Ухвала
від 25.07.2024 по справі 593/963/24
БЕРЕЖАНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 1-кс/593/185/2024

УХВАЛА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Бережанський районний суд Тернопільської області

"25" липня 2024 р. м.Бережани Тернопільської області

у складі: головуючої слідчої судді ОСОБА_1

при секретарі судового засідання ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Бережани клопотання слідчого СВ ВП №1 (м. Бережани) Тернопільського РУП ГУНП в Тернопільській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей та документів, в межах досудового розслідування матеріалів, що внесені до ЄРДР за № 12024211050000160, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України, -

В С Т А Н О В И Л А:

Слідча СВ ВП №1 (м. Бережани) Тернопільського РУП ГУНП в Тернопільській області ОСОБА_3 звернулася до суду із клопотанням із якого вбачається, що із ІНФОРМАЦІЯ_1 , надійшли матеріали ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 за період з 01.03.2019 по 31.12.2023, по факту встановлення порушень фінансової дисципліни на загальну суму 3145,74 тис. гривень.

Правова кваліфікація кримінального правопорушення - розтрата чужого майна, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, якщо вони вчинені у великих розмірах чи в умовах воєнного або надзвичайного стану передбачене ч.4 ст.191 КК України.

У ході проведення досудового розслідування встановлено, що відповідно до п.6.2.1.1 Плану проведення заходів державного фінансового контролю ІНФОРМАЦІЯ_3 на І квартал 2024 року, ІНФОРМАЦІЯ_1 , з 18.03.2024 по 03.06.2023 проведено ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 за період з 01.03.2019 по 31.12.2023. В ході ревізії встановлено ряд порушень фінансової дисципліни, зокрема проведено зайвих виплат внаслідок завищення обсягу та вартості виконаних ремонтно-будівельних робіт з них:

-в порушення п.1 ст. 193 Господарського Кодексу України від 16.01.2003 № 436 - IV, ст. 877 Цивільного Кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV, п.6.4.3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва» затверджених наказом ІНФОРМАЦІЯ_4 від 05.07.2013 №293, пунктів 5, 6, 10, 11 і 16 «Порядку затвердження проектів та проведення їх експертизи», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560 та пункту 2.1 договору №341 від 12.12.2019 проведено зайвих виплат внаслідок завищення обсягу та вартості виконаних ремонтно - будівельних робіт ФОП ОСОБА_4 на загальну суму 429,35 тис. грн. В порушення п.5.8.13 ДСТУБД. 1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва» затверджених наказом ІНФОРМАЦІЯ_4 від 05.07.2013 №293 в частині визначення відрахування на утримання служби замовника, включаючи витрати на технічний нагляд проведено зайвих виплат ФОП ОСОБА_5 на суму 4,0 тис.гривень. Порушення не усунуті та допущені підрядником ОСОБА_4 , посадовою особою ФОП ОСОБА_5 що здійснювала технічний нагляд на виконанням робіт з капітального ремонту;

- в порушення ст. 629 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (із змінами) та ст. 193 Господарського кодексу України від 16.01.2003 №436-N (із змінами), пункту 1.1 договору №244 від 18.07.2023 на поставку товару, зайво оплачено ФОП ОСОБА_6 за металопластикові віконні блоки, які не відповідають накладній, технічній специфікації та пропозиції, двері металопластикові, які за технічною характеристикою не відповідають тим, які зазначені у технічній специфікації та накладній на загальну суму 291, 09 тис.грн., чим завдано матеріальної шкоди Відділу освіти на зазначену суму.

У зв`язку із вищенаведеним, з метою повного, об`єктивного дослідження усіх обставин вказаного кримінального правопорушення виникла необхідність у проведенні судової будівельно-технічної експертизи, судової почеркознавчої експертизи, для проведення яких необхідно отримати та долучити до матеріалів кримінального провадження оригінали документів та їх копії.

У ході досудового розслідування необхідно підтвердити факт завищення обсягу та вартості виконаних робіт зі сторони ФОП ОСОБА_4 , а також документально підтвердити факт проведеного розрахунку за завищену вартість виконаних робіт та за послуги, надані з технічного нагляду.

Окрім цього, необхідно встановити вид, обсяг та вартість робіт, які зазначені у проектно-кошторисній документації та співставити їх із видами та обсягами робіт, відображених в актах приймання виконаних будівельних робіт.

Разом з тим, необхідно підтвердити факт зайво оплачених коштів за поставку товару, які не відповідають технічним характеристикам, зазначених у технічній специфікації.

А тому, з метою всебічного, повного і неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження, надання їм належної правової оцінки, необхідно отримати тимчасовий доступ до оригіналів документів, які перебувають на зберіганні у ІНФОРМАЦІЯ_2 , юридична та фактична адреса якого: АДРЕСА_1 , а саме до:

-договору №341 від 12.12.2019 на виконання робіт з капітального ремонту спортивного залу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » по АДРЕСА_2 »;

-додаткової угоди №1 від 27.12.2019 до договору №341 від 12.12.2019;

-додаткової угоди №2 від 30.01.2020 до договору №341 від 12.12.2019;

-договірної ціни та локального кошторису з можливістю виїмки належним чином завірених копій;

-робочого проекту «Капітальний ремонт спортивного залу ІНФОРМАЦІЯ_5 » по АДРЕСА_2 »;

-проєктно-кошторисної документацію за договором №341 від 12.12.2019;

-актів приймання виконаних будівельних робіт, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по зазначеному об`єкту між Замовником ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) та Підрядником ( ОСОБА_4 );

- платіжних доручень, на підставі яких проводились перерахування грошових коштів за виконані роботи, з сторони Замовника ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) Підряднику ( ОСОБА_4 ), з можливістю виїмки належним чином завірених копій;

-актів на закриття прихованих робіт, з можливістю виїмки належним чином завірених копій між представником будівельної організації ОСОБА_4 та ОСОБА_5 ;

-відомостей про використання матеріальних ресурсів та розрахунків, з можливістю виїмки належним чином завірених копій за договором №341 від 12.12.2019;

-розрахунку загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних будівельних робіт, з можливістю виїмки належним чином завірених копії за договором №341 від 12.12.2019;

-договору №340 від 12.12.2019 про надання послуг про здійснення технічного нагляду за об`єктом «Капітальний ремонт спортивного залу ІНФОРМАЦІЯ_5 » по АДРЕСА_2 »;

-актів виконаних робіт із здійснення технічного нагляду за об`єктом: «Капітальний ремонт спортивного залу ІНФОРМАЦІЯ_5 » по АДРЕСА_2 »;

-платіжних доручень та виписок з банку про оплату послуг за здійсненням технічного нагляду за об`єктом: «Капітальний ремонт спортивного залу ІНФОРМАЦІЯ_5 » по АДРЕСА_2 », з можливістю виїмки належним чином завірених копій;

- дефектних актів, з можливістю виїмки належним чином завірених копій за об`єктом «Капітальний ремонт спортивного залу ІНФОРМАЦІЯ_5 » по АДРЕСА_2 »;

-журналів технічного нагляду за об`єктом «Капітальний ремонт спортивного залу ІНФОРМАЦІЯ_5 » по АДРЕСА_2 »;

-товарно-транспортних накладних, видаткових накладних щодо поставки сировини, будівельних матеріалів та устаткування, за допомогою якого проводились ремонтно-будівельні роботи на об`єкті: «Капітальний ремонт спортивного залу ІНФОРМАЦІЯ_5 » по АДРЕСА_2 », з можливістю виїмки належним чином завірених копій;

-посадової інструкції начальника відділу освіти, молоді та спорту ОСОБА_7 та виконуючого обов`язки начальника відділу ОСОБА_8 , з можливістю виїмки належним чином завірених копій;

-договору №244 від 18.07.2023 на поставку товару, а саме ДК 021:2015644220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі та двері металопластикові;

-додатку до договору №244 від 18.07.2023 специфікація на закупівлю ДК 021:2015644220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі)

-додаткових угод до договору №244 від 18.07.2023 специфікація на закупівлю ДК 021:2015644220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі та двері металопластикові);

-накладних та платіжних доручень щодо поставки товару, а саме ДК 021:2015644220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі та двері металопластикові з можливістю виїмки належним чином завірених копій;

-договору на виконання робіт по усуненні недоліків №136/1 від 22.04.2024 з додатками до нього;

-посадової інструкції виконуючого обов`язки начальника відділу освіти, молоді та спорту ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , заступника директора з господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_11 , директора ЗДО « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ОСОБА_12 .

Встановлено, що зазначені документи перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 , юридична та фактична адреса якого: АДРЕСА_1 .

Оригінали та копії вказаних документів можуть бути використані в якості доказів у вказаному кримінальному провадженні, оскільки на їх підставі буде можливим проведення необхідних експертиз, висновки яких слугуватимуть доказами вчинення кримінального правопорушення. Іншим способом довести або спростувати факт вчинення вказаного злочину, неможливо.

У судове засідання не з`явилася особа, у володінні якої знаходяться документи, які є предметом цього клопотання - представник ІНФОРМАЦІЯ_2 , належним чином повідомлений про день та час розгляду справи, неявка не перешкоджає розгляду клопотання.

У судове засідання не з`явився прокурор, про слухання справи був повідомлений належним чином.

У судове засідання не з`явилася слідча ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_3 , нею подано заяву про слухання справи у її відсутності; клопотання підтримує та просить задовольнити.

Розглянувши матеріали клопотання, суд приходить до переконання, що воно підлягає до задоволення, оскільки оригінали та копії вказаних документів можуть бути використані в якості доказів у вказаному кримінальному провадженні, і на їх підставі є можливим проведення необхідних експертиз, висновки яких слугуватимуть доказами вчинення кримінального правопорушення.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 159, 160, 162 КПК України, суд,-

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчої СВ ВП №1 (м. Бережани) Тернопільського РУП ГУНП в Тернопільській області ОСОБА_3 - задовольнити.

Надати тимчасовий доступ до оригіналів документів, необхідних для проведення судової будівельно-технічної експертизи, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 , юридична та фактична адреса якого: АДРЕСА_1 , а саме до:

- договору №341 від 12.12.2019 на виконання робіт з капітального ремонту спортивного залу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » по АДРЕСА_2 »;

-додаткової угоди №1 від 27.12.2019 до договору №341 від 12.12.2019;

-додаткової угоди №2 від 30.01.2020 до договору №341 від 12.12.2019;

-договірної ціни та локального кошторису, з можливістю виїмки належним чином завірених копій;

-робочого проекту «Капітальний ремонт спортивного залу ІНФОРМАЦІЯ_5 » по АДРЕСА_2 »;

-проектно-кошторисної документації за договором №341 від 12.12.2019;

-актів приймання виконаних будівельних робіт, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по зазначеному об`єкту між Замовником ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) та Підрядником ( ОСОБА_4 );

- платіжних доручень, на підставі яких проводились перерахування грошових коштів за виконані роботи, з сторони Замовника ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) Підряднику ( ОСОБА_4 ), з можливістю виїмки належним чином завірених копій;

-актів на закриття прихованих робіт з можливістю виїмки належним чином завірених копій між представником будівельної організації ОСОБА_4 та ОСОБА_5 ;

-відомостей про використання матеріальних ресурсів та розрахунків, з можливістю виїмки належним чином завірених копій за договором №341 від 12.12.2019;

-розрахунку загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних будівельних робіт, з можливістю виїмки належним чином завірених копії за договором №341 від 12.12.2019;

-договору №340 від 12.12.2019 про надання послуг про здійснення технічного нагляду за об`єктом «Капітальний ремонт спортивного залу ІНФОРМАЦІЯ_5 » по АДРЕСА_2 »;

-актів виконаних робіт із здійснення технічного нагляду за об`єктом: «Капітальний ремонт спортивного залу ІНФОРМАЦІЯ_5 » по АДРЕСА_2 »;

-платіжних доручень та виписок з банку про оплату послуг за здійсненням технічного нагляду за об`єктом: «Капітальний ремонт спортивного залу ІНФОРМАЦІЯ_5 » по АДРЕСА_2 », з можливістю виїмки належним чином завірених копій;

- дефектних актів, з можливістю виїмки належним чином завірених копій, за об`єктом «Капітальний ремонт спортивного залу ІНФОРМАЦІЯ_5 » по АДРЕСА_2 »;

-журналів технічного нагляду за об`єктом «Капітальний ремонт спортивного залу ІНФОРМАЦІЯ_5 » по АДРЕСА_2 »;

-товарно-транспортних накладних, видаткових накладних щодо поставки сировини, будівельних матеріалів та устаткування, за допомогою якого проводились ремонтно-будівельні роботи на об`єкті: «Капітальний ремонт спортивного залу ІНФОРМАЦІЯ_5 » по АДРЕСА_2 », з можливістю виїмки належним чином завірених копій;

-посадової інструкції начальника відділу освіти, молоді та спорту ОСОБА_7 та виконуючого обов`язки начальника відділу ОСОБА_8 , з можливістю виїмки належним чином завірених копій;

-договору №244 від 18.07.2023 на поставку товару, а саме ДК 021:2015644220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі та двері металопластикові;

-додатку до договору №244 від 18.07.2023 специфікація на закупівлю ДК 021:2015644220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі)

-додаткових угод до договору №244 від 18.07.2023 специфікація на закупівлю ДК 021:2015644220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі та двері металопластикові);

-накладних та платіжних доручень щодо поставки товару, а саме ДК 021:2015644220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі та двері металопластикові з можливістю виїмки належним чином завірених копій;

-договору на виконання робіт по усуненні недоліків №136/1 від 22.04.2024 з додатками до нього;

-посадової інструкції виконуючого обов`язки начальника відділу освіти, молоді та спорту ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , заступника директора з господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_11 , директора ЗДО « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ОСОБА_12 .

Тимчасовий доступ до речей та документів надати: заступнику начальника СВ ВП №1 (м. Бережани) Тернопільського РУ поліції Головного управління Національної поліції в Тернопільській області ОСОБА_13 , слідчому СВ ВП №1 (м. Бережани) Тернопільського РУ поліції ГУНП в Тернопільській області ОСОБА_14 , старшому слідчому СВ ВП №1 (м. Бережани) Тернопільського РУ поліції ОСОБА_15 , слідчому СВ ВП №1 (м.Бережани) Тернопільського РУ поліції ГУНП в Тернопільській області ОСОБА_3 , слідчому СВ ВП №1 (м. Бережани) Тернопільського РУ поліції ГУНП в Тернопільській області, ОСОБА_16 , слідчому СВ ВП №1 (м. Бережани) Тернопільського РУ поліції ГУНП в Тернопільській області, ОСОБА_17 .

У разі невиконання особою, у володінні якої знаходяться речі і документи вказані в ухвалі про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала суду остаточна та оскарженню не підлягає та діє протягом 1 місяця з дня її постановлення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудБережанський районний суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення25.07.2024
Оприлюднено05.08.2024
Номер документу120759982
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —593/963/24

Ухвала від 25.07.2024

Кримінальне

Бережанський районний суд Тернопільської області

Німко Н. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні