ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
15 липня 2024 року м. Ужгород№ 260/6216/23 Суддя Закарпатського окружного адміністративного суду Микуляк П.П., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Берегівської окружної прокуратури Закарпатської області до Виконавчого комітету Виноградівської міської ради Закарпатської області, третя особа - Департамент культури Закарпатської обласної державної адміністрації про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В :
Берегівська окружна прокуратура Закарпатської області звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Виконавчого комітету Виноградівської міської ради Закарпатської області, третя особа, - Департамент культури Закарпатської обласної державної адміністрації, в якій просить суд:
- визнати протиправною бездіяльність Виконавчого комітету Виноградівської міської ради Закарпатської області щодо невиконання вимог чинного законодавства України щодо виготовлення облікової документації на об`єкт культурної спадщини та неподання пропозицій органу охорони культурної спадщини вищого рівня - Департаменту культури Закарпатської обласної державної адміністрації про занесення до Державного реєстру нерухомих пам`яток України на об`єкти культурної спадщини національного значення, які знаходяться у м. Виноградів по вул. Копанська (колишня Радянська), 10, а саме - садиби барона Перені, охоронний номер 176/1; палацу барона Перені, охоронний номер 176/2; службових флігелів, охоронний номер 176/3; брами, охоронний номер 176/4; парку барона Перені, охоронний номер 176/5;
- зобов`язати Виконавчий комітет Виноградівської міської ради Закарпатської області виконати вимоги чинного законодавства України щодо виготовлення облікової документації на об`єкт культурної спадщини та подати пропозиції до органу охорони культурної спадщини вищого рівня - Департаменту культури Закарпатської обласної державної адміністрації про занесення до Державного реєстру нерухомих пам`яток України на об`єкти культурної спадщини національного значення, які знаходяться у м. Виноградів по вул. Копанська (колишня Радянська), 10, а саме садиби барона Перені, охоронний номер 176/1; палацу барона Перені, охоронний номер 176/2; службових флігелів, охоронний номер 176/3; брами, охоронний номер 176/4; парку барона Перені, охоронний номер 176/5.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що за результатами опрацювання матеріалів щодо наявності підстав для представництва інтересів держави в суді, виявлено факт протиправної бездіяльності Виконавчого комітету Виноградівської міської ради, що полягає у неподанні до органу охорони культурної спадщини вищого рівня пропозиції про занесення об`єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам`яток України, які знаходяться у м. Виноградів по вул. Копанська (колишня Радянська), 10, а саме - садиби барона Перені (мур.), 16-18 ст., охоронний номер 176/1; палацу барона Перені (мур.), 16-17 ст., охоронний номер 176/2; службових флігелів (мур.), 17-18 ст., охоронний номер 176/3; брами (мур.), 17-18 ст., охоронний номер 176/4; парку барона Перені, 18-19 ст., охоронний номер 176/5.
Так, відповідно до постанови Ради Міністрів Української РСР № 970 від 24.08.1963 "Про впорядкування справи обліку та охорони пам`ятників архітектури на території Української РСР" до списку пам`ятників Української РСР що перебувають під охороною держави віднесено, гіалац XVII ст. у місті Виноградів, охоронний договір пам`ятника 176.
Також, Законом України «Про Перелік пам`яток культурної спадщини, що не підлягають приватизації» садиба барона Перені, охоронний номер 176/1; палац барона Перені (охоронний номер 176/2); службові флігелі (охоронний номер 176/3); брама (охоронний номер 176/4); парк барона Перені (охоронний номер 176/5), включені до Переліку пам`яток культурної спадщини, що не підлягають приватизації.
Прокуратурою встановлено, що на території м. Виноградів по вул. Копанська (колишня Радянська), 10, розташовані 5 пам`яток культурної спадщини, а саме: садиба барона Перені (охоронний номер 176/1); палац барона Перені (охоронний номер 176/2); службові флігелі (охоронний номер 176/3); брама (охоронний номер 176/4); парк барона Перені, (охоронний номер 176/5), які не внесено до Державного реєстру нерухомих пам`яток України.
Листом №02-21/2856 від 20.08.2021 Виноградівська міська повідомила окружну прокуратуру, що звернулась до ТОВ «Наша спадщина» з метою виготовлення облікової документації на вищевказані об`єкти культурної спадщини.
Цим же листом орган місцевого самоврядування запевнив окружну прокуратуру, що на черговій сесії міської ради буде порушено питання щодо виділення коштів, необхідних для виготовлення облікової документації.
Берегівською окружною прокуратурою 01.11.2021 повторно скеровано лист до Виноградівської міської ради з вказаних питань.
Виноградівська міська рада листом №02- 21/3880 від 08.11.2021 повідомила про те, що нею надіслано лист до спеціалізованої організації ТОВ «Наша Спадщина» з метою збереження автентичності та подальшого утримання суб`єкту культурної спадщини, а також виготовлення облікової документації нового зразка на відповідні об`єкти культурної спадщини національного значення у м. Виноградів.
Берегівською окружною прокуратурою моніторингом Державного реєстру нерухомих пам`яток України встановлено, що до Державного реєстру відомості щодо відповідних об`єктів культурної спадщини на території Виноградівської міської об`єднаної територіальної громади так і не внесено.
Берегівська окружна прокуратура листом №07.50-101-2611 вих.23 звернулась до Виноградівської міської ради щодо питань виготовлення облікової документації на вказані об`єкти культурної спадщини та подання пропозицій органу охорони культурної спадщини вищого рівня - Департаменту культури, національностей та релігій Закарпатської обласної військової адміністрації про занесення останніх до Державного реєстру нерухомих пам`яток України.
Відповідно до листа Виноградівської міської ради № 02-22/2325 від 07.06.2023 орган місцевого самоврядування, станом на 07.06.2023 отримав пропозиції ТОВ «Реставраційно-Технологічний Центр» та ТОВ «Консерваційно- Реставраційний цент» щодо укладення Договору про виготовлення облікової документації на об`єкти культурної спадщини національного значення : Садиба барона Перені, комплексу будівель Палацу Перені та парку Перені.
Цим же листом, міська рада повідомила, що питання виділення коштів необхідних для виготовлення облікової документації буде вирішено найближчим часом, на черговій сесії міської ради.
Відповідно до листа Департаменту культури Закарпатської обласної військової адміністрації № 01-12/606 від 14.06.2023 виконавчий комітет Виноградівської міської ради не звертався до департаменту культури з приводу виготовлення облікової документації на вказані пам`ятки культури.
Вищевказане підтверджує, що з моменту першого звернення Берегівської окружної прокуратури за № 07-50.101-2232 вих21 від 16.08.2021 минуло майже три роки, проте об`єкти культурної спадщини так і не включені до Державного реєстру нерухомих пам`яток України, відповідні пропозиції до органу охорони культурної спадщини вищого рівня не подані, облікова документація не виготовлена.
З метою захисту інтересів держави у сфері охорони культурної спадщини, припинення неперервного невиконання виконавчим комітетом міської ради, покладених на неї Законом України «Про охорону культурної спадщини» обов`язків, Берегівська окружна прокуратура звертається із даним позовом.
До суду надійшов відзив Виноградівської міської ради на позовну заяву.
В той же час, відповідачем у справі є Виконавчий комітет Виноградівської міської ради (код ЄДРПОУ 44633612), Виноградівська міська рада Закарпатської області є окремою юридичною особою, якій відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань присвоєно ідентифікаційний код юридичної особи 04053677.
Згідно ч. 6 ст. 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
За таких обставин, суд не приймає до уваги даний відзив по суті справи та здійснює розгляд справи за наявними у ній матеріалами.
Згідно ч.5 ст.262 КАС України, суд розглядає справу в порядку спрощеного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Зважаючи на вимоги ч.6 ст.162 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає, що розгляд справи може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.
Судом встановлено, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.2001 № 878 місто Виноградів Закарпатської області включений у Список історичних населених місць України.
відповідно до постанови Ради Міністрів Української РСР № 970 від 24.08.1963 "Про впорядкування справи обліку та охорони пам`ятників архітектури на території Української РСР" до списку пам`ятників Української РСР що перебувають під охороною держави віднесено, палац XVII ст. у місті Виноградів, охоронний договір пам`ятника 176.
Також, Законом України «Про Перелік пам`яток культурної спадщини, що не підлягають приватизації» садиба барона Перені, охоронний номер 176/1; палац барона Перені (охоронний номер 176/2); службові флігелі (охоронний номер 176/3); брама (охоронний номер 176/4); парк барона Перені (охоронний номер 176/5), включені до Переліку пам`яток культурної спадщини, що не підлягають приватизації.
Відповідно до листа №02-21/2856 від 20.08.2021 Виноградівська міська повідомила окружну прокуратуру, що звернулась до ТОВ «Наша спадщина» з метою виготовлення облікової документації на вищевказані об`єкти культурної спадщини.
Берегівська окружна прокуратура листом №07.50-101-2611 вих.23 повторно звернулась до Виноградівської міської ради щодо питань виготовлення облікової документації на вказані об`єкти культурної спадщини та подання пропозицій органу охорони культурної спадщини вищого рівня - Департаменту культури, національностей та релігій Закарпатської обласної військової адміністрації про занесення останніх до Державного реєстру нерухомих пам`яток України.
Відповідно до листа Виноградівської міської ради № 02-22/2325 від 07.06.2023 орган місцевого самоврядування, станом на 07.06.2023 отримав пропозиції ТОВ «Реставраційно-Технологічний Центр» та ТОВ «Консерваційно- Реставраційний цент» щодо укладення Договору про виготовлення облікової документації на об`єкти культурної спадщини національного значення : Садиба барона Перені, комплексу будівель Палацу Перені та парку Перені.
Цим же листом, міська рада повідомила, що питання виділення коштів необхідних для виготовлення облікової документації буде вирішено найближчим часом, на черговій сесії міської ради.
Відповідно до листа Департаменту культури Закарпатської обласної військової адміністрації № 01-12/606 від 14.06.2023 виконавчий комітет Виноградівської міської ради не звертався до департаменту культури з приводу виготовлення облікової документації на вказані пам`ятки культури.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У відповідності до статті 121 Конституції України на органи прокуратури покладено функції представництва інтересів громадян і держави в судах у випадках визначених законом.
Право на звернення прокурора або його заступника до адміністративного суду в інтересах держави передбачено статтею 24 Закону України "Про прокуратуру" та статтею 53 КАС України.
Частиною 2 ст.23 Закону України "Про прокуратуру" передбачено, що підставою представництва у суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.
Згідно з ч.4 ст.53 КАС України прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. Невиконання цих вимог має наслідком застосування положень, визначених статтею 169 цього Кодексу.
Відповідно до ч.5 ст. 53 КАС України у разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.
Правові, організаційні, соціальні та економічні відносини у сфері охорони культурної спадщини регулює Закон України "Про охорону культурної спадщини" від 08.06.2000 №1805-III (далі - Закон №1805-III).
За визначеннями, наведеними у статті 1 Закону №1805-III:
- об`єкт культурної спадщини - визначне місце, споруда (витвір), комплекс (ансамбль), їхні частини, пов`язані з ними рухомі предмети, а також території чи водні об`єкти (об`єкти підводної культурної та археологічної спадщини), інші природні, природно-антропогенні або створені людиною об`єкти незалежно від стану збереженості, що донесли до нашого часу цінність з археологічного, естетичного, етнологічного, історичного, архітектурного, мистецького, наукового чи художнього погляду і зберегли свою автентичність;
- пам`ятка культурної спадщини (далі - пам`ятка) - об`єкт культурної спадщини, який занесено до Державного реєстру нерухомих пам`яток України, або об`єкт культурної спадщини, який взято на державний облік відповідно до законодавства, що діяло до набрання чинності цим Законом, до вирішення питання про включення (невключення) об`єкта культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам`яток України;
- охорона культурної спадщини - система правових, організаційних, фінансових, матеріально-технічних, містобудівних, інформаційних та інших заходів з обліку (виявлення, наукове вивчення, класифікація, державна реєстрація), запобігання руйнуванню або заподіянню шкоди, забезпечення захисту, збереження, утримання, відповідного використання, консервації, реставрації, ремонту, реабілітації, пристосування та музеєфікації об`єктів культурної спадщини;
- щойно виявлений об`єкт культурної спадщини - об`єкт культурної спадщини, який занесено до Переліку об`єктів культурної спадщини відповідно до цього Закону.
Згідно зі статтею 3 Закону №1805-III державне управління у сфері охорони культурної спадщини покладається на Кабінет Міністрів України та спеціально уповноважені органи охорони культурної спадщини. До спеціально уповноважених органів охорони культурної спадщини (далі - органи охорони культурної спадщини) належать, зокрема, виконавчий орган сільської, селищної, міської ради.
Виконавчий орган сільської, селищної, міської ради з питань, передбачених підпунктом 5 пункту "б" частини першої статті 31 і підпунктом 10 пункту "б" статті 32 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", підконтрольний відповідним органам виконавчої влади (ч. 5 ст. 3 Закону № 1805-ІІІ).
Відповідно до ч.2 ст.6 Закону №1805-ІІІ до повноважень районних державних адміністрацій, виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідно до їх компетенції у сфері охорони культурної спадщини належить:1) забезпечення виконання цього Закону, інших нормативно-правових актів про охорону культурної спадщини на відповідній території; 2) подання пропозицій органу охорони культурної спадщини вищого рівня про занесення об`єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам`яток України, внесення змін до нього та про занесення відповідної території до Списку історичних населених місць України; 5) забезпечення захисту об`єктів культурної спадщини від загрози знищення, руйнування або пошкодження; 6) організація розроблення відповідних програм охорони культурної спадщини.
Відповідно до ч.2 ст.14 Закону №1805-ІІІ об`єкт культурної спадщини до вирішення питання про його реєстрацію як пам`ятки вноситься до Переліку об`єктів культурної спадщини і набуває правового статусу щойно виявленого об`єкта культурної спадщини, про що відповідний орган охорони культурної спадщини в письмовій формі повідомляє власника цього об`єкта або уповноважений ним орган (особу). Перелік щойно виявлених об`єктів культурної спадщини ведеться органами охорони культурної спадщини та публікується такими органами на своїх офіційних веб-сайтах. Включення об`єкта до такого переліку здійснюється одночасно з набуттям ним статусу щойно виявленого об`єкта культурної спадщини.
Переліки об`єктів культурної спадщини затверджуються рішеннями відповідних органів охорони культурної спадщини.
У відповідності до ст.1 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виконавчі органи рад - органи, які відповідно до Конституції України та цього Закону створюються сільськими, селищними, міськими, районними в містах (у разі їх створення) радами для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах, визначених цим та іншими законами.
Відповідно до ст.5 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до системи місцевого самоврядування входять виконавчі органи рад.
У відповідності до ч.1 ст.11 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи
Порядок обліку об`єктів культурної спадщини регламентовано наказом Міністерства культури України від 11.03.2013 №158.
Відповідно до п.3 Розділу І Порядку № 158 система обліку об`єктів культурної спадщини включає комплекс заходів із взяття на облік об`єкта культурної спадщини, оформлення облікової документації, занесення чи незанесення об`єкта культурної спадщини до Реєстру, ведення Реєстру, інвентаризації об`єктів культурної спадщини, включення до Реєстру об`єкта культурної спадщини, який взято на державний облік відповідно до законодавства, що діяло до набрання чинності Законом, формування облікових справ та внесення змін до Реєстру (зміна категорії пам`ятки та вилучення пам`ятки з Реєстру).
Відповідно до п.1 Розділу ІІ Порядку №158 взяття на облік об`єкта культурної спадщини забезпечують уповноважені органи, повноваження яких поширюється на територію розміщення такого об`єкта, шляхом занесення його до Переліку об`єктів культурної спадщини (далі - Перелік).
Уповноважений орган розглядає питання про занесення об`єкта культурної спадщини до Переліку за власною ініціативою або за зверненням фізичних, юридичних осіб або інших громадських формувань (п. 2 Розділу ІІ Порядку №158).
Відповідно до п. 3 Розділу ІІ Порядку № 158 питання про занесення об`єкта культурної спадщини до Переліку розглядається на підставі: фотофіксації об`єкта: фото загального вигляду, фото об`єкта в контексті (навколишньому середовищі), фото найбільш цінних (характерних) елементів об`єкта, фото рухомих об`єктів (деталей), фото загроз (дії негативних чинників); історичної довідки, яка містить інформацію про автентичність об`єкта, його цінність з археологічного, естетичного, етнологічного, історичного, архітектурного, мистецького, наукового чи художнього погляду, дані історико-архівних досліджень, архітектурних, мистецтвознавчих, бібліографічних та містобудівних вишукувань, складеної у відповідності до вимог п.5 розділу III цього Порядку або витяг із наукового звіту дослідника археологічної спадщини.
Відповідно до п. 4 Розділу ІІ Порядку № 158 рішення про занесення об`єкта культурної спадщини до Переліку приймається у формі розпорядження голови місцевої державної адміністрації або акта Ради міністрів Автономної Республіки Крим, яке в день прийняття оприлюднюється на веб-сайті уповноваженого органу.
Згідно з п. 1 розділу VI Порядку № 158 інвентаризація об`єктів культурної спадщини здійснюється з метою запобігання руйнуванню або заподіянню шкоди, забезпечення захисту, збереження, утримання, відповідного використання об`єкта культурної спадщини, його території та зон охорони пам`яток (далі - території, що охороняються) в інтересах нинішнього і майбутніх поколінь шляхом впровадження системи моніторингу.
Відповідно до п. 3 розділу VI Порядку № 158 постійний моніторинг проводиться шляхом аналізу відомостей Реєстру, Переліків об`єктів культурної спадщини; облікової документації, охоронних договорів, встановлених режимів використання об`єкта культурної спадщини, науково-проектної документації, що визначає зони охорони пам`ятки та запланованих робіт, архівних матеріалів наукових установ, державних інформаційних систем та інших відомостей, які свідчать про стан об`єкта культурної спадщини та території, що охороняється.
Постійний моніторинг проводиться: виконавчими органами сільської, селищної, міської ради щодо об`єктів культурної спадщини, які розміщені на території, на яку поширюється повноваження таких органів.
Постійний моніторинг проводиться не рідше одного разу на рік відповідно до плану, що затверджується на початку року не пізніше 20 січня.
Таким чином, внесенню об`єкта до Переліку об`єктів культурної спадщини з метою набуття правового статусу щойно виявленого об`єкта культурної спадщини, передує певна робота спеціально уповноважених органів охорони культурної спадщини, зокрема, виконавчого органу Виноградівської міської ради, який повинен здійснити фотофіксацію об`єкта, скласти історичну довідку та подати відповідну пропозицію органу охорони культурної спадщини вищого рівня.
В той же час, вищевказані вимоги Закону № 1805-ІІІ та Порядку № 158 відповідачем не дотримані, що свідчить про його бездіяльність з питань забезпечення належного виконання повноважень у сфері охорони культурної спадщини.
Так, зокрема інформацією Департаменту культури Закарпатської обласної військової адміністрації лист № 01-12/606 від 14.06.2023 підтверджує, що виконавчий комітет Виноградівської міської ради не звертався до департаменту культури з приводу виготовлення облікової документації на вказані пам`ятки культури.
Суд зазначає, що об`єкти культурної спадщини є надбанням українського народу загалом та відповідної територіальної громади зокрема, оскільки несуть собою велику цінність для розвитку історичної, етнічної, культурної самобутності держави і саме на органи державної влади та органи місцевого самоврядування відповідно до Закону України №1805-III покладено обов`язок щодо їх охорони та забезпечення їх належного догляду та збереження.
Відповідно до ч.2 ст.245 КАС України, яка визначає повноваження суду при вирішенні справи, суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.
У відповідності до ст.77 ч.1 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 КАС України.
Позивачем доведено правомірність звернення до суду з позовом та наявність підстав для визнання протиправною бездіяльності Виконавчого комітету Виноградівської міської ради Закарпатської області щодо невиконання вимог законодавства України, у зв`язку з чим позовні вимоги підлягають задоволенню.
У відповідності до ч. 2 ст.139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
На підставі наведеного та керуючись ст. ст. 5, 19, 77, 243, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В :
Позовну заяву Берегівської окружної прокуратури Закарпатської області до Виконавчого комітету Виноградівської міської ради Закарпатської області (код ЄДРПОУ - 44633612), третя особа - Департамент культури Закарпатської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ - 44361754) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії - задовольнити.
Визнати протиправною бездіяльність Виконавчого комітету Виноградівської міської ради Закарпатської області щодо не виготовлення облікової документації на об`єкт культурної спадщини та неподання пропозицій органу охорони культурної спадщини вищого рівня - Департаменту культури Закарпатської обласної державної адміністрації про занесення до Державного реєстру нерухомих пам`яток України на об`єкти культурної спадщини національного значення, які знаходяться у м. Виноградів по вул. Копанська 10 (колишня Радянська), а саме: садиби барона Перені, охоронний номер 176/1; палацу барона Перені, охоронний номер 176/2; службових флігелів, охоронний номер 176/3; брами, охоронний номер 176/4; парку барона Перені, охоронний номер 176/5.
Зобов`язати Виконавчий комітет Виноградівської міської ради Закарпатської області виготовити облікову документацію на об`єкт культурної спадщини та подати пропозиції до органу охорони культурної спадщини вищого рівня - Департаменту культури Закарпатської обласної державної адміністрації про занесення до Державного реєстру нерухомих пам`яток України на об`єкти культурної спадщини національного значення, які знаходяться у м. Виноградів по вул. Копанська 10 (колишня Радянська), а саме садиби барона Перені, охоронний номер 176/1; палацу барона Перені, охоронний номер 176/2; службових флігелів, охоронний номер 176/3; брами, охоронний номер 176/4; парку барона Перені, охоронний номер 176/5.
Рішення суду набирає законної сили в порядку передбаченому ст.255 КАС України.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду, протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
СуддяП.П.Микуляк
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.07.2024 |
Оприлюднено | 17.07.2024 |
Номер документу | 120381765 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у тому числі прав на земельні ділянки) |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Микуляк П.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні