Рішення
від 31.07.2024 по справі 380/7288/24
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31 липня 2024 рокусправа № 380/7288/24

Львівський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Костецького Н.В., розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження в м. Львові адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «КОТБ ГРУП ФРЕШ ФРУТС» (вул. Шевченка, 56, м. Львів, код ЄДРПОУ 42570755) до Головного управління ДПС у Львівській області (вул. Стрийська, 35, м. Львів, код ЄДРПОУ 43968090) про скасування рішення та зобов`язання вчинити дії, -

в с т а н о в и в :

Товариство з обмеженою відповідальністю «КОТБ ГРУП ФРЕШ ФРУТС» (далі позивач, ТзОВ «КОТБ ГРУП ФРЕШ ФРУТС») звернулося до суду з позовом до Головного управління ДПС у Львівській області (далі відповідач, ГУ ДПС у Львівській області), в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення ГУ ДПС у Львівській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку № 7307 від 28.02.2024;

- зобов`язати відповідача виключити ТзОВ «КОТБ ГРУП ФРЕШ ФРУТС» з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Позовні вимоги мотивовані тим, що рішенням про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку № 7307 від 28.02.2024 року, визначено, що позивач відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. З метою виключення платника податків з переліку ризикових, позивачем 19.02.2024 року подавалися до контролюючого органу письмові пояснення (з додатками) щодо спростування обставин, які вказані в оскаржуваному рішенні. Однак за результатами розгляду пояснень та доданих до них документів контролюючим органом прийнято оскаржуване рішення. Вважає вказане рішення протиправним та просить скасувати таке.

Відповідачем позову не визнано з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву, суть яких полягає у наступному. 28.02.2024 року з врахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 19.02.2024 року №1 прийнято рішення про відповідність ТзОВ «КОТБ ГРУП ФРЕШ ФРУТС» п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Підставою прийняття оскаржуваного рішення стала податкова інформації за такими кодами: 07 - недостатня чисельність трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської операції в обсягах, зазначених у податковій накладній/розрахунку коригування (за відсутності інформації щодо придбання послуг з виконання робіт, які необхідні для здійснення господарської діяльності); 11 - накопичення залишків нереалізованих товарів за відсутності (недостатності) місць для їх зберігання (власних, орендованих складських приміщень) відповідно до поданої до контролюючих органів звітності; 10-у податковій звітності платника податку не відображені доходи, нараховані та виплачені самозайнятим та/або фізичним особам за виконані роботи чи надані послуги; ненаданням платником податку копій документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку: подані документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості; первинні документи щодо зберігання; первинні документи щодо транспортування; первинні документи щодо навантаження продукції; первинні документи щодо розвантаження продукції; складські документи (інвентаризаційні описи); акт приймання-передачі товарів (робіт, послуг); розрахунковий документ; банківська виписка з особових рахунків.

Ухвалою від 09.04.2024 відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі без виклику сторін.

Відповідачем 23.04.2024 року подано клопотання про розгляд справи в порядку загального позовного провадження.

Ухвалою від 25.04.2024 відмовлено у задоволені клопотання про розгляд справи в порядку загального позовного провадження.

Суд, з`ясувавши обставини, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, встановив такі фактичні обставини та відповідні їм правовідносини.

ТзОВ «КОТБ ГРУП ФРЕШ ФРУТС» зареєстроване 24.10.2018 як платник податку із присвоєнням коду ЄДРПОУ 42570755, перебуває на обліку в ГУ ДПС у Львівській області.

Основним видом економічної діяльності ТзОВ «КОТБ ГРУП ФРЕШ ФРУТС» є: 46.31 оптова торгівля фруктами та овочами.

Рішенням про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 13.01.2023 року № 1795, у зв`язку з виявленням обставин та/або отриманням інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності, Товариство з обмеженою відповідальністю «КОТБ ГРУП ФРЕШ ФРУТС» визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку та віднесено до п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, з підстав: 07 - недостатня чисельність трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської операції в обсягах, зазначених у податковій накладній/розрахунку коригування (за відсутності інформації щодо придбання послуг з виконання робіт, які необхідні для здійснення господарської діяльності); 15 - постачання/придбання товарів з обмеженим терміном придатності за відсутності їх реалізації та/або переробки, та/або відповідних засобів зберігання, та/або придбання послуг оренди відповідних основних засобів.

Відповідачем прийнято рішення за наслідками господарських операцій з постачання/ придбання товарів ризиковим контрагентам-покупцям/у ризикових контрагентів- постачальників: ТОВ «АМІЧІ ГРАНДЕ», код ЄДРПОУ 43376534; ПП «ЕКСІМІНВЕСТ», код ЄДРПОУ 37305099; ТОВ «СТАРФРУТ», код ЄДРПОУ 33401291; ТОВ «КОМПАНІЯ «КУТАН», код ЄДРПОУ 44792491; ТОВ «ДЛК «ПІЛОТ», код ЄДРПОУ 43094673; ТОВ «ЛЕНГО ІНВЕСТ», код ЄДРПОУ 43400650; ТОВ «СП-КАПІТАЛ», код ЄДРПОУ 31968945.

Рішенням про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 23.03.2023 року № 11235, з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 15.03.2023 року № 1 Товариство з обмеженою відповідальністю «КОТБ ГРУП ФРЕШ ФРУТС» визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку та віднесено до п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, з підстав: 07 - недостатня чисельність трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської операції в обсягах, зазначених у податковій накладній/розрахунку коригування (за відсутності інформації щодо придбання послуг з виконання робіт, які необхідні для здійснення господарської діяльності); 12-постачання товарів (послуг) платнику(ам) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку; ненаданням платником податку копій документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку (розрахунковий документ).

Відповідачем прийнято рішення за наслідками господарських операцій з постачання/ придбання товарів ризиковим контрагентам-покупцям/у ризикових контрагентів- постачальників: ТОВ «СП-КАПІТАЛ», код ЄДРПОУ 31968945.

Позивачем направлено до контролюючого органу ДПС повідомлення про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку від 19.02.2024 року № 1 на спростування вказаної позиції, відсутності підстав для віднесення позивача до Критеріїв ризиковості платника податку, та відповідні докази, в яких зазначено про умови господарських операцій з контрагентами.

Рішенням про відповідність / невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 28.02.2024 року № 7307, з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 19.02.2024 року № 1, Товариство з обмеженою відповідальністю «КОТБ ГРУП ФРЕШ ФРУТС» визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку та віднесено до п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, з підстав: 07 - недостатня чисельність трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської операції в обсягах, зазначених у податковій накладній/розрахунку коригування (за відсутності інформації щодо придбання послуг з виконання робіт, які необхідні для здійснення господарської діяльності); 11 - накопичення залишків нереалізованих товарів за відсутності (недостатності) місць для їх зберігання (власних, орендованих складських приміщень) відповідно до поданої до контролюючих органів ЗВІТНОСТІ; 10 - у податковій звітності платника податку не відображені доходи, нараховані та виплачені самозайнятим та/або фізичним особам за виконані роботи чи надані послуги; ненаданням платником податку копій документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку: подані документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості; первинні документи щодо зберігання; первинні документи щодо транспортування; первинні документи щодо навантаження продукції; первинні документи щодо розвантаження продукції; складські документи (інвентаризаційні описи); акт приймання-передачі товарів (робіт, послуг); розрахунковий документ; банківська виписка з особових рахунків.

Рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 28.02.2024 № 7307 є предметом оскарження у даній справі.

При вирішенні спору суд виходив із такого.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулюються Податковим кодексом України (далі - Податковий кодекс).

Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 затверджено Порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165 у редакції, чинній на дату виникнення спірних правовідносин), який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.

Згідно з пунктом 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/ розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава та інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. У разі відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно з пунктом 8 додатка 1 у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції.

Критерії ризиковості платника податку на додану вартість визначені Додатком 1 до Порядку №1165, одним з яких відповідно до пункту 8 Порядку №1165 є наявність у контролюючих органів податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Судом встановлено, що спірне рішення від 28.02.2024 № 7307 відповідачем прийнято за пунктом 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Згідно з пунктом 6 Порядку №1165 документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

Як встановлено судом, ТзОВ «КОТБ ГРУП ФРЕШ ФРУТС» 19.02.2024 подано до відповідача інформацію та документи, передбачені пунктом 6 Порядку №1165, що підтверджується копією пояснення № 2024/1 від 19.02.2023.

До відповідних договорів позивачем долучено первинні фінансові документи, такі як видаткові та товарно-транспортні накладні, тому доводи відповідача, що ТзОВ «КОТБ ГРУП ФРЕШ ФРУТС» на розгляд комісії не надано в повному обсязі первинні документи щодо зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, акти приймання-передачі товарів; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків є безпідставними.

Додатком 4 до Порядку №1165 затверджено форму рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.

При цьому у графі «Податкова інформація», яка заповнюється у разі відповідності пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку, у вказаному рішенні не зазначено, яка саме інформація слугувала підставою для висновків про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, не наведено фактичних та юридичних підстав та мотивів його прийняття.

Згідно до додатку 4 Порядку № 1165 в рішенні про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку обов`язково зазначається підстави для його прийняття: «у зв`язку з виявленням обставин та/або отриманням інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності або з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 2019 р. №»; відповідний пункт критеріїв ризиковості платника податку. У разі відповідності пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку розшифровується, яка саме податкова інформація та заповнюється додатково графа податкова інформація (у разі відповідності пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку).

На необхідність належного заповнення встановленої форми рішення звернув увагу Верховний Суд у постанові від 05.01.2021 у справі №640/11321/20 у подібних правовідносинах, згідно до правових висновків якого «при вирішенні спорів такої категорії суди попередніх інстанцій з огляду на правове регулювання характер цих відносин мають досліджувати і надавати оцінку змісту оскаржуваного Рішення, змісту протоколу засідання комісій та наданих податковим органом документів, порядку прийняття рішення та повноваженням комісії контролюючого органу. Так, у затвердженій формі рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку передбачено необхідність зазначення контролюючим органом однієї із двох підстав для прийняття такого рішення, а саме: - у зв`язку з виявленням обставин та/або отриманням інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності, або - з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від р. № -. У формі рішення вказано про необхідність зазначення пункту критерію ризиковості платника податку, а у разі відповідності суб`єкта пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку необхідно також зазначити, яка саме інформація була підставою для висновків про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку».

Як встановлено судом з рішення від 28.02.2024 № 7307, відповідність платника податку критеріям ризиковості встановлено на підставі інформації: за операціями постачання в період 01.12.2023 по 28.02.2024 з контрагентом за таким податковим номером платника податків, задіяних в ризиковій операції: 42570755.

Вказане свідчить про те, що фактично відповідач визначив тільки так званого «ризикового» контрагента за вказаний період, однак не ідентифікував конкретні ризикові операції та/або податкові накладні платника, в яких були зафіксовані такі операції, а також не зазначив на чому базуються висновки відповідача та якими обставинами (фактами) вони підтверджуються.

Щодо доводів відповідача стосовно здійснення позивачем господарської діяльності із контрагентами, стосовно яких прийнято рішення про відповідність пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податків, то суд звертає увагу на правову позицію Верховного Суду, викладену у постанові від 01.11.2023 у справі №520/14316/19, відповідно до якої чинне законодавство не ставить умову виникнення податкових зобов`язань платника у залежність від стану податкового обліку його контрагентів.

Позивач не може нести відповідальність за невиконання його контрагентами своїх зобов`язань, адже поняття «добросовісний платник», яке вживається у сфері податкових правовідносин, не передбачає виникнення у платника додаткового обов`язку з контролю за дотриманням його постачальниками правил оподаткування, а саме, платник не наділений повноваженнями податкового контролю для виконання функцій, покладених на податкові органи, а тому не може володіти інформацією відносно виконання контрагентом податкових зобов`язань. А відтак, за умови не встановлення податковим органом наявності обставин, які б могли свідчити про узгодженість дій позивача та його постачальників для одержання товариством незаконної податкової вигоди, останнє не може зазнавати негативних наслідків внаслідок діянь інших осіб, що перебувають поза межами його впливу.

Отже, рішення комісії від 28.02.2024 № 7307 не містить жодної мотивації підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку з розшифровкою суті та характеру операцій, тобто є необґрунтованим.

При розгляді вимоги позивача про зобов`язання відповідача виключити ТзОВ «КОТБ ГРУП ФРЕШ ФРУТС» з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості, суд виходить з такого.

Визначена Додатком 4 Порядку № 1165 форма Рішення про відповідність/ невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку передбачає можливість оскарження Рішення в адміністративному або судовому порядку.

Згідно до абз. 14 п. 6 Порядку № 1165 у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Отже, рішення комісії регіонального рівня про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника може бути оскаржено до суду та після надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Відповідно до вимог частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідачем не подано належних доказів правомірності прийняття рішення № 7307 від 28.02.2024.

Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Даючи оцінку спірному рішенню від 28.02.2024 № 7307, суд дійшов переконання, що таке прийнято відповідачем без урахування вимог законодавства України та з порушенням передбачених статтею 2 КАС України принципів, тому його слід визнати протиправним та скасувати, задовольнивши першу позовну вимогу.

Друга позовна вимога є похідною від першої позовної вимоги і підлягає до задоволення шляхом зобов`язання ГУ ДПС у Львівській області виключити ТзОВ «КОТБ ГРУП ФРЕШ ФРУТС» з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, з огляду на висновок суду про визнання протиправним та скасування рішення від 28.02.2024 № 7307 про відповідність платника податку ТзОВ «КОТБ ГРУП ФРЕШ ФРУТС» критеріям ризиковості платника податку.

Оцінюючи зібрані у справі докази в їх сукупності та мотиви суду щодо кожної з позовних вимог, суд дійшов висновку, що позов є обґрунтованим і підлягає до задоволення повністю.

Відповідно до статті 139 КАС України підлягають відшкодуванню за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС у Львівській понесені позивачем судові витрати у вигляді судового збору в розмірі 3 028 грн.

Керуючись ст.ст.6-10, 14, 72-77, 90, 139, 159, 241-246, 262, 293-295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в :

1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «КОТБ ГРУП ФРЕШ ФРУТС» (вул. Шевченка, 56, м. Львів, код ЄДРПОУ 42570755) до Головного управління ДПС у Львівській області (вул. Стрийська, буд. 35, м. Львів, 79003, код ЄДРПОУ 43968090) про скасування рішення та зобов`язання вчинити дії, - задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Львівській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість ТзОВ «КОТБ ГРУП ФРЕШ ФРУТС» (вул. Шевченка, 56, м. Львів, код ЄДРПОУ 42570755) критеріям ризиковості платника податку № 7307 від 28.02.2024;

3. Зобов`язати Головне управління Державної податкової служби у Львівській області (вул. Стрийська, буд. 35, м. Львів, 79003, код ЄДРПОУ 43968090) виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «КОТБ ГРУП ФРЕШ ФРУТС» (вул. Шевченка, 56, м. Львів, код ЄДРПОУ 42570755) з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з Головного управління ДПС у Львівській області (вул. Стрийська, буд. 35, м. Львів, 79003, код ЄДРПОУ ВП 43968090) в користь Товариства з обмеженою відповідальністю «КОТБ ГРУП ФРЕШ ФРУТС» (вул.Шевченка, 56, м. Львів, код ЄДРПОУ 42570755) 3028 (три тисячі двадцять вісім) грн. судових витрат.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст судового рішення складено 31.07.2024 року.

СуддяКостецький Назар Володимирович

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.07.2024
Оприлюднено05.08.2024
Номер документу120752446
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —380/7288/24

Ухвала від 07.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 07.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 02.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Рішення від 31.07.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

Ухвала від 25.04.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

Ухвала від 09.04.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні