Рішення
від 02.07.2024 по справі 520/7697/24
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 липня 2024 р. Справа № 520/7697/24

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Шевченко О.В.,

при секретарі - Олітто О.О.,

за участі представників:

позивача - Капінос Н.В., відповідача - Іхненко Я.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Безмятежне" до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України про визнання неправомірним та скасування податкового повідомлення - рішення, -

ВСТАНОВИВ:

До Харківського окружного адміністративного суду звернувся позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "Безмятежне", з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, в якому просить суд визнати неправомірним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0386150411 від 05 грудня 2023 року.

В обґрунтування вимог адміністративного позову позивач зазначив, що оскаржуване податкове повідомлення - рішення Головного управління ДПС у Харківській області, яким за порушення граничних строків реєстрації в ЄРПН податкових накладених/розрахунків коригування до ПН застосовано штраф в сумі 294 097,97 грн., є незаконним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню в судовому порядку, виходячи з наступного. Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 з 24 лютого 2022 року введений воєнний стан на території України, який діє на теперішній час. Законом України від 12 січня 2023 року № 2876-IX "Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" ПК України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування", яким підрозділ 2 доповнено пунктами 89 та 90 у зв`язку з дією воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022. Отже, протягом дії воєнного часу в Україні встановлено граничні строки реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування податкових накладних у ЄРПН штрафи за порушення платниками ПДВ граничного строку для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної у ЄРПН згідно пунктів 89 та 90 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України. Проте, всупереч вищевказаних положень податковим органом за порушення позивачем строку реєстрації ПН / РК застосувало штрафні санкції відповідно до ст. 120-1, 201 ПК України, тобто в більших розмірах, що підтверджено розрахунком штрафних санкцій, що є додатком до податкового повідомлення-рішення. Отже, застосування податкового органу до позивача штрафних санкцій за збільшеними ставками є необґрунтованим.

Ухвалою суду відкрито спрощене провадження по справі. Призначено розгляд справи в судовому засіданні. Запропоновано відповідачу у встановлений строк надати відзив на позов, а позивачу - відповідь на відзив.

Через систему "Електронний суд" представником відповідача надіслано відзив на позов, в якому виклав власну правову позицію щодо обставин справи, зазначивши, що ГУ ДПС проведено камеральну перевірку з питання своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних по підприємству ТОВ «БЕЗМЯТЕЖНЕ», за результатами якої складено акт від 08.11.2023 №33603/20-40-04-04-11-04/30755465, на підставі якого винесено податкове повідомлення-рішення від 05.12.2023 №0386150411.

Звертаючи увагу на правові висновки Верховного Суду, викладені у постановах від 30.01.2024 у справі № 280/4484/23, від 06.02.2024 у справі №160/10740/23, щодо застосування розміру штрафних санкцій, передбачених пунктом 90 підрозділу 2 розділу XX ПКУ, представник відповідача зазначив, що 08 лютого 2023 року набрав чинності Закон України від 12 січня2023 року №2876-IX «Про внесення змін до розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» (опублікований у газеті «Голос України» від 07.02.2023 №26). Законом № 2876-IX підрозділ 2 розділу ХХ ПКУ доповнено пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану та протягом шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, збільшено граничні строки реєстрації ПН/РК до ПН у ЄРПН, встановлені пунктом 201.10 статті 201 Кодексу, та зменшено розміри штрафів за їх порушення, які встановлено пунктом 120.1.1 статті 120.1 Кодексу.

Штрафи у розмірах, встановлених пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ Кодексу, застосовуються у разі порушення платником податку передбачених пунктом 89 підрозділу 2 розділу ХХ Кодексу граничних строків реєстрації ПН/РК у ЄРПН із датою складання, починаючи з 16 січня 2023 року. При цьому, порушення платником податку граничних строків реєстрації ПН/РК у ЄРПН, які припадають на період до дати набрання чинності Законом №2876-ІХ (тобто застосовується до ПН/РК з датою складання не пізніше 15 січня 2023 року включно), тягне за собою накладання на такого платника податку штрафу у розмірах, встановлених пунктом 1201.1 статті 1201 Кодексу. Таким чином, до нього застосовуються норми ПКУ в редакції, чинній до 08.02.2023. Враховуючи вищенаведене, спірне податкове повідомлення - рішення є правомірним та винесено відповідно до вимог чинного законодавства. У зв`язку з чим просив суд відмовити в задоволенні позовних вимог.

Також, представником позивача надіслано до суду відповідь на відзив та пояснення по справі, в яких підтримано правову позицію, викладену у позові, та додатково зазначено, що розрахунки коригування до податкових накладних з податку на додану вартість №286 та №288 від 25.03.2022 року (п.п. 18, 19 таблиці розрахунку штрафних санкцій), вважаються своєчасно зареєстрованими в ЄРПН в межах 15 - денного граничного строку, встановленого для реєстрації розрахунків коригування до податкових накладних.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги, просив суд їх задовольнити.

Представник відповідача заперечував проти задоволення позовних вимог, просив суд відмовити в їх задоволенні повністю.

Суд, вислухавши в судовому засіданні пояснення представників сторін, вивчивши матеріали справи, доводи адміністративного позову та заперечень проти нього, дослідивши наявні по справі докази в їх сукупності та керуючись нормами матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, дійшов висновку про часткове задоволення позовних вимог, виходячи з наступних підстав.

Як свідчать матеріали справи, ГУ ДПС проведено камеральну перевірку щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних з ПДВ в ЄРПН ТОВ «БЕЗМЯТЕЖНЕ», за результатами якої складено акт від 08.11.2023 №33603/20-40-04-04-11-04/30755465.

У висновках акту перевірки зазначено, що дані камеральної перевірки свідчать про порушення граничних термінів реєстрації ПН / РК до ПН в ЄРПН в кількості 19 (згідно переліку), відповідальність за що передбачено абз. 1 та 7 пункту 120-1.1 ст. 120-1 ПК України.

На підставі висновків акту камеральної перевірки Головним управлінням ДПС у Харківської області прийнято податкове повідомлення - рішення №0386150411 від 05 грудня 2023 року, яким за затримку реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування до ПН застосовано штраф у загальній сумі 294 097,97 грн.

В розрахунку штрафу, який є додатком до податкового повідомлення - рішення, визначено перелік податкових накладних / розрахунків коригування до них, згідно якого ТОВ «БЕЗМЯТЕЖНЕ» складено податкові накладні в період з 30.05.2022 по 15.11.2022 року, які зареєстровано з порушенням граничних термінів реєстрації.

Податковий орган застосував розмір штрафу у відповідних відсотках (від 2% до 40% від суми ПДВ), визначених пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України.

Скориставшись процедурою адміністративного оскарження 20.12.2023 року представником позивача було подано до ДПС України скаргу на податкове повідомлення-рішення №0386150411 від 05 грудня 2023 року, в якій зазначено, що товариство не заперечує проти факту затримки реєстрації податкових накладних в ЄРПН, зокрема, зазначених в пунктах 1- 17 таблиці розрахунку штрафу до ППР, проте вважає, що вина товариства у такій затримці відсутня.

За результатами розгляду якого рішенням ДПС України від 20.02.2024 року скаргу залишено без задоволення, а оскаржуване податкове повідомлення - рішення залишено без змін.

Не погоджуючись з оскаржуваним податковим повідомленням-рішенням Головного управління ДПС в Харківській області, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства (пункт 1.1 статті 1 ПК України).

Пунктом 201.1 статті 201 ПК України визначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом (п. 201.10 ст. 201 ПК України).

З урахуванням викладеного, в період існування спірних правовідносин ПК України передбачений обов`язок платників податку на додану вартість забезпечити своєчасну реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України встановлено, що порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Законом України від 12 січня 2023 року № 2876-IX Про внесення змін до розділу XX Прикінцеві положення Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування (набрав чинності 08 лютого 2023 року) підрозділ 2 розділу XX Перехідні положення ПК України доповнений пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшені строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування та зменшені розміри штрафних санкцій за їх порушення.

Відповідно до пункту 89 підрозділу 2 розділу XX ПК України, тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Відповідно до пункту 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України, тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого для пункту 89 цього розділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі: 2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Конституційний Суд України у рішенні від 13 травня 1997 року № 1-зп/1997, зазначив, що стаття 58 Конституції України 1996 року закріплює один з найважливіших загальновизнаних принципів сучасного права закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Це означає, що вони поширюють свою дію тільки на ті відносини, які виникли після набуття законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності. Закріплення названого принципу на конституційному рівні є гарантією стабільності суспільних відносин, у тому числі відносин між державою і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього закону чи іншого нормативно-правового акта.

Закон № 2876-IX не містить прямої вказівки про надання його нормам зворотної дії в часі, а отже його дія не розповсюджується на період до набрання ним чинності. Крім того, відповідальність, встановлена пунктом 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України, застосовується за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого для пункту 89 цього розділу, тобто прямо пов`язана зі збільшеними строками реєстрації податкових накладних.

Податкове правопорушення у вигляді несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної.

Враховуючи зазначене, розповсюджувати дію пунктів 89, 90 на правовідносини, які були припинені (тобто податкові накладні складені та зареєстровані з порушенням строку, який визначений пунктом 201.1 статті 201 ПК України, до внесення змін Законом № 2876-IX) є неможливим.

Відтак зменшений розмір штрафних санкцій може бути застосований лише щодо податкових накладних, складених та зареєстрованих несвоєчасно після набрання чинності Законом №2876-IX або до накладних, строк реєстрації яких не скінчився станом на день набрання чинності цим Законом (08 лютого 2023 року).

Відповідно до ч.5 ст. 242 КАС України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Вказані висновки суду узгоджуються з позицією Верховного Суду, викладеною в постановах від 30 січня 2024 року у справі №280/4484/23, від 06.02.2024 у справі №160/10740/23 які враховуються судом при вирішенні даної справи відповідно до ч.5 ст. 242 КАС України.

Як свідчать матеріали справи, Головним управлінням ДПС у Харківської області прийнято податкове повідомлення - рішення №0386150411 від 05 грудня 2023 року, яким за затримку реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування до ПН застосовано штраф у загальній сумі 294 097,97 грн.

В акті камеральної перевірки ГУ ДПС у Харківській області від 08.11.2023 №33603/20-40-04-04-11-04/30755465 та в розрахунку штрафу, який є додатком до податкового повідомлення - рішення №0386150411 від 05 грудня 2023 року, а саме в пункті 1 - 17 розрахунку штрафу за порушення термінів реєстрації ПН / РК та акту перевірки, визначено ряд податкових накладних, виписаних ТОВ «БЕЗМЯТЕЖНЕ» в період з 30.05.2022 по 15.11.2022, які зареєстровані позивачем в період з 09.12.2022 по 08.12.2022, тобто з порушенням граничних термінів їх реєстрації, у зв`язку з чим податковим органом застосовано штраф згідно з пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України в сукупному розмірі 34 050,05 грн.

Оскільки реєстрацію таких податкових накладних в ЄРПН підприємством здійснено з порушенням строку, визначеного ст. 201 ПК України, чого не спростовано представником позивача ні наданими документами, ні поясненнями в судових засіданнях, отже контролюючий орган правомірно застосував штрафні (фінансові) санкції відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України за порушення термінів їх реєстрації в сумі 34 050,05 грн.

Зважаючи на що, спірне податкове повідомлення - рішення Головного управління ДПС у Харківській області №0386150411 від 05 грудня 2023 року в частині застосування штрафу 34 050,05 грн. за затримку реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування до ПН застосовано штраф є правомірним та не підлягає скасуванню.

Разом з тим, в акті перевірки податковим органом наведено перелік податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, терміни реєстрації яких порушено, зокрема:

1) розрахунок коригування №288 від 25.03.2022: дата реєстрації в ЄРПН - 06.01.2023 граничний термін реєстрації в ЄРПН 15.07.2022, кількість днів порушення граничного терміну реєстрації в ЄРПН 175 (пункт 1 Таблиці);

2) розрахунок коригування №286 від 25.03.2022: дата реєстрації в ЄРПН - 06.01.2023 граничний термін реєстрації в ЄРПН 15.07.2022, кількість днів порушення граничного терміну реєстрації в ЄРПН 175 (пункт 2 Таблиці).

Згідно даних розрахунку штрафу, який є додатком до податкового повідомлення - рішення №0386150411 від 05 грудня 2023 року, за затримку реєстрації РК №288 від 25.03.2022 застосовано штраф у розмірі 67 323,86 грн. (40% від суми ПДВ), за затримку реєстрації РК №286 від 25.03.2022 застосовано штраф у розмірі 192 724,06 грн. (40% від суми ПДВ).

Надаючи оцінку правомірності висновків контролюючого органу в частині порушення позивачем граничних термінів реєстрації розрахунків коригування №286 від 25.03.2022 та №288 від 25.03.2022, з урахуванням приписів пункту 201.10 статті 201 ПК України, суд зазначає таке.

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків, зокрема:

- для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

За матеріалами справи розрахунок коригування №286 від 25.03.2022 отримано ТОВ «Безмятежне» від постачальника товару - ПП «Адлер» 04.01.2023, що підтверджується повідомленням (ім`я файлу 26500035954742J1201213100000018710320222650.XML) та зареєстровано в ЄРПН 06.01.2023 (через 2 дня після отримання), що підтверджується квитанцією, що містить посилання на файл 26500035954742J1201213100000018710320222650.XML.

Розрахунок коригування №288 від 25.03.2022 р. отримано ТОВ «Безмятежне» від постачальника товару - ПП «Адлер» 04.01.2023, що підтверджується повідомленням (ім`я файлу 2650003 5954742J1201213100000018810320222650.XML) та зареєстровано в ЄРПН 06.01.2023 (через 2 дня після отримання), що підтверджується квитанцією, що містить посилання на файл 26500035954742J1201213100000018810320222650.XML.

З огляду на що, розрахунки коригування №286 від 25.03.2022 та №288 від 25.03.2022 зареєстровані в ЄРПН з дотриманням строків реєстрації РК, визначених ПК України, а отже у контролюючого органу були відсутні підстави для застосування штрафних (фінансових) санкцій відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України оскаржуваним податковим повідомленням-рішенням в цій частині.

Відповідно до частин 1, 2 статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи те, що відповідач під час розгляду справи не довів правомірності застосування до ТОВ «Безмятежне» відповідно до пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України штрафних (фінансових) санкцій за затримку реєстрації розрахунків коригування №286, №288 від 25.03.2022 до податкових накладних в сумі 260 047,92 грн. (67 323,86 грн. + 192 724,06 грн.), податкове повідомлення - рішення Головного управління ДПС у Харківській області №0386150411 від 05 грудня 2023 року в частині застосування штрафних санкцій за порушення термінів реєстрації ПН / РК на суму 260 047,92 грн. є протиправним та підлягає скасуванню.

Отже, суд дійшов висновку про часткове задоволення адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Безмятежне".

Відповідно до частини 3 статті 139 КАС України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Керуючись ст. ст. 2, 6-10, 13-14, 77, 139, 242-246, 250, 255-262, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Безмятежне" (код ЄДРПОУ 30755465, адреса: вул. Центральна, б. 6, село Безмятежне, Куп`янський район, Харківська обл., 63652) до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ ВП 43983495, адреса: 61057, місто Харків, вул. Григорія Сковороди, буд. 46) про визнання неправомірним та скасування податкового повідомлення - рішення задовольнити частково.

Визнати неправомірним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, №0386150411 від 05 грудня 2023 року на суму 260047 (двісті шістдесят тисяч сорок сім) грн. 92 коп.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Безмятежне" (код ЄДРПОУ 30755465) судові витрати в розмірі 3900 (три тисячі дев`ятсот сім) грн. 92 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ ВП 43983495).

В задоволенні іншої частини позовних вимог - відмовити.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст рішення складено 05 липня 2024 року.

Суддя О.В.Шевченко

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.07.2024
Оприлюднено15.07.2024
Номер документу120352440
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —520/7697/24

Ухвала від 09.12.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 03.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 21.10.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 07.10.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 07.10.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 02.09.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 26.08.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 15.08.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 06.08.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Рішення від 02.07.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шевченко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні