РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
16 липня 2024 р. Справа № 120/15847/23
Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Комара П.А., розглянувши письмово в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом: керівника Жмеринської окружної прокуратури Вінницької області в інтересах держави до: Жмеринської міської ради Вінницької області, за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Комунальне підприємство "Жмеринкакомунсервіс" про: визнання бездіяльності протиправною
ВСТАНОВИВ:
До суду надійшов позов керівника Жмеринської окружної прокуратури Вінницької області в інтересах держави до Жмеринської міської ради Вінницької області про визнання бездіяльності протиправною.
Позовні вимоги мотивовані бездіяльністю відповідача щодо невжиття заходів до оформлення правовстановлюючих документів на захисну споруду цивільного захисту протирадіаційне укриття №00021 та державної реєстрації права комунальної власності на зазначену будівлю.
Через підсистему "Електронний суд" до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач позов заперечує та просить відмовити у його задоволенні.
Відповідач зазначає, що захисна споруда протирадіаційне укриття № 00021, що розташована за адресою: вул. Павлова, 11, м. Жмеринка, Вінницької області знаходиться в комунальній власності Жмеринської територіальної громади в особі Жмеринської міської ради. Рішенням 32 сесії 4 скликання №537 "Про передачу комунального майна" житловий будинок, в якому знаходиться протирадіаційне укриття, був вилучений з статутного фонду Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради та переданий на баланс КП "Жмеринкакомунсервіс". Відтак саме на комунальне підприємство, як на суб`єкта господарювання та балансоутримувача житлового будинку, покладені обов`язки (контроль) щодо оформлення та проведення державної реєстрації права комунальної власності. Разом з тим відповідач зауважує, що на сьогодні вчиняються заходи щодо реєстрації права власності на це комунальне майно.
Позивач скористався правом та подав до суду відповідь на відзив, в якій прокурор вказує на те, що територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно. Тобто єдиним органом, уповноваженим управляти комунальним майном, що знаходиться на території Жмеринської територіальної громади, є Жмеринська міська рада Вінницької області, яка мала відповідно до норм чинного законодавства вжити заходи для оформлення і державної реєстрації права власності на захисну споруду цивільного захисту.
Прокурор зауважує, що відповідно до статуту КП "Жмеринкакомунсервіс", затвердженого рішенням 11 сесії 7 скликання Жмеринської міської ради від 03.08.2016 №161, КП "Жмеринкакомунсервіс", створене рішенням 25 сесії 4 скликання Жмеринської міської ради від 25.03.2005 №397, є підприємством комунальної власності територіальної громади міста Жмеринка, управління яким здійснює Жмеринська міська рада. Крім того, майно підприємства є комунальною власністю територіальної громади м. Жмеринка.
Прокурор також зазначає, що відповідачем не повідомлено буд-яких відомостей про вжиття конкретних заходів для належного оформлення та державної реєстрації права власності на захисну споруду, а також не надано жодних підтверджуючих документів з указаного питання.
Відповідно до ч. 5 ст. 250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.
Вивчивши матеріали справи, оцінивши наведені сторонами доводи, суд встановив такі обставини справи.
На території Жмеринської міської територіальної громади в будівлі багатоквартирного будинку розташована захисна споруда цивільного захисту комунальної власності-протирадіаційне укриття № 00021 (далі ПРУ № 00021) площею 58,3 м2 за адресою: вул. Ппвлова,11, м. Жмеринка, Вінницької області.
Як слідує зі змісту листа від 27.07.2023 №01-2023/2154 виконавчого комітету Жмеринської міської ради, вищевказана споруда знаходиться в комунальній власності Жмеринської міської територіальної громади в особі Жмеринської міської ради. Площа ПРУ 58,3 м2. Житловий будинок, в якому знаходиться ПРУ № 00021, до 2006 року перебував на балансі МП ЖКТ. 18.01.2006 рішенням 32 сесії 4 скликання № 537 "Про передачу комунального майна" був вилучений з статутного фонду МП ЖКГ та переданий до статутного фонду КП "Жмеринкакомунсервіс". Правовстановлюючі документи на житловий будинок та протирадіаційне укриття відсутні, документи про право власності не оформлялись, право власності не реєструвалось.
22.07.2023 прокурор звернувся до КП "Жмеринкакомунсервіс" із листом, в якому просив повідомити про наявність чи відсутність правовстановлюючих документів, зокрема на ПРУ № 00021, та про реєстрацію права власності на них.
Листом від 25.07.2023 №вих-120 КП "Жмеринкакомунсервіс" повідомило керівника Жмеринської окружної прокуратури, що на підставі рішення виконавчого комітету Жмеринської міської ради від 18.01.2006 № 537 "Про передачу комунального майна" на баланс КП "Жмеринкакомунсервіс" передано захисні споруди цивільного захисту, які є власністю Жмеринської міської територіальної громади, зокрема і протирадіаційне укриття № 00021, яке розташоване за адресою: вул. Павлова,11, м. Жмеринка, Вінницька область. При цьому документи на право власності на зазначену захисну споруду цивільного захисту не виготовлялись, право власності не реєструвалося.
Відтак, вважаючи протиправною бездіяльність відповідача щодо не оформлення та не проведення державної реєстрації права комунальної власності на захисну споруду цивільного захисту, прокурор звернувся до суду з цим позовом.
Щодо наявності підстав для представництва прокурором державних інтересів, то суд зазначає таке.
Прокурор виконує субсидіарну роль, замінює в судовому провадженні відповідного суб`єкта владних повноважень, який всупереч вимогам закону не здійснює захисту або робить це неналежно. Аналогічну правову позицію викладено у постановах Верховного Суду від 25.04.2018 у справі № 806/1000/17 та від 23.10.2018 у справі № 906/240/18.
З огляду на позицію Великої Палати Верховного Суду, викладену у постанові від 26.05.2020 у справі № 912/2385/18, звертаючись до суду з позовом, прокурор має обґрунтувати та довести підстави для представництва, однією з яких є бездіяльність компетентного органу.
Бездіяльність компетентного органу означає, що він знав або повинен був знати про порушення інтересів держави, але не звертався до суду з відповідним позовом у розумний строк. Звертаючись до відповідного компетентного органу до подання позову в порядку, передбаченому статтею 23 Закону України "Про прокуратуру", прокурор фактично надає йому можливість відреагувати на стверджуване порушення інтересів держави, зокрема, шляхом призначення перевірки фактів порушення законодавства, виявлених прокурором, вчинення дій для виправлення ситуації, а саме подання позову або аргументованого повідомлення прокурора про відсутність такого порушення.
Невжиття компетентним органом жодних заходів протягом розумного строку після того, як цьому органу стало відомо або повинно було стати відомо про можливе порушення інтересів держави, має кваліфікуватися як бездіяльність відповідного органу
Таким чином, при зверненні з позовом прокурору достатньо дотриматися порядку, передбаченого статтею 23 Закону України "Про прокуратуру", і якщо компетентний орган протягом розумного строку після отримання повідомлення самостійно не звернувся до суду з позовом в інтересах держави, то це є достатнім аргументом для підтвердження його бездіяльності. Якщо прокурору відомо причини такого не звернення, він обов`язково повинен зазначити їх в обґрунтуванні підстав для представництва, яке міститься в позові, але якщо з відповіді компетентного органу на звернення прокурора такі причини з`ясувати неможливо чи такої відповіді взагалі не отримано, то це не є підставою вважати звернення прокурора необґрунтованим.
Суд також враховує, що бездіяльність компетентного органу не обов`язково повинна носити умисний характер достатньо самого факту наявності бездіяльності, яка може також виявлятися у пасивній поведінці, неможливості реалізувати відповідні повноваження з незалежних від органу причин, тощо.
Оцінивши наведені у позовній заяві доводи прокурора на підтримку підстав звернення до адміністративного суду, суд доходить висновку, що керівник Вінницької окружної прокуратури Вінницької області, реалізуючи свої представницькі повноваження, в достатньому обсязі обґрунтував в чому саме полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту та передбачені законом підстави для звернення до суду з цією позовною заявою.
Отже, прокурор правомірно та за наявності відповідних підстав звернувся до адміністративного суду з позовом для забезпечення представництва в суді законних інтересів держави.
Визначаючись щодо заявлених позовних вимог, суд керується такими мотивами.
Згідно з ч. 1 ст. 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 2.05.1997 № 280/97-ВР (далі Закон № 280/97-ВР) сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону № 280/97-ВР матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у комунальній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об`єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.
За змістом ст. 26 Закону № 280/97-ВР виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються відповідно до закону питання управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад, до яких віднесено розпорядження комунальним майном територіальних громад та інше.
У відповідності до положень ст. 29 Закону № 280/97-ВР до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад.
Згідно з ч. 1 ст. 60 Закону № 280/97-ВР територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров`я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об`єкти, визначені відповідно до закону як об`єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини.
Частиною другою статті 60 Закону № 280/97-ВР визначено, що підставою для набуття права комунальної власності є передача майна територіальним громадам безоплатно державою, іншими суб`єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.
Відповідно до ч. 5 ст. 60 Закону № 280/97-ВР органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об`єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, укладати договори в рамках державно-приватного партнерства, у тому числі концесійні договори, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об`єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.
Право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб`єктів. Об`єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб`єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом (ч. 8 ст. 60 Закону № 280/97-ВР).
Враховуючи наведене, суд погоджується з доводами прокурора про те, що органом, уповноваженим управляти комунальним майном, яке знаходиться на території Жмеринської територіальної громади, на час виникнення спірних правовідносин та розгляду справи в суді є відповідач Жмеринська міська рада.
Згідно з положеннями ч. 1 ст. 182, ч. 4 ст. 334 ЦК України право власності та інші речові права на нерухомі речі, обтяження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації.
Права на нерухоме майно, які підлягають державній реєстрації, виникають з дня такої реєстрації відповідно до закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 4, ст. 5 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державній реєстрації прав підлягають: 1) право власності та право довірчої власності як спосіб забезпечення виконання зобов`язання на нерухоме майно, об`єкт незавершеного будівництва, право довірчої власності як спосіб забезпечення виконання зобов`язання на майбутній об`єкт нерухомості; 2) речові права на нерухоме майно, похідні від права власності; 4) обтяження речових прав на нерухоме майно, об`єкт незавершеного будівництва, майбутній об`єкт нерухомості.
У Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об`єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: житлові будинки, будівлі, споруди, а також їх окремі частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення, меліоративні мережі, складові частини меліоративної мережі.
Право власності на квартиру, житлове та нежитлове приміщення може бути зареєстровано незалежно від того, чи зареєстровано право власності на житловий будинок, будівлю, споруду, а також їх окремі частини, в яких вони розташовані.
Відповідно до пп. 9 п. 1 Розділу 2 Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об`єктів нерухомого майна, затвердженої Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 24.05.2001 року № 127 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.07.2018 № 186) та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 10.07.2001 року за № 582/5773, до об`єктів, що підлягають технічній інвентаризації та на які складаються інвентаризаційні справи і технічні паспорти, належать (завершені та незавершені будівництвом): захисні споруди цивільного захисту (ДБН В 2.2.5-97 "Будинки і споруди. Захисні споруди цивільної оборони", ДБН А 3.1-9-2000 "Управління, організація і технологія. Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом захисних споруд цивільної оборони та їх утримання").
З листа КП "Вінницьке обласне об`єднане бюро технічної інвентаризації" від 31.07.2023 вбачається, що 28.12.2010 цим комунальним підприємством сформовано інвентаризаційну справу № 8332 на захисну споруду цивільного захисту-протирадіаційне укриття № 00021 загальною площею 58,3 м2, що розташована в підвальному поверсі житлового будинку під АДРЕСА_1 .
Згідно з матеріалами інвентаризаційної справи №8332, реєстрація права власності на протирадіаційне укриття № 00021, як самостійного об`єкта нерухомості, станом на 31.12.2012 не проводилася. Крім того, згідно з матеріалами інвентаризаційної/реєстраційної справи № 8332 на багатоквартирний житловий будинок під АДРЕСА_1 реєстрація права власності на ПРУ № 00021, як самостійного об`єкта нерухомості, також не проводилась.
Водночас згідно з п. 8 "Вимог щодо забезпечення нумерації та здійснення обліку фонду захисних споруд цивільного захисту", затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 № 579, споруди подвійного призначення ставляться на облік після їх уведення в установленому порядку в експлуатацію на підставі документів, передбачених Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461, та технічного паспорта, складеного за результатами проведення їх технічної інвентаризації, як об`єктів нерухомого майна. За бажанням власника також може бути поставлено на облік об`єкти іншого призначення, які експлуатуються, за умови визнання їх готовими або обмежено готовими за результатами проведення оцінки їх готовності до використання за призначенням у порядку, визначеному Вимогами щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, на підставі акта оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту та технічного паспорта, складеного на відповідний об`єкт нерухомого майна (його окрему частину) як на споруду подвійного призначення.
Відповідно до п. п. 6, 7, 44 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 року № 1127, державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб`єкта державної реєстрації прав або нотаріуса.
Для державної реєстрації прав заявник подає оригінали документів, необхідних для відповідної реєстрації, передбачені Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", іншими законами України та цим Порядком.
У разі коли оригінали документів, необхідних для державної реєстрації прав, відповідно до законодавства залишаються у справах державних органів, органів місцевого самоврядування, що їх видають, заявник подає копії документів, оформлені такими органами відповідно до законодавства.
Для державної реєстрації права власності на закінчений будівництвом об`єкт державної або комунальної власності, будівництво якого завершено та право власності на який не зареєстровано до 01.01.2013 року, за відсутності документа, що посвідчує набуття права державної або комунальної власності на такий об`єкт, подаються: витяг з Єдиного реєстру об`єктів державної власності щодо такого об`єкта (у разі державної реєстрації права державної власності); документ, що підтверджує факт перебування закінченого будівництвом об`єкта у комунальній власності, виданий відповідним органом місцевого самоврядування (у разі державної реєстрації права комунальної власності); документ, що підтверджує факт відсутності перебування закінченого будівництвом об`єкта у державній власності, виданий Фондом державного майна чи його регіональним відділенням (у разі державної реєстрації права комунальної власності).
З урахуванням наведеного, суд доходить висновку, що на ПРУ № 00021, яке прийняте у комунальну власність та перебуває на балансі КП "Жмеринкакомунсервіс", необхідно провести державну реєстрацію права комунальної власності Жмеринською міською радою.
Суд наголошує, що згідно з положеннями ст. 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Відповідно до п. 2 ч. 1, ч. 8 та ч. 12 ст. 32 Кодексу цивільного захисту України до захисних споруд цивільного захисту належить протирадіаційне укриття негерметична споруда для захисту людей, в якій створюються умови, що виключають вплив на них іонізуючого опромінення у разі радіоактивного забруднення місцевості та дії звичайних засобів ураження.
Утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням здійснюється їх власниками, користувачами, юридичними особами, на балансі яких вони перебувають (у тому числі споруд, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації), за рахунок власних коштів.
Суд наголошує, що захисні споруди цивільного захисту державної та комунальної власності не підлягають приватизації (відчуженню).
Відтак посилання відповідача, що вказана захисна споруда перебуває на балансі КП "Жмеринкакомунсервіс" та відносно цієї споруди цивільного захисту здійснюється облік саме цією установою, жодним чином не спростовують необхідності проведення державної реєстрації права комунальної власності на неї.
Суд акцентує увагу на тому, що у контексті цієї справи мова не йде про державну реєстрацію права власності на підставі рішення власника майна, уповноваженого ним органу про передачу об`єкта нерухомого майна з комунальної власності відповідно до Закону України "Про передачу об`єктів права державної та комунальної власності", так як право власності на приміщення захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) не було зареєстроване. Тому у цьому випадку виникає необхідність проведення державної реєстрації права власності на об`єкт комунальної власності, будівництво якого завершено та право власності на який не зареєстровано.
Відтак суд доходить висновку, що відповідачем не вживаються необхідні заходи з метою оформлення та державної реєстрації права комунальної власності на приміщення захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) № 00021.
Водночас суд не бере до уваги посилання відповідача на те, що на сьогодні ним вчиняються заходи щодо реєстрації права власності не вказане комунальне майно, оскільки жодних належних й допустимих доказів на підтвердження вчинення таких дій суду не надано.
Разом з тим суд погоджується з твердженнями прокурора про те, що безпідставне зволікання в державній реєстрації права власності громади в особі Жмеринської міської ради на протирадіаційне укриття № 00021 може призвести до нецільового використання останнього або вибуття його з власності громади, що порушує інтереси держави.
Окрім того, суд враховує, що відповідно до правовстановлюючих документів на квартири у будинку, де знаходиться протирадіаційне укриття, під час здійснення власниками правочинів в описі складу квартир зазначені підвальні приміщення.
Суд позбавлений можливості достовірно оцінити приналежність таких підвальних приміщень до складу протирадіаційного укриття з огляду на відсутність актуальної технічної інвентаризації підвального поверху житлового будинку в цілому.
Однак вказане фактично свідчить про ймовірність створення передумов для зловживань щодо розпорядження зазначеним нерухомим майном, ризики незаконного вибуття останнього з власності територіальної громади, що, відповідно, призводить до негативних наслідків та порушення прав громади.
Також важливим фактором на захист інтересів держави є збереження захисної споруди цивільного захисту у придатному для використання за призначенням стані з урахуванням введеного Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 воєнного стану в Україні, який станом на час розгляду справи триває.
Відповідно до ч. 1 ст. 4 Кодексу цивільного захисту України цивільний захист - комплекс заходів, які реалізуються на території України в мирний час та в особливий період і спрямовані на захист населення, територій, навколишнього природного середовища, майна, матеріальних і культурних цінностей від надзвичайних ситуацій та інших небезпечних подій, запобігання виникненню таких ситуацій та подій, ліквідацію їх наслідків, надання допомоги постраждалим, здійснення державного нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки.
Враховуючи наведені норми чинного законодавства та беручи до уваги, що Жмеринська міська рада є органом, уповноваженим здійснювати управління комунальним майном, суд вважає, що саме на відповідача покладається обов`язок щодо вжиття заходів, спрямованих на оформлення та державної реєстрації права комунальної власності на приміщення захисної споруди цивільного захисту-протирадіаційного укриття № 00021, що розташоване за адресою: вул.Павлова,11, м. Жмеринка, Вінницька область.
Однак, як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, відповідач, як суб`єкт права комунальної власності, що здійснює від імені та в інтересах територіальної громади відповідні права щодо володіння та розпорядження комунальним майном, не зареєстрував право власності на вказане приміщення захисної споруди цивільного захисту, що свідчить про його протиправну бездіяльність.
З огляду на викладене суд доходить висновку про наявність правових підстав для покладення на Жмеринську міську раду зобов`язання вжити заходів щодо оформлення та державної реєстрації права комунальної власності на відповідне приміщення.
Згідно з ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Перевіривши обґрунтованість вимог прокурора, оцінивши надані ним докази та враховуючи неподання відповідачем відзиву на позовну заяву, суд приходить до переконання про наявність підстав для задоволення адміністративного позову.
Відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Оскільки під час розгляду справи не залучались свідки та не проводились експертизи, питання про розподіл судових витрат не вирішується.
Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправною бездіяльність Жмеринської міської ради Вінницької області щодо не оформлення та не проведення державної реєстрації права комунальної власності на захисну споруду цивільного захисту - Протирадіаційне укриття №00021, яке розташоване за адресою: вул. Павлова, 11, м. Жмеринка, Вінницька обл., 23100.
Зобов`язати Жмеринську міську раду Вінницької області вжити заходи щодо оформлення та державної реєстрації права комунальної власності на захисну споруду цивільного захисту - Протирадіаційне укриття №00021, яке розташоване за адресою: вул. Павлова, 11, м. Жмеринка, Вінницька обл., 23100.
Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Інформація про учасників справи:
Позивач: Керівник Жмеринської окружної прокуратури Вінницької області в інтересах держави (вул. Національна, 6А, м. Жмеринка, Вінницька обл., 23100, код ЄДРПОУ 02909909)
Відповідач: Жмеринська міська рада (вул. Центральна, 4, м. Жмеринка, Вінницька обл., 23100, код ЄДРПОУ 03084233)
Третя особа: третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача Комунальне підприємство "Жмеринкакомунсервіс" (вул. Соборна, 10, м. Жмеринка, Вінницька область, код ЄДРПОУ 33322943)
СуддяКомар Павло Анатолійович
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.07.2024 |
Оприлюднено | 19.07.2024 |
Номер документу | 120429989 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у тому числі прав на земельні ділянки) |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Комар Павло Анатолійович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Комар Павло Анатолійович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Комар Павло Анатолійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні