Ухвала
від 01.08.2024 по справі 906/102/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

майдан Путятинський, 3/65, м. Житомир, 10002, тел. (0412) 48 16 20,

e-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, web: https://zt.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ 03499916

УХВАЛА

Від "01" серпня 2024 р. м. Житомир Справа № 906/102/19

Господарський суд Житомирської області у складі судді Макаревича В.А.,

за участі секретаря судового засідання Підгаєцької М.Ю., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу №906/102/19

за заявою: Публічного акціонерного товариства Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України" ( м. Київ)

до боржника: Комунального підприємства "Комунальник" Овруцької міської ради Житомирської області (Житомирська область, Овруцький район, м. Овруч)

про визнання банкрутом

за участю представників сторін:

- від боржника: не з`явився;

- від кредитора: Саранюк В.М. - представник АТ "НАК"Нафтогаз України", дов.№14-120 від 27.12.2022 (дійсна до 31.12.2025), посвідчення адвоката України №1921 від 31.10.2017;

- від кредиторів: Розбицький П.І. - представник ГУДПС у Житомирській області, виписка є ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприєиців та громадських формувань, посвідчення серії АТ №000667 від 01.05.2023;

ВСТАНОВИВ:

У провадженні господарського суду перебуває справа №906/102/19 про банкрутство Комунального підприємства "Комунальник" Овруцької міської ради Житомирської області (11106, Житомирська область, Овруцький район, м. Овруч, вул. Франка, буд. 5-А; ідентифікаційний код 03343829).

Постановою Господарського суду від 15.01.2020, зокрема, визнано банкрутом Комунальне підприємство "Комунальник" Овруцької міської ради Житомирської області (11106, Житомирська область, Овруцький район, м. Овруч, вул. Франка, буд. 5-А; ідентифікаційний код 03343829). Відкрито ліквідаційну процедуру Комунального підприємства "Комунальник" Овруцької міської ради Житомирської області (Житомирська область, м. Овруч) на строк 12 місяців. Призначено ліквідатором Комунального підприємства "Комунальник" Овруцької міської ради Житомирської області (Житомирська область, м. Овруч) арбітражного керуючого Нестеренка Олега Анатолійовича (ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , місцезнаходження: 04112, м.Київ, вул. Дегтярівська, буд.48, офіс АК, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №15 від 27.02.2013).

Ухвалою Господарського суду Житомирської області від 27.10.2022, зокрема, задоволено клопотання арбітражного керуючого Нестеренка О.А. про припинення повноважень ліквідатора у справі та припинено повноваження ліквідатора Нестеренка О.А. Комунального підприємства "Комунальник" Овруцької міської ради Житомирської області; задоволено заяву арбітражного керуючого Пурія Р.П. №02-10/906/09-1 від 30.09.2022 про участь у справі про банкрутство Комунального підприємства "Комунальник" Овруцької міської ради Житомирської області; призначено арбітражного керуючого Пурія Р.П. ліквідатором Комунального підприємства "Комунальник" Овруцької міської ради Житомирської області (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №159 від 31.01.2013).

Ухвалою Господарського суду Житомирської області від 28.05.2024, зокрема, відкладено розгляд справи до наступного судового засідання, яке призначено на 01 серпня 2024 р. о 10:00 год.

29.07.2024 на електронну пошту суду, через систему «Електронний суд», від ліквідатора Пурія Р.П. надійшов проміжний звіт №02-10/02-09/24-11 від 29.07.2024 з протоколом засідання комітету кредиторів від 13.06 2024.

29.07.2024 на електронну пошту суду, через систему «Електронний суд», від ліквідатора Пурія Р.П. надійшло клопотання №02-10/02-09/24-13 від 29.07.2024 про відкладення розгляду справи та проведення судового засідання за його відсутності, у зв`язку з його перебуванням на території поза межами доступу до мережі Інтернет.

У проміжному звіті ліквідатор Пурій Р.П. повідомив про проведену роботу, зокрема, зазначив, що з метою вжиття заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, проведення інвентаризації такого майна, прийняття у своє відання та визначення початкової його вартості, надіслано запити у органи реєстрації майнових та інших прав суб`єктів господарювання, відповіді на які продовжують надходити.

Повідомив, що активів банкрута для формування ліквідаційної маси не встановлено. Фінансовий стан банкрута відповідає визначенню неплатоспроможного підприємства без можливості його відновлення.

Зазначив, що у звіті за результатами проведення аналізу фінансово-господарської діяльності боржника у справі №906/102/19 від 18.02.2019 про банкрутство Комунального підприємства "Комунальник" Овруцької міської ради Житомирської області, виготовленого на замовлення розпорядника майна боржника спеціалістами ТОВ «Юридична група «Пріоритет» резюмовано, що показники, які характеризують рівень забезпечення зобов`язань боржника його оборотними активами та розмір чистих активів, протягом 2016р.-2017р. погіршилися, що свідчіть про наявність ознак погіршення платоспроможності підприємства. В той же час згідно наданої для проведення аналізу документації, Овруцькою міською радою Житомирської області за рішеннями, що приймались протягом 2016 року, було вилучено майно на більш, як 87,3 млн.грн залишкової вартості, що обумовило, на думку ліквідатора, наявність ознак доведення КП «Комунальник» до банкрутства.

З метою встановлення наявності зв`язку між діями власника КП "Комунальник" - Овруцької міської ради Житомирської області та банкрутством КП "Комунальник" на адресу Овруцької міської ради Житомирської області надіслано запит ліквідатора № 01-14/02- 09/12 від 23.10.2023 з проханням поінформувати про здійснені оціночні висновки щодо фінансового стану комунального підприємства і причин, що привели до банкрутства підприємства, разом з висновками про причетність окремих посадових осіб до таких наслідків, а також наявності відомостей про розпорядження, користування чи володіння у інший спосіб КП «Комунальник» майновими активами (основними засобами, товарами, продукцією, дебіторською заборгованістю та ін.) станом на момент порушення провадження у справі - 18 лютого 2019 року та станом на дату визнання КП «Комунальник» банкрутом - 15 січня 2020 року. Проте, на даний час відповіді на надісланий запит Овруцькою міською радою не надано.

Зазначив, що на даний час робота по зняттю списаних та вибувших транспортних засобів КП «Комунальник» з обліку в органах державної реєстрації триває, оскільки процес зняття з обліку транспортних засобів пов`язаний з виконанням значних обсягів робіт на вимогу центру надання адміністративних послуг по кожній з одиниць автотранспорту, а також платністю послуг.

До проміжного звіту ліквідатором подано протокол засідання комітету кредиторів від 13.06.2024. Відповідно до наданого протоколу комітетом кредиторів прийнято до відома звіти про діяльність ліквідатора за період процедури банкрутства №02-10/02-09/24-9 від 25.03.2024 та № 02-10/02-09/24-10 від24.05.2024 та визнано вжиті арбітражним керуючим Пурієм Р.П. заходи під час виконання повноважень ліквідатора у справі №906/102/19 про банкрутство КП "Комунальник" достатніми і такими, що відповідають інтересам боржника і його кредиторів; схвалено звіти про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого станом на: 30.11.2022, 31.01.2023, 31.03.2023, 31.05.2023, 31.07.2023, 30.09.2023, 30.11.2023, 31.01.2024, 31.03.2024 та на 31.05.2024, за період виконання арбітражним керуючим Пурієм Р.П. повноважень ліквідатора у справі про банкрутство Комунального підприємства "Комунальник" Овруцької міської ради Житомирської області з 22.10.2022 по 01.06.2024 з нарахованою сумою належної до виплати грошової винагороди у розмірі 396 541,94 грн, оплата якої не проводилась та наявної станом на 01.06.2024 суми заборгованості перед арбітражним керуючим Пурієм Р.П. основної грошової винагороди у розмірі 396 541,94 грн.

У проміжному звіті ліквідатор Пурій Р.П. повідомляє, що відповідно до протоколу засідання комітету кредиторів від 07.08.2023 комітетом кредиторів вирішено прийняти до відома звіт про діяльність ліквідатора за період процедури банкрутства з 27.10.2022 по 25.07.2023; прийнято до відома інформацію про фінансовий стан, майно КП "Комунальник" та використання коштів боржника; надано згоду ліквідатору на продовження строку для виконання обов`язків по ліквідації КП "Комунальник" у справі №911/2221/20 на шість місяців, рекомендовано ліквідатору КП "Комунальник" звернутись до суду в межах справи №911/2221/20 про банкрутство КП "Комунальник" з клопотанням про продовження строку для виконання своїх обов`язків по ліквідації з обґрунтуванням об`єктивних причин неможливості здійснити ліквідацію боржника в межах 12 місячного строку; схвалено звіт про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого Пурія Р.П. за період виконання повноважень у справі про банкрутство КП "Комунальник" з 27.10.2022 по 25.07.2023 в сумі 180 251,61 грн.

Слід зазначити, що до суду з клопотанням про продовження строку для подання звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу з обґрунтуванням об`єктивних причин неможливості здійснити ліквідацію боржника в межах 12 місячного строку у справі №"906/102/19, ліквідатор Пурій Р.П. не звертався.

А справа із зазначеним номером №911/2221/20 у провадженні Господарського суду Житомирської області не перебуває.

Відповідно до ч.1 ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства ліквідатор з дня свого призначення аналізує фінансовий стан банкрута, складає висновок про наявність або відсутність ознак доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій під час провадження у справі про банкрутство за результатом його проведення.

Зважаючи на вищевикладене, ліквідатору Пурію Р.П. до наступного судового засідання необхідно надати суду відповідно до ч.1 ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства аналіз про фінансовий стан банкрута з відповідними висновками.

Дослідивши подані до матеріалів справи документи та матеріали, суд звертає увагу ліквідатора Пурія Р.П. на наступне.

Як убачається з матеріалів справи, постановою господарського суду від 15.01.2020 відкрито ліквідаційну процедуру Комунального підприємства "Комунальник" Овруцької міської ради Житомирської області (Житомирська область, м. Овруч) строком на 12 місяців та призначено ліквідатором арбітражного керуючого Нестеренка Олега Анатолійовича.

Ухвалою суду від 27.10.2022 задоволено клопотання арбітражного керуючого Нестеренка О.А. про припинення повноважень ліквідатора у справі та припинено повноваження ліквідатора Комунального підприємства "Комунальник" Овруцької міської ради Житомирської області Нестеренка О.А. . Задоволено заяву арбітражного керуючого Пурія Р.П. №02-10/906/09-1 від 30.09.2022 про участь у справі про банкрутство Комунального підприємства "Комунальник" Овруцької міської ради Житомирської області. Призначено арбітражного керуючого Пурія Р.П. ліквідатором Комунального підприємства "Комунальник" Овруцької міської ради Житомирської області (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №159 від 31.01.2013).

Отже, арбітражний керуючий Пурій Р.П. виконує повноваження ліквідатора у справі 1 рік і 9 місяців, тобто більше, ніж півтора року.

Відтак, у арбітражного керуючого Пурія Р.П. було достатньо часу для підготовки та подання (за наявності підстав) до Господарського суду відповідної заяви про покладення субсидіарної відповідальності на учасників (та або керівника банкрута) за зобов`язаннями, внесеними до реєстру вимог кредиторів, завершення ліквідаційної процедури (подачі до суду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу у справі).

Разом з тим, на даний час ліквідатором не завершено ліквідаційну процедуру та не подано до суду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Комунального підприємства "Комунальник" Овруцької міської ради Житомирської області.

Згідно з частиною третьою статті 12 Кодексу під час реалізації своїх прав та обов`язків арбітражний керуючий зобов`язаний діяти добросовісно, розсудливо та з метою, з якою ці права та обов`язки надано (покладено).

Суд зауважує, що статус арбітражного керуючого характеризується не лише сукупністю прав та обов`язків останнього, а й ефективністю та невідворотністю інституту дисциплінарної відповідальності арбітражного керуючого за свої дії (постанова Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 10.07.2018 у справі № 910/18129/17).

Отже, арбітражному керуючому Пурію Р.П. необхідно вжити заходи з метою недопущення затягування ліквідаційної процедури банкрутства, а відтак виконання всіх необхідних приписів Кодексу України з процедур банкрутства.

Суд попереджає ліквідатора Пурія Р.П. про недопустимість затягування строку ліквідаційної процедури Комунального підприємства "Комунальник" Овруцької міської ради Житомирської області.

Відповідно до ст. 216 ГПК України суд відкладає розгляд справи у випадках, встановлених частиною другою статті 202 цього Кодексу.

Відповідно до ст. 202 ГПК України суд відкладає розгляд справи в судовому засіданні в межах встановленого цим Кодексом строку у разі необхідності витребування нових доказів, у випадку коли учасник справи обґрунтував неможливість заявлення відповідного клопотання в межах підготовчого провадження.

Присутні представники кредиторів не заперечували проти поданого ліквідатором клопотання про відкладення розгляду справи та звернули увагу суду на об`єктивні причини - на даний час робота по зняттю списаних та вибувших транспортних засобів КП «Комунальник» з обліку в органах державної реєстрації триває, оскільки процес зняття з обліку транспортних засобів пов`язаний з виконанням значних обсягів робіт на вимогу центру надання адміністративних послуг по кожній з одиниць автотранспорту, а також платністю послуг.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку прийняти до відома звіт №02-10/02-09/24 від 29.07.2024 та задовольняє клопотання ліквідатора Пурія Р.П. про відкладення розгляду справи до наступного судового засідання.

Статтею 7 Господарського процесуального кодексу України визначено, що правосуддя в господарських судах здійснюється на засадах рівності всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності, підпорядкування, місцезнаходження, місця створення та реєстрації, законодавства, відповідно до якого створена юридична особа, та інших обставин.

Відповідно до ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, стосовно права кожного на розгляд його справи судом упродовж розумного строку, критерії оцінювання розумності строку справи є спільними для всіх категорій справ (цивільних, господарських, адміністративних чи кримінальних), це складність справи, поведінка заявника та поведінка органів державної влади (справа Кучерук проти України) (заява 2570/04).

Згідно ч. 1 ст. 7 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" усім суб`єктам правовідносин гарантується захист їх прав, свобод та інтересів у розумні строки незалежним, безстороннім і справедливим судом, утвореним відповідно до закону.

Згідно п. 31 Рішення Європейського суду з прав людини від 01.02.2007 у справі "Макаренко проти України" суд нагадує, що "розумний" строк проваджень має визначатись відповідно до обставин справи та наступних критеріїв: складність справи, поведінка заявника і компетентних органів та інтерес, який мав заявник у цьому спорі.

Суд, враховуючи викладене, положення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та прецедентну практику Європейського суду з прав людини, з метою повного, всебічного та об`єктивного розгляду справи, керуючись принципами господарського судочинства, закріпленими у ст.ст. 13, 14 ГПК України, ті обставини, що суддя перебуватиме у серпні та першій декаді вересня 2024 року у відпустці, зважаючи на вже призначені для розгляду справи у вересні цього року, вважає за необхідне відкласти розгляд справи на 10:00 год. 15.10.2024, вважаючи при цьому призначення справи на середину вересня об`єктивною необхідністю.

Присутні представники кредиторів не заперечували проти визначеної судом дати наступного судового засідання.

Керуючись статтями 202, 216, 234 ГПК України, ч. 4 ст. 9, ст.61 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд

УХВАЛИВ:

1. Прийняти до відома звіт ліквідатора №02-10/02-09/24 від 29.07.2024 про проведену роботу.

2. Клопотання ліквідатора Пурія Р.П. про відкладення розгляду справи задовольнити.

3. Відкласти розгляд справи до наступного судового засідання, яке призначити на "15" жовтня 2024 р. о 10:00 год. в приміщенні Господарського суду Житомирської області, зал судових засідань № 733.

4. Ліквідатору Пурію Р.П.:

- до наступного судового засідання необхідно подати суду відповідно до ч.1 ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства аналіз про фінансовий стан банкрута з відповідними висновками;

- надати проміжний звіт про проведену роботу (з доказами) з ліквідаційної процедури банкрута за відповідний період, підтверджений документально та розглянутий комітетом кредиторів; протокол засідання комітету кредиторів надати до суду;

- надати повну інформацію стосовно активів банкрута та вчинених ліквідатором дій для їх повернення до ліквідаційної маси;

- надати докази зняття з обліку транспортних засобів, зареєстрованих за Комунальним підприємством "Комунальник" Овруцької міської ради Житомирської області;

- надати докази вчинення ліквідатором всієї повноти дій для завершення розрахунків з кредиторами та подання ліквідаційного звіту;

- вжити заходи з метою недопущення затягування строку ліквідаційної процедури банкрутства, а відтак виконання всіх необхідних приписів Кодексу України з процедур банкрутства;

- надати докази завершення розрахунків з кредиторами, а по завершенню - звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Комунального підприємства "Комунальник" Овруцької міської ради Житомирської області.

Судове засідання, призначене на 15.10.2024 о 10:00 год, провести у режимі відеоконференції з ліквідатором Пурієм Р.П. (електронна пошта: ІНФОРМАЦІЯ_1 ), відповідно до ухвали Господарського суду Житомирської області від 18.12.2024.

При направленні у судове засідання уповноважених представників сторін, останнім мати при собі відповідно до ст.60 Господарського процесуального кодексу України документи, що підтверджують повноваження представників.

З метою своєчасної підготовки до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи пропоную всі передбачені законом процесуальні документи, що подаються до суду і можуть бути предметом судового розгляду, а також докази, надсилати в електронній формі (у форматі pdf) на E-mail суду: inbox@zt.arbitr.gov.ua з офіційної електронної адреси учасника судового процесу.

З метою оперативного направлення Господарським судом Житомирської області судових актів у справі для швидкого отримання їх адресатами пропоную всім учасникам провадження у справі повідомити господарському суду за наявності (або у разі зміни) свої електронні адреси та подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді, яку можливо роздрукувати на офіційному веб-порталі судової влади України у відповідному розділі.

Ухвала набирає законної сили 01.08.2024 та не підлягає оскарженню окремо від рішення суду.

Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається: //court.gov.ua/fair/sud5007/.

Дата підписання ухвали: 02.08.2024

Суддя Макаревич В.А.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення01.08.2024
Оприлюднено05.08.2024
Номер документу120769426
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —906/102/19

Ухвала від 01.08.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 28.05.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 28.03.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 15.02.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 21.12.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 18.12.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 26.10.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 23.10.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 08.08.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 08.08.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні