізуючи зазначене слід прийти до висновку, що підставою для відмови в реєстрації податкової накладної є наявність об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено у такій податковій накладній та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість виконання свого податкового обов`язку.
Тобто, господарська операція має бути реальною, впливати на активи підприємства та породжувати податкові зобов`язання.
Крім цього, слід прийти до висновку, що податкове законодавство України, чинне на час формування у цій справі квитанцій про зупинення реєстрації податкових накладних, містило вимоги до змісту квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, які є конкретними та не можуть носити абстрактний характер.
Натомість, судом встановлено, що при зупиненні реєстрації податкових накладних у квитанціях відсутній конкретний перелік необхідних документів, що має бути наданий платником для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, наявні лише посилання на п.201.16. ст. 201 ПК України, що унеможливлює встановити конкретно яким критеріям ризиковості, переліченим в зазначеному вище пункті 8 Критеріїв ризиковості платника податку відповідає позивач.
Вказане свідчить про невідповідність сформованих квитанцій вимогам пункту 11 Порядку №1165.
Окрім цього, у цій справі згідно доводів представника відповідачів судом встановлено, що передумовою прийняття рішень про відмову у реєстрації податкових накладних слугувало те, що ПН/РК виписано підприємством, яке перебуває в переліку СГД, що відповідають критеріям ризиковості, що може свідчити про формування фіктивного податкового кредиту підприємствам реального сектор економіки.
Водночас, суд зазначає, що відповідність критеріям ризиковості має бути спростовано платником податків шляхом подання на вимогу податкового органу переліку документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, і лише ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування або ненадання платником податку копій документів відповідно до вимог Порядку або надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства є підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.
З огляду на матеріали справи, судом встановлено, що реалізовуючи право на подачу пояснень, позивач надіслав контролюючому органу пояснення та копії документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких зупинено, які на переконання представника позивача свідчать про реальність здійснених позивачем господарських операцій.
Так, позивачем надані пояснення та документи зокрема, що Головним управлінням Держпродспоживслужби в Чернівецькій області прийняте рішення про державну реєстрацію потужності операторів ринку № 24.24/12-3951-21 від 29.07.2021, в якому зазначений особистий реєстраційний номер потужності позивача: r - UA - 24 -12 - 3605. Реальність діяльності забезпечується необхідною матеріально-технічною базою. Офісне приміщення орендується у Акціонерного товариства "Чернівецька обласна друкарня" корпоративне підприємство АТ "ДАК" "Укрвидавполіграфія" на підставі договору оренди нежитлового приміщення №63/22 від 01.06.2022 р. та акту здачі-приймання майна від 01.06.2022 р. Оплата за користування орендованим майном сплачується щомісячно авансовим платежем (п. 4.4. Договору оренди нежитлового приміщення) не пізніше трьох банківських днів після виставлення рахунку, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Орендодавця, що підтверджуються у банківських виписках, що додаються. В кінці кожного місяця Орендодавцем надаються акти виконаних робіт.
Складське приміщення знаходиться в користуванні згідно Договору №ГНШП 07/11/22 від 07.11.2022 р. між позивачем з ФОП ОСОБА_1 , згідно якого ТОВ "Шарп" передано складське приміщення в користування строком 12 календарних місяців з моменту його передачі. Так, позивач займається імпортом товарів та його оптовим продажом на території України.
На підставі контракту SPCM-1/2022 від 10.10.2022 року з Компанією PCM SP Z O.O (Польща) згідно ВМД № 22UA408020055669U6 від 14.11.2022 р., Інвойс 4/SE/022 від 10.11.2022 р., сертифікату з перевезення (походження) товару EUR.1PL/MF/AS від 10.11.2022 р. ввезено на територію України наступні товари:
- цукрозамінник HUXOL овальний дозатор 650 шт. х 24 код УКТ ЗЕД (2106909200);
- цукрозамінник HUXOL рідкий 200 мл х 15 УКТ ЗЕД (2106909200);
- цукрозамінник HUXOL овальний дозатор 1200 шт. х 24 код УКТ ЗЕД (2106909200).
Товар від постачальника перевірений на токсичні елементи, пестициди і відповідає всім споживчим нормам згідно діючого законодавства, що вказано в сертифікаті якості №б/н від 10.11.2022 р., що додається.
Розрахунок за товар згідно п. 4.1. Контракту SPCM-1/2022 від 10.10.2022 р. з постачальником повинен бути здійснений протягом 90 днів з дати отримання товару, та був здійснена в повному обсязі згідно платіжного доручення в іноземній валюті від 22.11.2022 р. за №10.
Доставка товару від постачальника була здійснена на умовах FCA - відповідальність знімається з вантажовідправника у той момент, коли він передає товар перевізнику, якого найняв покупець. Доставку товару здійснювало ТОВ "Підприємство Агропромпостач" на підставі договору-заявки на перевезення вантажу №1 від 09.11.2022 року, CMR б/ н від 10.11.2022 р., довідки про транспортні витрати №14/11/22 від 14.11.2022 р. за маршрутом: Томашів-Любельський (Польща) - Чернівці (Україна). Оплата перевізнику була здійснена в повному обсязі згідно платіжної інструкції від 16.11.2022 р. за №1078.
Митне оформлення вантажів для ТОВ "ШАРП" проводить Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕКСЕРВІС" згідно договору митно-брокерською обслуговування № 25/11 від 25.11.2021 р. Даний договір вважається автоматично пролонгованим на кожний наступний календарний рік згідно п.3.3. ТОВ "Дексервіс" проводить митне оформлення вантажів згідно ліцензії на митну брокерську діяльність серія АЕ №272165 від 24.10.2013 р. Додатками до договору є копія Витяг з реєстру митних брокерів та Кваліфікаційні посвідчення представника митного брокера №000081/00/408, №000084/00/408. Підтвердженням проведення митного оформлення митним брокером є акт виконаних робіт №123 від 14.11.2022, оплата була здійснена в повному обсязі. Факт проведення розрахунків відображено в платіжних дорученнях.
Розвантаження товару після розмитнення згідно ВМД №22UA408020055669U6 від 14.11.2022 р. відбувалося шляхом вивантаження палет за допомогою вилочного навантажувача Toyota 32-8FG15, який, в свою чергу, орендується позивачем у ТОВ "Бестком Дистриб`юшн" згідно договору позички транспортного засобу №0209/21 від 02.09.2021 р. Гранична вантажопідйомність засобу складає 1 т., завдяки чому створюється можливість швидкого розвантаження великої кількості товару однією людиною. Право керування навантажувачем згідно водійського посвідчення ТСЦ7341 від 02.08.2019 (кат В, В1) має ОСОБА_2 (працівник ТОВ "Бестком Дистриб`юшн" наказ про прийняття на роботу №1А від 31.01.2017 на посаду завідуючого складом). Товар на складі зберігається під матеріальною відповідальністю завідуючого складом ОСОБА_3 (Наказ на прийняття на посаду завідуючого складом №10 від 15.09.2022 р.).
Товар згідно договору поставки товару № 0301/22 від 03.01.2022р. відвантажено на ТОВ "БЕСТКОМ ДИСТРИБ`ЮШН" (код 39187122). Повна оплата товару згідно п.4.1 договору повинна бути здійснена протягом 180 календарних днів після його отримання. Поставка здійснюється на умовах самовивозу товару покупцем зі складу постачальника на склад покупця за адресою вул. Лесина, 3, на основі доручення та товарно-транспортних накладних. Транспортування товару, його навантаження та розвантаження здійснюється покупцем за його рахунок згідно п.3.1. Договору.
Тобто, позивачем повністю виконало свої зобов`язання щодо надання додаткових пояснень та документів стосовно вказаний податкових накладних.
Однак, як встановлено судом вище, позивачу відмовлено в реєстрації податкових накладних у зв`язку з тим, що надані на розгляд комісії пояснення та копії первинних документів містять ознаки ризиковості.
Окрім того, як вбачається з повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, позивачем подано перелік документів, які, на переконання суду, підтверджують реальність операції.
Однак, згідно з рішенням про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, було надано копії документів, складені/оформлені із порушення законодавства.
На переконання суду, позивачем надано всі необхідні та достатні документи для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН.
Таким чином, відповідачами зазначені документи всебічно не досліджені, а доводи платника податків не спростовані.
Суд акцентує увагу, що в порядку виконання обов`язку, встановлено частиною другою статті 77 КАС України, відповідачами не спростовано фактичне виконання спірних операцій та не доведено зворотного.
Оцінюючи вищевикладені обставини, суд приходить до висновку, що рішення комісії з про реєстрацію/відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних є протиправними та підлягають скасуванню.
Суд також зазначає, що у постанові від 07.12.2022 року у справі №500/2237/20 Верховний Суд наголосив, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.
За таких підстав, суд вважає, що відповідачами, як суб`єктами владних повноважень не надано жодних доказів, які слугували б підставою для прийняття оскаржуваного рішення про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Водночас, відповідачі у цій справі не надали суду жодного доказу фіктивності цих господарських операцій, при цьому суд зауважує, що підставою для зупинення податкової накладної є наявність об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено у такій податковій накладній та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість виконання свого податкового обов`язку.
Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідачами не доведено суду правомірність прийняття оскаржуваних позивачем рішень, а тому суд вважає, що позовні вимоги в цій частині є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
За таких обставин, суд вважає, що рішення Комісії Головного управління ДПС у Чернівецькій області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрації податкових накладних є протиправними та такими, що підлягають скасуванню.
Разом з цим, суд зазначає, що згідно частини 4 статті 245 КАС України у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд. У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.
Таким чином, суд вважає, що в даному випадку належним способом захисту порушених прав позивача буде визнання протиправним і скасування оскаржуваних рішень та зобов`язання відповідачів зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну подані на реєстрацію позивачем, датою їх подання.
За таких обставин суд прийшов до висновку, що зазначений позов підлягає задоволенню з підстав викладених у його мотивувальній частині.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Оскільки, позов задоволено повністю, суд присуджує на користь позивача судові витрати (судовий збір) у сумі 2422,00 грн за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Чернівецькій області, оскільки саме рішення відповідача-1 відмовлено в реєстрації ПН.
Керуючись статтями 241 - 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-
В И Р І Ш И В:
1. Адміністративний позов задовольнити.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №10765871/44306997 від 21.03.2024 р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю "Шарп" №1 від 18 грудня 2023 року.
3. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №10765872/44306997 від 21.03.2024 р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю "Шарп" №1 від 16 січня 2024 року.
4. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №10765873/44306997 від 21.03.2024 р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю "Шарп" №5 від 30 січня 2024 року.
5. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №10765874/44306997 від 21.03.2024 р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю "Шарп" №3 від 22 січня 2024 року.
6. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №10765875/44306997 від 21.03.2024р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю "Шарп" №4 від 25 січня 2024 року.
7. Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Чернівецькій області за №10765870/44306997 від 21.03.2024 р. про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю "Шарп" №2 від 18 січня 2024 року.
8. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 18 грудня 2023 року, датою її подання.
9. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 16 січня 2024 року, датою її подання.
10. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №5 від 30 січня 2024 року, датою її подання.
11. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №3 від 22 січня 2024 року, датою її подання.
12. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №4 від 25 січня 2024 року, датою її подання.
13. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 18 січня 2024 року, датою її подання.
14. Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Шарп" за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Чернівецькій області судові витрати (судовий збір) у сумі 14534,40 грн.
Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).
Повне найменування учасників процесу:
Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Шарп" (вул. Головна, 200, офіс 2-81, м. Чернівці, 58018, Код ЄДРПОУ 44306997)
Відповідач-1 - Головне управління ДПС у Чернівецькій області Державна податкова служба України (вул. Героїв Майдану, 200-А, м. Чернівці, 58013,код ЄДРПОУ 44057187).
Відповідач-2 - Державна податкова служба України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393).
Суддя І.В. Маренич
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.07.2024 |
Оприлюднено | 15.07.2024 |
Номер документу | 120329260 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Маренич Ігор Володимирович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Маренич Ігор Володимирович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Маренич Ігор Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні