Рішення
від 24.07.2024 по справі 380/23331/23
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 липня 2024 рокусправа № 380/23331/23

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді: Кисильової О.Й.,

розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Зеніт Україна" до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

в с т а н о в и в:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Зеніт Україна" (далі позивач) звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Львівській області (далі відповідач-1), Державної податкової служби України (далі відповідач-2), у якому просить:

1. Визнати протиправними та скасувати прийняті комісією Головного управління Державної податкової служби у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних:

- рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних від 20.06.2023 № 9033267/44058945;

- рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.08.2023 № 9306604/44058945;

- рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних від 21.09.2023 № 9572282/44058945;

2. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: від 10.05.2023 № 1, від 16.05.2023 № 2, від 30.05.2023 № 4.

Ухвалою від 11.10.2023 позовна заява залишена без руху, позивачу наданий строк для усунення недоліків.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 03.06.2022 між ТОВ "Зеніт Україна" (Постачальник) та ТОВ "СІС ГРУП" (Покупець) укладений договір поставки № 01/06-22, на виконання умов якого Постачальник зобов`язується поставити та передати у власність Покупця матеріальні цінності, визначені у п. 2.1. договору, а Покупець оплатити та прийняти товар в порядку та на умовах, визначених у договорі.

На виконання умов договору ТОВ "Зеніт Україна" здійснило поставку покупцю товару, що підтверджується видатковими накладними від 10.05.2023 № 53 на загальну суму 227 635,20 грн, від 16.05.2023 № 54 на загальну суму 227 635,20 грн та від 30.05.2023 № 56 на загальну суму 190 579,61 грн, а також товарно-транспортними накладними від 10.05.2023 №Р53 на загальну суму 227 635,20 грн, від 16.05.2023 № Р54 на загальну суму 227 635,20 грн, від 30.05.2023 № Р56 на загальну суму 190 579,61 грн.

Оплата товару на виконання умов договору поставки від 03.06.2022 № 01/06-22 у розмірі 1 000 000,00 грн підтверджується випискою по особовому рахунку позивача АБ "УКРГАЗБАНК", яка отримана засобами клієнт-банку 09.06.2023 за період 19.05.2023-19.05.2023 та у розмірі 1 300 000,00 грн підтверджується випискою по особовому рахунку позивача АБ "УКРГАЗБАНК", яка отримана засобами клієнт-банку 07.09.2023 за період 19.06.2023-19.06.2023.

Так, відвантаживши та поставивши покупцю товар, ТОВ "Зеніт Україна" відповідно до вимог податкового законодавства, склало на направило для реєстрації в ЄРПН три податкові накладні: від 10.05.2023 № 1 на загальну суму 227 635,20 грн, від 16.05.2023 № 2 на загальну суму 227 635,20 грн та від 30.05.2023 № 4 на загальну суму 190 579,61 грн.

01.06.2023, 05.06.2023, 18.06.2023 відповідач-1 сформував квитанції № 9128734445, № 9130300015, № 9144883974 відповідно, в яких зазначив про зупинення реєстрації податкових накладних № 1, № 2, № 4, запропонувавши надати пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у вказаних ПН.

Позивач скерував відповідачу-1 Повідомлення від 14.06.2023 № 1, 31.07.2023 № 1, 15.09.2023 № 1 про надання пояснень та копій документів щодо ПН від 10.05.2023 №1, від 16.05.2023 № 2 та від 30.05.2023 № 4, відповідно, в яких надані пояснення щодо господарських операцій, а разом із повідомленням скеровані сканкопії первинних документів, які підтверджують господарські операції за вказаними ПН.

Рішеннями Комісії Головного управління ДПС у Львівській області відповідач-1 відмовив у реєстрації ПН, а саме:

- рішенням від 20.06.2023 № 9033267/44058945 щодо ПН від 10.05.2023 № 1 ;

- рішенням від 04.08.2023 № 9306604/44058945 щодо ПН від 16.05.2023 № 2;

- рішенням від 21.09.2023 № 9572282/44058945 щодо ПН від 30.05.2023 № 4.

Позивач вважає протиправними оспорювані рішення податкового органу, оскільки контролюючий орган не зазначив конкретні підстави для зупинення реєстрації податкових накладних від 10.05.2023 № 1, від 16.05.2023 № 2 та від 30.05.2023 № 4, тоді як позивач надав усі необхідні документи, що підтверджують факт здійснення господарських операцій згідно із вказаними ПН. У Квитанції про зупинення запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у ПН для розгляду питання прийняття рішення без жодної конкретизації, які саме документи не надані для реєстрації ПН.

Отже, спірні рішення позивач вважає такими, що суперечать вимогам законодавства, порушують права та інтереси позивача у сфері господарської діяльності, а тому такі необхідно скасувати, а податкові накладні - зареєструвати.

Із наведених підстав, просить позов задовольнити повністю.

Ухвалою від 17.10.2023 відкрито спрощене провадження у справі, визначено проводити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

06.11.2023 відповідач-1 надіслав відзив на позовну заяву, в якому заперечує проти задоволення позову, з огляду на таке.

Комісією Головного управління ДПС у Львівській області прийнято рішення від 20.06.2023 № 9033267/44058945, від 04.08.2023 № 9306604/44058945 та від 21.09.2023 №9572282/44058945 про відмову у реєстрації податкових накладних від 10.05.2023 № 1, від 16.05.2023 № 2 та від 30.05.2023 № 4, відповідно, оскільки надані платником податку копії документів складені із порушенням законодавства, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентиразиційні описи), у т.ч. рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Відповідач-1 зазначає, що він чітко визначив підставу зупинення реєстрації податкової накладної, а не вжив загальне посилання на пункт 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції. Пропозиція надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, була викладена відповідно до вимог пунктів 4, 5 Порядку №520.

Також вказує, що зміст господарської операції, у зв`язку з виконанням якої відбувається реєстрація ПН, податковому органу невідомий. Тобто, сам платник податку має визначити які первинні документи необхідно надати податковому органу на підтвердження реальності господарської операції та прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

Зазначає, що позивач, як активний учасник господарської діяльності на певному сегменті ринку, обізнаний з тонкощами роботи на цьому ринку, а відтак, має розуміння сутності та тонкощів певних операцій, має усвідомлення не тільки щодо базових документів, які супроводжують певні операції, а й щодо інших документів, які зазвичай супроводжують такого роду операції. Таким чином, відповідач-1 вважає, що саме позивач має можливість визначити конкретний перелік документів, який наявний у нього та супроводжує певні операції з тим, щоб подати ці документи для реєстрації ПН.

Таким чином, відповідач-1 зауважує, що Комісія приймала рішення про відмову у реєстрації податкових накладних тільки на підставі тих документів, які надавались на розгляд Комісії.

Щодо зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних ПН від 10.05.2023 №1, від 16.05.2023 № 2 та від 30.05.2023 №4, відповідач-1 вважає, що повноваження ДПС України щодо реєстрації податкових накладних в ЄРПН є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією уповноваженого органу, відтак зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних спірні ПН є передчасним, у той час як належним способом захисту порушеного права є зобов`язання повторно розглянути питання щодо реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

Із наведених підстав, просить відмовити у задоволенні позову.

Ухвалою від 11.12.2023 відмовлено Головному управлінню ДПС у Львівській області у задоволенні клопотання про розгляд справи з викликом сторін та за правилами загального позовного провадження.

Розглянувши надані сторонами документи, проаналізувавши норми законодавства які регулюють спірні відносини та їх застосування сторонами, суд встановив таке.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Зеніт Україна" з 12.03.2021 зареєстроване як юридична особа за адресою: 81540, Львівська обл., Самбірський р-н, село Вишня, вул. Центральна, будинок 1. Номер запису 1003951020000002004. Код ЄДРПОУ 44058945.

Видами економічної діяльності ТОВ "Зеніт Україна" за кодами КВЕД є: 25.99 Виробництво інших готових металевих виробів, н.в.і.у. (основний); 10.84 Виробництво прянощів і приправ; 46.11 Діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами; 46.12 Діяльність посередників у торгівлі паливом, рудами, металами та промисловими хімічними речовинами; 46.13 Діяльність посередників у торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами; 46.14 Діяльність посередників у торгівлі машинами, промисловим устаткованням, суднами та літаками; 46.15 Діяльність посередників у торгівлі меблями, господарськими товарами, залізними та іншими металевими виробами; 46.16 Діяльність посередників у торгівлі текстильними виробами, одягом, хутром, взуттям і шкіряними виробами; 46.17 Діяльність посередників у торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; 46.18 Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами; 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин; 46.22 Оптова торгівля квітами та рослинами; 46.23 Оптова торгівля живими тваринами; 46.24 Оптова торгівля шкірсировиною, шкурами та шкірою; 46.31 Оптова торгівля фруктами й овочами; 46.32 Оптова торгівля м`ясом і м`ясними продуктами; 46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами; 46.34 Оптова торгівля напоями; 46.35 Оптова торгівля тютюновими виробами; 46.36 Оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами; 46.37 Оптова торгівля кавою, чаєм, какао та прянощами; 46.38 Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками; 46.39 Неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; 46.41 Оптова торгівля текстильними товарами; 46.42 Оптова торгівля одягом і взуттям; 46.43 Оптова торгівля побутовими електротоварами й електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, відтворювання звуку й зображення; 46.44 Оптова торгівля фарфором, скляним посудом і засобами для чищення; 46.45 Оптова торгівля парфумними та косметичними товарами; 46.46 Оптова торгівля фармацевтичними товарами; 46.47 Оптова торгівля меблями, килимами й освітлювальним приладдям; 46.48 Оптова торгівля годинниками та ювелірними виробами; 46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення; 46.51 Оптова торгівля комп`ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням; 46.52 Оптова торгівля електронним і телекомунікаційним устаткованням, деталями до нього; 46.61 Оптова торгівля сільськогосподарськими машинами й устаткованням; 46.62 Оптова торгівля верстатами; 46.63 Оптова торгівля машинами й устаткованням для добувної промисловості та будівництва; 46.64 Оптова торгівля машинами й устаткованням для текстильного, швейного та трикотажного виробництва; 46.65 Оптова торгівля офісними меблями; 46.66 Оптова торгівля іншими офісними машинами й устаткованням; 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткованням; 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; 46.72 Оптова торгівля металами та металевими рудами; 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; 46.74 Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткованням і приладдям до нього; 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами; 46.76 Оптова торгівля іншими проміжними продуктами; 46.77 Оптова торгівля відходами та брухтом; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 17.21 Виробництво гофрованого паперу та картону, паперової та картонної тари; 17.29 Виробництво інших виробів з паперу та картону; 18.14 Брошурувально-палітурна діяльність і надання пов`язаних із нею послуг.

03.06.2022 між ТОВ "Зеніт Україна" (Постачальник) та ТОВ "СІС ГРУП" (Покупець) укладений Договір поставки № 01/06-22 (далі Договір № 01/06-22), згідно із п. 1.1 якого, Постачальник зобов`язується поставити та передати у власність Покупця матеріальні цінності, визначені у п. 2.1. договору, а Покупець оплатити та прийняти товар в порядку та на умовах, визначених у договорі.

Згідно із п. 2.1. Договору № 01/06-22 найменування, одиниця виміру, розфасування та загальна кількість Товару, що є предметом поставки за цим Договором, визначаються у відповідних Рахунках та Видаткових накладних, виписаних на основі узгодженого замовлення Покупця.

Відповідно до п. 5.8. Договору № 01/06-22, оплата за Товар, здійснюється протягом 14 календарних днів з дня поставки Товару.

Як передбачено п. 7.2. Договору № 01/06-22, поставка Товару звичайно здійснюється окремими партіями на умовах FCA - склад поставки Львівська область, с. Вишня, вул. Центральна 1, згідно з правилами ІНКОТЕРМС 2010, якщо інше не погоджено сторонами в момент погодження Замовлення укладання Специфікації.

Виконання умов Договору № 01/06-22 та поставка товару підтверджується видатковими накладними від 10.05.2023 № 53 на загальну суму 227 635,20 грн, від 16.05.2023 № 54 на загальну суму 227 635,20 грн та від 30.05.2023 № 56 на загальну суму 190 579,61 грн, а також товарно-транспортними накладними від 10.05.2023 № Р53 на загальну суму 227 635,20 грн, від 16.05.2023 № Р54 на загальну суму 227 635,20 грн, від 30.05.2023 № Р56 на загальну суму 190 579,61 грн.

Оплата товару на виконання умов договору поставки від 03.06.2022 № 01/06-22 у розмірі 1 000 000,00 грн підтверджується випискою по особовому рахунку позивача АБ "УКРГАЗБАНК", яка отримана засобами клієнт-банку 09.06.2023 за період 19.05.2023-19.05.2023 та у розмірі 1 300 000, 00 грн підтверджується випискою по особовому рахунку позивача АБ "УКРГАЗБАНК", яка отримана засобами клієнт-банку 07.09.2023 за період 19.06.2023-19.06.2023.

Відвантаживши та поставивши Покупцю товар, ТОВ "Зеніт Україна", у зв`язку з настанням першої події, згідно із ст. 187 Податкового кодексу України та на виконання приписів п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, сформувало та направило для реєстрації в Єдиному реєстрі податкові накладні:

від 10.05.2023 № 1 (форма R26L) на загальну суму 227 635,20 грн, у тому числі ПДВ 37 939,20 грн;

від 16.05.2023 № 2 (форма R26L) на загальну суму 227 635,20 грн, у тому числі ПДВ 37 939,20 грн;

від 30.05.2023 № 4 (кришка карт/алюм R26L; кришка карт/алюм R64L; кришка карт/алюм R2L) на загальну суму 190 579,61 грн, у тому числі ПДВ 31 763,27 грн.

Згідно з отриманими ТОВ "Зеніт Україна" квитанціями від 01.06.2023 № 9128734445 щодо ПН від 10.05.2023 №1, від 05.06.2023 № 9130300015 щодо ПН від 16.05.2023 № 2, від 18.06.2023 № 9144883974 щодо ПН від 30.05.2023 № 4 відповідач-1 зупинив реєстрацію цих податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, вказано, що Обсяг постачання товару/послуги 7615, 4823 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивач скерував відповідачу-1 Повідомлення від 14.06.2023 № 1 та від 31.07.2023 № 1 про надання пояснень та копій документів (у кількості 37 додатків щодо кожного) щодо ПН від 10.05.2023 № 1 та від 16.05.2023 № 2, відповідно, реєстрація яких зупинена, зокрема:

- пояснення від 31.07.2023 № 1/07-23;

- висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 30.12.2022 № 12.2-18-2/8884;

- Висновок державно санітарно-епідеміологічної експертизи від 03.03.2023 №12.2-18-1/2488;

- Сертифікат на систему управління якістю від 23.05.2023 № UA.MS.217-23;

- Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності індексний номер 273413210, сформованого 06.09.2021;

- Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності індексний номер 282022042, сформованого 29.10.2021;

- Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, Форма від 21.06.2023 № 20-0ПП,

- Оборотно-сальдову відомость по рахунку 10 за 1 квартал 2023 року;

- Договір купівлі-продажу від 28.04.2021 № 1;

- Комерційний інвойс від 06.12.2021 № SE020210428;

- Вантажно-митна декларація від 17.02.2022 № UA209140/2022/013752;

- Міжнародна товарно-транспортна накладна від 13.02.2022;

- Акт надання послуг від 18.02.2022 № 316;

- платіжне доручення в іноземній валюті від 24.12.2021 № 9;

- Акт введення в експлуатацію основних засобів від 09.05.2022 № 0000-000001;

- Акт введення в експлуатацію основних засобів від 09.05.2022 № 0000-000002;

- Штатний розпис на 2023 рік від 01.04.2023;

- Договір поставки від 03.06.2022 № 1/06-22;

- Специфікація від 03.04.2023 № 7 до Договору поставки від 03.06.2022 № 1/06-22;

- видаткова накладна від 16.05.2023 № 54;

- Товарно-транспортна накладна від 16.05.2023 № P54;

- Витяг з Виписки по особовому рахунку ТОВ "Зеніт Україна" в АБ "УКРГАЗБАНК" за 19.05.2023;

- Договір купівлі-продажу від 10.11.2021 № 1;

- Додаткова угода від 27.04.2022 № 1 до Контракту від 10.11.2021 № 1;

- Комерційний інвойс від 25.01.2023 № SE020221025;

- вантажно-митна декларація від 14.03.2023 № 23UA209230026250U5;

- Міжнародна товарно-транспортна накладна (CMR) від 13.02.2022;

- Договір доручення на транспортно-експедиторське обслуговування від 02.05.2022;

- Інвойс (Рахунок) від 14.03.2023 № 05/03/041/23;

- Акт наданих послуг від 14.03.2023 № 05/03/041/23;

- Договір на виконання перевезень вантажів автомобільним транспортом від 31.05.2022 № 31/05/2022, укладеного між ТОВ «ЗЕНІТ Україна»;

- Акт надання послуг від 15.03.2023 № 18;

- платіжна інструкція від 08.02.2023 № 1;

- Договір поставки від 19.08.2022 № 22-44058945/Г;

- видаткова накладна від 31.03.2023 № 310329;

- Договір купівлі-продажу від 11.05.2022 № СП3-3;

- видаткова накладна від 09.11.2022 № 177,

Вказаний перелік документів відповідачами не заперечується.

15.09.2023 позивач скерував відповідачу-1 Повідомлення № 1 про надання пояснень та копій документів (у кількості 28 додатків) щодо ПН від 30.05.2023 № 4 реєстрація якої зупинена, зокрема:

- пояснення від 15.09.2023 № 1/09-23;

- Сертифікат на систему управління якістю від 23.05.2023 № UA.MS.217-23;

- Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності індексний номер 273413210, сформованого 06.09.2021;

- Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності індексний номер 282022042, сформованого 29.10.2021;

- повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, Форма № 20-ОПП, від 24.02.2023;

- Оборотно-сальдова відомость по рахунку 10 за 1 квартал 2023 року;

- Акт введення в експлуатацію основних засобів від 30.01.2023 № 3;

- Акт введення в експлуатацію основних засобів від 30.01.2023 № 4;

- Акт введення в експлуатацію основних засобів від 30.01.2023 № 5;

- Акт введення в експлуатацію основних засобів від 30.01.2023 № 2;

- Штатний розпис на 2023 рік від 01.04.2023;

- Договір поставки від 03.06.2022 № 1/06-22;

- видаткова накладна від 30.05.2023 № 56;

- товарно-транспортна накладна від 30.05.2023 № Р56;

- Витяг з Виписки по особовому рахунку ТОВ "Зеніт Україна" в АБ "УКРГАЗБАНК" за 19.06.2023;

- Договір поставки від 10.03.2023 № 32/40/2023;

- видаткова накладна від 03.04.2023 № КлН_00522583;

- товарно-транспортна накладна від 03.04.2023 № КлН_00522583;

- платіжна інструкція від 28.03.2023 № 122;

- Договір поставки від 06.03.2023 № 06032023/2;

- видаткова накладна від 03.04.2023 року N° 484;

- товарно-транспортна накладна від 03.04.2023 № P484;

- платіжна інструкція від 28.03.2023 № 123;

- платіжна інструкція від 31.03.2023 № 133;

- Договір поставки від 16.01.2023 № 160123;

- видаткова накладна від 22.03.2023 № B-00000333;

- товарно-транспортна накладна від 22.03.2023 № 0000000036;

- платіжна інструкція від 30.03.2023 № 129.

Вказаний перелік документів відповідачами не заперечується.

Комісія Головного управління ДПС у Львівській області прийняла рішення про відмову у реєстрації ПН від 10.05.2023 № 1, від 16.05.2023 № 2 та від 30.05.2023 № 4 з підстав надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а саме:

- рішення від 20.06.2023 № 9033267/44058945 щодо ПН від 10.05.2023 № 1 ;

- рішення від 04.08.2023 № 9306604/44058945 щодо ПН від 16.05.2023 № 2;

- рішення від 21.09.2023 № 9572282/44058945 щодо ПН від 30.05.2023 № 4.

Не погоджуючись із рішеннями відповідача-1 про відмову у реєстрації податкових накладних, позивач звернувся до суду із цим позовом.

Надаючи оцінку позиціям сторін у справі, суд застосовує наступні правові норми.

Згідно із статтею 19 Конституції України, органи державної влади, їх посадові особи повинні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Податковий кодекс України (далі - ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Згідно із п.п. "а", "б" п. 185.1 ст. 185 ПК України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів та послуг місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з приписами пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів) (п. 188.1 ст.188 ПК України).

Пунктом 201.7 ст. 201 ПК України визначено, що податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Згідно із п. 201.10 ст. 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних в електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На виконання цієї норми 11.12.2019 Кабінетом Міністрів України прийняв постанову №1165, якою затвердив Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165).

Правові норми застосовуються у редакції станом на час виникнення спірних правовідносин.

За змістом п. 4 Порядку № 1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку № 1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Відповідно до п. 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п. 7 Порядку № 1165).

Відповідно до п. 10 Порядку № 1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (п. 11 Порядку №1165).

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (п. 25 Порядку № 1165).

Суд встановив, що Згідно з отриманими ТОВ "Зеніт Україна" квитанціями від 01.06.2023 № 9128734445 щодо ПН від 10.05.2023 № 1, від 05.06.2023 № 9130300015 щодо ПН від 16.05.2023 № 2, від 18.06.2023 № 9144883974 щодо ПН від 30.05.2023 № 4 відповідач-1 сформував квитанції, згідно із якими, реєстрація цих податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідачем-1 зупинена відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, вказано, що Обсяг постачання товару/послуги 7615, 4823 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Варто зауважити, що у квитанціях від 01.06.2023 № 9128734445, від 05.06.2023 №9130300015, від 18.06.2023 № 9144883974 не зазначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкових накладних стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованих квитанцій вимогам до таких, що визначені пунктом 11 Порядку № 1165.

Водночас, механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, встановлено наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12.12.2019, яким затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520).

Пунктом 2 Порядку № 520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку № 520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Разом із тим, пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких: - договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; - договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; - первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; - документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

При цьому, письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування (п. 6 Порядку № 520).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261) (п. 7 Порядку № 520).

Відповідно до п. 9 Порядку № 520, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:

або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;

або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування;

або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Згідно із п. 10 Порядку № 520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання/часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Суд зауважує, що контролюючий орган не направив платнику податку повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень, а одразу прийняте рішення про відмову в реєстрації податкових накладних. Разом з тим зазначена у рішенні про відмову в реєстрації ПН інформація не відповідає дійсності, оскільки всі долучені позивачем документи до повідомлення складені із дотриманням вимог чинного законодавства України та податкових норм.

Також, у рішеннях про відмову реєстрації ПН контролюючий орган визначив загальні підстави прийняття рішень про відмову у реєстрації податкових накладних без вказівки, які саме із наданих позивачем до пояснень документи складені з порушенням законодавства.

Суд звертає увагу, що контролюючий орган не сформував конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних, не зазначив яких саме документів не надано та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію ПН від 10.05.2023 № 1, від 16.05.2023 № 2 та від 30.05.2023 № 4.

При цьому, суд наголошує, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного критерію оцінки ступеня ризиків, а також зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чіткого переліку документів, чого зроблено не було.

Із досліджених матеріалів справи суд встановив, що позивач надав відповідачу-1 всі документи на підтвердження здійснення господарських операцій для реєстрації ПН від 10.05.2023 № 1, від 16.05.2023 № 2 та від 30.05.2023 № 4, перелік яких наведений вище.

Суд також зазначає, що факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних не спростовує факту здійснення платником податків господарської операції, що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.

Одночасно, в межах спірних правовідносин, суд звертає особливу увагу на те, що, приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. У свою чергу, при реєстрації податкової накладної фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому і суд за результати розгляду цієї справи не робить висновків щодо реальності господарської операції за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкових накладних.

Отже, відповідність обсягу реалізованих позивачем товарів/послуг підтверджується належними та допустимими письмовими доказами, які за допомогою сервісу "Електронний кабінет платника" були надіслані позивачем податковому органу для врахування під час вирішення питання про реєстрацію податкових накладних.

При цьому, відповідач-1 в оскаржуваних рішеннях не навів доводів щодо порушень законодавства при складенні поданих документів.

Також суд встановив, що позивач повідомленнями від 14.06.2023 № 1, від 31.07.2023 №1, від 15.09.2023 № 1 надіслав відповідачу-1 пояснення та копії первинних документів для підтвердження здійсненої господарських операцій, перелік яких наведений вище.

Суд зауважує, що факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних не спростовує факту здійснення платником податків господарської операції, що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.

Зважаючи на те, що позивач надав достатньо первинних документів для спростування тверджень відповідача-1 щодо ризиковості здійснення операцій, та враховуючи, що наданих контролюючому органу документів та письмових пояснень було достатньо для прийняття рішення про реєстрацію ПН від 10.05.2023 № 1, від 16.05.2023 № 2 та від 30.05.2023 № 4, суд вважає протиправними рішення відповідача-1 від 20.06.2023 № 9033267/44058945 про відмову у реєстрації податкової накладної від 10.05.2023 № 1, рішення від 04.08.2023 №9306604/44058945 про відмову у реєстрації податкової накладної від 16.05.2023 № 2, рішення від 21.09.2023 № 9572282/44058945 про відмову у реєстрації податкової накладної від 30.05.2023 № 4.

За таких обставин, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог про визнання протиправними та скасування рішення від 20.06.2023 № 9033267/44058945, від 04.08.2023 №9306604/44058945, від 21.09.2023 № 9572282/44058945 про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Щодо вимоги про зобов`язання відповідача-2 зареєструвати в ЄРПН податкові накладні від 10.05.2023 № 1, від 16.05.2023 № 2 та від 30.05.2023 № 4 датою їх подання на реєстрацію, суд зазначає таке.

Відповідно до вимог пп. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України, реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, оскільки у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.

Згідно із нормами п.п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок № 1246), податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в ЄРПН податкових накладних/розрахунку коригування, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.

Як встановив суд, та підтверджується матеріалами справи, надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства та були достатніми для реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.

Відтак, беручи до уваги вимоги КАС України щодо ефективності способу захисту порушеного права, суд вважає, що порушене право позивача підлягає захисту шляхом зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, подані позивачем ПН від 10.05.2023 № 1, від 16.05.2023 № 2 та від 30.05.2023 № 4, датою їх первинного подання на реєстрацію.

Висновки суду у цій справі узгоджуються із висновками Верховного Суду, викладеними у постановах від 02.04.2019 у справі № 822/1878/18 та від 18.07.2019 у справі №1740/2004/18.

З огляду на наведене, суд повністю задовольняє позовні вимоги ТОВ "Зеніт Україна".

Розподіл судових витрат суд здійснює за правилами ч. 1 ст. 139 КАС України.

Керуючись ст. ст. 2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, КАС України, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних від 20.06.2023 № 9033267/44058945 про відмову в реєстрації податкової накладної від 10.05.2023 № 1 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, пл. Львівська, буд. 8; ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену Товариством з обмеженою відповідальністю "Зеніт Україна" (81540, Львівська обл., Самбірський р-н, с. Вишня, вул. Центральна, буд. 1; код ЄДРПОУ 44058945) податкову накладну від 10.05.2023 № 1, датою її подання на реєстрацію.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.08.2023 № 9306604/44058945 про відмову в реєстрації податкової накладної від 16.05.2023 № 2 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, пл. Львівська, буд. 8; ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену Товариством з обмеженою відповідальністю "Зеніт Україна" (81540, Львівська обл., Самбірський р-н, с. Вишня, вул. Центральна, буд. 1; код ЄДРПОУ 44058945) податкову накладну від 16.05.2023 № 2, датою її подання на реєстрацію.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних від 21.09.2023 № 9572282/44058945 про відмову в реєстрації податкової накладної від 30.05.2023 № 4 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, пл. Львівська, буд. 8; ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену Товариством з обмеженою відповідальністю "Зеніт Україна" (81540, Львівська обл., Самбірський р-н, с. Вишня, вул. Центральна, буд. 1; код ЄДРПОУ 44058945) податкову накладну від 30.05.2023 № 4, датою її подання на реєстрацію.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС України у Львівській області (79026, м. Львів, вул. Стрийська, буд. 35; ЄДРПОУ ВП 43968090) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Зеніт Україна" (81540, Львівська обл., Самбірський р-н, с. Вишня, вул. Центральна, буд. 1; код ЄДРПОУ 44058945) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 4026 (чотири тисячі двадцять шість) грн.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, пл. Львівська, буд. 8; ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Зеніт Україна" (81540, Львівська обл., Самбірський р-н, с. Вишня, вул. Центральна, буд. 1; код ЄДРПОУ 44058945) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 4026 (чотири тисячі двадцять шість) грн.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

СуддяКисильова Ольга Йосипівна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.07.2024
Оприлюднено29.07.2024
Номер документу120605710
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —380/23331/23

Ухвала від 01.01.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 10.12.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 12.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 06.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 26.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Рішення від 24.07.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кисильова Ольга Йосипівна

Ухвала від 11.12.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кисильова Ольга Йосипівна

Ухвала від 17.10.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кисильова Ольга Йосипівна

Ухвала від 11.10.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кисильова Ольга Йосипівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні