Рішення
від 24.07.2024 по справі 200/3099/24
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 липня 2024 року Справа№200/3099/24

Донецький окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Зінченка О.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовною заявою Керівника Покровської окружної прокуратури Донецької області (юридична адреса: 85302, Донецька область, м. Покровськ, вул. Центральна, буд. 148, код ЄДОРПОУ 25707002) до Державного підприємства «Добропіллявугілля-видобуток» (юридична адреса: 85001, Донецька область, Покровський район, м. Добропілля, пр-т Шевченка, буд.2, код ЄДРПОУ 43895975) в особі Відокремленого підрозділу «Шахтоуправління «Добропільське»» Державного підприємства «Добропіллявугілля-видобуток» (юридична адреса: 85001, Донецька область, Покровський район, м. Добропілля, вул. Київська, буд. 1-а, код ЄДРПОУ 44028952), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні позивача - Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (юридична адреса: 85000, Донецька область, м. Добропілля, вул. Першотравнева, буд. 54-А, код ЄДРПОУ 38652962) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

20 травня 2024 року Керівник Покровської окружної прокуратури Донецької області звернувся до Донецького окружного адміністративного суду із позовною заявою до Державного підприємства «Добропіллявугілля-видобуток» в особі Відокремленого підрозділу «Шахтоуправління «Добропільське»» Державного підприємства «Добропіллявугілля -видобуток»», третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні позивача - Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області, в якій просить суд:

- визнати протиправною бездіяльність Державного підприємства «Добропіллявугілля-видобуток» в особі Відокремленого підрозділу «Шахтоуправління Добропільське»» Державного підприємства «Добропіллявугілля» видобуток» щодо невжиття заходів з належного утримання захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття № 17061, що знаходиться за адресою: 85001, Донецька область, Покровський район, м. Добропілля, вул. Київська, буд. 1-а;

- зобов`язати Державне підприємство «Добропіллявугілля-видобуток» в особі Відокремленого підрозділу «Шахтоуправління Добропільське»» Державного підприємства «Добропіллявугілля - видобуток» привести у стан готовності захисну споруду цивільного захисту - протирадіаційне укриття № 17061, що знаходиться за адресою: 85001, Донецька область, Покровський район, м. Добропілля, вул. Київська, буд. 1-а, з метою використання її за цільовим призначенням до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України № 579 від 09.07.2018 (із змінами).

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що Покровською окружною прокуратурою виявлено факт порушення законодавства у сфері цивільного захисту, що призвело до надання захисній споруді цивільного захисту протирадіаційному укриттю №17061, яке перебуває на балансі та у власності Державного підприємства «Добропіллявугілля-видобуток» в особі Відокремленого підрозділу «Шахтоуправління «Добропільське»» Державного підприємства «Добропіллявугілля видобуток», статусу не готової до використання її за цільовим призначенням для укриття населення.

Відповідно до актів від 20.10.2022, 17.08.2023 комплексної перевірки (спеціального огляду) захисної споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття (надалі ПРУ) №17061 робоча група провела перевірку стану готовності, експлуатації і використання вказаного ПРУ, за результатами чого дійшла висновку, що станом на 20.10.2022, 17.08.2023 воно є обмежено готовим до використання за призначенням. Актами встановлено порушення Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 року №579.

Незважаючи на вищевикладене, відповідач вказані в актах недоліки не виправив та впродовж більше ніж одного року свої обов`язки по утриманню ПРУ № 17601 у готовому до використання стані не виконує, відповідні заходи не вживаються, тому на сьогоднішній день її використання є неможливим без завдання шкоди здоров`ю людей, які там укриваються.

Так, за результатами перевірки працівниками Покровського РУ ГУ ДСНС України у Донецькій області за участі представників Національної поліції, представників органу місцевого самоврядування 09.11.2023 складено акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту від 09.11.2023, за результатами якої комісія дійшла висновку, що станом на 09.11.2023 вказане ПРУ залишається обмежено готовим до використання за призначенням.

Відповідно до акту від 12.02.2024 оцінки готовності захисної споруди цивільного захисту - ПРУ № 17601, складеного за участю представників Покровського РУ Г`У ДСНС України у Донецькій області, представників національної поліції, представників органу місцевого самоврядування, станом на 12.02.2024 укриття визнано обмежено готовим до використання за призначенням.

Зазначеним актом встановлено порушення «Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту», затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 № 579, ідентичні тим, що викладені в актах оцінки готовності захисної споруди від 20.10.2022, 17.08.2023, 09.11.2023 та які залишилися не усунутими станом на 12.02.2024.

Встановлені у попередніх актах оцінки (за 2022 та 2023 роки) порушення наказу МВС України № 579 від 09.07.2018 станом на 12.02.2024 усунуто лише частково.

Отже, відповідач довготривалий час не виконує свої обов`язки, щодо належного утримання ПРУ № 17601 у готовому стані до використання за призначенням для укриття населення.

Державне підприємство «Добропіллявугілля-видобуток» в особі Відокремленого підрозділу «Шахтоуправління «Добропільське»» допустило бездіяльність щодо утримання захисних споруди цивільної оборони (сховищ) №17601 у належному стані, що у свою чергу, створює загрозу для життя та здоров`я цивільного (мирного) населення через неможливість їх укриття у разі військової (терористичної) небезпеки.

Наведене суперечить інтересам держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя людини.

Прокурор вважає протиправною бездіяльність відповідача, у зв`язку з чим звернувся до суду із даним позовом.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 24 травня 2024 року позовна заява прийнята до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Відповідач правом на відзив не скористався.

Суд, розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив.

На території Покровського району Донецької області за адресою: м. Добропілля, вул. Київська, 1-а, розташовано протирадіаційне укриття (далі - ПРУ) № 17601, яке прийняте в експлуатацію у 1977 році, місткістю на 300 осіб, загальною площею 126,9 квадратних метрів.

Згідно з паспортом та обліковою карткою ПРУ № 17601 від 13.12.2006, його балансоутримувачем визначено ВП «Шахта Добропільська» ДП «Добропіллявугілля».

Відповідно до витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно №24291681 від 29.10.2009 комплекс об`єктів нерухомості шахти «Добропільська» знаходиться за адресою: Донецька область, м. Добропілля, вул. Київська, буд. 1 а.

Відповідно до актів від 20.10.2022, 17.08.2023 комплексної перевірки (спеціального огляду) захисної споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття (надалі ПРУ) №17061 робоча група провела перевірку стану готовності, експлуатації і використання вказаного ПРУ, за результатами чого дійшла висновку, що станом на 20.10.2022, 17.08.2023 воно є обмежено готовим до використання за призначенням. Актами встановлено порушення Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 року №579.

Відповідно до акту від 12.02.2024 оцінки готовності захисної споруди цивільного захисту - ПРУ № 17601, складеного за участю представників Покровського РУ ГУ ДСНС України у Донецькій області, представників Національної поліції, представників органу місцевого самоврядування, станом на 12.02.2024 укриття визнано обмежено готовим до використання за призначенням.

Зазначеним актом встановлено порушення «Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту», затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 № 579, ідентичні тим, що викладені в актах оцінки готовності захисної споруди від 20.10.2022, 17.08.2023, 09.11.2023 та які залишилися не усунутими станом на 12.02.2024.

Встановлені у попередніх актах оцінки (за 2022 та 2023 роки) порушення наказу МВС України № 579 від 09.07.2018 станом на 12.02.2024 усунуто лише частково.

Спірним питанням є наявність підстав для зобов`язання балансоутримувача захисної споруди привести таку споруду у стан готовності шляхом забезпечення готовності до укриття захисної споруди цивільного захисту №17061.

Вирішуючи спірні правовідносини, суд виходить з наступного.

Закріплений у ч. 1 ст. 9 КАС України принцип змагальності сторін передбачає, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Статтею 27 Конституції України визначено, що кожна людина має невід`ємне право на життя. Ніхто не може бути свавільно позбавлений життя. Обов`язок держави - захищати життя людини. Кожен має право захищати своє життя і здоров`я, життя і здоров`я інших людей від протиправних посягань.

Відповідно до ст. 50 Конституції України кожен має право на безпечне для життя і здоров`я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди.

Указом Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 року, який продовжує діяти станом на день винесення рішення у справі.

Відповідно до статті 2 Закону України Про оборону України від 06.12.1991 року №1932-XII (далі Закон №1932-XII) оборона України базується на готовності та здатності органів державної влади, усіх складових сектору безпеки і оборони України, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту, національної економіки до переведення, при необхідності, з мирного на воєнний стан та відсічі збройній агресії, ліквідації збройного конфлікту, а також готовності населення і території держави до оборони.

Відповідно до п.14 ч.1 ст.2 Кодексу цивільного захисту України (далі КЦЗ України) захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів. До захисних споруд цивільного захисту належать сховища та протирадіаційні укриття, а також споруди подвійного призначення.

Цивільним захистом, відповідно до ст. 4 КЦЗ України, є комплекс заходів, які реалізуються на території України в мирний час та в особливий період і спрямовані на захист населення, територій, навколишнього природного середовища, майна, матеріальних і культурних цінностей від надзвичайних запобігання виникненню таких ситуацій та інших небезпечних подій, ситуацій та подій, ліквідацію їх наслідків, надання допомоги постраждалим, здійснення державного нагляду (контролю) у 1 сфері пожежної та техногенної безпеки.

Пунктом 11 ч. 1 ст. 18 КЦЗ України встановлено, що до повноважень інших центральних органів виконавчої влади у сфері цивільного захисту належить організація обліку фонду захисних споруд цивільного захисту суб`єктів господарювання, що належать до сфери їх управління, та захисних споруд цивільного захисту державної власності, що перебувають на балансі суб`єктів господарювання приватної форми власності.

Частиною 1 ст. 20 КЦЗ України визначено, що до завдань та обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту, серед інших, належить організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту; планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення; організація обліку фонду захисних споруд; здійснення контролю за утриманням та станом їх готовності; проведення їх технічної інвентаризації, тощо.

Відповідно до п.2 ч.1 ст. 21 КЦЗ України громадяни України мають право на забезпечення засобами колективного та індивідуального захисту та їх використання.

Пунктом 2 ч.1 ст. 32 КЦЗ України встановлено, що до захисних споруд цивільного захисту належать протирадіаційне укриття - негерметична споруда для захисту людей, в якій створюються умови, що виключають вплив на них іонізуючого опромінення у разі радіоактивного забруднення місцевості та дії звичайних засобів ураження.

Відповідно до ч.4 ст.32 КЦЗ України для вирішення питань щодо укриття категорій населення, визначених частиною третьою цієї статті, центральні органи виконавчої влади, інші органи державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та суб`єкти господарювання завчасно створюють фонд таких споруд.

Згідно ч. 5 ст. 32 КЦЗ України порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, виключення таких споруд з фонду та ведення його обліку визначається Кабінетом Міністрів України.

Утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням здійснюється їх власниками, користувачами, юридичними особами, на балансі яких вони перебувають (у тому числі споруд, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації), за рахунок власних коштів (ч. 8 ст. 32 КЦЗ України).

Пунктом 3 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 року №138 (надалі Порядок №138) визначено, що утримання захисних споруд - комплекс заходів організаційного, матеріально-технічного, інженерного, фінансового та іншого характеру, що спрямовані на забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням. Балансоутримувач захисної споруди - власник захисної споруди або юридична особа, яка утримує її на балансі.

Згідно з абз. 1 п. 9 Порядку №138 утримання фонду захисних споруд у готовність до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами.

Відповідно до абз.1 п.10 Порядку №138 балансоутримувач забезпечує утримання захисних споруд та інших споруд, що повинні використовуватися для укриття населення, а також підтримання їх у стані, необхідному для приведення у готовність до використання за призначенням відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд.

Згідно з п.11 Порядку №138 вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд визначаються МВС.

Пунктом 1 Розділу І вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 року №579 (далі - Вимоги №579) встановлено, що споруди фонду захисних споруд мають утримуватися та експлуатуватися у стані, що дозволяє привести їх у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни.

Згідно п. 3 розд. І Вимог №579, фонд захисних споруд складається із захисних споруд (сховищ та протирадіаційних укриттів), зокрема швидкоспоруджуваних, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів (далі - споруди фонду захисних споруд) і є основним засобом колективного захисту населення.

Пунктами 1 і 2 розд. ІІ Вимог №579 встановлено, що споруди фонду захисних споруд мають утримуватися та експлуатуватися у стані, що дозволяє привести їх у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни. Під час експлуатації захисних споруд не допускається виконання заходів, що знижують їх захисні властивості, надійність та безпеку.

Відповідно до абз.1, 2 п.7 розд. ІІ Вимог №579 споруди фонду захисних споруд, їх комунікації, інженерні мережі, інженерне та спеціальне обладнання, системи життєзабезпечення (далі - обладнання споруд фонду захисних споруд) мають утримуватися в належному технічному стані. Утримання та експлуатація обладнання споруд фонду захисних споруд здійснюються згідно з вимогами і рекомендаціями, визначеними технічною документацією на них, а також відповідними нормами і правилами.

Захисні пристрої призначені для захисту осіб, що переховуються у сховищах, від надмірного тиску повітряної ударної хвилі під час застосування звичайної зброї та засобів масового ураження. До захисних пристроїв, якими обладнуються сховища, належать захисно-герметичні і герметичні двері, віконниці (ставні), захисні секції, клапани-відтиначі, КНТ тощо (п.п.1 п.2 розд. III Вимог №579).

Балансоутримувач відповідно до норм цих Вимог забезпечує утримання, контроль за станом, проведення перевірок, технічного обслуговування, поточних та капітальних ремонтів конструктивних елементів, спеціального обладнання, інженерних мереж та систем життєзабезпечення захисних споруд під час усього періоду використання сховищ у режимі ПРУ (п.6 розд.VIII Вимоги №579).

Для забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням їх балансоутримувачі здійснюють оцінку стану їх готовності, організовують періодичні огляди стану захисних споруд, перевірку працездатності їх основного обладнання, планують і проводять технічне обслуговування обладнання та систем життєзабезпечення захисних споруд (п.п.1 п. 2 розд. VI Вимог №579).

Оцінка стану готовності захисних споруд (далі - оцінка стану готовності) здійснюється щороку з метою виявлення недоліків у стані утримання та експлуатації захисних споруд, передбачення заходів щодо приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням.

Оцінка стану готовності здійснюється в таких випадках: у разі проведення технічної інвентаризації захисної споруди як об`єкта нерухомого майна; у разі підготовки пропозицій щодо подальшого використання захисної споруди; після пожеж, аварій, катастроф та інших надзвичайних ситуацій, що могли негативно вплинути на технічний стан захисної споруди; у разі здійснення ДСНС заходів державного нагляду (контролю) за станом готовності захисних споруд відповідно до Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

За результатами оцінки стану готовності складається акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту за формою згідно з додатком 11 до Вимог №579.

Результати оцінки стану готовності, отримані під час нагляду, ураховуються під час складення документів (актів, приписів) за його результатами (п.п.4 п.2 розд.VI Вимог №579).

За результатами оцінки стану готовності захисну споруду може бути визнано як готову, обмежено готову або неготову до використання за призначенням. Захисна споруда вважається обмежено готовою або неготовою, якщо вона має хоча б один із недоліків, зазначених в основних недоліках в утриманні захисних споруд, що погіршують стан їх готовності, наведених у додатку 13 до Вимог №579.

У разі відсутності таких недоліків захисна споруда вважається готовою до використання за призначенням (п.п.8 п.2 розд.VI Вимог №579).

Таким чином, утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням покладається на суб`єктів господарювання, на балансі яких вони перебувають, за рахунок власних коштів, що передбачено п. 8 ст. 32 КЦЗ України та п. 9 Порядку №138.

Отже, власник протирадіаційного укриття або юридична особа, яка утримує його на балансі, зобов`язаний забезпечити утримання захисної споруди у стані, необхідному для приведення у готовність до використання за призначенням відповідно до Вимог №579.

Судом встановлено, що захисна споруда цивільного захисту протирадіаційне укриття за №117061, яке знаходиться за адресою: Донецька область, м. Добропілля, вул. Київська, буд. 1-а, перебуває на балансі Державного підприємства «Добропіллявугілля-видобуток» в особі Відокремленого підрозділу «Шахтоуправління «Добропільське»» Державного підприємства «Добропіллявугілля видобуток», що підтверджується матеріалами справи.

Відтак, саме Державне підприємство «Добропіллявугілля-видобуток» в особі Відокремленого підрозділу «Шахтоуправління «Добропільське»» Державного підприємства «Добропіллявугілля-видобуток» зобов`язане забезпечувати протирадіаційне укриття №17061 у стані, необхідному для приведення у готовності до використання за призначенням згідно з Вимогами №579.

Відповідно до акту від 12.02.2024 оцінки готовності захисної споруди цивільного захисту - ПРУ № 17601, складеного за участю представників Покровського РУ ГУ ДСНС України у Донецькій області, представників Національної поліції, представників органу місцевого самоврядування, станом на 12.02.2024 укриття визнано обмежено готовим до використання за призначенням.

Зазначеним актом встановлено порушення «Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту», затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 № 579, ідентичні тим, що викладені в актах оцінки готовності захисної споруди від 20.10.2022, 17.08.2023, 09.11.2023 та які залишилися не усунутими станом на 12.02.2024.

Систематичне невжиття Державним підприємством «Добропіллявугілля-видобуток» в особі Відокремленого підрозділу «Шахтоуправління «Добропільське»» Державного підприємства «Добропіллявугілля видобуток» визначених законодавством заходів з метою утримання у належному стані укриття №17061 суперечить інтересам держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя людини.

Аналогічну правову позицію викладено Верховним Судом в постанові від 03.10.2018 року у справі № 826/12192/16 та від 25.07.2019 року у справі №820/5164/15.

Згідно ч. 5 статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

З урахуванням встановлених обставин справи, наведених норм чинного законодавства України, суд приходить до висновку про наявність правових підстав для задоволення позову.

Водночас, з урахуванням положень частини 2 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України, якими визначені повноваження суду при прийнятті рішення у разі задоволення позову, суд вважає, що у розглядуваному випадку належним та достатнім способом захисту інтересів держави є зобов`язання Державного підприємства «Добропіллявугілля-видобуток» в особі Відокремленого підрозділу «Шахтоуправління Добропільське»» Державного підприємства «Добропіллявугілля- видобуток» привести у стан готовності захисну споруду цивільного захисту - протирадіаційне укриття № 17061, що знаходиться за адресою: 85001, Донецька область, Покровський район, м. Добропілля, вул. Київська, буд. 1-а, з метою використання її за цільовим призначенням до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України № 579 від 09.07.2018 (із змінами).

Щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч.2 ст.139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки під час розгляду даної справи не залучались свідки та не проводились експертизи, тому відсутні підстави для стягнення з відповідача судових витрат.

Керуючись 2, 3, 5- 9, 12, 15, 19, 22, 25, 32, 72, 76, 77, 79, 94, 139, 194, 205, 241-243, 245, 246, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Керівника Покровської окружної прокуратури Донецької області (юридична адреса: 85302, Донецька область, м. Покровськ, вул. Центральна, буд. 148, код ЄДОРПОУ 25707002) до Державного підприємства «Добропіллявугілля-видобуток» (юридична адреса: 85001, Донецька область, Покровський район, м. Добропілля, пр-т Шевченка, буд.2, код ЄДРПОУ 43895975) в особі Відокремленого підрозділу «Шахтоуправління «Добропільське»» Державного підприємства «Добропіллявугілля-видобуток» (юридична адреса: 85001, Донецька область, Покровський район, м. Добропілля, вул. Київська, буд. 1-а, код ЄДРПОУ 44028952), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні позивача - Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (юридична адреса: 85000, Донецька область, м. Добропілля, вул. Першотравнева, буд. 54-А, код ЄДРПОУ 38652962) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії, - задовольнити.

Зобов`язати Державне підприємство «Добропіллявугілля-видобуток» в особі Відокремленого підрозділу «Шахтоуправління Добропільське»» Державного підприємства «Добропіллявугілля - видобуток» (юридична адреса: 85001, Донецька область, Покровський район, м. Добропілля, вул. Київська, буд. 1-а, код ЄДРПОУ 44028952) привести у стан готовності захисну споруду цивільного захисту - протирадіаційне укриття № 17061, що знаходиться за адресою: 85001, Донецька область, Покровський район, м. Добропілля, вул. Київська, буд. 1-а, з метою використання її за цільовим призначенням до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України № 579 від 09.07.2018 (із змінами).

Рішення прийнято в порядку письмового провадження 24 липня 2024 року.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, або спрощеного позовного провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя О.В. Зінченко

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.07.2024
Оприлюднено29.07.2024
Номер документу120629986
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —200/3099/24

Рішення від 24.07.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зінченко О.В.

Ухвала від 24.05.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зінченко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні