Рішення
від 29.07.2024 по справі 910/4879/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.uaРІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Київ

29.07.2024Справа № 910/4879/24Господарський суд міста Києва у складі судді Грєхової О.А., за участю секретаря судового засідання Коверги П.П., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали господарської справи

за позовом ОСОБА_1

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Ветфармас"

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача Приватне підприємство "Аудиторська фірма "Альта"

про зобов`язання вчинити дії.

Представники учасників справи:

від позивача: не з`явився;

від відповідача: не з`явився;

від третьої особи: не з`явився.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

ОСОБА_1 звернулась до Господарського суду міста Києва із позовними вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ветфармас» про зобов`язання вчинити дії.

Позовні вимоги обґрунтовані ненаданням відповідачем у порушення приписів статей 5, 43 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» запитуваних позивачем документів з метою проведення Приватним підприємством «Аудиторська фірма «Альта» аудиту фінансової звітності відповідача.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 29.04.2024 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі, поставлено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження, залучено до участі у справі Приватне підприємство «Аудиторська фірма «Альта» в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача, підготовче судове засідання призначено на 03.06.2024.

03.06.2024 представником позивача подано клопотання про відкладення розгляду справи та продовження строку проведення підготовчого провадження.

У судове засідання 03.06.2024 представники учасників справи не з`явились.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 03.06.2024 підготовче засідання відкладено на 01.07.2024.

27.06.2024 представником позивача подано клопотання про залучення третьої особи до участі у справі.

У судове засідання 01.07.2024 представник позивача з`явився, інші учасники справи не з`явились.

За результатами розгляду клопотання представника позивача про залучення до участі у справі третьої особи, судом відмовлено в його задоволенні, оскільки не встановлено визначених ст. 50 ГПК України підстав для залучення третьої особи.

Враховуючи, що судом здійснено усі необхідні та достатні дії для забезпечення правильного і своєчасного розгляду справи по суті, з огляду на відсутність підстав для відкладення підготовчого засідання, судом постановлено ухвалу про закриття підготовчого засідання та призначено справу до судового розгляду по суті на 29.07.2024.

29.07.2024 представником позивача подано заяву про розгляд справи без участі.

У судове засідання 29.07.2024 представники учасників справи не з`явились.

В свою чергу, з метою повідомлення відповідача про розгляд справи судом та про його право подати відзив на позовну заяву, на виконання приписів Господарського процесуального кодексу України, ухвали суду були направлені судом рекомендованими листами з повідомленням про вручення на адресу місцезнаходження відповідача, зазначену в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, однак були повернуті відділом поштового зв`язку до суду з поміткою «адресат відсутній за вказаною адресою».

Відповідно до ч. 7 ст. 120 ГПК України учасники судового процесу зобов`язані повідомляти суд про зміну свого місцезнаходження чи місця проживання під час розгляду справи.

У разі відсутності заяви про зміну місця проживання ухвала про повідомлення чи виклик надсилається учасникам судового процесу, які не мають електронного кабінету та яких неможливо сповістити за допомогою інших засобів зв`язку, що забезпечують фіксацію повідомлення або виклику, за останньою відомою суду адресою і вважається врученою, навіть якщо відповідний учасник судового процесу за цією адресою більше не знаходиться або не проживає чи не перебуває.

В п. 5 ч. 6 ст. 242 Господарського процесуального кодексу України визначено, що днем вручення судового рішення є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, яка зареєстрована у встановленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила суду іншої адреси.

При цьому, суд зауважує, що до повноважень господарських судів не віднесено установлення фактичного місцезнаходження юридичних осіб учасників судового процесу на час вчинення тих чи інших процесуальних дій. Тому примірники повідомлень про вручення рекомендованої кореспонденції, повернуті органами зв`язку з позначками «адресат відмовився», «за закінченням терміну зберігання», «адресат вибув», «адресат відсутній» і т.п., врахуванням конкретних обставин справи можуть вважатися належними доказами виконання господарським судом обов`язку щодо повідомлення учасників судового процесу про вчинення цим судом певних процесуальних дій.

У постанові Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 24.12.2020 у справі № 902/1025/19 Верховний Суд звернув увагу на те, що направлення листа рекомендованою кореспонденцією на дійсну адресу є достатнім для того, щоб вважати повідомлення належним, оскільки отримання зазначеного листа адресатом перебуває поза межами контролю відправника, у цьому випадку суду (аналогічний висновок викладено в постанові Великої Палати Верховного Суду від 25.04.2018 у справі № 800/547/17 (П/9901/87/18) (провадження № 11-268заі18), постановах Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 27.11.2019 у справі № 913/879/17, від 21.05.2020 у справі № 10/249-10/19, від 15.06.2020 у справі № 24/260-23/52-б).

Враховуючи викладене вище, судом було вжито усіх належних заходів, щодо повідомлення відповідача про розгляд справи, відтак, останні вважаються повідомленими про розгляд справи належним чином.

При цьому, суд враховує, що 29 червня 2023 року Верховною Радою України прийнято Закон України № 3200-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обов`язкової реєстрації та використання електронних кабінетів в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами» (далі - ЄСІТС, Закон № 3200-IX). Цей Закон набрав чинності 21.07.2023.

За змістом розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 3200-IX, зміни, що вносяться зазначеним Законом до Господарського процесуального кодексу України, вводяться в дію 18.10.2023, крім змін до підпунктів 17.3, 17.15 підпункту 17, підпункти 19.1, 19.2 підпункту 19 пункту 1 розділу XI «Перехідні положення» ГПК України, введення в дію яких відбулося одночасно з набранням Законом № 3200-IX чинності.

Згідно з новою редакцією частин п`ятої ? восьмої статті 6 ГПК України, яка чинна з 18.10.2023 відповідно до Закону України № 3200-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обов`язкової реєстрації та використання електронних кабінетів в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами», суд направляє судові рішення та інші процесуальні документи учасникам судового процесу до їхніх електронних кабінетів, вчиняє інші процесуальні дії в електронній формі із застосуванням ЄСІТС, в порядку, визначеному цим Кодексом, Положенням про ЄСІТС.

Адвокати, нотаріуси, державні та приватні виконавці, арбітражні керуючі, судові експерти, органи державної влади та інші державні органи, органи місцевого самоврядування, інші юридичні особи реєструють свої електронні кабінети в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами, в обов`язковому порядку.

Інші особи реєструють свої електронні кабінети в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами, в добровільному порядку.

Процесуальні наслідки, передбачені ГПК України у разі звернення до суду з документом особи, яка зобов`язана зареєструвати електронний кабінет, але не зареєструвала його, застосовуються судом також у випадках, якщо інтереси такої особи у справі представляє адвокат.

19 жовтня 2023 року Верховною Радою України прийнято Закон України № 3424-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо уточнення обов`язків учасників судової справи», який набрав чинності 04.11.2023.

Згідно з новою редакцією ч. 6 ст. 6 ГПК України, чинної з 04.11.2023, адвокати, нотаріуси, державні та приватні виконавці, арбітражні керуючі, судові експерти, органи державної влади та інші державні органи, зареєстровані за законодавством України як юридичні особи, їх територіальні органи, органи місцевого самоврядування, інші юридичні особи, зареєстровані за законодавством України, реєструють свої електронні кабінети в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами, в обов`язковому порядку. Інші особи реєструють свої електронні кабінети в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами, в добровільному порядку.

Отже, з 18 жовтня 2023 року, відповідачі у відповідності до приписів ч. 6 ст. 6 Господарського процесуального кодексу України зобов`язаний був зареєструвати електронний кабінет в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі, і така реєстрація забезпечила б отримання відповідачем процесуальних документів, в тому числі ухвал Господарського суду міста Києва, а отже отримання ухвал Господарського суду міста Києва, зокрема в електронному кабінеті, залежало виключно від волі відповідача.

Згідно з ч. 1 ст. 202 ГПК України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час та місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті.

Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 202 Господарського процесуального кодексу України, якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі, зокрема, неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.

Згідно з ч. 9 ст. 165 Господарського процесуального кодексу України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Відповідно до ч. 2 ст. 178 Господарського процесуального кодексу України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.

При цьому, за приписами ч. 4 ст. 13 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.

Зважаючи на викладене, оскільки неявка представників учасників справи не перешкоджає всебічному, повному та об`єктивному розгляду всіх обставин справи, з огляду на подане позивачем клопотання про розгляд справи без участі представника позивача, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними в ній матеріалами.

На виконання вимог ст. 223 Господарського процесуального кодексу України складено протоколи судових засідань, які долучено до матеріалів справи.

Відповідно до ст. 219 ГПК України рішення у даній справі прийнято у нарадчій кімнаті за результатами оцінки доказів, поданих сторонами.

У судовому засіданні 29.07.2024 відповідно до ст. 240 Господарського процесуального кодексу України судом проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Господарський суд міста Києва

ВСТАНОВИВ:

Рішенням загальних зборів від 07.09.2021, оформленим Протоколом загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідністю «Ветфармас» (далі - відповідач) прийнято до складу учасників ТОВ «Ветфармас» нового учасника - ОСОБА_1 (далі - позивач) та розподілено статутний капітал товариства наступним чином:

- ОСОБА_1 , розмір частки 587 375,60 грн., що становить 80% загального розміру статутного капіталу товариства;

- ОСОБА_2 , розмір частик 146 843,90 грн., що становить 20% загального розміру статутного капіталу товариства.

28 листопада 2023 року між Приватним підприємством «Аудиторська фірма «Альта» (далі - виконавець, третя особа) та ОСОБА_1 (далі - замовник) укладено Договір про надання аудиторських послуг (далі - Договір), за умовами якого замовник доручає, а виконавець приймає на себе зобов`язання по наданню послуг щодо проведення аудиту фінансової звітності товариства ТОВ «Вертфармас» за період з 01.01.2022 по 31.12.2022.

Пунктом 3.3.2 Договору замовник зобов`язується за змістом послуг, що надаються, направити на адресу ТОВ «Ветфармас» вимогу про необхідність надання виконавцю документів визначених в Додатку до Договору та прийняти представників виконавця і забезпечити їм доступ до всієї документації, записам і іншої необхідної інформації для надання послуг, забезпечити їх придатним для надання послуг приміщення на території офісу замовника та офісною технікою.

Додатком № 1 до Договору узгоджено наступний перелік інформації та документів ТОВ «Ветфармас» необхідних аудитору для проведення аудиту:

1) Статут;

2) Ліцензії та дозволи для здійснення господарської діяльності;

3) Протоколи загальних зборів учасників за 2022-2023 роки;

4) Штатна чисельність працівників на 31.12.2022 та 30.09.2023;

5) Дані про підрозділи, які здійснюють ведення бухгалтерського обліку (кількість, найменування, чисельність працівників). Наявності підрозділу (служби) внутрішнього контролю, його структури, чисельності працівників;

6) Організаційну структуру підприємства, наявності структурних підрозділів, філій, тощо з зазначенням їх фактичних адрес за 2022-2023 роки;

7) Дані органу державної податкової служби, в якому підприємство зареєстровано як платник податків;

8) Перелік проведених та поточних перевірок контролюючих органів (Державної податкової служби та інших) та їх результати;

9) Наказ про облікову політику Товариства, що діяв станом на 31.12.2022 та 30.09.2023;

10) Відомості про наявність одержаних кредитів із зазначенням виду (довготермінові, короткотермінові) та валюти одержання (національна, іноземна) за 2022-2023 роки;

11) Документи щодо формування статутного фонду (платіжних документів,

виписки банку);

12) Документи щодо вводу в експлуатацію необоротних активів, нематеріальних активів, МЦП;

13) Акти списання необоротних активів, запасів та МЦП;

14) Банківські виписки, касові документи, авансові звіти за 2022 -2023 рік;

15) Дані про аудитора за попередній період, аудиторських висновків за 2019, 2020

та 2021 роки;

16) Відомості про наявність судових позовів та обмеження на відчуження майна;

17) Акти інвентаризації, проведеної за 2021 та 2022 роки, у тому числі акти звірок

з контрагентами по дебіторській та кредиторській заборгованостями, акти звірок по рахунках в банках (або довідки з банків) станом на 31.12.2022 та 30.09.2023;

18) Реєстр дебіторської та кредиторської заборгованості із зазначенням дати виникнення, терміну прострочення. Інформацію по дебіторській заборгованості щодо якої минув строк позовної давності чи прийнято рішення про неможливість стягнення заборгованості (із зазначенням сум заборгованості);

19) Акти наданих послуг, акт виконаних робіт, прибуткові та видаткові накладні;

20) Розрахунки амортизації, резерву сумнівних боргів, забезпечень персоналу;

21) Дані, щодо пов`язаних з Товариством осіб;

22) Розшифровки по довгостроковим, поточним фінансовим інвестиціям, векселям (найменування підприємства, ідентифікаційний код);

23) Звіт про управління, який відповідно до законодавства, розміщують в обов`язковому порядку разом із фінансовою звітністю;

24) Плани господарської діяльності на 2022 та 2023 роки;

25) Фінансова звітність за 2022 та 2023 роки;

26) Податкові декларації з податку на прибуток Товариства за 2022 та 2023 роки;

27) Бюджет та довідки про його виконання за 2022 та 2023 роки;

28) Фінансовий план та довідки про його виконання за 2022 та 2023 роки;

29) Відомості щодо нарахування заробітної плати, табелі, розрахунки середньої плати;

30) Оборотно-сальдові відомості бухгалтерського обліку за 2022 та 9 місяців 2023 року, а саме: загальну ОСВ (в розрізі валют);

ОСВ 8 класу (групування: статті витрат, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ 9 класу (групування: статті витрат, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ 70 класу (групування: статті доходів, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ 71-74 класу (групування: статті інших доходів, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ 791 класу (групування: статті фінансові результати, окремо за 2022 та 2023 роки);

обороти рахунків 10-11, з субрахунками (групування: об`єкт ОЗ, окремо за 2022 та 2023 роки);

обороти рахунку 12, з субрахунками (групування: об`єкт НМА, окремо за 2022 та 2023 роки);

обороти рахунку 13, з субрахунками (групування: об`єкт ОЗ, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунків 14-18, з субрахунками (групування: контрагент, об`єкт, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунків 20-28 класу, з субрахунками (групування: номенклатура, кількість, ціна, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 30, з субрахунками (групування: валюта, каса, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунків 31-33, з субрахунками (групування: валюта, розрахунковий рахунок, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 35, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 36, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 37, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 38, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 39, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунків 40-49, з субрахунками (групування: аналітика, валюта, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунків 50-55, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023р);

ОСВ рахунків 60-63, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023р);

ОСВ рахунків 64-65, з субрахунками (групування: аналітика, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 66, з субрахунками (групування: підрозділ, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 67, з субрахунками (групування: учасник, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 68, з субрахунками (групування: валюта, контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 38, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 69, з субрахунками (групування: за видами доходів, окремо за 2022 та 2023 роки);

всіх операцій бухгалтерського обліку (картки рахунків для 1С-7, журнал операцій для 1С-8 на електронному носії) окремо за 2022 та 9 місяців 2023 року.

31) Аналітичні та синтетичні регістри;

32) Інформаційна база бухгалтерської програми обліку господарських операцій наДокумент сформований в системі.

22 грудня 2023 року позивач звернувся до ТОВ «Ветфармас» із Вимогою учасника товариства про проведення аудиту фінансової звітності, у якій вимагав протягом 10 днів з дня отримання даної вимоги забезпечити ПП «Аудиторська фірма «Альта» можливість проведення аудиту фінансової звітності ТОВ «Ветфармас» за період з 01.01.2022 по 31.12.2022 та надати аудитору завірені підписом уповноваженої особи товариства копії всіх документів та інформацію в обсязі, відповідно до переліку, визначеного в договорі від 28.11.2023 про надання аудиторських послуг і додатках до нього.

Оскільки означена вимога залишена відповідачем без відповіді та задоволення, позивач звернувся до суду з позовом, у якому просить зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Ветфармас» забезпечити Приватному підприємству "Аудиторська фірма "Альта" можливість проведення аудиторської перевірки фінансової звітності Товариства за період з 01.01.2022 року по 31.12.2022 року на замовлення її учасника ОСОБА_1 та протягом 10 днів з дати набрання судовим рішенням законної сили надати аудитору доступ до інформації, оформленої у письмовому вигляді, та завірених належним чином уповноваженою особою Товариства копій документів, які є необхідними для проведення аудиторської перевірки, а саме:

1) Статут;

2) Ліцензії та дозволи для здійснення господарської діяльності;

3) Протоколи загальних зборів учасників за 2022-2023 роки;

4) Штатна чисельність працівників на 31.12.2022 та 30.09.2023;

5) Дані про підрозділи, які здійснюють ведення бухгалтерського обліку (кількість, найменування, чисельність працівників). Наявності підрозділу (служби) внутрішнього контролю, його структури, чисельності працівників;

6) Організаційну структуру підприємства, наявності структурних підрозділів, філій, тощо з зазначенням їх фактичних адрес за 2022-2023 роки;

7) Дані органу державної податкової служби, в якому підприємство зареєстровано як платник податків;

8) Перелік проведених та поточних перевірок контролюючих органів (Державної податкової служби та інших) та їх результати;

9) Наказ про облікову політику Товариства, що діяв станом на 31.12.2022 та 30.09.2023;

10) Відомості про наявність одержаних кредитів із зазначенням виду (довготермінові, короткотермінові) та валюти одержання (національна, іноземна) за 2022-2023 роки;

11) Документи щодо формування статутного фонду (платіжних документів,

виписки банку);

12) Документи щодо вводу в експлуатацію необоротних активів, нематеріальних активів, МЦП;

13) Акти списання необоротних активів, запасів та МЦП;

14) Банківські виписки, касові документи, авансові звіти за 2022 -2023 рік;

15) Дані про аудитора за попередній період, аудиторських висновків за 2019, 2020

та 2021 роки;

16) Відомості про наявність судових позовів та обмеження на відчуження майна;

17) Акти інвентаризації, проведеної за 2021 та 2022 роки, у тому числі акти звірок

з контрагентами по дебіторській та кредиторській заборгованостями, акти звірок по рахунках в банках (або довідки з банків) станом на 31.12.2022 та 30.09.2023;

18) Реєстр дебіторської та кредиторської заборгованості із зазначенням дати виникнення, терміну прострочення. Інформацію по дебіторській заборгованості щодо якої минув строк позовної давності чи прийнято рішення про неможливість стягнення заборгованості (із зазначенням сум заборгованості);

19) Акти наданих послуг, акт виконаних робіт, прибуткові та видаткові накладні;

20) Розрахунки амортизації, резерву сумнівних боргів, забезпечень персоналу;

21) Дані, щодо пов`язаних з Товариством осіб;

22) Розшифровки по довгостроковим, поточним фінансовим інвестиціям, векселям (найменування підприємства, ідентифікаційний код);

23) Звіт про управління, який відповідно до законодавства, розміщують в обов`язковому порядку разом із фінансовою звітністю;

24) Плани господарської діяльності на 2022 та 2023 роки;

25) Фінансова звітність за 2022 та 2023 роки;

26) Податкові декларації з податку на прибуток Товариства за 2022 та 2023 роки;

27) Бюджет та довідки про його виконання за 2022 та 2023 роки;

28) Фінансовий план та довідки про його виконання за 2022 та 2023 роки;

29) Відомості щодо нарахування заробітної плати, табелі, розрахунки середньої плати;

30) Оборотно-сальдові відомості бухгалтерського обліку за 2022 та 9 місяців 2023 року, а саме: загальну ОСВ (в розрізі валют);

ОСВ 8 класу (групування: статті витрат, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ 9 класу (групування: статті витрат, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ 70 класу (групування: статті доходів, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ 71-74 класу (групування: статті інших доходів, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ 791 класу (групування: статті фінансові результати, окремо за 2022 та 2023 роки);

обороти рахунків 10-11, з субрахунками (групування: об`єкт ОЗ, окремо за 2022 та 2023 роки);

обороти рахунку 12, з субрахунками (групування: об`єкт НМА, окремо за 2022 та 2023 роки);

обороти рахунку 13, з субрахунками (групування: об`єкт ОЗ, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунків 14-18, з субрахунками (групування: контрагент, об`єкт, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунків 20-28 класу, з субрахунками (групування: номенклатура, кількість, ціна, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 30, з субрахунками (групування: валюта, каса, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунків 31-33, з субрахунками (групування: валюта, розрахунковий рахунок, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 35, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 36, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 37, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 38, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 39, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунків 40-49, з субрахунками (групування: аналітика, валюта, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунків 50-55, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023р);

ОСВ рахунків 60-63, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023р);

ОСВ рахунків 64-65, з субрахунками (групування: аналітика, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 66, з субрахунками (групування: підрозділ, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 67, з субрахунками (групування: учасник, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 68, з субрахунками (групування: валюта, контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 38, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 69, з субрахунками (групування: за видами доходів, окремо за 2022 та 2023 роки);

всіх операцій бухгалтерського обліку (картки рахунків для 1С-7, журнал операцій для 1С-8 на електронному носії) окремо за 2022 та 9 місяців 2023 року.

31) Аналітичні та синтетичні регістри;

32) Інформаційна база бухгалтерської програми обліку господарських операцій на Документ сформований в системі.

Оцінивши подані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на повному, всебічному і об`єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов наступного висновку.

Пунктом 5 ч. 1 ст. 116 ЦК України визначено, що учасники господарського товариства мають право у порядку, встановленому установчим документом товариства та законом одержувати інформацію про діяльність товариства у порядку, встановленому установчим документом.

Відповідно до ч. 1 ст. 140 ЦК України товариством з обмеженою відповідальністю є засноване однією або кількома особами товариство, статутний капітал якого поділено на частки.

Стаття 961 ЦК України визначає, що права учасників юридичних осіб (корпоративні права) - це сукупність правомочностей, що належать особі як учаснику (засновнику, акціонеру, пайовику) юридичної особи відповідно до закону та статуту товариства.

Корпоративні права набуваються особою з моменту набуття права власності на частку (акцію, пай або інший об`єкт цивільних прав, що засвідчує участь особи в юридичній особі) у статутному капіталі юридичної особи.

Учасники (засновники, акціонери, пайовики) юридичної особи мають право у порядку, встановленому установчим документом та законом:

1) брати участь в управлінні юридичною особою у порядку, визначеному установчим документом, крім випадків, встановлених законом;

2) брати участь у розподілі прибутку юридичної особи і одержувати його частину (дивіденди), якщо така юридична особа має на меті одержання прибутку;

3) у випадках, передбачених законом та установчим документом, вийти з юридичної особи;

4) здійснити відчуження часток у статутному (складеному) капіталі товариства, цінних паперів, паїв та інших об`єктів цивільних прав, що засвідчують участь у юридичній особі, у порядку, встановленому законом;

5) одержувати інформацію про діяльність юридичної особи у порядку, встановленому установчим документом;

6) одержати частину майна юридичної особи у разі її ліквідації в порядку та у випадках, передбачених законом, установчим документом (право на ліквідаційну квоту).

Учасники юридичних осіб можуть також мати інші права, встановлені статутом та законом.

Законом можуть бути встановлені для певних осіб обмеження щодо володіння корпоративними правами. Законом можуть бути встановлені умови та/або обмеження щодо реалізації окремих корпоративних прав певними особами.

Корпоративними відносинами є відносини між учасниками (засновниками, акціонерами, пайовиками) юридичних осіб, у тому числі які виникають між ними до державної реєстрації юридичної особи, а також відносини між юридичною особою та її учасниками (засновниками, акціонерами, пайовиками) щодо виникнення, здійснення, зміни і припинення корпоративних прав.

Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» учасники товариства мають такі права:

1) брати участь в управлінні товариством у порядку, передбаченому цим Законом та статутом товариства;

2) отримувати інформацію про господарську діяльність товариства;

3) брати участь у розподілі прибутку товариства;

4) отримати у разі ліквідації товариства частину майна, що залишилася після розрахунків з кредиторами, або його вартість.

Відповідно до ст. 41 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» на вимогу учасника чи учасників, яким сукупно належить 10 і більше відсотків статутного капіталу товариства, проводиться аудит фінансової звітності товариства із залученням аудитора (аудиторської фірми), не пов`язаного (не пов`язаної) майновими інтересами з товариством, посадовими особами товариства чи з його учасниками.

У такому разі учасник (учасники) товариства самостійно укладає з визначеним ним аудитором (аудиторською фірмою) договір про проведення аудиту фінансової звітності товариства, в якому зазначається обсяг аудиторських послуг.

Витрати, пов`язані з проведенням аудиту фінансової звітності, покладаються на учасника (учасників), на вимогу якого проводиться такий аудит, якщо інше не встановлено статутом товариства. Загальні збори учасників товариства можуть ухвалити рішення про відшкодування витрат учасника на аудит фінансової звітності товариства.

Виконавчий орган товариства протягом 10 днів з дати отримання запиту учасника (учасників) про такий аудит та примірника оригіналу договору про проведення аудиту фінансової звітності товариства зобов`язаний забезпечити аудитору можливість проведення аудиту та надати завірені підписом уповноваженої особи товариства копії всіх документів відповідно до визначеного у договорі обсягу аудиторських послуг.

Випадки обов`язкового проведення аудиту фінансової звітності товариства та порядок оприлюднення аудиторського висновку встановлюються Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні".

У відповідності до ст. 43 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» товариство зобов`язано зберігати такі документи:

1) протокол зборів засновників товариства (рішення одноосібного засновника);

2) статут товариства та зміни до статуту;

3) протоколи загальних зборів учасників;

4) документи товариства, що регулюють діяльність органів товариства, та зміни до них;

5) положення про філії (представництва) товариства у разі їх створення (відкриття);

6) протоколи засідань наглядової ради товариства та колегіального виконавчого органу товариства, накази і розпорядження виконавчого органу товариства;

7) аудиторські висновки та результати надання інших аудиторських послуг;

8) річну фінансову звітність;

9) документи звітності, що подаються відповідним державним органам;

10) документи, пов`язані з випуском емісійних цінних паперів;

11) інші документи, передбачені законодавством, статутом товариства, рішеннями загальних зборів учасників, наглядової ради та виконавчого органу товариства;

12) документи, що підтверджують права товариства на майно;

13) документи бухгалтерського обліку.

Відповідальність за зберігання документів товариства покладається на виконавчий орган товариства та на головного бухгалтера (у разі призначення) - щодо документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності.

Документи, передбачені частиною першою цієї статті, підлягають зберіганню протягом усього строку діяльності товариства, крім документів бухгалтерського обліку, строки зберігання яких визначаються відповідно до законодавства.

Товариство забезпечує кожному учаснику (його представнику) доступ до документів, визначених частиною першою цієї статті.

Протягом 10 днів з дня надходження письмової вимоги учасника товариства виконавчий орган товариства зобов`язаний надати такому учаснику копії відповідних документів, визначених частиною першою цієї статті. За підготовку копій документів товариство може встановлювати плату, розмір якої не може перевищувати розмір витрат на виготовлення копій документів та витрат, пов`язаних з пересиланням документів поштою.

Згідно з частиною 1 ст. 1 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» аудит фінансової звітності - аудиторська послуга з перевірки даних бухгалтерського обліку і показників фінансової звітності та/або консолідованої фінансової звітності юридичної особи або представництва іноземного суб`єкта господарювання, або іншого суб`єкта, який подає фінансову звітність та консолідовану фінансову звітність групи, з метою висловлення незалежної думки аудитора про її відповідність в усіх суттєвих аспектах вимогам національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, міжнародних стандартів фінансової звітності або іншим вимогам; аудиторська діяльність - незалежна професійна діяльність аудиторів та суб`єктів аудиторської діяльності, зареєстрованих у Реєстрі аудиторів та суб`єктів аудиторської діяльності, з надання аудиторських послуг; аудиторський звіт - документ, підготовлений суб`єктом аудиторської діяльності за результатами аудиту фінансової звітності (консолідованої фінансової звітності) відповідно до міжнародних стандартів аудиту та вимог цього Закону.

Стаття 7 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» визначає, що аудиторські послуги надаються на підставі договору про надання аудиторських послуг, укладеного між суб`єктом аудиторської діяльності та замовником.

Неаудиторські послуги можуть надаватися на підставі договору, письмового або усного звернення замовника до суб`єкта аудиторської діяльності.

У договорі про надання аудиторських послуг передбачаються предмет, обсяг аудиторських послуг, розмір та умови оплати, відповідальність сторін та інші умови відповідно до вимог законодавства та міжнародних стандартів аудиту. Договором про надання аудиторських послуг може бути передбачено можливість застосування суб`єктом аудиторської діяльності при наданні аудиторських послуг (крім послуг з обов`язкового аудиту або послуг з виконання інших обов`язкових завдань) стандартів аудиту Великої Британії або Сполучених Штатів Америки.

Права та обов`язки суб`єкта аудиторської діяльності і замовника при наданні аудиторських послуг визначаються в договорі відповідно до вимог цього Закону та інших нормативно-правових актів.

Замовник має право вільного вибору суб`єкта аудиторської діяльності із дотриманням вимог цього Закону та інших нормативно-правових актів.

Посадові особи юридичної особи, фінансова звітність якої перевіряється, зобов`язані створити для суб`єкта аудиторської діяльності належні умови для якісного надання аудиторських послуг відповідно до вимог цього Закону та інших нормативно-правових актів.

Посадові особи юридичної особи, фінансова звітність якої перевіряється, несуть відповідальність за повноту і достовірність документів та іншої інформації, що надаються аудитору для надання аудиторських послуг.

Звіти за результатами надання аудиторських послуг оформляються відповідно до міжнародних стандартів аудиту та вимог цього Закону.

Звіти за результатами виконання завдань з обов`язкового аудиту фінансової звітності та інших обов`язкових завдань складаються відповідно до вимог закону, нормативно-правових актів з питань аудиторської діяльності, міжнародних стандартів аудиту та оформлюються у письмовій формі (паперовій або електронній).

Аудиторський звіт в паперовій формі може бути підготовлений щодо фінансової звітності, складеної в паперовій формі. Аудиторський звіт в електронній формі, за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг, складається щодо фінансової звітності, складеної в електронній формі.

Отже, позивач, як учасник товариства, реалізуючи своє право на управління товариством, мав право вимагати від нього як проведення аудиторської перевірки його діяльності, так і надання товариством документів.

У вирішенні спорів за позовами учасників товариств з обмеженою відповідальністю про спонукання товариства провести аудиторську перевірку діяльності та звітності товариства належить враховувати, що передбачене право учасників спрямоване на контроль діяльності виконавчого органу, а тому, як і право на отримання інформації про діяльність товариства, є складовою права на управління товариством у передбаченому законом і установчими документами порядку.

Право учасника товариства звернутись з вимогою про проведення аудиторської перевірки річної фінансової звітності товариства не залежить ні від бажання самого товариства (його посадових осіб) проводити чи не проводити перевірку, ні від доцільності чи відсутності доцільності проведення такої перевірки, наявності вже проведених перевірок, натомість, обов`язок товариства забезпечити аудитору можливість проведення перевірки виникає в силу прямої вказівки закону.

Позовні вимоги у цій справі вмотивовані положеннями ст. ст. 41, 43 Закону "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" та обґрунтовані безпідставним ухиленням Товариства від надання документів, які позивач як його учасник з часткою 80% вимагав для ознайомлення та проведення аудиторської перевірки.

Отже, вимоги заявлені в межах захисту корпоративних прав позивача як учасника товариства та з метою контролю діяльності останнього та позивач шляхом пред`явлення до товариства вимог реалізував своє корпоративне право, пов`язане з діяльністю й управлінням справами товариства.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 28.04.2021 у справі № 908/522/20.

Таким чином, оскільки позивач є учасником товариства (його частка становить 80% статутного капіталу товариства), який реалізував своє корпоративне право шляхом звернення до відповідача з вимогою про забезпечення проведення аудиту фінансової звітності Товариства та витребування відповідних документів, а відповідач не забезпечив проведення такого аудиту та не надав витребуваних документів, вимоги позивача до відповідача є обґрунтованими.

Статтею 13 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

Статтею 74 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог та заперечень.

Відповідно до ст.ст. 76, 77 Господарського процесуального кодексу України, належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Відповідач під час розгляду справи не надав суду належних та допустимих доказів, які б спростовували заявлені позовні вимоги та свідчили про забезпечення проведення аудиту та надання витребуваних документів.

За таких обставин, оцінивши подані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на повному, всебічному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог, з покладенням судового збору на відповідача в порядку ст. 129 Господарського процесуального кодексу України.

Керуючись ст.ст. 74, 76-80, 129, 236 - 240 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд міста Києва

ВИРІШИВ :

1. Позов задовольнити повністю.

2. Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Ветфармас» (01042, м. Київ, вул. Іоанна Павла ІІ, 20, офіс 11; ідентифікаційний код: 42396633) забезпечити Приватному підприємству "Аудиторська фірма "Альта" (03162, м. Київ, вул. Тулузи, 22, оф. 81; ідентифікаційний код: 35417282) можливість проведення аудиторської перевірки фінансової звітності Товариства за період з 01.01.2022 року по 31.12.2022 року на замовлення її учасника ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; ідентифікаційний номер картки платника податків: НОМЕР_1 ) та протягом 10 днів з дати набрання судовим рішенням законної сили надати аудитору доступ до інформації, оформленої у письмовому вигляді, та завірених належним чином уповноваженою особою Товариства копій документів, які є необхідними для проведення аудиторської перевірки, а саме:

1) Статут;

2) Ліцензії та дозволи для здійснення господарської діяльності;

3) Протоколи загальних зборів учасників за 2022-2023 роки;

4) Штатна чисельність працівників на 31.12.2022 та 30.09.2023;

5) Дані про підрозділи, які здійснюють ведення бухгалтерського обліку (кількість, найменування, чисельність працівників). Наявності підрозділу (служби) внутрішнього контролю, його структури, чисельності працівників;

6) Організаційну структуру підприємства, наявності структурних підрозділів, філій, тощо з зазначенням їх фактичних адрес за 2022-2023 роки;

7) Дані органу державної податкової служби, в якому підприємство зареєстровано як платник податків;

8) Перелік проведених та поточних перевірок контролюючих органів (Державної податкової служби та інших) та їх результати;

9) Наказ про облікову політику Товариства, що діяв станом на 31.12.2022 та 30.09.2023;

10) Відомості про наявність одержаних кредитів із зазначенням виду (довготермінові, короткотермінові) та валюти одержання (національна, іноземна) за 2022-2023 роки;

11) Документи щодо формування статутного фонду (платіжних документів,

виписки банку);

12) Документи щодо вводу в експлуатацію необоротних активів, нематеріальних активів, МЦП;

13) Акти списання необоротних активів, запасів та МЦП;

14) Банківські виписки, касові документи, авансові звіти за 2022 -2023 рік;

15) Дані про аудитора за попередній період, аудиторських висновків за 2019, 2020

та 2021 роки;

16) Відомості про наявність судових позовів та обмеження на відчуження майна;

17) Акти інвентаризації, проведеної за 2021 та 2022 роки, у тому числі акти звірок

з контрагентами по дебіторській та кредиторській заборгованостями, акти звірок по рахунках в банках (або довідки з банків) станом на 31.12.2022 та 30.09.2023;

18) Реєстр дебіторської та кредиторської заборгованості із зазначенням дати виникнення, терміну прострочення. Інформацію по дебіторській заборгованості щодо якої минув строк позовної давності чи прийнято рішення про неможливість стягнення заборгованості (із зазначенням сум заборгованості);

19) Акти наданих послуг, акт виконаних робіт, прибуткові та видаткові накладні;

20) Розрахунки амортизації, резерву сумнівних боргів, забезпечень персоналу;

21) Дані, щодо пов`язаних з Товариством осіб;

22) Розшифровки по довгостроковим, поточним фінансовим інвестиціям, векселям (найменування підприємства, ідентифікаційний код);

23) Звіт про управління, який відповідно до законодавства, розміщують в обов`язковому порядку разом із фінансовою звітністю;

24) Плани господарської діяльності на 2022 та 2023 роки;

25) Фінансова звітність за 2022 та 2023 роки;

26) Податкові декларації з податку на прибуток Товариства за 2022 та 2023 роки;

27) Бюджет та довідки про його виконання за 2022 та 2023 роки;

28) Фінансовий план та довідки про його виконання за 2022 та 2023 роки;

29) Відомості щодо нарахування заробітної плати, табелі, розрахунки середньої плати;

30) Оборотно-сальдові відомості бухгалтерського обліку за 2022 та 9 місяців 2023 року, а саме: загальну ОСВ (в розрізі валют);

ОСВ 8 класу (групування: статті витрат, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ 9 класу (групування: статті витрат, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ 70 класу (групування: статті доходів, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ 71-74 класу (групування: статті інших доходів, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ 791 класу (групування: статті фінансові результати, окремо за 2022 та 2023 роки);

обороти рахунків 10-11, з субрахунками (групування: об`єкт ОЗ, окремо за 2022 та 2023 роки);

обороти рахунку 12, з субрахунками (групування: об`єкт НМА, окремо за 2022 та 2023 роки);

обороти рахунку 13, з субрахунками (групування: об`єкт ОЗ, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунків 14-18, з субрахунками (групування: контрагент, об`єкт, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунків 20-28 класу, з субрахунками (групування: номенклатура, кількість, ціна, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 30, з субрахунками (групування: валюта, каса, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунків 31-33, з субрахунками (групування: валюта, розрахунковий рахунок, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 35, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 36, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 37, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 38, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 39, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунків 40-49, з субрахунками (групування: аналітика, валюта, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунків 50-55, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023р);

ОСВ рахунків 60-63, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023р);

ОСВ рахунків 64-65, з субрахунками (групування: аналітика, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 66, з субрахунками (групування: підрозділ, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 67, з субрахунками (групування: учасник, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 68, з субрахунками (групування: валюта, контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 38, з субрахунками (групування: контрагент, договір, окремо за 2022 та 2023 роки);

ОСВ рахунку 69, з субрахунками (групування: за видами доходів, окремо за 2022 та 2023 роки);

всіх операцій бухгалтерського обліку (картки рахунків для 1С-7, журнал операцій для 1С-8 на електронному носії) окремо за 2022 та 9 місяців 2023 року.

31) Аналітичні та синтетичні регістри;

32) Інформаційна база бухгалтерської програми обліку господарських операцій на Документ сформований в системі.

3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Ветфармас» (01042, м. Київ, вул. Іоанна Павла ІІ, 20, офіс 11; ідентифікаційний код: 42396633) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; ідентифікаційний номер картки платника податків: НОМЕР_1 ) витрати по сплаті судового збору в розмірі 3 028 (три тисячі двадцять вісім) грн. 00 коп.

4. Після набрання рішенням Господарського суду міста Києва законної сили видати відповідні накази.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення

Повне рішення складено: 06.08.2024.

Суддя О.А. Грєхова

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення29.07.2024
Оприлюднено07.08.2024
Номер документу120827661
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань надання послуг

Судовий реєстр по справі —910/4879/24

Ухвала від 05.11.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Гаврилюк О.М.

Ухвала від 04.11.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Гаврилюк О.М.

Ухвала від 08.10.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Гаврилюк О.М.

Ухвала від 11.09.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Гаврилюк О.М.

Ухвала від 02.09.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Гаврилюк О.М.

Рішення від 29.07.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Грєхова О.А.

Ухвала від 01.07.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Грєхова О.А.

Ухвала від 03.06.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Грєхова О.А.

Ухвала від 29.04.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Грєхова О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні