ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"12" липня 2024 р. справа № 300/3697/24
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі судді Могили А.Б., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Агротехноекобуд", в інтересах якого діє адвокат Грабовський Віталій Анатолійович, до Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення,-
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агротехноекобуд", в інтересах якого діє адвокат Грабовський Віталій Анатолійович, звернулося в суд із позовною заявою до Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної податкової служби України з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10698116/39238187 від 11.03.2024 про неврахування таблиці даних платника податку.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що позивач не погоджується з прийнятими Державною податковою службою України рішенням про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість №10698116/39238187 від 11.03.2024 та вважає його протиправним. Зауважив, що подана Товариством таблиця даних платника податку на додану вартість була зареєстрована у контролюючому органі від 13.02.2020 №9022720360 та врахована згідно з рішенням комісії регіонального рівня від 19.02.2020 №1460521/39238187. Однак, комісією центрального рівня через чотири роки прийнято спірне рішення від 11.03.2024 щодо неврахування цієї ж таблиці. Такі несподівані дії відповідача щодо однієї і тієї ж таблиці даних суперечать правомірним очікуванням особи. Податковому органу надані документи, достатні для врахування таблиці даних платника податку на додану вартість та на підтвердження правомірності господарської діяльності. Позивач вважає, що оскаржуване рішення не відповідає вимогамПостанови Кабінету Міністрів України №1165 від 11 грудня 2019 року.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 20.05.2024 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження.
Відповідач Державна податкова служба України скористалися правом подання відзиву на позовну заяву, який надійшов до суду 03.06.2024. Свою позицію обґрунтовує тим, що контролюючим органом встановлено невідповідність визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності згідно КВЕД, кодів послуг згідно ДКПП, кодів товарів згідно з КВЕД:недотримання пункту 13 Порядку тощо. Зокрема, Товариством подано таблицю даних на реалізацію робіт будівельно-монтажних, робіт будівельних спеціалізованих, цегли будівельної, блоків для підлоги, плитки несучої або облицювальної та аналогічних виробів з кераміки (за кодом товару/послуг згідно з УКТЗЕД/ДКПП 43.29, 43.99, 6904). Проте даними реєстру у Товариства з травня 2023 року та на даний час відсутня реалізація товару/послуг. Крім того, в поданому Товариством поясненні відсутня чітка інформація стосовно мети подання таблиці даних та не надано даних платника податку інформації або документів про підтвердження операцій по кодах товарних позицій згідно з УКТЗЕД стосовно реалізації товару/послуг до виду діяльності, зазначених у таблиці даних платника податку. Водночас зазначив, що згідно з даними ІКС ДПС станом на 05.03.2024 у платника відсутні працівники та розрахунки з бюджетом. Зважаючи на викладене, комісією центрального рівня, із врахуванням вимог чинного законодавства, колегіально прийнято рішення від 11.03.2024 (а.с.68-73).
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 04.06.2024 в задоволенні клопотання представника відповідача про розгляд справи у відкритому судовому засіданні за участі представника ДПС, відмовлено.
Суд, дослідивши письмові докази, письмові пояснення викладені у заявах по суті справи, зазначає наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агротехноекобуд" зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 04.06.2014, перебуває на обліку в органі податкової служби, є платником податку на додану вартість. Основним видом діяльності платника податків є будівництво житлових і нежитлових будівель.
Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, в 2019 році Товариство з обмеженою відповідальністю "Агротехноекобуд" було підрядником з будівництва житлового будинку згідно з договором генерального підряду від 01.02.2019, замовником якого є Товариство з обмеженою відовідальністю "Рівненськмй МЖК", на підставі дозволу на виконання будівельних робіт від 14.06.2019 №ІУ 113191651323 (а.с.36-40, 46-47).
Товариством з обмеженою відповідальністю "Агротехноекобуд" 13.02.2020 подано до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області таблицю даних платника податку на додану вартість №9022720360 (а.с.30).
Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №1460521/39238187 про врахування поданої Товариством таблиці даних ПДВ (а.с.32).
Надалі, Державною податковою службою України 11.03.2024 прийнято рішення №10698116/39238187 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість №9022720360 від 13.02.2020 (а.с.34-35).
Підставою для неврахування відповідачем таблиці даних зазначено встановлення невідповідності визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності згідно КВЕД, кодів послуг згідно ДКПП, кодів товарів згідно УКТЗЕД: недотримання п.13 порядку тощо (а.с.34).
Вважаючи зазначене рішення протиправним, позивач звернувся з позовом до суду.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд зазначає таке.
Спірні правовідносини врегульовано нормамиПодаткового кодексу України та Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165(далі - Порядок №1165).
Відповідно до підпункту16.1.2,16.1.3 пункт 16.1 статті 16 Податкового кодексу Україниплатник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
На дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з пунктом 2 Порядку №1165 таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно зУКТЗЕДта/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Відповідно до пункту 12 Порядку №1165 платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5).
У таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно доКВЕД; коди товарів згідно зУКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно зДержавним класифікатором, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України (пункту 13 Порядку №1165).
Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку (пункту 14 Порядку №1165).
Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання (пункт №15 Порядку №1165).
Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в електронний кабінет засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимогКодексу, Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг"та"Про електронні довірчі послуги"(додаток 6) (пункт 16 Порядку №1165).
У разі прийняття комісією регіонального рівня рішення про врахування таблиці даних платника податку відповідно допункту 16цього Порядку або прийняття комісією центрального рівня рішення про задоволення скарги та скасування рішення комісії регіонального рівня про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість,податкові накладні/розрахунки коригування, реєстрація яких зупинена відповідно допункту 1додатка 3 до дня, що передує даті прийняття рішення про врахування таблиці даних платника податку або рішення про неврахування таблиці даних платника податку, якщо щодо такого рішення комісією центрального рівня задоволено скаргу та скасовано рішення комісії регіонального рівня про неврахування таблиці даних платника податку, підлягають автоматичній реєстрації в Реєстрі на п`ятий робочий день, що настає за днем прийняття такого рішення, якщо одночасно виконуються такі умови:
відсутнє рішення контролюючого органу про неврахування такої таблиці даних платника відповідно допункту 19цього Порядку;
уподаткових накладних/розрахунках коригування зазначені операції з кодами товарів згідно зУКТЗЕД/кодами послуг згідно зДержавним класифікатором/умовним кодом такого товару, що відображені у такій таблиці даних платника податку, та операції, які на початок операційного дня, протягом якого здійснюється така автоматична реєстрація в Реєстрі, не відповідають критеріям ризиковості здійснення операцій згідно здодатком 3, та стосовно платника податку відсутнє діюче рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку;
такіподаткові накладні/розрахунки коригування складені та подані для реєстрації в Реєстрі не раніше календарного місяця, що передує місяцю, у якому комісією регіонального рівня прийняте рішення про врахування таблиці даних платника податку або рішення про неврахування таблиці даних платника податку, якщо щодо такого рішення комісією центрального рівня задоволено скаргу та скасовано рішення комісії регіонального рівня про неврахування таблиці даних платника податку;
щодо таких податкових накладних/розрахунків коригування платника податку комісією регіонального рівня не прийнято рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно доПорядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 р. № 520;
у день такої автоматичної реєстрації в Реєстрі наявна сума податку, на яку платник податку має право зареєструвати такіподаткові накладніта/або розрахунки коригування в Реєстрі, обчислена відповідно допункту 200-1.3або200-1.9статті 200-1Кодексу (пункт 16-1 Порядку №1165).
У рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.
У разі прийняття рішення про неврахування таблиці даних платника у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платник податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно зУКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Таблиця даних платника податку враховується ДПС в автоматичному режимі у разі, коли:
така таблиця подається платниками податку - сільськогосподарськими товаровиробниками, включеними до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно доЗакону України"Про державну підтримку сільського господарства України", та/або сільськогосподарськими товаровиробниками, які на 31 грудня 2016 р. застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно достатті 209Кодексу (у редакції, що діяла на 31 грудня 2016 р.) та мають у власності (право власності/користування) та/або на умовах оренди земельні ділянки, загальна площа яких становить не менш як 200 гектарів включно станом на 1 січня та які відображені в податковій звітності до 20 лютого поточного року (до 20 лютого поточного року враховується наявність таких ділянок за звітний період попереднього року), та у поданій таблиці даних платника податку зазначаються відомості про постачання (виготовлення) таких груп товарів за кодами згідно з УКТЗЕД, як живі тварини (код згідно з УКТЗЕД01); риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні (код згідно з УКТЗЕД03); молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені (код згідно з УКТЗЕД04); овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби (код згідно з УКТЗЕД07); їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь (код згідно з УКТЗЕД08); зернові культури (код згідно з УКТЗЕД10); насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж (код згідно з УКТЗЕД12);
зазначена таблиця подається платниками податку, в яких значення показників D та P, розрахованих у порядку, встановленомупунктом 3цього Порядку, мають такі розміри: D >0,02, P
Комісії контролюючих органів приймають рішення про неврахування таблиці даних платника податку (додаток 7), врахованої відповідно допунктів 16та/або18цього Порядку, комісія центрального рівня приймає рішення про неврахування таблиці даних платника податку, врахованої відповідно до рішення про задоволення скарги щодо рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, що надсилається платнику податку в електронний кабінет засобами електронного зв`язку в електронній формі, з дотриманням вимогКодексу, Законів України"Про електронні документи та електронний документообіг"та"Про електронні довірчі послуги", якщо:
стосовно платника податку прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку (додаток 4), визначених упунктах 1-5додатка 1;
до контролюючого органу надійшла податкова інформація щодо невідповідності інформації, зазначеної в таблиці даних платника податку, видам економічної діяльності відповідно доКласифікатора видів економічної діяльності, кодам товарів згідно зУКТЗЕДта/або кодам послуг згідно зДержавним класифікатором, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України, яка свідчить про надання платником податку недостовірної інформації в таблиці даних платника податку.
У рішенні про неврахування таблиці даних платника, у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платника податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно зУКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Рішення про неврахування таблиці даних платника податку може бути оскаржено:
в адміністративному або судовому порядку у разі прийняття рішення комісією регіонального рівня;
у судовому порядку у разі прийняття рішення комісією центрального рівня (пункт 19 Порядку №1165).
Таблиця даних платника податку подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України"Про електронні довірчі послуги","Про електронні документи та електронний документообіг"таПорядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном (пункт 23 Порядку №1165).
У даному випадку, як уже зазначалося судом вище, згідно з оскаржуваним рішенням Державної податкової служби України від 11.03.2024, таблицю даних платника податку не враховано в зв`язку із встановленням невідповідності визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності згідно з КВЕД, кодів послуг згідно з ДКПП, кодів товарів згідно з УКТЗЕД:недотримання п.13 Порядку (а.с.34).
При цьому, форма рішення більш детального обґрунтування такої невідповідності не містить.
Водночас, як свідчать матеріали справи, позивачем були подані первинні документи на підтвердження наявності основних засобів для здійснення видів діяльності згідно з КВЕД.
Зокрема, у листі №11 від 12.02.2020 позивач надав пояснення щодо діяльності для подальшої роботи підприємства. Зазначив, що ТОВ "Агротехноекобуд" є підрядником з будівництва житлового будинку, згідно з договором генерального підряду від 01.02.2019, замовником якого є ТОВ "Рівненський МЖК" на підставі дозволу на виконання будівельних робіт від 14.06.2019 №ІУ113191651323.
Для виконання робіт ТОВ "Агротехноекобуд" орендує механізми у КП "Озон". Транспортні послуги вантажним автотранспортом надавав СП "Мехагробуд".
На 01.02.2020 згідно з штатним розписом кількість працівників становить 9,5 одиниць. Для виконання частини робіт ТОВ "Агротехноекобуд" також уклало договори про виконання робіт із фізичними особами.
ТОВ "Агротехноекобуд" для виконання робіт використовує цеглу, збірний залізобетон, цемент та інші матеріали, для будівельно-монтажних робіт використовує власні інструменти та обладнання (а.с.55).
Отже, як вбачається з матеріалів справи, у позивача для здійснення господарської діяльності, зокрема за договором генерального підряду від 01.02.2019, наявні були орендовані приміщення згідно з договором оренди від 01.02.2018, будівельна техніка згідно з договором оренди будівельної техніки та обладнання, приладів та інструментів від 01.02.2018 та договором оренди підіймального крана стаціонарного призначення від 01.04.2015, а також трудові ресурси, що підтверджується копією наказу №7 від 31.12.2019 про затвердження штатного розпису та фонду оплати праці ТОВ "Агротехноекобуд", штатного розпису ТОВ "Агротехноекобуд", затвердженого 01.01.2020.
Право господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середнім та значними наслідками підтверджується ліцензією, виданої позивачу Державною архітектурно-будівельною інспекцією України 18.04.2018 №22-Л. Дозвіл на нове будівництво підтверджується дозволом на виконання будівельних робіт від 14.06.2019 №ІУ 113191651323, видане позивачу, як генеральному підряднику (а.с.36-61).
Суд зауважує, що із зазначених вище відомостей та документів слідує, що позивач мав достатній обсяг матеріальних ресурсів, економічно необхідних для виконання умов договору, а також мав необхідні умови для досягнення результатів відповідної підприємницької діяльності в силу наявності управлінського та/або технічного персоналу, приміщень та будівельного обладнання.
У свою чергу, використання податковим органом загального пункту щодо невідповідності визначених платником податку даних видів діяльності згідно з КВЕД, кодів послуг згідно з ДКПП тощо, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути обізнаним у моделюванні поведінки та таким, що не повідомлений про необхідність надання документів за вичерпним і зрозумілим переліком.
Оскаржуване рішення не містить жодної передбаченої чинним законодавством мотивації підстав та причин неврахування таблиці даних платника податку та не містять доказів наявності податкової інформації, яка свідчила б про надання платником податку недостовірної інформації в таблицях даних або, принаймні, про здійснення платником податків ризикових операцій.
Суд також звертає увагу на ту обставину, що позивач, крім обов`язкової таблиці, також скористався правом надати до неї пояснення з деталізацією наведених у таблиці даних щодо видів діяльності та наявних засобів, і у контролюючого органу регіонального рівня сумнівів у достовірності інформації та доданих документів не виникло, що власне і стало підставою для прийняття 19.02.2020 рішення про врахування таблиці даних платника податку на додану вартість.
Водночас, контролюючий орган уже центрального рівня 11.03.2024 прийняв абсолютно протилежне рішення, при цьому за відсутності чіткої мотивації, щодо підстав його прийняття.
При цьому, суд знову звертає увагу на те, що пункт 17 Порядку № 1165 визначає, що у разі прийняття рішення про неврахування таблиці даних платника у відповідних полях рішення вказується детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платник податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно зУКТЗЕД/ДКПП/умовнимкодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Тобто, рішення про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку повинно містити чітку підставу для такого неврахування.
Разом з тим, відображений у таблицях даних платника податків код УКТЗЕД/Державного класифікатору робіт будівельно-монтажних, робіт будівельних спеціалізованих, цегли будівельної, блоків для підлоги, плитки несучої або облицювальної та аналогічних виробів з кераміки, реалізацію яких здійснює позивач, повністю відповідають визначеним ним видам економічної діяльності.
При цьому, суд звертає увагу, що в матеріалах справи відсутні докази того, що контролюючий орган досліджував обставини господарської діяльності позивача станом на момент прийняття спірного рішення, що, у свою чергу, свідчить про формальність прийнятого рішення.
Посилання відповідача у відзиві на позовну заяву на відсутність згідно з даними ІКС ДПС станом на 05.03.2024 у Товариства працівників та розрахунків з бюджетом, суд до уваги не приймає, оскільки інформація щодо трудових ресурсів та розрахунків контролюючому органу слід вивчати на момент подання позивачем таблиці даних.
Суд зазначає, що принцип обґрунтованості рішення вимагає від суб`єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов`язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього він має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення у справі, наприклад, документи, пояснення осіб, тощо.
При цьому, суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Так само, недопустимо надавати значення обставинам, які насправді не стосуються справи. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим.
З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що оскаржуване рішення не відповідає критеріям чіткості та зрозумілості акта індивідуальної дії, породжує його неоднозначне трактування. Отже, суд приходить до висновку про наявність підстав для визнання протиправним та скасування рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 11.03.2024 №10698116/39238187.
Згідно з пунктом 22 Порядку № 1165, таблиця даних платника податку враховується у разі надходження до контролюючого органу рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили. З наведених нормативно-правових вимог вбачається, що врахування таблиці даних платника податку є законодавчо встановленим обов`язком для контролюючого органу, у разі надходження до нього рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.
Згідно з приписамист. 90 Кодексу адміністративного судочинства України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Відповідно до ч. 1ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу.
Частиною 2ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Зважаючи на встановлені в ході розглядусправи фактичні обставини та враховуючи вищенаведені норми законодавства, якими врегульовано спірні відносини, суд дійшов висновку, що позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Агротехноекобуд", в інтересах якого діє адвокат Грабовський Віталій Анатолійович, до Державної податкової служби України підлягає до задоволення, а тому слід визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної податкової служби України з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10698116/39238187 від 11.03.2024 про неврахування таблиці даних платника податку.
Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача підлягають стягненню судові витрати зі сплати судового збору у сумі 3028 грн.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної податкової служби України з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10698116/39238187 від 11.03.2024 про неврахування Товариству з обмеженою відповідальністю "Агротехноекобуд" таблиці даних платника податку.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, Львівська площа, 8, м. Київ) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Агротехноекобуд" (код ЄДРПОУ 39238187, вул.Вовчинецька, 202, м.Івано-Франківськ) сплачений судовий збір в розмірі 3028 (три тисячі двадцять вісім) грн.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Могила А.Б.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.07.2024 |
Оприлюднено | 15.07.2024 |
Номер документу | 120345477 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Качмар Володимир Ярославович
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Могила А.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні