Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
22 липня 2024 року Справа№200/4103/24
Донецький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Логойди Т.В.,
розглянувши в порядку письмового провадження (за правилами спрощеного позовного провадження) адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Ізюмської районної військової адміністрації Харківської області про визнання протиправним та скасування рішення,
в с т а н о в и в:
15 червня 2024 року ОСОБА_1 через свого представника (адвоката) та підсистему «Електронний суд» Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому, після уточнення позовних вимог (з урахуванням ухвали суду від 20 червня 2024 року у справі 200/3960/24 про роз`єднання позовних вимог), просив:
- визнати протиправним та скасувати рішення Управління соціального захисту населення Ізюмської районної військової адміністрації Харківської області від 29 липня 2022 року «Про скасування дії довідки», прийняте щодо ОСОБА_1 .
Позов обґрунтовував тим, що як отримувач пенсії в статусі внутрішньо переміщеної особи перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Харківській області, з відповіді якого від 04 червня 2024 року №2000-0202-8/93792 на звернення свого представника дізнався про те, що виплату пенсії йому припинено з 01 січня 2024 року у зв`язку із скасуванням дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Після цього його представник звернувся до відповідача - Управління соціального захисту населення Ізюмської районної військової адміністрації Харківської області з адвокатським запитом від 05 червня 2024 року, на що 07 червня 2024 року отримав копію рішення від 29 липня 2022 року «Про скасування дії довідки».
Вважав, що дії відповідача щодо скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи такими, що суперечать вимогам законодавства та порушують соціальні права позивача, оскільки п. 1 ст. 1 Закону України від 24 грудня 2015 року № 921-VIII «Про внесення змін до деяких законів України щодо посилення гарантій дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» (набрав чинності 13 січня 2016 року) довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи було вилучено з переліку документів, до яких вносяться відомості про місце проживання та місце перебування особи, і такі довідки згідно з п. 4 ч. 2 розд. І цього Закону діють безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 цього Закону.
Крім того, на час скасування довідки діяв карантин, і п. 7-2 Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 509, була передбачена заборона скасування такої довідки під часу дії карантину на підставі інформації про тривалу відсутність (понад 60 днів) особи за місцем проживання.
Вважав, що правові підстави для скасування дії довідки були відсутні.
У зв`язку з наведеним звернувся до суду з даним позовом.
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 20 червня 2024 року у справі 200/3960/24 (від якої від`єднана дана справа) поновлено пропущений строк звернення до суду з позовом в частині позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення Управління соціального захисту населення Ізюмської районної військової адміністрації Харківської області від 29 липня 2022 року «Про скасування дії довідки», прийняте щодо ОСОБА_1 ; відстрочено сплату судового збору до ухвалення судового рішення у справі.
Відповідач подав відзив на позовну заяву, в якому зазначав, що 19 липня 2022 року до Управління соціального захисту населення Ізюмської районної військової адміністрації надійшов лист Лозівського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області від 18 липня 2022 року № 24.01-10/257 стосовно внутрішньо переміщених осіб, які, за даними Державної прикордонної служби України, що містяться в базі даних «Відомості про осіб, які перетнули державний кордон України системи «Аркан», виїхали з території, де вони проживали (перебували), та понад 60 днів відсутні за місцем проживання. До зазначеного листа доданий додаток, в якому зазначено ОСОБА_1 .
У зв`язку з цим рішенням Управління соціального захисту населення Ізюмської районної військової адміністрації від 29 липня 2022 року ОСОБА_1 скасовано дію довідки внутрішньо переміщених осіб; внесені відповідні відомості до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.
29 липня 2022 року в телефонному режимі намагалися зв`язатися з позивачем та повідомити про скасування дії зазначеної довідки, проте зазначений в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб номер телефону не обслуговувався.
Просив в задоволенні позову відмовити.
Судом встановлено, що ОСОБА_1 є пенсіонером та має статус внутрішньо переміщеної особи, місце проживання якої зареєстровано на території проведення антитерористичної операції (м. Вуглегірськ Єнакіївського р-ну Донецької обл.), а фактичне місце проживання/перебування на підконтрольній українській владі території (м. Ізюм Харківської обл.), що підтверджується відповідною довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Так, Управлінням соціального захисту населення Барвінківської районної державної адміністрації Харківської області позивачу видано довідку від 12 листопада 2014 року № 168 про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції.
Рішенням Управління соціального захисту населення Ізюмської районної військової адміністрації Харківської області від 29 липня 2022 року «Про скасування дії довідки» з посиланням на пп. 3 п. 1 ст. 12 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» дію вказаної довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи скасовано; наказано внести про це відомості до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.
Рішення мотивовано тим, що підставою для скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та внесення відомостей про це в Єдину інформаційну базу даних про внутрішньо переміщених осіб є інформація, отримана від Лозівського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області щодо даних Державної прикордонної служби, які містяться в базі даних «Відомості про осіб, які перетнули державний кордон України системи Аркан», про те, що внутрішньо переміщена особа виїхала з території, де вона зареєстрована, та понад 60 днів відсутня за місцем проживання.
Така мотивація обумовлена надходженням до відповідача листа Лозівського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області від 18 липня 2022 року № 24.01-10/257 стосовно внутрішньо переміщених осіб, які, за даними Державної прикордонної служби України, що містяться в базі даних «Відомості про осіб, які перетнули державний кордон України системи «Аркан», виїхали з території, де вони зареєстровані, та понад 60 днів відсутні за місцем проживання. В додаток до зазначеного листа внесено позивача.
Про вказані обставини позивач дізнався після того, як почав з`ясовувати підстави припинення виплати йому пенсії, що відбулося з 01 січня 2024 року.
Так, з відповіді Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області (де він перебуває на обліку як отримувач пенсії в статусі внутрішньо переміщеної особи) від 04 червня 2024 року №2000-0202-8/93792 на звернення свого представника дізнався про те, що виплату пенсії йому припинено з 01 січня 2024 року у зв`язку із скасуванням дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
07 червня 2024 року від Управління соціального захисту населення Ізюмської районної військової адміністрації Харківської області (на запит свого представника від 05 червня 2024 року) разом із супровідним листом від 07 червня 2024 року №03-14/850 отримав копію рішення від 29 липня 2022 року «Про скасування дії довідки».
Дослідивши матеріали справи, вирішивши питання чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, які правові норми належить застосувати до цих правовідносин, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню з таких підстав.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру.
Згідно з ч.ч. 1-3 ст. 4 цього Закону факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 цього Закону.
Підставою для взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є проживання на території, де виникли обставини, зазначені в статті 1 цього Закону, на момент їх виникнення.
Для отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи така особа звертається із заявою до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за місцем проживання у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до абз. 9 ст. 3 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» в редакції, яка була чинною до 13 січня 2016 року, документами, до яких вносяться відомості про місце проживання та місце перебування особи, були: паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні.
13 січня 2016 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо посилення гарантій дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» (Закон від 24 грудня 2015 року № 921-VIII), яким в абз. 9 ст. 3 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» слова «довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи» виключено.
Вказаним Законом у Законі України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» у статті 4 частину 1 доповнено словами та цифрами "що діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 цього Закону".
Отже, з 13 січня 2016 року дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо посилення гарантій дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» (Закон від 24 грудня 2015 року № 921-VIII), відповідно до ч.1 ст. 4 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 цього Закону.
Стаття 12 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» визначає підстави для скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та внесення відомостей про це в Єдину інформаційну базу даних про внутрішньо переміщених осіб.
Відповідно до ч. 1 ст. 12 вказаного Закону (в редакції, що була чинною та підлягала застосуванню на час прийняття оскарженого рішення) підставою для скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та внесення відомостей про це в Єдину інформаційну базу даних про внутрішньо переміщених осіб є обставини, за яких внутрішньо переміщена особа:
1) подала заяву про відмову від довідки;
2) скоїла кримінальне правопорушення: дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади; посягання на територіальну цілісність і недоторканність України; терористичний акт; втягнення у вчинення терористичного акту; публічні заклики до вчинення терористичного акту; створення терористичної групи чи терористичної організації; сприяння вчиненню терористичного акту; фінансування тероризму; вчинення кримінального правопорушення проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку або військового кримінального правопорушення;
3) повернулася до покинутого місця постійного проживання;
4) виїхала на постійне місце проживання за кордон;
5) подала завідомо недостовірні відомості.
Рішення про скасування дії довідки приймається керівником структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за місцем проживання особи та надається внутрішньо переміщеній особі протягом трьох днів з дня прийняття такого рішення.
У разі неповідомлення внутрішньо переміщеною особою про її повернення до покинутого місця постійного проживання згідно з абзацом другим пункту 3 частини другої статті 9 цього Закону рішення про скасування дії довідки відповідно до пункту 3 частини першої цієї статті приймається на підставі інформації про тривалу відсутність (понад 60 днів) особи за місцем проживання, яка дає обґрунтовані підстави вважати, що внутрішньо переміщена особа повернулася до покинутого місця постійного проживання (абз. 8 ч. 1 ст. 12 вказаного Закону).
Згідно з абз. 9 ч. 1 ст. 12 вказаного Закону інформацією, яка дає обґрунтовані підстави вважати, що внутрішньо переміщена особа повернулася до покинутого місця постійного проживання, є:
дані, отримані з відповідних державних реєстрів;
дані, отримані в результаті обміну інформацією структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування;
дані, отримані в результаті обміну інформацією структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад з громадськими об`єднаннями, волонтерськими, благодійними організаціями, іншими юридичними та фізичними особами, що надають допомогу внутрішньо переміщеним особам відповідно до статті 16 цього Закону.
Відповідно до абз. 2 п. 1 Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 509 (в редакції, що була чинною та підлягала застосуванню на час прийняття оскарженого рішення), довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є документом, який підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Згідно з п. 2 Порядку призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 08 червня 2016 року №365, документом, що підтверджує статус внутрішньо переміщеної особи, є довідка, видана такій особі відповідно до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509 Про облік внутрішньо переміщених осіб.
Відповідно до п. 6 Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 509, довідка діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 Закону та абзацом восьмим цього пункту.
Довідка, видана до 20 червня 2016 р., яка не скасована і строк дії якої не закінчився, є дійсною та діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 Закону.
Відповідно до п. 12 зазначеного Порядку за наявності підстав для скасування довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, визначених статтею 12 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб", що підтверджується письмовою інформацією Держприкордонслужби, МВС, СБУ, Національної поліції, ДМС, Мінфіну, Держфінінспекції, Держаудитслужби та інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, громадських об`єднань, волонтерських, благодійних організацій, інших юридичних і фізичних осіб, що надають допомогу внутрішньо переміщеним особам, керівник структурного підрозділу з питань соціального захисту населення приймає рішення про скасування такої довідки.
Пунктом 7-1 Порядку, визначено, що у разі наявності підстав, передбачених статтею 12 Закону, МВС, Національна поліція, ДМС, СБУ, Адміністрація Держприкордонслужби, Мінфін, Мінцифри подають уповноваженому органу відповідну інформацію для прийняття рішення щодо зняття з обліку внутрішньо переміщених осіб.
Рішення про скасування дії довідки відповідно до статті 12 Закону (крім осіб, які є власниками пошкодженого або знищеного нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації, і подали заявку на відшкодування відповідних втрат, зокрема через Єдиний державний вебпортал електронних послуг) приймається керівником уповноваженого органу за місцем проживання особи та надається їй протягом трьох днів з дати прийняття такого рішення або надсилається на адресу місця проживання, зазначену в довідці.
Рішення про скасування дії довідки також приймається після надання повідомлення внутрішньо переміщеною особою про повернення до покинутого постійного місця проживання (крім осіб, які є власниками пошкодженого або знищеного нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації і подали заявку на відшкодування відповідних втрат, зокрема через Єдиний державний вебпортал електронних послуг):
керівником відповідного уповноваженого органу або уповноваженою особою територіальної громади / центру надання адміністративних послуг - у разі подання повідомлення за місцем отримання довідки;
керівником відповідного уповноваженого органу - у разі подання повідомлення після повернення до покинутого постійного місця проживання.
Уповноважений орган або уповноважена особа територіальної громади / центру надання адміністративних послуг на підставі прийнятого рішення невідкладно вносить до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб запис про скасування дії довідки.
Пунктом 7-2 Порядку визначено, що на період дії карантину або обмежувальних заходів, пов`язаних із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та протягом 30 днів з дня його відміни забороняється прийняття рішення про скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи на підставі інформації про тривалу відсутність (понад 60 днів) особи за місцем проживання, яка дає обґрунтовані підстави вважати, що внутрішньо переміщена особа повернулася до покинутого місця постійного проживання.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» на всій території України запроваджено карантин з 12 березня 2020 року, кінцева дата якого з урахуванням відповідних постанов Кабінету Міністрів України неодноразово змінювалася та продовжувалася, збільшуючи строк дії карантину.
Постановою Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (з внесеними до неї змінами), установлено з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - COVID-19), з 19 грудня 2020 р. до 30 червня 2023 р. на території України карантин, продовживши дію карантину, встановленого постановами Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896, № 30, ст. 1061), від 20 травня 2020 р. № 392 Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 43, ст. 1394, № 52, ст. 1626) та від 22 липня 2020 р. № 641 Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 63, ст. 2029).
Отже, по 30 червня 2023 року в Україні діяв карантин, що встановлений Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).
З 01 липня 2023 року зазначений карантин на території України не діє.
Оскаржене рішення від 29 липня 2022 року «Про скасування дії довідки» прийняте щодо позивача на підставі інформації про тривалу відсутність (понад 60 днів) особи за місцем проживання, яка дає обґрунтовані підстави вважати, що внутрішньо переміщена особа повернулася до покинутого місця постійного проживання.
Рішення прийняте під час дії заборони на прийняття такого рішення.
З огляду на наведене оскаржене рішення не можна вважати законним та обґрунтованим, у зв`язку з чим воно підлягає визнанню неправомірним та скасуванню (п. 10 ч. 2 ст. 245 Кодексу адміністративного судочинства України).
Отже позов підлягає задоволенню шляхом, який обрано судом (ч. 2 ст. 9, п. 10 ч. 2 ст. 245 Кодексу адміністративного судочинства України).
При обранні способу відновлення порушених прав позивача судом враховано наступне.
Інформація про внутрішньо переміщених осіб вноситься до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.
Як пояснив відповідач, після винесення рішення про скасування дії довідки до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб були внесені відповідні відомості.
Порядок створення, ведення та доступу до відомостей Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2016 року № 646.
Пунктами 2 та 3 зазначеного Порядку визначено, що база даних - автоматизований банк відомостей, створений для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які є внутрішньо переміщеними.
Інформація до бази даних вноситься структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі створення) рад (далі - уповноважені органи) в електронній формі на підставі поданої внутрішньо переміщеною особою заяви, форму якої затверджує Мінсоцполітики.
База даних дає змогу обробляти персональні дані зареєстрованих внутрішньо переміщених осіб відповідно до вимог Закону України Про захист персональних даних.
Відповідно до п. 4 зазначеного Порядку до бази даних вноситься така інформація про внутрішньо переміщену особу, як, зокрема, номер довідки, дата видачі та найменування органу, що її видав.
Згідно з п. 11 цього Порядку внутрішньо переміщена особа або її законний представник під час користування базою даних може ознайомитися, зокрема, з інформацією про стан дії довідки (дійсна; дію скасовано).
Оскільки суд дійшов висновку, що оскаржене рішення підлягає визнанню неправомірним та скасуванню, тому, з огляду на наведені положення законодавства, суд вважає за необхідне з метою повного відновлення порушених прав позивача зобов`язати відповідача відновити в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб інформацію про дійсність довідки від 12 листопада 2014 року № 168 про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, що видана позивачу (ч. 2 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України).
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 20 червня 2024 року у справі 200/3960/24 (від якої від`єднана дана справа) сплату судового збору в сумі 968,96 грн. за подання до суду даної позовної заяви відстрочено до ухвалення судового рішення у справі.
Згідно з ч. 2 ст. 133 Кодексу адміністративного судочинства України якщо у строк, встановлений судом, судові витрати не будуть оплачені, позовна заява залишається без розгляду або витрати розподіляються між сторонами відповідно до судового рішення у справі, якщо сплату судових витрат розстрочено або відстрочено до ухвалення судового рішення у справі.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 вказаного Кодексу, яка регулює питання розподілу судових витрат, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Оскільки сплату судового збору, що підлягав оплаті відповідно до положень цього Кодексу, відстрочено до ухвалення судового рішення у справі, і судовий збір не оплачено, тому відповідно до наведених вимог процесуального законодавства при задоволенні позову такий судовий збір підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача - суб`єкта владних повноважень.
Керуючись статтями 32, 139, 243 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
Позов ОСОБА_1 (зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ) до Управління соціального захисту населення Ізюмської районної військової адміністрації Харківської області (64309, Харківська обл., м. Ізюм, вул. Гайдамацька, 1) про визнання протиправним та скасування рішення задовольнити.
Визнати неправомірним та скасувати рішення Управління соціального захисту населення Ізюмської районної військової адміністрації Харківської області від 29 липня 2022 року «Про скасування дії довідки», прийняте щодо ОСОБА_1 .
Зобов`язати Управління соціального захисту населення Ізюмської районної військової адміністрації Харківської області (64309, Харківська обл., м. Ізюм, вул. Гайдамацька, 1) відновити в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб інформацію про дійсність довідки від 12 листопада 2014 року № 168 про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, що видана ОСОБА_1 Управлінням соціального захисту населення Барвінківської районної державної адміністрації Харківської області.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Управління соціального захисту населення Ізюмської районної військової адміністрації Харківської області (64309, Харківська обл., м. Ізюм, вул. Гайдамацька, 1) на користь державного бюджету України (стягувач - Державна судова адміністрація України, 01601, м. Київ, вул. Липська, 18/5, код ЄДРПОУ 26255795, рахунок отримувача UA908999980313111256000026001, отримувач коштів ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (код ЄДРПОУ) 37993783, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код класифікації доходів бюджету 22030106) судовий збір в сумі 968 (дев`ятсот шістдесят вісім) грн. 96 (дев`яносто шість) коп.
Рішення набирає законної сили у строк та у порядку, що визначені статтею 255 КАС України, і може бути оскаржене до Першого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення судом складено 22 липня 2024 року.
Суддя Т.В. Логойда
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.07.2024 |
Оприлюднено | 24.07.2024 |
Номер документу | 120515508 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них внутрішньо переміщених осіб |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Логойда Т.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні