Рішення
від 17.07.2024 по справі 200/3667/24
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 липня 2024 року Справа№200/3667/24

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Давиденко Т.В.

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення

(виклику) сторін адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю

«Хата магната»

до відповідача Покровської міської військової адміністрації Покровського району

Донецької області

третя особа Головне управління Держгеокадастру у Донецькій області

про визнання протиправним та скасування розпорядження, зобов`язання вчинити певні

дії, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Хата магната» (ЄДРПОУ 36976065, юридична адреса: 85300, Донецька обл., м. Покровськ, вул. Добропільська, 2) звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Покровської міської військової адміністрації Покровського району Донецької області (ЄДРПОУ 44790232, юридична адреса: 85300, Донецька обл., м. Покровськ, пл. Шибанкова, 11), третя особа Головне управління Держгеокадастру у Донецькій області про визнання протиправним та скасування розпорядження від 04.09.2023 № 1367 рг про відмову в передачі в оренду ТОВ «Хата магната» земельної ділянки для обслуговування кафе, розташованої за межами населених пунктів Лисівської сільської ради, що увійшли до складу Покровської міської територіальної громади Покровського району Донецької області, зобов`язання прийняти розпорядження про передачу ТОВ «Хата магната» в оренду земельну ділянку з кадастровим номером 1422782800:12:000:0797 площею 0,7700 га, зобов`язання зареєструвати право власності за Покровської міською радою Донецької області земельну ділянку з кадастровим номером 1422782800:12:000:0797 площею 0,7700 га в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Доводи адміністративного позову обґрунтовує тим, що, приймаючи розпорядження про відмову в передачу в оренду земельної ділянки для обслуговування кафе, відповідач, як вважає позивач, діяв з перевищенням повноважень та не у спосіб, встановлений нормами чинного законодавства.

Вказує, що Земельний кодекс України не вимагає та не надає право органам місцевого самоврядування вимагати документи та робити дії які апріорі не можливо зробити Позивачам, та які не передбачені чинним законодавством, а саме, - зареєструвати в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 1422782800:12:000:0797 площею 0,7700 га, на якій розташований об`єкт нерухомого майна, який належить на праві приватної власності ТОВ «ХАТА МАГНАТА».

Зазначає, що Покровська міська військова адміністрація Покровського району Донецької області, будучи законним розпорядником (власником) земельної ділянки з кадастровим номером 1422782800:12:000:0797, з 27.05.2021 мала зареєструвала за собою право власності на неї на підставі Закону України від 28.04.2021 № 1423-І.Х Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин, але не зробила цього.

На підставі викладеного просить адміністративний позов задовольнити у повному обсязі.

У відзиві на адміністративний позов відповідач вказав на його безпідставність та зазначив, що приймаючи розпорядження про відмову в передачу в оренду земельної ділянки для обслуговування кафе, суб`єкт владних повноважень діяв в межах повноважень та відповідно до норм чинного законодавства.

Вказує на те, що відповідач не витребував від позивача надати додаткові документи чи вчинити якісь дії, безпідставні, а оскаржуване розпорядження прийняте тільки за результатом розгляду заяви позивача та наявної інформації щодо запитуваної земельної ділянки.

Зазначає, що на теперішній час у Державному земельному кадастрі не містяться відомості про земельну ділянку площею 0,7700 га кадастровий № 1422782800:12:000:0797 та не можливо отримати витяг з Державного земельного кадастру.

Враховуючи наведене, просить у задоволенні адміністративного позову відмовити в повному обсязі.

Відповідно до ч. 5 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Враховуючи відсутність клопотань сторін щодо розгляду справи у судовому засіданні, справа розглядається за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та повідомлення сторін.

Дослідивши матеріали справи, доводи позовної заяви, відзиву, суд з`ясував наступні обставини справи.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Хата магната», ЄДРПОУ 36976065, юридична адреса: 85300, Донецька обл., м. Покровськ, вул. Добропільська, 2.

25.08.2023 року ТОВ «Хата магната» звернулось до Покровської міської військової адміністрації Покровського району Донецької області з заявою про передачу в оренду земельної ділянки площею 0,7700 га з кадастровим № 1422782800:12:000:0797 для обслуговування кафе, розташованого за адресою: вул. Февральська, 1а с. Чунишине Покровського району Донецької області, шляхом укладення прямого договору оренди землі без розроблення технічної документації із землеустрою.

За результатами розгляду прийняте розпорядження начальника Покровської міської військової адміністрації Покровського району Донецької області від 04.09.2023 року № 1367рг «Про відмову в передачі в оренду ТОВ «Хата магната» земельної ділянки для обслуговування кафе, розташованої за межами населених пунктів Лисівської сільської ради, що увійшла до складу Покровської міської територіальної громади Покровського району Донецької області», у зв`язку з невідповідністю ч.1 ст. 123 Земельного кодексу України, а саме відсутністю зареєстрованого права власності на земельну ділянку в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

05.06.2023 року Покровська міська військова адміністрація Покровського району Донецької області звернулась до Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області з листом про надання інформації щодо документації із землеустрою, на підставі якої було здійснено державну реєстрацію земельної ділянки площею 0,7700 га з кадастровим № 1422782800:12:000:0797.

Листом Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області від 16.06.2023 року № 18-5-0.2-1286/2-23 Покровська міська військова адміністрація Покровського району Донецької області повідомлена, що державна реєстрація земельної ділянки площею 0,7700 га з кадастровим № 1422782800:12:000:0797 була здійснена 14.07.2013 на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі ОСОБА_1 для обслуговування кафе по вул. Февральська,1а за межами с. Чунишине Лисівської сільської ради Красноармійського району Донецької області та надана скан-копія вищезазначеної землевпорядної документації (реєстраційний № 2014МФ13ДЦКР00109).

02.05.2024 року Покровська міська військова адміністрація Покровського району Донецької області звернулась до Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області з листом про скасування державної реєстрації земельної ділянки, кадастровий номер 1422782800:12:000:0797, площею 0,7700 га.

Листом Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області від 22.05.2024 року № 15-5-0.2-1682/2-24 Покровська міська військова адміністрація Покровського району Донецької області повідомлена, що відповідно до даних Державного земельного кадастру відомості про земельну ділянку з кадастровим номером 1422782800:12:000:0797 перенесені до архівного шару Державного земельного кадастру.

Між сторонами немає розбіжностей щодо обставин справи, встановлених судом, позивач просить задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Проаналізувавши встановлені обставини справи та норми законодавства України, яке регулює спірні правовідносини, суд вважає позовну заяву такою, що не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Статтею 1 Закону України "Про військово-цивільні адміністрації" встановлено, що для виконання повноважень місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у випадках, встановлених цим Законом, в районі відсічі збройної агресії Російської Федерації, зокрема в районі проведення антитерористичної операції можуть утворюватися військово-цивільні адміністрації.

Військово-цивільні адміністрації - це тимчасові державні органи у селах, селищах, містах, районах та областях, що діють у складі Антитерористичиого центру при Службі безпеки України (у разі їх утворення для виконання повноважень відповідних органів у районі проведення антитерористичної операції) або у складі Об`єднаного оперативного штабу Збройних Сил України (у разі їх утворення для виконання повноважень відповідних органів у районі здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській обласіях) і призначені для забезпечення дії Конституції_та законів України, забезпечення безпеки і нормалізації життєдіяльності населення, правопорядку, участі у протидії актам збройної агресії, диверсійним проявам і терористичним актам, недопущення гуманітарної катастрофи в районі відсічі збройної агресії Російської Федерації, зокрема проведення антитерористичної операції.

Тобто, відповідач у справі є органом владних повноважень, на якого чинним законодавством України покладені владні управлінські функції, зокрема, у сфері земельних відносин, землеустрою, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності.

Стаття 3 Земельного кодексу України визначає, що земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Відповідно до статті 83 Земельного кодексу України землі, які належать на праві власності територіальним громадам, є комунальною власністю. У комунальній власності перебувають: а) усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності; б) земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна комунальної власності незалежно від місця їх розташування; в) землі та земельні ділянки за межами населених пунктів, що передані або перейшли у комунальну власність із земель державної власності відповідно до закону.

З набуттям чинності п.24 розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України (з 27.05.2021) землями комунальної власності територіальних громад вважаються всі землі державної власності, розташовані за межами населених пунктів у межах таких територіальних громад, крім земель:

а) що використовуються органами державної влади, державними підприємствами, установами, організаціями на праві постійного користування (у тому числі земельних ділянок, що перебувають у постійному користуванні державних лісогосподарських підприємств, та земель водного фонду, що перебувають у постійному користуванні державних водогосподарських підприємств, установ, організацій, Національної академії наук України, національних галузевих академій наук);

б) оборони;

в) природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення в межах об`єктів і територій природно-заповідного фонду загальнодержавного значення, лісогосподарського призначення;

г) зони відчуження та зони безумовного (обов`язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи;

ґ) під будівлями, спорудами, іншими об`єктами нерухомого майна державної власності;

д) під об`єктами інженерної інфраструктури загальнодержавних та міжгосподарських меліоративних систем державної власності;

е) визначених у наданих до набрання чинності цим пунктом дозволах на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, наданих органами виконавчої влади з метою передачі земельних ділянок у постійне користування державним установам природно-заповідного фонду, державним лісогосподарським та водогосподарським підприємствам, установам та організаціям, якщо рішення зазначених органів не прийняті.

Земельні ділянки, що вважаються комунальною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст відповідно до цього пункту і право державної власності на які зареєстроване у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, переходять у комунальну власність з моменту державної реєстрації права комунальної власності на такі земельні ділянки.

Інші земельні ділянки та землі, не сформовані у земельні ділянки, переходять у комунальну власність з дня набрання чинності цим пунктом.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 № 710-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Донецької області», рішення Покровської міської ради Донецької області від 18.12.2020 № 8/1-32 "Про реорганізацію юридичних осіб публічного права шляхом приєднання до Покровської міської ради Донецької області" до складу Покровської міської територіальної громади Покровського району Донецької області увійшли і землі Лисівської сільської ради Покровського району Донецької області.

Пунктом 26 ч. 2 ст. 15 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" передбачено, що військові адміністрації населених пунктів на відповідній території здійснюють повноваження зокрема вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин (крім вирішення питань відчуження з комунальної власності земельних ділянок та надання таких земельних ділянок в оренду на строк понад один рік).

Порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування визначений статтею 123 Земельного кодексу України.

Відповідно до п.1 ст.123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування. Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі:

- надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення;

- формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання).

Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.

Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.

Суд вказує, що приймаючи до уваги, що відомості про запитувану до передачі в оренду земельну ділянку містились в Державному земельному кадастрі, проте право власності на неї не зареєстровано у Державному реєстрі речових прав, відповідачем було прийняте розпорядження про відмову в передачі земельної ділянки.

Відповідно до пункту 2 статті 4 Закону України «Про Державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державній реєстрації прав підлягають, в тому числі речові права на нерухоме майно, похідні від права власності: право постійного користування та право оренди (суборенди) земельної ділянки.

Статтею 28 Закону України «Про Державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачено, що рішення органів державної влади або органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у власність або користування (постійне користування, оренду, користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій), сервітут) можуть прийматися за відсутності державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на таку земельну ділянку в Державному реєстрі прав.

Під час проведення державної реєстрації права користування (постійне користування, оренда, користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій), сервітут) земельними ділянками державної чи комунальної власності, право власності на які не зареєстровано в Державному реєстрі прав, державний реєстратор одночасно з проведенням такої реєстрації проводить також державну реєстрацію права власності на такі земельні ділянки без подання відповідної заяви органами, які згідно статті 122 Земельного кодексу України передають земельні ділянки у власність або у користування.

Щодо доводів позивача про обов`язок Покровської міської військової адміністрації з 27.05.2021 року зареєструвати за собою право власності на спірну земельну ділянку, суд враховує наступне.

Як зазначалось раніше, Покровська міська військова адміністрація утворена на підставі Указу Президента України від 01.09.2022 року №620/2022 «Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Донецькій області», діяльність якої регулюється вимогами Закону України «Про правовий режим воєнного стану» з 01.09.2022 року.

Судом встановлено, що позивач звертався до Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області з листом про надання інформації щодо документації із землеустрою, на підставі якої було здійснено державну реєстрацію земельної ділянки площею 0,7700 га з кадастровим № 1422782800:12:000:0797, та повідомлений, що що державна реєстрація земельної ділянки площею 0,7700 га з кадастровим № 1422782800:12:000:0797 була здійснена 14.07.2013 на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі ОСОБА_1 для обслуговування кафе по вул. Февральська,1а за межами с. Чунишине Лисівської сільської ради Красноармійського району Донецької області.

Крім того, при розгляді документації встановлено, що в порушення вимог земельного законодавства, що діяло на час внесення відомостей про земельну ділянку до Державного земельного кадастру, документація була розроблена ТОВ «Геоцентр ПЛЮС» на підставі договору на виконання робіт № 1/435 від 16.07.2013 без дозволу органу виконавчої влади, що приймає рішення про передачу земельних ділянок відповідно до повноважень, визначених ст. 122 Земельного кодексу України.

Як встановлено судом, ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 05.07.2024 року у справі № 440/1125/24 адміністративний позов Покровської міської ради Донецької області до Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача ОСОБА_1 про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання Головне управління Держгеокадастру у Донецькій області скасувати державну реєстрацію земельної ділянки площею 0,7700га з кадастровим № 1422782800:12:000:0797 залишений без розгляду.

Таким чином, державна реєстрація земельної ділянки площею 0,7700 га з кадастровим номером 1422782800:12:000:0797 не скасована.

За змістом статті 79-1 Земельного кодексу України формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об`єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.

Формування земельних ділянок здійснюється: у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності; шляхом поділу чи об`єднання раніше сформованих земельних ділянок; шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, проектами землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб, проектами землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; шляхом інвентаризації земель у випадках, передбачених законом; за проектами землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв); за затвердженими комплексними планами просторового розвитку території територіальних громад, генеральними планами населених пунктів, детальними планами території.

Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі.

Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера.

Формування земельних ділянок (крім випадків, визначених у частинах шостій - сьомій цієї статті) здійснюється за проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок.

Відповідно до ст. 1,6 Закону України «Про Державний земельний кадастр» державна реєстрація земельної ділянки - внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера. Держателем Державного земельного кадастру є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. Статтею 21 вказаного закону встановлені підстави та основні вимоги щодо внесення відомостей до Державного земельного кадастру.

Зокрема, відомості про межі земельної ділянки вносяться до Державного земельного кадастру: на підставі відповідної документації із землеустрою щодо формування земельних ділянок - у випадках, визначених статтею 79-1 Земельного кодексу України, при їх формуванні; на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) - у разі встановлення (відновлення) меж земельної ділянки за її фактичним використанням відповідно до статті 107 Земельного кодексу України та у разі зміни меж суміжних земельних ділянок їх власниками; на підставі технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель - за результатами інвентаризації земель; на підставі проектів землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв) - у разі виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв).

Таким чином, внесення відомостей до Державного земельного кадастру про земельну ділянку щодо її меж, цільового призначення та складу угідь в даному випадку повинно було здійснюватися за проєктом землеустрою, розробленого на підставі дозволу органу виконавчої влади або органів місцевого самоврядування, що приймають рішення про передачу земель в межах повноважень, визначених статтею 122 Земельного кодексу України.

Відповідно до частини десятої статті 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр» державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі, зокрема, якщо протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстровано з вини заявника.

Суд зазначає, що відповідно до листа Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області від 22.05.2024 №15-5-0.2-1682 відповідно до даних Державного земельного кадастру відомості про земельну ділянку з кадастровим номером 1422782800:12:000:0797 перенесені до архівного шару Державного земельного кадастру.

Таким чином, суд вказує, що на теперішній час у Державному земельному кадастрі не містяться відомості про земельну ділянку площею 0,7700 га кадастровий № 1422782800:12:000:0797 та не можливо отримати витяг з Державного земельного кадастру.

Оскільки, приймаючи розпорядження про відмову в передачі в оренду позивачеві земельної ділянки для обслуговування кафе, розташованої за межами населених пунктів Лисівської сільської ради, що увійшли до складу Покровської міської територіальної громади Покровського району Донецької області, відповідач, діяв в межах повноважень та у спосіб, встановлений нормами чинного законодавства, тому суд вважає позовні вимоги позивача такими, що задоволенню не підлягають.

Згідно ч. 1 ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідачем надані суду належні докази правомірності відмови в передачі в оренду позивачеві земельної ділянки в розумінні зазначеної норми Закону.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку про відмову в задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

В розумінні ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України питання про перерозподіл судових витрат не розглядається.

На підставі викладеного, керуючись Конституцією України, Земельним кодексом України, Кодексом адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В :

В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Хата магната» (ЄДРПОУ 36976065, юридична адреса: 85300, Донецька обл., м. Покровськ, вул. Добропільська, 2) до Покровської міської військової адміністрації Покровського району Донецької області (ЄДРПОУ 44790232, юридична адреса: 85300, Донецька обл., м. Покровськ, пл. Шибанкова, 11), третя особа Головне управління Держгеокадастру у Донецькій області про визнання протиправним та скасування розпорядження від 04.09.2023 № 1367 рг про відмову в передачі в оренду ТОВ «Хата магната» земельної ділянки для обслуговування кафе, розташованої за межами населених пунктів Лисівської сільської ради, що увійшли до складу Покровської міської територіальної громади Покровського району Донецької області, зобов`язання прийняти розпорядження про передачу ТОВ «Хата магната» в оренду земельну ділянку з кадастровим номером 1422782800:12:000:0797 площею 0,7700 га, зобов`язання зареєструвати право власності за Покровської міською радою Донецької області земельну ділянку з кадастровим номером 1422782800:12:000:0797 площею 0,7700 га в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку рішення суду першої інстанції повністю або частково, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Суддя Т.В. Давиденко

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.07.2024
Оприлюднено22.07.2024
Номер документу120460476
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері

Судовий реєстр по справі —200/3667/24

Рішення від 17.07.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Давиденко Т.В.

Ухвала від 07.06.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Давиденко Т.В.

Ухвала від 07.06.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Давиденко Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні