Справа № 204/5937/24
Провадження № 1-кс/204/1666/24
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 червня 2024 року слідчий суддя Красногвардійського районного суду м.Дніпропетровська ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого слідчого відділення відділення поліції № 6 Дніпровського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_3 , яке погоджене прокурором Західної окружної прокуратури м. Дніпра ОСОБА_4 , про арешт майна, в рамках кримінального провадження №42023042000000186 від 27.11.2023 року, за ознаками складу кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 15, ч. 4 ст. 191 КК України,-
встановив:
До суду надійшло клопотання старшого слідчого слідчого відділення відділення поліції № 6 Дніпровського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_3 , яке погоджене прокурором Західної окружної прокуратури м. Дніпра ОСОБА_4 , про арешт майна, в рамках кримінального провадження №42023042000000186 від 27.11.2023 року, за ознаками складу кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 15, ч. 4 ст. 191 КК України.
В обґрунтування клопотання зазначено, що слідчим відділенням відділення поліції № 6 Дніпровського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області проводиться досудове розслідування
у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023042000000186, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 27.11.2023, за ознаками складу кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 15, ч. 4 ст. 191 Кримінального кодексу України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що від Управління служби безпеки України у Дніпропетровській області, надійшла інформація,щодо можливої протиправної діяльності посадових осіб Департаменту капітального будівництва ДМР (код ЄДРПОУ 44053418, юридична адреса: м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 21-А) та службових осіб
ПП «ДНЕПРОГОРСТРОЙ» (код ЄДРПОУ 34824605, юридична адреса: м. Дніпро, вул. Мандриківська, буд. 47). Так, за наявною інформацією, між Департаментом капітального будівництва ДМР та ПП «ДНЕПРОГОРСТРОЙ» укладено ряд договорів з поточного ремонту захисних споруд цивільного захисту, а саме: «Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту №13027 по вул. Автотранспортна, буд. 2 у м. Дніпрі», договір з надання послуг №19/09-5 від 19.09.2023; «Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту №13186 по вул. Автотранспортна, буд. 2 у м. Дніпрі», договір з надання послуг №19/09-4 від 19.09.2023; «Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту №13137 по просп. Богдана Хмельницького, буд. 34 у м. Дніпрі», договір з надання послуг №18/09-1 від 18.09.2023; «Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту №13182 по вул. Макарова, буд. 20 у м. Дніпрі», договір з надання послуг №18/09-2 від 18.09.2023; Загальна сума укладених договорів складає 7.8 млн. грн., а термін виконання робіт до кінця 2023 року. 08.02.2024 року, представниками ДСНС у складі комісії на виконання рішення ради національної безпеки і оборони України від 23.06.2023 року про рішення ради національної безпеки та оборони щодо результатів оперативних обстежень об`єктів фонду захисник споруд цивільного захисту та вирішення проблемних питань щодо укриття населення, проведено комісійне обстеження захисних споруд цивільного захисту № 13027 по вул. Автотранспортна, буд. 2 у м. Дніпро; Споруди цивільного захисту № 13186 по вул. Автотранспортна, буд. 2 у м. Дніпро; Споруди цивільного захисту № 13137 по просп. Б. Хмельницького, буд. 34, у м. Дніпро; Споруди цивільного захисту № 13182 по АДРЕСА_1 . Відповідно до складених актів обстеження, захисні споруди № 13027 по АДРЕСА_2 ; № 13186 по АДРЕСА_2 ; № 13182 по АДРЕСА_1 відновлено належний стан гідроізоляції, у зв`язку із чим, вони були підтоплені. Загальний стан: чисті, сирі, не захаращені, з ознаками підтоплення. Стосовно можливості приведення захисної споруди у готовність до використання за призначенням упродовж 12 годин неможливо використання за призначенням в продовж 12 годин. Вказане підтверджується допитом як свідка головного інспектора ВЗНС Дніпровського районного управління Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області ОСОБА_5 , а також протоколами про проведення огляду споруд цивільного захисту населення від 13.02.2024 та 23.02.2024 які проведене за участі представників балансоутримувача, представника Дніпровської міської ради, представника Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради, та судового експерта. Так, в ході аналізу технічної документації проведених тендерів отримано дані, які свідчать, що характер та об`єм визначених послуг, а також матеріали, що мають використовуватись для проведення ремонтних робіт мають ознаки завищення та фіктивності. Таким чином, є всі підстави вважати, що процедури публічних закупівель щодо ремонтних та будівельних робіт по вищевказаним об`єктам проведені з порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі», а безпосередньо будівельні роботи проведені не в повному обсязі, а тому в діях службових
осіб ПП «ДНЕПРОГОРСТРОЙ» вбачаються ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 15, ч. 4 ст. 191 КК України, що виразилось у заволодінні чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, а саме грошовими коштами за фактично не виконані будівельні роботи, вчиненому за попередньою змовою групою осіб. Так, в ході досудового розслідування направлено клопотання про отримання тимчасового доступу до речей та документів які перебувають у володінні Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради до Красногвардійського районного суду міста Дніпропетровська, на що отримано ухвалу слідчого судді ОСОБА_6 , про задоволення зазначеного клопотання, та надання строку дії ухвали 2 (два) місяці. Враховуючи викладене, на виконання вищевказаної ухвали, 12.03.2024 слідчим відкрито протокол про проведення тимчасового доступу до речей та документів які перебувають у володінні Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради за адресою: АДРЕСА_3 , з наданням строку підготовки документі для здійснення до них тимчасового доступу зазначеного в ухвалі слідчого судді, а саме 2 (два) місяці. 09.05.2024 у приміщенні Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради, за адресою: місто Дніпро, вулиця Троїцька, будинок 21А, здійснено тимчасовий доступ до речей і документі
згідно строків зазначених в ухвалі слідчого судді Красногвардійського районного суду. Однак, замість документів, перелік яких зазначеного в ухвалі слідчого судді, Департаментом капітального будівництва Дніпровської міської ради,
в особі ОСОБА_7 , надано копію Акту про результати проведених заходів Комісією з обстеження місця розриву внутрішньо-будинкових мереж опалення та документів департаменту, що перебували
на зберіганнів кабінеті№100за адресою: АДРЕСА_3 до виникненняаварії від09.04.2024який затвердженовиконуючою обов`язкидиректора Департаментукапітального будівництваДніпровської міськоїради ОСОБА_8 .Зі змістузазначеного Акту,встановлено,що наведенів Додатку№ 1оцінювані Комісієюдокументи єзначно деформовані,адже останніуражені мікроорганізмами,є набухлимита перебуваютьу злипломустані,що вцілому унеможливлюєідентифікацію тексту,який єзнебарвленим тарозмитим.В тойже часмеханічна міцністьцих документіввідсутня,що призвелодо їхрозвалювання,у зв`язкуз чим,документи повністювтратили своєпрактичне призначенняі їхвідновлення єнеможливим всулу набуттятакими документамиознак вторинноїсировини. Щостосується іншоїдокументації,яка зберігаласьв кабінеті№ 100на підставінаказу від25.03.2021№ 27«Про визначеннямісця зберіганнядокументації»,Комісія встановила,що останніпошкодженні небули,а томунеможуть вважатисятакими,що маютьневиправно пошкодженийстан тапідлягають подальшомувикористанню.Однак,слідчому непред`явлено оригіналзазначеного Акту,та окрімцього ненадано анікопії,ані оригіналуневід`ємного додаткудо зазначеноговище Актуз перелікомдокументів якізнищено.В ходіпроведення досудовогорозслідування 12.06.2024 року в період часу з 07:16 по 15:41 на підставі ухвали слідчого судді Красногвардійського районного суду міста Дніпропетровська від 04.06.2023 проведено санкціонований обшук за адресою: АДРЕСА_3 в ходіякого виявленота вилучено: Пояснювальназаписка стосовнопоточного ремонтуспоруди цивільногозахисту населення АДРЕСА_4 ;Об`єктний кошторис№021стосовно поточногоремонту спорудицивільного захистунаселення АДРЕСА_4 ;Розрахунок загальновиробничихвитрат стосовнопоточного ремонтуспоруди цивільногозахисту населення АДРЕСА_4 загальноюкількістю 56арк.які запакованодо паперовогоконверту НПУ;Пояснювальна запискастосовно поточногоремонту спорудицивільного захистунаселення АДРЕСА_5 ;Загальновиробничі витратистосовно поточногоремонту спорудицивільного захистунаселення АДРЕСА_5 ;Об`єктний кошторисстосовно поточногоремонту спорудицивільного захистунаселення АДРЕСА_5 ;Розрахунок загальновиробничихвитрат стосовнопоточного ремонтуспоруди цивільногозахисту населення АДРЕСА_5 загальноюкількістю 64арк.які запакованодо паперовогоконверту НПУ;Пояснювальна запискастосовно поточногоремонту спорудицивільного захистунаселення АДРЕСА_6 ;Загальновиробничі витратистосовно поточногоремонту спорудицивільного захистунаселення АДРЕСА_6 ;Об`єктний кошторис№02-1стосовно поточногоремонту спорудицивільного захистунаселення АДРЕСА_6 ;Розрахунок загальновиробничихвитрат стосовнопоточного ремонтуспоруди цивільногозахисту населення АДРЕСА_6 загальноюкількістю 52арк.які запакованодо паперовогоконверту НПУ; Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-08-30-001613-a стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_4 з додатками; Копія дефектного акту стосовно проведення поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_4 загальною кількістю 28 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Звіт про результати проведення закупівлі UA-2023-08-31-006930-a стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_5 з додатками; Копія дефектного акту стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_5 загальною кількістю 28 арк. які запаковано до поліетиленового спецпакету №PSP2370543; Звіт про результати проведення закупівлі UA-2023-08-30-001762-a стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_6 з додатками; Копія дефектного акту стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_6 загальною кількістю 27 арк. які запаковано до поліетиленового спецпакету №PSP3029301; Звіт про результати проведення закупівлі UA-2023-08-31-007088-a стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_7 з додатками; Копія дефектного акту стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_7 загальною кількістю 27 арк. які запаковано до поліетиленового спецпакету №WAR1596431; Повідомлення про намір укладення договорів стосовно проведення поточних ремонтів у спорудах цивільного захисту №13186, №13187, №13182 разом з чорновими записами загальною кількістю 15 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Звернення до міського голови стосовно надання доручення ДКБ ДМР про проведення ремонтних робіт у спорудах цивільного захисту у місті Дніпро, від КП Дніпровські міські активи загальною кількістю 1 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Наказ №99 від 05.09.2023 про призначення ОСОБА_9 відповідальною за здійснення контролю ведення та прийняттям обсягів робіт по проведенню поточних ремонтів у спорудах цивільного захисту №13182, №13027, №13186 загальною кількістю 1 арк.. який запаковано до паперового конверту НПУ; Наказ №100 від 05.09.2023 про призначення ОСОБА_10 відповідальною за здійснення контролю ведення та прийняттям обсягів робіт по проведенню поточних ремонтів у спорудах цивільного захисту №13137, №1280 загальною кількістю 1 арк. який запаковано до паперового конверту НПУ; Наказ від 30.03.2023 про призначення на посаду ОСОБА_11 ; Наказ від 30.03.2023 про призначення на посаду ОСОБА_12 ; Наказ від 25.04.2023 про призначення на посаду ОСОБА_9 загальною кількістю 3 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Положення про тендерно-договірний відділ Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Положення про відділ технічного нагляду управління будівництва Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 5 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Положення про відділ проектування об`єктів, реконструкції та будівництва управління проектування та технічної підготовки будівництва Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Положення про управління будівництва Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 8 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадова інструкція заступника начальника управління будівництва Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 8 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадова інструкція заступника начальника відділу технічного нагляду управління будівництва Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадова інструкція начальника відділу проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадова інструкція заступника директора департаменту начальника управління планування, фінансування та кадрово-адміністративного забезпечення Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадова інструкція заступника начальника тендерно-договірного відділу Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадова інструкція начальника тендерно-договірного відділу Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 5 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Положення про відділ проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадова інструкція заступника начальника відділу проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 3 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадова інструкція головного спеціаліста відділу проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 3 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадова інструкція спеціаліста І категорії відділу проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Положення про відділ проектування об`єктів реконструкції та будівництва управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадові інструкції начальника відділу проектування об`єктів реконструкції та будівництва управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадові інструкції заступника начальника відділу проектування об`єктів реконструкції та будівництва управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадові інструкції головного спеціаліста відділу проектування об`єктів реконструкції та будівництва управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадові інструкції головного спеціаліста відділу проектування об`єктів реконструкції та будівництва управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадові інструкції старшого інспектора відділу проектування об`єктів реконструкції та будівництва управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 3 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадові інструкції старшого інспектора відділу проектування об`єктів реконструкції та будівництва управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Положення про відділ проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування та технічної підготовки будівництва Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради; Посадові інструкції співробітників відділу проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування та технічної підготовки будівництва Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 51 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Трудові книжки: ОСОБА_9 , ОСОБА_8 , ОСОБА_13 , ОСОБА_11 які запаковано до паперового конверту НПУ; Копія положень про Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадові інструкції заступника директора начальника управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадові інструкції заступника директора Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадові інструкції заступника директора начальника управління проектування та технічної підготовки будівництва Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадові інструкції провідного спеціаліста відділу проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 3 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадові інструкції провідного спеціаліста відділу проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 3 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадові інструкції головного спеціаліста відділу проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 3 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадові інструкції старшого інспектора відділу проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 3 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Посадові інструкції головного спеціаліста відділу проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Особові справи: ОСОБА_8 , ОСОБА_14 , ОСОБА_11 , ОСОБА_13 , ОСОБА_15 , ОСОБА_10 , ОСОБА_16 , ОСОБА_9 які запаковано до паперового конверту НПУ; Лист до КП «Міські активи» загальною кількістю 2 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Чернетка Акту №2 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту АДРЕСА_7 загальною кількістю 20 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Підсумкова відомість ресурсів за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13027 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Розрахунок загальновиробничих витрат за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту АДРЕСА_7 загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Чернетка Акту №2 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13186 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 29 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Розрахунок загальновиробничих витрат за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13186 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 7 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Акт №1 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за листопад 2023 року за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13186 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 24 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Підсумкова відомість ресурсів за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13186 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 16 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Розрахунок загальновиробничих витрат за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту АДРЕСА_6 загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Акт №1 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за листопад 2023 року за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту АДРЕСА_6 загальною кількістю 22 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Чернетка акту №1 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за листопад 2023 року за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13182 по вул. Макарова 20 у місті Дніпро загальною кількістю 32 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Підсумкова відомість ресурсів за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту АДРЕСА_6 загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Акт №1 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за листопад 2023 року за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13186 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 27 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Чернетка акту №1 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за листопад 2023 року за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13027 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 34 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Чернетка Акту №2 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13182 по вул. Макарова 20 у місті Дніпро загальною кількістю 22 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Підсумкова відомість ресурсів за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13027 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 13 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Чернетка акту №1 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за листопад 2023 року за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13027 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 24 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Лист до ПП «ДНЕПРОГОРСТРОЙ» загальною кількістю 1 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Лист від ПП «ДНЕПРОГОРСТРОЙ» загальною кількістю 5 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Лист від КП «Міські активи» загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Акт на закриття прихованих робіт за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13027 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 20 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Акт на закриття прихованих робіт за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13186 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 24 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;Акт на закриття прихованих робіт за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13182 по вул. Макарова 20 у місті Дніпро загальною кількістю 17 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Копія посадової інструкції старшого інспектора відділу технічного нагляду Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Копія посадової інструкції начальника відділу технічного нагляду Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 7 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Накази про призначення співробітників відділу технічного нагляду Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 3 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Чорнові записи загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Підсумкова відомість ресурсів стосовно проведення поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_8 загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Лист від КП «Міськи активи» загальною кількістю 2 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Розрахунок загальновиробничих витрат стосовно проведення поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_8 загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Підсумкова відомість ресурсів стосовно проведення поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_8 загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Акт №1 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за листопад 2023 року за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту АДРЕСА_8 загальною кількістю 25 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Чорнові записи загальною кількістю 1 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Акт приймання-передачі матеріальних цінностей; Акт про результати проведених заходів Комісією з обстеження місця розриву внутрішньо-будинкових мереж опалення та документів департаменту, що перебували за зберіганні в кабінеті № 100 за адресою: АДРЕСА_3 до виникнення аварії від 09.04.2024, та невід`ємний додаток до нього з переліком знищеної документації загальною кількістю 58 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Бухгалтерська документація про нарахування заробітної плати співробітниками Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 8 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Бухгалтерська документація стосовно прийому пропозицій закупівель загальною кількістю 15 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Бухгалтерська документація щодо нарахування заробітної плати співробітникам Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Інформація про використання коштів та бюджети на 2023 рік Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 16 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ; Копія листа від КП «Міськи активи» загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ. Постановою слідчого від 12.06.2024 року вилучені вищевказані предмети визнано речовими доказами у кримінальному провадженні
№ 42023042000000186. Враховуючи той факт, що для забезпечення швидкого, повного та неупередженого досудового розслідування, та встановлення обставин які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, виникла потреба в детальному ознайомленні вилучених предметів та документів, їх дослідженні в рамках відповідних судових експертиз, а також в опрацюванні інформації яка знаходиться в вилучених носіях інформації та комп`ютерній техніці, та той факт, що причетні до вчинення кримінального правопорушення особи, з метою приховування своєї злочинної діяльності можуть знищити або сховати вилучене майно, досудове слідство приходить до висновку щодо необхідності застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді накладення арешту на вилучене майно. Вказане тимчасово вилучене майно може містити в собі сліди злочинної дійсності, у зв`язку із чим може бути необхідним для доказування фактів злочинної діяльності, при цьому згідно ч. 1 ст. 170 КПК України завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Таким чином, враховуючи обставини кримінального правопорушення є достатні підстави вважати, що вищезазначені речі вилучені під час обшуку, відповідають критеріям зазначеним у ч. 2 ст. 167 КПК України та в подальшому можуть бути використані як докази вчинення злочину. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. Так, з метою забезпечення кримінального провадження та збереження речових доказів, з метою запобігання можливості його знищення, використання, перетворення, відчуження. На підставі викладеного, слідчий звертається до суду з даним клопотанням про арешт майна.
Від слідчого надана заяв а, про розгляд клопотання без його участі.
Ознайомившись з матеріалами клопотання, слідчий суддя приходить до наступного.
Згідно ч.1 ст.170 КПК України,арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
За ч.2 ст.170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Як визначено ч.3 ст.170 КПК України,у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98цього Кодексу.
Відповідно до вимог ст.98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення. Документи є речовими доказами, якщо вони містять ознаки, зазначені в частині першій цієї статті.
За ч.2 ст.173 КПК України, при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: 1) правову підставу для арешту майна; 2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої статті 170 цього Кодексу); 3) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених пунктами 3, 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 3-1) можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другої статті 170 цього Кодексу); 4) розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 5) розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; 6) наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.
Відповідно до ч.10 ст. 170 КПК України,арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, віртуальні активи, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна. Не може бути арештовано майно, якщо воно перебуває у власності добросовісного набувача, крім арешту майна з метою забезпечення збереження речових доказів
Матеріальні об`єкти, які зберегли на собі сліди вчинення кримінального правопорушення та предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, з урахуванням вимог ст.98 КПК України є речовими доказами, оскільки містять відомості про вчинення кримінального правопорушення і можуть бути використані як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
В судовому засіданні встановлено, що слідчим відділенням відділення поліції № 6 Дніпровського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023042000000186, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 27.11.2023, за ознаками складу кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 15, ч. 4 ст. 191 КК України.
Також встановлено, що постановою старшого слідчого слідчого відділення відділення поліції № 6 Дніпровського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_3 від 16.06.2024 року визнано речовими доказами по кримінальному провадженню № 42023042000000186, майно, яке вилучене в ході проведення обшуку за адресою: АДРЕСА_3 , в період часу з 07:16 по 15:41 год. 12.06.2023 за місцем розташування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради.
Враховуючи зазначені підстави, згідно зі ст.98 КПК України, вказане майно є речовим доказом і має доказове значення для досудового розслідування.
Незастосування заходів забезпечення кримінального провадження, може призвести до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування та передачі іншим особам, власником вищезазначеного майна.
Правовою підставою для арешту зазначеного майна є п.1 ч.2 ст.170 КПК України збереження речових доказів.
Слідчий суддя вважає обґрунтованими доводи органу досудового розслідування, щодо необхідності накладення арешту на вказане майно, у зв`язку з чим, клопотання підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись вимогами ст.ст. 36, 40, 110,131-132, 170-171,309 КПК України, слідчий суддя,-
постановив:
Клопотання старшого слідчого слідчого відділення відділення поліції № 6 Дніпровського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_3 , яке погоджене прокурором Західної окружної прокуратури м. Дніпра ОСОБА_4 , про арешт майна, в рамках кримінального провадження №42023042000000186 від 27.11.2023 року, за ознаками складу кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 15, ч. 4 ст. 191 КК України задовольнити.
Накласти арешт на майно, яке вилучене в ході проведення обшуку 12.06.2024 року, у кримінальному провадженні № 42023042000000186 внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 27.11.2023 року, за ознаками складу кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 15, ч. 4 ст. 191 КК України, в період часу з 07:16 по 15:41 за адресою, АДРЕСА_3 , а саме на:
- Пояснювальна записка стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_4 ; Об`єктний кошторис №021 стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_4 ; Розрахунок загальновиробничих витрат стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_4 загальною кількістю 56 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Пояснювальна записка стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_5 ; Загальновиробничі витрати стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_5 ; Об`єктний кошторис стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_5 ; Розрахунок загальновиробничих витрат стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_5 загальною кількістю 64 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Пояснювальна записка стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_6 ; Загальновиробничі витрати стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_6 ; Об`єктний кошторис №02-1 стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_6 ; Розрахунок загальновиробничих витрат стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_6 загальною кількістю 52 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-08-30-001613-a стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_4 з додатками; Копія дефектного акту стосовно проведення поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_4 загальною кількістю 28 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Звіт про результати проведення закупівлі UA-2023-08-31-006930-a стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_5 з додатками; Копія дефектного акту стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_5 загальною кількістю 28 арк. які запаковано до поліетиленового спецпакету №PSP2370543;
- Звіт про результати проведення закупівлі UA-2023-08-30-001762-a стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_6 з додатками; Копія дефектного акту стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_6 загальною кількістю 27 арк. які запаковано до поліетиленового спецпакету №PSP3029301;
- Звіт про результати проведення закупівлі UA-2023-08-31-007088-a стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_7 з додатками; Копія дефектного акту стосовно поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_7 загальною кількістю 27 арк. які запаковано до поліетиленового спецпакету №WAR1596431;
- Повідомлення про намір укладення договорів стосовно проведення поточних ремонтів у спорудах цивільного захисту №13186, №13187, №13182 разом з чорновими записами загальною кількістю 15 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Звернення до міського голови стосовно надання доручення ДКБ ДМР про проведення ремонтних робіт у спорудах цивільного захисту у місті Дніпро, від КП Дніпровські міські активи загальною кількістю 1 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Наказ №99 від 05.09.2023 про призначення ОСОБА_9 відповідальною за здійснення контролю ведення та прийняттям обсягів робіт по проведенню поточних ремонтів у спорудах цивільного захисту №13182, №13027, №13186 загальною кількістю 1 арк.. який запаковано до паперового конверту НПУ;
- Наказ №100 від 05.09.2023 про призначення ОСОБА_10 відповідальною за здійснення контролю ведення та прийняттям обсягів робіт по проведенню поточних ремонтів у спорудах цивільного захисту №13137, №1280 загальною кількістю 1 арк. який запаковано до паперового конверту НПУ;
- Наказ від 30.03.2023 про призначення на посаду ОСОБА_11 ; Наказ від 30.03.2023 про призначення на посаду ОСОБА_12 ; Наказ від 25.04.2023 про призначення на посаду ОСОБА_9 загальною кількістю 3 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;;
- Положення про тендерно-договірний відділ Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Положення про відділ технічного нагляду управління будівництва Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 5 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Положення про відділ проектування об`єктів, реконструкції та будівництва управління проектування та технічної підготовки будівництва Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Положення про управління будівництва Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 8 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадова інструкція заступника начальника управління будівництва Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 8 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадова інструкція заступника начальника відділу технічного нагляду управління будівництва Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадова інструкція начальника відділу проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадова інструкція заступника директора департаменту начальника управління планування, фінансування та кадрово-адміністративного забезпечення Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадова інструкція заступника начальника тендерно-договірного відділу Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадова інструкція начальника тендерно-договірного відділу Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 5 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Положення про відділ проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадова інструкція заступника начальника відділу проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 3 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадова інструкція головного спеціаліста відділу проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 3 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадова інструкція спеціаліста І категорії відділу проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Положення про відділ проектування об`єктів реконструкції та будівництва управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадові інструкції начальника відділу проектування об`єктів реконструкції та будівництва управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадові інструкції заступника начальника відділу проектування об`єктів реконструкції та будівництва управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадові інструкції головного спеціаліста відділу проектування об`єктів реконструкції та будівництва управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадові інструкції головного спеціаліста відділу проектування об`єктів реконструкції та будівництва управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадові інструкції старшого інспектора відділу проектування об`єктів реконструкції та будівництва управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 3 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадові інструкції старшого інспектора відділу проектування об`єктів реконструкції та будівництва управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Положення про відділ проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування та технічної підготовки будівництва Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради; Посадові інструкції співробітників відділу проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування та технічної підготовки будівництва Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 51 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Трудові книжки: ОСОБА_9 , ОСОБА_8 , ОСОБА_13 , ОСОБА_11 які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Копія положень про Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадові інструкції заступника директора начальника управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадові інструкції заступника директора Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадові інструкції заступника директора начальника управління проектування та технічної підготовки будівництва Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадові інструкції провідного спеціаліста відділу проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 3 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадові інструкції провідного спеціаліста відділу проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 3 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадові інструкції головного спеціаліста відділу проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 3 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадові інструкції старшого інспектора відділу проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 3 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Посадові інструкції головного спеціаліста відділу проектування об`єктів з капітального ремонту управління проектування Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Особові справи: ОСОБА_8 , ОСОБА_14 , ОСОБА_11 , ОСОБА_13 , ОСОБА_15 , ОСОБА_10 , ОСОБА_16 , ОСОБА_9 які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Лист до КП «Міські активи» загальною кількістю 2 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Чернетка Акту №2 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту АДРЕСА_7 загальною кількістю 20 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Підсумкова відомість ресурсів за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13027 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Розрахунок загальновиробничих витрат за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13027 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Чернетка Акту №2 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13186 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 29 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Розрахунок загальновиробничих витрат за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13186 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 7 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Акт №1 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за листопад 2023 року за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13186 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 24 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Підсумкова відомість ресурсів за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13186 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 16 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Розрахунок загальновиробничих витрат за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту АДРЕСА_6 загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Акт №1 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за листопад 2023 року за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту АДРЕСА_6 загальною кількістю 22 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Чернетка акту №1 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за листопад 2023 року за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13182 по вул. Макарова 20 у місті Дніпро загальною кількістю 32 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Підсумкова відомість ресурсів за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13182 по вул. Макарова 20 у місті Дніпро загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Акт №1 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за листопад 2023 року за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13186 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 27 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Чернетка акту №1 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за листопад 2023 року за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13027 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 34 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Чернетка Акту №2 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13182 по вул. Макарова 20 у місті Дніпро загальною кількістю 22 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Підсумкова відомість ресурсів за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13027 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 13 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Чернетка акту №1 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за листопад 2023 року за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13027 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 24 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Лист до ПП «ДНЕПРОГОРСТРОЙ» загальною кількістю 1 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Лист від ПП «ДНЕПРОГОРСТРОЙ» загальною кількістю 5 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Лист від КП «Міські активи» загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Акт на закриття прихованих робіт за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13027 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 20 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Акт на закриття прихованих робіт за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13186 по вул. Автотранспортна 2 у місті Дніпро загальною кількістю 24 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Акт на закриття прихованих робіт за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту №13182 по вул. Макарова 20 у місті Дніпро загальною кількістю 17 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Копія посадової інструкції старшого інспектора відділу технічного нагляду Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Копія посадової інструкції начальника відділу технічного нагляду Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 7 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Накази про призначення співробітників відділу технічного нагляду Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 3 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Чорнові записи загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Підсумкова відомість ресурсів стосовно проведення поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_8 загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Лист від КП «Міськи активи» загальною кількістю 2 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Розрахунок загальновиробничих витрат стосовно проведення поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_8 загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Підсумкова відомість ресурсів стосовно проведення поточного ремонту споруди цивільного захисту населення АДРЕСА_8 загальною кількістю 6 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Акт №1 приймання виконання будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості за листопад 2023 року за фактом поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту АДРЕСА_8 загальною кількістю 25 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Чорнові записи загальною кількістю 1 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Акт приймання-передачі матеріальних цінностей; Акт про результати проведених заходів Комісією з обстеження місця розриву внутрішньо-будинкових мереж опалення та документів департаменту, що перебували за зберіганні в кабінеті № 100 за адресою: АДРЕСА_3 до виникнення аварії від 09.04.2024, та невід`ємний додаток до нього з переліком знищеної документації загальною кількістю 58 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Бухгалтерська документація про нарахування заробітної плати співробітниками Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 8 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Бухгалтерська документація стосовно прийому пропозицій закупівель загальною кількістю 15 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Бухгалтерська документація щодо нарахування заробітної плати співробітникам Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Інформація про використання коштів та бюджети на 2023 рік Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради загальною кількістю 16 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
- Копія листа від КП «Міськи активи» загальною кількістю 4 арк. які запаковано до паперового конверту НПУ;
шляхом накладення заборони відчуження, розпорядження та користування зазначеним майном.
Ухвала підлягає негайному виконанню слідчим, прокурором.
Ухвала слідчого судді може бути оскаржена протягом п`яти днів з дня її проголошення до Дніпровського апеляційного суду. Якщо ухвалу слідчого судді було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання копії судового рішення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Красногвардійський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 14.06.2024 |
Оприлюднено | 09.08.2024 |
Номер документу | 120881632 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Красногвардійський районний суд м.Дніпропетровська
Білик І. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні