Справа № 592/11756/24
Провадження № 1-кс/592/4833/24
УХВАЛА
про тимчасовий доступ до речей і документів
16 липня 2024 року м.Суми
Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м.Суми ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні клопотання слідчого відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до документів за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024202510000009 від 16.01.2024 року, за попередньою правовою кваліфікацією ч.4 ст.191 КК України.
Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , своє клопотання обґрунтовує тим, що слідчим відділом Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42024202510000009, відомості про кримінальне правопорушення внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 16.01.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України по факту привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, які вчинені у великих розмірах чи в умовах воєнного або надзвичайного стану.
В ході досудового розслідування встановлено, що за результатами проведення публічної закупівлі між ІНФОРМАЦІЯ_1 і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір №14/23 від 09.10.2023 про закупівлю робіт за державні кошти, а саме реставраційного ремонту підвального приміщення з облаштуванням укриття ІНФОРМАЦІЯ_3 зі строком виконання робіт до 31.12.2023. Разом з тим, в електронній системі « ІНФОРМАЦІЯ_4 », станом на 16.01.2024 відсутній звіт про виконання договору, що може свідчити про можливе привласнення грошових коштів під час виконання робіт з реставраційного ремонту підвального приміщення з облаштуванням укриття Комунальної установи Сумська класична гімназія.
За таких обставин вбачається, що посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 за попередньою змовою зі службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » вчинили розкрадання бюджетних коштів, тобто в їхніх діях наявні ознаки складу кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України.
Враховуючи вищевикладене, у зв`язку із метою проведення відповідних експертиз, в тому числі судової будівельно - технічної експертизи, для підтвердження чи спростування факту фактичного виконання робіт з реставраційного ремонту підвального приміщення з облаштуванням укриття Комунальної установи ІНФОРМАЦІЯ_5 , на даний час у органу досудового розслідування виникла об`єктивна необхідність у зверненні до ІНФОРМАЦІЯ_6 з клопотанням про тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1 , з метою вилучення оригіналів або/чи належним чином завірених копій документів (у тому числі у текстовому/друкованому вигляді або/чи на електронному/оптичному носії), а саме: документи, що слугували підставою для виділення коштів на реставраційний ремонт підвального приміщення з облаштуванням укриття ІНФОРМАЦІЯ_3 відповідно до договору №14/23 про закупівлю робіт за державні кошти від 09.10.2023, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »; документи, що слугували підставою для проведення тендеру про закупівлю робіт за державні кошти: «Реставраційний ремонт підвального приміщення з облаштуванням укриття ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_2 », ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів» (службова записка, що засвідчує потребу у виконанні вказаних робіт тощо); тендерну документацію щодо проведення тендеру про закупівлю робіт за державні кошти: «Реставраційний ремонт підвального приміщення з облаштуванням укриття ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_2 », ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів»; договір №14/23 про закупівлю робіт за державні кошти від 09.10.2023, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » предметом якого є «Реставраційний ремонт підвального приміщення з облаштуванням укриття ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_2 », ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів» з додатками до нього; додаткові угоди до вказаного договору; договірну ціну до вказаного договору з локальним кошторисом, відомістю ресурсів та розрахунком загальновиробничий витрат; акти виконаних робіт (форма КБ-2в) по вищезазначеному об`єкту з відомостями ресурсів та розрахунком загальновиробничих витрат; акти приймання виконаних будівельних робіт(форма КБ-2в); підсумкову відомість ресурсів та загальновиробничі витрати до актів приймання виконаних будівельних робіт; дозвільної документації: робочий проєкт на «Реставраційний ремонт підвального приміщення з облаштуванням укриття ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_2 »; проєктно кошторисну документацію на «Реставраційний ремонт підвального приміщення з облаштуванням укриття ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_2 »; виконавчу документацію на виконання робіт на «Реставраційний ремонт підвального приміщення з облаштуванням укриття ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_2 », у тому числі: загальний журнал виконання робіт, журнал технічного та авторського нагляду, виконавчі схеми на ділянки виконаних робіт, акти на закриття прихованих робіт; сертифікати на застосовані матеріали і конструкції та інше; накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, товарно-транспортні накладні, товарні чеки та всі інші документи, які підтверджують придбання Підрядником будівельних матеріалів для виконання робіт на об`єкті по зазначеному вище договору; договори оренди машин та механізмів, шляхові листи, подорожні листи, наряди на роботу механізмів, на підставі яких формувалися витрати в актах приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та талони на утилізацію сміття по об`єкту дослідження та інші документи, що свідчать про проведення певного виду робіт та підтвердження витрат, що внесені до актів виконаних робіт; всіх супутніх документів про його виконання; положення та всі інші установчі документи про ІНФОРМАЦІЯ_1 станом на 09.10.2023; посадова інструкція/контракт/тощо на заступника начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 з відміткою про ознайомлення станом на 09.10.2023 року; розпорядження/наказ/тощо про призначення на посаду заступника начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 ; фінансові документи на підтвердження розрахунку ІНФОРМАЦІЯ_1 за вищевказані роботи по даному об`єкту з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
У вказаних документах, міститься інформація, яка самостійно чи в сукупності з іншими доказами матиме суттєве значення для зв`язування обставин вчинення кримінального правопорушення.
В судове засідання слідчий ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_3 , не з`явився.
Вважаю, що клопотання підлягає задоволенню з тих підстав, що документи до яких заявлено клопотання про надання доступу можуть містити інформацію, необхідну для встановлення обставин вчинення протиправних дій та бути визнані доказами у кримінальному провадженні.
На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 159, 160, 163, 164 КПК України, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Надати тимчасовий доступ до документів зазначеній в ухвалі особі.
2. Документи, до яких повинен бути наданий тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів або/чи належним чином завірених копій документів (у тому числі у текстовому/друкованому вигляді або/чи на електронному/оптичному носії):
- документи, які перебувають в ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1 , з метою вилучення оригіналів або/чи належним чином завірених копій документів (у тому числі у текстовому/друкованому вигляді або/чи на електронному/оптичному носії), а саме:
- тендерну документацію щодо проведення тендеру про закупівлю робіт за державні кошти: «Реставраційний ремонт підвального приміщення з облаштуванням укриття ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_2 », ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів»;
- договір № 14/23 про закупівлю робіт за державні кошти від 09.10.2023, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » предметом якого є «Реставраційний ремонт підвального приміщення з облаштуванням укриття ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_2 », ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів» з додатками до нього; додаткові угоди до вказаного договору; договірну ціну до вказаного договору з локальним кошторисом, відомістю ресурсів та розрахунком загальновиробничий витрат; акти виконаних робіт (форма КБ-2в) по вищезазначеному об`єкту з відомостями ресурсів та розрахунком загальновиробничих витрат; акти приймання виконаних будівельних робіт(форма КБ-2в); підсумкову відомість ресурсів та загальновиробничі витрати до актів приймання виконаних будівельних робіт; дозвільної документації: робочий проєкт на «Реставраційний ремонт підвального приміщення з облаштуванням укриття ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_2 »; проєктно кошторисну документацію на «Реставраційний ремонт підвального приміщення з облаштуванням укриття ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_2 »; виконавчу документацію на виконання робіт на «Реставраційний ремонт підвального приміщення з облаштуванням укриття ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_2 », у тому числі: загальний журнал виконання робіт, журнал технічного та авторського нагляду, виконавчі схеми на ділянки виконаних робіт, акти на закриття прихованих робіт; сертифікати на застосовані матеріали і конструкції та інше; накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, товарно-транспортні накладні, товарні чеки та всі інші документи, які підтверджують придбання Підрядником будівельних матеріалів для виконання робіт на об`єкті по зазначеному вище договору; договори оренди машин та механізмів, шляхові листи, подорожні листи, наряди на роботу механізмів, на підставі яких формувалися витрати в актах приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та талони на утилізацію сміття по об`єкту дослідження та інші документи, що свідчать про проведення певного виду робіт та підтвердження витрат, що внесені до актів виконаних робіт; всіх супутніх документів про його виконання; положення та всі інші установчі документи про ІНФОРМАЦІЯ_1 ; посадова інструкція/контракт/тощо на заступника начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 - ОСОБА_4 ; розпорядження/наказ/тощо про призначення на посаду заступника начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 ; фінансові документи на підтвердження розрахунку ІНФОРМАЦІЯ_1 за вищевказані роботи по даному об`єкту з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
3. Тимчасовий доступ до речей та документів має надати уповноважена особа ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1 .
4. Строк дії ухвали шістдесят днів з дня винесення ухвали.
Право тимчасового доступу до речей та документів надається слідчим ізгрупи слідчихСумського РУПГУНП вСумській області: ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 таіншим слідчимз групислідчих укримінальному провадженні №42024202510000009 від 16.01.2024 року.
Відповідно до вимог ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала виготовлена у двох примірниках.
Примірник 1 - знаходиться в матеріалах судового провадження.
Примірник 2 та завірена копія - надано слідчому.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Ковпаківський районний суд м.Сум |
Дата ухвалення рішення | 16.07.2024 |
Оприлюднено | 17.07.2024 |
Номер документу | 120387381 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Ковпаківський районний суд м.Сум
Котенко О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні