Ухвала
від 29.07.2024 по справі 953/1058/24
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 953/1058/24

н/п 1-кс/953/5600/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"29" липня 2024 р. Київський районний суд м.Харкова у складі:

слідчого судді - ОСОБА_1 ,

за участю секретаря - ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Харкові клопотання слідчого в ОВС слідчого відділу Управління СБ України в Харківській області майора юстиції ОСОБА_3 , про арешт майна у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 22022220000001301 від 14.05.2022, за підозрою ОСОБА_4 у вчиненні кримінальних правопорушень за ч.5 ст. 111-1, ч.2 ст. 111, ч.3 ст. 436-2 КК України, -

встановив :

29 липня 2024 року до Київського районного суду м. Харкова надійшло клопотання слідчого в ОВС слідчого відділу Управління СБ України в Харківській області майора юстиції ОСОБА_3 , подане цього ж дня через канцелярію суду, про арешт майна у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 22022220000001301 від 14.05.2022, за підозрою ОСОБА_4 у вчиненні кримінальних правопорушень за ч.5 ст. 111-1, ч.2 ст. 111, ч.3 ст. 436-2 КК України, в якому вона просить суд накласти арешт на майно, що належить на праві власності підозрюваному ОСОБА_4 , а саме: земельні ділянки 6321688400:01:000:0084 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2556033863140); 6321610100:00:001:1343, за адресою: АДРЕСА_1 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 975134963216); 6321655300:03:003:0012, за адресою: Харківська область, Вовчанський район, сщ/рада Білоколодязька (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 139161963216); гараж (літ. «Г» з підвалом літ «П»), розташований за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки місця розташування: 6321610100:00:001:1343 (реєстраційний номер майна 2367377363216).

Розгляд даного клопотання слідчий просила провести без повідомлення сторони захисту, з метою забезпечення арешту майна.

Клопотання погоджено з прокурором.

Відповідно до ч. 2 ст. 172 КПК України клопотання слідчого, прокурора, цивільного позивача про арешт майна, яке не було тимчасово вилучене, може розглядатися без повідомлення підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, їх захисника, представника чи законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо це є необхідним з метою забезпечення арешту майна.

Слідчий суддя зазначає, що санкції статей інкримінованих ОСОБА_4 передбачають призначення покарання з конфіскацією майна.

Разом з тим, слідчим, прокурором та захисником підозрюваного - адвокатом ОСОБА_5 подані заяви про розгляд клопотання про арешт майна без їх участі, остання проти накладення арешту на майно підозрюваного не заперечувала, просила вирішити вказане питання на розсуд суду.

Враховуючи подану захисником підозрюваного заяву, слідчий суддя не вбачає підстав для розгляду клопотання про арешт майна без повідомлення захисника підозрюваного.

Слідчий суддя, вивчивши документи та матеріали, якими слідчий обґрунтовує доводи клопотання, приходить до висновку про наявність підстав для задоволення клопотання, виходячи з наступного.

Згідно п. 7 ч. 2 ст. 131 КПК України, заходом забезпечення кримінального провадження є арешт майна.

Частиною 1 ст. 170 КПК України передбачено, що арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 170 КПК України, арешт майна допускається з метою конфіскації майна як виду покарання.

Відповідно до ч. 5 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 3 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбачених Кримінальним кодексом України, може призначити покарання у вигляді конфіскації майна.

Як вбачається з матеріалів клопотання, слідчим відділом УСБУ в Харківській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 22022220000001301 від 14.05.2022, за підозрою ОСОБА_4 у вчиненні кримінальних правопорушень за ч.5 ст. 111-1, ч.2 ст. 111, ч.3 ст. 436-2 КК України.

Під час досудового розслідування встановлено, що 25.02.2017 Указом Президента України № 47/2017 введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 29.12.2016 «Про доктрину інформаційної безпеки України», відповідно до якої застосування Російською Федерацією технологій гібридної війни проти України перетворило інформаційну сферу на ключову арену протиборства. Саме проти України Російська Федерація використовує найновіші інформаційні технології впливу на свідомість громадян, спрямовані на розпалювання національної і релігійної ворожнечі, пропаганду агресивної війни, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом або порушення суверенітету і територіальної цілісності України.

Згідно з Конституцією України, Україна є суверенною та незалежною державою. Суверенітет України поширюється на всю її територію, яка в межах існуючого кордону є цілісною та недоторканною. Перебування на території України підрозділів збройних сил інших держав з порушенням процедури, визначеної Конституцією та законами України, Гаагськими конвенціями 1907 року, IV Женевськими конвенціями 1949 року, а також усупереч Меморандуму про гарантії безпеки у зв`язку з приєднанням України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї, Договору про дружбу, співробітництво та партнерство між Україною та Російською Федерацією 1997 року та іншими міжнародно-правовими актами є окупацією частини території суверенної держави та міжнародним протиправним діянням з усіма наслідками, передбаченими міжнародним правом.

Діючи в порушення норм міжнародного гуманітарного права, президент Російської Федерації (далі - РФ) ОСОБА_6 , а також інші представники влади РФ, всупереч вимогам п. п. 1, 2 Меморандуму про гарантії безпеки у зв`язку з приєднанням України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї від 05.12.1994, принципів Заключного акту Наради з безпеки та співробітництва в Європі від 01.08.1975 та вимог ч. 4 ст. 2 Статуту ООН та Декларацій Генеральної Асамблеї Організації Об`єднаних Націй від 09.12.1981 № 36/103, від 16.12.1970 № 2734 (ХХV) від 21.12.1965 № 2131 (ХХ), від 14.12.1974 № 3314 (ХХІХ), підготували та розв`язали агресивну війну та військовий конфлікт підрозділів ЗС РФ на території України.

24.02.2022 на виконання вищевказаного злочинного наказу військовослужбовці Збройних Сил РФ, шляхом збройної агресії, із загрозою застосування зброї та її фактичним застосуванням, незаконно вторглися на територію України через державні кордони України в Автономній Республіці Крим, Харківській, Донецькій, Луганській, Херсонській, Миколаївській, Сумській, Чернігівській, інших областях та вчинили збройний напад на державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, військові частини, інші об`єкти, що мають важливе народногосподарське або оборонне значення, та вчинили окупацію частин зазначеної території, чим вчинили дії з метою зміни меж території та державного кордону України з порушенням порядку, встановленого Конституцією України, яка триває до теперішнього часу та призводить до загибелі значної кількості людей та інших тяжких наслідків.

24 лютого 2022 року Указом Президента України Володимира Зеленського №64/2022, у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки та оборони України, відповідно до пункту 20 частини 1 статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» запроваджено воєнний стан на всій території України, який в подальшому неодноразово продовжено та який триває до теперішнього часу.

Згідно зі статтею 17 Конституції України захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу.

Оборона України, захист її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності покладаються на Збройні Сили України.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Законом України «Про оборону України» визначено, що обороноздатність держави - здатність держави до захисту у разі збройної агресії або збройного конфлікту. Вона складається з матеріальних і духовних елементів та є сукупністю воєнного, економічного, соціального та морально-політичного потенціалу у сфері оборони та належних умов для його реалізації.

Згідно Закону України «Про заборону пропаганди російського нацистського тоталітарного режиму, збройної агресії Російської Федерації як держави-терориста проти України, символіки воєнного вторгнення російського нацистського тоталітарного режиму в Україну» визначено, що Російська Федерація є державою-терористом, однією з цілей політичного режиму якої є геноцид Українського народу, фізичне знищення, масові вбивства громадян України, вчинення міжнародних злочинів проти цивільного населення, використання заборонених методів війни, руйнування цивільних об`єктів та об`єктів критичної інфраструктури, штучне створення гуманітарної катастрофи в Україні або окремих її регіонах.

Відповідно до ч. 5 ст. 3 Закону України «Про національну безпеку України» передбачено, що загрози національній безпеці України та відповідні пріоритети державної політики у сферах національної безпеки і оборони визначаються у Стратегії національної безпеки України, Стратегії воєнної безпеки України, Стратегії кібербезпеки України, інших документах з питань національної безпеки і оборони, які схвалюються Радою національної безпеки і оборони України і затверджуються указами Президента України.

Пунктом 13 Стратегії забезпечення державної безпеки, затвердженої Указом Президента України від 16.02.2022 № 56/2022, визначено, що розвідувально-підривна та інша протиправна діяльність іноземних спецслужб, окремих організацій, груп та осіб, зокрема з використанням організованих злочинних угруповань і корумпованих посадових осіб, спрямована на руйнування механізмів державного управління та місцевого самоврядування.

Відповідно до пункту 10 вказаної Стратегії, спеціальні служби окремих іноземних держав продовжують розвідувально-підривну діяльність проти України, намагаються підживлювати сепаратистські настрої, використовувати організовані злочинні угруповання і корумпованих посадових осіб для зміцнення інфраструктури впливу.

Відповідно до ч. 2 ст. 12 Закону України «Про місцеве самоврядування», сільський, селищний, міський голова обирається відповідною територіальною громадою на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування в порядку, визначеному законом, і здійснює свої повноваження на постійній основі. Строк повноважень сільського, селищного, міського голови, обраного на чергових місцевих виборах, визначається Конституцією України.

Згідно ст. 8 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», основними обов`язками посадових осіб місцевого самоврядування є: додержання Конституції і законів України, інших нормативно-правових актів, актів органів місцевого самоврядування; збереження державної таємниці, інформації про громадян, що стала їм відома у зв`язку з виконанням службових обов`язків, а також іншої інформації, яка згідно із законом не підлягає розголошенню; недопущення дій чи бездіяльності, які можуть зашкодити інтересам місцевого самоврядування та держави.

Постановою Вовчанської міської територіальної виборчої комісії Вовчанського району Харківської області від 05.11.2020 встановлено результати голосування виборів та ОСОБА_4 обрано Вовчанським міським головою.

Крім того, з 24.02.2022, після окупації збройними формуваннями Російської Федерації території Вовчанського району, а також частини інших районів Харківської області, на вказаній місцевості політичним та військовим керівництвом РФ було запроваджено процес створення системи так званих «тимчасових цивільних адміністрацій», як тимчасових державних органів в населених пунктах і районах Харківської області, що перебували під контролем збройних сил РФ.

Також, 10.06.2022, головою так званої (російською мовою) «временной гражданской администрации Харьковской области» видано наказ № 9/22, яким було затверджено утворення районних окупаційних адміністрацій держави-агресора на тимчасово окупованій території Харківської області, в тому числі й так звану (російською мовою) «временную гражданскую администрацию Волчанского района Харьковской области».

Разом із цим встановлено, що у громадянина України ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , під час перебування на тимчасово окупованій території Харківської області, більш точне місце досудовим розслідуванням не встановлено, у період з 10.06.2022 по 01.07.2022, виник злочинний умисел направлений на зайняття посади, пов`язаної з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій у незаконному органі влади, створеному на тимчасово окупованій території, у тому числі в окупаційній адміністрації держави-агресора.

З метою реалізації вищевказаного протиправного умислу, ОСОБА_4 у період з 10.06.2022 по 01.07.2022, більш точну дату та час досудовим розслідуванням не встановлено, перебуваючи на тимчасово окупованій території Харківської області, діючи умисно та усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, реалізуючи свій кримінальний протиправний умисел, надав добровільну згоду невстановленим представникам окупаційної влади РФ, а також керівництву окупаційного органу влади, створеного на тимчасово окупованій території так званої (російською мовою) «Временной гражданской администрации Харьковской области», на призначення його на посаду так званого (російською мовою) «начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 », створеного на тимчасово окупованій території.

У подальшому, у період з 10.06.2022 по 01.07.2022, більш точну дату та час досудовим розслідуванням не встановлено, ОСОБА_4 було призначено на посаду так званого (російською мовою) «начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Також, 18.07.2022 головою так званої (російською мовою) «временной гражданской администрации Харьковской области» видано наказ № УГ-35/22 щодо перейменування назви вказаного незаконного органу в (російською мовою) «военно-гражданскую администрацию Харьковской области», згідно якого перейменовано районні підрозділи вказаної окупаційної адміністрації держави-агресора на так звані (російською мовою) «военно-гражданские администрации». Зміну назви органів здійснено з врахуванням повного правонаступництва із збереженням прийнятих ними реквізитів та організаційно-штатної структури.

Таким чином, 18.07.2022, назва посади ОСОБА_4 (який продовжував виконувати свої посадові обов`язки), була змінена на так званого (російською мовою) «начальника Волчанского территориального управления Военно-гражданской администрации Волчанского района Харьковской области».

Продовжуючи реалізацію свого кримінально-протиправного умислу, ОСОБА_4 у період з 01.07.2022 по 08.09.2022 більш точну дату та час досудовим розслідуванням не встановлено, добровільно виконував свої службові обов?язки, пов?язані із виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій на посаді так званого (російською мовою) «начальника Волчанского территориального управления Временной гражданской администрации Волчанского района Харьковской области» та «начальника Волчанского территориального управления Военно-гражданской администрации Волчанского района Харьковской области» у приміщенні адміністративної будівлі так званої (російською мовою) Временной гражданской администрации Волчанского района Харьковской области (яку у подальшому перейменовано у «Военно-гражданскую администрацию Волчанского района Харьковской области»), розташованій за адресою: АДРЕСА_2 .

Крім того, у громадянина України ОСОБА_4 під час перебування на тимчасово окупованій території Харківської області у період з 10.06.2022 по 01.07.2022, більш точну дату та час досудовим розслідуванням не встановлено, виник злочинний умисел направлений на надання представникам держави- агресора російської федерації допомоги в проведенні підривної діяльності проти України на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній та інформаційній безпеці України.

Разом із цим, ОСОБА_4 , будучи Вовчанським міським головою та обізнаним про факт ведення РФ агресивної війни проти України, маючи досвід роботи в органах місцевого самоврядування України, повністю усвідомлював, що допомога в проведенні підривної діяльності проти України спрямована на нанесення шкоди суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній та інформаційній безпеці України.

Встановлено, що з метою реалізації вищевказаного протиправного умислу, ОСОБА_4 у період з 10.06.2022 по 01.07.2022, більш точну дату та час досудовим розслідуванням не встановлено, діючи умисно та усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, реалізуючи свій кримінальний протиправний умисел, вступивши в злочинну змову з невстановленими представникам окупаційної влади РФ, а також керівництвом окупаційного органу владу, створеного на тимчасово окупованій території так званої (російською мовою) « ІНФОРМАЦІЯ_3 », надав добровільну згоду на призначення його «начальником ІНФОРМАЦІЯ_2 », створеного на тимчасово окупованій території.

У подальшому, ОСОБА_4 у період з 01.07.2022 по 08.09.2022 більш точну дату та час досудовим розслідуванням не встановлено, добровільно виконував свої службові обов?язки, пов?язані із виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій на посаді так званого (російською мовою) «начальника Волчанского территориального управления Временной гражданской администрации Волчанского района Харьковской области» та «начальника Волчанского территориального управления Военно-гражданской администрации Волчанского района Харьковской области» у приміщенні адміністративної будівлі так званої (російською мовою) Временной гражданской администрации Волчанского района Харьковской области (яку у подальшому перейменовано у «Военно-гражданскую администрацию Волчанского района Харьковской области»), розташованій за адресою:

АДРЕСА_2 .

При цьому, ОСОБА_4 , у період з 01.07.2022 по 08.09.2022, більш точну дату та час досудовим розслідуванням не встановлено, діючи умисно, реалізуючи протиправний щодо надання представникам іноземної держави допомоги в проведенні підривної діяльності проти України на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній та інформаційній безпеці України шляхом виконання організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій в окупаційній адміністрації держави-агресора, створеній на тимчасово окупованій території Вовчанського району Харківської області, користуючись своїми правами та покладеними на нього обов`язками, в ході взаємодії з представниками держави-агресора (іноземної держави), виконував отримані від них завдання та доручення, здійснюючи співпрацю з останніми, яка була спрямована на сприяння збройній агресії та тимчасовій окупації частини території України.

Так, ОСОБА_4 , будучи так званим (російською мовою) «начальником Волчанского территориального управления Временной гражданской администрации Волчанского района Харьковской области» та «начальником Волчанского территориального управления Военно-гражданской администрации Волчанского района Харьковской области», організовував та забезпечував діяльність вищевказаної окупаційної адміністрації, а саме: організацовував роботу так званого (російською мовою) « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (далі - Територіального управління), здійснював керівництво та надання відповідних вказівок з врегулювання його діяльності; виконував вказівки керівництва так званого (російською мовою) « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та «ВГА Харьковской области»; вирішував питання так званого «соціального захисту населення», у тому числі трудових відносин, працевлаштування населення, виплати заробітних плат, пенсій та інших соціальних виплат; розпоряджався майном, закріпленим за Територіальним управлінням; приймав участь у організації та забезпеченні призначення окупаційних тимчасових адміністрацій (адміністраторів) на українських підприємствах

АДРЕСА_2 ; організовував розподіл та доставку гуманітарної допомоги, яка була виділена для Територіального управління; затверджував штатну структуру Територіального управління та організовував фактичний розклад діяльності підрозділів Територіального управління.

Разом із цим, постановою Вовчанської міської територіальної виборчої комісії Вовчанського району Харківської області від 05.11.2020 встановлено результати голосування виборів та ОСОБА_4 обрано Вовчанським міським головою.

Так, у громадянина України ОСОБА_4 , у період з 10.09.2022 по 04.10.2023, більш точну дату та час досудовим розслідуванням не встановлено, який будучи Вовчанським міським головою Харківської області та службовою особою, перебуваючи у невстановленому досудовим розслідуванням місці, виник злочинний умисел, направлений на визнання правомірною тимчасову окупацію частини території України.

Реалізовуючи свій злочинний умисел, ОСОБА_4 , у період з 10.09.2022 по 04.10.2023, більш точну дату та час досудовим розслідуванням не встановлено, перебуваючи на території Російської Федерації, більш точне місце в ході досудового розслідування не встановлено, діючи умисно, з метою подальшого публічного оприлюднення, здійснив відеозвернення з усними висловлюваннями, в яких визнав правомірною тимчасову окупацію Харківської області, зокрема зазначив, що

«Я считаю своей родиной Харьковскую область в составе Российской Федерации».

У подальшому, 04.10.2023 о 12:02 год. вищевказане відеозвернення

ОСОБА_4 опубліковано в «Telegram» каналі «Захист Вовчанськ» (посилання на канал: ІНФОРМАЦІЯ_6 який є публічно доступним.

Згідно висновку експертів від 15.05.2024 № 1419/1479, за результатами проведення комплексної судової психолого-лінгвістичної експертизи матеріалів встановлено, що у відеозверненні ОСОБА_4 міститься висловлювання щодо визнання правомірною тимчасової окупації частини території України.

28.06.2024 керівником Харківської обласної прокуратури з дотриманням вимог ст. ст. 111, 135, 278 КПК України, ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 111-1, ч. 2 ст. 111, ч. 3 ст. 436-2 КК України у відповідності та у спосіб, передбачений чинним кримінальним процесуальним законодавством України (опубліковано повідомлення про зміну раніше повідомленої підозри на веб-сайті Офісу Генерального прокурора (28.06.2024) та в газеті «Урядовий кур`єр» № НОМЕР_1 ( НОМЕР_2 ), від ІНФОРМАЦІЯ_7 , яка є засобом масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження).

Враховуючи вищевикладене 28.06.2024 (дата публікації на веб-сайті Офісу Генерального прокурора та газеті «Урядовий кур`єр»), з дотриманням вимог ст. ст. 36, 36, 276-278 КПК України, ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 111-1, ч. 2 ст. 111, ч. 3 ст. 436-2 КК України.

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта, ОСОБА_4 належать на праві власності земельна ділянка 6321688400:01:000:0084 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2556033863140); земельна ділянка 6321610100:00:001:1343, за адресою: АДРЕСА_1 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 975134963216); гараж (літ. «Г» з підвалом літ «П»), розташований за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки місця розташування: 6321610100:00:001:1343 (реєстраційний номер майна 2367377363216); на праві власності земельна ділянка 6321655300:03:003:0012, за адресою: АДРЕСА_3 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 139161963216).

З огляду на зазначене, у слідчого судді є достатньо підстав вважати, що суд у випадках, передбачених Кримінальним кодексом України, за результатами розгляду даного кримінального провадження, може призначити ОСОБА_4 покарання у виді конфіскації майна. У зв`язку з чим приходить до висновку про доцільність накладення арешту на майно, яке належить підозрюваному з метою забезпечення виконання вироку суду в частині конфіскації майна як виду покарання.

При цьому слід зазначити, що арешт майна у цьому випадку необхідний для забезпечення ефективності кримінального провадження, а таке втручання у право власності є пропорційним, оскільки встановлює лише заборону відчуження та розпорядження.

Крім того, зважаючи на розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження, слідчий суддя виходить з того, що критерії розумності та співрозмірності є оціночними поняттями та визначаються на розсуд слідчого судді. Відповідно до статті 1 Протоколу 1 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, будь-яке обмеження права власності повинно здійснюватися, зокрема, на умовах, передбачених законом. При цьому, обмеження права власності має переслідувати законну мету за допомогою засобів, які є пропорційними меті (Beyeler проти Італії (Рішення Великої Палати від 5 січня 2000 року, заява № 33202/96, параграф 107). При цьому, будь-яке втручання державного органу у право на мирне володіння майном повинно забезпечувати «справедливий баланс» між загальним інтересом суспільства та вимогами захисту основоположних прав конкретної особи (серед інших, James та інші проти Сполученого Королівства (Рішення від 21 лютого 1986 року, заява № 8793/79, параграф 50).

Отже, на виконання вимог ч. 1 ст. 173 КПК України слідчий довів слідчому судді необхідність арешту майна, а також наявність ризиків, передбачених ч. 1 ст. 170 КПК України.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 170 - 173, 309, 372 КПК України, слідчий суддя, -

постановив:

Клопотання слідчого - задовольнити.

Накласти арешт у кримінальному провадженні № 22022220000001301 від 14.05.2022 року, шляхом встановлення заборони на відчуження та розпорядження майном, що належить на праві власності ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , а саме на:

земельну ділянку 6321688400:01:000:0084 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2556033863140);

земельну ділянку 6321610100:00:001:1343, за адресою: АДРЕСА_1 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 975134963216);

гараж (літ. «Г» з підвалом літ «П»), розташований за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки місця розташування: 6321610100:00:001:1343 (реєстраційний номер майна2367377363216);

земельну ділянку 6321655300:03:003:0012, за адресою: Харківська область, Вовчанський район, сщ/рада Білоколодязька (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 139161963216).

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Харківського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її проголошення.

Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення29.07.2024
Оприлюднено05.08.2024
Номер документу120771379
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —953/1058/24

Ухвала від 29.07.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Бородіна Н. М.

Ухвала від 15.03.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Бородіна Н. М.

Ухвала від 15.03.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Бородіна Н. М.

Ухвала від 15.03.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Бородіна Н. М.

Ухвала від 12.02.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Бородіна Н. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні