ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа №500/2948/24
14 серпня 2024 рокум. Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Мартиць О.І. розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до Приватного підприємства "Фламбір" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені
ВСТАНОВИВ:
Тернопільське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю звернулося в суд з адміністративним позовом до Приватного підприємства "Фламбір" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені в розмірі 42859,39 грн.
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач, в порушення статей 18, 19, 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні", не виконав нормативу по працевлаштуванню у 2023 році осіб з інвалідністю та у встановлений строк самостійно не сплатив адміністративно-господарські санкції за не створені робочі місця, призначені для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю, в розмірі середньої річної заробітної плати. Крім того, позивачем за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій, у відповідності до частини 2 статті 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні", нарахована пеня.
Таким чином утворилась заборгованість зі сплати адміністративно-господарських санкцій, яка в добровільному порядку відповідачем не сплачена. Враховуючи те, що несплата адміністративно-господарських санкцій до Фонду соціального захисту інвалідів завдає значної шкоди державним інтересам та не дозволяє в повній мірі створити особам з інвалідністю необхідні умови, які дають можливість вести повноцінний спосіб життя, позивач просить позов задовольнити в повному обсязі.
Ухвалою суду від 14.05.2024 позовну заяву залишено без руху та надано позивачу строк для усунення недоліків шляхом подання до суду документу про сплату судового збору.
Ухвалою суду від 24.05.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у цій справі, постановлено справу розглядати за правилами спрощеного позовного без повідомлення учасників справи.
Відповідно до статей 162-164 КАС України встановлено відповідачу п`ятнадцятиденний строк з дня вручення ухвали про відкриття у справі для подання відзиву на позовну заяву.
13.06.2024 до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому представник відповідача просить відмовити в задоволенні позову та вказує, що як вбачається із Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 1 квартал 2023 року, на підприємстві ПП "Фламбір" було працевлаштовано в січні 2023 року - 6 осіб, в лютому 2023 року - 6 осіб, в березні 2023 року - 7 осіб (пункт 101 податкового розрахунку).
Відповідно до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 2 квартал 2023 року, на підприємстві ПП "Фламбір" було працевлаштовано в квітні 2023 року - 7 осіб, в травні 2023 року - 7 осіб, в червні 2023 року - 7 осіб (пункт 101 податкового розрахунку).
Зазначає, що у відповідача у 1 та 2 кварталі 2023 року не було обов`язку у відповідності до статті 19 Закону України "Про основи соціального захищеності осіб з інвалідністю в Україні", виконувати норматив щодо працевлаштування осіб з інвалідністю, оскільки на підприємстві було працевлаштовано менше 8 осіб.
Відповідно до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 3 квартал 2023 року, на підприємстві ПП "Фламбір" було працевлаштовано в липні 2023 року - 8 осіб, в серпні 2023 року - 14 осіб, в вересні 2023 р. - 17 осіб (пункт 101 податкового розрахунку).
У зв`язку із тим, що у третьому кварталі 2023 року у ПП "Фламбір" збільшилася кількість працівників, а тому у силу статті 19 Закону України "Про основи соціального захищеності осіб з інвалідністю в Україні", відповідачем було відкрито вакансію на посаду Адміністративний помічник для особи з інвалідністю.
Так, на підставі заяви ОСОБА_1 від 19.09.2023, її у відповідності до Наказу №35-К від 19.09.2023 було прийнято на посаду Адмістративного помічника в ПП "Фламбір", як особу з інвалідністю, що підтверджується копією Посвідчення НОМЕР_1 від 19.09.2017.
ОСОБА_1 пропрацювала на посаді Адміністративного помічника в ПП "Фламбір" до 09 лютого 2024 року, що підтверджується копією заяви ОСОБА_1 про звільнення від 22.01.2024 року та копією наказу про звільнення з роботи №4-К від 09 лютого 2024 року.
Відповідна інформацію про працевлаштування ПП "Фламбір" однієї особи з інвалідністю було відображено у Податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за 3 та 4 квартал 2023 року (пункт 102 розрахунку).
Відтак, на думку представника відповідача правових підстав для задоволення позову немає, оскільки за 1 та 2 кварта 2023 року у відповідача не було обов`язку щодо працевлаштування осіб з інвалідністю, оскільки на підприємстві працювало менше 8 осіб, а починаючи з 3 кварталу 2023 року, ПП "Фламбір" було виконано вимоги статті 19 Закону України "Про основи соціального захищеності осіб з інвалідністю в Україні" та працевлаштовано 1 особу з інвалідністю, про що відображено в податковій звітності, а тому прошу суд в задоволені позову відмовити в повному обсязі.
Суд зазначає, що розгляд даної справи здійснено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін з урахуванням строку перебування головуючого судді в основній щорічній відпустці, в порядку черговості.
З`ясувавши всі обставини справи в їх сукупності, перевіривши їх наявними в матеріалах справи і дослідженими доказами, суд встановив таке.
Судом встановлено, що ФГ "Агровесна" 06.06.2008 зареєстроване як суб`єкт господарювання, яке в своїй діяльності використовує найману працю.
Тернопільським обласним відділенням Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю у автоматизованому режимі, сформовано та підписано розрахунок адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2023 рік, ПП "Фламбір", відповідно до якого середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу за рік становила 10 осіб, з них середньооблікова кількість штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлено інвалідність, - 0 осіб, при нормативі робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю - 1 особа. Середня річна заробітна плата штатного працівника складає 84903,73 грн та за 1 робоче місце, незайняте особою з інвалідністю, сума адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю - 42451,87 грн.
У зв`язку з порушенням терміну сплати адміністративно-господарських санкцій на 24 дні, відповідачу нараховано пеню в сумі 407,52 грн.
На запит Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю №162/04-69 від 15.03.2024 про подання звітів Ф-З-ПН про наявність вакансій для осіб з інвалідністю у 2023 році ПП "Фламбір", Тернопільською філією Тернопільського обласного центру зайнятості листом повідомлено, що протягом 2023 року ПП "Фламбір" вакансії для осіб з інвалідністю не подавало.
Адміністративно-господарські санкції в розмірі 42451,87 грн. та пеня в розмірі 407,52 грн відповідачем в добровільному порядку не сплачено, що стало причиною звернення позивача до суду для стягнення вказаних сум в примусовому порядку.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд виходить з наступного.
Спеціальним законом, який визначає основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні і гарантує їм рівні з усіма іншими громадянами можливості для участі в економічній, політичній і соціальній сферах життя суспільства, створення необхідних умов, які дають можливість інвалідам вести повноцінний спосіб життя згідно з індивідуальними здібностями і інтересами, є Закон України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" від 21.03.1991 №875-ХII (далі - Закон №875-ХІІ).
Особам з інвалідністю гарантується право працювати на підприємствах, в установах, організаціях, а також займатися підприємницькою діяльністю та іншою трудовою діяльністю, яка не заборонена законом, з урахуванням їх індивідуальних програм реабілітації (частина перша статті 17 Закону №875-ХІІ).
Частиною третьою статті 18 Закону №875-ХІІ встановлено обов`язок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб, які використовують найману працю, виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для таких осіб умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування осіб з інвалідністю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Згідно з частиною першою статті 19 Закону №875-ХІІ для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі 4 відсотки середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за пік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.
Відповідно до частин другої, четвертої, одинадцятої статті 19 Закону №875-ХІІ підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті та з урахуванням вимог статті 18 цього Закону, і здійснюють працевлаштування осіб з інвалідністю у рахунок нормативу робочих місць. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення.
Виконанням нормативу робочих місць у кількості, визначеній згідно з частиною першою цієї статті, вважається працевлаштування підприємством, установою, організацією, у тому числі підприємством, організацією громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичною особою, яка використовує найману працю, осіб з інвалідністю, для яких це місце роботи є основним.
Керівники підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, у разі незабезпечення виконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю несуть відповідальність у встановленому законом порядку.
Таким чином, Закон України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" визначає конкретні та вичерпні положення щодо зарахування виконання підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами, які використовують найману працю, нормативу робочих місць.
Враховуючи оновлений правовий інструментарій визначений Законом України "Про внесення змін до деяких законів України щодо захисту соціальних, трудових та інших прав фізичних осіб, у тому числі під час воєнного стану, та спрощення обліку робочих місць для осіб з інвалідністю" від 18.10.2022 №2682-ХІ, постановою Правління Пенсійного фонду України "Про затвердження Порядку та Форми надання Пенсійним Фондом України Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування" від 10.03.2023 №14-2, зареєстровану в Міністерстві юстиції України 15.03.2023 за №457/39513 та Порядком надсилання розрахунку сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за попередній рік, затверджений постановою Правління Пенсійного фонду України від 10.03.2023 №14-1 та наказом Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю від 10.03.2023 №17, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 15.03.2023 за №456/39512, Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю отримує від Пенсійного Фонду України інформацію:
про працевлаштованих осіб з інвалідністю;
про створення підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами, які використовують найману працю, робочих місць для осіб з інвалідністю, про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю;
необхідну для обчислення кількості робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами, які використовують найману працю, відповідно до нормативу, встановленого частиною першою статті 19 Закону.
Згідно з частинами тринадцятою, чотирнадцятою статті 19 Закону №875-ХІІ, Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю щороку до 10 березня в автоматизованому режимі з використанням даних Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування та Централізованого банку даних з проблем інвалідності здійснює визначення підприємств, установ та організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, які не забезпечили виконання у попередньому році нормативу робочих місць, визначеного згідно з частиною першою цієї статті, та надсилає їм розрахунок сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за попередній рік, обчислених відповідно до статті 20 цього Закону.
Розрахунок надсилається у формі електронного документа через електронні кабінети підприємств, установ та організацій, фізичних осіб, які використовують найману працю, на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України у формі та порядку, визначених Фондом соціального захисту осіб з інвалідністю спільно з Пенсійним фондом України.
Таким чином, розрахунок адміністративно-господарських санкцій виконується в автоматизованому режимі без втручання працівників Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю, для усіх роботодавців на підставі даних податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форму якого затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.01.2015 за №111/26556 (зі змінами), що надана роботодавцем до контролюючих органів за основним місцем обліку.
Тернопільським обласним відділенням Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю у автоматизованому режимі, сформовано та підписано розрахунок адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2023 рік, ПП "Фламбір", відповідно до якого середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу за рік становила 10 осіб, з них середньооблікова кількість штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлено інвалідність, - 0 осіб, при нормативі робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю - 1 особа. Такий документ розміщено в електронному кабінеті роботодавця, на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України 07.03.2024.
Незважаючи на суттєві зміни статті 19 Закону №875-ХІІ щодо виключення обов`язку роботодавців звітування територіальним відділенням Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю, механізм розрахунку та сплати адміністративно-господарських санкцій та пені визначений статтею 20 Закону №875-ХІІ залишився без змін.
Згідно з частиною першою статті 20 Закону №875-ХІІ підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих осіб з інвалідністю менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі на підприємстві, в організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, у фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, де працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі на підприємстві, в організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.
Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи зі 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк (частина друга статті 20 Закону №875-ХІІ).
Відповідно до частини четвертої статті 20 Закону №875-ХІІ адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону. При цьому до правовідносин із стягнення адміністративно-господарських санкцій, передбачених цим Законом, не застосовуються строки, визначені статтею 250 Господарського кодексу України.
Відповідачу нараховано адміністративно-господарські санкції в розмірі середньорічної заробітної плати штатного працівника за 1 робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю, в сумі 42451,87 грн та пеню в сумі 407,52 грн. за порушення терміни сплати адміністративно-господарських санкцій на 24 дні.
Норми закону не ставлять відповідний обов`язок підприємства у залежність від будь-яких обставин, з яких особа з інвалідністю не може працювати на підприємстві, не встановлюють підстав, за яких роботодавець може бути звільнений від обов`язку виконання нормативу та звільнений від відповідальності за його невиконання. У який спосіб виділяти і створювати місця для працевлаштування особи з інвалідністю, згідно із законодавством, вирішує підприємство.
Також, згідно з правовою позицією Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду у постанові від 25.04.2018 у справі № 819/537/16, виконанням нормативу робочих місць в розумінні статті 19 Закону №875-ХІІ вважається саме працевлаштування підприємством осіб з інвалідністю, а не лише створення робочих місць для таких осіб, що зумовлено загальною спрямованістю законодавства про соціальний захист та реабілітацію осіб з інвалідністю на забезпечення реалізації ними трудових прав та обов`язків нарівні з іншими працівниками без додаткових соціальних гарантій у сприянні їх працевлаштування.
З матеріалів справи видно, що 19.09.2023 наказом ПП "Фламбір" №35-К прийнято на роботу ОСОБА_1 , як особу з інвалідністю, що підтверджується копією посвідчення НОМЕР_1 від 19.09.2017 року.
ОСОБА_1 пропрацювала на посаді Адміністративного помічника в ПП "Фламбір" до 09.02.2024, що підтверджується копією заяви ОСОБА_1 про звільнення від 22.01.2024 та копією наказу про звільнення з роботи №4-К від 09.02.2024.
Відповідна інформацію про працевлаштування ПП "Фламбір" однієї особи з інвалідністю було відображено у Податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за 3 та 4 квартал 2023 року (пункт 102 розрахунку).
Тож, судом встановлено, що у 2023 році у ПП "Фламбір" був працевлаштований 1 працівник з інвалідністю.
Приписами частини першої статті 19 Закону №875-ХІІ обумовлено встановлення нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у кількості одного робочого місця для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичних осіб, де працює саме від 8 до 25 осіб.
Крім того, суд приймає до уваги, що відповідно до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 1 квартал 2023 року, на підприємстві ПП "Фламбір" було працевлаштовано в січні 2023 року - 6 осіб, в лютому 2023 року - 6 осіб, в березні 2023 року - 7 осіб (пункт 101 податкового розрахунку).
Відповідно до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 2 квартал 2023 року, на підприємстві ПП "Фламбір" було працевлаштовано в квітні 2023 року - 7 осіб, в травні 2023 року - 7 осіб, в червні 2023 року - 7 осіб (пункт 101 податкового розрахунку).
Відповідно до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 3 квартал 2023 року, на підприємстві ПП "Фламбір" було працевлаштовано в липні 2023 року - 8 осіб, в серпні 2023 року - 14 осіб, в вересні 2023 р. - 17 осіб (пункт 101 податкового розрахунку).
За 1 та 2 кварта 2023 року у відповідача не було обов`язку щодо працевлаштування осіб з інвалідністю, оскільки на підприємстві працювало менше 8 осіб, а починаючи з 3 кварталу 2023 року, ПП "Фламбір" було виконано вимоги статті 19 Закону України "Про основи соціального захищеності осіб з інвалідністю в Україні" та працевлаштовано 1 особу з інвалідністю, про що відображено в податковій звітності, а тому прошу суд в задоволені позову відмовити в повному обсязі.
Отже, у спірних правовідносинах ПП "Фламбір" вжито передбачених законодавством заходів, спрямованих на забезпечення виконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у 2023 році, у зв`язку з чим суд не вбачає підстав для застосування до відповідача адміністративного-господарських санкцій та стягнення пені, а доводи позивача наразі не спростовують вказаних висновків суду.
Виходячи з встановлених обставин справи, оцінивши добуті докази в їх сукупності за правилами статті 90 КАС України та наведені положення чинного законодавства, суд дійшов висновку, що позов підлягає залишенню без задоволення за встановленої судом безпідставності його вимог.
Підстави для розподілу судових витрат відсутні.
Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
В задоволенні позову Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до Приватного підприємства "Фламбір" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Відповідно до частини першої статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Згідно із статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Повне судове рішення складено і підписано 14 серпня 2024 року.
Реквізити учасників справи:
позивач:
- Тернопільське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (місцезнаходження: вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, 46021, код ЄДРПОУ: 14032334);
відповідач:
- Приватне підприємство "Фламбір" (місцезнаходження: вул. Галицька, 4,м. Тернопіль, Тернопільський р-н, Тернопільська обл., 46002, код ЄДРПОУ: 41207886).
Головуючий суддяМартиць О.І.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.08.2024 |
Оприлюднено | 16.08.2024 |
Номер документу | 121006947 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо праці, зайнятості населення, у тому числі зайнятості населення, з них зайнятості осіб з інвалідністю |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Онишкевич Тарас Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Онишкевич Тарас Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Онишкевич Тарас Володимирович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мартиць Оксана Іванівна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мартиць Оксана Іванівна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мартиць Оксана Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні