Ухвала
від 17.07.2024 по справі 190/72/24
П'ЯТИХАТСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 190/72/24

Провадження №1-кс/190/262/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 липня 2024 року м.П`ятихатки

Слідчий суддя П`ятихатського районного суду

Дніпропетровської області ОСОБА_1 ,

за участю секретаря ОСОБА_2 ,

розглянувши у судовому засіданні в залі суду м. П`ятихатки клопотання слідчого СВ відділення поліції №7 Кам`янського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про надання дозволу на тимчасовий доступ до інформації,

в с т а н о в и в:

15.07.2024 року слідчий СВ відділення поліції № 7 Кам`янського районного управління поліції ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 звернулася до суду з клопотанням про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів, які знаходяться у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

В обґрунтуванняклопотання слідчийзазначила,що 05.12.2023року довідділення поліції№7Кам`янського РУПГУНП вДніпропетровській області,надійшла заявавід Голови Інформаційного агентства ГО « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_4 , про те, що службові особи закладу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , (фактична та юридична адреса: АДРЕСА_1 ), які за попередньою змовою з невстановленими співробітниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), шляхом внесення завідомо неправдивих відомостей до актів виконаних робіт КБ2В завищуються об`єми виконаних робіт, а саме, при проведенні робіт ДК 021-2015 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 », та «Реконструкція системи опалення в будівлі ІНФОРМАЦІЯ_6 (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)» в результаті чого привласнюються кошти місцевого та державного бюджету у великому розмірі. Згідно даних офіційного сайту ІНФОРМАЦІЯ_3 уклало договір №43 від 14 липня 2023 року для проведення «Реконструкції системи опалення в будівлі ІНФОРМАЦІЯ_6 (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція), на загальну суму 5 921 706,86 грн. Згідно даних офіційного сайту ІНФОРМАЦІЯ_3 уклало договір № 60 від 02 жовтня для проведення ДК 021-2015 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 » на загальну суму 9 099 344,15 грн., з них 760 829,00 грн. місцевого бюджету, та 9 099 344,15 грн. кошти субвенцій з державного бюджету, місце виконання робіт: АДРЕСА_2 , строк виконання робіт: 31 грудня 2023 року. Згідно даних офіційного сайту «Пошуково-аналітична система» ( ІНФОРМАЦІЯ_3 станом на 02.12.2023 року була виплачена сума 760 829,00 грн. Оплата була здійснена 15.11.2023 року, згідно додаткової угоди №1 від 20.11.2023 року вище вказаний договір було розірвано за домовленістю сторін, у зв`язку з підтвердженим обґрунтуванням підрядника, щодо виникнення необхідності проведення коригування проектно-кошторисної документації, а грошові кошти повернуті не були.

За вказаним фактом до ЄРДР внесено відомості про вчинене кримінальне правопорушення та розпочато досудове розслідування за № 12024041560000500, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

В ходідосудового розслідуваннякримінального провадженнявиникла необхідністьтимчасового доступудо документівз подальшимїх вилученням,які знаходятьсяу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме

- наказ по ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ) про призначення відповідального за виконання робіт на об`єкті будівництва: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 »; наказ по ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ) про призначення відповідального за виконання робіт на об`єкті будівництва: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 » Коригування 1; виписки банку, оборотно-сальдова відомість за бухгалтерським субрахунком за яким обліковуються взаєморозрахунки з замовником та субпідрядниками; довідка про стан кредиторської (дебіторської) заборгованості по розрахункам між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ); акти звірок взаємних розрахунків; рахунки-фактури; платіжні вимоги; локальні кошториси на придбання устаткування та обладнання; акти приймання-передавання ТМЦ; видаткові накладні та товарно-транспортні накладні, що підтверджують придбання будівельних матеріалів включених до актів виконаних робіт; сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерне обладнання та устаткування; договори з постачальниками у яких проведено закупівлю матеріалів включених до актів виконаних робіт; оборотно-сальдову відомість по бухгалтерському субрахунку за яким обліковуються взаєморозрахунки з постачальниками у яких проведено закупівлю матеріалів; оборотно-сальдова відомість по бухгалтерському субрахунку за яким проведено оприбуткування та списання будівельних матеріалів, що використовувалися під час виконання вищевказаних будівельних робіт; оборотно-сальдову відомість за бухгалтерським рахунком на якому обліковуються машини та механізми задіяні під час виконання робіт на об`єкті будівництва: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 »; та «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 » Коригування 1, у разі, якщо механізми та машини орендовані договори оренди, акти приймання-передачі послуг з оренди, платіжні документи, що підтверджують оплату оренди машин та механізмів; відомості нарахування заробітної плати працівникам задіяним під час виконання робіт на об`єкті будівництва: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 »; та «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 » Коригування 1, табеля обліку робочого часу, трудові (цивільно-правові) угоди; листування між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 );

- належним чином завірені копії наступних документів: накази про прийняття на роботу працівників товариства, яких було задіяно під час будівельних робіт, документи, що підтверджують сплату єдиного соціального внеску; свідоцтво платника ПДВ, довідка про взяття на облік платника податків, платника ЄСВ, штатний розклад (помісячно); податкова звітність за 2023 р, а також річні звітні документи за 2023 рік з ПДВ, 1-ДФ, статут, виписки з ЄДР, накази про призначення (звільнення, переведення) на посаду та посадові інструкції директора його заступників та головного бухгалтера ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ), а також службових (посадових) осіб вказаного підприємства, відповідальних за виконання вищевказаних робіт, також оригіналів документів у вигляді рукописних текстів і рукописних записів, та документів, що містять зразки підпису та почерку директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ) ОСОБА_5 (у кількості 15-ти документів), які виконані станом до 02.10.2023, а також оригіналів документів у вигляді рукописних текстів і рукописних записів, та документів, що містять зразки підпису та почерку директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ) ОСОБА_5 (у кількості 15-ти документів), які виконані у період часу з 02.10.2023 по 31.12.2023, а також оригіналів документів у вигляді рукописних текстів і рукописних записів, та документів, що містять зразки підпису та почерку директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ) ОСОБА_5 (у кількості 15-ти документів), які виконані у період часу після 31.12.2023, а також експериментальних зразків відбитку круглої печатки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ) на десяти аркушах формату А4 по шість відбитків на кожному аркуші та вільні зразки відбитку круглої печатки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ) у вигляді оригіналів документів, засвідчених вказаною печаткою (у кількості 10-ти документів),

- експериментальні зразки підпису та почерку директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ) ОСОБА_5 на десяти аркушах формату А4, окремо на 10 аркушах підпису та на 10 аркушах почерку, інших документів, які стосуються будівництва вищенаведеного об`єкту, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Прокурор ОСОБА_6 та слідчий ОСОБА_3 в судове засідання не явилися, подали до суду заяви про розгляд клопотання без їх участі, клопотання підтримують.

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в судове засідання свого представника не направили, про день, час та місце розгляду клопотання повідомлені належним чином, про причини неявки суду не повідомили.

Відповідно до ч. 4 ст.163КПК України неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення нею про причини неприбуття, не є перешкодою для розгляду клопотання.

Так, згідно ч. 1 ст.159КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Дослідивши матеріали клопотання, судом встановлено, 05.12.2023 р. за вказаним фактом до ЄРДР внесено відомості про вчинене кримінальне правопорушення та розпочато досудове розслідування за № 12024041560000298, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Так, згідно умов договору № 60 від 02.10.2023 року укладеного між замовником « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та виконавцем ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ), виконавець бере на себе зобов`язання по здійсненню робіт по об`єкту: «ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 », за адресою розташування об`єкта: АДРЕСА_3 .

Згідно додаткової угоди №1 до договору №60 від 20.11.2023 року, встановлено, що сторони прийняли рішення про розірвання договору за домовленістю сторін, у зв`язку з підтвердженим обґрунтуванням Підрядника, щодо виникнення необхідності проведення коригування проектно-кошторисної документації, яка виникла на час виконання робіт по об`єкту «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 », надалі з проходженням будівельної експертизи проекту в тому числі експертизу кошторисної вартості проектних робіт.

Крім того, згідно додаткової угоди, сторони підтверджують, що станом на день укладення цієї угоди, Підрядник виконав будівельні роботи, за які замовник своєчасно та в повному обсязі здійснив оплату на загальну суму 760829, 00 грн.

Згідно договору №570 від 05.12.2023 року укладено між замовником « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та виконавцем ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ), виконавець бере на себе зобов`язання по здійсненню робіт по об`єкту: «ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 » Коригування 1», за адресою розташування об`єкта: АДРЕСА_3 .

25.04.2024 року здійснено огляд укриття за адресою: АДРЕСА_1 . В ході якого встановлено, що укриття розташоване на території школи, вхід до якого здійснюється через металеві двері сірого кольору, в бомбосховищі маються оснащені кімнати, а саме: чотири вбиральні, медпункт, їдальня, кімната для зберігання води, кімната в якій знаходиться вентиляційна система та зали для навчання дітей.

Згідно платіжного доручення від 15 листопада 2023 року, встановлено, що платник « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код НОМЕР_1 , з рахунку НОМЕР_4 Банк платника « ІНФОРМАЦІЯ_7 » м. Київ, перерахували на банківський рахунок НОМЕР_5 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код НОМЕР_2 , відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » грошові кошти у сумі 760 829, 00 грн., за «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 » згідно договору №60 від 02.10.2023 р.; акт№1 від 10.11.2923 р. в тому числі ПДВ126804,83 грн.. Вказаний платіж проведено банком 15 листопада 2023 року.

Згідно довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2023 року до договору №570 від 05 грудня 2023 р. по об`єкту: «ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 » Коригування 1», укладеного між « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », встановлено, що вартість виконаних робіт по об`єкту будівництва без ПДВ складає 9099344, 15 грн, податок на додану вартість (ПДВ) становить 1516557, 36 грн.

Згідно платіжного доручення №1385 від 18 грудня 2023 року, встановлено, що платник « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код НОМЕР_1 , з рахунку НОМЕР_4 Банк платника « ІНФОРМАЦІЯ_7 » м. Київ, перерахували на банківський рахунок НОМЕР_5 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код НОМЕР_2 , відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » грошові кошти у сумі 7470402,31 грн., за «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 » Коригування 1 (протирадіаційне укриття), згідно договору №570 від 05.12.2023р; акт №1 від 15.12.2023р., в тому числі ПДВ 1245067, 05 грн. Вказаний платіж проведено банком 19 грудня 2023 року.

Згідно платіжного доручення №1386 від 18 грудня 2023 року, встановлено, що платник « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код НОМЕР_1 , з рахунку НОМЕР_4 Банк платника « ІНФОРМАЦІЯ_7 » м. Київ, перерахували на банківський рахунок НОМЕР_5 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код НОМЕР_2 , відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » грошові кошти у сумі 121514, 80 грн., за «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 » Коригування 1 (протирадіаційне укриття), згідно договору №570 від 05.12.2023р; акт №1 від 15.12.2023р., в тому числі ПДВ 20252, 47 грн. Вказаний платіж проведено банком 19 грудня 2023 року.

Згідно платіжного доручення №1387 від 18 грудня 2023 року, встановлено, що платник « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код НОМЕР_1 , з рахунку НОМЕР_4 Банк платника « ІНФОРМАЦІЯ_7 » м. Київ, перерахували на банківський рахунок НОМЕР_5 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код НОМЕР_2 , відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » грошові кошти у сумі 1052459, 83 грн., за «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 » Коригування 1 (протирадіаційне укриття), згідно договору №570 від 05.12.2023р; акт №1 від 15.12.2023р., в тому числі ПДВ 175409, 97 грн. Вказаний платіж проведено банком 19 грудня 2023 року.

Згідно платіжного доручення №1470 від 27 грудня 2023 року, встановлено, що платник « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код НОМЕР_1 , з рахунку НОМЕР_4 Банк платника « ІНФОРМАЦІЯ_7 » м. Київ, перерахували на банківський рахунок НОМЕР_5 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код НОМЕР_2 , відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » грошові кошти у сумі 454967,21 грн., за «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 » Коригування 1 (протирадіаційне укриття), згідно договору №570 від 05.12.2023р; акт №1 від 15.12.2023р., в тому числі ПДВ 75827, 87 грн. Вказаний платіж проведено банком 27 грудня 2023 року. Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання підлягає задоволенню, оскільки слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що інформація, яка знаходиться в Банку має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному проваджені та може використатися як доказ, і при цьому неможливо іншими способами довести зазначені обставини.

Разом з цим, клопотання в частині надання дозволу на тимчасовий доступ до документів, а саме

експериментальні зразки підпису та почерку директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ) ОСОБА_5 на десяти аркушах формату А4, окремо на 10 аркушах підпису та на 10 аркушах почерку, задоволенню не підлягає, оскільки відібрання експериментальних зразків підпису та почерку здійснюється за клопотанням слідчого, прокурора про примусове відібрання зразків підпису та почерку, у разі відмови особи добровільно надати такі зразки, а надання дозволу на тимчасовий доступ до інших документів, які стосуються будівництва вищенаведеного об`єкту, задоволенню не підлягає, оскільки слідчим в клопотанні не конктеризовано до яких саме документів необхідно отримати доступ.

Керуючись ст. 131, 132, 159 166 КПК України, слідчий суддя

у х в а л и в:

Клопотання слідчого СВ відділення поліції №7 Кам`янського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про надання дозволу на тимчасовий доступ до інформації задовольнити частково.

Надати дозвілслідчим слідчоговідділу відділенняполіції №7Кам`янського районногоуправління поліціїГУНП вДніпропетровській області ОСОБА_3 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , оперуповноваженим СКП ВП № 7 Кам`янського РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 на тимчасовий доступ до документів, з можливістю їх вилучення у товаристві з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме

- наказ по ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ) про призначення відповідального за виконання робіт на об`єкті будівництва: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 »; наказ по ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ) про призначення відповідального за виконання робіт на об`єкті будівництва: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 » Коригування 1; виписки банку, оборотно-сальдова відомість за бухгалтерським субрахунком за яким обліковуються взаєморозрахунки з замовником та субпідрядниками; довідка про стан кредиторської (дебіторської) заборгованості по розрахункам між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ); акти звірок взаємних розрахунків; рахунки-фактури; платіжні вимоги; локальні кошториси на придбання устаткування та обладнання; акти приймання-передавання ТМЦ; видаткові накладні та товарно-транспортні накладні, що підтверджують придбання будівельних матеріалів включених до актів виконаних робіт; сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерне обладнання та устаткування; договори з постачальниками у яких проведено закупівлю матеріалів включених до актів виконаних робіт; оборотно-сальдову відомість по бухгалтерському субрахунку за яким обліковуються взаєморозрахунки з постачальниками у яких проведено закупівлю матеріалів; оборотно-сальдова відомість по бухгалтерському субрахунку за яким проведено оприбуткування та списання будівельних матеріалів, що використовувалися під час виконання вищевказаних будівельних робіт; оборотно-сальдову відомість за бухгалтерським рахунком на якому обліковуються машини та механізми задіяні під час виконання робіт на об`єкті будівництва: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 »; та «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 » Коригування 1, у разі, якщо механізми та машини орендовані договори оренди, акти приймання-передачі послуг з оренди, платіжні документи, що підтверджують оплату оренди машин та механізмів; відомості нарахування заробітної плати працівникам задіяним під час виконання робіт на об`єкті будівництва: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 »; та «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту ІНФОРМАЦІЯ_5 » Коригування 1, табеля обліку робочого часу, трудові (цивільно-правові) угоди; листування між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 );

- належним чином завірені копії наступних документів: накази про прийняття на роботу працівників товариства, яких було задіяно під час будівельних робіт, документи, що підтверджують сплату єдиного соціального внеску; свідоцтво платника ПДВ, довідка про взяття на облік платника податків, платника ЄСВ, штатний розклад (помісячно); податкова звітність за 2023 р, а також річні звітні документи за 2023 рік з ПДВ, 1-ДФ, статут, виписки з ЄДР, накази про призначення (звільнення, переведення) на посаду та посадові інструкції директора його заступників та головного бухгалтера ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ), а також службових (посадових) осіб вказаного підприємства, відповідальних за виконання вищевказаних робіт, також оригіналів документів у вигляді рукописних текстів і рукописних записів, та документів, що містять зразки підпису та почерку директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ) ОСОБА_5 (у кількості 15-ти документів), які виконані станом до 02.10.2023, а також оригіналів документів у вигляді рукописних текстів і рукописних записів, та документів, що містять зразки підпису та почерку директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ) ОСОБА_5 (у кількості 15-ти документів), які виконані у період часу з 02.10.2023 по 31.12.2023, а також оригіналів документів у вигляді рукописних текстів і рукописних записів, та документів, що містять зразки підпису та почерку директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ) ОСОБА_5 (у кількості 15-ти документів), які виконані у період часу після 31.12.2023, а також експериментальних зразків відбитку круглої печатки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ) на десяти аркушах формату А4 по шість відбитків на кожному аркуші та вільні зразки відбитку круглої печатки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ) у вигляді оригіналів документів, засвідчених вказаною печаткою (у кількості 10-ти документів).

В іншій частині клопотання відмовити.

Ухвала дійсна на протязі одного місяця з дня її постановлення.

У разіневиконання ухвалипро тимчасовийдоступ доречей ідокументів слідчийсуддя заклопотанням стороникримінального провадження,якій наданоправо на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудП'ятихатський районний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення17.07.2024
Оприлюднено23.07.2024
Номер документу120498395
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —190/72/24

Ухвала від 15.07.2024

Кримінальне

П'ятихатський районний суд Дніпропетровської області

Фирса Ю. В.

Ухвала від 17.07.2024

Кримінальне

П'ятихатський районний суд Дніпропетровської області

Фирса Ю. В.

Ухвала від 18.07.2024

Кримінальне

П'ятихатський районний суд Дніпропетровської області

Фирса Ю. В.

Ухвала від 16.07.2024

Кримінальне

П'ятихатський районний суд Дніпропетровської області

Фирса Ю. В.

Ухвала від 16.07.2024

Кримінальне

П'ятихатський районний суд Дніпропетровської області

Фирса Ю. В.

Ухвала від 18.07.2024

Кримінальне

П'ятихатський районний суд Дніпропетровської області

Фирса Ю. В.

Ухвала від 17.07.2024

Кримінальне

П'ятихатський районний суд Дніпропетровської області

Фирса Ю. В.

Ухвала від 15.07.2024

Кримінальне

П'ятихатський районний суд Дніпропетровської області

Фирса Ю. В.

Ухвала від 20.06.2024

Кримінальне

П'ятихатський районний суд Дніпропетровської області

Фирса Ю. В.

Ухвала від 18.06.2024

Кримінальне

П'ятихатський районний суд Дніпропетровської області

Фирса Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні