МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
25 липня 2024 р. № 400/5076/22 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Величка А.В., розглянув у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу
за позовомОСОБА_1 , АДРЕСА_1 , до відповідача третя особаМиколаївського обласного центру зайнятості, вул. Нікольська, 68, м. Миколаїв, 54001, Новоодеська районна філія Миколаївського обласного центру зайнятості провизнання протиправним наказ від 20.07.2022 р. №НТ220720,ВСТАНОВИВ:
До Миколаївського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 (далі - позивачка) до Миколаївського обласного центру зайнятості (далі відповідач), за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача - Новоодеської районної філії Миколаївського обласного центру зайнятості, з позовними вимогами про:
- визнання протиправним та скасування наказу від 20.07.2022 року №НТ220720 Новоодеської районної філії Миколаївського обласного центру зайнятості про припинення виплати допомоги по безробіттю та припинення реєстрації безробітного ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Свої позовні вимоги позивачка обґрунтовує тим, що з 25 березня 2022 року їй розпочато виплату допомоги по безробіттю Новоодеською районною філією Миколаївського обласного центру зайнятості. Відповідно до наказу від 20.07.2022 року №НТ220720 Новоодеської районної філії Миколаївського обласного центру зайнятості Бойченко H.Л. було припинено виплату допомоги по безробіттю та припинено реєстрацію безробітної у зв`язку з встановленням факту зареєстрованим безробітним недостовірних даних та документів на підставі яких прийнято рішення про надання їй статусу безробітного, призначення виплати матеріального забезпечення на випадок безробіття та надання соціальних послуг, що мав місце протягом періоду реєстрації відповідно до абз. 18 пп. 1 п. 30 Порядку. Відповідно до наказу від 05.08.2022 року Новоодеської районної філії Миколаївського обласного центру зайнятості було прийнято рішення про стягнення заборгованості з ОСОБА_2 в сумі 6212 грн. 90 коп. Відповідно до листа від 25.10.2022 року Новоодеської районної філії Миколаївського обласного центру зайнятості на імя ОСОБА_2 , вказано, що згідно копії довідки з ПФУ форми ОК-5, за січень 2022 року ОСОБА_2 була нарахована заробітна плата у розмірі 6700, 00 та згідно даних ПС ОСОБА_2 нібито перебуває у трудових відносинах з TOB «АМТОРС» з 09.04.2021 року та станом на 25.10.2022 року продовжує перебувати у трудових відносинах з даним підприємством. Вказала, що позивачка ніколи не перебувала у трудових відносинах із ТОВ "АМТОРС" (43780019). Однак відповідач не вжив відповідних дій щодо встановлення достовірних даних та прийняв протиправне рішення. З огляду на таке, просить суд задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Ухвалою від 21.11.2022 року суд відкрив провадження в адміністративній справі № 400/5076/22 та вирішив розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
До канцелярії Миколаївського окружного адміністративного суду від Миколаївського обласного центру зайнятості надійшов відзив на позовну заяву, в якому він просить відмовити у задоволенні позову в повному обсязі. Заперечуючи проти позову, відповідач послався на те, що відповідно до добового наказу Новоодеської районної філії Миколаївського ОЦЗ від 30.03.2022 №НТ 220330 ОСОБА_1 з 25.03.2022 був наданий статус безробітного, призначена та розпочата виплата допомоги по безробіттю, як застрахованій особі з урахуванням її страхового стажу понад 10 років в розмірі 70% середньомісячної заробітної плати, тривалістю 360 календарних днів з 25.03.2022 по 19.03.2023 відповідно до частин 1, 3, 4 ст. 22, ч. 1 ст. 23 Закону № 1533-ІІІ. При поставці на облік згідно з результатами обміну даних з Пенсійним фондом України було виявлено, що станом на 25.03.2022 ОСОБА_2 перебуває у трудових відносинах з ТОВ «Амторс», про що було поінформовано особу. Однак, своє працевлаштування ОСОБА_1 повністю заперечувала. З метою підтвердження або спростування інформації про наявність трудових відносин між ТОВ «Амторс» із безробітною ОСОБА_1 . Новоодеською районною філією Миколаївською ОЦЗ було направлено лист - запит до ТОВ «Амторс». Однак, відповідь на вищезазначений запит не вдалося отримати. Згідно отриманої відповіді від Головного управління ДПС у Миколаївської області, відповідно до поданого повідомлення про прийняття на роботу працівників, ОСОБА_1 перебуває в трудових відносинах з ТОВ «Амторс» з 09.04.2021. Крім того, ОСОБА_1 надала до Новоодеської районної філії Миколаївського ОЦЗ відомості з Пенсійного фонду України за формою ОК-5, ОК-7 від 21.06.2022, якими підтверджено, що особі дійсно було нараховано заробітну плату за січень 2021 в розмірі 6700,00 грн. Тобто, ОСОБА_1 подала до Новоодеської районної філії Миколаївського ОЦЗ недостовірні дані та документи, на підставі яких було прийнято рішення про надання їй статусу безробітного, призначення (виплати) матеріального забезпечення на випадок безробіття та надання соціальних послуг, що мав місце протягом періоду реєстрації. Під час перебування на обліку у Новоодській районній філії Миколаївського ОЦЗ в якості безробітної та отримання допомоги по безробіттю ОСОБА_1 , працюючи на ТОВ «Амторс», відносилася до зайнятого населення, а отже не мала права на отримання матеріального забезпечення. Враховуючи вищезазначене, відповідно до добового наказу Новоодеської районної філії Миколаївського ОЦЗ від 20.07.2022 № НТ220720 у зв`язку із встановленням факту подання особою недостовірних даних та документів, на підставі яких було прийнято рішення про надання їй статусу безробітного, призначення (виплати) матеріального забезпечення на випадок безробіття та надання соціальних послуг, що мав місце протягом періоду реєстрації відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 45 Закону № 5067, пп.2 п.1 ст.31 Закону № 1533-ІІІ, абз. 18 пп. 1 п. 30 Порядку № 792, пп. 2 п. 1 розділу V Порядку № 624 з 20.07.2022 реєстрація безробітної ОСОБА_1 та виплата їй матеріального забезпечення у вигляді допомоги по безробіттю були припинені.
Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
24.03.2022 року ОСОБА_1 звернулась до Новоодеської районної філії Миколаївського обласного центру зайнятості з заявою про надання їй статусу безробітної та призначення виплати допомоги по безробіттю.
З 25.03.2022 року ОСОБА_1 надано статус безробітної та призначено виплату допомоги по безробіттю.
Актом розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" від 20.07.2022 року №45 встановлено, що згідно наданої інформації від Новоодеської ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області №46/514-29-61-05 від 06.07.2022 року ОСОБА_1 згідно поданих даних, а саме повідомлення про прийняття працівників на роботу до Новоодеської ДПІ ГУ ДПС Миколаївській області була працевлаштована в ТОВ «Амторс» 09.04.2021 року.
20.07.2022 року Новоодеською районною філією Миколаївського обласного центру зайнятості прийнято наказ № НТ220720, яким припинено реєстрацію ОСОБА_1 як безробітної у зв`язку з встановленням факту подання нею недостовірних даних та документів, на підставі яких прийнято рішення про надання статусу безробітного, призначення виплати матеріального забезпечення на випадок безробіття та надання соціальних послуг відповідно до абзацу 18 пп. 1 п. 30 Порядку № 792.
Вважаючи наказ Новоодеської районної філії Миколаївського обласного центру зайнятості від 20.07.2022 року № НТ220720 про припинення реєстрації ОСОБА_1 як безробітної, позивачка звернулася до суду із позовом про його скасування.
Вирішуючи вказаний спір по суті та надаючи правову оцінку встановленим обставинам, суд виходить з наступного.
Згідно з ч. 1 ст. 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Правові, фінансові та організаційні засади загальнообов`язкового державного соціального страхування на випадок безробіття визначають закони України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» та «Про зайнятість населення».
Положеннями ч. 1 ст. 1 Закону України "Про зайнятість населення" визначено, що:
- безробіття - соціально-економічне явище, за якого частина осіб не має змоги реалізувати своє право на працю та отримання заробітної плати (винагороди) як джерела існування;
- безробітний - особа віком від 15 до 70 років, яка через відсутність роботи не має заробітку або інших передбачених законодавством доходів як джерела існування, готова та здатна приступити до роботи; зареєстрований безробітний - особа працездатного віку, яка зареєстрована в територіальному органі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, як безробітна і готова та здатна приступити до роботи.
Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про зайнятість населення" зайнятість - це не заборонена законодавством діяльність осіб, пов`язана із задоволенням їх особистих та суспільних потреб з метою одержання доходу (заробітної плати) у грошовій або іншій формі, а також діяльність членів однієї сім`ї, які здійснюють господарську діяльність або працюють у суб`єктів господарювання, заснованих на їх власності, у тому числі безоплатно.
Згідно зі статтею 5 Закону України "Про зайнятість населення" держава гарантує у сфері зайнятості: вільне обрання місця застосування праці та виду діяльності, вільний вибір або зміну професії; одержання заробітної плати (винагороди) відповідно до законодавства; професійну орієнтацію з метою самовизначення та реалізації здатності особи до праці; професійне навчання відповідно до здібностей та з урахуванням потреб ринку праці; підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями; безоплатне сприяння у працевлаштуванні, обранні підходящої роботи та одержанні інформації про ситуацію на ринку праці та перспективи його розвитку; соціальний захист у разі настання безробітгя; захист від дискримінації у сфері зайнятості, необгрунтованої відмови у найманні на роботу і незаконного звільнення; додаткове сприяння у працевлаштуванні окремих категорій громадян.
Згідно ч. 6 ст. 10 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» Миколаївський обласний центр зайнятості виконує функції територіального органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов`язкового державного соціального страхування на випадок безробіття відповідно до цього Закону та Закону України «Про зайнятість населення».
У межах повноважень центр зайнятості за ч. 2 ст. 34 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» контролює правильність витрат за страхуванням на випадок безробіття, передбачених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами з питань страхування на випадок безробіття.
На підставі п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про зайнятість населення» центр зайнятості здійснює обмін інформацією, серед інших, з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, Пенсійним фондом України для забезпечення виконання вимог цього Закону та Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття».
Спосіб контролю, зокрема, визначений п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про зайнятість населення»: центри зайнятості проводять розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері зайнятості населення та трудової міграції, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері захисту державного кордону та охорони суверенних прав України в її виключній (морській) економічній зоні, та Пенсійним фондом України. Таке розслідування здійснюється шляхом звіряння відомостей, поданих особою під час реєстрації, та/або даних, зазначених у документах страхувальника, з базою даних центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, реєстром застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Відповідно до частини третьої статті 36 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» сума виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг застрахованій особі внаслідок умисного невиконання нею своїх обов`язків та зловживання ними стягується з цієї особи відповідно до законодавства України з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати їй забезпечення та надання соціальних послуг.
Згідно із п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про зайнятість населення», центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, його територіальні органи відповідно до покладених на них завдань проводить розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері зайнятості населення та трудової міграції, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, та Пенсійним фондом України. Таке розслідування здійснюється шляхом звіряння даних, зазначених у документах страхувальника, з базою даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, та Пенсійного фонду України, а у разі потреби - шляхом проведення виїзних планових та позапланових перевірок страхувальників.
Відповідно до Порядку розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення безробітним, затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики від 13.02.2009 № 60/62, розслідування згідно з цим Порядком здійснюється шляхом проведення перевірки достовірності даних, які є підставою для надання особі статусу безробітної та виплати їй матеріального забезпечення, що зазначені в документах, поданих особою до державної служби зайнятості під час її реєстрації та протягом періоду її перебування на обліку як безробітної. Згідно із ч. 3 Порядку перевірка проводиться районними, міськрайонними, міськими та районними у містах центрами зайнятості, на які покладено виконання функцій робочих органів виконавчої дирекції Фонду загальнообов`язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, за місцем реєстрації роботодавця як платника внесків на загальнообов`язкове соціальне страхування на випадок безробіття у разі, коли, в тому числі, під час перебування особи на обліку як безробітної до центру зайнятості надійшла інформація від державних органів, підприємств, установ, організацій чи громадян про обставини, що впливають на умови виплати матеріального забезпечення та надання соціальних послуг безробітній особі, яка відрізняється від поданих нею відомостей, або така інформація розміщена в засобах масової інформації.
Рішення щодо проведення перевірки приймається керівником центру зайнятості.
У разі встановлення центром зайнятості відповідно до цього Порядку належності безробітної особи до категорії зайнятих така особа знімається з обліку як безробітна в установленому законодавством порядку та повертає суму незаконно отриманого матеріального забезпечення і вартості наданих соціальних послуг з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати матеріального забезпечення та надання соціальних послуг. Рішення про повернення коштів особою чи роботодавцем оформлюється наказом. Протягом двох робочих днів після прийняття рішення центр зайнятості надсилає особі чи роботодавцю рекомендованим листом повідомлення про необхідність протягом 15 календарних днів з дня отримання повідомлення повернути незаконно виплачені кошти.
Зокрема, Новоодеською районною філією Миколаївського ОЦЗ отримано офіційні відомості про зайнятість ОСОБА_1 з 09.04.2021 року у ТОВ "АМТОРС" та дохід у січні 2022 року.
Відповідач провів розслідування обґрунтованості виплати матеріального забезпечення, яке зафіксоване Актом від 20.07.2022 №45 відповідно до Порядку розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення безробітним, затвердженого наказом Мінпраці та соцполітики України, ДПА України від 13.02.2009 року № 60/62, та підтвердив зайнятість ОСОБА_1 у статусі безробітної:
1) листом Головного управління ДПС у Миколаївської області за вих. № 46/5/14-29-61-05 від 06.07.2022, згідно якого відповідно до поданого повідомлення про прийняття на роботу працівників, ОСОБА_1 перебуває в трудових відносинах з ТОВ «Амторс» (код ЄДРПОУ 43780019) з 09.04.2021 року;
2) відомостями з Пенсійного фонду України за формою ОК-5, ОК-7 від 21.06.2022 року, якими підтверджено, що ОСОБА_1 було нараховано заробітну плату за січень 2022 у розмірі 6700,00 грн.
ОСОБА_1 повідомлено про необхідність ознайомлення з Актом розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» № 45 від 20.07.2022 року.
Однак, ОСОБА_1 відмовилась від ознайомлення з вищезазначеним актом, про, що було складено Акт «Про відмову від ознайомлення з Актом №45 розслідування страхових випадків та обґрунтованості матеріального забезпечення відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 20.07.2022» від 21.07.2022 року №1.
За результатами розслідування, відповідачем прийнятий наказ від 20.07.2022 року №НТ220720 у зв`язку із встановленням факту подання особою недостовірних даних та документів, на підставі яких було прийнято рішення про надання їй статусу безробітного, призначення (виплати) матеріального забезпечення на випадок безробіття та надання соціальних послуг, що мав місце протягом періоду реєстрації відповідно до п. 8 ч.1 ст. 45 Закону № 5067-VІ, пп.2 п.1 ст.31 Закону № 1533-ІІІ, абз. 18 пп. 1 п. 30 Порядку № 792, пп. 2 п. 1 розділу V Порядку № 624 з 20.07.2022 реєстрація безробітної ОСОБА_1 та виплата їй матеріального забезпечення у вигляді допомоги по безробіттю були припинені
Посилання позивача на відсутність у її трудовій книжці записів про роботу у ТОВ «Амторс» як на доказ не перебування у трудових відносинах в період знаходження на обліку як безробітної, суд не приймає до уваги, оскільки вказане лише може бути доказом порушення підприємцем вимог законодавства про працю в частині належного оформлення трудових відносин під час прийняття працівників на роботу, однак це не спростовує сам факт роботи позивача у нього.
Зокрема, відповідно до ст.24 КЗпП України трудовий договір укладається, як правило, в письмовій формі. Додержання письмової форми є обов`язковим: 1) при організованому наборі працівників; 2) при укладенні трудового договору про роботу в районах з особливими природними географічними і геологічними умовами та умовами підвищеного ризику для здоров`я; 3) при укладенні контракту; 4) у випадках, коли працівник наполягає на укладенні трудового договору у письмовій формі; 5) при укладенні трудового договору з неповнолітнім (стаття 187 цього Кодексу); 6) при укладенні трудового договору з фізичною особою; 6-1) при укладенні трудового договору про дистанційну роботу або про надомну роботу; 6-2) при укладенні трудового договору з нефіксованим робочим часом; 7) в інших випадках, передбачених законодавством України.
При укладенні трудового договору громадянин зобов`язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров`я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи.
При укладенні трудового договору громадянин, який вперше приймається на роботу, має право подати вимогу про оформлення трудової книжки.
Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Отже, трудовий договір не обов`язково має бути укладений у письмовій формі та при його укладенні громадянин зобов`язаний подати трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування. Допущення працівника до роботи може бути за умови оформлення відповідного наказу чи розпорядження роботодавця.
При цьому суд зазначає, що перевірка правильності оформлення трудових відносин відноситься до компетенції Державної служби з питань праці, а не до компетенції відповідача у цій справі як органу загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Також, суд вважає необхідним відмітити, що відповідно до ч. 2 ст. 36 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» безробітні зобов`язані своєчасно подавати відомості про обставини, що впливають на умови виплати їм забезпечення та надання соціальних послуг забезпечення, надання соціальних послуг, покладається на зареєстрованого безробітного.
Положеннями п. 4 ч. 2 ст. 44 Закону "Про зайнятість населення", передбачено, що зареєстровані безробітні зобов`язані інформувати територіальний орган центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, протягом трьох робочих днів про обставини припинення реєстрації, визначені у ч. 1 ст. 45 цього Закону. Згідно з ч. 3 цієї ж статті, відповідальність за достовірність поданих до територіального органу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, даних та документів, на підставі яких приймається рішення щодо реєстрації безробітного та призначення матеріального забезпечення, надання соціальних послуг, покладається на зареєстрованого безробітного.
Згідно з п.п. 4.2.7. Індивідуального плану працевлаштування безробітного позивачка зобов`язалась інформувати центр зайнятості протягом трьох робочих днів про обставини, що впливають на припинення реєстрації безробітного, у разі необхідності та відповідно до законодавства повертати суму виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг, що засвідчила власним підписом.
До зайнятого населення згідно з ч. 1 ст. 4 Закону України «Про зайнятість населення» належать, серед іншого, особи, які працюють за наймом на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством.
Оплатна зайнятість у період реєстрації безробітним є протиправною, що прямо визначено Законом України «Про зайнятість населення».
На підставі офіційних верифікованих відомостей Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, сформованих звітними даними Державної податкової служби України, Пенсійного фонду України, у межах повноважень, у визначений законом спосіб Миколаївський обласний центр зайнятості здійснив контроль обґрунтованості виплати допомоги по безробіттю ОСОБА_1 .
Усупереч обов`язкам безробітного ОСОБА_1 про працевлаштування до ТОВ «Амторс» з 09.04.2021 року та отримання доходу у січні 2022 року відповідача не повідомила.
Отже, позивачка незаконно отримала статус та допомогу по безробіттю з 25.03.2022 року по 07.07.2022 року.
Обізнаність ОСОБА_1 із обов`язками зареєстрованого безробітного, визначених статтями 36 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» та 44 Закону України «Про зайнятість населення», підтверджується підписаним нею 25.03.2022 року Додатком 2 до Індивідуального плану працевлаштування.
Отримання гарантованого державною соціального захисту обумовлене виконанням безробітним визначених законодавством обов`язків. Зловживання правами безробітного не допускається.
Таким чином, суд приходить до висновку про відмову позивачці у задоволенні позовних вимог.
Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Позивачка не надала суду доказів протиправності спірного наказу.
З огляду на вищевикладене, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позову.
Судові витрати покладаються на позивача.
Керуючись статтями 77, 78, 139, 159, 162, 241, 243, 244, 245, 246, 250, 260-263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
1. У задоволенні позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , реєстаційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) до Миколаївського обласного центру зайнятості (вул. Нікольська, 68, м. Миколаїв, 54001, ідентифікаційний код 03491441) за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача - Новоодеської районної філії Миколаївського обласного центру зайнятості про визнання протиправним та скасування наказу від 20.07.2022 року №НТ220720 Новоодеської районної філії Миколаївського обласного центру зайнятості про припинення виплати допомоги по безробіттю та припинення реєстрації безробітного ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 - відмовити.
2. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Суддя А.В. Величко
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.07.2024 |
Оприлюднено | 29.07.2024 |
Номер документу | 120631410 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо праці, зайнятості населення, у тому числі зайнятості населення, з них |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Величко А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні