Рішення
від 17.07.2024 по справі 340/2071/24
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 липня 2024 року м. Кропивницький Справа № 340/2071/24

Кіровоградський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Петренко О.С., розглянувши в порядку письмового провадження в м. Кропивницькому адміністративну справу

за позовом: ОСОБА_1 , АДРЕСА_1

до відповідача-1: Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області, вул. Центральна,43, с. Велика Андрусівка, Кіровоградська область,27520

до відповідача-2: Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, вул. Філософська,39а, м. Дніпро, 49006

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог: ОСОБА_2 , АДРЕСА_2

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог: ОСОБА_3 , АДРЕСА_3

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог: ОСОБА_4 , АДРЕСА_3

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог: ОСОБА_5 , АДРЕСА_4

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог: ОСОБА_6 , АДРЕСА_4

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог: ОСОБА_7 , АДРЕСА_5

про визнання протиправними вимог та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернулася до суду з позовом, в якому просить суд:

1) визнати протиправною та скасувати рішення Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області від 22.12.2023 №2651 в частині земельної ділянки з кадастровим номером №3525285200:02:000:0904;

2) зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області скасувати державну реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером №3525285200:02:000:0934.

Ухвалою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 25.04.2024 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження, без повідомлення сторін.

Представником відповідача-2 подано відзив на адміністративний позов, в якому просив відмовити в задоволені вимог зазначивши, що позивачем обрано неправильний спосіб захисту порушеного права, оскільки сам факт державної реєстрації земельної ділянки засвідчує лише її формування в натурі та не породжує жодних прав чи обов`язків майнового характеру (т.1,а.с.189-193)

Представник відповідача-1 правом на подання відзиву не скористався.

Від позивача до суду надійшла відповідь на відзив (т.1, а.с.207-209).

Дослідивши матеріали справи, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов наступних висновків.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що в провадженні Кіровоградського окружного адміністративного суду перебувала справа №340/5399/21 за позовом ОСОБА_1 до Великоандрусівської сільської ради Світловодського району Кіровоградської області про визнання і скасувати рішення від 27.07.2021 № 1029 та зобов`язання відповідача затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства.

Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 22.11.2021р. позовні вимоги задоволено, визнано протиправним та скасовано рішення восьмої сесії восьмого скликання Великоандрусівської сільської ради Світловодського району Кіровоградської області від 27.07.2021 року №1026 "Про відмову у затвердженні проекту землеустрою гр. ОСОБА_1 " та зобов`язано Великоандрусівську сільську раду Світловодського району Кіровоградської області не пізніше 30 днів з дня набрання даним рішенням суду законної сили прийняти рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_1 для ведення особистого селянського господарства, площею 2,00 га, що знаходиться на території Микільської сільської ради (за межами населеного пункту) Світловодського районуКіровоградської області, кадастровий номер 3525285200:02:000:0729.

24.10.2023 р. Великоандрусівською сільською радою Світловодського району Кіровоградської області прийнято рішення №2524, про затвердження ОСОБА_1 проекту землеустрою щодо відведення та передачу у власність (в межах норми безкоштовної приватизації) земельну ділянку сільськогосподарського призначення для ведення особистого селянського господарства площею 2,00 га кадастровий номер 3525285200:02:000:0729 (а.с.61).

Як зазначає позивач, під час звернення до державного реєстратора речових прав з метою оформлення права власності на земельну ділянку, йому було повідомлено, що земельної ділянки з кадастровим номером 3525285200:02:000:0729 не існує. І в подальшому позивачеві стало відомо, що на підставі рішень Великоандрусівської сільської ради від 30.05.2023 року за №2309 та від 07.07.2023 року за №2365, земельна ділянка з кадастровим номером 3525285200:02:000:0735, була об`єднана з іншими земельними ділянками і увійшла до нової земельної ділянки кадастровий номер 3525285200:02:000:0806. 13 листопада 2023 року позивач звернувся до державного реєстратора речових прав та отримав усну відмову (про реєстрацію права власності на земельну ділянку) з причини відсутності такого кадастрового номера (3525285200:02:000:0735) в Державному земельному кадастрі.

Як вбачається з матеріалів справи, рішеннями Великоандрусівської сільської ради від 30.05.2023 року за №2309 та від 07.07.2023 року за №2365, земельну ділянку з кадастровим номером 3525285200:02:000:0735 об`єднано з іншими та присвоєно кадастровий номер 3525285200:02:000:0806.

Згідно заяви-повідомлення сертифікованого інженера-землевпорядника ОСОБА_8 від 12.12.2023, який розробляв позивачу проектну документацію щодо земельної ділянки, повідомив, що земельну ділянку внесено в систему ДЗК та отримано кадастровий номер 3525285200:02:000:0729. Вказував, що за період військового часу, Великоандрусівська сільська рада об`єднала цю земельну ділянку разом з іншими, утворивши таким чином нову земельну ділянку площею 14 га (7 ділянок по 2 га) з кадастровим номером 3525285200:02:000:0806 з тим же цільовим призначенням (для ведення особистого селянського господарства). При цьому сільська рада право комунальної власності не реєструвала, цільове призначення не змінювала. На виконання рішення суду по справі №340/5399/21 сільська рада прийняла рішення №2524 від 24.10.2023 року про затвердження проекту землеустрою та надання земельної ділянки 3525285200:02:000:0729 у власність. Також зазначав, що на виконання рішення сесії Великоандрусівської сільської ради №2526 від 24.10.2023 здійснено поділ земельної ділянки з кадастровим номером 3525285200:02:000:0806 на сім нових земельних ділянок, які повністю повторюють конфігурацію попередніх. Земельна ділянка з кадастровим номером 3525285200:02:000:0729 стала земельною ділянкою з кадастровим номером 3525285200:02:000:0904. Координати поворотних точок, довжини ліній, цільове призначення, площа всі параметри та атрибути повністю ідентичні. Це одна і та ж земельна ділянка. (т.1, а.с.62).

Вказані обставини жодним чином не спростовано відповідачем.

В подальшому сільською радою прийнято рішення від 22 грудня 2023 року №2651 "Про об`єднання земельних ділянок комунальної власності сільської ради"(т.2, а.с.12), щодо об`єднання земельної ділянки, зокрема з кадастровим номером 3525285200:02:000:0904 з іншими.

Згідно витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з кадастровим номером 3525285200:02:000:0934, яка зареєстрована 06.02.2024, скасований кадастровий номер (номери), у разі коли земельна ділянка створена в результаті поділу/об`єднання скасовано кадастровий номер 3525285200:02:000:0904; інформація про документацію із землеустрою, на підставі якої здійснена державна реєстрація земельної ділянки Технічна документація із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок, 20.06.2023, КП Архітектурно-виробниче бюро (т.1, а.с.98-104)

При цьому, позивач стверджує, що земельна ділянка 3525285200:02:000:0904 це і є земельна ділянка з кадастровим номером 3525285200:02:000:0729.

Позивач не погодившись із рішенням відповідача про об`єднання земельних ділянок, звернувся з позовом до суду.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Отже, усі рішення та дії суб`єкта владних повноважень повинні бути прийняті (вчинені) на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що визначені законом.

Згідно із ст. 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб. Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України від 21.05.1997 року № 280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні" (далі - Закон № 280/97-ВР) місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.

Згідно із ст.25 Закону № 280/97-ВР сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону № 280/97-ВР виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішується, зокрема вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Відповідно до ст.14 Конституції України та ст.373 Цивільного кодексу України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізовується громадянами, юридичними особами та державою відповідно до закону.

Правовідносини у сфері забезпечення права на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави, раціонального використання та охорони земель регулюються, зокрема, Земельним кодексом України (далі - ЗК України).

Відповідно до п.б ч.1 ст.81 ЗК України, громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності.

Згідно з частинами 1, 2 статті 116 ЗК України, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Пунктом в ч.3 ст.116 ЗК України визначено, що безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

Відповідно до частин 9, 10 ст.118 ЗК України, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, що передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.

Згідно рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 22.11.2021 року, судом встановлено, що позивач здійснив замовлення проекту землеустрою за принципом мовчазної згоди уклавши 20.10.2020 договір №20/23 на виконання робіт про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

За замовленням позивача було розроблено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність сільськогосподарського призначення для ведення особистого селянського господарства площею 2,00 га, яка розташована на території Микільської сільської ради (за межами населеного пункту) Світловодського району Кіровоградської області, кадастровий номер 3525285200:02:000:0729.

В подальшому, позивач звернулася до відповідача із заявою про затвердження проекту землеустрою та передачу у власність земельної ділянки.

Рішенням від 24.10.2023 №2524 Великоандрусівська сільська рада затвердила проект землеустрою ОСОБА_1 , яким затверджено проект землеустрою позивачеві щодо відведення земельної ділянки загальною площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства з присвоєнням кадастрового номера 3525285200:02:000:0729 із земель комунальної власності Великоандрусівської сільської ради, що розташована за адресою: Кіровоградська область, Світловодський район, Великоандрусівська сільська рада (колишня Микільська сільська рада). Цим рішенням вирішено передати у власність вказану земельну ділянку (т.1,а.с.61).

Натомість, позивач так і не зміг отримати у власність земельну ділянку з кадастровим номером 3525285200:02:000:0729, оскільки згідно приписів ст.125 ЗК України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Позивач не зареєстрував право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 3525285200:02:000:0729, оскільки рішеннями Великоандрусівської сільської ради від 30.05.2023 року за №2309 та від 07.07.2023 року за №2365, земельну ділянку з кадастровим номером 3525285200:02:000:0735 об`єднано з іншими та присвоєно кадастровий номер 3525285200:02:000:0806.

Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суд від 22.02.2024 у справі № 340/10712/23 за позовом ОСОБА_7 до Великоандрусівської сільської ради Світловодського району Кіровоградської області вирішено адміністративний позов задовольнити; визнати протиправними та скасувати рішення Великоандрусівської сільської ради від 30.05.2023 року за №2309 та від 07.07.2023 року за №2365. Відомості щодо оскарження вказаного рішення в апеляційному порядку в КП "Діловодство спеціалізованого суду" станом на дату ухвалення рішення у справі, яка наразі розглядається судом відсутні.

В подальшому, відповідачем прийнято ще одне рішення, а саме від 22 грудня 2023 року №2651 "Про об`єднання земельних ділянок комунальної власності сільської ради" (яке і є предметом спору у даній справі), щодо об`єднання земельної ділянки з кадастровим номером 3525285200:02:000:0904 з іншими. При цьому, земельна ділянка 3525285200:02:000:0904 це і є земельна ділянка з кадастровим номером 3525285200:02:000:0729, на яку зокрема позивачу затверджено проект землеустрою та передано у власність, що відповідачем не заперечувалося.

Згідно із ч.6 ст.79-1 ЗК України формування земельних ділянок шляхом поділу та об`єднання раніше сформованих земельних ділянок, які перебувають у власності або користуванні, без зміни їх цільового призначення здійснюються за технічною документацією із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок.

Відповідно до ч.1 ст.1 Закону України "Про державний земельний кадастр" від 07.07.2011 року № 3613-VI (далі- Закон № 3613-VI), державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами, про меліоративні мережі та складові частини меліоративних мереж; державна реєстрація земельної ділянки - внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера; кадастровий номер земельної ділянки - індивідуальна, що не повторюється на всій території України, послідовність цифр та знаків, яка присвоюється земельній ділянці під час її державної реєстрації і зберігається за нею протягом усього часу існування.

Відповідно до ч.5 ст.5 Закону № 3613-VI внесення відомостей до Державного земельного кадастру та користування такими відомостями здійснюється виключно на підставі та відповідно до цього Закону. Забороняється вимагати для внесення відомостей до Державного земельного кадастру та користування такими відомостями надання документів та здійснення дій, прямо не передбачених цим Законом.

Згідно із ч.1 ст.9 Закону № 3613-VI внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 року № 1051 затвердженого Порядок ведення Державного земельного кадастру.

Пунктом 114 Порядку ведення Державного земельного кадастру № 1051 встановлено, що державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі: поділу чи об`єднання земельних ділянок - на підставі заяви про державну реєстрацію земельних ділянок, які утворилися в результаті такого поділу чи об`єднання; коли протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстроване з вини заявника, - на підставі інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, отриманої шляхом безпосереднього доступу до зазначеного Реєстру; ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки, яке набрало законної сили в установленому законодавством порядку.

Відомості про земельну ділянку у разі скасування її державної реєстрації: набувають статусу архівних за рішенням Державного кадастрового реєстратора; відображаються на кадастровій карті в архівному шарі даних геоінформаційної системи; зберігаються в Державному земельному кадастрі постійно разом з відомостями про відповідного Державного кадастрового реєстратора, дату та час набуття статусу архівних такими відомостями.

Отже, відповідач для зміни кадастрового номеру земельної ділянки, яку позивач мав право зареєструвати, для набуття права власності на неї, неодноразово своїми рішення об`єднував роз`єднував, земельну ділянку з кадастровим номером 3525285200:02:000:0729, зокрема і оскаржуваним рішенням відповідача, що унеможливило позивача набути право власності на земельну ділянку. При цьому, відповідачеві, як стороні у справі №340/5399/21, було достеменно відомо, що земельна ділянка з кадастровим номером 3525285200:02:000:0729 мала бути передана у власність позивачеві на виконання судового рішення від 31.05.2022 №340/5399/21.

Відповідно до ч.2 ст. 6 КАС України суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Згідно з частиною першої статті 17 Закону України "Про виконання рішення та застосування практики Європейського Суду з прав людини" суди України застосовують при розгляді справ Конвенцію про захист прав людини і основних свобод та протоколи до неї і практику Європейського суду, як джерела права.

Європейський суд з прав людини у своєму рішенні від 20.10.2011 у справі "Рисовський проти України" (заява №29979/04) підкреслив особливу важливість принципу "належного урядування", який передбачає, що в разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб.

Також суд враховує Рекомендацію № R(87)16 Комітету міністрів Ради Європи щодо адміністративних процедур, які зачіпають велику кількість осіб, прийнятого Комітетом міністрів 17.09.1987 року, що визначає такі принципи прийняття адміністративних актів, зокрема: пропозиція прийняття відповідного акта повинна бути донесена до зацікавлених осіб у доступній та відкритій формі і таким чином, щоб це забезпечувало поінформованість зацікавлених осіб про можливий вплив від прийняття акта на їх права, свободи та інтереси; адміністративний акт повинен бути доведений до відома громадськості та відповідне повідомлення повинно містити інформацію про основні висновки, що випливають із процедури прийняття акта; мотиви прийняття адміністративного акта; інформацію про способи заперечення проти прийняття адміністративного акта та строк, протягом якого вони повинні бути використаним.

Частиною 2 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до частин 1, 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім того, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно із ч. 4 ст. 159 КАС України подання заяв по суті справи є правом учасників справи. Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.

Представником відповідача 1 до цього часу не подано відзив на позов без поважних на те причин, як і не подано жодних документів на підтвердження обґрунтованості винесеного рішення, що кваліфіковано судом як визнання позову.

Таким чином, позовні вимоги в частині, що стосуються порушених прав позивача, з огляду на те що оскаржуване рішення, стосується семи земельних ділянок, підлягає частковому задоволенню.

Щодо вимоги позивача про скасування державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 3525285200:02:000:0934 суд зазначає, що, як вже встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, вказана земельна ділянка утворена шляхом об`єднання 7 (семи) земельних ділянок, в т.ч. кадастровий номер 3525285200:02:000:0904.

Отже, скасування державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 3525285200:02:000:0934 стосується не лише прав позивача, а інших осіб, земельні ділянки яких увійшли до земельної ділянки з кадастровим номером 3525285200:02:000:0934, а тому скасування державної реєстрації може вплинути на права невстановленого кола осіб.

Таким чином, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні вимоги про скасування державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 3525285200:02:000:0934.

Враховуючи вказане, суд дійшов висновку про часткове задоволення позовних вимог.

Щодо розподілу судових витрат у справі, то згідно з ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При зверненні до суду з даним позовом позивач сплатив судовий збір у розмірі 1211,20 грн., тому ці витрати слід стягнути на її користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача 1.

Керуючись статтями 77, 90, 139, 242-246, 255, 262, 293, 295-297 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов - задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області від 22 грудня 2023 року №2651, в частині, що стосується земельної ділянки з кадастровим номером 3525285200:02:000:0904.

В задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Стягнути на користь ОСОБА_1 судовий збір в сумі 1211,20 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, передбачені ст. 255КАС України.

Рішення суду може бути оскаржено до Третього апеляційного адміністративного суду, шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складення повного тексту.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду О.С. ПЕТРЕНКО

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.07.2024
Оприлюднено22.07.2024
Номер документу120461736
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —340/2071/24

Ухвала від 07.10.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Ухвала від 07.10.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Ухвала від 27.09.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Ухвала від 13.09.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Ухвала від 12.09.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.С. ПЕТРЕНКО

Ухвала від 26.08.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Ухвала від 02.09.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.С. ПЕТРЕНКО

Ухвала від 15.07.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.С. ПЕТРЕНКО

Рішення від 17.07.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.С. ПЕТРЕНКО

Ухвала від 30.04.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.С. ПЕТРЕНКО

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні