Рішення
від 25.07.2024 по справі 280/5663/24
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

25 липня 2024 року Справа № 280/5663/24 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Татаринова Д.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ТРЕЙДМАКС-ФІНАНС (вул. Феросплавна, буд. 38, кв. 31, м. Запоріжжя, 69035, ЄДРПОУ 44086375 до Головного управління ДПС у м. Києві (вул. Шолуденка, 33/19, м. Київ, 04116, ЄДРПОУ 44116011) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю ТРЕЙДМАКС-ФІНАНС (далі - позивач) до Головного управління ДПС у м.Києві (далі відповідач), в якій позивач просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії відповідача №70655 від 05 квітня 2024 року;

- зобов`язати відповідача вчинити певні дії, а саме: виключити позивача з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, шляхом прийняття відповідного рішення.

Мотивуючи позовні вимоги, позивач вказує, що його безпідставно включено до переліку підприємств, які відповідають критеріям ризиковості платника податків, оскільки товариство не відповідає жодному з критеріїв ризиковості платника податків. При цьому, позивач зауважує, що ним надавалися всі належні первинні документи по взаємовідносинах з його контрагентами, однак з невідомих причин не були враховані контролюючим органом. В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що рішення контролюючого органу №70655 від 05 квітня 2024 року є протиправним, оскільки не містить належної мотивації підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податків, як і не містить доказів наявності податкової інформації, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником. З огляду на вказане, позов просить задовольнити.

Ухвалою судді від 24 червня 2024 року відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі № 280/5663/24, розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.

04 липня 2024 року представником позивача до суду подано заяву про забезпечення позову шляхом зупинення дії рішення комісії Головного управління ДПС у місті Києві №70655 від 05 квітня 2024 року до набрання законної сили судовим рішенням в адміністративній справі № 280/5663/24

Ухвалою суду від 08 липня 2024 року вищезазначену заяву Товариства з обмеженою відповідальністю ТРЕЙДМАКС-ФІНАНС про забезпечення позову задоволено, зупинено дію рішення Комісії Головного управління ДПС у місті Києві №70655 від 05 квітня 2024 року до набрання законної сили судовим рішенням в адміністративній справі № 280/5663/24.

15 липня 2024 року на адресу Запорізького окружного адміністративного суду надійшла заява представника Головного управління ДПС у м. Києві про скасування заходів забезпечення позову по справі № 280/5663/24.

Ухвалою суду від 16 липня 2024 року судове засідання щодо розгляду вищезазначеної заяви представника Головного управління ДПС у м. Києві про скасування заходів забезпечення позову в адміністративній справі № 280/5663/24 призначено на 22 липня 2024 року о/об 10 год. 00 хв.

17 липня 2024 року до суду від представника Головного управління ДПС у м. Києві надійшло клопотання про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції з використанням власних технічних засобів в підсистемі «Електронний суд».

Ухвалою суду від 18 липня 2024 року у задоволенні вищезазначеного клопотання відмовлено у зв`язку із його невідповідністю вимогам статті 195 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалою суду від 22 липня 2024 року у задоволенні клопотання Головного управління ДПС у м. Києві про скасування заходів забезпечення позову відмовлено.

Також, представником Головного управління ДПС у м. Києві до суду подано заяву про роз`яснення ухвали Запорізького окружного адміністративного суду від 08 липня 2024 року про забезпечення позову, яку ухвалою суду від 16 липня 2024 року прийнято до розгляду та призначено до судового розгляду без виклику учасників справи в порядку письмового провадження.

Ухвалою суду від 22 липня 2024 року у задоволенні заяви представника Головного управління ДПС у м. Києві про роз`яснення ухвали Запорізького окружного адміністративного суду від 08 липня 2024 року у справі №280/5663/24 відмовлено.

24 липня 2024 року від представника відповідача на адресу суду надійшло клопотання про залишення позовної заяви без розгляду на підставі пункту 3 частини 1 статті 240 КАС України.

Ухвалою суду від 25 липня 2024 року відмовлено у задоволенні клопотання ГУ ДПС у м. Києві про залишення позовної заяви без розгляду.

Ухвала про відкриття провадження в адміністративній справі № 280/5663/24 доставлена до особистого кабінету відповідача в підсистему «Електронний суд» 24 червня 2024 року, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа, який міститься в матеріалах справи. У строк, встановлений ухвалою судді від 24 червня 2024 року, відзив на позовну заяву відповідачем до суду не надано.

Відповідно до частини 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України), суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін. Учасники справи з клопотанням про розгляд справи у судовому засіданні до суду не звертались.

З урахуванням викладеного, розгляд справи судом здійснено у порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами та доказами.

Розглянувши наявні у справі матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, суд зазначає наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙДМАКС-ФІНАНС» є юридичною особою приватного права та платником ПДВ, основним видом господарської діяльності якого згідно 46.21 є Оптова торгівля зерном, насінням і кормами для тварин, 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами та інші.

ТОВ «ТРЕЙДМАКС-ФІНАНС» засобами електронного зв`язку отримано рішення Комісії Головного управління ДПС у місті Києві від 22 березня 2024 року №101828 про відповідність платника податку ТОВ «ТРЕЙДМАКС-ФІНАНС» (код 44086375) пункту 8 критеріїв ризиковості платника податків, в якому зазначено, що комісією регіонального рівня відповідно до пункту 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної-розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165, у зв`язку з виявленням обставин та/або отримання інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності прийнято рішення про відповідність платника податку на додану вартість ТОВ «ТРЕЙДМАКС-ФІНАНС» критеріям ризиковості платника податку на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку за кодами податкової інформації, а саме:

03 - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування (відсутні відомості про об`єкти оподаткування, відсутнє придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг транспортування, послуг оренди місць зберігання товарно-матеріальних цінностей, послуг оренди місць зберігання паливно-мастильних матеріалів тощо), відповідно до поданої доконтролюючих органів звітності;

11 - накопичення залишків нереалізованих товарів за відсутності (недостатності) місць для їх зберігання (власних, орендованих складських приміщень) відповідно до поданої до контролюючих органів звітності;

12 - постачання товарів (послуг) платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.

Як вбачається з вказаного рішення, інформація, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку є здійснення позивачем господарських операцій в період з 24 березня 2023 року по 22 березня 2024 року.

Відповідно до абзацу 8 пункту 6 Порядку №1165, позивач надіслав відповідачу заяву про невідповідність позивача пункту 8 критеріїв ризиковості платника податків разом із первинними документами бухгалтерського обліку, копії яких містяться в матеріалах справи.

05 квітня 2024 року комісією регіонального рівня прийнято рішення № 70655 в якому зазначено, що відповідно до пункту 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної-розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 з урахуванням отриманих від платника податків інформації та копії відповідних документів від 29 березня 2024 року № 1 прийнято рішення про відповідність платника податку на додану вартість ТОВ ТРЕЙДМАКС-ФІНАНС (податковий номер 44086375) критеріям ризиковості платника податку на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку за кодами податкової інформації, а саме:

03 - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування (відсутні відомості про об`єкти оподаткування, відсутнє придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг транспортування, послуг оренди місць зберігання товарно-матеріальних цінностей, послуг оренди місць зберігання паливно-мастильних матеріалів тощо), відповідно до поданої до контролюючих органів звітності;

11 - накопичення залишків нереалізованих товарів за відсутності (недостатності) місць для їх зберігання (власних, орендованих складських приміщень) відповідно до поданої до контролюючих органів звітності;

12 - постачання товарів (послуг) платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.

Як вбачається з вказаного рішення, інформація, за якою встановлена відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку є здійснення позивачем господарських операції в період з 24 вересня 2023 року по 22 березня 2024 року.

Також, у зазначеному рішенні відповідач вказав документи, які не надані для підтвердження невідповідності критеріям ризиковості платника податку, а саме: первинні документи щодо зберігання; первинні документи щодо транспортування; первинні документи щодо навантаження продукції, первинні документи щодо розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи); договір з додатками до нього; банківська виписка з особових рахунків.

Вважаючи оскаржуване рішення відповідача необґрунтованим, позивач звернувся з позовом до суду за захистом своїх прав та законних інтересів.

Надаючи правову оцінку обставинам справи суд зазначає наступне.

Спірні правовідносини регулюються Податковим кодексом України (далі - ПК України) та Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою КМ України від 11 грудня 2019 року № 1165 (далі - Порядок № 1165).

Вищезазначені нормативно-правові акти наведені в рішенні суду, викладені в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин.

Відповідно до підпункту 20.1.45 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи мають право здійснювати щоденну обробку даних та інформації електронного кабінету, необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку.

Пунктом 61.1 статті 61 Податкового кодексу України визначено, що податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Згідно підпункту 62.1.2 пункту 62.1 статті 62 ПК України податковий контроль здійснюється шляхом, серед іншого, інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів.

Згідно пунктів 74.1, 74.3 статті 74 ПК України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Інформаційні системи і засоби їх забезпечення, розроблені, виготовлені або придбані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є державною власністю. Система захисту податкової інформації, що зберігається в базах даних Інформаційних систем, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Внесення інформації до баз даних Інформаційних систем та її опрацювання здійснюються контролюючим органом, визначеним підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, а також контролюючим органом, визначеним підпунктом 41.1.2 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, в порядку інформаційної взаємодії відповідно до пункту 41.2 статті 41 цього Кодексу. Перелік Інформаційних систем визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової політики.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, уповноваженої платником особи відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» від 11 грудня 2019 року, зокрема, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165).

Цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Відповідно до пункту 2 Порядку 1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.

Ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту «а» або «б» пункту 185.1 статті 185, підпункту «а» або «б» пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 ПК України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

Згідно з пунктом 5 Порядку № 1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Пунктом 6 Порядку № 1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку № 1165).

Додатками №1 та №3 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість та Критерії ризиковості здійснення операцій відповідно.

Додатком 1 до Порядку №1165 встановлено наступні Критерії ризиковості платника податку на додану вартість:

1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.

4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово- господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.

5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).

6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.

7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.

8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення.

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Додатком №4 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено бланк рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.

Так, в оскаржуваному рішенні контролюючим органом зазначено про відповідність платника податку Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙДМАКС-ФІНАНС, критеріям ризиковості платника, зокрема, пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Разом з тим відповідачем не надано доказів наявності податкової інформації, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником з посиланнями на відповідні документи.

З спірного рішення вбачається, однією з підстав для внесення позивача до платників податку, які відповідають пункту 8 Критеріїв ризиковості відповідач зазначив, вчинення позивачем в період з 24 вересня 2023 року по 11 березня 2024 року господарської операції з постачання юридичній особі з 40419480 (ТОВ "АГРОВОЛОДАР"), який включений до переліку платників податку, що відповідають критеріям ризиковості 12 січня 2024 року.

В той же час, відповідачем до суду не надано жодних доказів на підтвердження факту включення цього платника (ТОВ "АГРОВОЛОДАР") 12 січня 2024 року до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, про що зазначено в спірному рішенні.

Також відповідачем не надано суду доказів, що в період з 24 вересня 2023 року по 22 березня 2024 року позивач здійснював господарські операції з постачання ТОВ "АГРОВОЛОДАР" (код ЄДРПОУ 40419480).

Так само, дане твердження не знайшло підтвердження в спірному рішенні, оскільки контролюючим органом не зазначено код товару операції, який визначений як ризиковий та проведений між позивачем та ТОВ "АГРОВОЛОДАР".

Крім того, контролюючим органом не надано до суду доказів, які б вказували на наявність податкової накладної складеної за результатами здійснення господарської операції між позивачем та ТОВ "АГРОВОЛОДАР" як на момент прийняття спірного рішення так і протягом шести послідовних місяців, що передують місяцю, у якому прийнято для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку відображені операції з придбання товарів/послуг (пункт 2 Додатку 2 Порядку №1165).

Також спірне рішення ґрунтується на інформації, що ризиковими є операції з придбання позивачем з 24 вересня 2023 року по 22 березня 2024 року у платника податку з податковим номером 44086375, який відповідає податковому номеру позивача, тобто відповідач стверджує, що позивач здійснював у вказаний період господарські операції сам з собою.

Згідно частини 2 статті 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що прийняте рішення є необґрунтованим, а податковим органом не доведено, що існують підстави для застосування до позивача пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку з відповідним внесенням до переліку ризикових суб`єктів господарювання, у зв`язку з чим оскаржуване рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 05 квітня 2024 року № 70655 є протиправним та підлягає скасуванню.

Щодо вимоги про виключення позивача з переліку платників податків на додану вартість, які відповідають критеріям ризиковості, суд зазначає, що пунктом 6 Порядку №1165 врегульовано процедуру прийняття контролюючим органом рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, зокрема, визначено, що у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податків з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податків.

Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог.

Відповідно до частини 1 статті 143 КАС України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Розподіл судових витрат визначений статтею 139 КАС України.

Так, згідно частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При зверненні до суду з даним позовом, позивачем сплачено судовий збір в розмірі 3028,00 грн., який слід стягнути на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись статтями 134, 139, 241, 243-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у м.Києві №70655 від 05 квітня 2024 року.

Зобов`язати Головне управління ДПС у м.Києві вчинити певні дії, а саме: виключити Товариство з обмеженою відповідальністю ТРЕЙДМАКС-ФІНАНС з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, шляхом прийняття відповідного рішення.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м.Києві на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТРЕЙДМАКС-ФІНАНС судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 3028,00 грн. (три тисячі двадцять вісім гривень 00 копійок).

Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення у повному обсязі складено та підписано 25 липня 2024 року.

Суддя Д.В. Татаринов

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.07.2024
Оприлюднено29.07.2024
Номер документу120605080
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —280/5663/24

Ухвала від 18.09.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 25.09.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 25.09.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 02.09.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 08.08.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 25.07.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Рішення від 25.07.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 22.07.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 22.07.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 08.07.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні