Рішення
від 01.08.2024 по справі 580/5314/24
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 серпня 2024 року справа № 580/5314/24

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд одноособово в складі головуючої судді Бабич А.М., розглянувши в залі суду в порядку спрощеного письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Черкаській області", РЕГІОНАЛЬНОГО СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ ГСЦ МВС У ВІННИЦЬКІЙ, ЧЕРКАСЬКІЙ ТА КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТЯХ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС), третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії,

УСТАНОВИВ:

28.05.2024 у Черкаський окружний адміністративний суд надійшов позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ) (далі позивач) до ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ`ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (18009, Черкаська обл., місто Черкаси, вулиця Грузиненка, будинок 1; код ЄДРПОУ 08734581) (далі відповідач 1) про:

визнання протиправною бездіяльності щодо відмови у підготовці та наданні Головному управлінню Пенсійного фонду України в Черкаській області оновленої довідки про розмір грошового забезпечення станом на листопад 2019 року із обов`язковим включенням до розміру грошового забезпечення суми індексації;

зобов`язання відповідача підготувати та направити Головному управлінню Пенсійного фонду України в Черкаській області оновлену довідку про розмір його грошового забезпечення станом на листопад 2019 року із обов`язковим включенням до розміру грошового забезпечення суми індексації та один примірник довідки надати йому.

Обґрунтовуючи зазначив, що на звернення заявою про складення та подання до Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області нової довідки із включенням до неї індексації грошового забезпечення для перерахунку пенсії відповідач всупереч вимог закону відмовив.

Ухвалою суду від 03.06.2024 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, справу вирішено розглядати правилами спрощеного провадження, встановлено відповідачу строк, тривалістю п`ятнадцять днів з дня отримання копії ухвали про відкриття провадження у справі, для надання відзиву на позовну заяву та доказів. Також суд залучив до участі у справі третьою особою без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області (18000, м.Черкаси, вул.Смілянська, буд.23; код ЄДРПОУ 21366538) (далі третя особа).

18.06.2024 на адресу суду від відповідача 1 надійшов відзив на позовну заяву, в якому просив відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі. Обґрунтовуючи зазначив, що на виконання п. 1 наказу МВС України від 16.04.2021 №291 «Про внесення змін до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 25 лютого 2019 року №129», він розглянув звернення позивача, підготував та надіслав третій особі довідку про розмір грошового забезпечення від 10 січня 2022 року № 33/44/1-К-2042/08-1637 за прирівняною посадою поліцейського. До довідки включив складові відповідно до листа Національної поліції України від 24.02.2021 №2388/09/48-2021 «Про надання інформації щодо грошового забезпечення поліцейських», а саме середні розміри надбавки за специфічні умови проходження служби в поліції та премії, що були фактично виплачені поліцейським за листопад 2019 року за переліком посад поліцейських Національної поліції, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції». 05.04.2024 позивач повторно звернувся до нього із заявою, в якій просив виготовити та подати нову довідку про розмір грошового забезпечення з урахуванням індексації. Звертає увагу суду, що він не є розпорядником інформації щодо видів, складових, розмірів та сум індексації грошового забезпечення поліцейського за відповідною прирівняною посадою. Офіційне тлумачення положень ч.3 ст.63 Закону № 2262-ХІІ наведено у рішенні Конституційного Суду України від 13 травня 2015 року № 4-рп/2015 по справі № 1-9/2015. Так, Конституційний Суд України прийшов до висновку, що положення першого речення частини третьої статті 63 Закону № 2262-ХІІ необхідно розуміти так, що до встановлених виключно законами України нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, на підставі введення яких усі призначені за цим законом пенсії підлягають перерахунку, належать лише надбавки, доплати, підвищення. Тому сума індексації грошового забезпечення не повинна враховуватися при перерахунку пенсії, яка здійснюється відповідно до частини третьої статті 63 Закону № 2262-ХІІ. Суми індексації грошового забезпечення не передбачені у переліках додаткових видів грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу, а отже не належать до складу грошового забезпечення та на них не нараховується єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування). Посилався на постанову Верховного Суду від 30.01.2024 у справі № 580/1974/23.

Ухвалою від 21.06.2024 суд частково задовольнив клопотання відповідача 1 та залучив до участі у справі другого відповідача РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС У ВІННИЦЬКІЙ, ЧЕРКАСЬКІЙ ТА КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТЯХ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС) (21010, Україна, Вінницький р-н, Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Ботанічна, будинок, 24; код ЄДРПОУ 45400935) (далі відповідач 2).

04.07.2024 від відповідача 2 на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому просив відмовити у задоволенні позову в повному обсязі. Обґрунтовуючи зазначив, що перелік видів грошового забезпечення, які враховуються для обчислення пенсії, визначений ст.43 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» та є вичерпним і не передбачає включення індексації до виду грошового забезпечення. Відповідно до постанови Верховного Суду від 30.01.2024 у справі №580/1974/23 об`єктом здійснення індексації доходів позивача є його доходи у формі пенсії, а не розмір грошового забезпечення діючого поліцейського за прирівняною посадою, яку обіймав позивач на момент звільнення. Тому відсутні підстави для врахування індексації грошового забезпечення при формуванні довідки для перерахунку його пенсії.

Третя особа правом подати пояснення не скористалася, про причини суд не повідомив.

Оскільки обґрунтовані клопотання від учасників спору про розгляд справи у судовому засіданні з їх викликом суду не надходили, зважаючи на відсутність необхідності призначити у справі експертизу або викликати та допитати свідків, суд дійшов висновку розглянути справу без виклику сторін у судове засідання за наявними письмовими доказами.

Оцінивши доводи, дослідивши письмові докази, суд дійшов висновку, що позов не підлягає задоволенню, з огляду на таке.

Пенсійним посвідченням від 07.10.2011 серії НОМЕР_2 підтверджується, що позивачу призначена пенсія з інвалідності 2 групи.

Відповідач 1 видав позивачу довідку від 02.06.2021 №33/44/1-Г-318/08-1637 про розмір грошового забезпечення за листопад 2019 року згідно з постановою КМУ від 11.11.2015 №988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» за прирівняною посадою поліцейського начальник сектору управління ГУНП до посади на день звільнення із служби начальник відділення швидкого реагування ВШР «Сокіл» УБОЗ в Черкаській області УМВС України в Черкаській обл. У ній зазначені такі види грошового забезпечення: посадовий оклад 2900,00грн, оклад за спеціальним званням капітан поліції 1800,00грн, надбавка за стаж служби в поліції 30% - 1410,00грн, надбавка за специфічні умови проходження служби в поліції 55,30% - 3378,83грн, премія 40,26% - 3820,20грн (усього 13309,03грн).

Листом від 16.04.2024 №33/44/1-Г-173-п-1895 відповідач 1 повідомив, що перелік видів грошового забезпечення, які враховуються для обчислення пенсії, визначений ст.43 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», є вичерпним і не передбачає включення індексації до грошового забезпечення для перерахунку пенсії, а отже не належить до складу грошового забезпечення та на неї не нараховується єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування. Оскільки позивачу видана зазначена вище довідка для перерахунку пенсії з 01.12.2019, підстав для включення до довідки про розмір грошового забезпечення суми індексації немає.

Не отримавши вказаної довідки позивач звернувся в суд з позовною заявою.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно із ст.46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд врахував, що Закон України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» від 09.04.1992 №2262-ХІІ (далі - Закон №2262-ХІІ) визначає умови, норми і порядок пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, Службі судової охорони, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом.

Частиною 3 ст. 43 Закону №2262-ХІІ передбачено, що пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошового забезпечення, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Частина 18 ст. 43 Закону №2262-ХІІ встановлює, що у разі якщо на момент призначення або виплати пенсії відбулася зміна розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення та/або були введені для зазначених категорій осіб нові щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії у розмірах, встановлених законодавством, пенсія призначається з урахуванням таких змін та/або нововведень, а призначена пенсія підлягає невідкладному перерахунку.

Питання перерахунку призначених відповідно до Закону №2262-ХІІ пенсій унормовано ст.63 цього Закону, частинами першою, другою якої встановлено, що перерахунок раніше призначених пенсій військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей у зв`язку із введенням в дію цього Закону провадиться за документами, що є у пенсійній справі, а також додатковими документами, поданими пенсіонерами на час перерахунку. Якщо пенсіонер згодом подасть додаткові документи, які дають право на подальше підвищення пенсії, то пенсія перераховується за нормами цього Закону. При цьому перерахунок провадиться за минулий час, але не більш як за 12 місяців з дня подання додаткових документів і не раніше, ніж з дня введення в дію цього Закону.

Кабінет Міністрів України постановою від 13.02.2008 №45 «Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» затвердив вказаний порядок (далі Порядок №45).

Згідно з п. 5 Порядку №45 (у редакції, яка діяла до змін, внесених Постановою №103) для перерахунку пенсій грошове забезпечення враховується у розмірі, встановленому за відповідною посадою (посадами), в межах визначеної законодавством максимальної величини бази нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування з урахуванням таких його видів:

посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням та відсоткової надбавки за вислугу років - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України або керівником державного органу у межах його повноважень на момент виникнення права на перерахунок за відповідною посадою та військовим (спеціальним) званням;

надбавки за знання та використання в роботі іноземної мови, почесне звання "заслужений" чи "народний", службу в умовах режимних обмежень, спортивні звання, доплата за науковий ступінь кандидата або доктора наук та вчене звання - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України на момент виникнення права на перерахунок, якщо вони були фактично встановлені особі;

щомісячних надбавок, доплат та підвищень, конкретні розміри яких за відповідними посадами (категоріями) установлені Кабінетом Міністрів України - у зазначених розмірах на момент виникнення права на перерахунок

інших щомісячних надбавок, доплат (крім доплати, розмір якої визначається як різниця між розміром грошового забезпечення до і після запровадження нових умов його виплати), підвищення та щомісячна премія - у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію;

щомісячних надбавок за особливі умови служби (крім надбавки за службу у віддаленій місцевості) особам, звільненим з військової служби, які проходили службу та обслуговували ядерну зброю на об`єктах "С", у складальних бригадах ремонтно-технічних баз, у складі екіпажів атомних підводних човнів, на території військових полігонів, де проводилися випробування ядерної зброї або навчання із застосуванням такої зброї, та у військових частинах, що обслуговували космодром "Байконур", якщо такі надбавки виплачувалися їм на день звільнення із служби у відсотках посадового окладу, що встановлювалися до 1 січня 2008 року для обчислення розміру пенсії, але не більше розміру надбавок за особливі умови служби відповідно до законодавства.

11 листопада 2015 року Кабінет Міністрів України прийняв постанову №988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» (далі - Постанова №988).

Пунктом 2 Постанови №988 установлено, що грошове забезпечення поліцейських складається з посадового окладу, окладу за спеціальним званням, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, які мають постійний характер), премії та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.

Відповідно до ст. 94 Закону України «Про Національну поліцію» та Постанови №988, наказом МВС України від 06 квітня 2016 року №260 затверджено Порядок та умови виплати грошового забезпечення поліцейським Національної поліції та курсантам вищих навчальних закладів МВС із специфічними умовами навчання (далі - Порядок №260, у редакції станом на листопад 2019 року).

Порядком №260 установлено такі додаткові види грошового забезпечення:

надбавка за специфічні умови проходження служби в поліції (пункт 4 Порядку №260),

надбавка за безперервний стаж на шифрувальній роботі (пункт 5 Порядку №260);

надбавка за виконання функцій державного експерта з питань таємниць (пункт 6 Порядку №260);

надбавка за службу в умовах режимних обмежень (пункт 7 Порядку №260);

надбавка за почесне звання «заслужений» (пункт 8 Порядку №260);

доплата за науковий ступінь з відповідної спеціальності (пункт 9 Порядку №260), доплата за вчене звання (пункт 10 Порядку №260);

доплата за службу в нічний час (пункт 11 Порядку №260).

Таким чином, постановою №988 та Порядком №260 не передбачено встановлення такого додаткового виду грошового забезпечення, як індексації грошового забезпечення для перерахунку пенсії.

Правові, економічні та організаційні основи підтримання купівельної спроможності населення України в умовах зростання цін з метою дотримання встановлених Конституцією України гарантій щодо забезпечення достатнього життєвого рівня населення України врегульовано Законом України від 03.07.1991 № 1282-XII Про індексацію грошових доходів населення (далі - Закон № 1282-XII).

Відповідно до ст.1 Закону № 1282-XII індексація грошових доходів населення - це встановлений законами та іншими нормативно-правовими актами України механізм підвищення грошових доходів населення, що дає можливість частково або повністю відшкодовувати подорожчання споживчих товарів і послуг.

Статтею 2 вказаного Закону визначено, що індексації підлягають грошові доходи громадян, одержані ними в гривнях на території України і які не мають разового характеру, зокрема, оплата праці (грошове забезпечення) та пенсії.

Економічною підставою для проведення індексації грошових доходів населення згідно зі статтями 4, 6 Закону № 1282-ХІІ є факт, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який установлюється в розмірі 103 відсотка. Також ознаками, що характеризують індексацію доходів громадян, є місце отримання відповідних доходів, а також джерела їх фінансування (ч.1 ст.9 Закону № 1282-XII).

Отже, індексація має спеціальний статус виплати з боку держави у формі відшкодування знецінення грошових доходів громадян, зокрема, пенсії, стипендії, оплати праці (грошового забезпечення), які мають систематичний характер та є невід`ємною складовою частиною сум при розрахунку пенсії військовослужбовцям, колишнім працівникам органів внутрішніх справ, поліцейським, тощо.

У рішенні Конституційного Суду України від 13.05.2015 № 4-рп/2015 у справі № 1-9/2015 Конституційний Суд України дійшов висновку, що положення першого речення частини третьої статті 63 Закону № 2262-ХІІ необхідно розуміти так, що до встановлених виключно законами України нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, на підставі введення яких усі призначені за цим законом пенсії підлягають перерахунку, належать лише надбавки, доплати, підвищення.

Тому індексація грошового забезпечення не підлягає врахуванню при перерахунку пенсії на підставі частини третьої статті 63 Закону № 2262-ХІІ.

Суд на виконання ч.5 ст.242 КА України також врахував висновки щодо застосування норм права, викладені в постанові Верховного Суду. Так, Верховний Суд у складі судової палати з розгляду справ щодо захисту соціальних прав Касаційного адміністративного суду у постанові від 30 січня 2024 року у справі № 580/1974/23 щодо подібних правовідносин, а саме за позовом про визнання протиправними дій ДУ Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Черкаській області щодо відмови у виготовленні оновленої довідки про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку його пенсії, визначеного станом на листопад 2019 року, із включенням до неї, крім інших видів грошового забезпечення, індексації грошового забезпечення в розмірі 887,09 грн та щодо відмови у поданні вказаної довідки до Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській для проведення йому з 01.12.2019 перерахунку та виплати пенсії, та зобов`язання ДУ Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Черкаській області підготувати та направити до ГУ ПФУ оновлену довідку про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку його пенсії, визначеного станом на листопад 2019 року із включенням до неї, крім інших видів грошового забезпечення, індексації грошового забезпечення в розмірі 887,09 грн для проведення перерахунку його пенсії з 01.12.2019, вказав:

…48. За таких обставин, судова палата Верховного Суду вважає, що висновки, викладені в раніше ухваленій постанові Верховного Суду у складі колегії суддів з цієї самої палати від 21.06.2023 у справі № 480/11090/21 про наявність у особи, яка перебувала на службі в ОВС, та якій пенсія призначена відповідно до Закону № 2262-ХІІ, права на включення в довідку про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку її пенсії у зв`язку із підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій осіб, сум індексації цього грошового забезпечення, є такими, що не ґрунтуються на правильному правозастосуванні, а відтак вважає за необхідне відступити від таких висновків та сформувати наступні висновки:

(1) об`єктом здійснення індексації доходів особам, зокрема, які проходили службу в органах внутрішніх справ, пенсія яким призначена згідно із Законом № 2262-XII, є їх дохід у формі пенсії (у межах прожиткового мінімуму, встановленого для відповідної соціальної групи населення), а не розмір грошового забезпечення діючого поліцейського за прирівняною посадою до тієї, яку вони обіймали на момент звільнення з відповідних органів;

(2) суми індексації грошового забезпечення поліцейських не належать до щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та не підлягають зазначенню у довідці про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсій для осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) при її формуванні.

Застосовуючи наведені вище правові висновки Верховного Суду до спірних відносин, які виникли у справі, яка переглядається, судова палата дійшла висновку про те, що дії відповідача щодо невключення в довідку про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсії позивачу сум індексації цього грошового забезпечення діючих поліцейських при формуванні такої довідки у зв`язку із підвищенням грошового забезпечення певній категорії осіб (в цьому випадку - поліцейським), відповідають критеріям, визначеним статтею 19 Конституції України та у статті 2 КАС України, у зв`язку із чим висновки судів попередніх інстанцій про відмову у задоволенні позовних вимог ґрунтуються на правильному застосуванні норм матеріального права.

Отже, від висновків, викладених в раніше ухваленій постанові Верховного Суду у складі колегії суддів з цієї самої палати від 21.06.2023 у справі № 480/11090/21, на які посилався позивач у позові та відповіді на відзив, про наявність у особи, яка перебувала на службі в ОВС, та якій пенсія призначена відповідно до Закону № 2262-ХІІ, права на включення в довідку про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку її пенсії у зв`язку із підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій осіб, сум індексації цього грошового забезпечення - Верховний Суд відступив.

Велика Палата Верховного Суду у постанові від 30 січня 2019 року у справі №755/10947/17 зазначила, що незалежно від того чи перераховані усі постанови, у яких викладена правова позиція, від якої відступила Велика Палата Верховного Суду, суди під час вирішення тотожних спорів мають враховувати саме останню правову позицію Великої Палати Верховного Суду.

Отже, Верховний Суд, відступаючи від правової позиції, викладеної в раніше ухвалених рішеннях Верховного Суду, може не вказувати усі такі рішення, оскільки суд відступає від правової позиції, а не від судових рішень.

Суд враховує останню правову позицію Верховного Суду щодо подібних правовідносин.

Враховуючи вказані вище висновки Верховного Суду та обставини справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги про визнання протиправною бездіяльності щодо відмови у підготовці та наданні третій особі оновленої довідки про розмір грошового забезпечення станом на листопад 2019 року із обов`язковим включенням до розміру грошового забезпечення суми індексації та зобов`язання відповідача підготувати та направити третій особі оновлену довідку про розмір його грошового забезпечення станом на листопад 2019 року із обов`язковим включенням до розміру грошового забезпечення суми індексації та один примірник довідки надати йому, не обґрунтовані та задоволенню не підлягають.

Оскільки порушень відповідачами заявлених прав позивача не встановлено, позовні вимоги не обґрунтовані та задоволенню не підлягають.

Зважаючи на результат вирішеного спору та з огляду на відсутність доказів понесення позивачем судових витрат зі сплати судового збору за звернення з позовною заявою до суду, відсутні підстави для їх розподілу відповідно до ст.139 КАС України.

Керуючись ст.ст.2-20, 72-78, 132-139, 242-245, 255, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

1. Відмовити повністю у задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ) до ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ`ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (18009, Черкаська обл., місто Черкаси, вулиця Грузиненка, будинок 1; код ЄДРПОУ 08734581), РЕГІОНАЛЬНОГО СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ ГСЦ МВС У ВІННИЦЬКІЙ, ЧЕРКАСЬКІЙ ТА КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТЯХ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС) (21010, Україна, Вінницький р-н, Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Ботанічна, будинок, 24; код ЄДРПОУ 45400935) про:

визнання протиправною бездіяльності щодо відмови у підготовці та наданні Головному управлінню Пенсійного фонду України в Черкаській області оновленої довідки про розмір грошового забезпечення станом на листопад 2019 року із обов`язковим включенням до розміру грошового забезпечення суми індексації;

зобов`язання підготувати та направити Головному управлінню Пенсійного фонду України в Черкаській області оновлену довідку про розмір його грошового забезпечення станом на листопад 2019 року із обов`язковим включенням до розміру грошового забезпечення суми індексації та один примірник довідки надати йому.

2. Судові витрати розподілу не підлягають.

3. Копію рішення направити учасникам справи.

4. Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного його тексту.

Суддя Анжеліка БАБИЧ

Рішення ухвалене, складене у повному обсязі та підписане 01.08.2024.

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.08.2024
Оприлюднено05.08.2024
Номер документу120754253
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби

Судовий реєстр по справі —580/5314/24

Постанова від 26.12.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 29.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 29.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 16.09.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Рішення від 01.08.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Анжеліка БАБИЧ

Ухвала від 21.06.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Анжеліка БАБИЧ

Ухвала від 03.06.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Анжеліка БАБИЧ

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні