Рішення
від 22.07.2024 по справі 420/12877/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/12877/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 липня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Катаєвої Е.В., розглянувши у письмовому провадженні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «БГГ ТЕХНОЛОДЖІЗ УКРАЇНА» (вул. Маршала Говорова, 18, офіс 15, м. Одеса, 65009) до Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, буд.5, м. Одеса, 65044) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «БГГ ТЕХНОЛОДЖІЗ УКРАЇНА» до Головного управління ДПС в Одеській області (далі ГУ ДПС), у якому позивач просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення ГУ ДПС №4403/15-32-24-06-20 від 05.02.2024 року, №4406/15-32-32-24-06-20 від 05.02.2024 року, №4400/15-32-24-06 від 05.02.2024 року, №16297/15-32-24-06-20 від 23.04.2024року, №16293/15-32-24-06-20 від 23.04.2024 року.

Представник позивача зазначив, що ГУ ДСП проведено планову виїзну документальну перевірку ТОВ «БГТ ТЕХНОЛОДЖІЗ УКРАЇНА» з питань правильності обчислення, повноти і своєчасності сплати за період з 14.11.2019 по 30.09.2023 податку на доходи фізичних осіб (далі ПДФО), військового збору та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі ЄСВ), за результатом якої складено акт №669/15-32-24-06-15/43350359 від 10.01.2024, згідно якого встановлено порушення: - у Податкових розрахунках у II-IV кварталах 2022, І-ІІІ кварталах 2023 показники не в повному обсязі, з недостовірними даними; - не нараховано та не сплачено ПДФО у загальній сумі 489973,95 грн та військовий збір на загальну суму 40831,16 грн.

05.02.2024 року відповідачем складено податкові повідомлення-рішення (далі ППР) №4403/15-32-24-06-20, №4406/15-32-32-24-06-20 та №4400/15-32-24-06, які оскаржено в адміністративному порядку шляхом направлення скарги до ДПС України. Рішенням ДПС України №11271/6/99-00-06-01-03-06 від 18.04.2024 скаргу залишено без задоволення та прийняті ППР без змін, а також збільшено податкові зобов`язання з ПДФО на суму 118689,35 грн, штрафних санкцій у розмірі 12989,88 грн та військового збору на суму 9890,79 грн і штрафних санкцій у розмірі 108226 грн. З урахуванням збільшення податкових зобов`язань, ГУ ДПС 23.04.2024 року прийнято ППР №16297/15-32-24-06-20 та №16293/15-32-24-06-20.

Представник позивача вважає висновки акту планової виїзної документальної перевірки помилковими, а прийняті ППР протиправними.

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що акті перевірки вказано зазначено, що згідно з ч.9 ст.22 Закону України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор» №768-IX від 14.07.2020 (далі Закон №768-IX) забороняється використання гральних автоматів, загальний відсоток виграшу в яких встановлений на рівні менш як 90%.

Загальна сум виграшів, виплачених ТОВ «БГГ ТЕХНОЛОДЖІЗ УКРАЇНА» гравцям період, який перевірявся, повинна складати 90% від загальної суми внесення гравцями грошових коштів на електронні карти. Оскільки гравцями внесено 4 193 226,77 грн, загальна сума їх виграшів повинна становити 3 773 904,09 грн. Проте первинними документами підтверджується, що гравцям виплачено виграші на меншу суму - 1 051 826,59 грн. Таким чином, встановлено заниження доходу на суму 2 722 077,50 грн.

Представник позивача зазначив, що ГУ ДПС протиправно застосовано до платника положення Закону №768-IX в частині визначення вимог до грального обладнання, оскільки державне регулювання у сфері організації та проведення азартних ігор здійснюється Комісією з регулювання азартних ігор та лотерей.

Також представник вважає, що висновки контролюючого органу є помилковими, оскільки утримання податковим агентом ПДФО можливе лише у разі нарахування доходу на користь платника податку, однак ТОВ «БІГ ТЕХНОЛОДЖІЗ УКРАЇНА» не здійснювало виплату гравцям виграшів на загальну суму 2 722 077,50 грн. Докази на підтвердження заявлених податковим органом обставин відсутні.

Крім того, в акті перевірки відсутня інформація про здійснення запити або витребування пояснень щодо наявності або відсутності обставин встановлених порушень.

Представник позивача просив задовольнити позовні вимоги.

Ухвалою суду від 12.04.2024 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження та вирішено, що справа буде розглядатися за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Ухвалою суду від 07.06.2024 року відмовлено у задоволенні клопотання представника ТОВ «БГГ ТЕХНОЛОДЖІЗ УКРАЇНА» про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін.

Ухвалою суду від 22.07.2024 року відмовлено у задоволенні клопотання представника ГУ ДПС про розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

Представник ГУ ДПС подав до суду відзив на позов, у якому просив відмовити у задоволенні позову, посилаючись на те, що з коштів внесених гравцями відсоток виграшу повинен складати не менш 90 %, що є доходом гравця, тобто фізичної особи, та підлягає оподаткуванню. Враховуючи ч.9 ст.22 Закону №768-IX загальна сум виграшів, виплачених ТОВ «БГГ ТЕХНОЛОДЖІЗ УКРАЇНА» гравцям за перевіряємий період повинна складати 90% від загальної суми внесення гравцями грошових коштів на електронні карти (4193226,77 грн), тобто 3 773 904,09 грн. Оскільки фактична сума виплати виграшу становить 1051826,59 грн, ГУ ДПС дійшло висновку про заниження платником ПДФО на загальну суму 2722077,50 грн та військового збору відповідно.

У той же час, під час розгляду скарги ТОВ «БГГ ТЕХНОЛОДЖІЗ УКРАЇНА», на прийняті ППР ДПСУ з`ясовано, що база оподаткування за висновками перевірки визначена на загальну суму 2722077,50 грн, та не збільшена на суму податку на доходи фізичних осіб та військового збору, відповідно 3381462,72 грн. Отже контролюючим органом вищого рівня за результатом розгляду скарги було збільшено податкові зобов`язання з ПДФО, штрафні санкції, та відповідно військовий збір та штрафні санкції.

Представник відповідача також зазначив, що скасовуючи ППР створюються умови, в яких бюджет втрачає кошти, а платник податків звільняється від відповідальності за порушення, встановлене контролюючим органом при проведенні перевірки.

Представник позивача подав до суду пояснення, у яких просив задовольнити позовні вимоги з підстав, викладених у позові, наголошуючи на тому, що відповідач вважає доходом ймовірно виплачені кошти гравцям азартних ігор, що є протиправним. Контроль на відсотком виграшу не входить до повноважень ГУ ДПС.

Справа розглянута в письмовому провадженні.

Судом встановлено, що позивач ТОВ «БГГ ТЕХНОЛОДЖІЗ УКРАЇНА» зареєстроване 14.11.2019 року, та здійснює господарську діяльність за основним видом код КВЕД 92.00 Організування азартних ігор.

Відповідно до пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.77.1 ст.77 ПК України, IV розділу плану-графіка проведення документальних планових виїзних перевірок платників податків на 2023 рік, на підставі наказу ГУ ДПС від 04.12.2023 №10101-п проведено планову виїзну документальну перевірку ТОВ «БГГ ТЕХНОЛОДЖІЗ УКРАЇНА» з питань правильності обчислення, повноти і своєчасності сплати ПДФО, військового збору, ЄСВ за період з 14.11.2019 по 30.09.2023, за результатом якої складено акт №669/15-32-24-06-15/43350359 від 10.01.2024.

Згідно з актом перевірки ГУ ДПС із первинних документів по рахунку 301 «Каса в національній валюті», №311 «Рахунки у банках», 703 «Дохід від реалізації робіт і послуг», 7091 «дохід від роздрібних продажів» встановлено внесення гравцями грошових коштів на електронні карти на загальну суму: 4 193 226,77 грн, у тому числі: з 01.01.2021 по 31.12.2021 27 040,00 грн, з 01.01.2022 по 31.12.2022 2 712 859,77 грн, з 01.01.2023 по 30.09.2023 1 453 327,00 грн.

З посиланням на ч.9 ст.22 Закону №768-IX, контролюючий орган дійшов висновку, що загальна сум виграшів, виплачених ТОВ «БГГ ТЕХНОЛОДЖІЗ УКРАЇНА» гравцям за період, що перевірявся, повинна складати 90% від загальної суми внесення гравцями грошових коштів на електронні карти, а саме 4 193 226,77 грн*0,9 = 3 773 904,09 грн, у тому числі: з 01.01.2021 по 31.12.2021 24 336,00 грн, з 01.01.2022 по 31.12.2022 2 441 573,79 грн, з 01.01.2023 по 30.09.2023 1 307 994,30 грн.

В акті вказано, що згідно первинних документів по рахунку 301 «Каса в національній валюті» за період, що перевірявся, із каси підприємства гравцям виплачено виграш у загальній сумі 1 051 826,59 грн, у тому числі: з 01.01.2021 по 31.12.2021 1000,00 грн, з 01.01.2022 по 31.12.2022 613 885,84 грн, з 01.01.2023 по 30.09.2023 436 940,75 грн.

ГУ ДПС дійшло висновку про заниження платником оподаткованого доходу гравців від виграшів на загальну суму 2 722 077,50 грн, у тому числі: з 01.01.2021 по 31.12.2021 23 336,00 грн, з 01.01.2022 по 31.12.2022 1 827 687,95 грн, з 01.01.2023 по 30.09.2023 871 053,55 грн.

За висновками акту перевірки встановлено наступні порушення платника податків ТОВ «БГГ ТЕХНОЛОДЖІЗ УКРАЇНА»:

1) ст.51, п.176.2 ст.176 з урахуванням п.69.2 ст.69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України, Наказу Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого ного (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого податків єдиного внеску Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску», у результаті чого задекларовано у Податкових розрахунках у II-IV кварталах 2022, І-ІІІ кварталах 2023 показники не в повному обсязі, з недостовірними даними;

2) п.п. «е» пп.14.1.54 п.14.1 ст.14, п.п.162.1.1 п.162.1 ст.162, пп.163.1.1 п.163.1 ст.163, пп. 164.2.8 п.164.2 ст.164, п. 167.1 ст. 167, пп. 170.6.1 п.170.6 ст.176, пп.170.6.3, пп. 170.6.5 п.170.6 ст.170 Кодексу, щодо не нарахування та несплати у періоді з 14.11.2019 по 30.09.2023 ПДФО у загальній сумі 489 973,95 грн;

3) п.16 підрозділу 10 розділу ХХ «Інші перехідні положення», пп. 162.1.1., 162.1.2.. 162.1.3, п. 162.1, ст. 162, пп. 163.1.1, 163.1.2., п. 163.1, пп. 163.2.1., 163.2.2. п. 163.2. ст. 163, ст. 168, п. 171.1, ст. 171, п. 176 Кодексу, в результаті чого допущено порушення вимог податкового законодавства під час перевірки питань щодо правильності утримання та своєчасності перерахування військового збору до бюджету в періоді, що перевірявся, на загальну суму 40 831,16 грн.

Позивач 19.01.2024 року подав до ГУ ДПС заперечення на акт перевірки, за результатами розгляду яких висновки акту перевірки залишені без змін (висновок від 30.01.2024 №31/15-32-24-06).

На підставі акту перевірки №669/15-32-24-06-15/43350359 від 10.01.2024 ГУ ДПС 05.02.2024 року прийнято ППР:

№4403/15-32-24-06-20, яким збільшено суму грошового зобов`язання з ПДФО на загальну суму 543738,35 грн (489973,95 грн основний платіж, 53746,74 грн штрафних санкцій та 18,16 грн пені);

№4406/15-32-32-24-06-20, яким збільшено суму грошового зобов`язання з військового збору на загальну суму 45311,56 грн (40831,16 грн основний платіж, 4478,89 грн штрафних санкцій та 1,51 грн пені);

№4400/15-32-24-06 за платежем ПДФО, що сплачується податковими агентами, застосовано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн.

Позивач, не погодившись з прийнятими ППР, в порядку адміністративного оскарження звернувся до ДПС України зі скаргою від 19.02.2024 за вхід. №5505/6, за результатом розгляду якої рішенням від 18.04.2024 №1127/6/99-00-06-01-03-06 ППР залишено без змін, скаргу без задоволення.

Водночас ДПС України під час розгляду скарги з`ясовано, що база оподаткування за висновками перевірки визначена на загальну суму 2 722 077,50 грн, та не збільшена на суму ПДФО та військового збору, відповідно 3 381 462,72 грн (2772077,50:80,5х100), що слугувало підставою для збільшення ДПС України податкових зобов`язань з ПДФО, штрафних санкцій, та відповідно і військового збору та штрафних санкцій.

На підставі акту перевірки №669/15-32-24-06-15/43350359 від 10.01.2024, з урахуванням рішення про результати розгляду скарги від 18.04.2024 №1127/6/99-00-06-01-03-06, ГУ ДПС 23.04.2024 року прийнято наступні ППР:

№16297/15-32-24-06-20, яким збільшено суму грошового зобов`язання з ПДФО на загальну суму 131679,23 грн (118689,35 грн основний платіж, 12989,88 грн штрафних санкцій);

№16293/15-32-24-06-20, яким збільшено суму грошового зобов`язання з військового збору на загальну суму 10973,05 грн грн (9890,79 грн основний платіж, 1082,26 грн).

Позивач, вважаючи прийняті ППР від 05.02.2024 року №4403/15-32-24-06-20, №4406/15-32-32-24-06-20, №4400/15-32-24-06 та від 23.04.2024 року №16297/15-32-24-06-20, №16293/15-32-24-06-20 протиправними та такими, що підлягають скасуванню, звернувся до суду з даним позовом.

Спірні правовідносини виникли з питань дотримання податкового законодавства між суб`єктом господарювання ТОВ «БГГ ТЕХНОЛОДЖІЗ УКРАЇНА» та суб`єктом владних повноважень ГУ ДПС, який є контролюючим органом (п.п.41.1.1 п.41.1 ст.41 ПКУ) та згідно з п.п.19-1.1.1, п.п.19-1.1.2 п.19-1.1 ст.19-1 ПКУ здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів, у тому числі проводять відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків а також контролюють своєчасність подання платниками податків та платниками єдиного внеску передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів.

Відповідно до п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20 ПК України контролюючі органи, визначені п.п.41.1.1 п.41.1 ст.41 цього Кодексу, мають право, зокрема: проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Статтею 70.1 ПК України визначено, що документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок. План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.

Позивач ТОВ «БГГ ТЕХНОЛОДЖІЗ УКРАЇНА» здійснює господарську діяльність за основним видом код КВЕД 92.00 Організування азартних ігор.

Правові засади здійснення державного регулювання господарської діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор в Україні, визначає правові, економічні, соціальні та організаційні умови функціонування азартних ігор визначає Закон України Закон №768-IX, згідно з ч.3 ст.9 якого контроль за дотриманням норм податкового законодавства у сфері організації та проведення азартних ігор здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.

Відповідно до ч.1 ст.1 Закону №768-IX у цьому Законі терміни вживаються в такому значенні, зокрема:

азартна гра - будь-яка гра, умовою участі в якій є внесення гравцем ставки, що дає право на отримання виграшу (призу), імовірність отримання і розмір якого повністю або частково залежать від випадковості, а також знань і майстерності гравця;

гравець - фізична особа, яка на момент участі в азартній грі досягла 21-річного віку, є дієздатною, не перебуває у Реєстрі осіб, яким обмежено доступ до гральних закладів та/або участь в азартних іграх, та за власним бажанням бере участь в азартній грі;

організатор азартних ігор - юридична особа - резидент України, яка на підставі отриманої ліцензії має право здійснювати зазначений у такій ліцензії вид діяльності з організації та проведення азартних ігор відповідно до вимог цього Закону;

виграш (приз) - кошти, майно, майнові права, що підлягають виплаті (видачі) гравцю у разі його виграшу в азартну гру відповідно до оприлюднених правил проведення такої азартної гри;

виплата - фінансова операція з виплати (повернення) гравцю зробленої ним ставки у парі у випадках, передбачених правилами проведення парі (букмекерського парі чи парі тоталізатора).

Згідно за ст.2 Закону №768-IX на території України дозволяється організовувати та проводити виключно такі види діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор: 1) організація та проведення азартних ігор у гральних закладах казино; 2) організація та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет; 3) організація та проведення букмекерської діяльності в букмекерських пунктах та в мережі Інтернет; 4) організація та проведення азартних ігор у залах гральних автоматів; 5) організація та проведення азартних ігор в покер в мережі Інтернет.

Визначені цією частиною види діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор на території України можуть проводитися виключно за наявності у суб`єкта господарювання відповідних передбачених цим Законом ліцензій із використанням сертифікованого відповідно до цього Закону та підключеного до Державної системи онлайн-моніторингу грального обладнання та онлайн-систем організаторів азартних ігор.

Оскаржувані ППР прийняті відповідачем за порушення позивачем п.п. «е» пп.14.1.54 п.14.1 ст.14, п.п.162.1.1 п.162.1 ст.162, пп.163.1.1 п.163.1 ст.163, пп. 164.2.8 п.164.2 ст.164, п. 167.1 ст. 167, пп. 170.6.1 п.170.6 ст.176, пп.170.6.3, пп. 170.6.5 п.170.6 ст.170 ПКУ, п.16 підрозділу 10 розділу ХХ «Інші перехідні положення», пп. 162.1.1., 162.1.2.. 162.1.3, п. 162.1, ст. 162, пп. 163.1.1, 163.1.2., п. 163.1, пп. 163.2.1., 163.2.2. п. 163.2. ст. 163, ст. 168, п. 171.1, ст. 171, п. 176 ПКУ.

Підпункт 14.1.54 п.14.1 ст.14 ПКУ визначає поняття. Доходом з джерелом його походження з України є будь який дохід, отриманий резидентами або нерезидентами, у тому числі від будь-яких видів їх діяльності на території України, її континентальному шельфі, у виключній (морській) економічній зоні, у вигляді, зокрема, виграшів, призів пп. «е»).

Розділом ІV ПКУ регламентовані питання податку на доходи фізичних осіб

Платниками податку є, зокрема, фізична особа - резидент, яка отримує доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи; податковий агент.

Статті 164,165 ПКУ визначають об`єкт оподаткування та базу оподаткування.

Відповідно до пп.164.2.8 п.164.2 ст.164 ПКУ базою оподаткування є пасивні доходи (крім зазначених упп.165.1.2 та 165.1.41 пункту 165.1 статті 165 цього Кодексу), доходи у вигляді виграшів, призів.

Згідно з п.167.1 ст.167 ПКУ ставка податку становить 18 відсотків бази оподаткування щодо доходів, нарахованих (виплачених, наданих) платнику.

Стаття 170 ПКУ регламентує особливості нарахування (виплати) та оподаткування окремих видів доходів, у тому числі оподаткування виграшів та призів.

Податковим агентом платника податку під час нарахування (виплати, надання) на його користь доходу у вигляді виграшів (призів) у лотерею чи в інші розіграші, у букмекерському парі, у парі тоталізатора, призів та виграшів у грошовій формі, одержаних за перемогу та/або участь в аматорських спортивних змаганнях, у тому числі у більярдному спорті, є особа, яка здійснює таке нарахування (виплату) (п.п.170.6.1 п.170.6 ст.170 ПК України).

Підпунктом 170.6.3. пункту 170.6 ПК України визначено, що оподаткування доходів у вигляді виграшів та призів, інших, ніж виграш (приз) у лотерею, здійснюється у загальному порядку, встановленому цим Кодексом для доходів, що остаточно оподатковуються під час їх нарахування, за ставкою, визначеною в абз.1 п.167.1 ст.167 цього Кодексу.

Відповідно до п.п.170.6.5 п.170.6 ПК України доходи, зазначені у цьому пункті, остаточно оподатковуються під час їх виплати за їх рахунок.

Згідно з актом перевірки ГУ ДПС із первинних документів по рахунку 301 «Каса в національній валюті», №311 «Рахунки у банках», 703 «Дохід від реалізації робіт і послуг», 7091 «дохід від роздрібних продажів» встановлено внесення гравцями грошових коштів на електронні карти на загальну суму: 4 193 226,77 грн, у тому числі: з 01.01.2021 по 31.12.2021 27 040,00 грн, з 01.01.2022 по 31.12.2022 2 712 859,77 грн, з 01.01.2023 по 30.09.2023 1 453 327,00 грн.

З посиланням на ч.9 ст.22 Закону №768-IX, контролюючий орган дійшов висновку, що загальна сум виграшів, виплачених ТОВ «БГГ ТЕХНОЛОДЖІЗ УКРАЇНА» гравцям за період, що перевірявся, повинна складати 90% від загальної суми внесення гравцями грошових коштів на електронні карти, а саме 4 193 226,77 грн*0,9 = 3 773 904,09 грн, у тому числі: з 01.01.2021 по 31.12.2021 24 336,00 грн, з 01.01.2022 по 31.12.2022 2 441 573,79 грн, з 01.01.2023 по 30.09.2023 1 307 994,30 грн.

Позивач у позові вказаних обставин не спростував, а в обґрунтування позовних вимог зазначив лише, що актом перевірки не доведено, що вказані суми виплачені гравцям, а лише за даної умови можуть бути нараховані податки.

Проте суд вважає вказані доводи неспроможними, оскільки саме суми, які підлягали виплати гравцям є об`єктом оподаткування. Не нарахування и не виплата вказаних сум свідчить про порушення податкового законодавства.

ГУ ДПС оцінювало вказані порушення саме зі сторони дотримання позивачем вимог ПКУ та саме у цьому розрізі посилалось на порушення позивачем вимог ч.9 ст.22 Закону №768-IX щодо не нарахування та виплати гравцям за період, що перевірявся, повинна складати 90% від загальної суми внесення гравцями грошових коштів на електронні карти, чим штучно збільшений прибуток. З урахуванням зазначеного, суд не приймає до уваги доводи позивача, що ГУ ДПС не мало права оцінювати дотримання позивачем вимог Закону №768-IX як спеціального законодавства, контроль за яким здійснює спеціальний орган державного регулювання в сфері організації та проведення азартних ігор в Україні.

Посилання представника позивача на окремі недоліки акту перевірки не спростовують встановлених порушень.

Відповідно до ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення.

Статтею 72 КАС України визначено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Докази повинні бути належними, допустимими, достовірними, достатніми (ст.73-76 КАС України).

Статтею 76 КАС України визначено, що питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Враховуючи викладене, оцінивши достовірність та достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, відповідно до свого внутрішнього переконання, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.

Керуючись ст. ст. 2, 5, 6, 7, 9, 139, 241-246 КАС України, суд,-

В И Р І Ш И В:

Відмовити у задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «БГГ ТЕХНОЛОДЖІЗ УКРАЇНА» (вул. Маршала Говорова, 18, офіс 15, м. Одеса, 65009, код ЄДРПОУ 43350359) до Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень №4403/15-32-24-06-20 від 05.02.2024 року, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на доходи фізичних осіб на загальну суму 543738,35 грн, №4406/15-32-32-24-06-20 від 05.02.2024 року, яким збільшено суму грошового зобов`язання з військового збору на загальну суму 45311,56 грн, №4400/15-32-24-06 від 05.02.2024 року за платежем податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, про застосування штрафної санкції у розмірі 1020 грн, №16297/15-32-24-06-20 від 23.04.2024 року, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на доходи фізичних осіб на загальну суму 131679,23 грн, №16293/15-32-24-06-20 від 23.04.2024 року, яким збільшено суму грошового зобов`язання з військового збору на загальну суму 10973,05 грн.

Рішення набирає законної сили у порядку ст.255 КАС України.

Рішення може бути оскаржене у порядку та строки встановлені ст.295-297 КАС України.

Суддя Е.В. Катаєва

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.07.2024
Оприлюднено24.07.2024
Номер документу120517095
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —420/12877/24

Постанова від 29.10.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Постанова від 29.10.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 19.08.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 19.08.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Рішення від 22.07.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

Ухвала від 22.07.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

Ухвала від 07.06.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

Ухвала від 29.04.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні