Ухвала
від 15.07.2024 по справі 912/1693/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. В`ячеслава Чорновола, 29/32, м. Кропивницький, 25006,

тел. (0522) 30-10-22, 30-10-23, код ЄДРПОУ 03499951,

e-mail: inbox@kr.arbitr.gov.ua, web: http://kr.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

15 липня 2024 рокуСправа № 912/1693/24

Суддя Господарського суду Кіровоградської області Коваленко Н.М.,

розглянувши матеріали позовної заяви №б/н від 08.07.2024 Товариства з обмеженою відповідальністю "АВИСАГРО"</a> (далі - ТОВ "АВИСАГРО"), код ЄДР 43540784, вул. Дворцова, 8А, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25006

до відповідача: Кропивницької міської ради, код ЄДР 26241020, вул. Велика Перспективна, 41, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25022

про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

До Господарського суду Кіровоградської області 08.07.2024 надійшла позовна заява №б/н від 08.07.2024 ТОВ "АВИСАГРО" до Кропивницької міської ради з вимогами:

1. Визнати протиправною бездіяльність Кропивницької міської ради щодо неприйняття рішення у передбачений законодавством спосіб та строк з розгляду клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Ависагро"</a> про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду по вул. Театральній, 8-а загальною площею 0,1809 га (кадастровий №3510100000:29:187:0072) вид цільового призначення - для будівництва та обслуговування адміністративних будинків, офісних будівель компанії, які займаються підприємницькою діяльністю, пов`язаною з отриманням прибутку (03.10), за рахунок земель житлової та громадської забудови.

2. Зобов`язати Кропивницьку міську раду у двотижневий строк, з дня набрання рішенням суду законної сили, прийняти рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду по вул. Театральній, 8-а загальною площею 0,1809 га (кадастровий №3510100000:29:187:0072) та передачу Товариству з обмеженою відповідальністю "Ависагро"</a> земельну ділянку в оренду по вул. Театральній, 8-а загальною площею 0,1809 га (кадастровий №3510100000:29:187:0072) вид цільового призначення - для будівництва та обслуговування адміністративних будинків, офісних будівель компанії, які займаються підприємницькою діяльністю, пов`язаною з отриманням прибутку (03.10), за рахунок земель житлової та громадської забудови.

3. Стягнути з Кропивницької міської ради, код ЄДРПОУ 26241020 на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Ависагро"</a>, код в ЄДРПОУ: 43540784 6 056,00 грн. судового збору.

Дослідивши матеріали позовної заяви, господарський суд дійшов висновку про наявність підстав для відмови у відкритті провадження у справі на підставі п. 1 ч. 1 ст. 175 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) з огляду на таке.

За ст. 125 Конституції України судоустрій в Україні будується за принципами територіальності та спеціалізації і визначається законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України від 02.06.2016 №1402-VIII "Про судоустрій і статус суддів" суди спеціалізуються на розгляді цивільних, кримінальних, господарських, адміністративних справ, а також справ про адміністративні правопорушення.

Судова юрисдикція - це інститут права, який покликаний розмежувати між собою компетенцію як різних ланок судової системи, так і різних видів судочинства - цивільного, кримінального, господарського та адміністративного.

Критеріями розмежування судової юрисдикції, тобто передбаченими законом умовами, за яких певна справа підлягає розгляду за правилами того чи іншого виду судочинства, є суб`єктний склад правовідносин, предмет спору та характер спірних матеріальних правовідносин у їх сукупності. Крім того, таким критерієм може бути пряма вказівка в законі на вид судочинства, у якому розглядається визначена категорія справ.

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначає, що п. 1 свого рішення від 04.05.2023 №1572 "Про надання ТОВ "Ависагро" дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду шляхом зміни цільового призначення по вул. Театральній, 8-а" Кропивницька міська рада вирішила: надати товариству з обмеженою відповідальністю "Ависагро"</a> дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду по вул. Театральній, 8-а орієнтовною площею 0,1900 га для будівництва та обслуговування адміністративних будинків, офісних будівель компаній, які займаються підприємницькою діяльністю, пов`язаною з отриманням прибутку, у тому числі за рахунок раніше сформованих земельних ділянок, шляхом зміни цільового призначення: з кадастровим номером 3510100000:29:187:0017 по вул. Театральній, 8-а площею 0,0192 га - з "для будівництва та обслуговування будівель торгівлі" на "для будівництва та обслуговування адміністративних будинків, офісних будівель компаній, які займаються підприємницькою діяльністю, пов`язаною з отриманням прибутку".

На виконання вказаного рішення Кропивницької міської ради, за замовленням ТОВ "Ависагро", Державним підприємством "Центр державного земельного кадастру" розроблено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду по вул. Театральній, 8-а загальною площею 0,1809 га (кадастровий №3510100000:29:187:0072) вид цільового призначення - для будівництва та обслуговування адміністративних будинків, офісних будівель компанії, які займаються підприємницькою діяльністю, пов`язаною з отриманням прибутку (03.10), за рахунок земель житлової та громадської забудови.

25.09.2023 ТОВ "Ависагро" звернулось до Кропивницької міської ради із заявою про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду на 49 років за адресою: м. Кропивницький, вул. Театральна, 8-а для розміщення та обслуговування адміністративних будинків, офісних будівель компанії, які займаються підприємницькою діяльністю, пов`язаною з отриманням прибутку (03.10) загальною площею 0,1809 га (кадастровий номер: 3510100000:29:187:0072).

До зазначеної заяви ТОВ "Ависагро" долучено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та витяг з Державного земельного кадастру.

Як вбачається із відповіді Кропивницької міської ради на адвокатський запит, заяву ТОВ "Ависагро" від 25.09.2023 №127520-011-30 стосовно затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду терміном на 49 років за адресою: вул. Театральна, 8-а загальною площею 0,1809 га для будівництва та обслуговування адміністративних будинків, офісних будівель компаній, які займаються підприємницькою діяльністю, пов`язаною з отриманням прибутку розглянуто. З порушеного питання Кропивницькою міською радою прийнято рішення від 27.02.2024 "Про затвердження ТОВ "Ависагро" проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду по вул. Театральній, 8-а".

Відповідно до ч. 4 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та п. 3,4 ст. 41 Регламенту Кропивницької міської ради восьмого скликання, затвердженого рішенням міської ради від 02 лютого 2021 року №46, дію рішення Кропивницької міської ради від 27 лютого 2024 року "Про затвердження ТОВ "Ависагро" проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду по вул. Театральній, 8-а" зупинено 04 березня 2024 року та внесено на повторний розгляд міської ради.

При повторному розгляді 14 березня 2024 року на черговому засіданні сесії Кропивницької міської ради вищевказане рішення не набрало достатньої кількості голосів.

За твердженням позивача, Кропивницька міська рада, в порушення вимог статті 123 Земельного кодексу України рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та про надання земельної ділянки у користування не прийняла, що свідчить про бездіяльність Кропивницької міської ради.

У зв`язку із неприйняттям Кропивницькою міською радою рішення про затвердження проекту землеустрою та передачі земельної ділянки по вул. Театральній, 8-а в місті Кропивницькому обмежує право ТОВ "Ависагро" на отримання земельної ділянки під об`єктом нерухомого майна в оренду.

Позивач вказує, що предметом позову у даній справі є бездіяльність органу місцевого самоврядування щодо неприйняття рішення у відповідності до статті 123 Земельного кодексу України щодо передачу в оренду земельної ділянки позивачу, на підставі якого б ТОВ "Ависагро" набуло б право оренди земельної ділянки по вул. Театральній, 8-а в місті Кропивницькому.

Надаючи оцінку обставинам позову через призму його підсудності господарським судам, господарський суд враховує таке.

Господарський процесуальний кодекс України встановлює, що господарські суди розглядають справи у спорах, що виникають у зв`язку зі здійсненням господарської діяльності, та інші справи у визначених законом випадках, зокрема, справи у спорах щодо права власності чи іншого речового права на майно (рухоме та нерухоме, в тому числі землю), реєстрації або обліку прав на майно, яке (права на яке) є предметом спору визнання недійсними актів, що порушують такі права, крім спорів, стороною яких є фізична особа, яка не є підприємцем та спорів щодо вилучення майна для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності, а також справи у спорах щодо майна, що є предметом забезпечення виконання зобов`язання, сторонами якого є юридичні особи та (або) фізичні особи - підприємці; справи у спорах щодо оскарження актів (рішень) суб`єктів господарювання та їх органів, посадових та службових осіб у сфері організації та здійснення господарської діяльності, крім актів (рішень) суб`єктів владних повноважень, прийнятих на виконання їхніх владних управлінських функцій, та спорів, стороною яких є фізична особа, яка не є підприємцем; й інші справи у спорах між суб`єктами господарювання (п. 6, 10, 15 ч. 1 ст. 20 цього Кодексу).

За визначенням п. 7 ч. 1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суб`єкт владних повноважень - орган державної влади (у тому числі без статусу юридичної особи), орган місцевого самоврядування, орган військового управління, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.

Відповідно до ч. 1 ст. 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом:

1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень;

2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень;

3) визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій;

4) визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії;

5) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень;

6) прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини та стягнення з відповідача - суб`єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема, спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.

Отже, до компетенції адміністративних судів належать спори фізичних чи юридичних осіб з органом державної влади, органом місцевого самоврядування, їхньою посадовою або службовою особою, предметом яких є перевірка законності рішень, дій чи бездіяльності цих органів (осіб), прийнятих або вчинених ними при здійсненні владних управлінських функцій, крім спорів, для яких законом установлений інший порядок судового вирішення.

Публічно-правовий спір має особливий суб`єктний склад. Участь суб`єкта владних повноважень є обов`язковою ознакою для того, щоб класифікувати спір як публічно-правовий. Проте сама собою участь у спорі суб`єкта владних повноважень не дає підстав ототожнювати спір із публічно-правовим та відносити його до справ адміністративної юрисдикції.

Під час визначення предметної юрисдикції справ суди повинні виходити із суті права та/або інтересу, за захистом якого звернулася особа, заявлених вимог, характеру спірних правовідносин, змісту та юридичної природи обставин у справі.

Визначальною ознакою справи адміністративної юрисдикції є суть (зміст, характер) спору. Публічно-правовий спір, на який поширюється юрисдикція адміністративних судів, є спором між учасниками публічно-правових відносин і стосується саме цих відносин.

Разом з тим приватноправові відносини вирізняються наявністю майнового чи немайнового інтересу учасника. Спір має приватноправовий характер, якщо він обумовлений порушенням або загрозою порушення приватного права чи інтересу, як правило майнового, конкретного суб`єкта, що підлягає захисту в спосіб, передбачений законодавством для сфери приватноправових відносин, навіть якщо до порушення приватного права чи інтересу призвели управлінські дії суб`єктів владних повноважень.

Позивач звернувся до суду з позовом до Кропивницької міської ради про визнання протиправною бездіяльність Кропивницької міської ради щодо неприйняття рішення у передбачений законодавством спосіб та строк з розгляду клопотання ТОВ "Ависагро" про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду по вул. Театральній, 8-а загальною площею 0,1809 га (кадастровий №3510100000:29:187:0072) вид цільового призначення - для будівництва та обслуговування адміністративних будинків, офісних будівель компанії, які займаються підприємницькою діяльністю, пов`язаною з отриманням прибутку (03.10), за рахунок земель житлової та громадської забудови та зобов`язання Кропивницьку міську раду у двотижневий строк, з дня набрання рішенням суду законної сили, прийняти рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду по вул. Театральній, 8-а загальною площею 0,1809 га (кадастровий №3510100000:29:187:0072) та передачу Товариству з обмеженою відповідальністю "Ависагро"</a> земельну ділянку в оренду по вул. Театральній, 8-а загальною площею 0,1809 га (кадастровий №3510100000:29:187:0072) вид цільового призначення - для будівництва та обслуговування адміністративних будинків, офісних будівель компанії, які займаються підприємницькою діяльністю, пов`язаною з отриманням прибутку (03.10), за рахунок земель житлової та громадської забудови.

Органи місцевого самоврядування відповідно до Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні" (далі - Закон №280/97-ВР) наділені значними повноваженнями у різних галузях, зокрема у сферах бюджету та фінансів, соціально-економічного і культурного розвитку, управління комунальною власністю, житлово-комунального господарства, регулювання земельних відносин, соціального захисту населення тощо. Реалізуючи зазначені повноваження, органи місцевого самоврядування наділені правом приймати управлінські рішення.

У ст. 1 Закону №280/97-ВР наведено визначення виконавчих органів рад, згідно з яким ці органи, які відповідно до Конституції України та цього Закону створюються сільськими, селищними, міськими, районними в містах (у разі їх створення) радами для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах, визначених цим та іншими законами.

Пунктом 34 ч. 1 ст. 26 Закону №280/97-ВР установлено, що до питань місцевого значення належить регулювання сільськими, селищними, міськими радами земельних відносин.

Відповідно до ст. 12 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин належить:

а) розпорядження землями комунальної власності, територіальних громад;

б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу;

в) надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу;

г) вилучення земельних ділянок комунальної власності із постійного користування відповідно до цього Кодексу;

ґ) викуп земельних ділянок приватної власності для суспільних потреб відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст;

д) організація землеустрою;

ж) обмеження, тимчасова заборона (зупинення) використання земель громадянами і юридичними особами у разі порушення ними вимог земельного законодавства;

з) підготовка висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок відповідно до цього Кодексу;

и) встановлення та зміна меж районів у містах з районним поділом;

і) інформування населення щодо вилучення (викупу), надання земельних ділянок;

ї) встановлення та зміна меж сіл, селищ;

ї-1) внесення до Кабінету Міністрів України пропозицій щодо встановлення і зміни меж сіл, селищ, міст у випадках, передбачених законом;

й) вирішення земельних спорів;

к) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

Отже, органи місцевого самоврядування у вказаних правових відносинах є суб`єктами владних повноважень, які виконують владні управлінські функції.

Відповідний висновок міститься у Рішенні Конституційного Суду України від 01.04.2010 №10-рп/2010 у справі за конституційним поданням Вищого адміністративного суду України щодо офіційного тлумачення положень частини першої статті 143 Конституції України, пунктів "а", "б", "в", "г" ст. 12 ЗК України, пункту 1 частини першої статті 17 КАС України (у редакції, чинній до 15 грудня 2017 року), у якому визначено, що вирішення земельних спорів фізичних та юридичних осіб з органом місцевого самоврядування як суб`єктом владних повноважень щодо оскаржень його рішень (нормативно-правових актів чи актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності належить до юрисдикції адміністративних судів.

Господарський суд вважає, що цей спір не пов`язаний з вирішенням питання приватноправового характеру, а є публічно-правовим, оскільки виник за участю суб`єкта владних повноважень (органу місцевого самоврядування), який реалізовує у цих правовідносинах надані йому чинним законодавством владні управлінські функції шляхом розгляду питання щодо передачі земельної ділянки в оренду.

Аналогічна правова позиція висловлена Великою Палатою Верховного Суду в постанові від 19.02.2020 у справі №591/5935/17.

Цей спір, в контексті обставин зазначених позивачем, наразі не має ознак приватноправового та підлягає розгляду за правилами адміністративного судочинства.

Відповідно до ч. 6 ст. 13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, враховуються іншими судами при застосуванні таких норм права.

Аналогічні приписи містить ч. 6 ст. 236 ГПК України, відповідно до якої при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 175 ГПК України суддя відмовляє у відкритті провадження у справі, зокрема, якщо заява не підлягає розгляду за правилами господарського судочинства.

Зважаючи на вказане, виходячи з аналізу спірних правовідносин, надаючи правову оцінку позову, з урахуванням фактичних та правових підстав позовних вимог, господарський суд дійшов висновку про відмову у відкритті провадження у справі.

Відмовляючи у відкритті провадження з підстави, встановленої пунктом 1 частини першої цієї статті, суд повинен роз`яснити заявнику, до юрисдикції якого суду віднесено розгляд справи (ч. 6 ст. 175 ГПК України).

Враховуючи наведене вище, суд дійшов висновку, що вказаний спір підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства відповідним адміністративним судом.

Дійшовши висновку про відмову у прийнятті позовної заяви суд також зважає на практику Європейського суду з прав людини, яка згідно із ч. 4 ст. 11 ГПК України підлягає застосуванню судом при розгляді справ як джерело права.

Згідно зі ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом.

Реалізація права на суд залежить як від інституційних та організаційних чинників, так і від особливостей здійснення окремих судових процедур.

У п. 44 рішення Європейського суду з прав людини у справі "Принц Ліхтенштейну Ганс-Аадам ІІ проти Німеччини" зазначено, що право на доступ до суду, закріплене у статті 6 Конвенції, не є абсолютним і може підлягати обмеженням; такі обмеження допускаються з огляду на те, що за своїм характером право доступу потребує регулювання з боку держави. У цьому відношенні Високі Договірні Сторони користуються певними межами свободи розсуду, хоч остаточне рішення про те, чи було дотримано вимог Конвенції, має виносити Суд. Суд повинен переконатися, що застосовані обмеження не звужують чи не зменшують залишені особі можливості доступу до суду в такий спосіб або настільки, що це вже спотворює саму суть цього права.

Слід також звернути увагу на іншу складову закріпленого у статті 6 Конвенції права - вимогу щодо законності суду, тобто суду, встановленого законом. Це поняття включає організаційну (організація судової системи повинна регулюватися законами у їх буквальному значенні) та юрисдикційну (суд повинен діяти у спосіб та відповідно до повноважень, передбачених законом, у межах своєї компетенції) складову. Порушення під час визначення юрисдикції суду безумовно призводить до порушення права на справедливий суд (постанова Великої Палати Верховного Суду від 03.04.2018 у справі № 820/5586/16).

З огляду на вказане, відмова господарського суду в прийнятті даної позовної заяви не суперечить ч. 3 ст. 124 Конституції України, оскільки це не позбавляє позивача права на захист своїх прав і охоронюваних законом інтересів у спосіб і в порядку встановленому Конституцією України та законами України, зокрема шляхом звернення до суду іншої юрисдикції.

Згідно із ч. 3 ст. 175 ГПК України про відмову у відкритті провадження у справі, не пізніше п`яти днів з дня надходження заяви, постановляється ухвала. Така ухвала надсилається заявникові не пізніше наступного дня після її постановляння в порядку, встановленому статтею 242 цього Кодексу.

Враховуючи вищевикладене, позовна заява №б/н від 08.07.2024 ТОВ "АВИСАГРО" до Кропивницької міської ради про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії не підлягає розгляду за правилами господарського судочинства та має розглядатись за правилами адміністративного судочинства, що є підставою для відмови у відкритті провадження у справі згідно з п. 1 ч. 1 ст. 175 ГПК України.

Відповідно до ч. 4 ст. 175 ГПК України до ухвали про відмову у відкритті провадження у справі, що надсилається заявникові, додаються позовні матеріали. Копія позовної заяви залишається в суді.

Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 7 Закону України "Про судовий збір" сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі відмови у відкритті провадження у справі в суді першої інстанції, апеляційного та касаційного провадження у справі.

Відмовляючи у прийнятті позовної заяви, за відсутності відповідного клопотання позивача, суд не вирішує питання щодо повернення йому судового збору відповідно до ст. 7 Закону України "Про судовий збір".

Керуючись ст. 4, 20, 175, 234-235, 255-256 Господарського процесуального кодексу України, суддя

УХВАЛИВ:

1. Відмовити у відкритті провадження у справі за позовом ТОВ "АВИСАГРО" до Кропивницької міської ради про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії.

2. Позовну заяву ТОВ "АВИСАГРО" до Кропивницької міської ради про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії та додані до неї документи повернути позивачу.

Копія такої позовної заяви залишається в суді.

3. Роз`яснити позивачу, що розгляд даної справи віднесено до юрисдикції адміністративного суду за правилами адміністративного судочинства.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена в порядку, визначеному Господарським процесуальним кодексом України.

Копію ухвали надіслати сторонам через систему "Електронний суд", а також позивачу засобами поштового зв`язку разом з позовною заявою та доданими до неї документами.

Суддя Н.М. Коваленко

Повідомити учасників справи про відсутність у суду технічної можливості надавати інформацію про вебадресу судового рішення у Єдиному державному реєстрі судових рішень, одночасно з врученням (надсиланням/видачі) копії повного або скороченого такого рішення до затвердження Положення про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему та початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи.

Повідомити учасників справи про можливість ознайомитись з електронною копією судового рішення в Єдиному державному реєстрі судових рішень за його вебадресою: http://reyestr.court.gov.ua.

Вебадреса сторінки на офіційному вебпорталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається: http://court.gov.ua/fair/sud5013.

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення15.07.2024
Оприлюднено16.07.2024
Номер документу120367776
СудочинствоГосподарське
КатегоріяІнші справи

Судовий реєстр по справі —912/1693/24

Ухвала від 01.10.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Іванов Олексій Геннадійович

Ухвала від 03.09.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Іванов Олексій Геннадійович

Ухвала від 02.08.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Іванов Олексій Геннадійович

Ухвала від 24.07.2024

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

Ухвала від 15.07.2024

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Коваленко Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні