Справа № 504/2936/24
Номер провадження 3/504/1733/24
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06.08.2024с-ще Доброслав
Суддя Комінтернівського районного суду Одеської області Сафарова А.Ф., за участі прокурора Доброславської окружної прокуратури Одеської області Рябоконь Р.В., розглянувши матеріали, що надійшли з Управління стратегічних розслідувань в Одеській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця смт. Доманівка, Доманівського району, Миколаївської області, громадянина України, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , фактично проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , працюючого на посаді генерального директора КНП «Одеська обласна психіатрична лікарня № 2» Одеської обласної ради,
за ч.1 ст. 172-6 КУпАП,
ВСТАНОВИВ:
В провадженні Комінтернівського районного суду Одеської області перебувають об`єднані матеріали справи відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1231/2024 від 05.07.2024, ОСОБА_1 обвинувачується в тому, що перебуваючи на посаді генерального директора Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна психіатрична лікарня № 2» Одеської обласної ради (КНП «Одеська обласна психіатрична лікарня № 2 ООР»), будучи посадовою особою юридичної особи публічного права та суб`єктом декларування відповідно до п.п. «а» п.2 ч.1 ст. 3 Закону України від 14.10.2014 року «Про запобігання корупції», а також суб`єктом згідно Примітки ст. 172-6 КУпАП, несвоєчасно - 14.06.2024, без поважних причин, подав шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2021 рік, чим порушив вимоги ч. 1 ст. 45, п.2-7 розділу ХІІ Закону України «Про запобігання корупції» та вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачено ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, а саме несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1232/2024 від 05.07.2024, ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді генерального директора КНП «Одеська обласна психіатрична лікарня № 2» ООР, будучи посадовою особою юридичної особи публічного права та суб`єктом декларування відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» та суб`єктом згідно Примітки до ст. 172-6 КУпАП, несвоєчасно 27.02.2024, без поважних причин, подав шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2022 рік, чим порушив вимоги ч.1 ст. 5, п.2-7 розділу ХІІ Закону України «Про запобігання корупції» та вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачено ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, а саме несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 1233/2024 від 05.07.2024, ОСОБА_1 , припиняючи з 25.04.2023 діяльність на посаді генерального директора Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна психіатрична лікарня № 2» Одеської обласної ради, будучи посадовою особою юридичної особи публічного права та суб`єктом декларування відповідно до п.п. «а» п. 2 ч.1 ст. 3 Закону України від 14.10.2014 року «Про запобігання корупції», несвоєчасно 14.06.2024, без поважних причин, подав шляхом заповнення на офіційному веб сайті Національного агентства з питань запобігання корупції декларацію особи, яка припиняє діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування за період неохоплений раніше поданими деклараціями, чим порушив вимоги абз. 1 ч.2 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» та вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачено ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, а саме несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
В судовому засіданні ОСОБА_1 визнав себе винним у вчиненні інкримінованих йому адміністративних правопорушеннях та підтвердив обставини, викладені у матеріалах справи.
Згідно висновку прокурора Доброславської окружної прокуратури Одеської області Рябоконь Р.В., в діях ОСОБА_1 наявні подія та склад адміністративних правопорушень передбачених ч. 1 ст. 172-6 КУпАП та останнього слід визнати винуватим у їх вчиненні та накласти адміністративне стягнення в межах санкції вказаної статті.
Дослідивши матеріали адміністративного провадження, суд дійшов до висновку, що вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративних правопорушень доведена та підтверджується зібраними у матеріалах справи доказами, за результатом дослідження та оцінки яких судом було встановлено наступне.
Рішенням Одеської обласної ради № 223-VIII від 18.06.2021 ОСОБА_1 призначено на посаду генерального директора КНП «Одеська обласна психіатрична лікарня № 2» ООР, строком на 3 роки. На підставі даного рішення 18.06.2021 року між Одеською обласною державною адміністрацією в особі її голови та ОСОБА_1 укладено контракт на зайняття ним посади генерального директора КНП «Одеська обласна психіатрична лікарня № 2» ООР.
Відповідно до Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації № 85/К-2023 від 25.04.2023 ОСОБА_1 було звільнено з посади генерального директора КНП «Одеська обласна психіатрична лікарня № 2№ ООР з 25.04.2023 на підставі п. 1 ч.1 ст. 36 КЗпП.
Згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, засновником КНП «Одеська обласна психіатрична лікарня № 2» ООР (код ЄДРПОУ 01998503) є Одеська обласна рада.
Статутом КНП «Одеська обласна психіатрична лікарня № 2» ООР, затвердженим рішенням обласної ради від 19.06.2019 № 984-VII визначено, що вказана установа є юридичною особою, має відокремлене майно на праві оперативного управління, укладає від свого імені угоди, набуває майнові та особисті права, може бути позивачем та відповідачем у судах України, міжнародних та третейських судах, має самостійний баланс, основний та інші рахунки в установах банків.
За вищезазначеними ознаками КНП «Одеська обласна психіатрична лікарня № 2» ООР є юридичною особою публічного права.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції», посадова особа юридичної особи публічного права голова та член наглядової ради, ради директорів, виконавчого органу, комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), ліквідатор, керівник, заступник керівника, головний бухгалтер, корпоративний секретар такої юридичної особи публічного права, а також особа, яка здійснює повноваження одноосібно виконавчого органу, та її заступники, голова та члени іншого органу управління юридичної особи (крім консультативного), якщо утворення такого органу передбачено законом або статутом юридичної особи публічного права.
Таким чином, генеральний директор КНП «Одеська обласна психіатрична лікарня № 2» ООР ОСОБА_1 є суб`єктом відповідно до п.п. «а» п. 2 ч.1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» та Примітки до ст. 172-6 КУпАП та на нього поширюються вимоги ст. 45 вищевказаного Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції», особи, зазначені у пункті 1, підпунктах «а», «в»-«г» пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов`язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.
Згідно абзацу 1 ч.2 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції», особи, зазначені у п.1, п.п. «а», «в»-«г» пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, які припиняють діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, протягом 30 календарних днів з дня припинення відповідної діяльності подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями.
Пунктом 2-7 розділу ХІІ Закону України «Про запобігання корупції», передбачалося, що особи, які у 2022-2023 роках не подали декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, відповідно до ст. 45 цього Закону, і кінцевий строк для подання яких настав до дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану», подають такі декларації не пізніше 31 січня 2024 року. Суб`єкти декларування, зазначені у частина сьомій-чотирнадцятій ст. 45 цього Закону, подають відповідні декларації у строки, встановленими частинами 7-14 статті 45 цього Закону, якщо відповідні декларації не було подано раніше.
На виконання вищезазначених вимог законодавства, ОСОБА_1 був зобов`язаний подати щорічну декларацію особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2021, 2022 роки та декларацію особи яка припиняє діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування за період неохоплений раніше поданими деклараціями, не пізніше 31.01.2024.
Проте, ОСОБА_1 , будучи суб`єктом декларування, не маючи на це поважних причин, подав щорічну декларацію особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2021 рік, лише 14.06.2024 р., щорічну декларацію за 2022 рік лише 27.02.2024, декларацію особи, яка припиняє діяльність 14.06.2024 що було встановлено відповідно до відкритих загальнодоступних даних Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 172-6 КУпАП відповідальність за вказаною статтею настає за умови несвоєчасного подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Таким чином, у діях ОСОБА_1 є склад адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1ст. 172-6 КУпАП, а саме: несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.Вина ОСОБА_1 у вчинені вказаних правопорушень є доведеною, кваліфікація дій за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП - вірною.
Пом`якшуючих та обтяжуючих відповідальність ОСОБА_1 обставин, що мали місце під час вчинення адміністративних правопорушень та після такого не встановлено.
Відповідно до ч.2 ст. 36 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.
Суддя при накладенні стягнення враховує характер вчинених правопорушень, особу ОСОБА_1 ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують та обтяжують відповідальність, вважає необхідним застосувати до останнього адміністративні стягнення у вигляді штрафів, передбачених санкцією ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, із застосуванням ст. 36 КУпАП.
Згідно вимог ст.40-1КУпАПУкраїни судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.8, 25,27, 33-35, 36, 40-1, 172-6, 283,284ч.1 п.1,285 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суддя,
ПОСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , визнати винуватим у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП та накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу на користь держави в розмірі 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 850,00 грн.
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , визнати винуватим у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП та накласти адміністративне стягнення у виді штрафу на користь держави в розмірі 70 мінімумів доходів громадян, що становить 1190, 00 грн.
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , визнати винуватим у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП та накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу на користь держави в розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 1700,00 грн.
На підставі ст. 36 КУпАП визначити ОСОБА_1 остаточне адміністративне стягнення у виді штрафу на користь держави в розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 1700,00 грн.
Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір, ставка якого складає 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що відповідає сумі 605 (шістсот п`ять) гривень 60 копійок.
Відповідно до ст. 307 КУпАП штраф має бути сплачений порушником не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, крім випадків, передбаченихстаттями 300-1,300-2цього Кодексу, а в разі оскарження такої постанови не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.
Згідно з приписами ст. 308 КУпАП, у разі несплати правопорушником штрафу у строк, установленийчастиною першоюстатті 307 цього Кодексу, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до органу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом.
У порядкупримусового виконанняпостанови простягнення штрафуза вчиненняадміністративного правопорушенняз правопорушникастягується подвійний розмір штрафу, визначеного у відповідній статті цього Кодексу та зазначеного у постанові про стягнення штрафу.
З реквізитами для сплати штрафу та судового збору можна ознайомитись за посиланняминаофіційнийвебпортал«СудовавладаУкраїни»https://km.od.court.gov.ua/sud1515/gromadyanam/zbir/таhttps://km.od.court.gov.ua/sud1515/gromadyanam/tax/ .
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя А. Ф. Сафарова
Суд | Комінтернівський районний суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 06.08.2024 |
Оприлюднено | 14.08.2024 |
Номер документу | 120944519 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог фінансового контролю |
Адмінправопорушення
Комінтернівський районний суд Одеської області
Сафарова А. Ф.
Адмінправопорушення
Комінтернівський районний суд Одеської області
Сафарова А. Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні