Ухвала
від 25.07.2024 по справі 906/475/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

майдан Путятинський, 3/65, м. Житомир, 10002, тел. (0412) 48 16 20,

e-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, web: https://zt.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ 03499916

УХВАЛА

Від "25" липня 2024 р. м. Житомир Справа № 906/475/24

Господарський суд Житомирської області у складі судді Макаревича В.А., за участю секретаря судового засідання Підгаєцької М.Ю., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу №906/475/24

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю Житомирська юридична компанія "Кодекс" (м. Житомир) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал" Довбиський фарфоровий завод (Житомирська область, Баранівський район, смт.Довбиш) про банкрутство,

За участі

- від кредиторів:

Денисенко О.М. - представник ГУ ПФУ в Житомирській області, посвідчення №222 від 07.06.2019, витяг з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань;

Сичов Д.В. - представник ТОВ "Кодекс", дов. №1/06 від 03.06.2024, копія свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю серії ЖТ №001075 від 14.06.2019;

Бучинська І.В. - представник ГУ ДПС у Житомирській області, посвідчення серії АТ, виписка №000302 від 09.06.2021 з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

- від боржника: Бандола О.О. - розпорядник майна;

ВСТАНОВИВ:

02.05.2024 до Господарського суду Житомирської області, через систему "Електронний суд", надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю Житомирська юридична компанія" Кодекс" від 02.05.2024 про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал" "Довбиський фарфоровий завод".

Ухвалою суду від 03.06.2024 відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю"Корал" "Довбиський фарфоровий завод". Призначено розпорядником майна боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал" "Довбиський фарфоровий завод" арбітражного керуючого Бандолу Олександра Олексійовича, за його згодою.

Відповідно до частини 1 статті 2 Кодексу України з процедур банкрутства провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Згідно з частиною 6 статті 12 Господарського процесуального кодексу України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом про банкрутство.

Відповідно до частини 1 статті 45 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство. Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до частини 1 статті 45 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство. Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Згідно з частиною 3 статті 45 Кодексу України з процедур банкрутства заява кредитора має містити: найменування господарського суду, до якого подається заява; найменування боржника, його місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); ім`я або найменування кредитора, його місцезнаходження або місце проживання, ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); розмір вимог кредитора до боржника з окремим зазначенням суми неустойки (штрафу, пені); виклад обставин, що підтверджують вимоги до боржника, та їх обґрунтування; відомості про наявність заставного майна боржника, яке є забезпеченням вимог; перелік документів, що додаються до заяви. До заяви в обов`язковому порядку додаються докази сплати судового збору, докази надсилання копії заяви боржнику і розпоряднику майна, а також документи, що підтверджують грошові вимоги до боржника.

03.06.2024 оприлюднено повідомлення Господарського суду Житомирської області про відкриття провадження у справі №906/475/24 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Корал" Довбиський фарфоровий завод» (Житомирська область, Звягельський район, селище Довбиш).

У судовому засіданні розглядалась заява Головного Управління Пенсійного фонду України в Житомирській області з грошовими вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал" "Довбиський фарфоровий завод" на загальну суму 241 800, 26 грн.

02.07.2024 на електронну пошту суду, через систему "Електронний суд", від Головного Управління Пенсійного фонду України в Житомирській області надійшла заява з грошовими вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал" "Довбиський фарфоровий завод" на загальну суму 241 800, 26 грн.

Ухвалою суду від 05.07.2024 заяву Головного Управління Пенсійного фонду України в Житомирській області залишено без руху; зобов`язаноГоловне Управління Пенсійного фонду України в Житомирській області протягом п`яти днів з дня вручення ухвали суду усунути недоліки заяви шляхом подання суду доказів оплати судового збору у розмірі 4 844, 80 грн.

10.07.2024 до суду на виконання зазначеної ухвали суду від Головного Управління Пенсійного фонду України в Житомирській області надійшла заява з доказом сплати судового збору - платіжною інструкцією від 08.07.2024 №2116 на суму 4 844,80 грн.

Ухвалою суду від 15.07.2024 судом прийнято та призначено до розгляду заяву Головного Управління Пенсійного фонду України в Житомирській області з грошовими вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал" "Довбиський фарфоровий завод" на загальну суму 2 418 00, 26 грн на "25" липня 2024 р. о 10:00 год.

Представник Головного Управління Пенсійного фонду України в Житомирській області у судовому засіданні подану до суду заяву з грошовими вимогами до боржника підтримала у повному обсязі. На запитання суду повідомила, що, на її думку заявлені вимоги на загальну суму 241 800,26 грн слід віднести до другої черги та 4844,80 грн судового збору до першої черги.

04.07.2024 до суду від розпорядника майна Бандоли О.О. надійшла відповідь з результатами розгляду заяви ГУ ПФУ в Житомирській області з грошовими вимогами до боржника, у якій розпорядник майна заявлені до боржника вимоги визнає у повному обсязі у відповідній черговості. Зокрема, посилаючись на судову практику Верховного Суду, вважає заявлені вимоги ГУ ПФУ в Житомирській області на загальну суму 241 800,26 грн слід віднести до четвертої черги та 4 844,80 грн судового збору до першої черги.

У судовому засіданні розпорядник майна Бандола О.О. повідомив, що керівник боржника на його запит письмово не надіслав йому результати розгляду заяв кредиторів Головного Управління Пенсійного фонду України в Житомирській області та Головного управління ДПС у Житомирській області про визнання грошових вимог до Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал" "Довбиський фарфоровий завод. Однак, у телефонному режимі повідомив, що повністю підтримує повідомлення розпорядника майна Бандоли О.О. за результатами розгляду заяв кредиторів Головного Управління Пенсійного фонду України в Житомирській області та Головного управління ДПС у Житомирській області про визнання грошових вимог до Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал" "Довбиський фарфоровий завод.

Розглянувши подану заяву, дослідивши матеріали справи та заслухавши пояснення учасників провадження у справі, суд зазначає таке.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Корал» Довбиський фарфоровий завод зареєстроване в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Житомирській області, як платник внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування відповідно до Закону України Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування та Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування з 15.01.2003.

Згідно пункту 2 Прикінцевих положень Закону України „Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування (надалі - Закон № 1058) пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, роботах з особливо шкідливими й важкими умовами праці за списком № 1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або за вислугу років, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умовах або за вислугу років, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди. До запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, пенсії призначаються за нормами Закону №1058 в разі досягнення пенсійного віку та наявності трудового стажу, передбаченого Законом України Про пенсійне забезпечення (надалі - Закон № 1788). У цьому випадку розміри пенсій визначаються відповідно до статті 27 та з урахуванням норм статті 28 Закону № 1058. При цьому зберігається порядок покриття витрат на виплату і доставку цих пенсій, що діяв до набрання чинності цим Законом.

До моменту набрання чинності Закону № 1058-ГУ питання щодо відшкодування витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до пункту "б"-"з" статті 13 Закону № 1788, було врегульовано Законом України від 26 червня 1997 року № 400/97-ВР "Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування" (далі - Закон № 400/97-ВР), відповідно до пунктів 1 та 2 статті 1 якого боржники за вказаним платежем є платниками збору на обов`язкове державне пенсійне забезпечення.

Згідно ж з абзацом четвертим пункту 1 статті 2 Закону № 400/97-ВР для платників збору, визначених пунктами 1 та 2 статті 1 цього Закону, об`єктом оподаткування є також фактичні витрати на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до пунктів "б"-"з" статті 13 Закону №1788 до досягнення працівниками пенсійного віку передбаченого статтею 26 Закону №1058.

Абзацом третім пункту 1 статті 4 Закону № 400/97-ВР встановлено ставку на обов`язкове державне пенсійне страхування у розмірі 100 відсотків від об`єкта оподаткування, визначеного абзацом четвертим пункту 1 статті 2 цього Закону.

Згідно Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої Постановою правління ПФУ 19.12.2003р. № 21-1 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.01.2004р. № 64/8663 ( надалі - Інструкція) територіальні органи ПФУ зобов`язані надсилати боржникам розрахунки по пільгових пенсіях, а також повідомляти про перераховані пенсії, що свідчить про обов`язок підприємств відшкодовувати основний розмір пенсій в повному обсязі, в тому числі перераховані пенсії.

Пунктом 6.4 Інструкції розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається відділами надходження доходів органів ПФУ щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону № 1058-ГУ (згідно з додатками 6 та 7), які надсилаються підприємствам до 20-го числа поточного року та протягом 10 днів з новопризначених (перерахованих) пенсій.

На підставі п.6.8 ст.6 вказаної Інструкції, підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в повідомленні місячну суму фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.

При цьому, суд вважає за необхідне зазначити, що суми, які підлягають сплаті страхувальниками в рахунок відшкодування витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, не є страховими внесками, недоїмкою, штрафними санкціями чи пенею (постанови Верховного Суду від 13.02.2018 у справі №812/1347/17, від 06.03.2018 у справі №812/1112/17, від 21.01.2021 по справі №812/1228/17).

З урахуванням наведених положень Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" та Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління ПФУ від 19 грудня 2003 року № 21-1, можна дійти висновку, що право спрямовувати суми на погашення заборгованості в порядку календарної черговості її виникнення надано Скаржнику лише щодо недоїмки, пені та фінансових санкцій. Водночас суми, які підлягають сплаті страхувальниками в рахунок відшкодування витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, не є страховими внесками, недоїмкою, штрафними санкціями чи пенею (аналогічні висновки про застосування норм права викладені у постановах Верховного Суду від 29 вересня 2021 року у справі №904/1200/21, від 13 лютого 2018 року у справі № 812/1347/17, від 06 березня 2018 року у справі №812/1112/17, від 21.01.2021 по справі № 812/1228/17).

Зокрема, у постанові Верховного Суду від 29 вересня 2021 року у справі №904/1200/2116.1, колегія суддів суду касаційної інстанції зазначила, що "вважає обґрунтованим висновок судів попередніх інстанцій про те, що витрати на виплату та доставку пільгових пенсій слід віднести до 4 черги задоволення вимог кредиторів. Такі грошові вимоги не підлягають включенню до 2 черги задоволення вимог кредиторів".

Оскільки витрати на виплату та доставку пільгових пенсій слід віднести до 4 черги задоволення вимог кредиторів, суд відхиляє твердження представника ГУ ПФУ в Житомирській області про включення зазначених вимог до 2 черги задоволення вимог кредиторів.

Станом на 25.06.2024 заборгованість Товариства з обмеженою відповідальністю «Корал» Довбиський фарфоровий завод по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених колишнім працівникам товариства на пільгових умовах становить 241 800,26 грн, у тому числі:

- за листопад 2018 року у розмірі 106,60 грн, що підтверджується рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 27 травня 2019 року у справі №240/117/19 (часткове погашення заборгованості у сумі 7317,92 грн);

- за період з грудня 2018 року по жовтень 2019 року у розмірі 96673,79 грн, що підтверджується рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 06 квітня 2020 року у справі №240/12228/19;

- за період з листопада 2019 року по червень 2020 року у розмірі 51 582,58 грн, що підтверджується рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 04 лютого 2021 року у справі №240/13103/20;

- за період з липня 2020 року по червень 2021 року у розмірі 56012,27 грн, що підтверджується рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 17 січня 2022 року у справі №240/14025/21;

- за період з липня 2021 року по липень 2022 року у розмірі 37 425,02 грн, що підтверджується розрахунками фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів «б» -«з» статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення», з липня 2021 року за пенсіонерів ОСОБА_1 , ОСОБА_2 та ОСОБА_3 в сумі 3359,93 грн, з березня 2021 року за пенсіонера ОСОБА_4 в сумі 1240,89 грн, з грудня 2021 року за пенсіонерів ОСОБА_1 , ОСОБА_2 та ОСОБА_3 в сумі 3286,71 грн, з січня 2022 року за пенсіонерів ОСОБА_1 , ОСОБА_2 та ОСОБА_3 в сумі 1216,21 грн, з січня 2022 року за пенсіонера ОСОБА_4 в сумі 1240,89 грн, з березня 2022 року за пенсіонера ОСОБА_4 в сумі 1580,62 грн, з березня 2022 року за пенсіонерку ОСОБА_1 в сумі 1386,48 грн, з липня 2022 року за пенсіонерку ОСОБА_1 в сумі 1297,03 грн.

Розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до ч.2 Прикінцевих положень Закону України „Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" №1058-ІУ від 09.07.03р. в частині пенсій, призначених відповідно до п. "б"-"з" ст.13 Закону України „Про пенсійне забезпечення" №1788-ХІІ від 05.11.91р. (список №2) направлені на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «Корал» Довбиський фарфоровий завод.

Проте, боржником своєчасно суми фактичних витрат на виплату витрат і доставку пенсії, призначених громадянам ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 та ОСОБА_4 на зазначених умовах, згідно отриманих розрахунків не відшкодовано.

Грошові вимоги до боржника підтверджується наступними документами: розрахунками фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, що підлягають відшкодуванню, призначених особам, які були зайняті на інших роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до п. "б-з" ст.13 закону України "Про пенсійне забезпечення та п. 2-8 ч. 2 ст. 114 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" направлені на адресу боржника та рішеннями Житомирського окружного адміністративного суду у справах 240/117/19 від 27.05.2019, 240/13103/20 від 04.02.2021, 240/12228/19 від 06.04.2020 та 240/14025/21 від 17.01.2022 про стягнення заборгованості з боржника в сумі 14849,04 грн, 51582,58 грн, 96673,79 грн та 56012,27 грн відповідно.

Станом на 25.06.2024 загальна сума заборгованості Товариства з обмеженою відповідальністю «Корал» Довбиський фарфоровий завод перед Головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області становить 241 800,26 гривень.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає за необхідне задовольнити заяву Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області на суму 241 800,26 гривень; визнати грошові вимоги Головного Управління Пенсійного фонду України в Житомирській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал" "Довбиський фарфоровий завод" на загальну суму 241 800,26 грн (четверта черга) та 4 844,80 грн судового збору (перша черга).

У судовому засіданні розглядалася заява Головного управління ДПС у Житомирській області про визнання грошових вимог до Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал" "Довбиський фарфоровий завод" на загальну суму 4 792 667, 71 грн.

03.07.2024 на електронну пошту суду, через систему "Електронний суд", від Головного управління ДПС у Житомирській області надійшла заява з грошовими вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал" "Довбиський фарфоровий завод" на загальну суму 4 792 667, 71 грн.

Ухвалою суду від 05.07.2024 судом прийнято та призначено до розгляду зазначену заяву.

23.07.2024 до суду від Головного управління ДПС у Житомирській області надійшло клопотання про долучення до матеріалів справи документів.

Представник Головного управління ДПС у Житомирській області у судовому засіданні підтримав подану до суду заяву з грошовими вимогами до боржника.

Розпорядник майна не заперечував проти заяви Головного управління ДПС у Житомирській області та включення відповідних вимог до реєстру вимог кредиторів відповідно до повідомлення про результати спільно з боржником розгляду кредиторської заяви.

17.07.2024 до суду від розпорядника майна надійшло письмове повідомлення про результати розгляду заяви Головного управління ДПС у Житомирській області, у якому грошові вимоги до боржника розпорядник майна визнає у повному обсязі.

Розглянувши заяву Головного управління ДПС у Житомирській області, заслухавши пояснення учасників провадження у справі, суд зазначає наступне.

Згідно статті 16 Податкового кодексу України платники податків зобов`язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених Податковим кодексом: підпункту 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України встановлено, що грошове зобов`язання платника податків - це сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України встановлено, що податковий борг - це сума узгодженого грошового зобов`язання. не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, га непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Стаття 19-1 Податкового кодексу України визначає функції органу виконавчої влади. що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, в частині забезпечення формування та реалізації податкової та митної політики, зокрема, здійснення погашення податкового боргу, стягнення своєчасно не нарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів (підпункту 19-1.1.22, пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України), функції звернення до суду у випадках, передбачених законодавством.

Відповідно до підпункту 20.1.39 пункту 20.1 статті 20 Податковою кодексу України, контролюючі органи мають право звертатися до суду із заявами щодо порушення справ про банкрутство.

Згідно пункту 41.1 статті 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, його територіальні органи).

У відповідності до пункту 41.2 статті 41 Податкового кодексу України органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється.

Головне управління ДПС у Житомирській області є територіальним органом Державної податкової служби, яке підпорядковується ДПС України та забезпечує реалізацію повноважень ДПС на території Житомирської області. Відповідно до покладених на нього завдань здійснює, в тому числі, погашення податкового боргу, стягненню своєчасно не нарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів, звертається до суду у випадках, передбачених законодавством.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Корал" Довбиський фарфоровий завод, як платник податків, має зобов`язання із сплати податків і зборів, які мають статус податкового боргу на загальну суму 4 344 962,55 грн, а саме:

153 466,90 грн - заборгованість зі сплати орендної плати з юридичних осіб (Довбишська ТГ)

- основний платіж - 140 007,02 грн

- штрафна санкція - 12 337,81 грн

- пеня - 1122,07 грн

828 974,79 грн - заборгованість зі сплати орендної плати з юридичних осіб (Курненська ТГ)

- основний платіж - 719 190,20 грн

- штрафна санкція - 71 153,86 грн

- пеня - 38 630,73 грн

45 992,48 грн - військовий збір

- основний платіж - 27 633,07 грн

- штрафна санкція - 10 142,88 грн

- пеня - 8216,53 грн

42,36 грн - адміністративні штрафи

- основний платіж - 0,00 грн

- штрафна санкція - 42,36 грн

- пеня - 0,00 грн

2 523 864,99 грн - податок на додану вартість

- основний платіж - 1 343 085,65 грн

- штрафна санкція - 1 160 649,21 грн

- пеня - 20 130,13 грн

2,44 гри - екологічний податок

- основний платіж - 0,00 грн

- штрафна санкція - 2,44 грн

- пеня - 0,00 грн

660 524,02 гри - податок на доходи фізичних осіб

- основний платіж - 412 479,59 грн

- штрафна санкція - 137 838,75 грн

- пеня - 110 205,68 грн

73 295,00 гри - податок на прибуток приватних підприємств

- основний платіж - 72 275,00 грн

- штрафна санкція - 1020,00 грн

- пеня - 0,00 грн

1592,09 грн - екологічний податок (Довбишська ТГ)

- основний платіж - 1232,40 грн

- штрафна санкція - 335,64 грн

- пеня - 24,05 грн

3331,95 грн - екологічний податок (Курненська ТГ)

- основний платіж - 2728,01 грн

- штрафна санкція - 463,97 грн

- пеня - 139,97 грн

36 192,47 грн - надходження від скидів (Курненська ТГ)

- основний платіж - 30 745,05 грн

- штрафна санкція - 5197,40 грн

- пеня - 250,02 грн

8580,04грн - надходження від скидів (Довбишська ТГ)

- основний платіж - 6208,61 грн

- штрафна санкція - 2161,72 грн

- пеня - 209,71 грн

6102,04 грн - земельний податок (Курненська ТГ)

- основний платіж - 6102,04 грн

- штрафна санкція - 0,00 грн

- пеня - 0,00 грн

828,89 гри - рентна плата за користування надрами (Курненська ТГ)

- основний платіж - 0,00 грн

- штрафна санкція - 828,89 грн

- пеня - 0,00 грн

1913,09 грн - податок на нерухоме майно (Довбишська ТГ)

- основний платіж - 1913,09 грн

- штрафна санкція - 0,00 грн

- пеня - 0,00 грн

259,00 грн - надходження від розміщення відходів (Курненська ТГ)

- основний платіж - 72,32 грн

- штрафна санкція - 179,99 грн

- пеня - 6,69 грн.

Також, Товариство з обмеженою відповідальністю «Корал» Довбиський фарфоровий завод має заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску у розмірі 447705,16 грн, що підтверджується нарахуваннями єдиного внеску, які долучені до матеріалів справи.

Згідно з Конституцією України (стаття 67) кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку та розмірах, встановлених законодавством України; система оподаткування, податки і збори встановлюються виключно законами України (стаття 62).

З огляду на викладене, суд дійшов висновку задовольнити заяву Головного управління ДПС у Житомирській області про визнання грошових вимог до Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал" "Довбиський фарфоровий завод" на загальну суму 4 792 667, 71 грн та визнати грошові вимоги Головного управління ДПС у Житомирській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал" "Довбиський фарфоровий завод" на загальну суму 4 792 667, 71 грн, з яких: 447 705,16 грн (друга черга); 2 089 908,92 грн (третя черга); 1 308 965,70 грн (шоста черга); 4 844,80 грн судового збору (перша черга).

Крім того, розпорядник майна повідомив про проведену роботу . Зазначив, що на даний час спільно з боржником проводиться робота по проведенню інвентаризації активів боржника. Готується аналіз фінансово-господарської діяльності, інвестиційного становища боржника та його становища на ринках;, докази чого будуть надані у наступне судове засідання.

У присутніх представників кредиторів відсутні заперечення до проведеної роботи розпорядника майна.

Керуючись ст. ст. 234 ГПК України, ст. 2, п. 4 ст. 9, ст.ст. 44-47 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд

УХВАЛИВ:

1. Задовольнити заяву Головного Управління Пенсійного фонду України в Житомирській області про визнання грошових вимог до Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал" "Довбиський фарфоровий завод" частково на загальну суму 241 800,26 грн.

2. Визнати грошові вимоги Головного Управління Пенсійного фонду України в Житомирській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал" "Довбиський фарфоровий завод" на загальну суму 241 800,26 грн (четверта черга) та 4844,80 грн судового збору (перша черга).

3. Задовольнити заяву Головного управління ДПС у Житомирській області про визнання грошових вимог до Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал" "Довбиський фарфоровий завод" на загальну суму 4 792 667, 71 грн.

4. Визнати грошові вимоги Головного управління ДПС у Житомирській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Корал" "Довбиський фарфоровий завод" на загальну суму 4 792 667, 71 грн, з яких: 447 705,16 грн (друга черга); 2 089 908,92 грн (третя черга); 1 308 965,70 грн (шоста черга); 4 844,80 грн судового збору (перша черга).

5. Розпоряднику майна внести до реєстру вимог кредиторів вимоги:

- Товариства з обмеженою відповідальністю Житомирська юридична компанія "Кодекс" (м. Житомир) з грошовими вимогами до боржника на суму 185 000 грн боргу (четверта черга), 24 224 грн судового збору та витрати щодо погашення авансування кредитором винагороди арбітражного керуючого у сумі 63 900 грн (перша черга);

- Головного Управління Пенсійного фонду України в Житомирській області з грошовими вимогами до боржника на загальну суму 241 800,26 грн (четверта черга) та 4 844,80 грн судового збору (перша черга);

- Головного управління ДПС у Житомирській області з грошовими вимогами до боржника на загальну суму 4 792 667, 71 грн, з яких: 447 705,16 грн (друга черга); 2 089 908,92 грн (третя черга); 1 308 965,70 грн (шоста черга); 4 844,80 грн судового збору (перша черга).

6. Проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів призначити на 07.08.2024.

7. Призначити підсумкове засідання на "26" вересня 2024 р. о 11:00 год. в приміщенні Господарського суду Житомирської області, зал судових засідань № 733.

Ухвала господарського суду набирає законної сили 25.07.2024 та може бути оскаржена у встановленому порядку.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення до Північно - Західного апеляційного господарського суду або через Господарський суд Житомирської області.

Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається: http://court.gov.ua/fair/sud5007/.

Дата підписання повного тексту ухвали: 25.07.2024

Суддя Макаревич В.А.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення25.07.2024
Оприлюднено29.07.2024
Номер документу120598771
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —906/475/24

Ухвала від 09.12.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 07.11.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 01.11.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 26.09.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 09.09.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 25.07.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 15.07.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 05.07.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 05.07.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 03.06.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні