Справа № 283/1181/24
Провадження №2/283/503/2024
Р І Ш Е Н Н Я
І м е н е м У к р а ї н и
(заочне)
12 липня 2024 року м. Малин
Малинський районний суд Житомирської області у складі головуючої судді Саланди О.М. з секретарем судового засідання Кравець Л.Ю., розглянувши у відкритому судовому засіданні у порядку загального позовного провадження відповідно до ч. 2 ст.247 ЦПК України, цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до ОСОБА_2 , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача: Вишевицька сільська рада Житомирського району Житомирської області, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІЛІНОВА», про скасування державної реєстрації права власності земельної ділянки,
В С Т А Н О В И В:
09.05.2024 ОСОБА_1 звернулась до суду з позовною заявою про скасування державної реєстрації права власності земельної ділянки.
В обґрунтування позову зазначила, що рішенням Малинськогорайонного судуЖитомирської областівід 03.10.2023року занею,як спадкоємицеюза закономвизнано правона земельнучастку (пай)із земельреформованого КСП«Україна» натериторії Українківськоїсільської радиМалинського районуЖитомирської областірозміром 3,64га умовнихкадастрових гектари,на якуза життямав правоїї чоловік ОСОБА_3 ,який помер ІНФОРМАЦІЯ_1 .
На зверненняпозивачки довідділу містобудування,земельних відносин,економіки таінвестицій виконавчогокомітету Малинськоїміської радипро наданнядозволу нарозроблення технічноїдокументації ізземлеустрою щодовстановлення (відведення)меж земельноїділянки внатурі (намісцевості)у власністьдля веденнятоварного сільськогосподарськоговиробництва,що знаходитьсяна територіїколишньої Українківськоїсільської ради,отримана відповідь,що згіднопроектно-технічноїдокументації ізземлеустрою ізземель реформованогоКСП «Україна» ОСОБА_3 було виділенономер ділянки328/196.
Згідно ситуаційноїсхеми таданих Державногоземельного кадаструна земельнуділянку №328присвоєний кадастровийномер 1823487800:07:000:0032та оформленоправо власностіза ОСОБА_2 ,а ділянказ номером196відсутня вДержавному земельномукадастрі.Надано Інформаціюз Державногореєстру речовихправ нанерухоме майно,в якійзазначено,що земельнаділянка зкадастровим номером1823487800:07:000:0032площею 1,6836га зареєстрованана правівласності за ОСОБА_2 .Датою державноїреєстрації земельноїділянки є03.04.2006,орган,що здійснивдержавну реєстраціюземельної ділянкивказане УправлінняДержгеокадастру уМалинському районіЖитомирської області.Згідно звитягом зДержавного реєструречових правна нерухомемайно прореєстрацію іншогоречового прававід 24.04.2021року згіднозаяви ТО«³лінова» щодооб`єкту нерухомогомайна земельноїділянки зкадастровим номером1823487800:07:000:0032у відомостяхпро правовласності наім`я ОСОБА_2 вказаний документ,що посвідчуєправо -Державний актЯБ №554000від 03.04.2006року.
На адвокатськийзапит представникапро наданняінформації щодонаявності правовихта фактичнихпідстав дляреєстрації за ОСОБА_2 права власностіна земельнуділянку зкадастровим номером1823487800:07:000:0032від Управліннянадання адміністративнихпослуг ГУДержгеокадастр уЖитомирській областінадійшла відповідь,в якійзазначено,що відповіднодо матеріалівпроектро-технічноїдокументації землеустроющодо організаціїтериторій земельнихчасток (паїв)та складаннядержавних актівна правовласності наземельні ділянкигромадянам зарахунок земельреформованого КСП«Україна» Українківськоїсільської радиМалинського районуЖитомирської області,розробленої AT«Житомирбуд розвідування»в 2004році,гр. ОСОБА_3 буловиділено земельніділянки підномером:рілля -328,кормові -196.Також відповіднодо наявноїу Відділ№ 3інформації наземельні ділянкипід номером:рілля -328,кормові -196гр. ОСОБА_3 було надрукованодержавний актна правовласності наземельну ділянкусерії ЯБ№ 002661,який станомна 01.01.2013року укнигах реєстраціїдержавних актівна правовласності наземельну ділянкуна територіїУкраїнківської сільськоїради Малинськогорайону Житомирськоїобласті танаявних архівнихпримірників державнихактів нереєструвався тане видавався.У відповідностідо актуприймання-передачізіпсованих бланківдержавних актівна правовласності наземельну ділянкудержавний актсерії ЯБ№ 002661було переданодо ГУДержгеокадастру уЖитомирській областіза №475.Згідно планово-картографічногоматеріалу,документації ізземлеустрою тавідомостей зДержавного земельногокадастру земельнійділянці підномером 328визначено кадастровийномер 1823487800:07:000:0032-площею 1,6836га,право приватноївласності наяку зареєстрованоза ОСОБА_2 ,а такожнаявні відомостіщодо орендиземельної ділянки.Відповідно донаявних книгреєстрації державнихактів направо власностіна земельнуділянку натериторії Українківськоїсільської радиМалинського районуЖитомирської областідержавний актна правовласності наземельну ділянкудля веденнятоварного сільськогосподарськоговиробництва станомна 01.01.2013р.не реєструвавсята невидавався.У відповіді наадвокатський запитвказано,що відповіднодо наявнихкниг реєстраціїдержавних актівна правовласності наземельну ділянкуна територіїУкраїнківської сільськоїради Малинськогорайону нанаявних архівнихпримірників державнихактів направо власностіна земельнуділянку нагр. ОСОБА_2 державнийакт направо власностіна земельнуділянку дляведення товарногосільськогосподарського виробництвастаном на01.01.2013не реєструвавсята невидавався.Згідно зінформацією зДержавного реєструречових правна нерухомемайно підставоювнесення записупро реєстраціюправа власностіна земельнуділянку №1823487800:07:000:0032за гр. ОСОБА_2 13.04.2021року вказанорішення продержавну реєстраціюправ таїх обтяжень(звідкриттям розділу),індексний номер:57841546від 24.04.202110:39:48, ОСОБА_4 ,Вишевицька сільськарада Радомишльськогорайону,Житомирська область.Документами,що поданідля державноїреєстрації вказанівідомості зДЗК,серії таномер:40995293,виданий 13.04.2021,видавник:Державний земельнийкадастр.Цього ж дня було державним реєстратором зареєстровано право оренди вказної вище земельної ділянки від імені орендодавця ОСОБА_2 на користь орендаря ТОВ «Вілінова».
Позивач вважає,що реєстраціяправа власностіна земельнуділянку зкадастровим номером1823487800:07:000:0032площею 1,6836га наім`я ОСОБА_2 є незаконною,проведена завідсутності правовстановлюючогодокумента тапризвела допорушення їїправа нанерухоме майно.Прийняття рішенняпро державнуреєстрацію прававласності наземельну ділянкуна ім`я ОСОБА_2 напідставі відомостейз ДЗК,серії танорме 40995293,виданий 13.04.2021,видавник:Державний земельнийкадастр,є протиправнимта тягнеза собоюскасування такогодержавної реєстраціїяк незаконної.Оскільки правочоловіка позивачки ОСОБА_3 навказану вищеземельну частку(пай)виникло раніше,ніж прийняторішення державногореєстратора прореєстрацію прававласності наземельну ділянкуна ім`я ОСОБА_2 ,та небуло припиненов установленомузаконом порядку,то позивачмаю правона скасуваннядержавної реєстраціїправ власностівідповідача навказану земельнуділянку.
Згідно зрішенням Малинськогорайонного судуЖитомирської областівід 03.10.2023року запозивачкою визнаноправо наземельну частку(пай)із земельреформованого КСП«Україна» натериторії Українківськоїсільської ради,на якуза життямав правчоловік позивачки ОСОБА_3 ,який помер ІНФОРМАЦІЯ_1 ,однак позивачкане набулав установленомузаконом порядкуправо власностіна земельніділянки,тобто немає правомочностей,що становлятьзміст прававласності,тому вважає,що вимогапро витребуванняземельних ділянокз чужогонезаконного володінняне можебути задоволена,а ефективнимспособом захистує вимогадо відповідачівпро скасуваннядержавної реєстраціївказаної вищеземельної ділянкиу зв`язкуіз незаконністюрішення проїх передачуу власність,як таких,що створюютьперешкоди уреалізації правна виділенняземельних часток(паїв)в натуріта оформленняправа власності.
Позивач просить суд скасувати державну реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером 1823487800:07:000:0032 на підставі рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (з відкриттям розділу), індексний номер 57841546 від 24.04.2021; 10:39:48, ОСОБА_4 , Вишевицька сільська рада Радомишльського району Житомирської області, оформлену на праві власності ім`я ОСОБА_2 .
Позивач в судове засідання не з`явилась, 12.07.2024 подала заяву про розгляд справи без її участі, позовні вимоги підтримала та просила задовольнити.
Представник Вишевицької сільської ради Житомирського району Житомирської області в судове засідання не з`явився, 01.07.2024 до суду надійшла заява в якій представник просила проводити розгляд справи без участі представника.
Відповідач ОСОБА_2 в судове засідання не з`явилася, про причини неявки не повідомила та відзиву не подала.
Представник ТОВ «Вілінова» в судове засідання не з`явився, про розгляд справи повідомлений належним чином.
Відповідно до ст. 280 ЦПК України у разі неявки в судове засідання відповідача, який належним чином повідомлений про час і місце судового засідання і від якого не надійшло повідомлення про поважність причин неявки, відповідач не подав відзив, суд може ухвалити заочне рішення на підставі наявних у справі доказів, якщо позивач не заперечує проти такого вирішення справи.
З огляду на викладене, керуючись положеннями ст.ст. 280, 281 ЦПК України, суд ухвалив проводити заочний розгляд даної справи.
Згідно ч.3 ст.211 ЦПК України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності.
Відповідно до ч.2 ст.247 ЦПК України у разі неявки в судове засідання всіх учасників справи чи в разі якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється судом за відсутності учасників справи, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Дослідивши матеріали цивільної справи, повно, обґрунтовано, всебічно та безпосередньо з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши наявні докази, які мають юридичне значення для вирішення спору по суті, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.
Встановлено, що рішенням Малинського районного суду Житомирської області від 03.10.2023 року по справі № 283/2294/23 за ОСОБА_1 , як спадкоємицею за законом, визнано право на земельну частку (пай) із земель реформованого КСП Україна на території Українківської сільської ради Малинського району Житомирської області розміром 3,64 га умовних кадастрових гектари, на яку за життя мав право її чоловік ОСОБА_3 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_1 (а.с.10-11).
Відповідно листа відділу містобудування земельних відносин, економіки та інвестиції виконавчого комітету Малинської міської ради Житомирської області № 280 від 12.12.2023 згідно проектно-технічної документації із землеустрою із земель реформованого КСП Україна ОСОБА_3 було виділено номер ділянки 328/196. Згідно ситуаційної схеми та даних Державного земельного кадастру на земельну ділянку № 328 присвоєний кадастровий номер 1823487800:07:000:0032 та оформлено право власності за ОСОБА_2 , а ділянка з номером 196 відсутня в Державному земельному кадастрі (а.с.12).
Згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно земельна ділянка з кадастровим номером 1823487800:07:000:0032 площею 1,6836 га зареєстрована на праві власності за ОСОБА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 , на підставі відомостей про ДЗК, серії та номер 40995293, виданий 13.04.2021 року. Датою державної реєстрації земельної ділянки є 03.04.2006, орган, що здійснив державну реєстрацію земельної ділянки вказане Управління Держгеокадастру у Малинському районі Житомирської області (а.с.13).
Відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 24.04.2021 року згідно заяви ТОВ «Вілінова» щодо об`єкту нерухомого майна земельної ділянки з кадастровим номером 1823487800:07:000:0032 у відомостях про право власності на ім`я ОСОБА_2 вказаний документ, що посвідчує право - Державний акт ЯБ № 554000 від 03.04.2006 року (а.с.14).
Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастр у Житомирській області листом від 27.03.2024 року № 1073/35-24 зазначило, що відповідно до матеріалів проектро-технічної документації землеустрою щодо організації територій земельних часток (паїв) та складання державних актів на право власності на земельні ділянки громадянам за рахунок земель реформованого КСП «Україна» Українківської сільської ради Малинського району Житомирської області, розробленої AT «Житомирбуд розвідування» в 2004 році, гр. ОСОБА_3 було виділено земельні ділянки під номером: рілля -328, кормові - 196.
Також відповідно до наявної у Відділ № 3 інформації на земельні ділянки під номером : рілля-328, кормові -196 гр. ОСОБА_3 було надруковано державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯБ № 002661, який станом на 01.01.2013 року у книгах реєстрації державних актів на право власності на земельну ділянку на території Українківської сільської ради Малинського району Житомирської області на наявних архівних примірників державних актів не реєструвався та не видавався.
Як вбачається з акту приймання-передачі зіпсованих бланків державних актів на право власності на земельну ділянку, державний акт серії ЯБ № 002661 було передано до ГУ Держгеокадастру у Житомирській області за № 475.
Згідно планово-картографічногоматеріалу,документації ізземлеустрою тавідомостей зДержавного земельногокадастру земельнійділянці підномером 328визначено кадастровийномер 1823487800:07:000:0032-площею 1,6836га,право приватноївласності наяку зареєстрованоза ОСОБА_2 ,а такожнаявні відомостіщодо орендиземельної ділянки.
Відповідно до наявних книг реєстрації державних актів на право власності на земельну ділянку на території Українківської сільської ради Малинського району на наявних архівних примірників державних актів на право власності на земельну ділянку на гр. ОСОБА_2 державний акт на право власності на земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва станом на 01.01.2013 не реєструвався та не видавався (а.с.16-17).
На виконанняухвали Малинськогорайонного судуЖитомирської областівід 14травня 2024року відВишевицької сільськоїради Житомирськогорайону Житомирськоїобласті надійшовлист №699від 03.06.2024в якомусекретар радиповідомила,щоза клопотаннямслідчого СВВП №1Коростенського РУПГУНП вЖитомирській областіГаури М.С.в кримінальномупровадженні внесеному26.04.2021року вЄДР досудовогорозслідування за№ 120211065510000035ухвалою слідчогосудді Ярмоленка В.В.від 16.06.2021року вилучалисьреєстраційні справипро державнуреєстрацію правта їхобтяжень напідставі якихвідкрито розділиу Державномуреєстрі правта проведенодержавну реєстраціюправа користуванняна земельніділянки втому числіз кадастровимномером 1823487800:07:000:0032.При спілкуваннів телефонномурежимі старостаУкраїнківського старостинськогоокругу Малинськоїміської радиСтадченко ТетянаВасилівна повідомила,що натериторії селаУкраїнка особаз прізвищем ОСОБА_2 непроживає.При спілкуванні по телефону з посадовою особою відділу містобудування, земельних відносин, економіки та інвестицій Малинської міської ради ОСОБА_5 , яка веде питання паювання земельних ділянок, повідомила, що гр. ОСОБА_2 не виділялась земельна (частка) пай при розпаюванні (а.с. 24).
Між сторонами виник спір щодо скасування державної реєстрації права власності земельної ділянки.
Згідно з ч.1 ст.4ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.
Частиною 3 ст.10ЦПК України визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, надавши докази відповідно до вимог ЦПК України.
Відповідно дост.11ЦПК України суд розглядає цивільні справи не інакше як за зверненням фізичних чи юридичних осіб, поданим відповідно до цьогоКодексу, в межах заявлених ними вимог і на підставі доказів сторін та інших осіб, які беруть участь у справі.
Статтею 14Конституції України визначено, що земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Відповідно до ст. 6 Земельного кодексу України № 561-ХІІ від 18.12.1990 р громадяни України мають право на одержання у власність земельних ділянок для ведення селянського (фермерського) господарства. Передача земельних ділянок у власність громадян провадиться місцевими Радами народних депутатів відповідно до її компетенції за плату або безоплатно. Безоплатно земельні ділянки передаються у власність громадян для: ведення селянського (фермерського) господарства у межах середньої земельної частки, що обчислюється у порядку, передбаченому цією статтею.
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні» № 2498-VIII від 10.07.2018 року внесено зміни до ст.5 Закону України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв), а саме: повноваження щодо виділення земельних часток (паїв) у натурі (на місцевості), розгляд заяв власників земельних часток (паїв) щодо виділення їм в натурі (на місцевості) земельних ділянок; прийняття рішень щодо виділення земельних часток (паїв) у натурі (на місцевості) покладено на сільські, селищні, міські ради.
Відповідно до ст.9 ЗК України до відання сільських, селищних і міських районного підпорядкування Рад народних депутатів у галузі регулювання земельних відносин на їх території належить: 1) передача земельних ділянок у власність, надання їх у користування, у тому числі на умовах оренди, у порядку, встановленому ст.17 і 19 цього Кодексу; 2) реєстрація права власності, права користування землею і договорів на оренду землі .
Згідно зі ст.17 ЗК України передача земельних ділянок у колективну та приватну власність провадиться Радами народних депутатів, на території яких розташовані земельні ділянки.
Землі сільськогосподарського призначення передаються у власність і надаються у користування: 2) громадянам, радгоспам, колективним та іншими сільськогосподарським підприємствам і організаціям - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.
Статтею 23 ЗК України встановлено, що право власності або право постійного користування землею посвідчується державними актами, які видаються і реєструються сільськими, селищними, міськими, районними Радами народних депутатів.
Стаття 43 ЗК України передбачає захист прав власників земельних ділянок і землекористувачів, ч.2 якої передбачено, що припинення права власності на земельну ділянку або права користування земельною ділянкою чи її частиною може мати місце лише у випадках, передбачених ст.27 і 28 цього кодексу.
Порушені права власників земельних ділянок і землекористувачів підлягають поновленню (ст.44 ЗК України).
01.01.2002 року набув чинності Земельний кодекс України № 2768-ІП від 25.10.2001 року, п.17 Перехідних положень якого встановлено, що сертифікати на право на земельну частку (пай), отримані громадянами, вважаються правовстановлюючими документами при реалізації ними права вимоги на відведення земельної частким (паю) в натурі (на місцевості) відповідно до законодавства. Сертифікати на право на земельну частку (пай) є дійсними до виділення власникам земельних часток (паїв) у натурі (на місцевості) земельних ділянок та видачі їм державних актів на право власності на землю.
Ч.5 ст.116 ЗК України встановлено, що земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.
Статтею 152 ЗК України передбачено, що держава забезпечує громадянам та юридичним особам рівні умови захисту прав власності на землю.
Статтею ст.116 ЗК України передбачено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Згідно зі ст. 126 ЗК України право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
Згідно з ч.1 ст.37 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» рішення., дії або бездіяльність державного реєстратора, суб`єкта державної реєстрації прав, а також дії, пов`язані з автоматичною державною реєстрацією прав, можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України, його територіальних органів або до суду.
Відповідно до ч. 3 ст. 26 Закону У країни «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» відомості про речові права, обтяження речових прав, внесені до Державного реєстру прав, не підлягають скасуванню та/або вилученню, крім випадків, передбачених п.1 ч.7 ст.37 цього Закону. У разі скасування рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав на підставі судового рішення чи визнання його прийнятим з порушенням цього Закону та анулювання у випадку, передбаченому пунктом 1 частини сьомої статті 37 цього Закону, на підставі рішення Міністерства юстиції України, а також у разі визнання на підставі судового рішення недійсними чи скасування на підставі судового рішення документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, скасування на підставі судового рішення державної реєстрації прав, що мало
наслідком державну реєстрацію набуття речових прав, обтяжень речових прав, відповідні права чи обтяження припиняються.
Відповідно абзаців 4,5 ч.10 ст.24 Закону України «Про державний земельний кадастр» державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки.
Ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки допускається виключно з одночасним припиненням таким рішенням усіх речових прав, їх обтяжень, зареєстрованих щодо земельної ділянки (за наявності таких прав, обтяжень).
За інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майна від 19.12.2023 року підставою для прийняття рішення про державну реєстрацію права власності та їх обтяжень (з відкриттям розділу) на ім`я ОСОБА_2 було не рішення сільської ради, до повноважень якої в силу закону належать вирішення таких питань, а відомості з ДЗК від 13.04.2021 року, наявність яких не підтверджена Відділом № 3 ГУ Держгеокадстру в Житомирській області.
Велика Палата Верховного Суду зауважує, що вимоги про визнання незаконним (недійсним) і скасування рішення органу влади про надання земельної ділянки у власність і про скасування державної реєстрації такого права за певних умов можна розглядати як вимоги про усунення перешкод у користуванні та розпорядженні майном, якщо саме ці рішення та реєстрація створюють відповідні перешкоди (п. 10.11).
Рішенням Малинського районного суду Житомирської області від 03.10.2023 року за позивачкою визнано право на земельну частку (пай) із земель реформованого КСП «Україна» на території Українківської сільської ради, на яку за життя мав право її чоловік ОСОБА_3 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_1 , однак позивачка не набула в установленому законом порядку право власності на земельну ділянку.
Власник не може бути позбавлений права власності на земельну ділянку, крім випадків, передбачених цим Кодексом та іншими законами України.
Захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом: визнання прав; відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав, і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав; визнання угоди недійсною: визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування: відшкодування заподіяних збитків; застосування інших, передбачених законом, способів (ч.3статті 152 ЗК України).
Відповідно до ч.13 ст.79-1 ЗК Українита ч.10 ст.24Закону України«Про Державнийземельний кадастр» земельна ділянка припиняє існування як об`єкт цивільних прав, а її державна реєстрація скасовується в разі скасування державної реєстрації земельної ділянки на підставі судового рішення внаслідок визнання незаконною такої державної реєстрації.
Ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки допускається виключно з одночасним припиненням таким рішенням усіх речових прав, їх обтяжень, зареєстрованих щодо такої земельної ділянки (за наявності таких прав, обтяжень).
На підставі вищевикладеного суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позовної вимоги ОСОБА_1 про скасування державної реєстрації земельної ділянки.
Керуючись ст.13, 81, 263-265, 273,354 ЦПК України,
У Х В А Л И В:
Позовні вимоги ОСОБА_1 про скасування державноїреєстрації прававласності земельноїділянкизадовольнити.
Скасувати державну реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером 1823487800:07:000:0032 на підставі рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (з відкриттям розділу), індексний номер 57841546 від 24.04.2021; 10:39:48, ОСОБА_4 , Вишевицька сільська рада Радомишльського району Житомирської області, оформлену на праві власності ім`я ОСОБА_2 .
Заочне рішення може бути переглянуте судом, що його ухвалив, за письмовою заявою відповідача. Заяву про перегляд заочного рішення може бути подано протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Учасник справи, якому повне заочне рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на подання заяви про його перегляд - якщо така заява подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного заочного рішення суду.
Заочне рішення набирає законної сили, якщо протягом строків, встановлених цим Кодексом, не подані заява про перегляд заочного рішення або апеляційна скарга, або якщо рішення залишено в силі за результатами апеляційного розгляду справи.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку рішення суду першої інстанції повністю або частково.
Повне найменування сторін та учасників у справі:
Позивач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , РНОКПП НОМЕР_2 , адреса проживання: АДРЕСА_1 .
Відповідач: ОСОБА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 , адреса проживання: Житомирська область, Коростенський район, с. Українка.
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача: Вишевицька сільська рада Житомирського району Житомирської області, адреса місцезнаходження: с. Вишевичі Житомирський район Житомирська область, вул. Миру,18, ЄДРПОУ 04343748.
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача: Товариство з обмеженою відповідальністю «Вілінова», адреса місцезнаходження: м. Київ, провулок Радіщева, 8, код ЄДРПОУ 32980848.
Суддя: О. М. Саланда
Суд | Малинський районний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 12.07.2024 |
Оприлюднено | 22.07.2024 |
Номер документу | 120473587 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: |
Цивільне
Малинський районний суд Житомирської області
Саланда О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні