УХВАЛА
05 серпня 2024 р.Справа № 520/6173/24
Суддя Другого апеляційного адміністративного суду Спаскін О.А., розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕК КНОУ УКРАЇНА" на ухвалу Харківського окружного адміністративного суду від 26.06.2024 року по справі № 520/6173/24
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕК КНОУ УКРАЇНА"
до Київської митниці як відокремленого підрозділу Державної митної служби України
про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 26.06.2024 року залишено без розгляду позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕК КНОУ УКРАЇНА" до Київської митниці як відокремленого підрозділу Державної митної служби України про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.
На зазначену ухвалу суду Товариством з обмеженою відповідальністю "ТЕК КНОУ УКРАЇНА" подано апеляційну скаргу.
До апеляційної скарги додано платіжне доручення №386 від 23.07.2024 про сплату судового збору на суму 3028,00 грн.
Дослідивши наданий документ про сплату судового збору, слід зазначити, що останній не підтверджує сплату судового збору саме за подання апеляційної скарги по даній справі до Другого апеляційного адміністративного суду.
Як вбачається з матеріалів справи, сума судового збору за подачу апеляційної скарги була сплачена позивачем неправильно, помилково на інші реквізити, а саме на розрахунковий рахунок - " НОМЕР_1 ", замість правильного -" НОМЕР_2 ".
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України "Про судовий збір" судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.
Частиною 2 статті 9 даного Закону визначено, що суд перед відкриттям (порушенням) провадження у справі, прийняттям до розгляду заяв (скарг) перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України.
Підтвердження зарахування вказаної суми судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України станом на 05.08.2024 в обліково-статистичній картці відсутнє.
Таким чином, підстав вважати, що судовий збір за подання апеляційної скарги сплачено позивачем належним чином немає.
За таких обставин, апеляційну скаргу необхідно залишити без руху і надати заявникові термін для виправлення вищезазначених недоліків.
Законом України "Про Державний бюджет України на 2024 рік" встановлено розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб з 01.01.2024 року - 3028 грн.
У свою чергу, ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" передбачено, що розмір судового збору, за подання апеляційної і касаційної скарги на ухвалу суду; заяви про приєднання до апеляційної чи касаційної скарги на ухвалу суду складає 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Згідно із ч. 3 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" передбачено, що при поданні до суду процесуальних документів, передбачених частиною другою цієї статті, в електронній формі, застосовується коефіціент 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору.
З огляду на вищевикладене, розмір судового збору, який підлягає сплаті Товариству з обмеженою відповідальністю "ТЕК КНОУ УКРАЇНА" за подання апеляційної скарги на ухвалу Харківського окружного адміністративного суду від 26.06.2024 по справі № 520/6173/24, складає 2422,40 грн.
Зазначені недоліки апеляційної скарги мають бути усунені шляхом направлення до Другого апеляційного адміністративного суду оригіналу квитанції про сплату судового збору на реквізити: отримувач ГУК в Основ`янському районі м. Харкова, код отримувача (ЄДРПОУ) 37874947, банк: Казначейство України (ЕАП), код банку (МФО) 899998, номер рахунку UA408999980313131206081020661, код класифікації доходів бюджету 22030101, найменування коду класифікації доходів бюджету - Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050), наявність відомчої ознаки - "81" Апеляційні адміністративні суди на суму 2422,40 грн.
У відповідності до ч. 2 ст. 298 Кодексу адміністративного судочинства України, до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу, згідно з якими апеляційна скарга залишається без руху з наданням строку для усунення недоліків, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення копії даної ухвали.
Також суд зазначає, що відповідно до ч. 5 ст. 298 Кодексу адміністративного судочинства України, питання про повернення апеляційної скарги суд апеляційної інстанції вирішує протягом п`яти днів з дня надходження апеляційної скарги або з дня закінчення строку на усунення недоліків.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. ст. 169, 296, 298, 299, ч. 2 ст. 321, ч. 2 ст. 325, ст. ст. 328, 329, 331 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕК КНОУ УКРАЇНА" на ухвалу Харківського окружного адміністративного суду від 26.06.2024 року по справі № 520/6173/24 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕК КНОУ УКРАЇНА" до Київської митниці як відокремленого підрозділу Державної митної служби України , про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії - залишити без руху.
Надати Товариству з обмеженою відповідальністю "ТЕК КНОУ УКРАЇНА" строк для усунення недоліків поданої апеляційної скарги протягом десяти днів з дня отримання копії ухвали.
Роз`яснити Товариству з обмеженою відповідальністю "ТЕК КНОУ УКРАЇНА", що у разі не усунення зазначених недоліків апеляційної скарги, відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 169 та ч. 5 ст. 298 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга буде повернута протягом п`яти днів з дня закінчення строку на усунення недоліків.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя: О.А. Спаскін
Суд | Другий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.08.2024 |
Оприлюднено | 07.08.2024 |
Номер документу | 120813184 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні