Справа № 216/4980/24
провадження 1-кс/216/1530/24
УХВАЛА
іменем України
26 липня 2024 року місто Кривий Ріг
Центрально-Міський районний суд міста Кривого Рогу Дніпропетровської області:
у складі слідчого судді - ОСОБА_1 ,
секретаря судовогозасідання ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судового засідання в приміщенні Центрально-Міського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області клопотання прокурора Криворізької центральної окружної прокуратури ОСОБА_3 у кримінальному провадженні за №42024042080000098 від 14.06.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України,-
ВСТАНОВИВ:
Прокурор Криворізької центральної окружної прокуратури ОСОБА_3 звернувся до ІНФОРМАЦІЯ_1 із клопотанням про право тимчасового доступу до оригіналів документів, що перебувають у віданні (володінні) ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 з можливістю вилучення належним чином засвідчених копій документів у паперовому вигляді.
Клопотання обґрунтовано тим, що в провадженні СВ Криворізького РУП ГУНП у Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024042080000098 від 14.06.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 України.
Під час досудового розслідування встановлено ознаки складання та видачі службовими особами завідомо неправдивих офіційних документів та внесення завідомо неправдивих відомостей до документів щодо поставки товарів, які придбавалися органом місцевого самоврядування.
Так, у ряді закупівель, проведених ІНФОРМАЦІЯ_3 , вбачається систематичність дій уповноважених осіб органу місцевого самоврядування та постачальників, під час яких спочатку переможцями закупівлі гарантується поставка товарів (безпілотники, монокуляри тощо) у визначений строк та надаються відповідні документи, після чого строки поставки суттєво продовжується. При цьому, документи, що підтверджують обґрунтування продовження строку поставки товарів та їх фактичну поставку, не надаються органу державного фінансового контролю.
ІНФОРМАЦІЯ_3 у січні-березні поточного року проведено ряд закупівель, обумовлених необхідністю виконання заходів територіальної оборони, а саме закупівлі: ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , ІНФОРМАЦІЯ_7 .
Згідно з відомостями щодо закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_8 предметом закупівлі були 65 квадрокоптерів за кодом ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном очікуваною вартістю 25 136 376,00 грн. Згідно з тендерною документацією та проектом договору, строк поставки товару було визначено до 12.02.2024
Згідно з рішенням уповноваженої особи, переможцем закупівлі визнано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з ціновою пропозицією 19 698000,00грн., хоча участь у закупівлі приймало 14 суб`єктів господарювання, цінові пропозиції 4 з яких були нижчими.
Згідно з тендерною пропозицією, Постачальником гарантовано поставку всього обсягу товару у визначений тендерною документацією строк.
За результатами процедури, між Замовником та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (Продавець) укладено договір №33 від 05.02.2024.Пунктом 5.1 Договору визначено строки поставки Товару: до 12.02.2024.
В подальшому,сторонами укладено Додаткову угоду №1від 13.02.2024, якою продовжено строк поставки товару до 01.04.2024. Підставою для укладення Додаткової угоди №1 від 13.02.2024 став лист Постачальника від 09.02.2024, в якому він стверджує про перевантаженість виробничих потужностей виробника та тривалі новорічні свята у Китаї.
Слід зазначити, що товар повністю не був поставлений ані після закінчення новорічних свят в Китаї, ані до 01.04.2024. Так, до 01.04.2024 було поставлено квадрокоптерів на суму 3545640 грн., тобто лише 18% товару.
13 травня 2024 року укладено додаткову угоду, якою зменшено заплановані обсяги поставки.
Таким чином, маючи гарантію від Постачальника про можливість поставки товару у належний строк, Замовником спочатку було без надання жодних доказів продовжено вказаний строк у понад 8 разів (8 тижнів замість 1 тижня), а ще через 6 тижнів, так і не отримавши належного обсягу товару, просто зменшено його кількість, яка була передбачена річною потребою на виконання заходів територіальної оборони.
Вказані порушення підтверджено висновком про результати моніторингу процедури закупівлі від 22.03.2024, проведеного ІНФОРМАЦІЯ_10 .
Також, згідно з відомостями ЕСЗ щодо закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_11 предметом закупівлі були 400 квадрокоптерів за кодом ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном очікуваною вартістю 6 920000 грн. Згідно з тендерною документацією та проектом договору, строк поставки товару було визначено до 14.02.2024
Переможцем закупівлі визнано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з ціновою пропозицією 5720 000грн.
Згідно з тендерною пропозицією, Постачальником гарантовано поставку всього обсягу товару у визначений тендерною документацією строк.
При цьому, до тендерної пропозиції було додано паспорт на FPV дрон, який свідчив, що рік його виготовлення 2023 (тобто товар вже мав бути виготовлений та укомплектований на момент подання пропозиції).
За результатами процедури, між Замовником та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (Продавець) укладено договір №44 від 07.02.2024. Пунктом 5.1 Договору визначено строки поставки Товару: до 14.02.2024.
В подальшому,сторонами укладено Додаткову угоду №1від 14.02.2024, якою продовжено строк поставки товару до 15.03.2024. Підставою для укладення Додаткової угоди №1 за п.1 Додаткової угоди зазначено лист Постачальника від 12.02.2024.
Жодних підтверджень поважності продовження вказаного строку, зокрема, самого листа та долучених документів не долучено Замовником до електронної системи закупівель.
Таким чином, маючи гарантію від Постачальника про можливість поставки товару у належний строк, Замовником спочатку було без надання жодних доказів продовжено вказаний строк у 5 разів (5 тижнів замість 1 тижня).
Також, згідно з відомостями ЕСЗ щодо закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_6 предметом закупівлі були 600 квадрокоптерів за кодом ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном очікуваною вартістю 10 155 225,00 грн. Згідно з тендерною документацією та проектом договору, строк поставки товару було визначено до 10.04.2024
Переможцем закупівлі визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з ціновою пропозицією 8 399 200,00 грн.
Згідно з тендерною пропозицією, Постачальником гарантовано поставку всього обсягу товару у визначений тендерною документацією строк.
За результатами процедури, між Замовником та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » укладено Договір №109 від 11.03.2024
В подальшому,сторонами укладено Додаткову угоду №2 від 10.04.2024, якою продовжено строк поставки товару до 10.05.2024. Підставою для укладення Додаткової угоди №1 за п.1 Додаткової угоди зазначено лист Постачальника від 09.04.2024.
Жодних підтверджень поважності продовження вказаного строку, зокрема, самого листа та долучених документів не долучено Замовником до електронної системи закупівель.
Таким чином, маючи гарантію від Постачальника про можливість поставки товару у належний строк, Замовником спочатку було без надання жодних доказів продовжено вказаний строк у 2 рази (2 місяці замість 1 місяця).
Також, згідно з відомостями ЕСЗ щодо закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_14 предметом закупівлі були 400 квадрокоптерів за кодом ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном очікуваною вартістю 9 600 000,00 грн.
Згідно з тендерною документацією та проектом договору, строк поставки товару було визначено до 10.04.2024.
Переможцем закупівлі визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з ціновою пропозицією 6200 000 грн.
Згідно з тендерною пропозицією, Постачальником гарантовано поставку всього обсягу товару у визначений тендерною документацією строк.
За результатами процедури, між Замовником та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » укладено Договір №110 від 11.03.2024
В подальшому, сторонами укладено Додаткову угоду №1 від 10.04.2024, якою продовжено строк поставки товару до 10.05.2024. Підставою для укладення Додаткової угоди №1 за п.1 Додаткової угоди зазначено лист Постачальника від 09.04.2024.
В подальшому,сторонами укладено Додаткову угоду №2 від 10.05.2024, якою продовжено строк поставки товару до 27.05.2024. Підставою для укладення Додаткової угоди №2 за п.1 Додаткової угоди зазначено лист Постачальника від 09.05.2024.
Жодних підтверджень поважності продовження вказаного строку, зокрема, самих листів та долучених документів не долучено Замовником до електронної системи закупівель.
Таким чином, маючи гарантію від Постачальника про можливість поставки товару у належний строк, Замовником спочатку було без надання жодних доказів продовжено вказаний строк у 3 рази (3 місяці замість 1 місяця).
Також, згідно з відомостями ЕСЗ щодо закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_15 предметом закупівлі були 50 квадрокоптерів за кодом ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном очікуваною вартістю 10 500 000,00 грн.
Згідно з тендерною документацією та проектом договору, строк поставки товару було визначено до 12.04.2024.
Переможцем закупівлі визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) з ціновою пропозицією 9 050 000 грн.
Згідно з тендерною пропозицією, Постачальником гарантовано поставку всього обсягу товару у визначений тендерною документацією строк.
21.03.2024 об 11.56 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » завантажило до електронної системи закупівель файл з назвою «Відмова_0001», в якому зазначало про «ускладнену ситуацію на кордоні України, а також для запобігання порушення терміну поставки товару, що є надважливим та терміновим в умовах воєнного стану, ми вимушені відмовитися від підписання договору». Зазначений документ був адресований уповноваженій особі ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_4 .
Проте, вже через 2 години, 21.03.2024 о 13.47 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » завантажило до електронної системи закупівель файл з назвою « ІНФОРМАЦІЯ_17 », в якому стверджувало, що попередній лист-відмову було завантажено до ЕСЗ випадково, та що він не стосується даної закупівлі.
За результатами процедури, між Замовником та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » укладено Договір №132 від 21.03.2024
В подальшому, сторонами укладено Додаткову угоду №1 від 12.04.2024, якою продовжено строк поставки товару до 13.05.2024. Підставою для укладення Додаткової угоди №1 за п.1 Додаткової угоди зазначено лист Постачальника від 10.04.2024.
В подальшому,сторонами укладено Додаткову угоду №2 від 10.05.2024, якою продовжено строк поставки товару до 31.05.2024. Підставою для укладення Додаткової угоди №2 за п.1 Додаткової угоди зазначено лист Постачальника від 09.05.2024.
Жодних підтверджень поважності продовження вказаного строку, зокрема, самих листів та долучених документів не долучено Замовником до електронної системи закупівель.
Таким чином, маючи гарантію від Постачальника про можливість поставки товару у належний строк, Замовником спочатку було без надання жодних доказів продовжено вказаний строк у 3 рази (12 тижнів замість 3 тижнів).
В усіх вказаних випадках, Замовником не було ініційовано жодних заходів претензійно-позовного характеру з метою забезпечення належного виконання зобов`язань Постачальником, або стягнення з Постачальника штрафних санкцій для належного забезпечення потреби на виконання заходів територіальної оборони.
Окрім того, 30.05.2024 на вебсайті ІНФОРМАЦІЯ_18 ) було розміщено інформаційне повідомлення, в якому зазначено, зокрема, наступне: «Криворізька міськрада перешкоджає аудиторам у перевірці закупівель дронів для ЗСУ ІНФОРМАЦІЯ_3 заважає фахівцям ІНФОРМАЦІЯ_19 здійснювати перевірку закупівель безпілотників для Збройних сил України. Керівництво міськради створює перешкоди у проведенні заходу державного фінансового контролю і не надає необхідні документи щодо відповідних закупівель. В аудиторів є питання до прозорості планування та використання коштів місцевого бюджету при здійсненні проведення тендеру на придбання безпілотників. Адже на початку 2024 року Держаудитслужба вже виявила порушення у Кривому Розі під час закупівлі квадрокоптерів із завищенням ціни на 1 млн. грн».
У силу вимог п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов`язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об`єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи вказані обставини, згідно зі слідчою версією органу досудового розслідування, наявні об`єктивні підстави вважати, що закупівлі безпілотників (дронів) для потреб територіальної оборони та ЗСУ проводилися Замовником непрозоро, зокрема, ставилися стислі терміни поставки (вірогідно, з метою відмовити якомога більшій кількості Постачальників або щоб Постачальники утрималися від участі у таких закупівлях); в окремих випадках неправомірно відхилялися найбільш економічно вигідні пропозиції, а з певним колом постачальників (які до цього надавали підтверджуючі документи про можливість поставки у визначений тендерною документацією строк) укладалися Договори, строк поставки за якими збільшувався щоразу у декілька разів без долучення жодних підтверджуючих документів до системи закупівель, а повідомлення ДАСУ про невиконання законних вимог (ненадання документів) органу державного фінансового контролю та перешкоджання перевірці закупівель може свідчити про те, що вказані документи відсутні взагалі, а так само може свідчити, що товари за вказаними договорами фактично не поставлено.
Зазначене містить ознаки складання та видачі службовими особами завідомо неправдивих офіційних документів та внесення завідомо неправдивих відомостей до документів щодо поставки товарів, які придбавалися органом місцевого самоврядування.
В усіх вказаних Договорах стороною (Замовником) є ІНФОРМАЦІЯ_3 , тому документи, до яких необхідно отримати доступ перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 .
Прокурор в судове засідання не з`явився, подав заяву, в якій клопотання підтримав, просив справу розглянути за його відсутності.
Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України та у зв`язку з тим, що наявно достатньо підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей та документів, клопотання розглядається без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться, а саме представник виконкому ІНФОРМАЦІЯ_2 .
На підставі ч. 4 ст. 107 КПК України, враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Слідчий суддя, дослідивши надані докази та оцінивши в сукупності всі обставини, приходить до наступного висновку.
В провадженні ІНФОРМАЦІЯ_20 перебувають матеріали кримінального провадження, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за за №42024042080000098 від 14.06.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого
ч. 1 ст. 366 України.
Під час досудового розслідування встановлено ознаки складання та видачі службовими особами завідомо неправдивих офіційних документів та внесення завідомо неправдивих відомостей до документів щодо поставки товарів, які придбавалися органом місцевого самоврядування.
Як зазначено у ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходиться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії, та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
З матеріалів кримінального провадження вбачається, що існує обґрунтована підстава щодо вчинення кримінального правопорушення, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні прокурора та завдання, для виконання якого прокурор звертається із клопотанням, може бути виконане.
Клопотання прокурора є обґрунтованим та таким, що відповідає вимогам ч. 1 ст. 160 КПК України та підлягає задоволенню, оскільки документи зазначені у клопотанні мають значення для встановлення істини у кримінальному провадженні.
На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 132, 159, 160, 162, 163 КПК України,-
УХВАЛИВ:
Клопотання прокурора - задовольнити.
Надати слідчим СВ КРУП ГУНП у Дніпропетровській області:
ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 ; прокурорам Криворізької центральної окружної прокуратури Дніпропетровської області: ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_3 , ОСОБА_13 право тимчасового доступу до оригіналів документів, що перебувають у віданні (володінні) ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 з можливістю вилучення належним чином засвідчених копій всіх вказаних документів у паперовому вигляді:
1.1.Всіх документів, якими обґрунтовано потребу у закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_8 та документів, з якими Замовник звертався для виділення коштів з бюджету, документів, які підтверджують виділення коштів та джерело фінансування закупівлі, розмір бюджетних призначень на її фінансування та документів, що підтверджують зміну розміру фінансування;
1.2.Всіх документів, на підставі яких розроблялася тендерна документація до закупівлі з ідентифікатором: ІНФОРМАЦІЯ_8 зокрема, інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
1.3.Договору №33 від 05.02.2024 з усіма додатками та додатковими угодами (зокрема, не опублікованими у електронній системі публічних закупівель);
1.4.Всіх документів, якими надавалися пропозиції щодо внесення змін до Договору №33 від 05.02.2024 та документів, що підтверджували необхідність внесення змін до договору, документів уповноваженої особи щодо прийняття рішення про внесення змін;
1.5.Всіх документів, де містяться відомості про поставлений товар та оплати за Договором №33 від 05.02.2024 (акти приймання-передачі, рахунки, платіжні доручення тощо);
1.6.Всіх Документів, в яких містяться відомості щодо перевірки Замовником якості та комплектності товарів, що надавалися (акти, акти обстеження, претензії, листи тощо) за договором №33 від 05.02.2024 та відповідей, актів тощо Постачальника.
1.7.Всіх документів, що свідчать про факти та дати передачі Товару кінцевому отримувачу (військовим частинам тощо), документи та інформацію про наявність/відсутність претензій у кінцевого отримувача щодо якості та комплектності товарів.
2.1.Всіх документів, якими обґрунтовано потребу у закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_11 та документів, з якими Замовник звертався для виділення коштів з бюджету, документів, які підтверджують виділення коштів та джерело фінансування закупівлі, розмір бюджетних призначень на її фінансування та документів, що підтверджують зміну розміру фінансування;
2.2.Всіх документів, на підставі яких розроблялася тендерна документація до закупівлі з ідентифікатором: ІНФОРМАЦІЯ_11 зокрема, інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
2.3.Договору №44 від 07.02.2024 з усіма додатками та додатковими угодами (зокрема, не опублікованими у електронній системі публічних закупівель);
2.4.Всіх документів, якими надавалися пропозиції щодо внесення змін до Договору №44 від 07.02.2024 та документів, що підтверджували необхідність внесення змін до договору, документів уповноваженої особи щодо прийняття рішення про внесення змін;
2.5.Всіх документів, де містяться відомості про поставлений товар та оплати за Договором №44 від 07.02.2024 (акти приймання-передачі, рахунки, платіжні доручення тощо);
2.6.Всіх Документів, в яких містяться відомості щодо перевірки Замовником якості та комплектності товарів, що надавалися (акти, акти обстеження, претензії, листи тощо) за договором №44 від 07.02.2024 та відповідей, актів тощо Постачальника.
2.7.Всіх документів, що свідчать про факти та дати передачі Товару кінцевому отримувачу (військовим частинам тощо), документи та інформацію про наявність/відсутність претензій у кінцевого отримувача щодо якості та комплектності товарів.
3.1.Всіх документів, якими обґрунтовано потребу у закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_6 та документів, з якими Замовник звертався для виділення коштів з бюджету, документів, які підтверджують виділення коштів та джерело фінансування закупівлі, розмір бюджетних призначень на її фінансування та документів, що підтверджують зміну розміру фінансування;
3.2.Всіх документів, на підставі яких розроблялася тендерна документація до закупівлі з ідентифікатором: ІНФОРМАЦІЯ_6 зокрема, інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
3.3.Договору №109 від 11.03.2024 з усіма додатками та додатковими угодами (зокрема, не опублікованими у електронній системі публічних закупівель);
3.4.Всіх документів, якими надавалися пропозиції щодо внесення змін до Договору №109 від 11.03.2024 та документів, що підтверджували необхідність внесення змін до договору, документів уповноваженої особи щодо прийняття рішення про внесення змін;
3.5.Всіх документів, де містяться відомості про поставлений товар та оплати за Договором №109 від 11.03.2024 (акти приймання-передачі, рахунки, платіжні доручення тощо);
3.6.Всіх Документів, в яких містяться відомості щодо перевірки Замовником якості та комплектності товарів, що надавалися (акти, акти обстеження, претензії, листи тощо) за договором №109 від 11.03.2024 та відповідей, актів тощо Постачальника.
3.7.Всіх документів, що свідчать про факти та дати передачі Товару кінцевому отримувачу (військовим частинам тощо), документи та інформацію про наявність/відсутність претензій у кінцевого отримувача щодо якості та комплектності товарів.
4.1.Всіх документів, якими обґрунтовано потребу у закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_14 та документів, з якими Замовник звертався для виділення коштів з бюджету, документів, які підтверджують виділення коштів та джерело фінансування закупівлі, розмір бюджетних призначень на її фінансування та документів, що підтверджують зміну розміру фінансування;
4.2.Всіх документів, на підставі яких розроблялася тендерна документація до закупівлі з ідентифікатором: ІНФОРМАЦІЯ_14 зокрема, інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
4.3.Договору №110 від 11.03.2024 з усіма додатками та додатковими угодами (зокрема, не опублікованими у електронній системі публічних закупівель);
4.4.Всіх документів, якими надавалися пропозиції щодо внесення змін до Договору №110 від 11.03.2024 та документів, що підтверджували необхідність внесення змін до договору, документів уповноваженої особи щодо прийняття рішення про внесення змін;
4.5.Всіх документів, де містяться відомості про поставлений товар та оплати за Договором №110 від 11.03.2024 (акти приймання-передачі, рахунки, платіжні доручення тощо);
4.6.Всіх Документів, в яких містяться відомості щодо перевірки Замовником якості та комплектності товарів, що надавалися (акти, акти обстеження, претензії, листи тощо) за договором №110 від 11.03.2024 та відповідей, актів тощо Постачальника.
4.7.Всіх документів, що свідчать про факти та дати передачі Товару кінцевому отримувачу (військовим частинам тощо), документи та інформацію про наявність/відсутність претензій у кінцевого отримувача щодо якості та комплектності товарів.
1.1.Всіх документів, якими обґрунтовано потребу у закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_15 та документів, з якими Замовник звертався для виділення коштів з бюджету, документів, які підтверджують виділення коштів та джерело фінансування закупівлі, розмір бюджетних призначень на її фінансування та документів, що підтверджують зміну розміру фінансування;
1.2.Всіх документів, на підставі яких розроблялася тендерна документація до закупівлі з ідентифікатором: ІНФОРМАЦІЯ_15 зокрема, інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
1.3.Договору №132 від 21.03.2024 з усіма додатками та додатковими угодами (зокрема, не опублікованими у електронній системі публічних закупівель);
1.4.Всіх документів, якими надавалися пропозиції щодо внесення змін до Договору №132 від 21.03.2024 та документів, що підтверджували необхідність внесення змін до договору, документів уповноваженої особи щодо прийняття рішення про внесення змін;
1.5.Всіх документів, де містяться відомості про поставлений товар та оплати за Договору №132 від 21.03.2024 (акти приймання-передачі, рахунки, платіжні доручення тощо);
1.6.Всіх Документів, в яких містяться відомості щодо перевірки Замовником якості та комплектності товарів, що надавалися (акти, акти обстеження, претензії, листи тощо) за договором Договору №132 від 21.03.2024 та відповідей, актів тощо Постачальника.
1.7.Всіх документів, що свідчать про факти та дати передачі Товару кінцевому отримувачу (військовим частинам тощо), документи та інформацію про наявність/відсутність претензій у кінцевого отримувача щодо якості та комплектності товарів.
Строк дії ухвали визначити у 14 днів, тобто по 09серпня 2024 року включно.
Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, «має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 26.07.2024 |
Оприлюднено | 29.07.2024 |
Номер документу | 120616840 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні