Рішення
від 01.08.2024 по справі 520/13829/24
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

01 серпня 2024 року № 520/13829/24

Суддя Харківського окружного адміністративного суду Шляхова О.М., розглянувши у спрощеному позовному провадженні адміністративну справу за позовом Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (майдан Свободи, 5, Держпром, 1 під., к. 16, м. Харків, Харківська обл., Харківський р-н, 61022, код ЄДРПОУ 14070760) до Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма "Новий шлях" (вул. Центральна, б. 15, с. Чернещина, Борівський район, Харківська область, 63842, код ЄДРПОУ 00708331) про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені, -

УСТАНОВИВ:

Харківське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю звернулося до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма "Новий шлях", в якому просить суд:

- стягнути з Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма "Новий шлях" (вулиця Центральна, буд. 15, с. Чернещина, Ізюмський район, Харківська обл., ЄДРПОУ 00708331 ) на користь Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (майдан Свободи, буд. 5, Держпром, 1 під., 6 поверх, м. Харків, 61022, код ЄДРПОУ 14070760, отримувач: ГУК Харків обл/МТГ Харків/50070000, код: 37874947, р/р IBAN: UA658999980313171230000020649, Банк отримувача: Казначейство України) адміністративно-господарські санкції за незайняті робочі місця, призначені для працевлаштування осіб з інвалідністю та пеню у розмірі 137871,44 грн (сто тридцять сім тисяч вісімсот сімдесят одна грн.44 коп).

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що 28 лютого 2024 року територіальним відділенням Фонду у автоматизованому режимі, за допомогою програмного комплексу "Реєстр роботодавців щодо виконання нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю" Централізованого банку даних з проблем інвалідності, сформовано та підписано розрахунок адміністративно - господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю відповідачу, за формою, затвердженою Порядком, відповідно до якого середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу за рік становила 53 особи, з них: середньооблікова кількість штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлено інвалідність, - 1 особа: норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю (кількість осіб з інвалідністю - штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно до вимог ст. 19 Закону) - 2 особи. Відповідач, не виконавши нормативу щодо працевлаштування осіб з інвалідністю, допустив правопорушення, відповідно до якого до нього застосовано адміністративно-господарські санкції та пеню у загальній сумі 137871,44 грн.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 22.05.2024 відкрито спрощене провадження в порядку, передбаченому статтею 262 КАС України, та запропоновано відповідачу надати відзив на позов. Запропоновано позивачу подати до суду відповідь на відзив, а відповідачу - заперечення протягом п`яти календарних днів з моменту отримання відповідних документів.

Відповідач у відзиві на позов зазначив, що 21 серпня 2023 року звернувся до ГУ ДПС у Харківській області з заявою про неможливість виконання податкових обов`язків, в якій надало докази неможливості здійснення господарської діяльності, і, як наслідок, неможливості виконання податкових обов`язків з боку СТОВ АФ «НОВИЙ ШЛЯХ». За результатами розгляду заяви товариства Головним управлінням ДПС у Харківській області прийняте рішення від 30.08.2023 №342/20-40-04-05-16 щодо неможливості своєчасного виконання платником податків СТОВ АФ «НОВИЙ ШЛЯХ» свого податкового обов`язку. Відповідач повідомив, що з 24 лютого 2022 року він не мав і не має до цього часу об`єктивної можливості сплачувати не тільки податки і збори, але і виконувати свої обов`язки, передбачені іншим, ніж податкове, законодавством. Відповідач не може забезпечити роботою та створити відповідні робочі умови для своїх працівників через постійні обстріли з боку військових формувань Російської Федерації.

08 листопада 2023 року наказом № 4-к у зв`язку з виїздом працівників за межі підприємства та неможливістю забезпечити працівників роботою та виконанням такої роботи призупинено дію трудових договорів з більшістю працівників відповідача. У зв`язку з такими обставинами на кінець 2023 року у відповідача залишилося середньооблікова кількість штатних осіб 21 згідно податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за IV квартал 2023 року.

За оскаржуваний період у відповідача були наступні особи з інвалідністю, які звільнилися протягом 2023 року: ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 (ІІІ група інвалідності (довічно), довідка ААВ № 639357 видана 12.09.2013), копія не збереглася через окупацію с. Чернещина; прийнята на роботу підсобним робітником з 16.09.2014 (наказ № 151-к від 16.09.2014), звільнена 30.04.2023 за угодою сторін, згідно п. 1 ст. 36 КЗпП (наказ № 27А-К від 30.04.2023); ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_2 (ІІІ група інвалідності (довічно), довідка ХАР-06 № 043128, видана 29.11.2007). Прийнята на роботу підсобним робітником з 12.02.2019 (наказ № 29-к від 11.02.2019). Звільнена 01.03.2023 за угодою сторін, згідно п. 1 ст. 36 КЗпП (наказ № 12-К від 01.03.2023). ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_3 (ІІ група інвалідності, довідка 12ААГ № 388440, видана 01.11.2023 по 01.11.2024). Прийнята на роботу з 01.08.1984 (протокол не зберігся). Звільнена 31.03.2023 за угодою сторін, згідно п. 1 ст. 36 КЗпП (наказ № 76Г-К від 31.03.2023). ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_4 (ІІ група інвалідності (довічно), довідка 12ААБ № 3741345 видана 12.12.2020). Прийнятий на роботу з 17.07.1982 (протокол не зберігся). Звільнений 01.03.2024 за власним бажанням, згідно ст. 38 КЗпП (наказ № 2-К від 01.03.2024). За наведених обставин, відповідач просив суд відмовити у задоволенні позову.

Відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Статтею 258 КАС України визначено, що суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Справа розглянута з урахуванням строків перебування судді у відпустці.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.

Судом встановлено, що Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю Агрофірма "Новий шлях", є юридичною особою, що забезпечує робочими місцями фізичних осіб та відповідно до вимог чинного законодавства перебуває на обліку за місцем реєстрації у Харківському обласному відділенні Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю.

Частинами 1-3 третьою статті 18 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" передбачено, що забезпечення прав осіб з інвалідністю на працевлаштування та оплачувану роботу, в тому числі з умовою про виконання роботи вдома, здійснюється шляхом їх безпосереднього звернення до підприємств, установ, організацій чи до державної служби зайнятості. Підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов`язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно зі ч.ч. 1-2, 13-14 ст. 19 Закону № 875-XII (в редакції Закону № 2682-IX від 18.10.2022) для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі 4 відсотки середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті та з урахуванням вимог статті 18 цього Закону, і здійснюють працевлаштування осіб з інвалідністю у рахунок нормативу робочих місць. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення.

Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю щороку до 10 березня в автоматизованому режимі з використанням даних Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування та Централізованого банку даних з проблем інвалідності здійснює визначення підприємств, установ та організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, які не забезпечили виконання у попередньому році нормативу робочих місць, визначеного згідно з частиною першою цієї статті, та надсилає їм розрахунок сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за попередній рік, обчислених відповідно до статті 20 цього Закону.

Розрахунок надсилається у формі електронного документа через електронні кабінети підприємств, установ та організацій, фізичних осіб, які використовують найману працю, на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України у формі та порядку, визначених Фондом соціального захисту осіб з інвалідністю спільно з Пенсійним фондом України.

Територіальним відділенням Фонду у автоматизованому режимі за допомогою програмного комплексу "Реєстр роботодавців щодо виконання нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю" Централізованого банку даних з проблем інвалідності 28.02.2024 сформовано та підписано розрахунок адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю відповідачу, за формою, затвердженою Порядком, відповідно до якого середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу за рік становила 53 особи, з них: середньооблікова кількість штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлено інвалідність - 1 особа; норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю (кількість осіб з інвалідністю - штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно до вимог ст. 19 Закону) - 2 особи.

Суд зауважує, що частиною 1 статті 20 Закону № 875-ХІІ встановлено, що підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих осіб з інвалідністю менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі на підприємстві, в організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, у фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, де працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі на підприємстві, в організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

Так, відповідно до ч.1, 2 ст. 218 Господарського кодексу України, підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов`язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення.

Зі змісту ч.2 ст.218 Господарського кодексу України вбачається, що вказана норма встановлює підстави для звільнення від відповідальності, як за невиконання або неналежне виконання господарського зобов`язання (за що встановлено відповідальність у вигляді відшкодування збитків, штрафні санкції, або оперативно-господарські санкції), так і за порушення правил здійснення господарської діяльності (за що встановлено відповідальність у вигляді адміністративно-господарських санкцій).

Отже, суб`єкт звільняється від відповідальності, зокрема, за порушення правил здійснення господарської діяльності (тобто від адміністративно-господарських санкцій), якщо доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення правопорушення.

Позивач стверджував, що відповідач, не виконавши нормативу щодо працевлаштування осіб з інвалідністю, допустив правопорушення, відповідно до якого до нього застосовано адміністративно-господарські санкції та пеню у загальній сумі 137871,44 грн.

Суд зауважує, що абзацами 1-2 пункту 4 частини 3 статті 50 Закону України від 05 липня 2012 року №5067 "Про зайнятість населення" визначено, що роботодавці зобов`язані: своєчасно та в повному обсязі у порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері зайнятості населення та трудової міграції, за погодженням з центральним органом виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у галузі статистики, подавати територіальним органам центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, інформацію про попит на робочу силу (вакансії).

На виконання пункту 4 частини третьої статті 50 Закону №5067 наказом Міністерства соціальної політики України від 31 травня 2013 року № 316, затверджено Порядок подання форми звітності № 3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)", яким було визначено, що на роботодавців покладено обов`язок подавати до відповідного центру зайнятості звітність форми №3-ПН за наявності у роботодавця попиту на робочу силу (вакансії) не пізніше ніж через 3 робочі дні з дати відкриття вакансії.

Наказом Міністерства економіки від 12.04.2022 № 827-22 Про затвердження форми звітності № 3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)" та Порядку її подання (діє з 07.07.2022) визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства соціальної політики України від 31 травня 2013 року № 316 "Про затвердження форми звітності № 3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)" та Порядку її подання", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17 червня 2013 року за № 988/23520 та передбачено, що форма № 3-ПН подається юридичними особами, фізичними особами - підприємцями, які в межах трудових відносин використовують працю фізичних осіб (далі - роботодавець), за наявності попиту на робочу силу (вакансії); форма № 3-ПН заповнюється та подається роботодавцем до філії міжрегіонального/регіонального центру зайнятості (або до міського, районного, міськрайонного центру зайнятості - до дати припинення їхньої діяльності) незалежно від місцезнаходження роботодавця з дня виникнення в нього потреби в підборі працівників та/або з дати відкриття вакансії, але не пізніше ніж через три робочі дні з дати відкриття вакансії. Датою відкриття вакансії є наступний день після створення нового робочого місця чи припинення трудових відносин з працівником, робоче місце якого стає вакантним, або дата, починаючи з якої може бути укладений трудовий договір з найманим працівником.(п.1,4,1.5 р. І Порядку)

Періодичності подачі звітності за формою №3-ПН законодавством не встановлено, а передбачено, що така звітність подається у певний строк з дати відкриття вакансії, тобто передбачено одноразове інформування про кожну вакансію.

Отже, якщо роботодавець одноразово подав звітність форми №3-ПН у строк не пізніше 3 робочих днів з дати відкриття вакансії, він з урахуванням висновку Верховного суду від 15 червня 2022 року у справі №520/2875/2020 вважається таким, що вжив залежних від нього передбачених законодавством заходів для відповідності середньооблікової чисельності працюючих осіб з інвалідністю установленим нормативам, тобто заходів для недопущення господарського правопорушення.

При цьому, Законом № 875-ХІІ визначено, що працевлаштування осіб з інвалідністю здійснюється або шляхом їх безпосереднього звернення до підприємства, або шляхом звернення до державної служби зайнятості, яка в свою чергу здійснює пошук підходящої роботи для працевлаштування такої особи з інвалідністю.

Судом у даній справі встановлено, що станом на спірний період у Сільськогосподарському товаристві з обмеженою відповідальністю Агрофірма "Новий шлях" працював ОСОБА_4 , якому, відповідно до довідки до акту огляду медико-соціальної експертної комісії 12.12.2020 серії 12ААБ № 3741345 встановлено інвалідність 2 групи. Наказом № 2-К від 01.03.2024 працівника з інвалідністю - ОСОБА_4 звільнено з 01.03.2024 за власним бажанням, згідно ст. 38 КЗпП. Отже, протягом спірного періоду трудовий договір із вказаним працівником не припинявся.

З 24.02.2022 згідно з Указом Президента України від 24.02.2022 №24/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» було введено воєнний стан.

Відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року № 309 із змінами: територія с. Чернещина Борівської селищної територіальної громади Ізюмського району Харківської області була тимчасово окупована військами РФ в період з 13.04.2022 до 03.10.2022, з 04.10.2022 територія Борівської селищної територіальної громади відносилася до території можливих бойових дій, з 01.07.2023 територія Борівської селищної територіальної громади знаходиться на території активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси.

З матеріалів справи, відповідач звернувся до ГУ ДПС у Харківській області з заявою про неможливість виконання податкових обов`язків, в якій надало докази неможливості здійснення господарської діяльності, і, як наслідок, неможливості виконання податкових обов`язків з боку СТОВ АФ «НОВИЙ ШЛЯХ». За результатами розгляду заяви товариства Головним управлінням ДПС у Харківській області прийняте рішення від 30.08.2023 №342/20-40-04-05-16 щодо неможливості своєчасного виконання платником податків СТОВ АФ «НОВИЙ ШЛЯХ» свого податкового обов`язку.

Як повідомлено представником відповідача, з 24 лютого 2022 року він не мав і не має до цього часу об`єктивної можливості сплачувати не тільки податки і збори, але і виконувати свої обов`язки, передбачені іншим, ніж податкове, законодавством. Відповідач не може забезпечити роботою та створити відповідні робочі умови для своїх працівників через постійні обстріли з боку військових формувань Російської Федерації.

Отже, відповідач позбавлений можливості забезпечувати нормальну роботу підприємства, належні та безпечні умови праці, зокрема, для осіб з інвалідністю.

Зважаючи на встановлені обставини, суд дійшов висновку про відсутність у діях відповідача вини за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю, а отже відсутні підстави для стягнення з нього адміністративно-господарських санкцій.

При цьому, суд наголошує, що в матеріалах справи відсутні докази того, що до відповідача направлялись особи з інвалідністю або останні самостійно звертались. Під час розгляду справи судом не встановлено та позивачем не доведено наявності доказів безпідставної відмови інвалідам, які самостійно зверталися до відповідача з метою працевлаштування.

Враховуючи вищенаведене, у зв`язку із не здійсненням фактичної діяльності відповідачем та відсутністю у останнього можливості здійснювати повноцінну діяльність через призупинення трудових відносин за незалежних від відповідача причин, у суду відсутні підстави вважати, що відповідач навмисно не виконав передбачені законодавством заходи щодо створення робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю та не здійснив інформування центру зайнятості про наявність вільних робочих місць, шляхом подання звітів за формою № 3-ПН Про наявність вакансій, що виключає можливість застосування до відповідача адміністративно-господарських санкцій та пені.

Відтак, суд дійшов висновку про безпідставність заявлених позовних вимог про стягнення суми адміністративного господарських санкцій та пені.

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю не підлягають задоволенню.

Судові витрати зі сплати судового збору з відповідача стягненню не підлягають відповідно до ч. 2 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України.

З огляду на вищевикладене, керуючись ст.ст. 243, 246, 255, 293, 295, 297 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративного позову Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (майдан Свободи, 5, Держпром, 1 під., к. 16, м. Харків, Харківська обл., Харківський р-н, 61022, код ЄДРПОУ 14070760) до Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма "Новий шлях" (вул. Центральна, б. 15, с. Чернещина, Борівський район, Харківська область, 63842, код ЄДРПОУ 00708331) про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені відмовити.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.М. Шляхова

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.08.2024
Оприлюднено05.08.2024
Номер документу120753856
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо праці, зайнятості населення, у тому числі зайнятості населення, з них зайнятості осіб з інвалідністю

Судовий реєстр по справі —520/13829/24

Ухвала від 01.08.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шляхова О.М.

Рішення від 01.08.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шляхова О.М.

Ухвала від 20.06.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шляхова О.М.

Ухвала від 22.05.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шляхова О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні