КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про повернення позовної заяви
06 серпня 2024 року м. Київ № 320/36324/24
Суддя Київського окружного адміністративного суду Лисенко В.І., розглянувши позовну заяву Приватного підприємства "Науково-виробниче підприємство Гідроресурс" до Виконавчого комітету Васильківської міської ради Київської області , Васильківської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення та договору, визнання протиправною бездіяльності,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось Приватне підприємство "Науково-виробниче підприємство Гідроресурс" з позовом до Виконавчого комітету Васильківської міської ради Київської області, у якому просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення Виконавчого комітету Васильківської міської ради «Про проведення конкурсу на визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Васильківської міської територіальної громади" №30 від 15.01.2021; рішення Виконавчого комітету Васильківської міської ради «Про визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території васильківської територіальної громади» N? 100 від 04.03.2021 року; протокол засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Васильківської міської територіальної громади від 26.02.2021 року № 1 від 19.02.2021 року та Протокол засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Васильківської міської територіальної громади від 26.02.2021 року № 2 від 26.02.2021 року недійсними;
- визнати протиправною бездіяльність Васильківської міської ради та Виконавчого комітету Васильківської міської ради, яка полягає у не прийнятті рішення щодо зміни норм утворення твердих побутових відходів та укладення додаткової угоди щодо обслуговування осіб, внаслідок повномасштабного вторгнення Російської Федерації на територію України з 24 лютого 2022 року були переміщені на територію Васильківської міської територіальної громади;
- визнати договір щодо надання послуг з вивезення побутових відходів на території Васильківської міської територіальної громади від 05.03.2021 року таким, що складений з порушенням встановлених вимог та не відповідає вимогам до типового договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами та визнати недійсними пункти 1 та 2 договору щодо надання послуг з вивезення побутових відходів на території Васильківської міської територіальної громади від 05.03.2021 року, як публічну складову частину договору.
Відповідно до ч. 1 ст. 171 КАСУ, суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, зокрема, чи: подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності; позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
З`ясовуючи питання про відкриття провадження в адміністративній справі за даним адміністративним позовом, судом встановлено наступне.
Згідно з даними автоматизованої системи "Діловодство спеціалізованого суду", 31.07.2024 до Київського окружного адміністративного суду звернулось Приватне підприємство "Науково-виробниче підприємство Гідроресурс" з позовом до виконавчого комітету Васильківської міської ради з вимогами про визнання протиправним та скасування рішення Виконавчого комітету Васильківської міської ради «Про проведення конкурсу на визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Васильківської міської територіальної громади" №30 від 15.01.2021; рішення Виконавчого комітету Васильківської міської ради «Про визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території васильківської територіальної громади» N? 100 від 04.03.2021 року; протокол засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Васильківської міської територіальної громади від 26.02.2021 року № 1 від 19.02.2021 року та Протокол засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Васильківської міської територіальної громади від 26.02.2021 року № 2 від 26.02.2021 року недійсними; визнання протиправною бездіяльність Васильківської міської ради та Виконавчого комітету Васильківської міської ради, яка полягає у не прийнятті рішення щодо зміни норм утворення твердих побутових відходів та укладення додаткової угоди щодо обслуговування осіб, внаслідок повномасштабного вторгнення Російської Федерації на територію України з 24 лютого 2022 року були переміщені на територію Васильківської міської територіальної громади; визнання договору щодо надання послуг з вивезення побутових відходів на території Васильківської міської територіальної громади від 05.03.2021 року таким, що складений з порушенням встановлених вимог та не відповідає вимогам до типового договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами та визнати недійсними пункти 1 та 2 договору щодо надання послуг з вивезення побутових відходів на території Васильківської міської територіальної громади від 05.03.2021 року, як публічну складову частину договору, - адміністративна справа №320/36325/24 (головуючий суддя - Панченко Н.Д.).
Станом на 06.08.2024, у зазначеній справі не постановлена ухвала про відкриття або відмову у відкритті провадження у справі, повернення позовної заяви або залишення позову без розгляду.
Суд зазначає, що положеннями пункту 5 частини четвертої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що позовна заява повертається позивачеві, якщо позивачем подано до цього самого суду інший позов (позови) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з однакових підстав і щодо такого позову (позовів) на час вирішення питання про відкриття провадження у справі, що розглядається, не постановлена ухвала про відкриття або відмову у відкритті провадження у справі, повернення позовної заяви або залишення позову без розгляду.
Враховуючи зазначене, суд дійшов висновку, що позовну заяву належить повернути позивачу з усіма доданими до неї документами, оскільки ним подано до цього самого суду інший позов до цього самого відповідача з тим самим предметом та з однакових підстав (справа №320/36325/24) і щодо такого позову на час вирішення питання про відкриття провадження у справі, що розглядається, не постановлена ухвала про відкриття або відмову у відкритті провадження у справі, повернення позовної заяви або залишення позову без розгляду.
Керуючись статтями 169, 171, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
у х в а л и в:
1. Позовну заяву Приватного підприємства "Науково-виробниче підприємство Гідроресурс" до Виконавчого комітету Васильківської міської ради про визнання протиправним та скасування рішень та договору, визнання протиправною бездіяльності, - повернути позивачеві.
2. Роз`яснити позивачеві, що повернення позовної заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.
3. Копію ухвали разом з матеріалами позовної заяви надіслати позивачеві.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня проголошення (підписання) ухвали.
Суддя Лисенко В.І.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.08.2024 |
Оприлюднено | 09.08.2024 |
Номер документу | 120868393 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Лисенко В.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні