УХВАЛА
м. Вінниця
12 серпня 2024 р.Справа № 120/9574/24
Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Мультян Марини Бондівни, розглянувши у письмовому провадженні матеріали справи за позовом ОСОБА_1 до 3 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування наказу,
ВСТАНОВИВ:
У провадженні Вінницького окружного адміністративного суду перебуває адміністративна справа за позовом ОСОБА_1 до 3 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування наказу.
Позовні вимоги мотивовані протиправністю, на думку позивача, наказу 3 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області №82-оп від 01.07.2024 "з кадрових питань (особового складу)" про оголошення догани.
Тому просить його скасувати та стягнути з відповідача утримані кошти (в тому числі премію) у зв`язку із оголошенням догани.
Ухвалою суду від 24.07.2024 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі, призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) в порядку статті 262 КАС України, а також встановлено відповідачам строк на подання відзивів на позовну заяву.
07.08.2024 на адресу суду надійшло клопотання представника відповідача про залучення співвідповідача у справі. Обґрунтовуючи подане клопотання зазначає, що 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області є юридичною особою. Відповідно до Положення про 3 ДПРЗ, загін є бюджетною установою та утримується за рахунок коштів державного бюджету, не має самостійного балансу та рахунків, відкритих в органах Державної казначейської служби України. 3 ДПРЗ окремо не займається фінансовою діяльністю, будь-які фінансові дії здійснюються Територіальним органом, тобто ГУ ДСНС України у Вінницькій області. 3 ДПРЗ може бути позивачем та відповідачем у суді відповідно до вимог чинного законодавства. Пунктом 7.18. вказаного Положення визначено, що начальник 3 ДПРЗ у межах наданих повноважень застосовує заохочення та накладає дисциплінарні стягнення на осіб рядового та начальницького складу загону. Повноважень стосовно здійснення нарахування коштів чи їх виплати особам рядового та начальницького складу 3 ДПРЗ у начальника 3 ДПРЗ немає. Дані повноваження має виключно начальник Головного управління ДСНС України у Вінницькій області.
Тому враховуючи, що нарахування та виплата грошового забезпечення позивачу здійснювалася Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області, отже і позовні вимоги про виплату грошового забезпечення має бути зверненні до вказаної юридичної особи. Як наслідок просить залучити Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області до участі у справі в якості співвідповідача.
При розгляді заявленого відповідачем клопотання про залучення співвідповідача у справі, суд враховує наступне.
Відповідно статті 4 КАС України відповідачем визнається суб`єкт владних повноважень, а у випадках, визначених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача.
Питання щодо заміни неналежної сторони врегульовано положеннями статті 48 КАС України, за змістом частин третьої - п`ятої якої слідує, що якщо позов подано не до тієї особи, яка повинна відповідати за позовом, суд до ухвалення рішення у справі за згодою позивача замінює первісного відповідача належним відповідачем, не закриваючи провадження у справі, якщо це не потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи.
Суд має право за клопотанням позивача до ухвалення рішення у справі залучити до участі у ній співвідповідача. Якщо позивач не згоден на заміну відповідача іншою особою, суд може залучити цю особу як другого відповідача.
Отже, з аналізу вищезазначених норм вбачається, що ініціатива щодо залучення у справі другого відповідача (співвідповідача) первинно має виходити саме від позивача. Тому, при розгляді вказаного питання суд обов`язково має врахувати позицію позивача.
З огляду на вищезазначені норми, суд вважає за необхідне запропонувати позивачу (його представнику) висловити свою думку відносно поданого на розгляд суду клопотання щодо можливості/необхідності залучення співвідповідача у справі - Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області; у разі доцільності залучення до участі у справі співвідповідача - Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області, сформувати позовні вимоги до нього.
Керуючись ст.ст. 48, 248, 256 КАС України, -
УХВАЛИВ:
Запропонувати позивачу (його представнику) в межах 5-х денного строку з дня вручення (отримання) копії даної ухвали висловити письмово свої доводи, міркування або заперечення щодо можливості залучення співвідповідача у справі - Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області; у разі доцільності задоволення клопотання представника відповідача та залучення до участі у справі співвідповідача - Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області, сформувати позовні вимоги до нього.
Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 256 КАС України.
СуддяМультян Марина Бондівна
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.08.2024 |
Оприлюднено | 14.08.2024 |
Номер документу | 120949446 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Мультян Марина Бондівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні