ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
просп. Науки, 5, м. Харків, 61022, телефон/факс (057)702 10 79, inbox@lg.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
про відкриття провадження у справі
12 серпня 2024 року м.Харків Справа № 913/375/23(913/359/24)
Провадження №13/913/359/24
Господарський суд Луганської області у складі судді Яресько Б.В., розглянувши матеріали за позовом
Виконуючого обов`язків керівника Щастинської окружної прокуратури Луганської області в інтересах держави в особі органів, уповноважених здійснювати відповідні функції у спірних відносинах:
Позивач-1 Північно-східний офіс Держаудитслужби, м. Харків
Позивач-2 Міністерство освіти і науки України, м. Київ
Позитач-3 Луганська обласна державна адміністрація Луганська обласна військова адміністрація, м. Сєвєродонецьк Луганської області
до відповідача-1 Товариства з обмеженою відповідальністю ЕНЕРА СХІД, м. Старобільськ Луганської області.
відповідача-2 - Новоайдарський професійний аграрний ліцей, смт Новоайдар Щастинського району Луганської області
про визнання недійсними додаткових угод до договору та повернення неправомірно сплачених бюджетних коштів.
в с т а н о в и в :
08.08.2024 р. Виконуючий обов`язки керівника Щастинської окружної прокуратури Луганської області (далі прокурор) звернувся до Господарського суду Луганської області в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах Північно-східний офіс Держаудитслужби (далі позивач-1), Міністерство освіти і науки України (далі позивач-2) та Луганської обласної державної адміністрації Луганська обласна військова адміністрація (далі позивач-3) з позовною заявою від 07.08.2024 р. № 54-977вих-24 (Документ сформований в системі Електронний суд 07.08.2024 р.) про визнання недійсними додаткових угод №1 від 09.03.2021 р, №2 від 09.03.2021 р., №3 від 09.03.2021 р., №4 від 16.03.2021 р., №5 від 20.09.2021 р., № 6 від 19.10.2021 р., № 7 від 15.11.2021 р., №8 від 15.12.2021 р., №9 від 30.12.2021 р., №11 від 17.01.2022 р., №12 від 15.02.2022 р. до Договору про постачання електричної енергії споживачу №93-НА від 04.01.2021 р. та стягнення незаконно отриманих бюджетних коштів у сумі 60 697 гривень 33 копійки.
Також, просить суд солідарно стягнути з відповідачів сплачений судовий збір за подання позовної заяви до суду у розмірі 29 068 гривень 80 копійок та перерахувати їх на користь Луганської обласної прокуратури.
Обґрунтовуючи позовні вимоги прокурор зазначив таке.
02.12.2020 р. Новоайдарський професійний аграрний ліцей в електронній системі закупівель опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі товару електричної енергії у кількості 91633 кіловат-годин, строк поставки до 31.12.2021 р.
Протоколом від22.12.2020 р. засідання тендерного комітету Новоайдарського професійного аграрного ліцею переможцем визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА СХІД»
04.01.2021 р. між відповідачем-1 та відповідачем-2 було укладено договір № 93-НА про постачання електричної енергії. Строк постачання електричної енергії за договором з 01.01.2021 по 31.12.2021; загальна ціна договору 306 961,36 грн., в т.ч. ПДВ; загальний обсяг постачання електричної енергії 91633 кВт*год. Ціна за 1 кВт*год. складає 3,34 грн.
протягом березня 2021 лютого 2022 років відповідачами вносились зміни до умов Договору №93-НА від 04.01.2021, а саме:
додатковою угодою №1 від 09.03.2021 р. Відповідач-1 продає електричну енергію в кількості 85080 кВт/год., сума Договору 306 960, 13 грн. Вартість за 1 кВт/год зросла до 3,6 грн.
додатковою угодою №2 від 09.03.2021 р. Відповідач-1 продає електричну енергію в кількості 78771 кВт/год., сума Договору 306 959, 55 грн. Вартість за 1 кВт/год зросла до 3, 89 грн.
додатковою угодою №3 від 09.03.2021 р. Відповідач-1 продає електричну енергію в кількості 77224 кВт/год., сума Договору 306 957, 27 грн. Вартість за 1 кВт/год зросла до 3,97 грн.
додатковою угодою №4 від 16.03.2021 р. Відповідач-1 продає електричну енергію в кількості 73613 кВт/год., сума Договору 306 953, 34 грн. Вартість за 1 кВт/год зросла до 4,16 грн.
додатковою угодою №5 від 20.09.2021 р. Відповідач-1 продає електричну енергію в кількості 68318 кВт/год., сума Договору 306 951, 03 грн. Вартість за 1 кВт/год зросла до 4,49 грн
додатковою угодою №6 від 19.10.2021 р. Відповідач-1 продає електричну енергію в кількості 65872 кВт/год., сума Договору 306 951,03 грн. Вартість за 1 кВт/год зросла до 4,65 грн.
додатковою угодою №7 від 15.11.2021 р. Відповідач-1 продає електричну енергію в кількості 61953 кВт/год., сума Договору 306 951,03 грн. Вартість за 1 кВт/год зросла до 4,95 грн.
додатковою угодою №8 від 15.12.2021 р. Відповідач-1 продає електричну енергію в кількості 58644 кВт/год., сума Договору 306 951,03 грн. Вартість за 1 кВт/год зросла до 5,23 грн.
додатковою угодою №11 від 17.01.2022 р. Відповідач-1 продає електричну енергію в кількості 43595 кВт*год, а сума Договору становить 219 233,29 грн. Вартість за 1 кВт/год складає 5,02 грн.
додатковою угодою №12 від 15.02.2022 р. Відповідач-1 продає електричну енергію в кількості 39 022 кВт*год, а сума Договору становить 191 030,81 грн. Вартість за 1 кВт/год складає 4,89 грн.
Як зазначив прокурор, з урахуванням додаткових угод №1 від 09.03.2021, № 2 від 09.03.2021, № 3 від 09.03.2021, №4 від 16.03.2021, №5 від 20.09.2021, №6 від19.10.2021, №7 від 15.11.2021, №8 від 15.12.2021, №9 від 30.12.2021, №11 від 17.01.2022, №12 від 15.02.2022 ціна електричної енергії зросла з 3,34 грн. за кіловат-годину до 4,89 грн. за кіловат-годину (на 1,55 грн. або на +46,40% від первинної ціни)
Відповідно до протоколу передачі судової справи раніше визначеному складу суду від 08.08.2024 р. матеріали справи в межах справи про банкрутство передано на розгляд судді Яресько Б.В., в провадженні якого перебуває справа про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю ЕНЕРА СХІД.
Звернення до суду Виконуючого обов`язків керівника Щастинської окружної прокуратури Луганської області в інтересах держави, а правове регулювання участі прокурора у розгляді справ у господарському суді здійснюється ст. 53 ГПК України, згідно з якою прокурор бере участь у розгляді справ за його позовами, а також може вступити за своєю ініціативою у справу, провадження у якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті.
При цьому прокурор для представництва інтересів держави в господарському суді повинен обґрунтувати, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.
Також ч. 4 ст. 23 Закону України Про прокуратуру від 14.10.2014 р. № 1697-VII передбачено, що наявність підстав для представництва має бути обґрунтована прокурором у суді. Прокурор здійснює представництво інтересів громадянина або держави в суді виключно після підтвердження судом підстав для представництва. Прокурор зобов`язаний попередньо, до звернення до суду, повідомити про це відповідного суб`єкта владних повноважень. У разі підтвердження судом наявності підстав для представництва прокурор користується процесуальними повноваженнями відповідної сторони процесу. Наявність підстав для представництва може бути оскаржена громадянином чи її законним представником або суб`єктом владних повноважень.
Підставою позову прокурор зазначає порушення економічних інтересів держави, що виразилась у вчиненні незаконного правочину і, як наслідок, проведення бюджетного фінансування з порушенням законодавчо встановленого порядку. З метою усунення порушень бюджетного законодавства та законодавства у сфері публічних закупівель та повернення незаконно сплачених підприємству бюджетних коштів, що призвело до їх нераціонального використання, такі інтереси держави потребують захисту.
Як органи, уповноважені державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах, прокурор зазначив Північно-східний офіс Державної аудиторської служби України, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю та Луганську обласну державну адміністрацію-обласна військова адміністрація, яка приймає участь у формуванні бюджету та забезпечує його виконання, а також зобов`язана забезпечити раціональне та максимально ефективне використання бюджетних коштів, приймає рішення про використання виділених коштів, контролює належне і своєчасне відшкодування шкоди, заподіяної державі.
Статтею 7 Закону України Про публічні закупівлі визначено органи, які здійснюють державне регулювання, контроль у сфері закупівель та громадський контроль, а саме: центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 10 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні, яка визначає права органу державного фінансового контролю, останньому надається право звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.
Відповідно до п. 1 Положенням про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 р. № 23, Північно-східний офіс Держаудитслужби підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органам.
У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління в Луганській, Полтавській, Сумській областях.
Основним завданням офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Луганської, Полтавської, Сумської, Харківської областей (п. 3 Положення).
Згідно з п. 4 Положення офіс відповідно до покладених на нього завдань здійснює контроль за цільовим, ефективним використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягненням економії бюджетних коштів і результативності в діяльності розпорядників бюджетних коштів, дотриманням законодавства про закупівлі.
Офіс вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб, а саме звертається до суду в інтересах держави у разі незабезпечення виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.
Також офіс має право порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених з порушенням законодавства, у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, отримані підконтрольними установами за незаконними договорами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства (п.п. 18 п. 6 Положення).
Таким чином, Північно-східний офіс Держаудитслужби також наділений повноваженнями звертатися до суду на захист інтересів держави в спірних правовідносинах.
Щастинська окружна прокуратура Луганської області надіслала інформацію Північно-східному офісу Держаудитслужби від 13.06.2024 №54-804вих-24 щодо належного реагування Офісом на виявлені порушення.
Листом від 05.07.2024 р. № 202015-17/3039-2024, повідомлено, що розгляд лист Щастинської окружної прокуратури Луганської області переадресовано за належністю до управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області .
Листом № 54-804 вих-24 від 13.06.2024 Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області повідомило окружну прокуратуру про те, що заходи державного фінансового контролю за результатами вказаної закупівлі не проводились.
Згідно із ст. 143 Конституції України місцеві органи самоврядування затверджують програми соціально-економічного розвитку і контролюють їх виконання, затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання.
Відповідно до ст. 62 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні держава фінансово підтримує місцеве самоврядування, бере участь у формуванні доходів місцевих бюджетів, здійснює контроль за законним, доцільним, економним, ефективним витрачанням коштів та належним їх обліком. Вона гарантує органам місцевого самоврядування доходну базу, достатню для забезпечення населення послугами на рівні мінімальних соціальних потреб.
Відповідно до ст. 76 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні органи та посадові особи місцевого самоврядування несуть відповідальність у разі порушення ними Конституції або законів України.
Таким чином, держава є заінтересованою у дотриманні встановлених нею вимог у відповідних законах, передусім, які пов`язані з використанням бюджетних коштів, у тому числі коштів місцевих бюджетів.
У відповідності до приписів ст. 4 Закону України Про правовий режим воєнного стану на територіях, на яких введено воєнний стан, для забезпечення дії Конституції та законів України, забезпечення разом із військовим командуванням запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, оборони, цивільного захисту, громадської безпеки і порядку, захисту критичної інфраструктури, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян можуть утворюватися тимчасові державні органи - військові адміністрації.
Військові адміністрації населених пунктів на відповідній території здійснюють повноваження по управлінню майном, яке перебуває у комунальній власності відповідної територіальної громади (п.12. ч.2 ст.15 Закону України Про правовий режим воєнного стану).
Згідно з п.п.2, 10 ч. 2 ст. 15 Закону України Про правовий режим воєнного стану військові адміністрації населених пунктів на відповідній території здійснюють повноваження із, серед іншого, забезпечення ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів; складання та затвердження місцевого бюджету, внесення змін до нього, забезпечення виконання відповідного бюджету; здійснення управління майном, яке перебуває у комунальній власності відповідної територіальної громади; управління закладами освіти, установами освіти, закладами охорони здоров`я, культури, фізичної культури і спорту, надавачами соціальних послуг, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними, підлітковими закладами за місцем проживання; організації їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення; організації надання ними послуг, у тому числі соціальних.
Указом Президента України № 665/2022 від 23.09.2022 Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Луганської області на виконання Закону України Про правовий режим воєнного стану утворено Луганську обласну державну адміністрацію - обласну військову адміністрацію.
Таким чином повноваження Луганської обласної державної адміністрації, яка є представницьким органом територіальної громади, у зв`язку із введенням військового стану та утворенням Луганської обласної військової адміністрації, припинені (без припинення юридичної особи).
Щастинською окружною прокуратурою Луганської області на адресу Луганської обласної державної адміністрації - обласної військової адміністрації направлено лист від 12.06.2024 №54-800вих-24 в якому повідомлено про виявлені порушення інтересів держави, запропоновано самостійно вжити заходи, спрямовані на їх усунення, а також повідомити про такі вжиті або заплановані заходи.
Листом Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації від 21.06.2024 №05/07-1857 повідомлено прокуратуру про те, що вказаний орган заходи, спрямовані на усунення порушень не вживав. Підтверджено належність коштів, за рахунок яких здійснена закупівля до коштів обласного бюджету.
У зв`язку з тим, що органами Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України та Луганську обласну державну адміністрацію - обласну військову адміністрацію до теперішнього часу не вжито заходів до усунення зазначених порушень, що призводить до порушення інтересів держави, наявні підстави для представництва прокурором інтересів держави у цій справі, в особі цих органів.
Згідно з ч. 2 п. 5 ст. 53 ГПК України у разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача.
З урахуванням викладеного, суд підтверджує підстави представництва заступника керівника Лисичанської окружної прокуратури Луганської області інтересів держави в особі органів, уповноважених здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах: Луганської обласної державної адміністрації - обласної військової адміністрації та Північно-східного офісу Держаудитслужби у цій справі та визнає подані матеріали достатніми для прийняття позовної заяви до розгляду.
Міністерство освіти і науки України, як центральний орган виконавчої влади, згідно ст. ст. 1, 6 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади» забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах освіти і науки, наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності, трансферу (передачі) технологій. Повноваження міністерств, інших центральних органів виконавчої влади поширюються на всю територію держави.
Положенням про Міністерство освіти і науки України, затвердженого Постановою КМУ від 16.10.2014 № 630 (далі - Положення) визначено, що Міністерство освіти і науки України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах освіти і науки, наукової, науково-технічної діяльності, інноваційної діяльності в зазначених сферах, трансферу (передачі) технологій, а також забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері здійснення державного нагляду (контролю) за діяльністю закладів освіти, підприємств, установ та організацій, які надають послуги у сфері освіти або провадять іншу діяльність, пов`язану з наданням таких послуг, незалежно від їх підпорядкування і форми власності.
Як передбачено ст. 28 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади» міністерства звертаються до суду, якщо це необхідно для здійснення їхніх повноважень у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.
Таким чином, Міністерство освіти і науки України є уповноваженим органом влади в розумінні ст. 23 Закону України «Про прокуратуру», а саме особою, уповноваженою на вжиття заходів представницького характеру щодо захисту інтересів держави, пов`язаних із законним та ефективним витрачанням бюджетних коштів, а тому є належним позивачем у справі.
Щастинською окружною прокуратурою Луганської області на адресу Міністерства освіти і науки України направлено лист від 12.06.2024 №54-797вих-24 в якому повідомлено про виявлені порушення інтересів держави, запропоновано самостійно вжити заходи, спрямовані на їх усунення, а також повідомити про такі вжиті або заплановані заходи.
Листом Міністерства освіти і науки України від 18.06.2024 №1/10778-24 повідомлено прокуратуру про те, що вказаний орган заходи, спрямовані на усунення порушень не вживав.
Міністерство освіти і науки України, Луганська обласна державна адміністрація - обласна військова адміністрація та Північно-східний офіс Державної аудиторської служби України набувають статус позивачів.
За змістом ч. 1 ст. 176 ГПК України за відсутності підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви чи відмови у відкритті провадження суд відкриває провадження у справі протягом п`яти днів з дня надходження позовної заяви або заяви про усунення недоліків, поданої в порядку, передбаченому статтею 174 цього Кодексу.
Позовна заява відповідає вимогам статей 162, 164 та 172 ГПК України, підстав для залишення її без руху, повернення або відмови у відкритті провадження у справі не встановлено.
За таких обставин, суд вважає за необхідне прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі.
Пунктом 4 ч. 2 ст. 176 ГПК України передбачено, що про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначаються, зокрема, за якими правилами позовного провадження (загального чи спрощеного) буде розглядатися справа.
Відповідно до ч. 1 ст. 12 ГПК України господарське судочинства здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку, зокрема, позовного провадження (загального або спрощеного).
Частина 3 ст. 12 ГПК України передбачає, що спрощене позовне провадження призначене для розгляду малозначних справ, справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи. Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.
Відповідно до абз. 4-5 ч. 2 ст. 7 Кодексу України з процедур банкрутства заяви (позовні заяви) учасників провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) або інших осіб у спорах, стороною в яких є боржник, розглядаються в межах справи про банкрутство (неплатоспроможність) за правилами спрощеного позовного провадження. Позивач має право в позовній заяві заявити мотивоване клопотання про розгляд справи за правилами загального позовного провадження. Якщо суд за результатами розгляду клопотання позивача дійде висновку про розгляд справи в порядку загального позовного провадження, він зазначає про це в ухвалі про відкриття провадження у справі.
Приймаючи до уваги, що відносно боржника ТОВ Енера Схід порушена справа 913/357/23 про банкрутство, незначну складність характеру спірних правовідносин та обсяг необхідних доказів, а також наявність всіх необхідних заяв по справі, суд дійшов висновку, що дана справа є справою незначної складності в розумінні ч. 5 ст. 12 ГПК України, у зв`язку з чим дана справа підлягає розгляду за правилами спрощеного позовного провадження.
У відповідності до ч. 5 ст. 252 ГПК України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої із сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
Отже, враховуючи положення ст. 7 КУзПБ, відсутність клопотання позивача про розгляд справи в порядку загального позовного провадження, характер спірних правовідносин, подані позивачем докази, викладені у позовній заяві обставини справи дають підстави вважати, що справу може бути розглянуто у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
Як свідчать матеріали справи, одночасно з даним позовом прокурором подано клопотання про витребування у ТОВ ЕНЕРА СХІД :
завірені належним чином копії актів, складених ТОВ «ЕНЕРА СХІД» та Новоайдарським професійним аграрним ліцеєм щодо приймання-передачі електричної енергії: №93-НА/10256/1 вiд 12.02.2021, №93-НА/22350/1 вiд 15.03.2021, №93-НА/32757/1 вiд 12.04.2021, №93-НА/43699/1 вiд 13.05.2021, №93-НА/54728/1 вiд 14.06.2021, №93-НА/64520/1 вiд 07.07.2021, №93-НА/75820/1 вiд 12.08.2021, №93-НА/86324/1 вiд 20.09.2021, №93-НА/97337/1 вiд 13.10.2021, №93-НА/108590/1 вiд 15.11.2021, №93-НА/118610/1 вiд 15.12.2021, №93-НА/122479/1 вiд 20.12.2021, №93-НА/9809/1 вiд 14.02.2022 р.
В обгрунтування клопотання прокурор зазначає, що зазначені акти є доказами, які обґрунтовують позовні вимоги, а самостійне подання прокурором даних доказів у справі є неможливим, в зв`язку з чим, виникла необхідність у витребуванні судом даних доказів.
Зазначені акти, перебувають у постачальника електричної енергії, як у сторони Договору.
Так, відповідно до ст. 81 ГПК України учасник справи у разі неможливості самостійно надати докази вправі подати клопотання про витребування доказів судом. Таке клопотання повинно бути подане в строк, зазначений в частинах другій та третій статті 80 цього Кодексу.
Оскільки акти приймання-передачі електричної енергії, податкові накладні та відомості щодо обсягів поставленої електричної енергії є доказами, які обгрунтовують позовні вимоги, суд задовольняє вказане клопотання прокурора.
На підставі викладеного, керуючись ст. 7 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 12, 53, 81, 120, 176, 232, 234-236, ч. 3 ст. 247, 252 Господарського процесуального кодексу України, ст. 23 Закону України Про прокуратуру, господарський суд
у х в а л и в :
1. Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі.
2. Справу розглядати в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи за наявними у справі матеріалами.
3. Встановити відповідачам строк для подання відзиву з урахуванням вимог ст. 165 ГПК України протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі; після отримання від позивачів відповідей на відзив подати до суду заперечення протягом 5 днів з дня отримання такої відповіді від позивачів з урахуванням вимог ст. 167 ГПК України.
4. Встановити позивачам строк для подання відповідей на відзиви з урахуванням вимог ст. 166 ГПК України протягом 5 днів з моменту отримання відзивів від відповідачів.
5. Витребувати у Товариства з обмеженою відповідальністю ЕНЕРА СХІД (пл. Базарна, 32А, Старобільськ, Луганська область, 92702, ЄДРПОУ: 42010964) завірені належним чином копії актів, складених ТОВ «ЕНЕРА СХІД» та Новоайдарським професійним аграрним ліцеєм щодо приймання-передачі електричної енергії: №93-НА/10256/1 вiд 12.02.2021, №93-НА/22350/1 вiд 15.03.2021, №93-НА/32757/1 вiд 12.04.2021, №93-НА/43699/1 вiд 13.05.2021, №93-НА/54728/1 вiд 14.06.2021, №93-НА/64520/1 вiд 07.07.2021, №93-НА/75820/1 вiд 12.08.2021, №93-НА/86324/1 вiд 20.09.2021, №93-НА/97337/1 вiд 13.10.2021, №93-НА/108590/1 вiд 15.11.2021, №93-НА/118610/1 вiд 15.12.2021, №93-НА/122479/1 вiд 20.12.2021, №93-НА/9809/1 вiд 14.02.2022 р.
6. Рекомендувати учасникам справи для прискорення документообігу в межах цієї справи, подавати заяви по суті справи, заяви з процесуальних питань, клопотання, пояснення через особистий кабінет в підсистемі "Електронний суд".
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання 22.07.2024 р. та не підлягає оскарженню.
СуддяБогдан ЯРЕСЬКО
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 12.08.2024 |
Оприлюднено | 13.08.2024 |
Номер документу | 120939116 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні