Справа № 210/1132/24
Провадження № 1-кс/210/1136/24
У Х В А Л А
іменем України
16 липня 2024 року Дзержинський районний суд м. Кривого Рогу Дніпропетровської області в складі:
слідчого судді ОСОБА_1
при секретарі ОСОБА_2
з участю прокурора ОСОБА_3 ,
участю підозрюваних ОСОБА_4 , ОСОБА_5 ,
ОСОБА_6 , ОСОБА_7 ,
ОСОБА_8 , ОСОБА_9 ,
з участю адвокатів ОСОБА_10 , ОСОБА_11 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду клопотання старшого слідчого відділу СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_12 про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні №42024042060000014 від 21.02.2024 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.5 ст. 191, ч.3 ст. 28 ч.1 ст. 366, ч.1 ст. 263 КК України,-
ВСТАНОВИВ:
Старший слідчий відділу СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_12 за погодженням із заступником керівника Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_13 звернувся до суду з клопотанням про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні №42024042060000014 від 21.02.2024 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.5 ст. 191, ч.3 ст. 28 ч.1 ст. 366, ч.1 ст. 263 КК України до шести місяців.
В обґрунтування клопотання слідчий посилається на те, що слідчими СВ ВП № 2 КРУП ГУНП в Дніпропетровській області спільно з слідчими СУГУНП в Дніпропетровській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному упровадженні №42024042060000014 від 21.02.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 191, ч.3 ст. 28 ч.1 ст. 366 КК України.
Нагляд за додержанням законів під час здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні здійснюється прокурорами Дніпропетровської обласної прокуратури та Криворізької південної окружної прокуратури.
Рішенням виконкому Криворізької міської ради від 30.11.2022 №1517 «Про бюджет Криворізької міської територіальної громади на 2023 рік» зі змінами передбачено виділення бюджетних коштів на реалізацію Програми розвитку системи цивільного захисту в м. Кривому Розі на 2016 - 2026 роки.
Протягом 2023 року Департаментом освіти і науки виконкому Криворізької міської ради як головним розпорядником бюджетних коштів на виконання вказаної вище Програми виділено відділам освіти виконкомів районних у місті рад бюджетних коштів на загальну суму 144 197 600 грн.
Досудовим розслідуванням встановлено, що на території м. Кривого Рогу Дніпропетровської області, точний час досудовим розслідуванням не встановлено, але не пізніше 19.04.2023 створено організовану групу з числа службових осіб органів місцевого самоврядування, а також приватних суб`єктів господарювання, які зорганізувались з метою незаконного заволодіння коштами місцевого бюджету, які виділено Департаментом освіти і науки виконкому Криворізької міської ради, призначеними для проведення будівельних робіт із ремонту укриттів у закладах освіти Тернівського району м. Кривого Рогу.
Зокрема, встановлено, що ОСОБА_4 , будучи начальником відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради, діючи з корисливих мотивів, з метою отримання незаконного прибутку, усвідомлюючи та розуміючи суспільно небезпечні наслідки своїх дій та бажаючи їх настання, зорганізувавшись з ОСОБА_5 , який обіймає посаду директора комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа № 5» Криворізької міської ради та є співмешканцем ОСОБА_4 , створили стійке злочинне об`єднання з метою систематичного вчинення тяжких, особливо тяжких злочинів, спрямованих на заволодіння бюджетними коштами, виділеними на проведення будівельних робіт із ремонту укриттів в закладах освіти Тернівського району м. Кривого Рогу.
ОСОБА_4 та ОСОБА_5 розробили план вчинення злочинів, який полягав у наступному:
1) завищення в проектно-кошторисній документації (локальний кошторис, договірна ціна) очікуваної вартості предмета закупівель шляхом внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей щодо вартості матеріальних ресурсів;
2) залучення до проведення робіт підконтрольних організаторам злочинної групи заздалегідь узгоджених суб`єктів господарювання;
3) завищення вартості матеріальних ресурсів, використаних під час виконання робіт, шляхом відображення у звітній документації з будівництва (локальні кошториси, акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт, відомості ресурсів) завідомо неправдивих відомостей щодо вартості матеріальних ресурсів, використаних під час виконання робіт;
4) забезпечення здійснення фінансових операцій з бюджетними грошовими коштами, а саме перерахування бюджетних коштів на рахунки підконтрольних суб`єктів господарювання, переведення грошових коштів у готівку та їх розподіл між співучасниками відповідно до їх ролі у складі організованої злочинної групи.
ОСОБА_4 у невстановлений органами досудового розслідування час, але не пізніше 19.04.2023 залучила до злочинної діяльності ОСОБА_6 як виконавця у складі організованої групи, яка є бухгалтером відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради та уповноваженою особою з питань закупівель.
В свою чергу, ОСОБА_5 у невстановлений органами досудового розслідування час, але не пізніше 19.04.2023, знаходячись у невстановленому органами досудового розслідування місці на території м. Кривого Рогу Дніпропетровської області, попередньо узгодивши свої дії з ОСОБА_4 , залучив до злочинної діяльності ОСОБА_14 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 , з якими підтримував стабільні, довірливі, тривалі за часом дружні стосунки. Досягнувши між собою домовленості про здійснення систематичної протиправної діяльності, визнавши лідером ОСОБА_4 та погодившись, що підготовка до вчинення кримінальних правопорушень, їх безпосереднє скоєння будуть відбуватися виключно за вказівкою ОСОБА_4 та координації нею злочинних дій учасників організованої групи, учасники групи почали втілювати у життя заздалегідь розроблений ОСОБА_4 та ОСОБА_5 злочинний план, яким передбачено розподіл функцій та ролей кожного учасника організованої групи. При цьому кожен із вищезазначених учасників групи усвідомлював свою безпосередню участь в організованій групі, був обізнаний про свої особисті роль та функції у вчинюваних ними кримінальних правопорушеннях, усвідомлював факт існування злочинної організованої злочинної групи та надав згоду на участь у вчиненні кримінальних правопорушень саме у складі цієї групи, а конкретними злочинними діями кожен учасник злочинної групи підтвердив реальність своїх намірів.
Як організатор та керівник організованої групи ОСОБА_4 поклала на себе виконання наступних обов`язків: розробка плану скоєння кримінальних правопорушень, спрямування, об`єднання та координація зусиль всіх учасників злочинного об`єднання на скоєння тяжких, особливо тяжких злочинів, розподіл функцій та ролей кожного учасника; забезпечення формування завідомо завищеної очікуваної вартості робіт шляхом зазначення в кошторисній документації з будівництва завідомо неправдивих відомостей щодо вартості будівельних матеріалів, забезпечення виділення бюджетних коштів на проведення будівельних робіт та укладання прямих договорів із заздалегідь узгодженими підконтрольними суб`єктами господарювання; організація завищення вартості виконаних робіт у звітній документації з будівництва, документальне забезпечення перерахування бюджетних коштів на рахунки підконтрольних суб`єктів господарювання, безпосередній контроль за проведенням робіт та підписанням актів приймання виконаних робіт, до яких внесено завідомо неправдиві відомості щодо вартості будівельних матеріалів, контроль оплати таких робіт на рахунки підконтрольних суб`єктів господарювання, забезпечення розподілу незаконно отриманих грошових коштів між співучасниками відповідно до розподілених функцій у складі організованої злочинної групи.
На ОСОБА_5 , як на співорганізатора у складі організованої групи, покладено виконання наступних обов`язків: залучення до злочинної діяльності інших співучасників, забезпечення формування завідомо завищеної очікуваної вартості робіт шляхом зазначення в кошторисній документації з будівництва завідомо неправдивих відомостей щодо вартості будівельних матеріалів, комунікація з розпорядником бюджетних коштів в особі начальника відділу освіти ОСОБА_4 та бухгалтера ОСОБА_6 щодо безперешкодного залучення заздалегідь узгоджених підконтрольних суб`єктів господарювання для здійснення робіт за бюджетні кошти, забезпечення виконання робіт за бюджетні кошти, закупівля будівельних матеріалів, організація роботи на об`єктах будівництва, складання звітної документації з будівництва, в якій вказані завищена вартість будівельних матеріалів, приймання звітів про результати виконання робіт, забезпечення здійснення фінансових операцій із грошовими коштами, одержаними злочинним шляхом, розподіл грошових коштів між співучасниками у складі організованої злочинної групи, а саме надавав частину грошових коштів як «відкату» ОСОБА_4 та ОСОБА_6 , іншу частину грошових коштів розподіляв між іншими співучасниками у складі організованої групи.
На ОСОБА_6 , яка є бухгалтером відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради, а також уповноваженою особою на проведення процедур закупівель за бюджетні кошти, як на виконавця у складі організованої групи, покладено виконання наступних обов`язків: виконання вказівок ОСОБА_4 щодо проведення процедур закупівель та залучення підконтрольних організаторам суб`єктів господарювання до виконання робіт за бюджетні кошти, здійснення комунікації з іншими співучасниками у складі організованої групи щодо документального забезпечення завищення вартості виконаних робіт у звітній документації з будівництва, документальне забезпечення перерахування бюджетних коштів на рахунки підконтрольних суб`єктів господарювання, отримання від співвиконавців у складі організованої злочинної групи грошових коштів, здобутих злочинним шляхом, та передання їх організатору ОСОБА_4 .
ОСОБА_6 звітувала про результати виконання покладених на неї функцій у складі злочинної групи безпосередньо перед ОСОБА_4 .
На ОСОБА_14 , який є директором та засновником ТОВ «БілдінвестКР», як на виконавця у складі організованої групи, покладено виконання наступних обов`язків: здійснення комунікації із розпорядником бюджетних коштів в особі ОСОБА_4 та ОСОБА_6 щодо залучення ТОВ «БілдінвестКР» до проведення робіт за бюджетні кошти, безпосереднє проведення робіт на об`єктах будівництва, забезпечення завищення фактичної вартості робіт шляхом внесення до звітної документації з будівництва завідомо неправдивих відомостей щодо вартості будівельних матеріалів, проведення закупівлі будівельних матеріалів, організація роботи на об`єктах будівництва, здійснення фінансових операцій із грошовими коштами, одержаними злочинним шляхом, налагодження корупційних зв`язків з представниками правоохоронних органів з метою недопущення документування діяльності організованої злочинної групи.
ОСОБА_14 звітував безпосередньо перед організаторами ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , брав участь у розподілі коштів, здобутих злочинним шляхом, між співучасниками злочинної групи, а саме надавав частину грошових коштів як «відкату» ОСОБА_6 та ОСОБА_4 , іншу частину грошових коштів розподіляв між співвиконавцями у складі організованої групи.
На ОСОБА_8 , який є фізичною особою-підприємцем, як на виконавця у складі організованої групи, покладено виконання наступних обов`язків: здійснення комунікації із розпорядником бюджетних коштів в особі ОСОБА_4 через співорганізатора ОСОБА_5 щодо залучення ФОП « ОСОБА_8 » до проведення робіт за бюджетні кошти, безпосереднє проведення робіт на об`єктах будівництва, забезпечення завищення фактичної вартості робіт шляхом внесення до звітної документації з будівництва завідомо неправдивих відомостей щодо вартості будівельних матеріалів, проведення закупівлі будівельних матеріалів, організація роботу на об`єктах будівництва, здійснення фінансових операцій із грошовими коштами, одержаними злочинним шляхом.
ОСОБА_8 звітував про результати виконання покладених на нього функцій у складі злочинної групи безпосередньо перед ОСОБА_5 .
На ОСОБА_9 , який є фізичною особою-підприємцем, як на виконавця у складі організованої групи, покладено виконання наступних обов`язків: здійснення комунікації із розпорядником бюджетних коштів в особі ОСОБА_4 через співорганізатора ОСОБА_5 щодо залучення ФОП « ОСОБА_9 » до проведення робіт за бюджетні кошти забезпечення проведення робіт на об`єктах будівництва, забезпечення завищення фактичної вартості робіт шляхом внесення до звітної документації з будівництва завідомо неправдивих відомостей щодо вартості будівельних матеріалів, здійснення фінансових операцій із грошовими коштами, одержаними злочинним шляхом.
ОСОБА_9 звітував про результати виконання покладених на нього функцій у складі злочинної групи безпосередньо перед ОСОБА_5 .
Учасники злочинної групи у злочинній діяльності з метою незаконного заволодіння бюджетними коштами використовували наступні суб`єкти господарювання: ТОВ «БілдІнвестКР» (код ЄДРПОУ 45072117), ФОП ОСОБА_8 ( НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_9 ( НОМЕР_2 ).
Механізм незаконного заволодіння бюджетними коштами полягав у завищенні в проектно-кошторисній документації (локальний кошторис, договірна ціна) очікуваної вартості предмета закупівель шляхом внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей щодо вартості матеріальних ресурсів; залучення до проведення робіт підконтрольних організаторам злочинної групи заздалегідь узгоджених суб`єктів господарювання; завищення вартості матеріальних ресурсів, використаних під час виконання робіт, шляхом відображення у звітній документації з будівництва (акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт, відомості ресурсів) завідомо неправдивих відомостей щодо вартості матеріальних ресурсів, використаних під час виконання робіт; здійснення фінансових операцій з бюджетними грошовими коштами, а саме перерахування бюджетних коштів на рахунки підконтрольних суб`єктів господарювання, переведення грошових коштів у готівку та їх розподіл між співучасниками відповідно до їх ролі у складі злочинної групи.
У рамках досудового розслідування встановлено, що учасники організованої групи, реалізуючи єдиний злочинний умисел, спрямований на заволодіння бюджетними коштами в особливо великих розмірах, внесли до звітної документації з будівництва (локальних кошторисів, договірної ціни та ін.) завідомо неправдиві відомості щодо вартості матеріальних ресурсів, які використовувались під час проведення робіт на 18 об`єктах будівництва.
Відповідно до висновку судової будівельно-технічної експертизи:
1) Різниця між вартістю будівельних робіт, зазначеною в кошторисній документації до договору за об`єктом «Поточний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 291 комбінованого типу Криворізької міської ради за адресою: АДРЕСА_1 » та вартістю будівельних робіт з урахуванням фактичної вартості будівельних матеріалів, складає 24 767,89 гривень без ПДВ.
2) Різниця між вартістю будівельних робіт, зазначеною в кошторисній документації за об`єктом «Поточний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 176 Криворізької міської ради за адресою: АДРЕСА_2 » та вартістю будівельних робіт з урахуванням фактичної вартості будівельних матеріалів, складає 20 808,80 гривень без ПДВ.
3) Різниця між вартістю будівельних робіт зазначеною в кошторисній документації за об`єктом «Поточний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) в Криворізькій гімназії № 40 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Музейна, б. 2Б» та вартістю будівельних робіт з урахуванням фактичної вартості будівельних матеріалів, складає 58 931,58 гривень без ПДВ (п`ятдесят вісім тисяч дев`ятсот тридцять одна гривня 58 копійок).
4) Різниця між вартістю будівельних робіт, зазначеною в кошторисній документації за об`єктом «Поточний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) в Криворізькій гімназії № 38 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Кибальчича, 19» та вартістю будівельних робіт з урахуванням фактичної вартості будівельних матеріалів, складає 82 734,61 гривень без ПДВ.
5) Різниця між вартістю будівельних робіт, зазначеною в кошторисній документації за об`єктом «Поточний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) в Криворізькій гімназії № 45 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Сергія Колачевського, 170-в» та вартістю будівельних робіт з урахуванням фактичної вартості будівельних матеріалів, складає 47 494,13 гривень без ПДВ.
6) Різниця між вартістю будівельних робіт зазначеною в кошторисній документації за об`єктом «Поточний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 218 комбінованого типу Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Ухтомського, 34» та вартістю будівельних робіт з урахуванням фактичної вартості будівельних матеріалів, складає 20 410,44 гривень без ПДВ.
7) Різниця між вартістю будівельних робіт зазначеною в локальному кошторисі № 23/9С-0-1-09 до договору № 203 від 04.08.2023 за предметом «Поточний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 291 комбінованого типу Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Чарівна, 28» та вартістю будівельних робіт з урахуванням фактичної вартості будівельних матеріалів складає 15 999,30 гривень без ПДВ.
8) Різниця між вартістю будівельних робіт, зазначеною в локальному кошторисі № 23/9С-0-1-08 до договору № 204 від 04.08.2023 за предметом «Поточний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) в Криворізькій гімназії № 117 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Героїв Маріуполя, 9а» та вартістю будівельних робіт з урахуванням фактичної вартості будівельних матеріалів, складає 51 554,56 гривень без ПДВ.
9) Різниця між вартістю будівельних робіт, зазначеною в локальному кошторисі № 23/9С-0-1-19 до договору № 267 від 03.10.2023 за предметом «Заходи усунення аварії в бюджетній установі (послуги з поточного ремонту облаштування вимощення в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 218 комбінованого типу Криворізької міської ради, за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Ухтомського, 34» та вартістю будівельних робіт з урахуванням фактичної вартості будівельних матеріалів складає 42 741,02 гривень без ПДВ.
10) Різниця між вартістю будівельних робіт, зазначеною в локальному кошторисі № 23/9С-0-1-20 до договору № 293 від 11.10.2023 за предметом «Заходи з усунення аварії в бюджетній установі (послуги з поточного ремонту приміщення санвузлів та внутрішніх мереж водопостачання та водовідведення в Криворізькій гімназії № 110 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Доватора, 31)» та вартістю будівельних робіт з урахуванням фактичної вартості будівельних матеріалів складає 13 928,17 гривень без ПДВ.
11) Різниця між вартістю будівельних робіт зазначеною в кошторисній документації за об`єктом «Поточний ремонт (укриття) в підвальному приміщенні Комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 235 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Маршака, 25-А» та вартістю будівельних робіт з урахуванням вартості будівельних матеріалів згідно з протоколом огляду документів від 15.03.2024, складає 88 402,16 гривень без ПДВ.
12) Різниця між вартістю будівельних робіт в кошторисній документації за об`єктом «Поточний ремонт (укриття) в підвальному приміщенні Комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 145 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Перлинна, 23-А» та вартістю будівельних робіт з урахуванням фактичної вартості будівельних матеріалів складає 84 141,03 гривень без ПДВ.
13) Різниця між вартістю будівельних робіт, зазначеною в кошторисній документації за об`єктом «Поточний ремонт (укриття) в підвальному приміщенні Криворізької гімназії № 110 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Доватора, 31» та вартістю будівельних робіт з урахуванням фактичної вартості будівельних матеріалів складає 169 223,01 гривень без ПДВ.
14) Різниця між вартістю будівельних робіт, зазначеною в кошторисній документації за об`єктом «Поточний ремонт (укриття) в підвальному приміщенні Комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 75 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Чарівна, 14-А» та вартістю будівельних робіт з урахуванням фактичної вартості будівельних матеріалів складає 104 510,50 гривень без ПДВ.
15) Різниця між вартістю будівельних робіт, зазначеною в кошторисній документації за об`єктом «Заходи з усунення аварії в бюджетній установі (послуги з поточного ремонту внутрішніх мереж теплопостачання в Комунальному позашкільному навчальному закладі «Дитячо-юнацька спортивна школа № 5 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Сергія Колачевського, 170-Д)» та вартістю будівельних робіт з урахуванням фактичної вартості будівельних матеріалів складає 134 827,57 гривень без ПДВ.
16) Різниця між вартістю будівельних робіт, зазначеною в кошторисній документації за об`єктом «Заходи з усунення аварії в бюджетній установі (послуги з поточного ремонту внутрішніх мереж теплопостачання в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 176 Криворізької міської ради, за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Героїв Маріуполя, 11-А)» та вартістю будівельних робіт з урахуванням фактичної вартості будівельних матеріалів складає 34 182,33 гривень без ПДВ.
17) Різниця між вартістю будівельних робіт, зазначеною в кошторисній документації за об`єктом «Поточний ремонт (укриття) в підвальному приміщенні в Криворізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 116 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Маршака, 19» та вартістю будівельних робіт з урахуванням фактичної вартості будівельних матеріалів складає 52 411,97 гривень без ПДВ.
18) Різниця між вартістю будівельних робіт, зазначеною в кошторисній документації за об`єктом «Поточний ремонт (укриття) в підвальному приміщенні в Комунальному позашкільному навчальному закладі «Станція юних техніків Тернівського району» Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Мировича, 4» та вартістю будівельних робіт з урахуванням фактичної вартості будівельних матеріалів, складає 68 729,93 гривень без ПДВ.
Внаслідок завищення вартості виконаних робіт за вказаними вище об`єктами на рахунки учасників злочинного об`єднання, відкритих для ТОВ «БілдІнвестКР», ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_9 надмірно перераховано бюджетних коштів на 1 115 799 (один мільйон сто п`ятнадцять тисяч сімсот дев`яносто дев`ять) гривень.
23.05.2024 в рамках досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні повідомлено про підозру наступним особам:
ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянку України, народилася у с. Ротмістрівка, Смілянського району, Черкаської області, зареєстрована та проживає за адресою: АДРЕСА_3 , обіймає посаду начальника відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради, раніше не судимої.
Діяння ОСОБА_4 кваліфіковано за:
- ч.3 ст. 27 ч.5 ст. 191 КК Українизаволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого у особливо великих розмірах та вчинене організованою групою;
- ч.3 ст.27 ч.3 ст. 28 ч.1 ст. 366 КК України за ознаками організації складання та видачі службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, а також внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, вчиненого організованою групою.
ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , громадянину України, народився у м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_4 , раніше не судимого.
Діяння ОСОБА_15 кваліфіковано за:
- ч.3 ст. 27 ч.5 ст. 191 КК Українизаволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого у особливо великих розмірах та вчинене організованою групою;
- ч.3 ст.27 ч.3 ст. 28 ч.1 ст. 366 КК України за ознаками організації складання та видачі службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, а також внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, вчиненого організованою групою.
ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , уродженку м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, громадянці України, має вищу освіту, заміжню, має на утриманні малолітню дитину ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , перебуває на посаді бухгалтера централізованої бухгалтерії відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради, зареєстрована та мешкає за адресою: АДРЕСА_5 , обвинувачена у кримінальному провадженні №42022442070000012 від 25.01.2022 року у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 191 КК України, а також у кримінальному провадженні № 42023040000000619 від 22.11.2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 369 2 КК України.
Діяння ОСОБА_6 кваліфіковано за:
- ч.5 ст. 191 КК України за ознаками заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого у особливо великих розмірах та вчинене організованою групою злочинною організацією;
- ч.3 ст. 28 ч.1 ст. 366 КК України за ознаками складання та видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, а також внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, вчиненого організованою групою.
ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , громадянина України, народився у м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, зареєстрованого та проживаючого за адресою:
АДРЕСА_6 , раніше не судимому.
Діяння ОСОБА_7 кваліфіковано за:
- ч.5 ст. 191 КК України за ознаками заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого у особливо великих розмірах та вчинене організованою групою злочинною організацією;
- ч.3 ст. 28 ч.1 ст. 366 КК України за ознаками складання та видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, а також внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, вчиненого організованою групою.
ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , громадянина України, народився у м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, зареєстрованого та проживаючого за адресою:
АДРЕСА_7 , раніше судимому.
Діяння ОСОБА_8 кваліфіковано за:
- ч.5 ст. 191 КК України за ознаками заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого у особливо великих розмірах та вчинене організованою групою злочинною організацією;
- ч.3 ст. 28 ч.1 ст. 366 КК України за ознаками складання та видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, а також внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, вчиненого організованою групою.
ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , громадянина України, народився у м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_8 , раніше судимому.
Діяння ОСОБА_9 кваліфіковано за:
- ч.5 ст. 191 КК України за ознаками заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого у особливо великих розмірах та вчинене організованою групою злочинною організацією;
- ч.3 ст. 28 ч.1 ст. 366 КК України за ознаками складання та видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, а також внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, вчиненого організованою групою.
24 травня 2024 року на підставі ухвал слідчого судді Дзержинського районного суду м. Дніпропетровська відносно підозрюваних ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_14 , ОСОБА_6 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 застосовано запобіжні заходи у вигляді тримання під вартою з правом внесення застави у розмірів 150 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що складає 454200 грн. Застава відносно останніх внесена 24 травня та 27 травня 2024 року.
Підозра, пред`явлена ОСОБА_4 , ОСОБА_6 , ОСОБА_5 , ОСОБА_14 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 у вчиненні інкримінованих їм кримінальних правопорушень обґрунтовується наступними доказами:
- протоколами проведення негласних слідчих (розшукових) дій (зняття інформації з електронних комунікаційних мереж, аудіо, - відеоконтроль особи в автомобілях ОСОБА_14 та ОСОБА_5 ), за результатами яких задокументовано факти приватного спілкування між ОСОБА_4 , ОСОБА_6 , ОСОБА_5 , ОСОБА_14 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 щодо залучення до проведення робіт за бюджетні кошти підконтрольних суб`єктів господарювання, завищення вартості будівельних матеріалів у звітній документації з будівництва, розподіл грошових коштів, одержаних злочинним шляхом, приховування слідів вчинення злочину;
- протоколами огляду мобільних телефонів ОСОБА_4 , ОСОБА_6 , в яких зафіксовано обмін текстовими, голосовими та мультимедійними повідомленнями між співучасниками щодо залучення до проведення робіт підконтрольних суб`єктів господарювання, завищення вартості будівельних матеріалів у звітній документації з будівництва, розподіл грошових коштів, одержаних злочинним шляхом, приховування слідів вчинення злочину;
- протоколами огляду документів, зокрема, кошторисної документації за об`єктами будівництва, в яких вказано завідомо неправдиві відомості щодо вартості використаних будівельних матеріалів;
- висновком судової будівельно-технічної експертизи №10/24 від 16.04.2024, яким встановлено, що загальна сума збитків, заподіяних інтересам територіальної громади, внаслідок заволодіння бюджетним коштами, становить 1 115 799 грн.;
- іншими доказами, зібраними в ході здійснення досудового розслідування.
В рамках досудового розслідування у кримінальному провадження здійснені наступні слідчі (розшукові) та процесуальні дії:
- проведені негласні слідчі (розшукові) ОСОБА_4 , ОСОБА_6 , ОСОБА_5 , ОСОБА_14 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 ;
- проведено судову будівельно-технічну експертизи за 18 об`єктами будівництва;
- призначено судову експертизу зброї, вилучену в результаті проведення обшуку;
- проведені огляди документів, розміщених на веб-порталі ІНФОРМАЦІЯ_8
- проведені обшуки за місцем мешкання та здійснення злочинної діяльності учасників злочинної групи;
- повідомлено про підозру ОСОБА_4 , ОСОБА_6 , ОСОБА_5 , ОСОБА_14 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 ;
- за клопотаннями прокурора застосовано запобіжні заходи відносно підозрюваних (тримання під вартою із правом внесення застави).
- За клопотаннями прокурора накладено арешт на тимчасово вилучене майно та майно підозрюваних у кримінальному провадженні;
- проведені допити підозрюваних ОСОБА_4 , ОСОБА_6 , ОСОБА_5 , ОСОБА_14 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 (на підставі ст. 63 Конституції України відмовились давати показання).
- вручено підозрюваним постанови про відібрання експериментальних зразків голосу та почерку для проведення судових експертиз (підозрювані відмовились надавати зразки почерку та голосу).
- за результатами проведених обшуків залучено спеціаліста з комп`ютерних технологій Дніпропетровського НДЕКЦ для проведення оглядів виявлених та вилучених електронних носіїв інформації;
- проведено процесуальні дії спрямовані на збирання вільних зразків голосу підозрюваних з метою призначення судової експертизи відео- звукозапису.
- призначено судові експертизи відео-, звукозапису;
- призначено судову будівельно-технічну експертизу за 36 об`єктами будівництва;
- здійснюються огляди виявлених та вилучених в ході обшуків речей та документів;
- вжито заходів щодо розсекречування матеріальних носіїв інформації, отриманих за результатами проведених НСРД;
Строк досудового розслідування з моменту повідомлення про підозру у кримінальному провадженні спливає 23.07.2024.
Внаслідок особливої складності кримінального провадження досудове розслідування у кримінальному провадженні неможливо закінчити у двохмісячний строк до 23.07.2024.
Обставини, які вказують на особливу складність кримінального провадження:
- на теперішній час у кримінальному провадженні повідомлено про підозру 6 (шести) особам, а саме: ОСОБА_4 , ОСОБА_6 , ОСОБА_5 , ОСОБА_14 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9
- в ході проведення 20 обшуків у кримінальному провадженні за 15 (п`ятнадцяти) об`єктах нерухомості та 5 транспортних засобах вилучено більше, ніж 30 електронних носіїв інформації (смартфонів, планшетів, ноутбуків, системних блоків, жорстких дисків, флеш носіїв та ін.) із загальним об`ємом даних більше, ніж 1 ТБ, більше, ніж 20 томів документів, які містять відомості щодо обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні та мають бути оглянуті та описані у відповідних протоколах огляду;
- в ході проведення слідчих (розшукових) дій, окрім інкримінованих 18 (вісімнадцяти) епізодів злочинної діяльності організованої групи, встановлено ознаки кримінальних правопорушень, передбачених ст. 191, 366 КК України з іншими об`єктами будівництва на території м. Кривого Рогу, які здійснювались підконтрольними організаторам злочинної групи приватними підприємствами та фізичними особами-підприємцями, однак для надання правової оцінки діям кожної особи, причетної до вчинення злочинів, необхідно витребувати у розпорядників, первинну документацію з будівництва за вказаними об`єктами, призначити та провести відповідні судові експертизи;
- у кримінальному провадженні призначено відео-, звукозапису, судову комп`ютерно-технічну експертизи, судову будівельно-технічну експертизи, судову комп`ютерно-технічну експертизу проведення яких не завершено у зв`язку із особливою складністю експертиз, великою кількістю об`єктів, наданих на дослідження;
- стороною захисту здійснюється перешкоджання досудового розслідуванню шляхом відмови у наданні зразків для проведення експертиз.
Для закінчення досудового розслідування необхідно провести та завершити наступні процесуальні дії:
- завершити огляди вилучених в ході обшуків речей та документів, зокрема електронних носіїв інформації та комп`ютеної техніки (телефони, комп`ютери, чорнові записи, бухгалтерська документація).
- отримати висновок судової будівельно-технічної експертизи;
- отримати висновок судової експертизи відео, звукозапису;
- отримати висновок судової комп`ютерно-технічної експертизи;
- отримати висновок судової експертизи зброї;
- отримати від Полтавського апеляційного суду відповідь на клопотання про зняття грифу «таємно» з ухвал про надання дозволу на проведення негласних слідчих (розшукових) дій та долучити до матеріалів досудового розслідування розсекречені ухвали слідчого судді про надання дозволу на проведення НСРД у кримінальному провадженні;
- встановити свідків вчинення злочинів та допитати їх щодо обставин вчинення кримінальних правопорушень;
- прийняти рішення про зміну раніше повідомленої підозри, скласти обвинувальний акт та реєстр матеріалів досудового розслідування;
- надати стороні захисту доступ до матеріалів досудового розслідування у порядку, передбаченому ст. 290 КПК України.
Без проведення вказаних процесуальних дій та відповідних експертних досліджень, закінчити досудове розслідування у передбачений законом двохмісячний строк з дня повідомлення про підозру неможливо.
Строк досудового розслідування у кримінальному провадженні закінчується 23.07.2024, однак для виконання вказаного вище обсягу слідчих (розшукових) дій та забезпечення прийняття необхідних процесуальних рішень, направлених на остаточне та беззаперечне доведення вини підозрюваних у кримінальному провадженні, необхідний строк в межах шести місяців.
Судові експертизи призначені слідчим в межах строку досудового розслідування, однак виконання вказаних експертиз триває у зв`язку із значним обсягом матеріалів, наданих на дослідження експертам, перешкоджанням сторони захисту у здійснення досудового розслідування (підозрювані відмовились виконувати постанову про відібрання зразків голосу та почерку для проведення експертизи).
В ході досудового розслідування здійснюються огляди виявлених та вилучених в ході обшуків речей та документів. Однак здійснити огляди всіх виявлених та вилучених речей та документів у двомісячний строк не надалось за можливе у зв`язку із значним обсягом інформації, що міститься на виявлених та вилучених електронних носіях інформації.
У двохмісячних строк не завершено проведення відповідних судових експертиз, оскільки з огляду на кількість наданих на дослідження речей та документів, призначені експертизи є особливо складними та їх завершення у строк до 23.07.2024 неможливе.
Окрім того, 24.02.2022 у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, Законом України № 2102-IX затверджено Указ Президента України "Про введення воєнного стану в Україні".
Військова агресія російської федерації проти України, активні бойові дій, ракетні обстріли цивільної інфраструктури України, встановлення графіків відключень електроенергії унеможливлюють здійснення слідчих (розшукових) та інших процесуальних дій в особливо складному кримінальному провадженні у встановлений КПК України у двохмісячний строк.
Прокурор клопотання підтримав, просив його задовольнити.
Підозрювана ОСОБА_6 та її захисник ОСОБА_11 , кожен окремо, заперечували проти задоволення клопотання слідчого, вважають, що відсутні підстави для продовження строку досудового розслідування.
Підозрюваний ОСОБА_8 та його захисник ОСОБА_11 , кожен окремо, заперечували проти задоволення клопотання слідчого, вважають, що відсутні підстави для продовження строку досудового розслідування.
Підозрюваний ОСОБА_5 та його захисник ОСОБА_11 , кожен окремо, заперечували проти задоволення клопотання слідчого, вважають, що відсутні підстави для продовження строку досудового розслідування.
Підозрюваний ОСОБА_7 та його захисник ОСОБА_11 , кожен окремо, заперечували проти задоволення клопотання слідчого, вважають, що відсутні підстави для продовження строку досудового розслідування.
Підозрюваний ОСОБА_9 та його захисник ОСОБА_11 , кожен окремо, заперечували проти задоволення клопотання слідчого, вважають, що відсутні підстави для продовження строку досудового розслідування.
Підозрювана ОСОБА_4 та її захисник ОСОБА_10 , кожен окремо, заперечували проти задоволення клопотання слідчого, вважають, що відсутні підстави для продовження строку досудового розслідування.
Слідчий суддя, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, приходить до таких висновків.
Судовим розглядом встановлено, що слідчими СВ ВП № 2 КРУП ГУНП в Дніпропетровській області спільно з слідчими СУГУНП в Дніпропетровській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному упровадженні №42024042060000014 від 21.02.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 191, ч.3 ст. 28 ч.1 ст. 366 КК України.
Нагляд за додержанням законів під час здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні здійснюється прокурорами Дніпропетровської обласної прокуратури та Криворізької південної окружної прокуратури.
23.05.2024 в рамках досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні повідомлено про підозру наступним особам:
ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянку України, народилася у с. Ротмістрівка, Смілянського району, Черкаської області, зареєстрована та проживає за адресою: АДРЕСА_3 , обіймає посаду начальника відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради, раніше не судимої.
Діяння ОСОБА_4 кваліфіковано за:
- ч.3 ст. 27 ч.5 ст. 191 КК Українизаволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого у особливо великих розмірах та вчинене організованою групою;
- ч.3 ст.27 ч.3 ст. 28 ч.1 ст. 366 КК України за ознаками організації складання та видачі службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, а також внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, вчиненого організованою групою.
ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , громадянину України, народився у м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_4 , раніше не судимого.
Діяння ОСОБА_15 кваліфіковано за:
- ч.3 ст. 27 ч.5 ст. 191 КК Українизаволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого у особливо великих розмірах та вчинене організованою групою;
- ч.3 ст.27 ч.3 ст. 28 ч.1 ст. 366 КК України за ознаками організації складання та видачі службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, а також внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, вчиненого організованою групою.
ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , уродженку м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, громадянці України, має вищу освіту, заміжню, має на утриманні малолітню дитину ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , перебуває на посаді бухгалтера централізованої бухгалтерії відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради, зареєстрована та мешкає за адресою: АДРЕСА_5 , обвинувачена у кримінальному провадженні №42022442070000012 від 25.01.2022 року у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 191 КК України, а також у кримінальному провадженні № 42023040000000619 від 22.11.2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 369 2 КК України.
Діяння ОСОБА_6 кваліфіковано за:
- ч.5 ст. 191 КК України за ознаками заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого у особливо великих розмірах та вчинене організованою групою злочинною організацією;
- ч.3 ст. 28 ч.1 ст. 366 КК України за ознаками складання та видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, а також внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, вчиненого організованою групою.
ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , громадянина України, народився у м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_6 , раніше не судимому.
Діяння ОСОБА_7 кваліфіковано за:
- ч.5 ст. 191 КК України за ознаками заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого у особливо великих розмірах та вчинене організованою групою злочинною організацією;
- ч.3 ст. 28 ч.1 ст. 366 КК України за ознаками складання та видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, а також внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, вчиненого організованою групою.
ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , громадянина України, народився у м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_7 , раніше судимому.
Діяння ОСОБА_8 кваліфіковано за:
- ч.5 ст. 191 КК України за ознаками заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого у особливо великих розмірах та вчинене організованою групою злочинною організацією;
- ч.3 ст. 28 ч.1 ст. 366 КК України за ознаками складання та видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, а також внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, вчиненого організованою групою.
ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , громадянина України, народився у м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_8 , раніше судимому.
Діяння ОСОБА_9 кваліфіковано за:
- ч.5 ст. 191 КК України за ознаками заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого у особливо великих розмірах та вчинене організованою групою злочинною організацією;
- ч.3 ст. 28 ч.1 ст. 366 КК України за ознаками складання та видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, а також внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, вчиненого організованою групою.
24 травня 2024 року на підставі ухвал слідчого судді Дзержинського районного суду м. Дніпропетровська відносно підозрюваних ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_14 , ОСОБА_6 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 застосовано запобіжні заходи у вигляді тримання під вартою з правом внесення застави у розмірів 150 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що складає 454200 грн. Застава відносно останніх внесена 24 травня та 27 травня 2024 року.
У кримінальному провадженні строк досудового розслідування закінчується 23.07.2024 року, але, враховуючи особливу складність кримінального провадження, для виконання вказаного обсягу процесуальних дій, прийняття процесуальних рішень та завершення досудового розслідування необхідний додатковий строк.
Відповідно до ч. 2 ст. 294 КПК України, якщо внаслідок складності провадження неможливо закінчити досудове розслідування з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку (дізнання) у строк, зазначений у пунктах 1 і 2 частини третьої статті 219 цього Кодексу, такий строк може бути продовжений прокурором у межах строку, встановленого пунктом 1 частини четвертої статті 219 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 3 ст. 294 КПК України якщо з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину досудове розслідування (досудове слідство) неможливо закінчити у строк, зазначений у пункті 4 частини третьої статті 219 цього Кодексу, такий строк може бути продовжений у межах строків, встановлених пунктами 2 і 3 частини четвертої статті 219 цього Кодексу: до шести місяців - слідчим суддею за клопотанням слідчого, погодженим з керівником обласної прокуратури або його першим заступником чи заступником, заступниками Генерального прокурора.
Згідно п. 4 ч. 3 ст. 219 КПК України, з дня повідомлення особі про підозру досудове розслідування повинно бути закінчене протягом двох місяців з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину.
Як визначено у ч. 2 ст. 295-1 КПК України, у клопотанні про продовження строку досудового розслідування до повідомлення особі про підозру зазначаються: 1) найменування (номер) кримінального провадження; 2) всі слідчі (розшукові) та інші процесуальні дії, проведені під час кримінального провадження; 3) обставини, що перешкоджали здійснити інші необхідні процесуальні дії раніше; 4) строк, необхідний для проведення або завершення процесуальних дій; 5) інші відомості, що обґрунтовують необхідність продовження строку досудового розслідування.
Так,дослідженням матеріалів,які долученів обґрунтуванняклопотання,слідчим суддеювстановлено,що слідчимдоведена необхідністьнадання додатковогостроку зметою проведенняслідчих (розшукових)дій,направлених наотримання доказів,що свідчатьпро обставинивчинення вказаногокримінального правопорушеннята можутьбути використаніпід чассудового розгляду,зокрема: - завершити огляди вилучених в ході обшуків речей та документів, зокрема електронних носіїв інформації та комп`ютеної техніки (телефони, комп`ютери, чорнові записи, бухгалтерська документація); - отримати висновок судової будівельно-технічної експертизи; - отримати висновок судової експертизи відео, звукозапису; - отримати висновок судової комп`ютерно-технічної експертизи; - отримати висновок судової експертизи зброї; - отримати від Полтавського апеляційного суду відповідь на клопотання про зняття грифу «таємно» з ухвал про надання дозволу на проведення негласних слідчих (розшукових) дій та долучити до матеріалів досудового розслідування розсекречені ухвали слідчого судді про надання дозволу на проведення НСРД у кримінальному провадженні; - встановити свідків вчинення злочинів та допитати їх щодо обставин вчинення кримінальних правопорушень; - прийняти рішення про зміну раніше повідомленої підозри, скласти обвинувальний акт та реєстр матеріалів досудового розслідування; - надати стороні захисту доступ до матеріалів досудового розслідування у порядку, передбаченому ст. 290 КПК України.
Враховуючи обставини справи, а також те, що строк досудового розслідування спливає, однак закінчити вищевказані слідчі та процесуальні дії у цей строк не виявляється можливим з об`єктивних причин, слідчий суддя дійшов висновку про обґрунтованість клопотання слідчого, наявність підстав для його задоволення та продовження строку досудового розслідування до шести місяців, тобто до 23.11.2024року.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 219, 294, 372 КПК України, слідчий суддя,-
У Х В А Л И В:
Клопотання старшого слідчого відділу СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_12 про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні №42024042060000014 від 21.02.2024 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.5 ст. 191, ч.3 ст. 28 ч.1 ст. 366, ч.1 ст. 263 КК України задовольнити.
Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 42024042060000014 від 21.02.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 191, ч.3 ст. 28 ч.1 ст. 366, ч.1 ст. 263 КК України до 6-ти (шести) місяців, а саме до 23.11.2024року.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Повний текст ухвали складено 19.07.2024 року. .
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 16.07.2024 |
Оприлюднено | 05.08.2024 |
Номер документу | 120769922 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування |
Кримінальне
Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу
Літвіненко Н. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні