Справа № 420/4574/24
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 липня 2024 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд під головуванням судді Андрухіва В.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОСІНДІКАТ» до Головного управління ДПС у м. Києві, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю АГРОСІНДІКАТ звернулося до Одеського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у м. Києві, Державної податкової служби України, в якому просить:
1. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві №9728148/36769908 від 17 жовтня 2023 року та зобов`язати Державну податкову службу зареєструвати податкову накладну №1 від 11 жовтня 2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю АГРОСІНДІКАТ, в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві №9728149/36769908 від 17 жовтня 2023 року та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №2 від 11 жовтня 2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю АГРОСІНДІКАТ, в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.
3. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві №9742795/36769908 від 18 жовтня 2023 року та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №1 від 12 жовтня 2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю АГРОСІНДІКАТ, в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.
4. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві №9742796/36769908 від 18 жовтня 2023 року та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №2 від 12 жовтня 2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю АГРОСІНДІКАТ, в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ТОВ АГРОСІНДІКАТ направило на реєстрацію до ЄРПН податкові накладні №1 від 11 жовтня 2023 року, №2 від 11 жовтня 2023 року, №1 від 12 жовтня 2023 року, №2 від 12 жовтня 2023 року.
За отриманими квитанціями з єдиного вікна приймання звітності ДПС України підприємству було повідомлено, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація вищевказаних ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Податкові накладні складені та подані платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі додаткових накладних.
У подальшому Комісією, яка приймає рішення щодо реєстрації або відмову в такій реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, було винесено оскаржувані рішення про відмову в реєстрації вищезазначених податкових накладних.
На думку позивача, реальність господарських операцій ТОВ АГРОСІНДІКАТ підтверджується наданими копіями первинних документів, які направлялися разом із повідомленнями про надання пояснень та документів, та які безпідставно не були враховані Комісією регіонального рівня.
Ухвалою від 14.02.2024 року прийнято до розгляду вказану позовну заяву та відкрито провадження у справі. Ухвалено розглядати справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами. Сторонам визначено строки для подання заяв по суті справи.
29.02.2024 року до суду від відповідача - Головного управління ДПС у м. Києві надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач позов не визнав, заперечував проти його задоволення та зазначив, зокрема, таке.
Комісією ГУ ДПС у м. Києві в ході опрацювання документів, надісланих повідомленнями встановлено, що ТОВ «АГРОСІНДІКАТ» виписано податкові накладні/розрахунки коригування.
Однак, копії первинних документів щодо придбання/постачання товарів/послуг надані ТОВ «АГРОСІНДІКАТ», складені із порушенням законодавства.
Відсутність документів не дала можливості підтвердити реальність здійснення господарських операцій, згідно яких виписано податкові накладні/розрахунки коригування.
З огляду на вказане, ГУ ДПС у м. Києві відмовлено у реєстрації податкових накладних.
Відповідач вказав, що позивачем на підтвердження господарської операції надано виключно шаблонні документи, які фіксують таку операцію.
Обов`язок надати весь пакет документів для підтвердження реальності здійснення господарської операції покладається на позивача.
Позивач, як активний учасник господарської діяльності на певному сегменті ринку, обізнаний із тонкощами роботи на цьому ранку, а відтак має розуміння сутності та особливостей певних операцій, має усвідомлення не лише щодо типових документів, які супроводжують певні операції, а й щодо інших документів, які зазвичай супроводжують такого роду операції. Відтак, саме позивач має можливість визначити конкретний перелік документів, який наявний у нього та супроводжує певні операції з тим, щоб подати ці документи для реєстрації податкової накладної.
Відповідач зазначив, що контролюючим органом не було отримано достатніх доказів для визнання реальності господарських операцій, а тому Головним управлінням ДПС у м. Києві було прийнято відповідні рішення, що відповідають чинному законодавству.
29.02.2024 року до суду від відповідача - ДПС України надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач позов не визнав, заперечував проти його задоволення та зазначив, зокрема, що Комісією ГУ ДПС у м. Києві в ході опрацювання документів, надісланих повідомленнями, встановлено, що ТОВ «АГРОСІНДІКАТ» виписано податкові накладні/розрахунки коригування.
Однак, копії первинних документів щодо придбання/постачання товарів/послуг, надані ТОВ «АГРОСІНДІКАТ», складені із порушенням законодавства.
Податкова служба діяла у межах та у спосіб, визначений ПК України задля забезпечення адміністрування та справляння обов`язкових платежів на території України.
Дослідивши в письмовому провадженні наявні в матеріалах справи докази, суд встановив такі обставини.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРОСІНДІКАТ» зареєстроване як юридична особа в установленому законом порядку. Позивач має статус платника податку на додану вартість, про що свідчить Витяг з реєстру платників податку на додану вартість №1726554500067 від 12 січня 2017 року. Ідентифікаційний номер платника податку на додану вартість: 367699015149.
Між Товариством з обмеженою відповідальністю «АГРОСІНДІКАТ» та Приватним підприємством «ЕКОФРЕШ» (попередня назва - Приватне підприємство «ФАВОРИТ-ІН») (код ЄДРПОУ 33536682) було укладено Договір поставки №19/07/21 від 19 липня 2021 року, згідно із яким позивач зобов`язується передати у власність ПП «ЕКОФРЕШ», а ПП «ЕКОФРЕШ» зобов`язується в порядку та на умовах, визначених у цьому Договорі, прийняти та оплатити: фрукти, овочі та зернові, що зазначені у видатковій накладній.
11.10.2022 року між позивачем та ПП «ЕКОФРЕШ» було підписано Додаткову угоду №16 від 11 жовтня 2022 року, якою було погоджено, що поставці підлягає товар «Горох» у кількості 52 т.
11.10.2022 року позивачем було направлено Покупцю рахунок на оплату №49 від 11 жовтня 2022 року на суму 421200,00 грн. з ПДВ щодо товару «горох» у кількості 26 т.
11.10.2022 року позивачем було передано товар Покупцеві, про що свідчить видаткова накладна №49 від 11 жовтня 2022 року.
11.10.2022 року позивач склав податкову накладну №1 за господарською операцією з постачання товару на адресу ПП «ЕКОФРЕШ» на загальну суму 421200 грн., з яких ПДВ 70200 грн., та направив податкову накладну для реєстрації в ЄРПН (а.с. 26-27, т. 1).
28.10.2022 року на адресу позивача з Автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДПС України надійшла Квитанція про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН, згідно з якою податкова накладна №1 від 11.10.2022 року доставлена до ДПС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена (а.с. 28, т. 1).
Як підставу зупинення реєстрації ПН зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 11.10.2022 року №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.».
Крім того, на підставі вищезазначеної Додаткової угоди № 16 від 11 жовтня 2022 року, позивачем було направлено Покупцю рахунок на оплату №50 від 11 жовтня 2022 року на суму 421200,00 грн. з ПДВ щодо товару «горох» у кількості 26 т.
11.10.2022 року позивачем було передано товар Покупцеві, про що свідчить видаткова накладна №50 від 11 жовтня 2022 року.
11.10.2022 року позивач склав податкову накладну №2 за господарською операцією з постачання товару на адресу ПП «ЕКОФРЕШ» на загальну суму 421200 грн., з яких ПДВ 70200 грн., та направив податкову накладну для реєстрації в ЄРПН (а.с. 29-30, т. 1).
28.10.2022 року на адресу позивача з Автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДПС України надійшла Квитанція про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН, згідно з якою податкова накладна №2 від 11.10.2022 року доставлена до ДПС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена (а.с. 31, т. 1).
Як підставу зупинення реєстрації ПН зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 11.10.2022 року №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.».
11.10.2023 року ТОВ «АГРОСІНДІКАТ» засобами телекомунікаційного зв`язку подало Повідомлення №1110 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, що підтверджують господарську операцію по податковим накладним від 11.10.2022 року №1 та від 11.10.2022 року №2.
17.10.2023 року Комісією Головного управління ДПС у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №9728148/36769908 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 11.10.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку із наданням платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства. Додаткова інформація (зазначити конкретні документи): первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг (а.с. 42-43, т. 2).
Також 17.10.2023 року Комісією Головного управління ДПС у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №9728149/36769908 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 11.10.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку із наданням платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства. Додаткова інформація (зазначити конкретні документи): первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг (а.с. 44-45, т. 2).
Також судом встановлено, що 12.10.2022 року між позивачем та ПП «ЕКОФРЕШ» було підписано Додаткову угоду №17 від 12 жовтня 2022 року, якою було погоджено, що поставці підлягає товар «Горох» у кількості 49,175 т.
12.10.2022 року позивачем було направлено Покупцю рахунок на оплату №51 від 12 жовтня 2022 року на суму 421200,00 грн. з ПДВ щодо товару «горох» у кількості 26 т.
12.10.2022 року позивачем було передано товар Покупцеві, про що свідчить видаткова накладна №51 від 12 жовтня 2022 року.
12.10.2022 року позивач склав податкову накладну №1 за господарською операцією з постачання товару на адресу ПП «ЕКОФРЕШ» на загальну суму 421200 грн., з яких ПДВ 70200 грн., та направив податкову накладну для реєстрації в ЄРПН (а.с. 32-33, т. 1).
28.10.2022 року на адресу позивача з Автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДПС України надійшла Квитанція про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН, згідно з якою податкова накладна №1 від 12.10.2022 року доставлена до ДПС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена (а.с. 34, т. 1).
Як підставу зупинення реєстрації ПН зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 12.10.2022 року №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.».
Крім того, на підставі Додаткової угоди №17 від 12 жовтня 2022 року позивачем було направлено Покупцю рахунок на оплату №52 від 12 жовтня 2022 року на суму 375435,00 грн. з ПДВ щодо товару «горох» у кількості 23,175 т.
12.10.2022 року позивачем було передано товар Покупцеві, про що свідчить видаткова накладна №52 від 12 жовтня 2022 року.
12.10.2022 року позивач склав податкову накладну №2 за господарською операцією з постачання товару на адресу ПП «ЕКОФРЕШ» на загальну суму 375435 грн., з яких ПДВ 62572,50 грн., та направив податкову накладну для реєстрації в ЄРПН (а.с. 35-36, т. 1).
28.10.2022 року на адресу позивача з Автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДПС України надійшла Квитанція про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН, згідно з якою податкова накладна №2 від 12.10.2022 року доставлена до ДПС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена (а.с. 37, т. 1).
Як підставу зупинення реєстрації ПН зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 12.10.2022 року №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.».
12.10.2023 року ТОВ «АГРОСІНДІКАТ» засобами телекомунікаційного зв`язку подало Повідомлення №1210 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, що підтверджують господарську операцію по податковим накладним від 12.10.2022 року №1 та від 12.10.2022 року №2.
18.10.2023 року Комісією Головного управління ДПС у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №9742795/36769908 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 12.10.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку із наданням платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства. Додаткова інформація (зазначити конкретні документи): первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг (а.с. 46-47, т. 2).
18.10.2023 року Комісією Головного управління ДПС у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №9742796/36769908 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 12.10.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку із наданням платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства. Додаткова інформація (зазначити конкретні документи): первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг (а.с. 48-49, т. 2).
30.10.2023 року позивачем було подано скаргу на рішення від 17.10.2023 року №9728148/36769908, разом з відповідними копіями первинних документів (30 додатків) (а.с. 50-94, т. 2).
За результатами розгляду скарги 07.11.2023 року Комісією центрального рівня було прийнято рішення №77700/36769908/2 про залишення скарги без задоволення, а рішення від 17.10.2023 року №9728148/36769908 Комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних - без змін, із зазначенням підстави: ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с. 10, т. 3).
30.10.2023 року позивачем було подано скаргу на рішення від 17.10.2023 року №9728149/36769908, разом з відповідними копіями первинних документів (28 додатків) (а.с. 95-131, т. 2).
За результатами розгляду скарги 07.11.2023 року Комісією центрального рівня було прийнято рішення №77685/36769908/2 про залишення скарги без задоволення, а рішення від 17.10.2023 року №9728149/36769908 Комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних - без змін, із зазначенням підстави: ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с. 11, т. 3).
31.10.2023 року позивачем було подано скаргу на рішення від 18.10.2023 року №9742795/36769908, разом з відповідними копіями первинних документів (30 додатків) (а.с. 132-170, т. 2).
За результатами розгляду скарги 07.11.2023 року Комісією центрального рівня було прийнято рішення №78015/36769908/2 про залишення скарги без задоволення, а рішення від 18.10.2023 року №9742795/36769908 Комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних - без змін, із зазначенням підстави: ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с. 12, т. 3).
31.10.2023 року позивачем було подано скаргу на рішення від 18.10.2023 року №9742796/36769908, разом з відповідними копіями первинних документів (30 додатків) (а.с. 171-200, т. 2; 1-9, т. 3).
За результатами розгляду скарги 07.11.2023 року Комісією центрального рівня було прийнято рішення №78014/36769908/2 про залишення скарги без задоволення, а рішення від 18.10.2023 року №9742796/36769908 Комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних - без змін, із зазначенням підстави: ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с. 13, т. 3).
Згідно ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України № 2755-VI від 02.12.2010 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі - Податковий кодекс України).
Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.
Відповідно до п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Згідно з п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. №1165 затверджений Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165 у редакції від 08.07.2023, чинній на момент зупинення реєстрації спірних податкових накладних).
Згідно п.3 Порядку №1165, податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, складеної на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості хоча б одного з товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку, за винятком розрахунку коригування, визначеного підпунктом 7 цього пункту), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування
Пункт 4 Порядку №1165 визначає, що у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Згідно п.6 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено та/або подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Відповідно до п.п. 7-8 Порядку №1165 у разі, коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.
Згідно з п.10 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Пунктом 11 Порядку №1165 визначено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 р. №520.
Згідно з п.26 Порядку №1165, комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.
Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року №520, зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 13.12.2019 за №1245/34216 (далі - Порядок №520, в редакції від 08.03.2023 року, чинній на момент прийняття спірних рішень про відмову в реєстрації ПН).
Згідно з п.2 Порядку №520, прийняття рішень про реєстрації/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Пунктом 4 Порядку №520 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Відповідно до п.5 Порядку №520, перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/ інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Відповідно до пункту 6 Порядку №520, письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Пункт 9 Порядку №520, викладений в редакції Наказу Міністерства фінансів № 19 від 12.01.2023, що набрав чинності 08.03.2023, передбачає наступний порядок розгляду контролюючим органом поданих платником податків письмових пояснень та копій документів до зупинених ПН/РК, а саме:
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:
або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;
або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування;
або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.
За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту.
Відповідно до п.10 Порядку №520, у редакції Наказу Міністерства фінансів №19 від 12.01.2023, що набрав чинності 08.03.2023, Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання/часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Як встановлено судом, Комісією регіонального рівня прийнято оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних саме з підстави надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства.
У графі Додаткова інформація (зазначити конкретні документи) відповідач зазначив - первинні документи щодо придбання/постачання товарів/послуг.
Водночас, відповідач жодним чином не конкретизував, які з поданих ТОВ АГРОСІНДІКАТ документів складені/оформлені із порушенням законодавства, та у чому саме полягають ці порушення.
З огляду на вищевикладене, суд вважає, що доводи відповідача щодо надання платником податку копій первинних документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, не підтверджуються жодними доказами.
Суд зазначає, що вищенаведена підстава для прийняття оскаржуваних рішень про відмову в реєстрації ПН (без зазначення того, які саме документи складені/оформлені з порушенням законодавства та в чому полягають ці порушення) є формальною, оскільки неможливо встановити конкретну підставу прийняття оскаржуваних рішень.
Суд звертає увагу, що ухвалюючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.
Дана правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 07.12.2022 у справі № 500/2237/20, від 16.09.2022 у справі № 380/7736/21, від 16 лютого 2023 року по справі №380/7648/22.
Отже, всі сумніви та протиріччя контролюючого органу щодо дотримання позивачем вимог податкового законодавства України під час здійснення господарської діяльності повинні досліджуватися шляхом проведення перевірок такого платника податків, за умови наявності підстав для її проведення, визначених ПК України, а не шляхом відмови у реєстрації податкових накладних.
Надаючи оцінку наведеному, суд зауважує, що платник податку на стадії реєстрації ПН повинен довести наявність підстав для складання та подання на реєстрацію податкової накладної. Такою підставою у даному випадку є перша подія відвантаження позивачем товару на адресу контрагента-покупця, і документи, що підтверджують цю подію позивачем були надані до Комісії разом з поясненнями щодо суті господарських операцій і підстав оформлення податкових накладних.
Враховуючи встановлені судом обставини, суд дійшов висновку, що оскаржувані рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві про відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН є протиправними та підлягають скасуванню.
Щодо зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати вищевказані податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх подання на реєстрацію суд зазначає таке.
Згідно пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення).
Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.
Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.
У цьому випадку, зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану позивачем податкову накладну датою її фактичного надходження є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та належним способом захисту порушеного права.
Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 11.06.2019 у справі №480/4038/18 та від 28.11.2019 у справі №1640/2650/18.
За таких обставин, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення вимог позивача про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні ТОВ АГРОСІНДІКАТ №1 від 11.10.2022, №2 від 11.10.2022, №1 від 12.10.2022, №2 від 12.10.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх фактичного подання на реєстрацію.
Доводи відповідача щодо обов`язковості розгляду справи в порядку загального позовного провадження суд вважає безпідставними з огляду на те, що перелік справ, які підлягають розгляду виключно в загальному позовному провадженні, наведений у ч.4 ст.12 КАС України, і дана справа наведеним критеріям не відповідає, зокрема, через те, що оскаржувані рішення не є підставою для заявлення контролюючим органом вимоги про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує 500 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб (п.4 ч.4 ст.12 КАС України, на який посилається відповідач). Тому підстави для переходу в загальне позовне провадження суд не вбачає.
Згідно з ч.ч. 1, 2 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ч.1 ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Отже, суд дійшов висновку, що позов ТОВ АГРОСІНДІКАТ підлягає повному задоволенню.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, згідно ч.1 ст.139 КАС України, суд присуджує позивачу всі здійснені ним документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань відповідача ГУ ДПС у м. Києві, у складі якого утворено Комісію, що прийняла оскаржуване рішення.
Позивач просить суд стягнути на його користь витрати на правничу допомогу у розмірі 40000 грн.
Відповідно до ч.1 та ч.3 ст.132 КАС України, судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.
До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати: 1) на професійну правничу допомогу; 2) сторін та їхніх представників, що пов`язані із прибуттям до суду; 3) пов`язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів, експертів та проведенням експертиз; 4) пов`язані з витребуванням доказів, проведенням огляду доказів за їх місцезнаходженням, забезпеченням доказів; 5) пов`язані із вчиненням інших процесуальних дій або підготовкою до розгляду справи.
Згідно ч.ч. 2-5 ст.134 КАС України, за результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.
Для цілей розподілу судових витрат: 1) розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою; 2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.
Для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.
Розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із: 1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); 2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); 3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; 4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.
Відповідно до ч.ч. 6, 7 ст.134 КАС України, у разі недотримання вимог частини п`ятої цієї статті суд може, за клопотанням іншої сторони, зменшити розмір витрат на правничу допомогу, які підлягають розподілу між сторонами.
Обов`язок доведення неспівмірності витрат покладається на сторону, яка заявляє клопотання про зменшення витрат на оплату правничої допомоги адвоката, які підлягають розподілу між сторонами.
Згідно ч.ч. 7, 9 ст.139 КАС України, розмір витрат, які сторона сплатила або має сплатити у зв`язку з розглядом справи, встановлюється судом на підставі поданих сторонами доказів (договорів, рахунків тощо).
Такі докази подаються до закінчення судових дебатів у справі або протягом п`яти днів після ухвалення рішення суду за умови, що до закінчення судових дебатів у справі сторона зробила про це відповідну заяву.
За відсутності відповідної заяви або неподання відповідних доказів протягом встановленого строку така заява залишається без розгляду.
При вирішенні питання про розподіл судових витрат суд враховує: 1) чи пов`язані ці витрати з розглядом справи; 2) чи є розмір таких витрат обґрунтованим та пропорційним до предмета спору, значення справи для сторін, в тому числі чи міг результат її вирішення вплинути на репутацію сторони або чи викликала справа публічний інтерес; 3) поведінку сторони під час розгляду справи, що призвела до затягування розгляду справи, зокрема, подання стороною явно необґрунтованих заяв і клопотань, безпідставне твердження або заперечення стороною певних обставин, які мають значення для справи, тощо; 4) дії сторони щодо досудового вирішення спору (у випадках, коли відповідно до закону досудове вирішення спору є обов`язковим) та щодо врегулювання спору мирним шляхом під час розгляду справи, стадію розгляду справи, на якій такі дії вчинялись.
З матеріалів справи вбачається, що 28.12.2023 року між адвокатом Юріним А.В. та Товариством з обмеженою відповідальністю "АГРОСІНДІКАТ" укладено договір про надання правової допомоги №28/12-23.
З акту приймання-передачі наданих послуг №30/01-24 від 30.01.2024 року вбачається, що вартість наданих виконавцем (адвокатом) послуг становить 40000 грн.
З огляду на вищевикладене, враховуючи незначну складність справи, що розглянута судом в порядку спрощеного позовного провадження, та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); час, витрачений адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); обсяг наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; значення справи для позивача, та застосовуючи критерії розумності та співмірності розміру судових витрат, суд вважає, що співмірним розміром витрат на правничу допомогу є сума 25000 грн.
За викладених судом обставин, понесені позивачем витрати на професійну правничу допомогу підлягають зменшенню до 25000 грн.
Таким чином, стягненню з відповідача підлягають судові витрати у розмірі 37112 грн (судовий збір 12112 грн та витрати на професійну правничу допомогу 25000 грн).
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 5-6, 9, 72, 77, 90, 132, 134, 139, 241-246, 262, 293 КАС України, суд,
ВИРІШИВ:
Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОСІНДІКАТ» (адреса: вул. Надії, буд. 1, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка, Одеський район, Одеська область, 65037, код ЄДРПОУ 36769908) до Головного управління ДПС у м. Києві (адреса: вул. Шолуденка, 33/19, м. Київ, 04116, код ЄДРПОУ ВП 44116011), Державної податкової служби України (адреса: Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві №9728148/36769908 від 17 жовтня 2023 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві №9728149/36769908 від 17 жовтня 2023 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві №9742795/36769908 від 18 жовтня 2023 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві №9742796/36769908 від 18 жовтня 2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу зареєструвати податкову накладну №1 від 11 жовтня 2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю АГРОСІНДІКАТ в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №2 від 11 жовтня 2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю АГРОСІНДІКАТ в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №1 від 12 жовтня 2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю АГРОСІНДІКАТ в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №2 від 12 жовтня 2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю АГРОСІНДІКАТ в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОСІНДІКАТ» судові витрати у розмірі 37112 грн (тридцять сім тисяч сто дванадцять гривень).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення до П`ятого апеляційного адміністративного суду.
Суддя В.В. Андрухів
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.07.2024 |
Оприлюднено | 19.07.2024 |
Номер документу | 120433927 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Андрухів В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні