1 УХВАЛА ІМЕНЕМ УКРАЇНИСправа № 335/1778/22 1-кс/335/3101/2024
16 липня 2024 року м. Запоріжжя
Слідчий суддя Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя ОСОБА_1 , за участі секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання т.в.о. слідчого СВ ВП № 1 ЗРУП ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 , про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів, на підставі матеріалів кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за № 42022082010000112 від 25.01.2022, за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Т.в.о. слідчого СВ ВП № 1 ЗРУП ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 звернувся до Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя з клопотанням, щодо надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів.
В обґрунтовування поданого клопотання слідчий зазначив, що службові особи АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яке засновано на державній власності та єдиним засновником якого є держава в особі ІНФОРМАЦІЯ_2 , у період 2018-2021 років розтратили кошти даного акціонерного товариства, шляхом зловживання своїм службовим становищем, вчинивши ці дії за попередньою змовою зі службовими особами суб`єктів господарювання. У ході проведення управлінням ІНФОРМАЦІЯ_3 ревізії фінансово-господарської діяльності АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за період часу з 01.07.2018 по 31.03.2021 (Акт №040805-20/2 від 04.08.2021) встановлено, що між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » укладено договір підряду від 30.11.2018 за № 22/11-01, яким передбачено надання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » послуг з демонтажу металевої димової труби власними силами зі своїх матеріалів, із залученням механізмів субпідрядних організацій, згідно кошторисної документації. Вартість послуг, визначається на підставі договірної ціни та складає 389 998,66 грн., в т.ч. ПДВ 64 999,79. Станом на 31.03.2021 у бухгалтерському обліку АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » дебіторська та/або кредиторська заборгованість ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за вищевказаним договором відсутня. Співставленням обсягів та вартості робіт, передбачених у договірній ціні до договору від 30.11.2018 за № 22/11-01 з обсягами та вартістю робіт, вказаними в акті приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в за жовтень 2019 року по вказаному договору, встановлено збільшення вартості за одиницю виконання роботи «Труби димові, каркаси труб висотою до 250 м, демонтаж» з 2 095,04 грн. до 3 302,82 грн., внаслідок чого завищено вартість робіт за вказаним договором на загальну суму 133 954,40 грн., що призвело до втрат фінансових ресурсів на вказану суму. Таким чином, у слідства є достатні підстави вважати, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » діючи за попередньою змовою із службовими особами АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з метою привласнення коштів АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », єдиним засновником якого є держава в особі ІНФОРМАЦІЯ_2 , навмисно завищили вартість вищевказаних робіт, внаслідок чого АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було завдано матеріальну шкоду у сумі 133 954,40 грн. Крім того, відповідно до вищевказаного акту ревізії встановлено, що між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » укладено договір підряду на виконання будівельно-монтажних робіт № 1/11/19 від 01.11.2019, на підставі якого у серпні 2020 року, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » виконувались роботи по об`єкту «Ремонт корпусу укрупнених дослідних установок АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Станом на 31.03.2021 у бухгалтерському обліку АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по рахунку 371 «Розрахунки за виданими авансами» обліковується дебіторська заборгованість за ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » у загальній сумі 1 300 000,00 грн. за вищевказаним договором. Так, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » виконано для АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » робіт на загальну суму 2 474 349,35 грн., за які АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » сплачено кошти у повному обсязі. Крім того, згідно з банківської виписки за 14.09.2020 та платіжного доручення від 14.09.2020 за № 1439 АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » перераховано на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » грошові кошти у суму 1 300 000,00 грн. за договором № 1/11/19 від 01.11.2019. З огляду на те, що відсутні акти виконаних робіт на вищевказану суму, АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » перераховано на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » грошові кошти у сумі 1 300 000,00 грн. без фактично виконаних робіт та без підписання актів. Крім того, у ході ревізії фінансово-господарської діяльності АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлені порушення пп. 4.1, 4.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», п. 4.5. Вказівок щодо застосування ДСТУ-Н Б.Д.2.4-21:2012 «Ресурсні елементи кошторисної норми на ремонтно-будівельні роботи» при застосуванні коефіцієнту до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт. Такі порушення призвели до завищення вартості виконаних робіт, включених до акту виконаних робіт форми № КБ-2в за серпень 2020 року б/н на загальну суму 152 097,14 грн. Також, під час ревізії з метою достовірності визначення обсягів робіт по об`єкту «Ремонт корпусу укрупнених дослідних установок АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », проведено вибіркове контрольне обстеження обсягів виконаних підрядних робіт, яким охоплено виконання робіт на загальну суму 1 658 398,08 грн. або 53,6% від загальної вартості робіт на вказаному об`єкті, в результаті якого встановлено завищення обсягів виконаних робіт, що є порушенням п. 6.4.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та призвело до завищення вартості виконаних робіт по об`єкту «Ремонт корпусу укрупнених дослідних установок ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », включених до акту виконаних робіт форми № КБ-2в за серпень 2020 року б/н на загальну суму 513 836,14 грн. Таким чином, встановлено завищення вартості виконаних робіт по об`єкту «Ремонт корпусу укрупнених дослідних установок АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », проведених на підставі договору від 01.11.2019 за № 1/11/19, на загальну суму 665 933,28 грн., що призвело до втрат фінансових (матеріальних) ресурсів АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на вказану суму. У зв`язку із вищевикладеним, у слідства є достатні підстави вважати, що службові особи АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » діючи за попередньою змовою із службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », з метою привласнення коштів АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », єдиним засновником якого є держава в особі ІНФОРМАЦІЯ_2 , безпідставно зависили вартість фактично виконаних робіт за договором підряду № 1/11/19 від 01.11.2019, внаслідок чого АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було завдано матеріальну шкоду у сумі 665 933,28 грн.
З метою встановлення усіх обставин вчинення кримінального правопорушення, у ході досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до документів, слідчий звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).
Слідчий клопотання підтримав, про що надав відповідну заяву.
У судове засідання представник АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) не з`явився.
Розглянувши клопотання, перевіривши наданні матеріали до клопотання, слідчий суддя приходить до наступного висновку.
ВП №1 ЗРУП ГУНП в Запорізькій області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження № 42022082010000112 від 25.01.2022, за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, за викладених у клопотанні обставин.
Встановлено, що документи до яких просить слідчий надати тимчасовий доступ, перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична та фактична адреса: АДРЕСА_1 .
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Зазначені слідчим обставини вказують на наявність достатніх підстав для задоволення клопотання слідчого про надання тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична та фактична адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення їх копій, оскільки вони мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у цьому кримінальному провадженні.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 131, 132, 159-164 КПК України, слідчий суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання т.в.о. слідчого СВ відділу поліції № 1 ЗРУП ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 задовольнити.
Надати дозвіл на тимчасовий доступ слідчим СВВідділу поліції№ 1Запорізького РУПГУНП вЗапорізькій області ОСОБА_4 , ОСОБА_5 ,т.в.о.слідчого СВВідділу поліції№ 1Запорізького РУПГУНП вЗапорізькій області ОСОБА_3 додокументів,з можливістювилучення їхкопій, завірених належним чином, які перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична та фактична адреса: АДРЕСА_1 , а саме:
- договори № 22/11-01 від 30.11.2018 укладені між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та договору № 1/11/19 від 01.11.2019 укладеного між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;
- акти приймання передачі виконаних будівельних робіт ( форма КБ 2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), що були складені за результатом виконання робіт за договором № 22/11-01 від 30.11.2018 між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та договором № 1/11/19 від 01.11.2019 між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;
- проектно-кошторисної документації по об`єкту «Демонтаж металевої димової труби», за договором № 22/11-01 від 30.11.2018 між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та об`єкту «Ремонт корпусу укрупнених дослідних установок АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за договором № 1/11/19 від 01.11.2019 між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (у повному обсязі, у т.ч. робочі проєкти, з графічними матеріалами); розпорядчих документів щодо затвердження проектно-кошторисної документації по вказаному об`єкту;
- додаткові угоди до договору № 22/11-01 від 30.11.2018 між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та договору № 1/11/19 від 01.11.2019 між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » з додатками та додатковими угодами до них; кошторисної документації (об`єктні та локальні кошториси) до договору № 22/11-01 від 30.11.2018 та договору № 1/11/19 від 01.11.2019; договорів субпідряду по об`єктам; актів приймання-передачі субпідрядних робіт;
- підсумкові відомості ресурсів, розрахунків загальновиробничих витрат до актів приймання передачі виконаних будівельних робіт (форма КБ 2в) за договором № 22/11-01 від 30.11.2018 між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та договором №1/11/19 від 01.11.2019 між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;
- журнали виконання робіт за договором № 22/11-01 від 30.11.2018 між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та договором № 1/11/19 від 01.11.2019 між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »; актів на приховані роботи, що були складені при виконанні робіт за договором № 22/11-01 від 30.11.2018 та договором № 1/11/19 від 01.11.2019; видаткових накладних, що підтверджують закупівлю матеріальних ресурсів, що використовувались при проведенні робіт за договором № 22/11-01 від 30.11.2018 та договором № 1/11/19 від 01.11.2019; сертифікатів якості (інших документів, що підтверджують якість) цих матеріальних ресурсів;
- договори на виконання проектних робіт по об`єкту «Демонтаж металевої димової труби» за договором № 22/11-01 від 30.11.2018 між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та об`єкту «Ремонт корпусу укрупнених дослідних установок ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за договором 1/11/19 від 01.11.2019 між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », з додатками та додатковими угодами до них; завдання на проектування за цими договорами; актів приймання-передачі виконаних робіт за цими договорами на виконання проектних робіт; договорів про проведення експертизи проектно-кошторисної документації по вказаним об`єктам; експертних звітів щодо розгляду проектно-кошторисної документації по вказаним об`єктам з додатками до них; договорів на здійснення авторського нагляду по вказаним об`єктам з додатками та додатковими угодами до них (у разі призначення осіб з числа працівників АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », відповідні накази); актів приймання виконаних робіт за договорами про здійснення авторського нагляду; журналів здійснення авторського нагляду по вказаним об`єктам; договорів про здійснення технічного нагляду по вказаним об`єктам (у разі призначення осіб з числа працівників АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », відповідні накази); актів приймання виконаних робіт за договорами про здійснення технічного нагляду;
- дозволи на виконання робіт по об`єкту «Демонтаж металевої димової труби», за договором № 22/11-01 від 30.11.2018 між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та об`єкту «Ремонт корпусу укрупнених дослідних установок АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за договором № 1/11/19 від 01.11.2019 між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »; документів щодо введення об`єктів до експлуатації (акт готовності об`єкта до експлуатації, декларація про готовність об`єкта до експлуатації); платіжних доручень, що підтверджують проведення АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » оплати за договорами № 22/11-01 від 30.11.2018 та № 1/11/19 від 01.11.2019; рахунків підрядника про проведення оплати за договорами № 22/11-01 від 30.11.2018 та договору № 1/11/19 від 01.11.2019;
- листування АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » з приводу виконання договорів № 22/11-01 від 30.11.2018 та № 1/11/19 від 01.11.2019;
- наказ про призначення та звільнення (за наявності), посадової інструкції та довіреності на вчинення правочинів від імені АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (або інший документ, що надавав такі повноваження) першого заступника генерального директора товариства ОСОБА_6 .
Встановити строк дії вказаної ухвали до 16 вересня 2024 року.
Умисне невиконання ухвали суду тягне за собою кримінальну відповідальність, передбачену ст. 382 КК України.
Ухвала є остаточною і оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя |
Дата ухвалення рішення | 16.07.2024 |
Оприлюднено | 23.07.2024 |
Номер документу | 120506119 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя
Крамаренко І. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні