Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
23 липня 2024 року № 520/3822/24
Суддя Харківського окружного адміністративного суду Рубан В.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю РЕЙМАРК УКРАЇНА (вул. Дружби Народів, буд.263, кв.43, м. Харків, 61183, код ЄДРПОУ42228975) до Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ43005393), Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ43983495) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю РЕЙМАРК УКРАЇНА, звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної податкової служби України, в якому просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10048351/42228975 від 29.11.2023р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 18.10.2023р., складеної ТОВ "РЕЙМАРК УКРАЇНА";
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 2 від 18.10.2023р., складену ТОВ "РЕЙМАРК УКРАЇНА" в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію 18.10.2023р.
Ухвалою від 20.02.2024р. прийнято до розгляду позовну заяву та відкрито спрощене провадження.
Ухвалою від 18.03.2024р. клопотання представника відповідача Державної податкової служби України про розгляд справи за участю представників сторін - залишити без задоволення.
Ухвалою від 18.03.2024р. залучено до участі у справі в якості другого відповідача - Головне управління ДПС у Харківській області.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ним направлена до Єдиного реєстру податкових накладних податкова накладна № 2 від 18.10.2023 р. Згідно квитанцій, реєстрація документів зупинена, оскільки: Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2203, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину запайку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п. / Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрації/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Позивачем до відповідача надіслано пояснення з наданням первинних документів. Рішеннями Комісії відмовлено у реєстрації податкових накладних. Позивач вважає рішення протиправними, а накладні такими, що підлягають реєстрації.
Відповідачі надали відзиви на позов, в яких вказали, що в спірних відносинах діяли правомірно, просили в задоволенні позову відмовити.
Суд, вивчивши доводи позову та заперечень проти нього, дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні правовідносини, виходить з наступних підстав.
Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕЙМАРК УКРАЇНА» зареєстроване у встановленому законом порядку, як юридична особа за адресою: 61183, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н, вул. Дружби Народів, буд.263, кв. 43, код ЄДРПОУ 42228975, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, набув правового статусу суб`єкта господарювання юридичної особи, як платник податків, зборів та перебуває на податковому обліку.
В межах господарської діяльності ТОВ «РЕЙМАРК УКРАЇНА» укладено договір постачання № 10-13 від 13.10.2023 року з покупцем ТОВ «ГРЕЙВОЛФ» (код 41399007).
Предмет договору згідно додатка № 1 (Специфікація) є постачання Лазерної установки для очищення RayMark 7С-0200 2 шт. За вказаним договором покупцю було виставлено рахунок №13 від 13.10.2023 р. на суму 1939835грн. 00 коп. (в т. ч. ПДВ 20% - 323 305 грн. 83 коп.). (копія рахунку надається). За цим рахунком ТОВ «РЕЙМАРК УКРАЇНА» отримало від покупця 100% попередню оплату в сумі 1939835грн. 00 коп. (у тому числі ПДВ 323305грн. 83коп.).
Перерахування авансу Покупцем здійснено на поточний рахунок ТОВ «РЕЙМАРК УКРАЇНА» платіжним дорученням №25 від 18.10.2023р. Це було першою подією з ПДВ, згідно якої, 18.10.2023р. ТОВ «РЕЙМАРК УКРАЇНА» надіслано на реєстрацію податкову накладну №2 від 18.10.2023р. на суму 1939835грн. 00коп. (у тому числі ПДВ 323305грн. 83коп.). Реєстрація податкової накладної була зупинена 15.11.2023р. з причини: «Обсяг постачання товару 8456 дорівнює, або перевищує величину залишку, п.1 Критерію ризиковості здійснення операцій».
Щодо умов покупки та постачання товару Лазерної установки для очищення RayMark 7С-0200 в кількості 2 шт. з кодом УКТ ЗЕД 8456119000, імпорт якого заплановано на листопад-грудень 2023 року судом досліджено наступне.
На складі ТОВ «РЕЙМАРК УКРАЇНА» станом на 01.10.2023 року товар Лазерна установка для очищення RayMark 7С-0200 в кількості 2 шт. відсутній, що підтверджено інвентарним описом № 3 від 01.10.2023 р.
Означений товар мав бути імпортований для постачання покупцю ТОВ «ГРЕЙВОЛФ» (код 41399007) за договором постачання № 10-13 від 13.10.2023 року.
Лазерна установка для очищення RayMark 7С-0200 в кількості 2 шт. замовлена ТОВ «РЕЙМАРК УКРАЇНА» у постачальника Jinan Manbaykon Machinery Co., Ltd. (Сингапур) за ВЕД Контрактом № HT-23-1020Y від 20.10.2023 року.
Згідно умов Інвойсу до Контракту № HT-23-1020Y від 20.10.2023 року ТОВ «РЕЙМАРК УКРАЇНА» перераховано Постачальнику 100% аванс за товар в сумі 7430 доларів США.
Оплата здійснена платіжним дорученням в іноземній валюті № 75JBKLNA від 25.10.2023 р. з поточного USD рахунку ТОВ «РЕЙМАРК УКРАЇНА».
Підтвердження коду УКТ ЗЕД 8456119000 товару за Контрактом № HT-23-1020 від 20.10.2023 р. надано АТ КБ Приватбанк 20.10.2023 р.
Постачання Лазерної установки для очищення RayMark 7С-0200 в кількості 2 шт. з кодом УКТ ЗЕД 8456119000 було заплановано на листопад-грудень 2023 року.
ТОВ «ЛАМАН ШИПІНГ» (ЄДРПОУ 40551877) буде здійснювати для ТОВ «РЕЙМАРК УКРАЇНА» митне оформлення вантажу згідно умов Договору про надання послуг митного брокера № 07-06Б від 07.06.2021 р.
За вказаним договором ТОВ «РЕЙМАРК УКРАЇНА» згідно рахунку №LS-4521765 від 20.11.2023р. ТОВ «ЛАМАН ШИПІНГ» перераховано аванс платіжним дорученням №1079 від 20.11.2023р. в сумі 5541 грн. 00 коп. з ПДВ.
ТОВ «АРГО ТРАНСЛОГІСТИК» (ЄДРПОУ 43088523) надаватиме ТОВ «РЕЙМАРК УКРАЇНА» згідно умов Договору про транспортно-експедиторське обслуговування №050822 від 05.08.2022 р. послуги: міжнародного авіаційного перевезення, автоперевезення, транспортно-eкспедиторське обслуговування за межами та на території державного кордону Укрaїни.
За договором постачання ТОВ «РЕЙМАРК УКРАЇНА» згідно рахунку № 4521759 від 20.11.2023 р. ТОВ «АРГО ТРАНСЛОГІСТИК» перераховано аванс платіжним дорученням №1078 від 20.11.2023 р. в сумі 113 073 грн.34 коп. з ПДВ.
18.10.2023 року ТОВ «РЕЙМАРК УКРАЇНА» поставило ТОВ «ГРЕЙВОЛФ» зазначений вище товар, що стало першою подією, та за фактом чого було складено податкову накладну №2 від 18.10.2023 року, яку цього ж дня, 18.10.2023 року було подано на реєстрацію.
15.11.2023 року реєстрацію зазначеної податкової накладної було зупинено.
У якості підстави для зупинки реєстрації податкової накладної зазначено: Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 18.10.2023 №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 8456, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Позивачу запропоновано надати запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
23.11.2023 року ТОВ «РЕЙМАРК УКРАЇНА» подало відповідачу повідомлення з наданими додатковими поясненнями та додаткові копії документів для реєстрації податкової накладної №2 від 18.10.2023 р. в єдиному реєстрі податкових накладних.
Рішенням від 29.11.2023 року № 10048351/42228975 відповідач відмовив в реєстрації податкової накладної у зв`язку ненаданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення щодо недостатності документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.
Позивачем в порядку адміністративного оскарження до ДПС України подано скаргу на вказане рішення комісії регіонального рівня до Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
Рішеннями від 08.12.2023 № 84615/42228975/2 за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних залишено скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Рішення про відмову обґрунтоване ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання i транспортування, навантаження, розвантаження продукцiї, складських документів (iнвентаризацiйнi описи), у тому числi рахунки-фактури/iнвойси, акти приймання-передачi товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Не погодившись з вказаним рішенням позивач звернувся за захистом своїх прав до суду.
З приводу спірних правовідносин суд зазначає наступне.
На підтвердження здійснення господарських взаємовідносин між позивачем та його контрагентами до суду надано первинні документи, які надавались позивачем відповідачу до та після зупинення реєстрації податкових накладних.
Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій товариства є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.
Первинні документи складаються під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкуванню оброблення даних на підставі первинних документів складаються зведені облікові документи товариства.
Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року №1165, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).
Згідно з приписами пункту 4 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
Відповідно до вимог пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку №1165).
Відповідно до пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).
Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).
Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520 (далі по тексту - Порядок №520).
Відповідно до пунктів 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Виходячи зі змісту вказаних норм, суд приходить до висновку, що рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкових накладних приймається за результатами оцінки наданих підприємством документів.
Надані позивачем до контролюючого органу, а також до суду, первинні бухгалтерські документи підтверджують вчинення господарської операції та настання обставин, з якими закон пов`язує виникнення податкових зобов`язань та права виписки податкової накладної.
Суд зазначає, що до позивача було встановлено критерії оцінки ступеня ризиків, проте не враховано надані позивачем документи на усунення вказаних ризиків.
З огляду на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкової накладної.
За таких обставин, суд приходить до висновку, що рішення комісії Головного управління ДПС у Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10048351/42228975 від 29.11.2023 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 18.10.2023 р., складеної ТОВ "РЕЙМАРК УКРАЇНА" є необґрунтованим, а тому підлягає скасуванню.
Враховуючи висновки суду про скасування оскаржуваного рішення, суд, з метою належного захисту прав позивача, вважає за необхідне зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 2 від 18.10.2023 року датою її подання.
Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно з ч. 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Судові витрати розподіляються відповідно до статті 139 КАС України.
На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов позовом Товариства з обмеженою відповідальністю РЕЙМАРК УКРАЇНА (вул. Дружби Народів, буд.263, кв.43, м. Харків, 61183, код ЄДРПОУ42228975) до Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ43005393), Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ43983495) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10048351/42228975 від 29.11.2023р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 18.10.2023 р.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 2 від 18.10.2023 року Товариства з обмеженою відповідальністю РЕЙМАРК УКРАЇНА датою її подання.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю РЕЙМАРК УКРАЇНА (вул. Дружби Народів, буд.263, кв.43, м. Харків, 61183, код ЄДРПОУ42228975) судовий збір у розмірі 3028 (три тисячі двадцять вісім) грн., в тому числі 1514 (одна тисяча п`ятсот чотирнадцять) грн. за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, буд.8, м. Київ, ЄДРПОУ 43005393) та 1514 (одна тисяча п`ятсот чотирнадцять) грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ43983495).
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Рубан В.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.07.2024 |
Оприлюднено | 25.07.2024 |
Номер документу | 120547209 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Рубан В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні