КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
05 серпня 2024 року м. Київ № 320/36027/24
Суддя Київського окружного адміністративного суду Перепелиця А.М., ознайомившись з позовною заявою і доданими до неї матеріалами державного підприємства «Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут» до Національного агентства з акредитації України про визнання протиправними та скасування рішень,
В С Т А Н О В И В:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось державне підприємство «Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут» з позовом до Національного агентства з акредитації України про визнання протиправними та скасування рішень:
- визнати протиправними та скасувати:
рішення Національного агентства з акредитації України від 25.06.2024 про тимчасове зупинення з 27.06.2024 дії атестата про акредитацію ООВ №10042, дійсного з 29.07.2023 до 28.07.2028;
рішення Національного агентства з акредитації України від 25.06.2024 про тимчасове зупинення з 27.06.2024 дії атестата про акредитацію ООВ №70025, дійсного з 15.09.2022 до 14.09.2027;
рішення Національного агентства з акредитації України від 25.06.2024 про тимчасове зупинення з 27.06.2024 дії атестата про акредитацію ООВ №80034, дійсного з 26.08.2021 до 30.11.2024;
рішення Національного агентства з акредитації України від 25.06.2024 про тимчасове зупинення з 27.06.2024 дії атестата про акредитацію ООВ №201127, дійсного з 31.10.2023 до 10.12.2027.
Відповідно до частини першої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, зокрема, чи: відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Судом встановлено, що позовна заява не відповідає вимогам статті 160 КАС України з огляду на наступне.
З аналізу матеріалів позовної заяви вбачається, що в тексті позовної заяви в якості третіх осіб позивачем визначено Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України та Міністерство економіки України, з приводу чого суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до частини другої статті 49 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
У заявах про залучення третіх осіб і у заявах третіх осіб про вступ у справу на стороні позивача або відповідача зазначається, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі.
Згідно частини п`ятої статті 49 КАС України про залучення третіх осіб до участі у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначає, на які права чи обов`язки такої особи та яким чином може вплинути рішення суду у справі.
Суд зазначає, що предметом спору у даній адміністративній справі є, за доводами позивача, протиправність рішень Національного агентства з акредитації України щодо тимчасового зупинення дії атестатів про акредитацію.
При цьому, суд звертає увагу на ту обставину, що текст позовної заяви не містить належних обґрунтувань щодо залучення в якості третіх осіб - Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України та Міністерства економіки України, позивач взагалі не зазначає, яким саме чином розгляд даної справи може вплинути на права та обов`язки вказаних суб`єктів, також позивачем всупереч вимогам чинного законодавства не зазначено на стороні позивача чи відповідача мають виступати вказані треті особи, у зв`язку з чим суд дійшов до висновку про те, що позивачу необхідно зазначити на які права чи обов`язки та яким чином може вплинути рішення суду у справі щодо вказаних осіб, зазначити відповідно до вимог приписів процесуального законодавства на якій стороні мають виступати вказані треті особи або зазначити склад осіб, у відповідності до вимог КАС України.
За таких підстав, оскільки судом встановлено, що позивачем подано позовну заяву без додержання вимог статті 160 КАС України, суд приходить до висновку про необхідність надання позивачу п`ятиденного строку для усунення виявлених судом недоліків шляхом подання належним чином оформленої позовної заяви з зазначенням на які права чи обов`язки та яким чином може вплинути рішення суду у справі щодо Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України та Міністерства економіки України, зазначити відповідно до вимог приписів процесуального законодавства на якій стороні мають виступати вказані треті особи або зазначити склад осіб, у відповідності до вимог КАС України.
Керуючись статтями 49, 160, 161, 169, 171, 241-243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
У Х В А Л И В:
1. Позовну заяву державного підприємства «Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут» - залишити без руху.
2. Встановити позивачу п`ятиденний строк з дня вручення даної ухвали для усунення недоліків.
3. Попередити позивача про те, що у випадку неусунення недоліків позовної заяви позовна заява буде повернута йому відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України.
4. Копію ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулась із позовною заявою.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.
Суддя Перепелиця А.М.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.08.2024 |
Оприлюднено | 08.08.2024 |
Номер документу | 120840818 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Перепелиця А.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні