Рішення
від 03.07.2024 по справі 320/41988/23
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 липня 2024 року м. Київ № 320/41988/23

Київський окружний адміністративний суд у складі судді Донця В.А., секретар судового засідання Розуменко А.Б., розглянув за правилами загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Зернолія" до Головного управління ДПС у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

за участю:

представник позивача адвокат Куракін Ю.В.;

представник відповідача Лукашенко Д.П.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Зернолія" звернулось до суду з позовом (з урахуванням заяви про зміну предмета позову) визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління ДПС у м. Києві: від 16.08.2023 №00537760701, №53705/26-15-07-03-01-25, №53709/26-15-07-03-01-25, №53710/26-15-07-03-01-25, №53707/26-15-07-03-01-25; від 25.10.2023 №66900/26-15-07-03-01-25, №66902/26-15-07-03-01-25.

Ухвалами Київського окружного адміністративного суду: від 27.11.2023 відкрито провадження в адміністративній справі, постановлено здійснити судовий розгляд адміністративної справи за правилами загального позовного провадження, встановлено строки для подання заяв по суті та доказів, визначено дату підготовчого судового засідання; від 04.03.2024 прийнято до розгляду заяву представника позивача про зміну предмета позову щодо оскарження податкових повідомлень рішень ГУ ДПС у м. Києві від 25.10.2023 №66900/26-15-07-03-01-25 та №66902/26-15-07-03-01-25; від 22.04.2024 закрито підготовче провадження, призначено справу до судового розгляду по суті у відкритому судовому засіданні.

Підставами позову визначено незаконність проведення документальної планової виїзної перевірки, необґрунтованість висновків контролюючого органу про порушення позивачем податкового законодавства, відповідно протиправність визначення відповідачем грошових зобов`язань оскаржуваними податковими повідомленнями-рішеннями.

Відповідачем подано відзив про невизнання позову, в якому зазначено про правомірність проведення документальної планової виїзної перевірки платника податків та обґрунтованість висновків контролюючого органу щодо наявності підстав для визначення грошових зобов`язань.

У відповіді на відзив представником позивача підтримано підстави позову та зазначено про необґрунтованість доводів відповідача.

Під час судового розгляду адміністративної справи представник позивача позов підтримав, представник відповідача позов не визнав.

Дослідивши докази, суд установив.

Наказом Головного управління ДПС у м. Києві від 26.11.2021 №9509-г "Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ "Зернолія" (код 00688798)", на підставі статей 20, 77, 82 Податкового кодексу України, пункту 2 частини першої статті 13, статті 25 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхуваннях", постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 №89 "Про скорочення строку дії обмеження в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок", зобов`язано провести планову виїзну перевірку ТОВ "Зернолія" з 15.11.2021 по дату завершення перевірки, тривалістю 20 робочих днів. Перевірку необхідно було провести з метою дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.04.2018 по 30.09.2021, валютного за період з 01.04.2018 по 30.09.2021, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.04.2018 по 30.09.2021 та іншого законодавства за відповідний період.

За наслідками перевірки складено акт від 04.02.2022 №6411/Ж5/26-15-07-01-04/00688798 , яким установлено порушення:

підпункту 139.2.2 пункту 139.2 статті 139 Податкового кодексу України, пунктів 5, 9, 12 П(С)БО "Виправлення помилок і зміни у фінансових звітах", в результаті чого ТОВ "Зернолія" знижено податок на прибуток в періоді, що перевірявся, на загальну суму 558980,00 грн., у тому числі за 2019 рік в сумі 558980,00 грн.

пункту 49.2, підпункту 49.18.2 пункту 49.18 статті 49, пункту 51.1 статті 51, підпункт "б" пункту 176.2 статті 176 Податкового кодексу України, розділу IV "Порядку заповнення та подання податковими агентами податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску" наказу від 13.01.2015 №4 подання з невірно відображеним ідентифікаційний кодом фізичної особи, що призвело до зміни платника податку за 2-4 квартали 2019 року;

підпункту 266.1 статті 266 Податкового кодексу України, в результаті чого ТОВ "Зернолія" знижено суму податкового зобов`язання з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки до Жмеринської ОДПІ у сумі 740883,59 грн. за 2018 рік (за 9 місяців) у сумі 130976,63 грн., за 2019 рік у сумі 195743,75 грн., за 2020 рік у сумі 203080,81 грн., за 2021 рік (9 місяців) у сумі 211082,40 грн.;

підпункту 266.7.5 пункту 266.7 статті 266 Податкового кодексу України, не подано податкові декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки до Жмеринської ОДПІ за 2019, 2020, 2021 роки.

пункту 266.1 статті 266 Податкового кодексу України, в результаті чого ТОВ "Зернолія" занижено суму податкового зобов`язання з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки до Гайворонської ДПІ у сумі 1729 551,74 грн. за 2018 рік (за 9 місяців) у сумі 275010,80 грн., за 2019 рік у сумі 411001,90 грн., за 2020 рік у сумі 511688,99 грн., за 2021 рік (9 місяців) у сумі 531850,05 грн.

підпункту 266.7.5 пункту 266.7 статті 266 Податкового Кодексу України, не подано податкові декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки до Гайворонської ДПІ за 2018, 2019, 2020, 2021 роки;

частини дев`ятої статті 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" від 19.12.1995 № 481/95-ВР.

Позивачем подано заперечення від 14.02.2022 на акт перевірки від 04.02.2022 №6411/Ж5/26-15-07-01-04/00688798.

Листом ГУ ДПС у м. Києві від 21.02.2022 №3931/І/26-15-07-01-04 повідомлено ТОВ "Зернолія" про розгляд заперечень 01.03.2022 об 11:00 год.

У листі ГУ ДПС у м. Києві від 08.06.2022 №4997/І/26-15-07-01-05 зазначено, що про розгляд заперечень буде повідомлено додатково.

За результатами розгляду заперечень ГУ ДПС у м. Києві складено лист від 09.08.2023 №28372/І/26-15-07-01-04, яким заперечення залишено без задоволення, висновки акту перевірки без змін.

На підставі акта перевірки від 04.02.2022 №6411/Ж5/26-15-07-01-04/00688798 ГУ ДПС у м. Києві прийнято податкові повідомлення-рішення:

від 16.08.2023 №00537760701 форми "Р", яким визначено (збільшено) грошове зобов`язання з податку на прибуток на суму 558980,00 грн., у тому числі штрафні санкції 139745,00 грн.

від 16.08.2023 №0537780707 форми "С", яким за порушення частини другої статті 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" застосовано штрафні санкції на суму 500000,00 грн. (місце порушення Кіровоградська область);

від 16.08.2023 №0537800707 форми "С", яким за порушення частини другої статті 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" застосовано штрафні санкції на суму 500000,00 грн. (місце порушення місто Київ);

від 16.08.2023 №53705/26-15-07-03-01-25 форми "ПС", яким застосовано штрафні (фінансові) санкції з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за неподання податкових декларацій на суму 1020,00 грн. (Кіровоградська область);

від 16.08.2023 №53709/26-15-07-03-01-25 форми "ПС", яким застосовано штрафні (фінансові) санкції з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за неподання податкових декларацій на суму 1020,00 грн. (Вінницька область);

від 16.08.2023 №53710/26-15-07-03-01-25 форми "Р", яким визначено грошове зобов`язання з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на суму 740883,59 грн., штрафні (фінансові) санкції 81680,10 грн., разом 822563,69 грн. (Вінницька область);

від 16.08.2023 №53707/26-15-07-03-01-25 форми "Р", яким визначено грошове зобов`язання з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на суму 1729551,74 грн., штрафні (фінансові) санкції 171503,18 грн., разом 1901054,92 грн. (Кіровоградська область).

Платником податків подано скаргу від 28.08.2023 на вказані податкові повідомлення-рішення.

Державною податковою службою України від 20.10.2023 прийнято рішення від 20.10.2023 №31471/6/99-00-06-01-01-06, відповідно до якого скаргу задоволено частково:

скасовано податкове повідомлення рішення ГУ ДПС у м. Києві від 16.08.2023 №0537780707, №0537800707;

залишено без змін податкові повідомлення-рішення ГУ ДПС у м. Києві від 16.08.2023 №53705/26-15-07-03-01-25, №53707/26-15-07-03-01-25, №53709/26-15-07-03-01-25, №53710/26-15-07-03-01-25, збільшено податкові повідомлення-рішення ГУ ДПС у м. Києві від 16.08.2023 № 53707/26-15-07-03-01-25 у частині застосування штрафу на суму 23258,59 грн., №53710/26-15-07-03-01-25 у частині застосування штрафу на суму 9230,95 грн.,

залишено без змін податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у м. Києві від 16.08.2023 №00537760701.

За результатами адміністративного оскарження податкових повідомлень рішень, прийнятих ГУ ДПС у м. Києві на підставі акта перевірки від 04.02.2022 №6411/Ж5/26-15-07-01-04/00688798, ГУ ДПС у м. Києві прийнято податкові повідомлення-рішення:

від 25.10.2023 №66900/26-15-07-03-01-25 форм "Р", яким застосовано штрафні (фінансові) санкції з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на суму 9230,95 грн. (Вінницька область);

від 25.10.2023 №66902/26-15-07-03-01-25 форми "Р", яким застосовано штрафні (фінансові) санкції з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на суму 23258,59 грн. (Кіровоградська область).

Вирішуючи спір, суд ураховує таке.

Спірні відносини виникли у сфері справляння податків і зборів, їх адміністрування, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, що врегульовані Податковим кодексом України (ПК України).

Як уже зазначалось, підставами позову визначено незаконність проведення документальної планової перевірки.

Судом установлено, що наказом Головного управління ДПС у м. Києві від 26.11.2021 №9509-г, на підставі статей 20, 77, 82 ПК України, пункту 2 частини першої статті 13, статті 25 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхуваннях", постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 №89 "Про скорочення строку дії обмеження в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок", призначено планову виїзну перевірку ТОВ "Зернолія" з 15.11.2021 по дату завершення перевірки, тривалістю 20 робочих днів.

Порядок проведення документальних планових перевірок унормовано статтею 77 ПК України (у редакції, чинній а час призначення перевірки).

18 березня 2020 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)" від 17.03.2020 №533-IX, яким підрозділ 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України доповнено пунктами 52-1-52-5.

Згідно з пунктом 52-2 установлено мораторій на проведення документальних та фактичних перевірок на період з 18 березня по 31 травня 2020 року, крім документальних позапланових перевірок з підстав, визначених підпунктом 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу. Інформація про перенесення документальних планових перевірок, які відповідно до плану-графіку проведення планових документальних перевірок мали розпочатися у період з 18 березня по 31 травня 2020 року та на день набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)" не були розпочаті, включається до оновленого плану-графіку, який оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, до 30 березня 2020 року. Документальні та фактичні перевірки, що були розпочаті до 18 березня 2020 року та не були завершеними, тимчасово зупиняються на період до 31 травня 2020 року. Таке зупинення перериває термін проведення перевірки та не потребує прийняття будь-яких додаткових рішень контролюючим органом. На період з 18 березня по 31 травня 2020 року зупиняється перебіг строків давності, передбачених статтею 102 цього Кодексу.

Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)" від 30.03.2020 №540-IX внесено зміни, зокрема, до пункту 52-2 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України і абзац перший пункту 52-2 замінено сімома новими абзацами такого змісту:

Установити мораторій на проведення документальних та фактичних перевірок на період з 18 березня по 31 травня 2020 року, крім: документальних позапланових перевірок з підстав, визначених підпунктом 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу; фактичних перевірок в частині порушення вимог законодавства в частині: обліку, ліцензування, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів; цільового використання пального та спирту етилового платниками податків; обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками; здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального, з підстав, визначених підпунктами 80.2.2, 80.2.3 та 80.2.5 пункту 80.2 статті 80 цього Кодексу.

29 травня 2020 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо додаткової підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)" від 13.052020 №591-IX, яким внесено зміни, зокрема до пункту 52-2 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, в абзацах першому і дев`ятому слова та цифри "по 31 травня 2020 року" замінено цифрами та словами "2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19)".

Отже, законодавець шляхом внесення змін до ПК України запровадив мораторій на проведення документальних та фактичних перевірок (крім чітко визначеного переліку видів перевірок) на період з 18.03.2020 по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), а також зупинив на цей період проведення документальних та фактичних перевірок, що були розпочаті до 18.03.2020 та не були завершеними.

04 жовтня 2020 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік" від 17.09.2020 №909-ІХ, пунктом 4 розділу ІІ "Прикінцевих положень" якого встановлено, що у період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, надано право Кабінету Міністрів України скорочувати строк дії обмежень, заборон, пільг та гарантій, встановлених відповідними законами України, прийнятими з метою запобігання виникненню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, крім випадків, коли зазначене може призвести до обмеження конституційних прав чи свобод особи.

Відповідно до зазначеного пункту 4 розділу II "Прикінцеві положення" Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік" від 17.09.2020 №909-IX Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 03.02.2021 №89 "Про скорочення строку дії обмеження в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок", якою постановив скоротити строк дії обмежень, встановлених пунктом 52-2 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок, дозволивши проведення перевірок юридичних осіб, зокрема: документальних перевірок, право на проведення яких надається з дотриманням вимог пункту 77.4 статті 77 ПК України.

Ухвалення Урядом України постанови від 03.02.2021 №89 призвело до того, що цією постановою та ПК України по різному врегульовано правовідносини щодо повноважень контролюючого органу здійснювати контрольні заходи шляхом проведення деяких видів перевірок у період з дня набрання чинності такої постанови по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби.

Верховний Суд вже неодноразово висловлював правову позицію щодо наведеної ситуації. У постанові від 22.02.2022 справа №420/12859/21 Верховний Суд виклав правову позицію, за якою мораторій на проведення податкових перевірок на період карантину прямо закріплений пунктом 52-2 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України та вказана норма в частині обмежень на проведення планових перевірок, була чинною, її дія не зупинялась. Виходячи зі змісту пункту 2.1 статті 2 ПК України, зміна приписів Податкового кодексу України здійснюється виключно законами про внесення змін до Кодексу, відповідно зміна строків дії мораторію може бути здійснена виключно шляхом прямого внесення змін до ПК України. Верховний Суд дійшов висновку, що за наявності суперечливих правил і положень щодо дії мораторію на проведення перевірок, які містяться у ПК України і в постанові Кабінету Міністрів України застосуванню підлягають положення і правила саме ПК України.

У постанові від 27.04.2022 справа №140/1846/21 Верховний Суд також підтримав позицію про неможливість застосування постанови від 03.02.2021 №89 як такої, що змінила строки обмежень на проведення планових перевірок, встановлені пунктом 52-2 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України. Додатково Верховний Суд звернув увагу, що постанови від 03.02.2021 №89 прийнята не на підставі та не на виконання ПК України та законів з питань митної справи, у зв`язку з чим згідно з пунктом 3.1 статті 3 ПК України не може вважатися складовою податкового законодавства і не підлягає застосуванню у питаннях, пов`язаних з оподаткуванням.

Аналогічна позиція неодноразово висловлювалась Верховним Судом в постановах від 15.04.2022 справа №160/5267/21, від 17.05.2022 справа №520/592/21, від 06.07.2022 справа №360/1182/21, від 01.09.2022 справа №640/16093/21, від 12.10.2022 справа №160/24072/21, від 28.10.2022 справа №600/1741/21-а, від 28.12.2022 справи №160/14248/21, №420/22374/21, від 23.02.2023 справи № 160/20112/21, № 600/1402/22-а.

Постановою Кабінет Міністрів України від 27.06.2023 №651 "Про відміну на всій території України карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" відмінено з 24:00 год. 30.06.2023 на всій території України карантин, встановлений з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

З огляду на наведене правове регулювання з урахуванням правових позицій Верховного Суду щодо тлумачення відповідних норм права, які є релевантними до спірних відносин, суд погоджується з доводами представника позивача про незаконність призначення та проведення контролюючим органом документальної планової виїзної перевірки ТОВ "Зернолія" з 15.11.2021 згідно з наказом ГУ ДПС у м. Києві від 26.11.2021 №9509-г.

Питання щодо впливу таких процедурних порушень на правомірність податкового повідомлення-рішення, прийнятого за результатами проведення відповідної податкової перевірки, також вже неодноразово вирішувалось Верховним Судом.

У постановах від 28.12.2022 оку у справах №420/22374/21, №540/5445/21, №160/14248/21, від 28.10.2022 у справі №600/1741/21-а, від 12.10.2022 у справі №160/24072/21, від 01.09.2022 у справі №640/16093/21 Верховний Суд констатував, що проведення перевірки на підставі постанови від 03.02.2021 №89, у той час, коли чинними були положення пункту 52-2 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України, є протиправним і тягне за собою наслідки у вигляді скасування прийнятих за результатами такої перевірки податкових повідомлень-рішень.

Під час ухвалення постанов від 28.10.2022 справа №600/1741/21-а, від 12.10.2022 справа №160/24072/21 Верховний Суд також враховував висновок Великої Палати Верховного Суду, викладений у постанові від 08.09.2021 справа № 816/228/17, і зазначив, що доводи про неправомірність дій контролюючого органу, а саме невиконання вимог норм ПК України щодо процедури проведення перевірки, можуть бути підставою для висновку про відсутність правових наслідків такої та визнання протиправними рішень прийнятих за її наслідками.

Отже, обґрунтованими є доводи представника позивача, що оскільки призначення і проведення контролюючим органом документальної планової виїзної перевірки ТОВ "Зернолія" на підставі наказу ГУ ДПС у м. Києві від 26.11.2021 №9509-г було незаконним, то це є достатньою підставою для визнання протиправними та скасування всіх податкових повідомлень-рішень, які прийняті за наслідками такої перевірки.

З урахуванням наведеного позовні вимоги підлягають задоволенню, відповідно оскаржувані податкові повідомлення-рішення від 16.08.2023 №00537760701, №53705/26-15-07-03-01-25, №53709/26-15-07-03-01-25, №53710/26-15-07-03-01-25, №53707/26-15-07-03-01-25; від 25.10.2023 №66900/26-15-07-03-01-25, №66902/26-15-07-03-01-25 визнанню протиправними та скасуванню.

За таких висновків, суд не вбачає необхідності досліджувати питання правомірності включення ДПС України ТОВ "Зернолія" до плану-графіку планових документальних виїзних перевірок, обґрунтованість висновків контролюючого органу щодо підстав визначення грошових зобов`язань та правомірність розгляду заперечень на акт перевірки.

Щодо строків звернення до суду, то позивачем дотримано місячного строку звернення до суду, встановленого пунктом 56.19 статті 56 ПК України, оскільки рішення в рамках досудового вирішення спору щодо оскарження податкових повідомлень-рішень прийнято ДПС України 20.10.2023, позов сформовано в системі "Електронний суд" 31.10.2023, тобто в межах місячного строку.

Позивачем сплачено судовий збір за вимогу майнового характеру в розмірі 26840,00 грн. (платіжна інструкція від 30.10.2023 №29365).

Оскільки позов задоволено повністю, на користь позивача підлягають присудженню судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 26840,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись статтею 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Головного управління ДПС у м. Києві:

від 16.08.2023 №00537760701, №53705/26-15-07-03-01-25, №53709/26-15-07-03-01-25, №53710/26-15-07-03-01-25, №53707/26-15-07-03-01-25;

від 25.10.2023 №66900/26-15-07-03-01-25, №66902/26-15-07-03-01-25.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Зернолія" судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 26840,00 грн. (двадцять шість тисяч вісімсот сорок гривень) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві.

Позивач Товариство з обмеженою відповідальністю "Зернолія" (ідентифікаційний код 00688798, місцезнаходження: 02002 місто Київ, вулиця Євгена Сверстюка, 2-А офіс, 510).

Відповідач Головне управління ДПС у м. Києві (ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 44116011, місцезнаходження: 04116, місто Київ, вулиця Шолуденка, 33/19).

Відповідно до статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено в день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Згідно зі статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Повний текст рішення складено 18 липня 2024 року.

Суддя Донець В.А.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.07.2024
Оприлюднено22.07.2024
Номер документу120491707
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на майно, з них податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Судовий реєстр по справі —320/41988/23

Ухвала від 10.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 02.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 21.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 06.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 07.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Постанова від 07.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 12.09.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 09.08.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 06.08.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Рішення від 03.07.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Донець В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні